-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Канцелярські товари (Канцелярські товари різні)
Відповідно до оголошення. КЕКВ 2210
Торги не відбулися
20 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 200.00 UAH
Період оскарження:
21.06.2018 09:10 - 22.06.2018 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
какая причина дисквалификации?
Номер:
60f76d9386304de084469864dc278424
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-21-000147-a.a1
Назва:
какая причина дисквалификации?
Вимога:
какая причина дисквалификации?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.06.2018 12:18
Вирішення:
Комісія з питань проведення допорогових процедур закупівель Чорнобильського радіаційно-екологічного заповідника (далі – Комісія) уважно розглянула Вашу вимогу про усунення порушень до процедури закупівлі «Канцелярські товари (Канцелярські товари різні)», код за ДК 021:2015 – 30192700-8, очікуваною вартістю 20 000,00 грн., ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-21-000147-a, Фізичної особи-підприємця Бабич Анна Сергіївна зареєстровану на веб-порталі з питань публічних закупівель 26 червня 2018 12:18 год. № UA-2018-06-21-000147-a.a1, та за результатами розгляду повідомляє наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, за умови, що вартість предмету закупівлі що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі проведення відбору постачальника товару, надавача послуг через електронну систему закупівель Замовниками застосовується «Порядок здійснення допорогових закупівель», затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок).
Відповідно до вимог пункту 9.1. Порядку, Замовник розглядає пропозицію Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
За результатами оцінки, проведеної електронною системою, Ваша пропозиція визначена найбільш економічно вигідною на направлена на розгляд Замовника.
Члени Комісії розглянули документи подані учасником процедури закупівлі, що розміщені в електронній системі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-21-000147-a та встановили наступне:
1. Відповідно до вимог оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель пропозиція учасника має містити, зокрема, документ в довільній формі, що містить візуальну ілюстрацію товару, що пропонується. Проте, пропозиція учасника не містить вищезазначений документ, що не відповідає умовам закупівлі.
Про результати розгляду Вас було повідомлено, у відповідності до вимог п.9.2. Порядку шляхом опублікування на веб-порталі з питань публічних закупівель скан-копії документа з відповідним аргументованим рішенням.
Враховуючи вищезазначене, Ваша вимога не аргументована та бути відхилена
Статус вимоги:
Не задоволено