-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЛЬВ-24Т_158_ВО Рідина вогнезахисна
Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами. Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
мін. крок: 1% або 1 691.25 UAH
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції Скаржника
- Скарга 17.08.2024 20:47
- копія Договору 17.08.2024 20:47
- Довідка аналогічний договір 17.08.2024 20:47
- Копія договору сертифікації 17.08.2024 20:47
- гарантійний лист 17.08.2024 20:47
- Паспорт якості виробника 17.08.2024 20:47
- Протокол відхилення 17.08.2024 20:47
- акт приймання передачі 17.08.2024 20:47
- Видаткова 17.08.2024 20:47
- sign.p7s 17.08.2024 20:53
- рішення від 20.08.2024 №14025.pdf 20.08.2024 17:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2024 №14484.pdf 29.08.2024 13:17
- рішення від 28.08.2024 №14484.pdf 02.09.2024 13:26
- Відповідь.pdf 22.08.2024 14:52
- Відповідь.docx 22.08.2024 14:52
Пункт скарги
- Документами поданими відповідно до пункту 2.6 додатку 1 тендерної документації, учасником не підтверджено технічні та якісні характеристики в повному обсязі згідно технічної специфікації замовника. Пункт 2.6 додатку 1 тендерної документації, на який посилається Замовник вимагає надати: «2.6. Зразок сертифікату якості, або зразок паспорту виробника, або інший документ виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики товару. Якщо виробників декілька, то зазначені документи повинні бути надані на кожного виробника товару.**». На момент подання пропозицій (до 29.04.2024 року), Скаржник якраз проходив процедуру сертифікації продукції Вогнебіозахисна речовина (засіб захисний для деревини) «ECOSEPT 450-1» для поверхневого вогнебіозахисного просочення дерев’яних елементів горищних покриттів. Тому в якості підтвердження технічних та якісні характеристик згідно Пункту 2.6 додатку 1 технічної специфікації ТОВ «ТД «УКРХИМ лтд» не подавався Сертифікат відповідності, а було надано Паспорт якості Виробника (файл Додаток 1. п.2.6. паспорт якості виробника). При цьому учасник ТОВ «ТД «УКРХИМ лтд» керувався вимогами до предмета закупівлі, викладених у п.1.1. Додатку 1 тендерної документації, а саме: 1.1.2. Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленого товару, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше першої поставки товару та оригінал або завірена печаткою підприємства та підписом уповноваженої особи копію довідки органу оцінки відповідності або органу сертифікації.»
Таким чином, Скаржник ТОВ «ТД «УКРХИМ лтд» в повному обсязі виконав вимоги щодо підтвердження технічних та якісних характеристик згідно технічної специфікації замовника
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, що учасником не підтверджено технічні та якісні характеристики в повному обсязі згідно технічної специфікації Замовника, оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій № УО-4/3 від 13.08.2024 р., про відхилення пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "УКРХИМ ЛТД" та визнати його переможцем закупівлі .
Уважно і багато разів уважно перечитали вимоги викладені у пункті № 3 Додаток 2 до тендерної документації, та ніде не знайшли фрази про «не на всю суму договору». Скаржник переконливо доводить, що ним було повністю виконані всі вимоги на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону.
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення, про те що Скаржник не підтвердив виконання аналогічного за предметом закупівлі договору не в повному обсязі , оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій № УО-4/3 від 13.08.2024 р., про відхилення пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "УКРХИМ ЛТД" та визнати його переможцем закупівлі .
