-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля
Завершена
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:
17.04.2024 10:47 - 22.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) щодо рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Номер:
d98758d5fb554e64bec081670900c845
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-17-002928-a.c1
Назва:
СКАРГА відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) щодо рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
СКАРГА
відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) щодо рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Пов'язані документи:
Учасник
- ЗАЯВА.pdf 03.05.2024 15:52
- Про особливості здійснення ... _ від 14.05.2015 № 417-VIII (Текст для друку).pdf 03.05.2024 15:52
- ЗАЯВА.pdf.p7s 03.05.2024 15:52
- Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf 03.05.2024 15:52
- скарга_ГЕТ_03.05.doc 03.05.2024 15:52
- протокол 41.pdf 03.05.2024 15:52
- скарга_ГЕТ_03.05.doc.p7s 03.05.2024 15:52
- ТД.docx 03.05.2024 15:52
- БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № LGI-187_2024.pdf.p7s.p7s.zip 03.05.2024 15:52
- скарга_ГЕТ_03.05.pdf 03.05.2024 15:52
- скарга_ГЕТ_03.05.pdf.p7s 03.05.2024 15:52
- sign.p7s 03.05.2024 15:54
- рішення від 07.05.2024 №8069.pdf 07.05.2024 18:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.05.2024 №8692.pdf 17.05.2024 15:01
- рішення від 16.05.2024 №8692.pdf 21.05.2024 12:15
- цінова (1).pdf 08.05.2024 14:57
- заперечення на скаргу.pdf 08.05.2024 14:57
- заперечення на скаргу.docx 08.05.2024 14:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.05.2024 16:03
Дата розгляду скарги:
16.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.05.2024 18:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.05.2024 12:18
Дата виконання рішення Замовником:
22.05.2024 12:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України №8692-р/пк-пз від 16.05.2024 виконано.
Пункт скарги
Номер:
ed6afb8a73fb4c15866da289ed75df2a
Заголовок пункту скарги:
30.04.2024 р. Замовником було оприлюднене рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» відповідно до Протоколу № 41 від 30.04.2024 року.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Вважаємо, що Замовником неправомірно прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"
Опис заперечення:
Відповідно до зазначеного вище Протоколу (надалі також Протокол) єдиною підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника є відсутність у складі пропозиції Скаржника чинної на дату подання оголошення про проведення відкритих торгів безвідкличної банківської гарантії.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Забезпечення тендерних пропозицій
Тип порушення:
Забезпечення тендерних пропозицій
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 2 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено: «Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (за формою додатку 6) чинної на дату подання оголошення про проведення відкритих торгів (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 та наказу Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020 р.), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції.»
На виконання зазначеної вимоги Тендерної документації ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» надало: Банківську гарантію №LGI-187/2024, видану 24 квітня 2024 року, термін дії якої з 25.04.2024 року по 29.07.2024 року включно. Зазначена банківська гарантія повністю відповідає нормам Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 та наказу Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020 р., а також формі, встановленій Замовником у Додатку 6 Тендерної документації та іншим вимогам Тендерної документації.
Замовник у Протоколі про відхилення тендерної пропозиції Скаржника стверджує, що зазначену вимогу Тендерної документації «чинної на дату подання оголошення про проведення відкритих торгів», слід трактувати як вимогу надати банківську гарантію, яка набрала чинності у день оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі, посилаючись на те, що «дата оприлюднення оголошення, у «НАШОМУ» випадку – це номер оголошення, перші чотири цифри якого це рік подання оголошення, 5-6 цифри не містять оприлюднення оголошення, а 7-8 цифри це дата оприлюднення оголошення, інформацію з протоколу надаємо у скріншоті»:
Тобто, Замовник посилається на ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ, як на критерій, ВІДПОВІДНО ДО ЯКОГО МАЄ ВИДАВАТИСЯ БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ, ігноруючи при цьому вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 та наказу Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020 р.), які містять вимоги до банківської гарантії, містять затверджену форму банківської гарантії, відповідно до якої банківськими установами здійснюється випуск банківських гарантій.
Ані тендерна документація, ані зазначені вище нормативно-правові акти не містять інформації про те, що датою набрання чинності банківської гарантії треба вважати 7-8 цифру ідентифікатора закупівлі, які трактуються як оприлюднення оголошення, а саме: «17». Саме на цю дату - 17.04 посилається Замовник у своєму рішенні.
