• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремон покрівлі будівлі УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ МАКАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ по вул.Корольова Сергія буд.7 в смт.Макарів, Бучанського району, Київської області

Завершена

2 010 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 100.00 UAH
Період оскарження: 16.04.2024 09:04 - 28.04.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції

Номер: e4fa23e10d974948854013683991547a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-16-000630-a.c3
Назва: Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
16.04.2024 Управління соціального захисту населення Макарівської селищної ради (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт покрівлі будівлі УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ МАКАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ по вул. Корольова Сергія буд.7 в смт. Макарів, Бучанського району, Київської області» (далі — Процедура закупівлі). Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 01.05.2024. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: - ФОП МЕЛЬНИК РОМАН ІВАНОВИЧ; - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕМАТ"; - Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович; - ФОП "ЧАВА ЮРІЙ ДМИТРОВИЧ"; - ТОВ "БК ССТ"; - ТОВ "БАУГРАД"; - ТОВ "Паритет-БЦ"; - ТОВ "ТЕПЛОГАЗ-Н" 06.05.2024 Замовником було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ФОП Мельник Роман Іванович з підстави, що передбачена абзацом 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, про що складено Протокол №16 від 06.05.2024. ФОП Мельник Роман Іванович вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне. В протоколі №16 від 06.05.2024 Замовник зазначив: «Учасником ФОП Мельник Роман Іванович надана тендерна пропозиція, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: 1. відповідно додатку 3 тендерної документації є невідповідність у використанні матеріалів, необхідних для виконання робіт: саморізи покрівельні відповідно до технічної специфікації - 4551,72 шт, учасник вказав 4541,04 шт.; брус 150*250 (мауерлат) відповідно до технічної специфікації - 1,863 м3, учасник вказав 1,86 м3, скоба будівельна кована з арматури VAYARA 300ммх70ммх8мм відповідно до технічної специфікації 88 шт., учасник вказав 48,928 кг. Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Керуючись абзацом 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ФОП Мельник Роман Іванович». ФОП Мельник Роман Іванович зазначає, що тендерна документація на закупівлю «Капітальний ремонт покрівлі будівлі УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ МАКАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ по вул. Корольова Сергія буд.7 в смт. Макарів, Бучанського району, Київської області» розроблено Замовником відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), про що Замовник зазначив у пункті 1 Загальних положень тендерної документації. У пункті 3 розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації вказано, що «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: … 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей». Але, Замовник, маючи 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції, не надав ФОП Мельник Роман Іванович можливості усунути невідповідності шляхом розміщення відповідного повідомлення в електронній системі закупівель, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей, у якому зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель…. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». 07.05.2024 ФОП Мельник Роман Іванович самостійно, без повідомлення, виправив помилки в тендерній пропозиції і це не призвело до зміни запропонованого предмета закупівлі та початкової ціни пропозиції. Керуючись викладеним в абзаці 2 пункту 46 Особливостей, ФОП Мельник Роман Іванович звернувся до Замовника шляхом розміщення в електронній системі закупівель вимоги від 07.05.2024 № 04/05-24 (Додаток №1) та виправленої інформації у складі: пояснювальна записка, договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів (Додаток №2). Замовник вимогу відхилив посилаючись на пункт 16 статті 29 Закону, в якому зазначено: «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю». Але, відповідно до пункту 37 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, в період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування публічні закупівлі здійснюються з урахуванням Особливостей, пунктом 43 яких передбачено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей розміщується Замовником також у разі виявлення невідповідностей технічній специфікації до предмета закупівлі. Правовий режим військового стану наразі діє відповідно до Указу Президента України від 5 лютого 2024 року №49/2024 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" (Закон України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" Тобто, Замовник прийняв рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції всупереч вимог абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей безпідставно, так як невідповідності тендерної пропозиції ФОП Мельника Романа Івановича умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі, могли бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей у встановлені терміни.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.05.2024 18:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.05.2024 18:28
Автор: ФОП МЕЛЬНИК РОМАН ІВАНОВИЧ, Мельник Роман 380932219373 shlyaga_e_o@ukr.net