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
- Скарга ТОВ НВП АСТА (17082024) 17.08.2024 18:18
- Сертифікат ANTIFIRE-IMPREGNAT 17.08.2024 18:18
- sign.p7s 17.08.2024 18:20
- Пояснення ТОВ НВП АСТА (23082024) 24.08.2024 01:10
- Крістанол В 24.08.2024 01:10
- Сана-Хім 24.08.2024 01:10
- sign.p7s 24.08.2024 01:11
- Рішення від 20.08.2024 № 14039.pdf 20.08.2024 17:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2024 № 14476.pdf 29.08.2024 13:06
- Рішення від 28.08.2024 № 14476.pdf 30.08.2024 17:19
- Відповідь.pdf 22.08.2024 14:51
- Відповідь.docx 22.08.2024 14:51
Пункт скарги
Замовником було порушено законе право Скаржника в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, об’єктивності та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, та не було надано можливості виправити невідповідності згідно п. 43 Особливостей. Замовник, здійснюючи неупереджену оцінку тендерної пропозиції Скаржника, також не звернув увагу на те, що показник «гарантійний термін зберігання», міститься у інших документах Скаржника, які він завантажив до тендеру, таких як «Регламент робіт з вогнезахисту на речовину вогнебіозахисну просочувальну «ANTIFIRE IMPREGNAT»», «ТУ», «паспорт якості» та «порівняльна таблиця згідно додатку 1».
Спираючись на наведену вище інформацію, Скаржник просить комісію АМКУ зобов’язати Замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій № УО-4/2 від 13.08.2024р і поновити розгляд пропозиції Скаржника, та надати Скаржнику можливість скористатися своїм законним правом, та усунути невідповідності, відповідно до ст. 43 Особливостей.
-
Спираючись на наведену вище інформацію, Скаржник просить комісію АМКУ зобов’язати Замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій № УО-4/2 від 13.08.2024р
Відповідно до п. 2.5 Додатку 1 ТД - : «Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, надати документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропонований до постачання товар учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо)».
Допис «тощо» у кінці речення означає, що Скаржник (або інший учасник закупівлі), «Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар» може надати Замовнику будь-який «документ про відповідність» який буде «виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропонований до постачання товар».
На виконання вимоги п. 2.5 Додатку 1 ТД, Скаржник завантажив до тендера документ під назвою «1. ANTIFIRE-IMPREGNAT-Зразок-Сертифікат-Регламент-Висновок-МОЗ-Протоколи-UA-2024-04-16-008286-a», який включає в себе сертифікат відповідності №UA.1O393.00490-23 від 13.11.2023 року (надалі – Сертифікат).
Сертифікат повністю виконує вимогу п. 2.5 Додатку 1 ТД, а саме він був виданий органом з оцінки відповідності (далі – ООВ), який має відповідну галузь акредитації та підтверджує можливість виробника виготовляти запропонований до постачання товар. Скаржник пропонує шановній комісії АМКУ подивиться на Сертифікат, якій додано до скарги окремим додатком, і де різними кольорами Скаржник позначив показники, які доводять відповідності вогнезахисного просочення запропонованого Скаржником, вимогам п. 2.5 Додатку 1
Червоним колом, на Сертифікаті позначено знак акредитації НААУ.
Червоним прямокутником обведено номер атестату про акредитацію ООВ в НААУ, яке видало сертифікат, та дату видачі атестату.
Зеленим прямокутником обведено дати з якої і до якої виробництво Скаржника може виготовляти серійно вогнезахисну речовину «ANTIFIRE IMPREGNAT», і що продукція випускається серійно з проведенням технічного нагляду за сертифікованою продукцією раз на рік з обстеженням виробництва.
Синім прямокутником обведено акт обстеження виробництва Скаржника/Виробника №796-Б/СО від 13.11.2023. Обстеження виробництва, на предмет можливості виробника виготовляти вогнезахисне просочення, проводило ООВ яке має акредитацію в НААУ, яке потім, на підставі проведеного обстеження, видавало Сертифікат.
Акт обстеження виробництва, акредитація в НААУ ООВ яке видало сертифікат, проведення технічного нагляду за сертифікованою продукцією раз на рік з обстеженням виробництва, яке ще Замовнику треба підтвердження можливість Скаржника/Виробника виготовляти серійно вогнезахисну речовину «ANTIFIRE IMPREGNAT» на своєму виробництві?
Наданою вище інформацією, Скаржник довів що виконав вимоги п. 2.5 Додатку 1 і в цій частині. Тендерна пропозиція Скаржника повність відповідає вимоги п. 2.5 Додатку 1 Замовника. Скаржник просить комісію АМКУ зобов’язати Замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій № УО-4/2 від 13.08.2024р в цій частині.
