• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЛЬВ-24Т_158_ВО Рідина вогнезахисна

Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами. Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги не відбулися

169 125.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 691.25 UAH
Період оскарження: 16.04.2024 14:20 - 26.04.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення пропозиції Скаржника

Номер: 314486792d3e45c5aa68266127b7312a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-16-008286-a.c8
Назва: Скарга на неправомірне відхилення пропозиції Скаржника
Скарга:
Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій № УО-4/3 від 13.08.2024 р., розміщеного Замовником 13.08.2024 об 11:38 на сторінці електронної системи закупівель, пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "УКРХИМ ЛТД" була відхилена відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Скаржник вбачає у рішенні Замовника порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, об’єктивності та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Скаржник із вказаним рішенням не погоджується та вважає рішення Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ "ТД "УКРХИМ ЛТД" безпідставним та таким, що порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.08.2024 17:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.09.2024 13:26
Автор: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "УКРХИМ ЛТД", КРАВЕЦЬ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ +380503360299 vstanchuck@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 485787f5b0e74c1388eabf2f6e805858
Заголовок пункту скарги: Відповідність технічних та якісних характеристик запропонованого Скаржником товару вимогам технічної специфікації Замовника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовник у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № УО-4/3 від 13.08.2024 р. зазначає, що Тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "УКРХИМ ЛТД" не відповідає абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме:
- Документами поданими відповідно до пункту 2.6 додатку 1 тендерної документації, учасником не підтверджено технічні та якісні характеристики в повному обсязі згідно технічної специфікації замовника. Пункт 2.6 додатку 1 тендерної документації, на який посилається Замовник вимагає надати: «2.6. Зразок сертифікату якості, або зразок паспорту виробника, або інший документ виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики товару. Якщо виробників декілька, то зазначені документи повинні бути надані на кожного виробника товару.**». На момент подання пропозицій (до 29.04.2024 року), Скаржник якраз проходив процедуру сертифікації продукції Вогнебіозахисна речовина (засіб захисний для деревини) «ECOSEPT 450-1» для поверхневого вогнебіозахисного просочення дерев’яних елементів горищних покриттів. Тому в якості підтвердження технічних та якісні характеристик згідно Пункту 2.6 додатку 1 технічної специфікації ТОВ «ТД «УКРХИМ лтд» не подавався Сертифікат відповідності, а було надано Паспорт якості Виробника (файл Додаток 1. п.2.6. паспорт якості виробника). При цьому учасник ТОВ «ТД «УКРХИМ лтд» керувався вимогами до предмета закупівлі, викладених у п.1.1. Додатку 1 тендерної документації, а саме: 1.1.2. Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленого товару, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше першої поставки товару та оригінал або завірена печаткою підприємства та підписом уповноваженої особи копію довідки органу оцінки відповідності або органу сертифікації.»
Таким чином, Скаржник ТОВ «ТД «УКРХИМ лтд» в повному обсязі виконав вимоги щодо підтвердження технічних та якісних характеристик згідно технічної специфікації замовника
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 78bdf8216b85426f823caf0c0632a8ad
Заголовок пункту скарги: Підтвердження виконання Скаржником аналогічного за предметом закупівлі договору
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Замовник у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № УО-4/3 від 13.08.2024 р. зазначає, що Тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "УКРХИМ ЛТД" не відповідає абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: - Учасником надані документи, що підтверджують виконання аналогічного за предметом закупівлі договору не в повному обсязі (не на всю суму договору).
Уважно і багато разів уважно перечитали вимоги викладені у пункті № 3 Додаток 2 до тендерної документації, та ніде не знайшли фрази про «не на всю суму договору». Скаржник переконливо доводить, що ним було повністю виконані всі вимоги на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: fdf42f3cdfca447bb3607dc84ebe97fa
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-16-008286-a.a7
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Скаржник вбачає у рішенні Замовника порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, об’єктивності та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Скаржник із вказаним рішенням Замовника не погоджується, та вважає рішення Замовника про відхилення тендерної пропозицію Скаржника безпідставним та таким, що порушує норми Закону. Замовник, приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозицію Скаржника: • Стосовно першої частини відхилення, не надіслав Скаржнику повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей. • Стосовно другої частини відхилення, не прийняв до уваги документ виданий органом з оцінки відповідності (далі – ООВ), який Скаржник завантажив у тендер. • Стосовно третьої частини відхилення, порушив ст. 31 Закону не зазначивши аргументовано які саме технічні та якісні характеристики не було підтверджено Скаржником згідно технічної специфікації Замовника, чим в свою чергу унеможливлює оскарження своїх дій Скаржником в цій частині.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.08.2024 17:12
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.08.2024 17:19
Автор: ТОВ "НВП "АСТА", Мірошниченко Сергій Сергійович +380994843117 asta.afs@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 53521be56ad243398eb51e3230b1e42e
Заголовок пункту скарги: 1. В складі пропозиції учасника міститься довідка «Цінова пропозиція» заповнена не в повному обсязі (не зазначено гарантійний строк зберігання), що суперечить пункту 2.3 додатку 1 тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 43 Особливостей: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Замовником було порушено законе право Скаржника в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, об’єктивності та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, та не було надано можливості виправити невідповідності згідно п. 43 Особливостей. Замовник, здійснюючи неупереджену оцінку тендерної пропозиції Скаржника, також не звернув увагу на те, що показник «гарантійний термін зберігання», міститься у інших документах Скаржника, які він завантажив до тендеру, таких як «Регламент робіт з вогнезахисту на речовину вогнебіозахисну просочувальну «ANTIFIRE IMPREGNAT»», «ТУ», «паспорт якості» та «порівняльна таблиця згідно додатку 1».
Спираючись на наведену вище інформацію, Скаржник просить комісію АМКУ зобов’язати Замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій № УО-4/2 від 13.08.2024р і поновити розгляд пропозиції Скаржника, та надати Скаржнику можливість скористатися своїм законним правом, та усунути невідповідності, відповідно до ст. 43 Особливостей.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 0ee0f852c4fd469cb73c48584f939332
Заголовок пункту скарги: 2. Відсутній документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропонований до постачання товар учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо), що суперечить пункту 2.5 додатку 1 тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника в цій частині, Замовник порушив ст. 5 Закону в частині – «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Відповідно до п. 2.5 Додатку 1 ТД - : «Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, надати документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропонований до постачання товар учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо)».
Допис «тощо» у кінці речення означає, що Скаржник (або інший учасник закупівлі), «Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар» може надати Замовнику будь-який «документ про відповідність» який буде «виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропонований до постачання товар».
На виконання вимоги п. 2.5 Додатку 1 ТД, Скаржник завантажив до тендера документ під назвою «1. ANTIFIRE-IMPREGNAT-Зразок-Сертифікат-Регламент-Висновок-МОЗ-Протоколи-UA-2024-04-16-008286-a», який включає в себе сертифікат відповідності №UA.1O393.00490-23 від 13.11.2023 року (надалі – Сертифікат).
Сертифікат повністю виконує вимогу п. 2.5 Додатку 1 ТД, а саме він був виданий органом з оцінки відповідності (далі – ООВ), який має відповідну галузь акредитації та підтверджує можливість виробника виготовляти запропонований до постачання товар. Скаржник пропонує шановній комісії АМКУ подивиться на Сертифікат, якій додано до скарги окремим додатком, і де різними кольорами Скаржник позначив показники, які доводять відповідності вогнезахисного просочення запропонованого Скаржником, вимогам п. 2.5 Додатку 1

