• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з управління небезпечними відходами згідно ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 17.04.2024 12:27 - 13.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: ecd1d6f5f26041608885164be3da9e41
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-17-005585-a.c3
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 01.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.06.2024 13:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.07.2024 15:39
Дата виконання рішення Замовником: 04.07.2024 16:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.07.2024 року № 11346-р/пк-пз рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ" переможцем за процедурою закупівлі — "Послуги з управління небезпечними відходами згідно ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-17-005585-a скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі
Автор: ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", Олена Храпчук +380963618006 tenderecozahist@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 56e0fb6e8029479981b1b1f3f19010d7
Заголовок пункту скарги: невідповідність учасника, який визнаний переможцем, технічним вимогам предмету закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 16a447bac43b45738ca2ee24d4c96171 UA-2024-04-17-005585-a Код предмету закупівлі Послуги з управління небезпечними відходами згідно ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено 17.04.2024 року.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
Згідно протоколу № 263 УОК прийняття рішення уповноваженою особою від 17 червня 2024 року було визнано переможцем ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»,
Ми, як учасник даної процедури закупівлі, не погоджуємося із зазначеним рішенням, та вважаємо його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1). Частиною першою пункту 2 Технічних вимог Додатка №2 до тендерної документації вимагалось:
«Сканований оригінал Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»
Перевезення та видалення 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати препарати.

Учасник закупівлі ТОВ «НВК УКРЕКОПРОМ» у складі тендерної пропозиції надав:
- Наказ Міндовкілля №119 від 02.02.2024 про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
- Додаток до Наказу Міндовкілля №119 від 02.02.2024 з інформацією про суб’єкт господарювання, щодо якого прийнято рішення про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з переліком небезпечних відходів із зазначенням кодів та перелік операцій відповідно до додатку 1, 2 ЗУ «Про управління відходами», в якому відсутній код відходів, відповідно до Національного переліку відходів, 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати.

Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному веб ресурсі Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/do-uvagy-litsenziativ-ta-sub-yektiv-gospodarskoyi-diyalnosti/)
- «Законом України № 835 від 26.11.15 «Про внесення змін до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців” та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» внесено зміни до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та СКАСОВАНО паперовий бланк ліцензії єдиного зразка.
З 01 січня 2017 році ЛІЦЕНЗІЯ – запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
ПРИМІТКА: наразі записи про усі прийняті рішення Міндовкілля у галузі ліцензування здійснюються на офіційному сайті Міндовкілля.

Нами було проведено перевірку наявності у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», права на здійснення діяльності з провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами - 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати шляхом перевірки вказаної інформації в Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб ресурсі Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням (https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/)
В результаті перевірки інформації в реєстрі було виявлено відсутність в переліку відходів, щодо яких була видана ліцензія ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», такого відходу як «18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», не відповідає умовам тендерної документації!

З 14.06.2024 10:11 до 15.06.2024 10:11 Замовник встановив вимоги до предмета закупівлі у Додатку 2 до Тендерної документації. Зокрема, пунктом 2 Переліку документів, які необхідно надати учаснику у складі тендерної пропозиції Додатку 2 Тендерної документації передбачалось надання: «Сканований оригінал Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»». Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі тендерної пропозиції надано «Додаток до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». Однак, у змісті вказаного додатку, а саме Переліку небезпечних відходів із зазначенням кодів та перелік операцій відповідно до додатку 1, 2 ЗУ «Про управління відходами» відсутні коди класифікації відходів щодо поводження з якими проводиться закупівля. Так, у вказаному додатку відсутній код 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати. Також, пунктом 6 Переліку документів, які необхідно надати учаснику у складі тендерної пропозиції Додатку 2 Тендерної документації передбачалось надання «Підтвердження наявності виробних приміщень разом із підтверджуючими документами (копії документів що підтверджують власність приміщень або копія договору оренди/суборенди із актом-приймання-передачі, тощо)» Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі тендерної пропозиції надано договір оренди від 17 листопада 2023 року №17/11/23/УЕП/Ст укладеного між Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (орендарем) та ТОВ «Ріалті Одеса» (Орендарем), відповідно до якого орендар ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у