-
Скаржник просить комісію АМКУ зобов’язати Замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій № УО-4/2 від 13.08.2024р
Відповідно до ст. 31 Закону та ст. 44 Особливостей: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації…»
Розкривати «у чому саме полягає така невідповідність» Замовника зобов’язує п. 2 ст 31 Закону, де чітко зазначено: «Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.»
Як можна побачити з Протоколу розгляду тендерних пропозицій № УО-4/2 від 13.08.2024р. та «Повідомлення про відхилення пропозиції учасника», розміщеного замовником 13.08.2024 р., що до цієї частині, немає жодної аргументації від Замовника стосовно які саме «технічні та якісні характеристики в повному обсязі», на думку Замовника, не було підтверджено Скаржником. Таким чином, Скаржника було позбавлено законного права оскаржити рішення Замовника в цій частині, бо неможливо оскаржити те чого немає. Скаржник вважає, що його тендерна пропозиція повність відповідає п. 2.6 Додатку 1, що підтверджується документами завантаженими Скаржником до тендеру.
Не пославшись, згідно ст.31 Закону, із зазначенням аргументації, на підстави відхилення із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність, у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № УО-4/2 від 13.08.2024р. та «Повідомленні про відхилення пропозиції учасника», розміщеного замовником 13.08.2024 р., Замовник порушив законні права Скаржника обґрунтовано оскаржити рішення Замовника в цій частині.
З огляду на те, що Замовник в цій частині, згідно ст. 31 Закону та ст. 44 Особливостей, обґрунтовано не довів, у чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції Скаржника п. 2.6 Додатку 1 ТД Замовника, Скаржник просить комісію АМКУ зобов’язати Замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій № УО-4/2 від 13.08.2024р в цій частині.
-
Скаржник просить комісію АМКУ зобов’язати Замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій № УО-4/2 від 13.08.2024р
Скарга на невиконання Замовником рішення АМКУ, та на обрання переможцем Учасника тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам ТД.о
- Скарга до АМКУ 16.07.2024 18:34
- sign.p7s 16.07.2024 18:37
- Пояснення 23.07.2024 13:06
- Пояснення 23.07.2024 13:09
- рішення від 18.07.2024 № 12363.pdf 18.07.2024 17:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.07.2024 № 12773.pdf 26.07.2024 12:13
- рішення від 25.07.2024 № 12773.pdf 29.07.2024 18:19
- Відповідь.docx 22.07.2024 16:57
- 20240722_165358_019023.pdf 22.07.2024 16:57
- Протокол.pdf 12.08.2024 14:48
Пункт скарги
У закупівлі прийняли участь чотири учасники:
1. ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС
2. ТОВ «Сана-Хім» (надалі – Учасник);
3. ТОВ "НВП "АСТА" (надалі – Скаржник);
4. ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "УКРХИМ ЛТД"
Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій № УО-4/2 від 20.05.2024р., розміщеного замовником 20.05.2024 р. о 11:20 на сторінці електронної системи закупівель, переможцем даної закупівлі було визначено учасника ТОВ «Сана-Хім» (ЄДРПОУ 42818313).
Це рішення Замовника було оскаржено Скаржником до АМКУ, і було відповідне Рішення №10310-р/пк-пз від 13.06.2024 (надалі – Рішення) комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), яка розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "НВП "АСТА" від 25 травня 2024 № UA-2024- 04-16-008286-a.a3 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, ПОСТАНОВИЛА: Зобов'язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" в особі РЕГІОНАЛЬНОЇ ФІЛІЇ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "САНА-ХІМ" переможцем за процедурою закупівлі — "ЛЬВ-24Т_158_ВО Рідина вогнезахисна", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-16-008286-a.
Але незважаючи на Рішення №10310-р/пк-пз від 13.06.2024 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та зухвало порушуючи п. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник свідомо, ще раз починає розгляд тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Сана-Хім» і надає йому можливість усунути саме те порушення, яке призвело до дискваліфікації Учасника комісією АМКУ.