Червоним колом, на Сертифікаті позначено знак акредитації НААУ.
Червоним прямокутником обведено номер атестату про акредитацію ООВ в НААУ, яке видало сертифікат, та дату видачі атестату.
Зеленим прямокутником обведено дати з якої і до якої виробництво Скаржника може виготовляти серійно вогнезахисну речовину «ANTIFIRE IMPREGNAT», і що продукція випускається серійно з проведенням технічного нагляду за сертифікованою продукцією раз на рік з обстеженням виробництва.
Синім прямокутником обведено акт обстеження виробництва Скаржника/Виробника №796-Б/СО від 13.11.2023. Обстеження виробництва, на предмет можливості виробника виготовляти вогнезахисне просочення, проводило ООВ яке має акредитацію в НААУ, яке потім, на підставі проведеного обстеження, видавало Сертифікат.
Акт обстеження виробництва, акредитація в НААУ ООВ яке видало сертифікат, проведення технічного нагляду за сертифікованою продукцією раз на рік з обстеженням виробництва, яке ще Замовнику треба підтвердження можливість Скаржника/Виробника виготовляти серійно вогнезахисну речовину «ANTIFIRE IMPREGNAT» на своєму виробництві?
Наданою вище інформацією, Скаржник довів що виконав вимоги п. 2.5 Додатку 1 і в цій частині. Тендерна пропозиція Скаржника повність відповідає вимоги п. 2.5 Додатку 1 Замовника. Скаржник просить комісію АМКУ зобов’язати Замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій № УО-4/2 від 13.08.2024р в цій частині.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 8fd5e136533e410087f9aa5ab0989cf7
Заголовок пункту скарги: 3. Документами поданими відповідно до пункту 2.6 додатку 1 тендерної документації, учасником не підтверджено технічні та якісні характеристики в повному обсязі згідно технічної специфікації замовника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника в цій частині, Замовник порушив ст. 5 Закону в частині – «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Відповідно до ст. 31 Закону та ст. 44 Особливостей: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації…»
Розкривати «у чому саме полягає така невідповідність» Замовника зобов’язує п. 2 ст 31 Закону, де чітко зазначено: «Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.»
Як можна побачити з Протоколу розгляду тендерних пропозицій № УО-4/2 від 13.08.2024р. та «Повідомлення про відхилення пропозиції учасника», розміщеного замовником 13.08.2024 р., що до цієї частині, немає жодної аргументації від Замовника стосовно які саме «технічні та якісні характеристики в повному обсязі», на думку Замовника, не було підтверджено Скаржником. Таким чином, Скаржника було позбавлено законного права оскаржити рішення Замовника в цій частині, бо неможливо оскаржити те чого немає. Скаржник вважає, що його тендерна пропозиція повність відповідає п. 2.6 Додатку 1, що підтверджується документами завантаженими Скаржником до тендеру.
Не пославшись, згідно ст.31 Закону, із зазначенням аргументації, на підстави відхилення із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність, у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № УО-4/2 від 13.08.2024р. та «Повідомленні про відхилення пропозиції учасника», розміщеного замовником 13.08.2024 р., Замовник порушив законні права Скаржника обґрунтовано оскаржити рішення Замовника в цій частині.
З огляду на те, що Замовник в цій частині, згідно ст. 31 Закону та ст. 44 Особливостей, обґрунтовано не довів, у чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції Скаржника п. 2.6 Додатку 1 ТД Замовника, Скаржник просить комісію АМКУ зобов’язати Замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій № УО-4/2 від 13.08.2024р в цій частині.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на невиконання Замовником рішення АМКУ, та на обрання переможцем Учасника тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам ТД.о