користування отримує нежитлове приміщення загальною площею 3095,7 м2 за адресою Одеська область, Одеський район (Лиманський район) тг Фонтанська (с/р Фонтанська), Старокиївське шосе, 21 км, буд 55. Також надано акт прийому – передачі майна від 17 листопада 2023 року №17/11/23/УЕП/Ст відповідно до змісту якого нежитлове приміщення загальною площею 3095,7 м2 за адресою Одеська область, Одеський район (Лиманський район) тг Фонтанська (с/р Фонтанська), Старокиївське шосе, 21 км, буд 55 передано в оренду ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ". Поряд з цим, надано акт прийому – передачі майна (повернення) від 17 листопада 2023 року №17/11/23/УЕП/Ст відповідно до змісту якого нежитлове приміщення загальною площею 3095,7 м2 за адресою Одеська область, Одеський район (Лиманський район) тг Фонтанська (с/р Фонтанська), Старокиївське шосе, 21 км, буд 55 повернуто ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" орендодавцю ТОВ «Ріалті Одеса». Інших документів, які б спростовували факт повернення орендованого майна до тендерної пропозиції не надано. Також не надано документів, що підтверджували б наявність в Учасника будь яких інших виробничих приміщень. Враховуючи вищевикладене, ПРОШУ надати підтвердження наявності Ліцензії на право поводження з відходати за кодом код 18 01 08*Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати та наявності виробних приміщень
Щодо наданого ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», Листа МІНДОВКІЛЛЯ «Про надання інформації» №24/24-03/592-24 від 03.04.2024 р. звертаємо увагу на наступне:
Вказаний лист в абз. 2 містить наступну інформацію:
«Додаток до наказу Міндовкілля від 02.02.2024 №119 «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було підготовано на підставі переліку відходів згідно заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами № 2990 від 09.01.2024 (фактично подано через функціональний модуль Єдиної екологічної платформи «ЕкоСистема» 19.01.2024).»
Тобто, Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України підтверджено те, що ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», під час подачі заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами № 2990 від 09.01.2024, яка фактично подана через функціональний модуль Єдиної екологічної платформи «ЕкоСистема» 19.01.2024, не було заявлено та передбачено здійснення діяльності щодо управління видом небезпечних відходів з кодом відповідно як: «18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати».
Крім цього, вказаний вище лист Міндовкілля не містить підтвердження про право Переможця здійснювати діяльність з управління небезпечними відходами «18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати».
Щодо іншої інформації, яка зазначена в Листі, а саме:
«Додатково інформуємо, що зміни до Ліцензійного реєстру будуть внесені та розміщені на офіційному сайті Міндовкілля (https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/)»
звертаємо увагу на наступне:
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами встановлено вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових до виконання під час провадження такої діяльності.
В п. 5 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зазначено:
«Після встановлення відповідності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (далі - господарська діяльність), уповноваженими особами Міндовкілля здобувач ліцензії (ліцензіат) для отримання ліцензії або розширення провадження виду господарської діяльності подає в електронній формі шляхом використання інформаційної системи управління відходами (далі - система), що є функціональним модулем Єдиної екологічної платформи “ЕкоСистема”, документи, що передбачені додатками 1-10, 12 і формуються автоматично програмними засобами системи на основі інформації, яка була внесена здобувачем ліцензії (ліцензіатом) під час створення облікового запису в системі та/або подання документів в електронній формі в систему і заповнення всіх обов’язкових полів. Документи, що існують тільки в паперовій формі, додаються до заяви у форматі PDF із накладенням на них електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті.
Відповідно до ст. 13 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності»:
8. Строк прийняття рішення про видачу ліцензії або про відмову в її видачі становить десять робочих днів з дня одержання органом ліцензування заяви про отримання ліцензії.
9. Рішення набирає чинності та оприлюднюється на офіційному веб-сайті органу ліцензування, а інформація про таке рішення вноситься до ліцензійного реєстру наступного робочого дня після його прийняття.
11. Ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань) та відображається у виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, яка видається ліцензіату безоплатно, та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Враховуючи наведене, відповідно до вимог законодавства, будь яка інформація, у тому числі зміни, в ліцензійний реєстр, можуть бути внесені Міндовкілля лише на підставі рішення (яке оформлюється відповідним Наказом та Додатком до нього) про видачу або розширення провадження виду господарської діяльності після розгляду відповідної заяви ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ про отримання чи розширення провадження виду господарської діяльності, наданої ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ у порядку, визначеному ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» та «Ліцензійних умовах провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Будь-які дії посадових осіб Міндовкілля щодо внесення змін до ліцензійного реєстру, окрім визначених Законом, будуть класифіковані відповідно «Статті 364. «Зловживання владою або службовим становищем» та Статті 366. «Службове підроблення» ККУ.