Рішення Замовника, що оскаржується, стало відомо Скаржнику 11.07.2024 р., в день коли Замовником були опублікований протокол розгляду тендерних пропозицій учасників № УО-4/8 від 11.07.2024. Період оскарження визначений системою ProZorro по 17.07.2024 р. 00-00.
Скаржник вбачає у рішенні Замовника порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, об’єктивності та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Скаржник із вказаним рішенням не погоджується, та вважає рішення Замовника про повторне визнання переможною пропозицію учасника ТОВ «Сана-Хім» - безпідставним та таким, що порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону «Про Антимонопольний комітет України»
Замовник, приймаючи рішення про повторне визнання переможцем ТОВ «Сана-Хім», грубо знехтував Рішенням №10310-р/пк-пз від 13.06.2024 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та зухвало парушів п. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Закон «Про Антимонопольний комітет України».
Скаржник нижче наведе деякі факти та пояснення по суті скарги.
Не виконуючи рішення №10310-р/пк-пз від 13.06.2024 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник створює дуже небезпечний прецедент. Що саме зробив Замовник і чому це небезпечно.
Пояснюємо.
Згідно п. 2.5 Додатку 1 ТД Замовник від Учасників вимагав документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.
Пунктом 2.5. Додатку 1 Замовником було висунуто таку вимогу відповідності товару технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника: «Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, надати документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропонований до постачання товар учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Документ про підтвердження відповідності виробництва повинен бути чинним на момент подання пропозиції (Підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, не вимагається у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам).»
Згідно з Рішенням №10310-р/пк-пз від 13.06.2024 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, комісія встановила що, «…наданий Переможцем сертифікат системи менеджменту якості від 19.04.2024 № ECS.UA.02.4391, виданий органом з оцінки відповідності, який не має відповідної галузі акредитації. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей…».
Тобто, як видно з Рішення, сертифікат № ECS.UA.02.4391 від 19.04.2024, якій завантажив до тендеру Учасник, на підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар на вимогу п. 2.5 Додатку 1 ТД, був чинний на момент подання пропозиції, але не мав відповідної галузі акредитації.
Що на нашу думку зробили Замовник та Учасник за попередньою змовою, дочекавшись Рішення АМКУ від 13.06.2024 і побачивши причину по якій АМКУ задовільнив скаргу Скаржника, та відхилів пропозицію Учасника, Замовник почав затягувати виконання Рішення АМКУ, а Учасник почав усувати невідповідності, шляхом отримання нового сертифікату системи менеджменту якості, і якій він отримав 21.06.2024.
Замість того щоб виконати Рішення АМКУ, та згідно п. 11 ст. 29 Закону поновити розгляд тендерних пропозицій інших Учасників торгів, Замовник поновив розгляд пропозиції Учасника ТОВ «Сана-Хім», у пропозиції якого АМКУ виявила невідповідності, і ПОСТАНОВИЛА: Зобов'язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" в особі РЕГІОНАЛЬНОЇ ФІЛІЇ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "САНА-ХІМ" переможцем за процедурою закупівлі — "ЛЬВ-24Т_158_ВО Рідина вогнезахисна", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-16-008286-a.
Поновивши розгляд пропозиції Учасника ТОВ «Сана-Хім», у пропозиції якого АМКУ виявила невідповідності, та надавши можливість Учаснику усунути саме ті порушення які виявила комісія АМКУ, Замовник тим самим порушив Закон в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, об’єктивності та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Якщо, всі Замовники будуть поступати таким чином, то немає сенсу проводити торги взагалі, бо корупція набуває легальну схему. Один Учасник вступає в змову з Замовником, незалежний Учасник знаходить невідповідності в пропозиції ручного Учасника і подає скаргу до АМКУ. АМКУ виносить рішення на користь незалежного Учасника, але Замовник не виконує вимогу АМКУ і надає можливість ручному Учаснику усунути невідповідність, яку незалежний учасник вже не може оскаржити, бо начебто і нічого оскаржувати, бо всі порушення усунути. Але ж, це порочна практика, яка зруйнує всю систему незалежних торгів, і тому не можна цього допустити.