Номер: 363fb31290344ac2bfe19bee308690df
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-16-008286-a.b6
Назва: Скарга на невиконання Замовником рішення АМКУ, та на обрання переможцем Учасника тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам ТД.о
Скарга:
Рішення Замовника, що оскаржується, стало відомо Скаржнику 11.07.2024 р., в день коли Замовником були опублікований протокол розгляду тендерних пропозицій учасників № УО-4/8 від 11.07.2024. Період оскарження визначений системою ProZorro по 17.07.2024 р. 00-00. Скаржник вбачає у рішенні Замовника порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, об’єктивності та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Скаржник із вказаним рішенням не погоджується, та вважає рішення Замовника про повторне визнання переможною пропозицію учасника ТОВ «Сана-Хім» - безпідставним та таким, що порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону «Про Антимонопольний комітет України» Замовник, приймаючи рішення про повторне визнання переможцем ТОВ «Сана-Хім», грубо знехтував Рішенням №10310-р/пк-пз від 13.06.2024 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та зухвало парушів п. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Закон «Про Антимонопольний комітет України».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.07.2024 17:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.07.2024 18:20
Дата виконання рішення Замовником: 12.08.2024 14:48
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України від 25.07.2024 № 12773-р/пк-пз
Автор: ТОВ "НВП "АСТА", Мірошниченко Сергій Сергійович +380994843117 asta.afs@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f021cdc216274fd19d8f405e567b3d8e
Заголовок пункту скарги: Невиконання рішення АМКУ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення: Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги: 16 квітня 2024 року РЕГІОНАЛЬНІЙ ФІЛІЄЮ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (надалі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю ЛЬВ-24Т_158_ВО Рідина вогнезахисна, ДК 021-2015– 24950000-8 «Спеціалізована хімічна продукція», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-16-008286-a.

У закупівлі прийняли участь чотири учасники:
1. ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС
2. ТОВ «Сана-Хім» (надалі – Учасник);
3. ТОВ "НВП "АСТА" (надалі – Скаржник);
4. ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "УКРХИМ ЛТД"

Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій № УО-4/2 від 20.05.2024р., розміщеного замовником 20.05.2024 р. о 11:20 на сторінці електронної системи закупівель, переможцем даної закупівлі було визначено учасника ТОВ «Сана-Хім» (ЄДРПОУ 42818313).
Це рішення Замовника було оскаржено Скаржником до АМКУ, і було відповідне Рішення №10310-р/пк-пз від 13.06.2024 (надалі – Рішення) комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), яка розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "НВП "АСТА" від 25 травня 2024 № UA-2024- 04-16-008286-a.a3 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, ПОСТАНОВИЛА: Зобов'язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" в особі РЕГІОНАЛЬНОЇ ФІЛІЇ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "САНА-ХІМ" переможцем за процедурою закупівлі — "ЛЬВ-24Т_158_ВО Рідина вогнезахисна", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-16-008286-a.
Але незважаючи на Рішення №10310-р/пк-пз від 13.06.2024 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та зухвало порушуючи п. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник свідомо, ще раз починає розгляд тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Сана-Хім» і надає йому можливість усунути саме те порушення, яке призвело до дискваліфікації Учасника комісією АМКУ.
Рішення Замовника, що оскаржується, стало відомо Скаржнику 11.07.2024 р., в день коли Замовником були опублікований протокол розгляду тендерних пропозицій учасників № УО-4/8 від 11.07.2024. Період оскарження визначений системою ProZorro по 17.07.2024 р. 00-00.
Скаржник вбачає у рішенні Замовника порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, об’єктивності та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Скаржник із вказаним рішенням не погоджується, та вважає рішення Замовника про повторне визнання переможною пропозицію учасника ТОВ «Сана-Хім» - безпідставним та таким, що порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону «Про Антимонопольний комітет України»
Замовник, приймаючи рішення про повторне визнання переможцем ТОВ «Сана-Хім», грубо знехтував Рішенням №10310-р/пк-пз від 13.06.2024 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та зухвало парушів п. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Закон «Про Антимонопольний комітет України».