Хочемо звернути увагу органу оскарження на те, що зазначена у Протоколі відхилення інформація, а саме:
є необґрунтованою, такою, що дискримінує права Учасників та такою, що не підтверджується нормами чинного законодавства та положеннями Тендерної документації, оскільки:
1) Чинне законодавство у сфері публічних закупівель не визначає зміст поняття:
- «дата подання (оприлюднення) оголошення»;
- «подання оголошення про проведення відкритих торгів»;
- не містить строків, з якого моменту саме "оголошення" вважається чинним.
Так, відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», цитуємо: «Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю…»
Також відповідно до п.24 Особливостей: «Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.».
Таким чином, як бачимо законодавчо визначається лише поняття «оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів» та місце оприлюднення такого оголошення. Законодавство також не встановлює вимог до «набуття оголошенням чинності», до «подання оголошення» про проведення відкритих торгів, суб’єктів такого подання, місця його подання чи суб’єктів отримання, строків і таке інше.
Це означає також, що законодавчо не визначається, що дата подання оголошення встановлює чинність документів та момент, з якого документи набувають чинності.
Тобто, посилання в протоколі на те, що банківські гарантії, які видані не 17.04.2024, а пізнішою датою – є не чинними, просимо вважати безпідставним, незаконним та таким, що дискримінує учасників, адже є законодавчі норми про те, що Учасники можуть подавати свої пропозиції та вносити зміни до них до кінцевого строку подання пропозицій!
2) Сам Замовник у Тендерній документації не вводив визначення поняття «подання оголошення про проведення відкритих торгів» та не встановив, що буде вважатись датою подання такого оголошення.
Тобто, замовником у тендерній документації не введено критерію та не прописано, що: «чинність оголошення для всіх учасників, набрання юридичної сили тендеру та виданих учасникам документів - слід вважати єдину дату – 17.04.2024, банківські гарантії, які будуть видані пізніше 17.04.2024 – будуть такими, що не відповідають вимогам тендерної документації, так як замовник вважає єдиним критерієм чинності дату розміщення тендерної документації, оголошення та супутніх до неї документів – лише один день, а саме 17.04.2024».
Тобто, Тендерна документація не містить чіткої вимоги про те, з якої дати банківська гарантія мала набрати чинність, оскільки Замовник встановлюючи цю вимогу, використав поняття, яке не має дати набуття чинності, а термін «чинність», кожен із учасників може трактувати по своєму! Тобто, Тендерна документація не містить чіткої вимоги про те, з якої дати банківська гарантія мала набрати чинність, оскільки Замовник встановлюючи цю вимогу, використав поняття, яке нічим не передбачено і не роз’яснено, а тому Скаржнику було не зрозуміло, про яку дату подання оголошення йдеться, куди та ким таке оголошення подавалось, про які саме відриті торги було таке оголошення.
Таким чином, задля застосування даного поняття необхідне обов’язкове тлумачення про те, що чинними банківські гарантії вважаються лише ті, які є виданими в день оголошення тендеру, а саме:17.04.2024. А оскільки зазначену термінологію введено не було, то Замовник не має права відхиляти пропозицію за те, що не передбачено тендерною документацією!
Вимога Тендерної документації про те, що «Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (за формою додатку 6) чинної на дату подання оголошення про проведення відкритих торгів» не дає відповіді на питання, зазначені вище.
Роз’яснення Замовником цієї вимоги, яке міститься вже у Протоколі про відхилення, про те, що датою подання оголошення є дата оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі, а тому і банківська гарантія мала бути видана цією датою (17.04.2024 року) є необґрунтованим та нелогічним, оскільки, якщо так трактувати, то виходить, що кожен учасник повинен був відразу після оприлюднення оголошення про проведення цих торгів прийняти рішення про участь у них та зробити гарантію в цей же день, при тому, що строк подання тендерних пропозицій був 25 квітня 2024 10:52, а тому і банківську гарантію разом з іншими документами пропозиції можна було робити та подавати у період з 17 по 25 квітня 2024 року, а не в один обраний Замовником день.
Звертаємо Вашу увагу, що таке роз’яснення Замовника також не узгоджується з іншими положеннями Тендерної документації, відповідно до якої встановлено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тобто банківська гарантія повинна діяти не менше, ніж з 25.04.2024 року по 23.07.2024 року включно. Жодної згадки про те, що строк дії банківської гарантії повинен обраховуватись з моменту оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів Тендерна документація не містить.