У нашому випадку, навіть попре те, що Замовник не виконав Рішення АМКУ незаконно надавши змогу Учаснику ТОВ «Сана-Хім виправити невідповідності, все одно Замовник знову порушив Закон та умови власної ТД.
Згідно п. 2.5 Додатку 1 ТД Замовник від Учасників вимагав документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі: «Документ про підтвердження відповідності виробництва повинен бути чинним на момент подання пропозиції.»
Учасник на виконання вимоги про усунення невідповідностей яку Замовник оприлюднив 10.07.2024 о 09.16 завантажив до тендеру новий сертифікат системи менеджменту якості №8О143.QMS.081-24 від 21.06.2024.
Як можна побачити, дата набуття чинності цього сертифікату 21.06.2024, а кінцева дата подання тендерних пропозицій по тендеру UA-2024-04-16-008286-a закінчилася 29.04.2024. Тобто на момент подання тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Сана-Хім» до тендеру UA-2024-04-16-008286-a, сертифікат не то що не був чинним, його навіть не існувало.
З цього можна зробити висновки що, Замовник порушив Закон двічі, по перше не виконав Рішення АМКУ №10310-р/пк-пз від 13.06.2024, а по друге попре незаконність повторного розгляду пропозиції Учасника прийняв до уваги новий сертифікат системи менеджменту якості №8О143.QMS.081-24 від 21.06.2024, якій на момент подачі тендерної пропозиції Учасником не був чинним. Навіть на підставі наведених вище фактів Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника як таку яка не відповідає вимогам ТД.
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та: 2.1. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій № УО-4/8 від 11.07.2024р. про визначення переможцем процедури закупівлі UA-2024-04-16-008286-a учасника ТОВ «Сана-Хім». 2.2 Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, про намір укласти договір з компанією ТОВ «Сана-Хім». 3. Власнім рішенням АМКУ або зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким Замовник повинен відновити процедуру закупівлі UA-2024-04-16-008286-a та згідно п. 11 ст. 29 Закону поновити розгляд тендерних пропозицій інших Учасників торгів. Скаржник просить комісію АМКУ в цей частині, саме ЗАБОВ’ЯЗАТИ Замовника перейти до розгляду тендерних пропозиціях наступних Учасників, бо Замовник знову може щось уткнути та знову обрати переможцем ТОВ «Сана-Хім», і ми будемо ходити по колу. 4. Встановити факт порушення Замовником частини 5 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення (невиконання рішення АМКУ), та передати до суду заяву на керівника Замовника по адміністративне стягнення за вчинення правопорушення передбаченого частиною 5 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення (невиконання рішення АМКУ). 5. Направити запит до НААУ з вимогою перевірити дії ООВ на відповідність виконання даним ООВ всіх вимог передбачених акредитацією при видачи сертифікату системи менеджменту якості №8О143.QMS.081-24 від 21.06.2024. Скаржник маючи уяву як повинна проходити акредитація виробництва на відповідність ДСТУ EN ISO 9001:2018, та яким критеріям при цьому повинно відповідати виробництво, обґрунтовано вважає, що отримати законні шляхом та неупереджено, сертифікат системи менеджменту якості в такій короткий термін, НЕМОЖЛИВО. Скаржник має обґрунтоване припущення, що даний сертифікату системи менеджменту якості №8О143.QMS.081-24 від 21.06.2024 отриманий Учасником не зовсім законним шляхом, тобто без належного обстеження виробництва, видавшим цей сертифікат ООВ.
тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) / удосконаленим електронним підписом (УЕП). У випадку надання електронних документів учасник накладає КЕП / УЕП на кожен з таких документів.»
Учасник завантажив до тендеру наступні електронні документи
- Статут САНА-ХІМ.pdf
- Опис.jpg
- Витяг ЄДР Сана-Хім 12.04.2024.pdf
- Протокол зборів засн САНА-ХІМ.pdf
- Та інші електронні документи, які можна побачити в тендері за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-16-008286-a
Відповідно до п. 3.1 ТД Учасник повинен був на кожен з таких документів накласти КЕП/УЕП. Як можна побачити Учасник підписав тільки тендерну пропозицію загалом, а наведені вище електронні документи, які Учасник завантажив до тендеру, не було Учасником окремо підписано КЕП/УЕП. Тож це є порушенням умов ТД і тому тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню.
