-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров`яна непромислового використання 1 групи
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
830 365.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 151.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 151.83 UAH
Період оскарження:
15.04.2024 20:19 - 11.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Незаконні, дискримінаційні вимоги тендерної документації.
Номер:
187254c757184639b7ca2e708e8a0f52
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-15-012338-a.a1
Назва:
Незаконні, дискримінаційні вимоги тендерної документації.
Скарга:
15.04.2024 року Замовником опубліковано тендерну документацію затверджену Протоколом б.н від від «15» квітня 2024 року. (далі — Тендерна документація/ТД/документація).
Уважно ознайомившись з вимогами ТД, ТОВ «Регіон ДСТ» повідомляє, що її вимоги порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) та положення Постанови КМ України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі- Особливості) та також наше право на участь у цих Торгах, зокрема, виходячи з наступного: У відповідності до Закону, мета процедури закупівлі полягає в забезпеченні рівних та недискримінаційних умов для кожного потенційного учасника, а також досягнення найбільшої економічної ефективності та економі витрачання державних коштів. Законом визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Незаконні, дискримінаційні вимоги тендерної документації, шо встановлені Замовником порушують права Скаржника на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісну конкуренцію, недискримінацію його як учасника.
Частинами 1 та 4 Статті 5 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- ТУ.pdf 18.04.2024 15:27
- Contract_UEEX_5213_7 копія.pdf 18.04.2024 15:27
- reglament.pdf 18.04.2024 15:27
- Аналогічний договір .pdf 18.04.2024 15:27
- Скарга.docx 18.04.2024 15:27
- sign.p7s 18.04.2024 15:28
- Щодо поясненя.docx 25.04.2024 13:22
- Рішення від 22.04.2024 № 7049.pdf 22.04.2024 16:49
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 29.04.2024 № 660.pdf 29.04.2024 17:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.05.2024 № 8007.pdf 07.05.2024 13:05
- Рішення від 06.05.2024 № 8007.pdf 08.05.2024 17:05
- Пояснення.doc 24.04.2024 23:17
- Пояснення.pdf 24.04.2024 23:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.04.2024 17:00
Дата розгляду скарги:
29.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.04.2024 16:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.05.2024 17:06
Дата виконання рішення Замовником:
09.05.2024 18:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії 8007-р/пк-пз від 06.05.2024, закупівля UA-2024-04-15-012338-a, Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації та продовжено строк подання тендерних пропозицій
Пункт скарги
Номер:
821bdfc923004d70abc96f909a97fc5b
Заголовок пункту скарги:
Вимога, що обмежує конкуренцію - п. 2.2 ч. 6 розділу 2 Тендерної документації,
Опис заперечення:
Згідно п. 2.2 ч. 6 розділу 2 Тендерної документації, Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, яка має містити найменування замовника, адреса, контактний телефон, номер та дата укладеного договору, ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель, інформація про стан виконання договору.; - копію не менше одного повністю виконаного аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо його змісту тощо), а так само разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують фактичне постачання товару згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи (документ). Такий договір має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), та інформація про укладення такого договору повинна міститись в електронній системі закупівель. - відгук до кожного наданого аналогічного договору. Отже, умовою прийняття участі у даних торгах є наявність учасника аналогічного договору укладеного виключно через систему закупівель Prozorro (з Замовником в розумінні законодавства у сфері публічних закупівель) та певного пакету документів до нього (видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи та відгук).
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нашого Товариства.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нашого Товариства.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
Отже, умовою прийняття участі у даних торгах є наявність уучасника аналогічного договору укладеного виключно через систему закупівель Prozorro (з Замовником в розумінні законодавства у сфері публічних закупівель) та певного пакету документів до нього (видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи та відгук).
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас, так як у нас є аналогічний договір (додаємо до скарги договір, видаткову накладну та відгук), проте інформація про укладення такого договору не міститься в електронній системі закупівель Prozorro на законних підставах. За таким договором контрагент не є Замовником в розумінні Закону.
