• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Біспектральна (тепловізійна) ІР-система позиціювання

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів": інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку №3 до тендерної документації; очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисним призначенням на 2024 рік та визначена на підставі моніторингу цін проведеного методом порівняння ринкових цін. Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)

Завершена

365 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 825.00 UAH
Період оскарження: 16.04.2024 14:04 - 21.04.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 128ff61750d3456d881c62f5afa79c4f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-16-007893-a.c2
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Військової частини 1493 (94 прикордонний загін) (надалі Замовник) від 21.05.2024, яке оформлене протоколом № 174, про відхилення тендерної пропозиції ФОП Акберовой А.В. (надалі Скаржник).
Дата розгляду скарги: 03.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.05.2024 17:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.06.2024 17:23
Автор: ФОП Акберова Анна Володимирівна, Акберова Анна Володимирівна +380730620165 anyavinnik2323@gmail.com

Пункт скарги

Номер: b10a9145d8f941c7a7aba73b156f4c4c
Заголовок пункту скарги: Щодо скасування рішення № 174 від 21.05.2024
Опис заперечення: Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, яке оформлене протоколом № 174 від 21.05.2024, про відхилення пропозиції ФОП Акберова А.В. та зобов’язати Замовника провести процедуру закупівлі у відповідно до норм Закону з урахуванням Особливостей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови договору
Тип порушення: Відповідно до Тендерної документації Замовника ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: Біспектральна (тепловізійна) ІР-система позиціювання за кодом ДК 021:2015 –35120000-1 - «Системи та пристрої нагляду та охорони» (деталізований код ДК 021:2015 –– 35121700-5 – «Системи охоронної сигналізації») Скаржник надав у якості підтвердження виконання аналогічного договору договір на поставку товару за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (32323500 – 8) IP камера біспектральна UNV TIC6831ER-F50 з комплектуючими аксесуарами. Таким чином у вищевказаних прикладах товар (предмет закупівлі) - є однаковим та визначатися за показником четвертої цифри – 2, тобто за класом.
Опис суті пункту скарги: Скаржник вважає вищевказане рішення уповноваженої особи Замовника, прийнято в порушення норм Закону з урахуванням Особливостей в силу наступних обставин.

Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.

Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей :
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
5) учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

20.05.2024 року Замовник розмістив на порталі закупівель наступну інформації :
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону та враховуючи Особливості уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника відкритих торгів ФОП "Акберова Анна Володимирівна" (3560301442) та виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.Учасником на виконання вимог тендерної документації (Додаток 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» пункт 1) не надано у складі документів тендерної пропозиції копію аналогічного договору (за предметом закупівлі) з усіма додатками до нього та зобов’язав Скаржника до 21.05.2024 року виправити невідповідність.
На виконання вимоги Замовника Скаржник 20.05.2024 року завантажив на порталі державних закупівель два документа : довідку про аналогічний договір та договір постачання з додатками.
Відповідно до умов наданого аналогічного договору Скаржник поставив товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (32323500 – 8), а саме: IP камеру біспектральну UNV TIC6831ER-F50 з комплектуючими аксесуарами.
Відповідно пункту 22 частини 1 статті 1 Закону № 922, предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі замовник визначає у порядку, який встановлює Уповноважений орган, із застосуванням Єдиного закупівельного словника (далі – ЄЗС), затвердженого у встановленому законодавством порядку.

Згідно до пункту 10 Особливостей Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.

Пункт 15 Особливостей - Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.

Відповідно до пункту 3 розділу І «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 (далі – Порядок №708) - предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону. Пункт 5 розділу І Порядку визначає - Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.

На період дії воєнного стану – враховуючи Особливості, що передбачені у пункті 6, 13, 15, підпункті 5 пункту 21, пункту 29 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, предмет закупівлі встановлюється за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі – Єдиний закупівельний словник).
Відповідно до пункту 5 Особливостей забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей).

Згідно із пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, який затверджений наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 1082 від 11.06.2020 року, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим – четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.

При цьому листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» від 03.09.2020 р. № 3304-04/53972-06 надані детальні пояснення щодо визначення предмета закупівлі :

Предмет закупівлі товарів і послуг визначається згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.

Єдиний закупівельний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Код складається з 8 цифр.

Предмет закупівлі товарів і послуг згідно з Порядком має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за класом. Клас вказують перші чотири цифри (XXXX0000-Y). Натомість перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y).