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та: 2.1. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій № УО-4/8 від 11.07.2024р. про визначення переможцем процедури закупівлі UA-2024-04-16-008286-a учасника ТОВ «Сана-Хім». 2.2 Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, про намір укласти договір з компанією ТОВ «Сана-Хім». 3. Власнім рішенням АМКУ або зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким Замовник повинен відновити процедуру закупівлі UA-2024-04-16-008286-a та згідно п. 11 ст. 29 Закону поновити розгляд тендерних пропозицій інших Учасників торгів. Скаржник просить комісію АМКУ в цей частині, саме ЗАБОВ’ЯЗАТИ Замовника перейти до розгляду тендерних пропозиціях наступних Учасників, бо Замовник знову може щось уткнути та знову обрати переможцем ТОВ «Сана-Хім», і ми будемо ходити по колу. 4. Встановити факт порушення Замовником частини 5 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення (невиконання рішення АМКУ), та передати до суду заяву на керівника Замовника по адміністративне стягнення за вчинення правопорушення передбаченого частиною 5 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення (невиконання рішення АМКУ). 5. Направити запит до НААУ з вимогою перевірити дії ООВ на відповідність виконання даним ООВ всіх вимог передбачених акредитацією при видачи сертифікату системи менеджменту якості №8О143.QMS.081-24 від 21.06.2024. Скаржник маючи уяву як повинна проходити акредитація виробництва на відповідність ДСТУ EN ISO 9001:2018, та яким критеріям при цьому повинно відповідати виробництво, обґрунтовано вважає, що отримати законні шляхом та неупереджено, сертифікат системи менеджменту якості в такій короткий термін, НЕМОЖЛИВО. Скаржник має обґрунтоване припущення, що даний сертифікату системи менеджменту якості №8О143.QMS.081-24 від 21.06.2024 отриманий Учасником не зовсім законним шляхом, тобто без належного обстеження виробництва, видавшим цей сертифікат ООВ.
Вимога Замовнику
- Вимога 14.07.2024 01:13
Вимога Замовнику
Документів не завантажено.
Скарга до АМКУ
- Скарга 25.05.2024 13:20
- Паспорт якості Алана 25.05.2024 13:20
- Сертифікат ISO 25.05.2024 13:20
- Протокол про визнання переможцем торгів 25.05.2024 13:20
- Перелік акредитованих ООВ з сертифікації систем менеджменту 25.05.2024 13:20
- sign.p7s 25.05.2024 13:23
- Додаток до Скарги 03.06.2024 23:06
- Рішення від 28.05.2024 №9268.pdf 28.05.2024 17:50
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги від 04.06.2024 №882.pdf 04.06.2024 18:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.06.2024 №10310.pdf 14.06.2024 10:54
- Рішення від 13.06.2024 №10310.pdf 17.06.2024 18:21
- Відповідь.docx 30.05.2024 13:29
- Відповідь.pdf 30.05.2024 13:29
- Протокол - виконання рішення АМКУ.docx 10.07.2024 09:18
Пункт скарги
Пунктом 2.5. Додатку 1 Замовником було висунуто таку вимогу відповідності товару технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника: «Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, надати документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропонований до постачання товар учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Документ про підтвердження відповідності виробництва повинен бути чинним на момент подання пропозиції (Підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, не вимагається у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам).»
На виконання вимоги п. 2.5 Додатку 1 ТД Учасник завантажив до тендеру файл з назвою ISO.pdf виданий виробнику продукції ТОВ «НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ СОЮЗ» компанією ТОВ «ДП СЕРТСИСТЕМС» (ЄДРПОУ 44332105), якій на думку Учасника, мав би підтвердити відповідність виробництва вимоги зазначеної у п. 2.5. Додатку 1 ТД.