Скаржник нижче наведе деякі факти та пояснення по суті скарги.

Не виконуючи рішення №10310-р/пк-пз від 13.06.2024 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник створює дуже небезпечний прецедент. Що саме зробив Замовник і чому це небезпечно.
Пояснюємо.
Згідно п. 2.5 Додатку 1 ТД Замовник від Учасників вимагав документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.
Пунктом 2.5. Додатку 1 Замовником було висунуто таку вимогу відповідності товару технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника: «Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, надати документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропонований до постачання товар учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Документ про підтвердження відповідності виробництва повинен бути чинним на момент подання пропозиції (Підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, не вимагається у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам).»
Згідно з Рішенням №10310-р/пк-пз від 13.06.2024 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, комісія встановила що, «…наданий Переможцем сертифікат системи менеджменту якості від 19.04.2024 № ECS.UA.02.4391, виданий органом з оцінки відповідності, який не має відповідної галузі акредитації. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей…».
Тобто, як видно з Рішення, сертифікат № ECS.UA.02.4391 від 19.04.2024, якій завантажив до тендеру Учасник, на підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар на вимогу п. 2.5 Додатку 1 ТД, був чинний на момент подання пропозиції, але не мав відповідної галузі акредитації.
Що на нашу думку зробили Замовник та Учасник за попередньою змовою, дочекавшись Рішення АМКУ від 13.06.2024 і побачивши причину по якій АМКУ задовільнив скаргу Скаржника, та відхилів пропозицію Учасника, Замовник почав затягувати виконання Рішення АМКУ, а Учасник почав усувати невідповідності, шляхом отримання нового сертифікату системи менеджменту якості, і якій він отримав 21.06.2024.
Замість того щоб виконати Рішення АМКУ, та згідно п. 11 ст. 29 Закону поновити розгляд тендерних пропозицій інших Учасників торгів, Замовник поновив розгляд пропозиції Учасника ТОВ «Сана-Хім», у пропозиції якого АМКУ виявила невідповідності, і ПОСТАНОВИЛА: Зобов'язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" в особі РЕГІОНАЛЬНОЇ ФІЛІЇ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "САНА-ХІМ" переможцем за процедурою закупівлі — "ЛЬВ-24Т_158_ВО Рідина вогнезахисна", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-16-008286-a.
Поновивши розгляд пропозиції Учасника ТОВ «Сана-Хім», у пропозиції якого АМКУ виявила невідповідності, та надавши можливість Учаснику усунути саме ті порушення які виявила комісія АМКУ, Замовник тим самим порушив Закон в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, об’єктивності та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Якщо, всі Замовники будуть поступати таким чином, то немає сенсу проводити торги взагалі, бо корупція набуває легальну схему. Один Учасник вступає в змову з Замовником, незалежний Учасник знаходить невідповідності в пропозиції ручного Учасника і подає скаргу до АМКУ. АМКУ виносить рішення на користь незалежного Учасника, але Замовник не виконує вимогу АМКУ і надає можливість ручному Учаснику усунути невідповідність, яку незалежний учасник вже не може оскаржити, бо начебто і нічого оскаржувати, бо всі порушення усунути. Але ж, це порочна практика, яка зруйнує всю систему незалежних торгів, і тому не можна цього допустити.