Цифра «0» при визначенні за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника розміщується 5—8 цифрами коду. У разі якщо цифра «0» стоїть четвертою цифрою у коді, то значущими є перші три цифри, які означають показник третьої цифри — групу, а не клас.

Отже, предмет закупівлі товарів і послуг згідно з Порядком має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за класом.

Відповідно до Тендерної документації Замовника ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ:
Біспектральна (тепловізійна) ІР-система позиціювання за кодом ДК 021:2015 –35120000-1 - «Системи та пристрої нагляду та охорони» (деталізований код ДК 021:2015 –– 35121700-5 – «Системи охоронної сигналізації»)
Скаржник надав у якості підтвердження виконання аналогічного договору договір на поставку товару за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (32323500 – 8) IP камера біспектральна UNV TIC6831ER-F50 з комплектуючими аксесуарами.

Таким чином у вищевказаних прикладах товар (предмет закупівлі) - є однаковим та визначатися за показником четвертої цифри – 2, тобто за класом.

Отже Скаржник повністю виконав вимоги Замовника, усунув зазначені ним невідповідності та надав у складі документів тендерної пропозиції копію аналогічного договору (за визначеним Замовником предметом закупівлі) з усіма додатками до нього


Враховуючи вищевикладену інформацію, вважаю, що рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Скаржника є необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 68c8fb04d6944448a7dfa993e627075c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-16-007893-a.c1
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Військової частини 1493 (94 прикордонний загін) (надалі Замовник) від 01.05.2024, яке оформлене протоколом № 132, про відхилення тендерної пропозиції ФОП Акберовой А.В. (надалі Скаржник).
Дата розгляду скарги: 13.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.05.2024 15:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.05.2024 12:44
Дата виконання рішення Замовником: 17.05.2024 15:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Під час розгляду першого питання порядку денного: 13.05.2024 року оприлюднено рішення Комісії від 13.05.2024 № 8429. Даним рішенням Комісія зобов’язала замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП «Акберова Анна Володимирівна» (3560301442) у відкритих торгах на закупівлю 35120000-1 – Системи та пристрої нагляду та охорони (UA-2024-04-16-007893-a). Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до частини 22 статті 18 Закону якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. З огляду на зазначене замовнику необхідно в строк не пізніше 30 днів з дня прийняття органом оскарження рішення виконати його шляхом оприлюднення відповідної інформації в електронній системі закупівель на закупівлю 35120000-1 – Системи та пристрої нагляду та охорони (UA-2024-04-16-007893-a).
Автор: ФОП Акберова Анна Володимирівна, Акберова Анна Володимирівна +380730620165 anyavinnik2323@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 3dd7ab852a494c8f88936b4c74204ff8
Заголовок пункту скарги: Про скасування рішення уповноваженої особи
Опис заперечення: Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, яке оформлене протоколом № 132 від 01.05.2024, про відхилення пропозиції ФОП Акберова А.В. та зобов’язати Замовника провести процедуру закупівлі у відповідно до норм Закону з урахуванням Особливостей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення: Предмет закупівлі - це товари, роботи чи послуги, які закуповуються Замовником за допомогою відповідної процедури закупівлі, яку самостійно на обирає замовник. Предмет закупівлі визначається за допомогою Національного класифікатора України ДК 021:2015. Так дійсно Скаржник у якості підтвердження кваліфікаційних вимог надав у складі тендерної пропозиції договір на постачання товару - персональні нагрудні відеореєстратори, що має код ДК 021:2015 : 32330000-5, але ФОП Акберова А.В. має досвід виконання і інших договорів в тому числі по поставці товарів за кодом ДК 021:2015 –35120000-1, що підтверджується доданими до скарги додатками. У відповідності до норм Закону з урахуванням Особливостей та положень Тендерної документації Замовника (пункт 2 розділу V) : якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В порушення вищевказаних вимог Замовник не надав Скаржнику час на виправлення виявлених невідповідностей. Враховуючи вищевикладену інформацію, вважаю, що рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Скаржника є необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Опис суті пункту скарги: Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, яке оформлене протоколом № 132 від 01.05.2024, про відхилення пропозиції ФОП Акберова А.В. та зобов’язати Замовника провести процедуру закупівлі у відповідно до норм Закону з урахуванням Особливостей.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)