Крім того, оприлюднене 17 квітня 2024 року оголошення про проведення цих відкритих торгів зберігає свою чинність до завершення процедури у встановленому законодавством порядку, воно залишається оприлюдненим весь цей період, а тому і надана банківська гарантія, яка подана в цей період, але з урахуванням кінцевого строку подання тендерних пропозицій, теж є такою, що відповідає періоду чинності оприлюдненого оголошення.
Таким чином, описана вище ситуація була спричинена не конкретизованою вимогою, що містяться у тендерній документації, що, у свою чергу, створило умови для можливості маніпулювання словами та їх перекручування з метою усунення «небажаного» учасника.
Отже, Замовник, порушивши усі норми чинного законодавства та принципи здійснення публічних закупівель, а саме: ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням», безпідставно, необґрунтовано, відхилив тендерну пропозицію Учасника.
Підсумовуючи наведене, звертаємо увагу, що Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД», яке повинно бути скасоване.
На виконання зазначеної вимоги Тендерної документації ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» надало: Банківську гарантію №LGI-187/2024, видану 24 квітня 2024 року, термін дії якої з 25.04.2024 року по 29.07.2024 року включно. Зазначена банківська гарантія повністю відповідає нормам Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 та наказу Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020 р., а також формі, встановленій Замовником у Додатку 6 Тендерної документації та іншим вимогам Тендерної документації.
Замовник у Протоколі про відхилення тендерної пропозиції Скаржника стверджує, що зазначену вимогу Тендерної документації «чинної на дату подання оголошення про проведення відкритих торгів», слід трактувати як вимогу надати банківську гарантію, яка набрала чинності у день оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі, посилаючись на те, що «дата оприлюднення оголошення, у «НАШОМУ» випадку – це номер оголошення, перші чотири цифри якого це рік подання оголошення, 5-6 цифри не містять оприлюднення оголошення, а 7-8 цифри це дата оприлюднення оголошення, інформацію з протоколу надаємо у скріншоті»:
Тобто, Замовник посилається на ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ, як на критерій, ВІДПОВІДНО ДО ЯКОГО МАЄ ВИДАВАТИСЯ БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ, ігноруючи при цьому вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 та наказу Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020 р.), які містять вимоги до банківської гарантії, містять затверджену форму банківської гарантії, відповідно до якої банківськими установами здійснюється випуск банківських гарантій.
Ані тендерна документація, ані зазначені вище нормативно-правові акти не містять інформації про те, що датою набрання чинності банківської гарантії треба вважати 7-8 цифру ідентифікатора закупівлі, які трактуються як оприлюднення оголошення, а саме: «17». Саме на цю дату - 17.04 посилається Замовник у своєму рішенні.
Хочемо звернути увагу органу оскарження на те, що зазначена у Протоколі відхилення інформація, а саме:
є необґрунтованою, такою, що дискримінує права Учасників та такою, що не підтверджується нормами чинного законодавства та положеннями Тендерної документації, оскільки:
1) Чинне законодавство у сфері публічних закупівель не визначає зміст поняття:
- «дата подання (оприлюднення) оголошення»;
- «подання оголошення про проведення відкритих торгів»;
- не містить строків, з якого моменту саме "оголошення" вважається чинним.
Так, відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», цитуємо: «Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю…»
Також відповідно до п.24 Особливостей: «Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.».
Таким чином, як бачимо законодавчо визначається лише поняття «оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів» та місце оприлюднення такого оголошення. Законодавство також не встановлює вимог до «набуття оголошенням чинності», до «подання оголошення» про проведення відкритих торгів, суб’єктів такого подання, місця його подання чи суб’єктів отримання, строків і таке інше.
Це означає також, що законодавчо не визначається, що дата подання оголошення встановлює чинність документів та момент, з якого документи набувають чинності.
Тобто, посилання в протоколі на те, що банківські гарантії, які видані не 17.04.2024, а пізнішою датою – є не чинними, просимо вважати безпідставним, незаконним та таким, що дискримінує учасників, адже є законодавчі норми про те, що Учасники можуть подавати свої пропозиції та вносити зміни до них до кінцевого строку подання пропозицій!
2) Сам Замовник у Тендерній документації не вводив визначення поняття «подання оголошення про проведення відкритих торгів» та не встановив, що буде вважатись датою подання такого оголошення.
Тобто, замовником у тендерній документації не введено критерію та не прописано, що: «чинність оголошення для всіх учасників, набрання юридичної сили тендеру та виданих учасникам документів - слід вважати єдину дату – 17.04.2024, банківські гарантії, які будуть видані пізніше 17.04.2024 – будуть такими, що не відповідають вимогам тендерної документації, так як замовник вважає єдиним критерієм чинності дату розміщення тендерної документації, оголошення та супутніх до неї документів – лише один день, а саме 17.04.2024».