У нашому випадку, навіть попре те, що Замовник не виконав Рішення АМКУ незаконно надавши змогу Учаснику ТОВ «Сана-Хім виправити невідповідності, все одно Замовник знову порушив Закон та умови власної ТД.
Згідно п. 2.5 Додатку 1 ТД Замовник від Учасників вимагав документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі: «Документ про підтвердження відповідності виробництва повинен бути чинним на момент подання пропозиції.»
Учасник на виконання вимоги про усунення невідповідностей яку Замовник оприлюднив 10.07.2024 о 09.16 завантажив до тендеру новий сертифікат системи менеджменту якості №8О143.QMS.081-24 від 21.06.2024.
Як можна побачити, дата набуття чинності цього сертифікату 21.06.2024, а кінцева дата подання тендерних пропозицій по тендеру UA-2024-04-16-008286-a закінчилася 29.04.2024. Тобто на момент подання тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Сана-Хім» до тендеру UA-2024-04-16-008286-a, сертифікат не то що не був чинним, його навіть не існувало.
З цього можна зробити висновки що, Замовник порушив Закон двічі, по перше не виконав Рішення АМКУ №10310-р/пк-пз від 13.06.2024, а по друге попре незаконність повторного розгляду пропозиції Учасника прийняв до уваги новий сертифікат системи менеджменту якості №8О143.QMS.081-24 від 21.06.2024, якій на момент подачі тендерної пропозиції Учасником не був чинним. Навіть на підставі наведених вище фактів Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника як таку яка не відповідає вимогам ТД.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 076b8660239047ce8348b3c6bee53138
Заголовок пункту скарги: Невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам ТД
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно п. 3.1 ТД : « Тендерна пропозиція учасника має відповідати таким вимогам:
тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) / удосконаленим електронним підписом (УЕП). У випадку надання електронних документів учасник накладає КЕП / УЕП на кожен з таких документів.»
Учасник завантажив до тендеру наступні електронні документи
- Статут САНА-ХІМ.pdf
- Опис.jpg
- Витяг ЄДР Сана-Хім 12.04.2024.pdf
- Протокол зборів засн САНА-ХІМ.pdf
- Та інші електронні документи, які можна побачити в тендері за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-16-008286-a

Відповідно до п. 3.1 ТД Учасник повинен був на кожен з таких документів накласти КЕП/УЕП. Як можна побачити Учасник підписав тільки тендерну пропозицію загалом, а наведені вище електронні документи, які Учасник завантажив до тендеру, не було Учасником окремо підписано КЕП/УЕП. Тож це є порушенням умов ТД і тому тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику

Номер: d55b5f66ffec455e94679ac0423a2012
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-16-008286-a.c5
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Вимога в додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вимогу повідомляємо зазначаємо, що при проведенні процедур закупівель, замовник неухильно дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями. Згідно рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) від 13.06.202№10310-р/пк-пз наявні підстави для задоволення Скарги частково. Аналізуючи текст пов`язаних з виконанням рішення органу оскарження, замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Товариством з обмеженою відповідальністю "САНА-ХІМ" виправлено невідповідність в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів. Враховуючи вищенаведене, замовником рішення Комісії від 13.06.202№10310-р/пк-пз.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога Замовнику

Номер: 021beeda95c94bfd808b1c98a2fe4410
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-16-008286-a.b4
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Вимога в додатку
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилка в завантаженні
Дата скасування: 14.07.2024 01:11
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга до АМКУ