Додатково, як доказ, що до відсутності правомірності діяльності ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надаємо Наказ та Додаток Міндовкілля № 416 від 19.04.2024, які розміщені на офіційному веб ресурсі Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, (https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/do-uvagy-litsenziativ-ta-sub-yektiv-gospodarskoyi-diyalnosti/, де учаснику відмовлено в розширенні ліцензії.
В п.6 додатку Міндовкілля вказали про відсутність акту перевірки відповідності матеріально технічної бази встановленим вимогам.
Тобто наявна ліцензія оформлена в незаконний спосіб.
Враховуючи вищезазначене, Замовник - Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" визнав переможцем ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» незаконно. Такого рішення притримується КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ і № 7218-р/пк-пз від 23.04.2024
Номер у Prozorro UA-2024-03-28-002593-a.
Отже, Пропозиція переможця не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:

1) Прийняти дану скаргу до розгляду;

2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі особливостями ID у PROZORRO 16a447bac43b45738ca2ee24d4c96171 UA-2024-04-17-005585-a Код предмету закупівлі Послуги з управління небезпечними відходами згідно ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради"

3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 99bf45373017419f82dafd77e8f1a317
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-17-005585-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Послуги з управління небезпечними відходами згідно ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 69e60bbbe1f645bcb6237cf269d71e80 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-17-005585-a) Послуги з управління небезпечними відходами згідно ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Закупівлю було оголошено: 17.04.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"". 21.05.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 251 УО К було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Виходячи з протоколу № 251 УО К від 21.05.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» права на провадження діяльності у сфері управління відходами коди 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати та «18 01 09* Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08». Натомість, згідно Додатку до Наказу № 119 від 02.02.2024 р. Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у товариства є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати (п. 79 додатку). Додатково надаємо лист-відповідь від . Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів (На № 01/03-1962 від 15.03.2024), який підтверджує, що ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» має право на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації, а саме: 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати. Що стосується відходів «18 01 09 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08», то згідно Постанови КМУ від 20 жовтня 2023 р. № 1102 Київ Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів – дана категорія відходів не відноситься до небезпечних, та на неї не потрібна відповідна ліцензія. З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. 2) Виходячи з протоколу № 251 УО К від 21.05.2024 р., іншою підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито «відсутність документів, які б спростовували факт повернення орендованого майна». Натомість, звертаємо увагу, що згідно вимог п. 7 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Підтвердження наявності виробних приміщень разом із підтверджуючими документами (копії документів що підтверджують власність приміщень або копія договору оренди/суборенди із актом-приймання-передачі, тощо). На виконання зазначеної вимоги, учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано у складі пропозиції Договір оренди № 17/11/23/УЕП/Ст від 17.11.2023 р із усіма невід’ємними додатками та актами приймання-передачі. Замовник посилається на наявність акту прийому-передачі (повернення) майна від 17.11.2023 р. до Договору оренди № 17/11/23/УЕП/Ст від 17.11.2023 р. Натомість зазначений документ є ФОРМОЮ Додатку 2 до Договору оренди № 17/11/23/УЕП/Ст від 17.11.2023 р., та є його невід’ємною частиною. З огляду зазначеного, майно за договором наразі є у праві користування учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», в той час як у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції в цій частині. Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації в цій частині. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала кваліфікаційним та технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-17-005585-a ID у PROZORRO 69e60bbbe1f645bcb6237cf269d71e80 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-17-005585-а Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради". Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради". 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Дата розгляду скарги: 04.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.05.2024 16:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.06.2024 11:55