Наголосимо, що виключно «Замовники» в розумінні Закону зобов’язані укладати договори через Prozorro.
Відтак, Замовник штучно обмежив участь у торгах тільки тими учасниками, що мають аналогічний договір виключно укладений в Prozorro та містить ідентифікатор закупівлі, а учасників, що мають договір не за Prozorro (укладений зі звичайним конрагентом – суб’єктом господарської діяльності) – обмежив в участі (у тому числі і нас).
Вказане є порушенням вимог чинного Законодавства України у сфері публічних закупівель та порушенням принципів проведення торгів та наших прав.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас, так як у нас є аналогічний договір (додаємо до скарги договір, видаткову накладну та відгук), проте інформація про укладення такого договору не міститься в електронній системі закупівель Prozorro на законних підставах. За таким договором контрагент не є Замовником в розумінні Закону.
Наголосимо, що виключно «Замовники» в розумінні Закону зобов’язані укладати договори через Prozorro.
Відтак, Замовник штучно обмежив участь у торгах тільки тими учасниками, що мають аналогічний договір виключно укладений в Prozorro та містить ідентифікатор закупівлі, а учасників, що мають договір не за Prozorro (укладений зі звичайним конрагентом – суб’єктом господарської діяльності) – обмежив в участі (у тому числі і нас).
Вказане є порушенням вимог чинного Законодавства України у сфері публічних закупівель та порушенням принципів проведення торгів та наших прав.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
×
-
Назва доказу:
Аналогічний договір + ВН+ відгук.
-
Опис доказу:
доказ
-
Повʼязаний документ:
Аналогічний договір .pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни і виключити незаконну, дискримінаційну вимогу, що звужує коло потенційних учасників та замінити на формулювання: Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, яка має містити найменування замовника, адреса, контактний телефон, номер та дата укладеного договору, ідентифікатор закупівлі (якщо наявний) в електронній системі закупівель, інформація про стан виконання договору.; - копію не менше одного повністю виконаного аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо його змісту тощо), а так само разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують фактичне постачання товару згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи (документ). - відгук до кожного наданого аналогічного договору.
Номер:
5fd779cd74154bae9935edba8c7fbd4b
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаціна вимога. Незаконна вимога
Опис заперечення:
Згідно п. 3.6 ч. 3 розділу 2 ТД, В разі якщо учасник закупівлі не є постійним або тимчасовим лісокористувачем, або не є власником лісу то має надати в тендерній пропозиції гарантійний лист від постійного або тимчасового лісокористувача, чи власника лісу, який має бути адресований КНП «БЕРШАДСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ», та містити ідентифікатор даної закупівлі, обсяг деревини, яку має відпустити учаснику (не менше обсягу, що закупляється в даній закупівлі), інформацію про договір, яким учасник купляє деревину у постійного або тимчасового лісокористувача, чи власника лісу
Не є зрозумілим чим обґрунтована дана вимога – на нашу думку вона включена у тендерну документацію з однією метою – обмежити конкуренцію.
Через таку вимогу наше право на участь у цих торгах обмежено.
Не є зрозумілим чим обґрунтована дана вимога – на нашу думку вона включена у тендерну документацію з однією метою – обмежити конкуренцію.
Через таку вимогу наше право на участь у цих торгах обмежено.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Ми маємо, укладений за результатом аукціону, договір з постійним лісокористувачем (ДОГОВІР № UEEX-5213-7 купівлі – продажу необробленої деревини від 16 лютого 2024 року надаємо), предметом якого є деревина твердих (1 група) та м’яких порід. Станом на дату подання скарги, даний договір вже не діючий (строк дії Договору закінчився 31.03.2024 року), однак товар за цим договором зберігається на нашому складі. З вказаного вбачається, що ми маємо товар, що необхідний Замовнику та який відповідає ТУУ 16.1-00994207-005:2018 та ДСТУ для даного виду товару, у необхідній Замовнику кількості, однак реалізувати своє право на участь у цих торгах ми не можемо так як замовник вимагає Договір на закупівлю вказаних порід дерев (дуб, граб, ясен, клен), діючий на 2024 р. (тобто діючий на весь рік).