Номер: f29235719e12486a857ba9df8ba9569a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-16-008286-a.a3
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
Оскарження дії Замовника що до не відхилення тендерної пропозиції Учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Дата розгляду скарги: 04.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.05.2024 17:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.06.2024 18:21
Дата виконання рішення Замовником: 10.07.2024 09:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення АМКУ від 13.06.2024 № 10310-р/пк-пз.
Автор: ТОВ "НВП "АСТА", Мірошниченко Сергій Сергійович +380994843117 asta.afs@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 52ec801bd2594954a011c3010073586d
Заголовок пункту скарги: Замовник не відхилив пропозицию Учасника який не завантажив до тендеру документ виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідно до п. 2.5 Додатку 1
Опис заперечення: Згідно Додатку 1 ТД Замовник від Учасників вимагав документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.
Пунктом 2.5. Додатку 1 Замовником було висунуто таку вимогу відповідності товару технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника: «Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, надати документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропонований до постачання товар учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Документ про підтвердження відповідності виробництва повинен бути чинним на момент подання пропозиції (Підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, не вимагається у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам).»
На виконання вимоги п. 2.5 Додатку 1 ТД Учасник завантажив до тендеру файл з назвою ISO.pdf виданий виробнику продукції ТОВ «НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ СОЮЗ» компанією ТОВ «ДП СЕРТСИСТЕМС» (ЄДРПОУ 44332105), якій на думку Учасника, мав би підтвердити відповідність виробництва вимоги зазначеної у п. 2.5. Додатку 1 ТД.
Згідно вимоги п. 2.5 Додатку 1 ТД, компанія яка надає документ про відповідність, для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, повинна мати відповідну галузь акредитації. Провівши перевірку компанії ТОВ «ДП СЕРТСИСТЕМС», яка надала документ про відповідність, по базі акредитованих органів з оцінки відповідності (Далі- ООВ) на сайті Національного Агентства з Акредитації України, на якому повинні бути зареєстровані все ООВ які мають акредитацію в Україні, Скаржник не побачив в переліку організації компанію ТОВ «ДП СЕРТСИСТЕМС». Файл з переліком компаній які мають акредитацію для підтвердження відповідності виробництва можна завантажити з сайту НААУ за посиланням (https://www.naau.org.ua/userfiles/files/17021-1_22_05_2024.xlsx) , або з додатку до цієї скарги. Про те що компанію ТОВ «ДП СЕРТСИСТЕМС», не має акредитації у галузі на яку вона видала сертифікат, свідчить той факт що на сертифікаті, якій вона видала, немає знаку НААУ і номеру за яким ця компанія зареєстрована в реєстрі НААУ. Покажемо як це має виглядає, на прикладі сертифікату відповідності завантаженого Скаржником до тендеру.
Також просимо звернути увагу колегії що, ДСТУ ISO 9001 регламентує лише принципи управління якістю та є "дорожньою картою" по впровадженню контролю якості на виробництві, для випуску продукції постійної якості. Іншими словами - це загальні вимоги, що розроблені для всіх виробництва і впроваджені на виробництві для контролю якості продукції та для підтримування відповідності діючим нормам та стандартам. Цей сертифікат системи менеджменту якості характеризує Виробництво, а не можливість виготовляти певний продукт.
Підтвердження можливості виготовляти продукт серійно, протягом визначеного часу, надає документ - Сертифікат відповідності. Що видається сертифікаційним центром, що акредитований саме в сфері використання запропонованого продукту. Сертифікаційний центр відповідає за якість продукту, відповідність продукту заявленим вимогам, відповідність діючому законодавству та контролює виробництво регулярними перевірками, про що складається акт обстеження виробництва.
На прикладі сертифікату завантаженого Скаржником, можна побачити як це повинно виглядати.
В цьому сертифікаті видно всі основні характеристики продукту і на підставі яких протоколів випробувань вони вписані до сертифікату, також видно згідно якого ТУ продукція виробляється і в якій період. Також з цього сертифікату видно що ООВ якій його видав має акредитацію, а також, що його зареєстровано в реєстрі НААУ під номером 1О393. Також з цього сертифікату видно з якою періодичність проводиться контроль виробництва і номер акту обстеження, які обов’язково складається за результатами перевірки.
Як підсумок зауважуємо, що окрім відсутності акредитації у ООВ якій видав сертифікат Учаснику, в цьому сертифікаті немає посилання на жоден документ на підставі якого його було видано.
На підставі вище наведених фактів бачимо, що Учасник не виконав вимогу п. 2.5 та не надав Замовнику для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджував би можливість виробника виготовляти запропонований до постачання товар учасником. Тож на підставі цього Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Учасника, як таку яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Згідно Додатку 1 ТД Замовник від Учасників вимагав документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі. Пунктом 2.6. Додатку 1 Замовником було висунуто таку вимогу відповідності товару технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника: «Зразок сертифікату якості, або зразок паспорту виробника, або інший документ виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики товару. Якщо виробників декілька, то зазначені документи повинні бути надані на кожного виробника товару.