Пункт скарги

Номер: d4e836fc3c324fe0a4e5b436c5f92245
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Опис заперечення: Замовник порушив вимоги пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги: ФОП Мельник Роман Іванович зазначає, що тендерна документація на закупівлю «Капітальний ремонт покрівлі будівлі УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ МАКАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ по вул. Корольова Сергія буд.7 в смт. Макарів, Бучанського району, Київської області» розроблено Замовником відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), про що Замовник зазначив у пункті 1 Загальних положень тендерної документації.
У пункті 3 розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації вказано, що «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: … 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Але, Замовник, маючи 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції, не надав ФОП Мельник Роман Іванович можливості усунути невідповідності шляхом розміщення відповідного повідомлення в електронній системі закупівель, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей, у якому зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель…. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
07.05.2024 ФОП Мельник Роман Іванович самостійно, без повідомлення, виправив помилки в тендерній пропозиції і це не призвело до зміни запропонованого предмета закупівлі та початкової ціни пропозиції. Керуючись викладеним в абзаці 2 пункту 46 Особливостей, ФОП Мельник Роман Іванович звернувся до Замовника шляхом розміщення в електронній системі закупівель вимоги від 07.05.2024 № 04/05-24 (Додаток №1) та виправленої інформації у складі: пояснювальна записка, договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів (Додаток №2). Замовник вимогу відхилив посилаючись на пункт 16 статті 29 Закону, в якому зазначено: «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю». Але, відповідно до пункту 37 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, в період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування публічні закупівлі здійснюються з урахуванням Особливостей, пунктом 43 яких передбачено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей розміщується Замовником також у разі виявлення невідповідностей технічній специфікації до предмета закупівлі. Правовий режим військового стану наразі діє відповідно до Указу Президента України від 5 лютого 2024 року №49/2024 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" (Закон України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"
Тобто, Замовник прийняв рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції всупереч вимог абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей безпідставно, так як невідповідності тендерної пропозиції ФОП Мельника Романа Івановича умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі, могли бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей у встановлені терміни.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення замовника

Номер: f844fe36ebb44b88a6ba8b9b84358eca
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-16-000630-a.a2
Назва: Вимога на рішення замовника
Вимога:
Вами, як Замовником публічних закупівель, порушено вимоги пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), яким передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» При цьому, відповідно до Протоколу від 06.05.2024 №16 (далі – Протокол), Вами було прийнято рішення про відхилення моєї пропозиції на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, в якому зазначено, що «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: … - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей», навіть не надавши нам можливості усунення цих невідповідностей у встановленому Особливостями порядку. Відповідно до пункту 43 Особливостей, мною усунуто невідповідності в тендерній пропозиції, які зазначені в Протоколі, і це не призвело до зміни предмету закупівлі, про що свідчить додаток до цієї Вимоги. На підставі вищевикладеного вимагаємо усунути вказані порушення нормативних документів шляхом перегляду (скасування) Вашого рішення та визначення нас переможцем по закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ МАКАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ по вул. Корольова Сергія буд.7 в смт Макарів, Бучанського району Київської області», UA-2024-04-16-000630-a. У разі незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені оскаржувати Ваше рішення в Антимонопольному комітеті України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до п.16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у використанні матеріалів, необхідних для виконання робіт умовам технічної специфікації зазначених у додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення a6o скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму военного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення a6o скасування» від 12.10.2022 № 1178, тендерна пропозиція відхилена, так як не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Порушення вимог Особливостей

Номер: cbfb65ae4c0545958ea448b4477223a2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-16-000630-a.a1
Назва: Порушення вимог Особливостей
Вимога:
Вами, як Замовником публічних закупівель, порушено вимоги пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), яким передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» При цьому, відповідно до Протоколу від 06.05.2024 №16 (далі – Протокол), Вами було прийнято рішення про відхилення моєї пропозиції на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, в якому зазначено, що «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: … - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей», навіть не надавши нам можливості усунення цих невідповідностей у встановленому Особливостями порядку. Відповідно до пункту 43 Особливостей, мною усунуто невідповідності в тендерній пропозиції, які зазначені в Протоколі, і це не призвело до зміни предмету закупівлі, про що свідчить додаток до цієї Вимоги. На підставі вищевикладеного вимагаємо усунути вказані порушення нормативних документів шляхом перегляду (скасування) Вашого рішення та визначення нас переможцем по закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ МАКАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ по вул. Корольова Сергія буд.7 в смт Макарів, Бучанського району Київської області», UA-2024-04-16-000630-a. У разі незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені оскаржувати Ваше рішення в Антимонопольному комітеті України.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Додаток
Дата скасування: 07.05.2024 14:41