По-переш, взагалі не зрозуміло на якій підставі Замовник вимагає діючий на 2024 договір з лісокористувачем, адже відповідно до п. 4.2 Регламенту Біржі «Заявка на проведення аукціону з купівлі необробленої деревини може бути ініційована лише на поточний квартал, в якому подається заявка.». Тобто на даний час біржові договори з лісокористувачами укладаються лише на квартал.
Зауважимо, що біржовий договір можна укласти виключно на товарній біржі – Товариство з обмеженою відповідальністю «Українська універсальна біржа» і жоден учасник не може «диктувати» свої умови до договору чи його строку. Таким чином, вимога щодо надання договору діючого на 2024 року суперечить Регламенту Біржі з проведення закупівель на деревину, що унеможливлює виконання вимоги Замовника законним шляхом.
По-друге, у нашому договорі з лісокористувачем (що ми долучаємо) не визначені саме породи деревини, а визначено, що товаром є 1 група Деревина дров'яна НП порода Твердолистяні, що відповідає вимогам ТУУ 16.1-00994207-005:2018 та ДСТУ для даного виду товару. Зазначимо, що згідно п. 6.3. ТУУ 16.1-00994207-005:2018 У залежності від теплотворної здатності, деревину дров’яну, призначену для палива, виробництва теплової та електроенергії, а також піролізу, поділяють за наступними групами порід: 1 а група - береза, дуб, бук, ясень, граб, клен, в’яз, модрина.
Нажаль, ми не можемо впливати на зміст договору і прописати у такому договорі те, що бажає побачити Замовник – це не передбачено Регламентом Біржі і наш постачальник (Філія "Макарівське лісове господарство" державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України») теж не вправі вчинити такі дії тим паче вже після закінчення строку дії договору. Зауважимо, що надання договору без деталізації порід дерев, вочевидь, призведе до відхилення нашої тендерної пропозиції щонайменше по формальним підставам, а ми не можемо це допустити, бо це буде порушенням наших прав на участь у цих торгах, а ми не погоджуємось миритись з беззаконними діями Замовника.
Між іншим, взагалі не зрозуміло чому саме до цієї вимоги Замовник вирішив прописати саме породи дерев – і чим вони обґрунтовані теж не зрозуміло? Зазначимо, що у п. 11. Додатку 1 до ТД, не визначені такі породи дерев взагалі – визначено лише групу якості. Складається враження, що Замовник прописав таку вимогу з документів окремого виробника (тобто встановив вимоги під окремого виробника), щоб збільшити шанси на перемогу «окремого» учасника, але ж такі дії не узгоджуються з вимогами чинного законодавства та принципами проведення торгів.
Відтак, з наведеного вбачається, що наше товариство спроможне поставити якісний товар - Деревина дров`яна непромислового використання 1 групи, що відповідає ТУУ 16.1-00994207-005:2018 та ДСТУ для даного виду товару , як того бажає Замовник, може підтвердити походження деревини шляхом надання договору з лісокористувачем (що укладений за результатами біржових торгів (аукціону) з продажу необробленої деревини), однак через незаконну вимогу Замовника наше право обмежене.
По-переш, взагалі не зрозуміло на якій підставі Замовник вимагає діючий на 2024 договір з лісокористувачем, адже відповідно до п. 4.2 Регламенту Біржі «Заявка на проведення аукціону з купівлі необробленої деревини може бути ініційована лише на поточний квартал, в якому подається заявка.». Тобто на даний час біржові договори з лісокористувачами укладаються лише на квартал.