** ** У наданих документах, копії ГОСТ/ДСТУ/ГСТУ/ТУ та/або зразку сертифіката якості/зразку паспорта виробника/іншому документі виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики товару, повинні бути підтверджені технічні і якісні характеристикам згідно Технічної специфікації замовника.» У п. 2.6 Замовник вказує, що бажає побачити документи які б підтверджували відповідність товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі. А у пункті під двома зірочками (**) Замовник уточнює, що: «У наданих документах, … що підтверджують технічні та якісні характеристики товару, повинні бути підтверджені технічні і якісні характеристикам згідно Технічної специфікації замовника» Це означає, що технічні та якісні характеристики товару, які виробник вписує в Паспорт якості, повинні підтверджуватися якимось документом, наприклад протоколами випробувань, ТУ та Регламентом робіт з вогнезахисту. Все ці документи обов’язкові бо без ТУ неможливо виробляти товар, без протоколів неможливо підтвердити відповідність товару вимогам ДБН та Регламент робіт з вогнезахисту які також є обов’язковим документом для будь якої вогнезахисної речовини. Пояснюємо. Щоб підтвердити технічні характеристики товару зазначені Замовником у Додатку 1, виробник вогнезахисту, з яким Учасник приймав участь у тендері, повинен був провести випробування та отримати протоколи випробувань в незалежних акредитованих лабораторіях по кожній характеристиці. Умови обробляння: способом поверхневого просочення з середнім значенням поглинання робочого розчину 0,3 кг/мкв. Повинна допускатися обробка вогнебіозахисним засобом поверхонь, що раніше були оброблені іншими вогнезахисними просочувальними речовинами на водній основі. ( По - ГОСТ 16363) Група вогнезахисної ефективності (у відповідності до ГОСТ 16363-98) - 1 група. . (По - ГОСТ 16363) Група вогнезахищеної деревини (у відповідності до ГОСТ 30219-95) - важкогорюча, яка не здатна до самостійного горіння в умовах розвитку пожежі (ІБ). ( По - ГОСТ 30219-95) Індекс поширення полум’я - I = 0 (не поширює полум’я поверхнею). ( По - ДСТУ 8829) Корозійна дія на метал - не викликає корозію метала. ( По - ГОСТ 30219-95) Токсичність продуктів горіння - мало небезпечна. ( По - ДСТУ 8829) Умови експлуатації обробленої деревини - температура від -50°С до + 80°С. (згідно Регламенту або ТУ) Глибина просочення - 1-3 мм. (згідно Регламенту або ТУ) Термін збереження вогне- та біозахисної ефективності (при дотриманні вимог виробника до умов нанесення та подальшої експлуатації обробленої деревини) - не менше 3 років. (згідно Методиці 181-2015) Час повного висихання обробленої поверхні при температурі 16-20°С та відносної вологості повітря 60% - 48 год. (згідно Регламенту або ТУ) Учасник на підтвердження технічних характеристик товару зазначених Замовником у Додатку 1, завантажив до тендеру тільки «Паспорт Якості» в якому вписані тільки характеристики, но не додані підтверджуючи ці характеристики документи, як того вимагає Замовник у пункті під двома зірочками (** У наданих документах, копії ГОСТ/ДСТУ/ГСТУ/ТУ та/або зразку сертифіката якості/зразку паспорта виробника/іншому документі виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики товару, повинні бути підтверджені технічні і якісні характеристикам згідно Технічної специфікації замовника.») Тож на підставі вище наведених фактів Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника, як таку як таку яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 3. Окремо хочемо звернути увагу, що Учасник не може обґрунтовано (протоколами) підтвердити таку умову з Додатку 1 ТД: «Умови обробляння: способом поверхневого просочення з середнім значенням поглинання робочого розчину 0,3 кг/мкв. Повинна допускатися обробка вогнебіозахисним засобом поверхонь, що раніше були оброблені іншими вогнезахисними просочувальними речовинами на водній основі.» З ТУ У 20.5-25273265-001:2014 на яку посилаєтеся Учасник, зазначено витрата розчину в діапазоні від 250г/м2 до 350г/м2, що вводить в оману Замовника, та не дасть йому змоги, точно порахувати яку кількість речовини требо буде витратити для обробляння деревини. Тобто це свідоме введення в оману Замовника стосовно витрати, тому що в Паспорті якості виробника вказана витрата 300г/м2 але ця витрата не підтверджена відповіднім протоколом по ГОСТ 16363 і навіть власним ТУ. 4. У вимоги про усунення невідповідностей Замовник написав: «Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до підпункту 3 пункту 3 додатку 2 тендерної документації, учасник повинен надати документи, що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).» На виконання цієї вимоги Учасник 17.05.2024 завантажив до тендеру файл під назвою РН 5 СанаХім-ЦБРІС AdBlue 14.04.2023.jpg Як видно з тендерного оголошення про проведення, предметом закупівлі є: Вид предмету закупівлі: Товари Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція Опис окремої частини або частин предмета закупівлі 3300 літр Засіб вогнебіозахисний для деревини Як видно з наведеної вище інформації, предметом закупівлі тендеру, якій оголосив Замовник був «Засіб вогнебіозахисний для деревини», а Учасник надав видаткову накладну на «Реагент AdBlue», якій ні є вогнезахистом і не є аналогічним за предметом закупівлі товаром. З огляду на вищесказане, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Сана-Хім» мала бути відхилена Замовником відповідно до статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей. Не відхиливши пропозицію учасника ТОВ «Сана-Хім», Замовник порушив вимоги статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Та на підставі пункту 44 Особливостей, де зазначено що: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;» Визнавши переможцем учасника ТОВ «Сана-Хім», Замовник порушив принцип здійснення закупівель, встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» в частині: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,
Опис суті пункту скарги: Не відхиливши пропозицію учасника ТОВ «Сана-Хім», Замовник порушив вимоги статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Та на підставі пункту 44 Особливостей, де зазначено що: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;»

Визнавши переможцем учасника ТОВ «Сана-Хім», Замовник порушив принцип здійснення закупівель, встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» в частині: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Безпека ЮМОС"

Номер: 1016ffd121094028a825e88bd2ae0850
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-16-008286-a.a2
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Безпека ЮМОС"
Вимога:
Вимога замовнику Замовником АТ «Українська залізниця» регіональна філія «Львівська залізниця» було оголошено закупівлю UA-2024-04-16-008286-а з кодом ДК 021:2015 - 24950000-8 Рідина вогнезахисна (Спеціалізована хімічна продукція). За результатами проведеного електронного аукціону електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією була визначена пропозиція ТОВ «Безпека ЮМОС». За результатами розгляду замовником було прийнято рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції з наступних причин: в складі пропозиції учасника міститься довідка «Цінова пропозиція» в якій не зазначено виробника товару, що суперечить додатку 5 тендерної документації. Відсутній документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропонований до постачання товар учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо), що суперечить пункту 2.5 додатку 1 тендерної документації. В складі пропозиції учасника міститься Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати його подання, що суперечить пункту 3 додатку 3 тендерної документації ТОВ «Безпека ЮМОС» не погоджується з рішенням замовника у зв’язку з тим, що: - Відсутність інформації про виробника у ціновій пропозиції є формальною помилкою, разом з тим, інформація про виробника зазначена у інших документах, таких як Сетифікат відповідності, протоколи випробувань, декларація про відповідність, паспорт якості. Тобто, замовник отримав інформацію про виробника зі змісту тендерної пропозиції учасника ТОВ «Безпека ЮМОС». Відсутність інформації про виробника в ціновій пропозиції є невідповідністю, яка підлягає виправленню в установлений законом строк. - щодо відсутності документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропонований до постачання товар учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо), що суперечить пункту 2.5 додатку 1 тендерної документації повідомляємо, що відповідно до змісту п.2.5 додатку 1 -. Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, надати документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропонований до постачання товар учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Документ про підтвердження відповідності виробництва повинен бути чинним на момент подання пропозиції (Підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, не вимагається у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам) замовник зазначив «Підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, не вимагається у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам»! Технічні регламенти – це ГОСТи, ДСТУ, стандарти. Оцінку відповідності проводять органи з оцінки відповідності, у нашому випадку це ДП «Тернопільський науково виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» який акредитований на оцінку відповідності вогнезахисних засобів. Документом, який підтверджує оцінку відповідності вимогам технічних регламентів є сертифікат відповідності, поданий у складі тендерної пропозиції. Отже, для нашого товару здійснена оцінка відповідності вимогам технічних регламентів (у сертифікаті зазначається яким саме стандартам відповідає продукція), відповідно, виходячи зі змісту пункту 2.5 додатку 1 до тендерної документації, для нас підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, не вимагається. - Щодо відсутності Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати його подання, повідомляємо, що ця невідповідність підлягає виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей. Наголошуємо, що жодна з цих невідповідностей не змінює технічних характеристик запропоноаного нами товару, отже, підлягає виправленню. Рішення замовника щодо відхилення нашої тендерної пропозиції суперечить вимогам тендерної документації в частині підтвердження відповідності виробництва або оцінці відповідності товару вимогам технічних регламентів та суперечить п.43 Особливостей, оскільки замовник був зобов’язаний оприлюднити вимогу про виправлення невідповідностей у строк, передбачений законом. Вимагаємо скасувати своє рішення про визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНА-ХІМ" та повторно розглянути найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Безпека ЮМОС» об’єктивно, неупереджено та з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері закупівель. Якщо замовник не має законних підстав для повторної кваліфікації тендерної пропозиції ТОВ "Безпека ЮМОС", вимагаємо відмінити закупівлю у зв'язку з неможливістю виправлення допущених порушень. Директор ТОВ «Безпека ЮМОС» ________________ Тарас КОЗАК
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На відповідність товару технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника пунктом 2.5 додатку 1 тендерної документації, передбачено, що для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, учасник повинен надати документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропонований до постачання товар учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Надання учасником Сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. В складі пропозиції учасника відсутній даний нормативний документ. Якщо замовником виявлено невідповідності в тендерній пропозиції учасника, але поряд із тим є й інші підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, замовник відхиляє таку пропозицію без надання 24 годин.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику.

Номер: 51af3efb5c604b588a780466bf39fd04
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-16-008286-a.c1
Назва: Вимога Замовнику.
Вимога:
Тендерна пропозиция Учасника якого Замовник помилково визнав переможцем, не відповідає умовам ТД і тому повинна бути відхилена Замовником.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до умов тендерної документації, учасник повинен документально підтвердити досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір аналогічний за предметом закупівлі. Назва предмету закупівлі, визначена на основі Державного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код ДК 021:2015 - 24950000-8 (Спеціалізована хімічна продукція). Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Сана-Хім» надано документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (код ДК 021:2015 - 24950000-8 (Спеціалізована хімічна продукція)). На відповідність товару технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника, учасник повинен надати зразок сертифікату якості, або зразок паспорту виробника, або інший документ виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики товару. Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Сана-Хім» надано паспорт якості виробника в якому підтверджено технічні та якісні характеристики товару згідно технічної специфікації замовника. Надання протоколів випробувань тендерною документацією не передбачено. Відсутність документів, що не передбачені тендерною документацією, в складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Статус вимоги: Відхилено