Згідно вимоги п. 2.5 Додатку 1 ТД, компанія яка надає документ про відповідність, для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, повинна мати відповідну галузь акредитації. Провівши перевірку компанії ТОВ «ДП СЕРТСИСТЕМС», яка надала документ про відповідність, по базі акредитованих органів з оцінки відповідності (Далі- ООВ) на сайті Національного Агентства з Акредитації України, на якому повинні бути зареєстровані все ООВ які мають акредитацію в Україні, Скаржник не побачив в переліку організації компанію ТОВ «ДП СЕРТСИСТЕМС». Файл з переліком компаній які мають акредитацію для підтвердження відповідності виробництва можна завантажити з сайту НААУ за посиланням (https://www.naau.org.ua/userfiles/files/17021-1_22_05_2024.xlsx) , або з додатку до цієї скарги. Про те що компанію ТОВ «ДП СЕРТСИСТЕМС», не має акредитації у галузі на яку вона видала сертифікат, свідчить той факт що на сертифікаті, якій вона видала, немає знаку НААУ і номеру за яким ця компанія зареєстрована в реєстрі НААУ. Покажемо як це має виглядає, на прикладі сертифікату відповідності завантаженого Скаржником до тендеру.
Також просимо звернути увагу колегії що, ДСТУ ISO 9001 регламентує лише принципи управління якістю та є "дорожньою картою" по впровадженню контролю якості на виробництві, для випуску продукції постійної якості. Іншими словами - це загальні вимоги, що розроблені для всіх виробництва і впроваджені на виробництві для контролю якості продукції та для підтримування відповідності діючим нормам та стандартам. Цей сертифікат системи менеджменту якості характеризує Виробництво, а не можливість виготовляти певний продукт.
Підтвердження можливості виготовляти продукт серійно, протягом визначеного часу, надає документ - Сертифікат відповідності. Що видається сертифікаційним центром, що акредитований саме в сфері використання запропонованого продукту. Сертифікаційний центр відповідає за якість продукту, відповідність продукту заявленим вимогам, відповідність діючому законодавству та контролює виробництво регулярними перевірками, про що складається акт обстеження виробництва.
На прикладі сертифікату завантаженого Скаржником, можна побачити як це повинно виглядати.
В цьому сертифікаті видно всі основні характеристики продукту і на підставі яких протоколів випробувань вони вписані до сертифікату, також видно згідно якого ТУ продукція виробляється і в якій період. Також з цього сертифікату видно що ООВ якій його видав має акредитацію, а також, що його зареєстровано в реєстрі НААУ під номером 1О393. Також з цього сертифікату видно з якою періодичність проводиться контроль виробництва і номер акту обстеження, які обов’язково складається за результатами перевірки.
Як підсумок зауважуємо, що окрім відсутності акредитації у ООВ якій видав сертифікат Учаснику, в цьому сертифікаті немає посилання на жоден документ на підставі якого його було видано.
На підставі вище наведених фактів бачимо, що Учасник не виконав вимогу п. 2.5 та не надав Замовнику для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджував би можливість виробника виготовляти запропонований до постачання товар учасником. Тож на підставі цього Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Учасника, як таку яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Визнавши переможцем учасника ТОВ «Сана-Хім», Замовник порушив принцип здійснення закупівель, встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» в частині: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
-
Назва доказу:
Перелік акредитованих ООВ з сертифікації систем менеджменту
-
Опис доказу:
Перелік акредитованих ООВ з сертифікації систем менеджменту, з сайте НААУ, з якого видно що орган якій відав сертификат не має жодної акредитації.
-
Повʼязаний документ:
Перелік акредитованих ООВ з сертифікації систем менеджменту
-
1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та: 2.1. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій № УО-4/2 від 20.05.2024р. про визначення переможцем процедури закупівлі UA-2024-04-16-008286-a учасника ТОВ «Сана-Хім». 2.2 Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, про намір укласти договір з компанією ТОВ «Сана-Хім». 3. Власнім рішенням АМКУ або зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким Замовник повинен відновити процедуру закупівлі UA-2024-04-16-008286-a та згідно п. 11 ст. 29 Закону поновити розгляд тендерних пропозицій інших Учасників торгів.
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Безпека ЮМОС"
- Вимога замовнику 21.05.2024 23:05
Вимога Замовнику.
- Вимога 21.05.2024 22:59