Дата виконання рішення Замовником: 14.06.2024 10:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про скасування рішення про визначення переможця на підставі рішення органу оскарження та скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про виконання рішення органу оскарження. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 17.04.2024 №200 оголошено проведення відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Послуги з управління небезпечними відходами згідно ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-17-005585-a (далі — Закупівля). Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей (п. 55 Особливостей). Відповідно до пункту 19 статті 18 Закону за результатами розгляду скарги Орган оскарження приймає обґрунтоване рішення, в якому зазначаються: 1) висновок органу оскарження про наявність або відсутність порушення процедури закупівлі; 2) висновок органу оскарження про задоволення скарги повністю чи частково або про відмову в її задоволенні; 3) підстави та обґрунтування прийняття рішення; 4) у разі якщо скаргу задоволено повністю або частково – зобов’язання усунення замовником порушення процедури закупівлі та/або відновлення процедури закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника. 24.05.2024 року ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" розмістив в електронній системі закупівель скаргу № UA-2024-04-17-005585-a.b2 (далі – скарга), у якій вимагав скасувати рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" від 21.05.2024 року №251УОК та рішення від 21.05.2024 року №252 «Про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" переможцем процедури закупівлі» . За результатами розгляду скарги 04.06.2024 року Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) оприлюднила в електронній системі закупівель рішення від 04.06.2024 року № 9780-р/пк-пз. Відповідно до резолютивної частини цього рішення 4.06.2024 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 9780-р/пкпз, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ" від 24 травня 2024 № UA-2024-04-17-005585-a.b2, Комісія постановила зобов'язати комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Еко ЗахистУкраїна" переможцем процедури закупівлі — "Послуги з управління небезпечними відходами згідно ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-17-005585-a. На виконання рішення Комісії АМКУ замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "Еко Захист-Україна" від 24.05.2024 року №252 та рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" від 21.05.2024 року №251УОК. Після виконання рішення замовником відкриті торги відновлюються на етапі розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до абзацу 3 пункту 67 Особливостей у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. З огляду на це, на виконання рішення Комісії АМКУ від 04.06.2024 року № 9780-р/пк-пз в електронній системі закупівель замовник розміщує підтвердження такого змісту: «Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.06.2024 року № 9780-р/пк-пз рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Еко Захист Україна" переможцем процедури закупівлі UA-2024-04-17-005585-a скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі». ВИРІШИЛА: 1. Скасувати рішення від 04.06.2024 року № 9780-р/пк-пз про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Еко Захист Україна" переможцем процедури закупівлі. 2. Забезпечити розміщення в електронній системі закупівель підтвердження виконання рішення Комісії АМКУ зазначеного змісту.
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9b6faac0e51e43568d59425e29efa826
Заголовок пункту скарги: Скарга
Опис заперечення: Послуги з управління небезпечними відходами згідно ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 69e60bbbe1f645bcb6237cf269d71e80 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-17-005585-a) Послуги з управління небезпечними відходами згідно ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 17.04.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
21.05.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 251 УО К було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 251 УО К від 21.05.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» права на провадження діяльності у сфері управління відходами коди 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати та «18 01 09* Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08».
Натомість, згідно Додатку до Наказу № 119 від 02.02.2024 р. Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у товариства є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати (п. 79 додатку). Додатково надаємо лист-відповідь від . Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів (На № 01/03-1962 від 15.03.2024), який підтверджує, що ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» має право на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації, а саме: 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати.
Що стосується відходів «18 01 09 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08», то згідно Постанови КМУ від 20 жовтня 2023 р. № 1102 Київ Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів – дана категорія відходів не відноситься до небезпечних, та на неї не потрібна відповідна ліцензія.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
2) Виходячи з протоколу № 251 УО К від 21.05.2024 р., іншою підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито «відсутність документів, які б спростовували факт повернення орендованого майна».
Натомість, звертаємо увагу, що згідно вимог п. 7 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Підтвердження наявності виробних приміщень разом із підтверджуючими документами (копії документів що підтверджують власність приміщень або копія договору оренди/суборенди із актом-приймання-передачі, тощо).
На виконання зазначеної вимоги, учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано у складі пропозиції Договір оренди № 17/11/23/УЕП/Ст від 17.11.2023 р із усіма невід’ємними додатками та актами приймання-передачі.