Тобто, Тендерна документація не містить чіткої вимоги про те, з якої дати банківська гарантія мала набрати чинність, оскільки Замовник встановлюючи цю вимогу, використав поняття, яке не має дати набуття чинності, а термін «чинність», кожен із учасників може трактувати по своєму! Тобто, Тендерна документація не містить чіткої вимоги про те, з якої дати банківська гарантія мала набрати чинність, оскільки Замовник встановлюючи цю вимогу, використав поняття, яке нічим не передбачено і не роз’яснено, а тому Скаржнику було не зрозуміло, про яку дату подання оголошення йдеться, куди та ким таке оголошення подавалось, про які саме відриті торги було таке оголошення.
Таким чином, задля застосування даного поняття необхідне обов’язкове тлумачення про те, що чинними банківські гарантії вважаються лише ті, які є виданими в день оголошення тендеру, а саме:17.04.2024. А оскільки зазначену термінологію введено не було, то Замовник не має права відхиляти пропозицію за те, що не передбачено тендерною документацією!
Вимога Тендерної документації про те, що «Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (за формою додатку 6) чинної на дату подання оголошення про проведення відкритих торгів» не дає відповіді на питання, зазначені вище.
Роз’яснення Замовником цієї вимоги, яке міститься вже у Протоколі про відхилення, про те, що датою подання оголошення є дата оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі, а тому і банківська гарантія мала бути видана цією датою (17.04.2024 року) є необґрунтованим та нелогічним, оскільки, якщо так трактувати, то виходить, що кожен учасник повинен був відразу після оприлюднення оголошення про проведення цих торгів прийняти рішення про участь у них та зробити гарантію в цей же день, при тому, що строк подання тендерних пропозицій був 25 квітня 2024 10:52, а тому і банківську гарантію разом з іншими документами пропозиції можна було робити та подавати у період з 17 по 25 квітня 2024 року, а не в один обраний Замовником день.
Звертаємо Вашу увагу, що таке роз’яснення Замовника також не узгоджується з іншими положеннями Тендерної документації, відповідно до якої встановлено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тобто банківська гарантія повинна діяти не менше, ніж з 25.04.2024 року по 23.07.2024 року включно. Жодної згадки про те, що строк дії банківської гарантії повинен обраховуватись з моменту оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів Тендерна документація не містить.
Крім того, оприлюднене 17 квітня 2024 року оголошення про проведення цих відкритих торгів зберігає свою чинність до завершення процедури у встановленому законодавством порядку, воно залишається оприлюдненим весь цей період, а тому і надана банківська гарантія, яка подана в цей період, але з урахуванням кінцевого строку подання тендерних пропозицій, теж є такою, що відповідає періоду чинності оприлюдненого оголошення.
Таким чином, описана вище ситуація була спричинена не конкретизованою вимогою, що містяться у тендерній документації, що, у свою чергу, створило умови для можливості маніпулювання словами та їх перекручування з метою усунення «небажаного» учасника.
Отже, Замовник, порушивши усі норми чинного законодавства та принципи здійснення публічних закупівель, а саме: ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням», безпідставно, необґрунтовано, відхилив тендерну пропозицію Учасника.
Підсумовуючи наведене, звертаємо увагу, що Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД», яке повинно бути скасоване.
×
-
Назва доказу:
Закон України «Про публічні закупівлі»
-
Опис доказу:
Закон України «Про публічні закупівлі»
-
Повʼязаний документ:
Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf
-
-
Назва доказу:
4) Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
-
Опис доказу:
4) Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
-
Повʼязаний документ:
Про особливості здійснення ... _ від 14.05.2015 № 417-VIII (Текст для друку).pdf
-
-
Назва доказу:
Банківська гарантія №LGI-187/2024, видана 24 квітня 2024 року
-
Опис доказу:
Банківська гарантія №LGI-187/2024, видана 24 квітня 2024 року
-
Повʼязаний документ:
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № LGI-187_2024.pdf.p7s.p7s.zip
-
-
Назва доказу:
Протокол №41 від 30.04.2024 року
-
Опис доказу:
Протокол №41 від 30.04.2024 року
-
Повʼязаний документ:
протокол 41.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТД.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД». 3. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі у встановленому Законом порядку.