-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі (13 комплектів шкільних меблів одномісних (15 парт+15 стільців), 6 комплектів шкільних меблів двомісних (15 парт+30 стільців)
Торги не відбулися
370 965.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 11 128.95 UAH
мін. крок: 3% або 11 128.95 UAH
Період оскарження:
29.05.2018 14:52 - 10.06.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІМПУЛЬС"
Номер:
f19cfffc073145b2ab5858d1d7564e5e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-29-000445-b.a3
Назва:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІМПУЛЬС"
Вимога:
відповідно до протоколу №59 від 19.06.2018 ПрАТ "Імпульс" дискваліфіковано. В протоколі зазначено, що дискваліфіковано за "...відсутні документи, які зазначені в Додатку 5 п. 3.4. "При поставці товару учасник повинен надати ...." Звертаємо увагу, що дія Учасника повинна відбутися при поставці. ПрАТ "Імпульс" є виробником цього товару і надасть паспорт виробу або інший документ саме при поставці.
Просимо повторно розглянути питання Для контролю звертаємось на Dozoro/
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 20.06.2018 15:26
Дата подачі:
20.06.2018 11:28
Вирішення:
Протокол відповідь Управління освіти
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Без відповіді
Невідповідність тендерної пропозиції
Номер:
bd2b27e94f8048cfaed627785564bff1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-29-000445-b.a2
Назва:
Невідповідність тендерної пропозиції
Вимога:
Детальним аналізом тендерної пропозиції, наданої ОКП Буковинська книга (надалі – Учасник), в рамках закупівлі, розміщеній в ЦБД “ProZorro” за посиланням «https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-29-000445-b», яка проводиться Управлінням освіти, сім'ї, молоді та спорту Сторожинецької районної державної адміністрації, встановлено наступне.
1. Замовник вимагав для підтвердження відповідості учасника кваліфікаційним критеріям подати такі документи:
- Сканований Статут зі змінами та доповненнями, або інший установчий документ.
Учасником надано незавірену мокрою печаткою та підписом СКАНОВАНУ КОПІЮ СТАТУТУ.
- Розширений витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Учасником не надано розширеного витягу з реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
- Лист в довільній формі в якому зазначається інформація про обладнання та матеріально технічну базу (у вигляді переліку), необхідні для виконання договору. Учасником не надано роз'яснення щодо структури матеріально технічної бази учасника та його постачальника ТД "АНШАР".Учасником не надано інформацію про складські приміщення (і Учасника і виробника).
Власником приміщення Учасника, відповідно до інформації, яка міститься в тендерній пропозиції виступає Чернівецька обласна рада, про що Учасником надано свідоцтво. Однак жодних документів, які б підтверджували правові підстави Учасник ана користування згаданим елементом матеріально-технічної бази, Учасником не надано. Така обставина є порушення вимоги тендерної документації щодо надання копії документу, що підтверджує право власності учасника на приміщення або його право користування приміщенням.
- Учасником надано неповний Договір про надання послуг перевезень. Прикрпілена перша і остання сторінки договору. Не вказано строк дії договору.
- Замовником вимагалось надання листа в довільній формі, в якому зазначається інформація про працівників, яких планується залучити до виконання договору про закупівлю по результатам проведення тендерної процедури. Учасником надано скановану довідку про працівників відповідної кваліфікації ТОВ "ТД "АНШАР" та штатний розпис згаданого товариства, однак не надано інформації або листа-роз'яснення про працівників саме Учасника. Також у складі пропозиції відсутня копія звіту 1-ДФ.
- Інформаційна картка учасника не завірена підписом уповноваженої особи ОКП "Буковинська книга".
- ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТРЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ не завірена підписом уповноваженої посадової особиУчасника.
- Учасником у складі пропозиції не надано документального підтвердження повноважень Т.В.О. генерального директора ОКП «Буковинська книга» Луцюк М.І. щодо права підпису документів тендерної пропозиції. В складі пропозиції наявне лише розпорядження голови Чернівецької обласної ради Гайничера М за №24 від 07.03.2014, однак таке розпорядження не містить інформації про право підпису документів Луцюк М.І. Крім того, вказане розпорядження не відповідає вимогам чинного законодавства стосовно завірення копій документів, оскільки на ньому відсутній підпис посадової особи Учасника, так само як і відбитки печатки організації, яка завіряла копію документа.
Пов'язані документи:
Учасник
- PL0011.PDF 18.06.2018 16:48
Дата подачі:
18.06.2018 16:48
Вимога
Без відповіді
про порушення Учасниками
Номер:
cc4413e7943241dc837dd95e26502a4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-29-000445-b.a1
Назва:
про порушення Учасниками
Вимога:
Тендерна документація (ТД) передбачала подання документів з електронним підписом. Учасники не виконали цю вимогу (ТД) і мають бути дискваліковані
Пов'язані документи:
Учасник
- лист про порушення.pdf 18.06.2018 09:41
Дата подачі:
18.06.2018 09:41