Замовник посилається на наявність акту прийому-передачі (повернення) майна від 17.11.2023 р. до Договору оренди № 17/11/23/УЕП/Ст від 17.11.2023 р. Натомість зазначений документ є ФОРМОЮ Додатку 2 до Договору оренди № 17/11/23/УЕП/Ст від 17.11.2023 р., та є його невід’ємною частиною. З огляду зазначеного, майно за договором наразі є у праві користування учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», в той час як у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції в цій частині.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала кваліфікаційним та технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-17-005585-a ID у PROZORRO 69e60bbbe1f645bcb6237cf269d71e80 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-17-005585-а Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради". Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради".
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Послуги з управління небезпечними відходами згідно ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 69e60bbbe1f645bcb6237cf269d71e80 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-17-005585-a) Послуги з управління небезпечними відходами згідно ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 17.04.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
21.05.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 251 УО К було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 251 УО К від 21.05.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» права на провадження діяльності у сфері управління відходами коди 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати та «18 01 09* Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08».
Натомість, згідно Додатку до Наказу № 119 від 02.02.2024 р. Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у товариства є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати (п. 79 додатку). Додатково надаємо лист-відповідь від . Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів (На № 01/03-1962 від 15.03.2024), який підтверджує, що ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» має право на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації, а саме: 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати.
Що стосується відходів «18 01 09 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08», то згідно Постанови КМУ від 20 жовтня 2023 р. № 1102 Київ Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів – дана категорія відходів не відноситься до небезпечних, та на неї не потрібна відповідна ліцензія.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
2) Виходячи з протоколу № 251 УО К від 21.05.2024 р., іншою підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито «відсутність документів, які б спростовували факт повернення орендованого майна».
Натомість, звертаємо увагу, що згідно вимог п. 7 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Підтвердження наявності виробних приміщень разом із підтверджуючими документами (копії документів що підтверджують власність приміщень або копія договору оренди/суборенди із актом-приймання-передачі, тощо).
На виконання зазначеної вимоги, учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано у складі пропозиції Договір оренди № 17/11/23/УЕП/Ст від 17.11.2023 р із усіма невід’ємними додатками та актами приймання-передачі.
Замовник посилається на наявність акту прийому-передачі (повернення) майна від 17.11.2023 р. до Договору оренди № 17/11/23/УЕП/Ст від 17.11.2023 р. Натомість зазначений документ є ФОРМОЮ Додатку 2 до Договору оренди № 17/11/23/УЕП/Ст від 17.11.2023 р., та є його невід’ємною частиною. З огляду зазначеного, майно за договором наразі є у праві користування учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», в той час як у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції в цій частині.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала кваліфікаційним та технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-17-005585-a ID у PROZORRO 69e60bbbe1f645bcb6237cf269d71e80 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-17-005585-а Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради". Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради".
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 15d6a5ab2d994d10af90c754b9855307
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-17-005585-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
на умови тендерної документації
Дата розгляду скарги: 30.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.04.2024 16:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.05.2024 12:11
Дата виконання рішення Замовником: 10.05.2024 11:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення від 30.04.2024 №7668 КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, яким частково задоволено скаргу ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, запропоновано внести зміни до тендерної документації та додатків до неї, а також продовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів, та додати перелік змін (перелік змін додається) ВИРІШИЛА: 1. Внести зміни до тендерної документації та додатків до неї. 2. Продовжити строк подання тендерних пропозицій до 16 травня 2024 року до 12:00 год. за Київським часом. 3. Затвердити тендерну документацію по закупівлі Послуги з управління небезпечними відходами згідно ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-17-005585-a) в новій редакції. 3. Затвердити перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу. 4. Вказану інформацію оприлюднити через авторизований електронний майданчик в порядку та строки, передбачені чинним законодавством
Автор: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Коханов Руслан 380979114498 RUSLANTARKOM@GMAIL.COM http://www.tarkom.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 715e72d2ea514624ac3da17b76994614
Заголовок пункту скарги: Заперечення
Опис заперечення: 17.04.2024 року Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Послуги з управління небезпечними відходами згідно ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» з очікуваною вартістю 2 000 000 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
В умовах тендерної документації зі змінами по Процедурі закупівлі, затвердженої РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ПРОТОКОЛ №200 УО К від «17» квітня 2024 року наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Умови тендерної документації на закупівлю по предмету «Послуги з управління небезпечними відходами згідно ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» за процедурою ВІДКРИТИХ ТОРГІВ з особливостями, ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-17-005585-a, є дискримінаційними, обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Обґрунтування №1
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації