• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Інтерактивно-мультимедійні комплекти, мультимедійний комплект та комплект музичних колонок

Закупівля проводиться по 4 лотах: Лот №1 закупівля інтерактивно-мультимедійних комплектів для Дублянської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. А. Жаловаги на очікувану вартість 269 000,00 грн. Лот №2 закупівля інтерактивно-мультимедійних комплектів для Жовківської ЗОШ І-ІІІ ст. №3 на очікувану вартість - 90 000,00 грн. Лот №3 закупівля мультимедійного комплекту для Артасівської ЗОШ І-ІІ ст. на очікувану вартість 25 000,00 грн. Лот №4 закупівля інтерактивно-мультимедійного комплекту та комплекту музичних колонок для Смереківської ЗОШ І-ІІ ст.на очікувану вартість 53 000,00 грн.

Завершена

436 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 125.00 UAH
Період оскарження: 16.05.2018 16:26 - 31.05.2018 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Невідповідність пропозиції ФОП Мазурчак І.С. вимогам Замовника

Номер: 413f813682064aa8b258690c0483f790
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-16-002195-a.a1
Назва: Невідповідність пропозиції ФОП Мазурчак І.С. вимогам Замовника
Вимога:
Тендерна пропозиція Учасника ФОП Мазурчак І.С. не відповідає вимогам Замовника наведеним в Тендерній документації для учасників допорогової електронної закупівлі, а саме: Відповідно до Тендерної документації п. 4.2 та Додатку Технічний опис предмету закупівлі Специфікація учасники повинні були надати Інформацію, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у документації, а саме: Сертифікат відповідності або паспорт якості на товар чи інший документ, який підтверджує, якість та відповідність продукції, чинний на момент подання пропозиції (копія, завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою) (якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, чи для даного виду товару не потрібно сертифікату тощо – в такому випадку учасником подається пояснення, з посиланням на нормативні акти). Учасник ФОП Мазурчак І.С. надав Сертифікати відповідності не на весь товар, зокрема на інтерактивну дошку, проектор і принтер відсутні Сертифікати або декларації відповідності. Ті ж сертифікати на товар, що надані, не завірені підписом учасника як вимагалося в тендерній документації. Також на принтер був наданий Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, який має строк дії до 25 березня 2018 р. Отже, на принтер взагалі немає документів, дійсних на момент подання пропозицій, що підтверджують якість продукції. Відповідно до п.4.2.1 тендерної документації Учасник повинен надати Довідку (або гарантійний лист) в довільній формі (завірена печаткою Учасника і підписом уповноваженої особи Учасника) із зазначенням строку гарантійного обслуговування у сервісному центрі (у випадку якщо гарантія виробника 1-2 роки, а Замовник вимагає 3 роки, то Учасник додатково надає гарантійний лист від себе про після гарантійне обслуговування). Учасник ФОП Мазурчак І.С. надав таку довідку, але вказавши лише в ній інтерактивну дошку, ноутбук, проектор, хоча в Специфікації лот 1 зазначений Замовником товар закупівлі: інтерактивна дошка, проектор, ноутбук, і багатофункційний пристрій - гарантійний термін не менше 3-х років. Тобто на багатофункційний пристрій не надано гарантійного листа про післягарантійне обслуговування (до 3-х років), що не відповідає вимогам Замовника. Вважаємо, що треба відмінити рішення про визнання переможцем ФОП Мазурчак І.С. і відхилити його тендерну пропозицію як таку що не відповідає вимогам Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам Замовника.
Дата скасування: 11.06.2018 10:40