Зауважимо, що біржовий договір можна укласти виключно на товарній біржі – Товариство з обмеженою відповідальністю «Українська універсальна біржа» і жоден учасник не може «диктувати» свої умови до договору чи його строку. Таким чином, вимога щодо надання договору діючого на 2024 року суперечить Регламенту Біржі з проведення закупівель на деревину, що унеможливлює виконання вимоги Замовника законним шляхом.
По-друге, у нашому договорі з лісокористувачем (що ми долучаємо) не визначені саме породи деревини, а визначено, що товаром є 1 група Деревина дров'яна НП порода Твердолистяні, що відповідає вимогам ТУУ 16.1-00994207-005:2018 та ДСТУ для даного виду товару. Зазначимо, що згідно п. 6.3. ТУУ 16.1-00994207-005:2018 У залежності від теплотворної здатності, деревину дров’яну, призначену для палива, виробництва теплової та електроенергії, а також піролізу, поділяють за наступними групами порід: 1 а група - береза, дуб, бук, ясень, граб, клен, в’яз, модрина.
Нажаль, ми не можемо впливати на зміст договору і прописати у такому договорі те, що бажає побачити Замовник – це не передбачено Регламентом Біржі і наш постачальник (Філія "Макарівське лісове господарство" державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України») теж не вправі вчинити такі дії тим паче вже після закінчення строку дії договору. Зауважимо, що надання договору без деталізації порід дерев, вочевидь, призведе до відхилення нашої тендерної пропозиції щонайменше по формальним підставам, а ми не можемо це допустити, бо це буде порушенням наших прав на участь у цих торгах, а ми не погоджуємось миритись з беззаконними діями Замовника.
Між іншим, взагалі не зрозуміло чому саме до цієї вимоги Замовник вирішив прописати саме породи дерев – і чим вони обґрунтовані теж не зрозуміло? Зазначимо, що у п. 11. Додатку 1 до ТД, не визначені такі породи дерев взагалі – визначено лише групу якості. Складається враження, що Замовник прописав таку вимогу з документів окремого виробника (тобто встановив вимоги під окремого виробника), щоб збільшити шанси на перемогу «окремого» учасника, але ж такі дії не узгоджуються з вимогами чинного законодавства та принципами проведення торгів.
Відтак, з наведеного вбачається, що наше товариство спроможне поставити якісний товар - Деревина дров`яна непромислового використання 1 групи, що відповідає ТУУ 16.1-00994207-005:2018 та ДСТУ для даного виду товару , як того бажає Замовник, може підтвердити походження деревини шляхом надання договору з лісокористувачем (що укладений за результатами біржових торгів (аукціону) з продажу необробленої деревини), однак через незаконну вимогу Замовника наше право обмежене.
×
-
Назва доказу:
Регламент
-
Опис доказу:
доказ
-
Повʼязаний документ:
reglament.pdf
-
-
Назва доказу:
ТУУ 16.1-00994207-005:2018
-
Опис доказу:
доказ
-
Повʼязаний документ:
ТУ.pdf
-
-
Назва доказу:
Контракт
-
Опис доказу:
доказ
-
Повʼязаний документ:
Contract_UEEX_5213_7 копія.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Отже, просимо зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію та прибрати з ТД вимогу про те, що договори з постійним або тимчасовим лісокористувачем, або договір з власником лісу, (якщо він таким не являється) на закупівлю вказаних порід дерев (дуб, граб, ясен, клен),мають бути діючими на 2024р, та замінити на формулювання - надати договір(и) з постійним або тимчасовим лісокористувачем, або договір з власником лісу, (якщо він таким не являється) на закупівлю Деревина непромислового використання 1 групи, що укладені в 2024р.
Номер:
a4fd997fa2ae4abeb180ddf3ace5846b
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги. Необгрунтовані вимоги.
Опис заперечення:
Згідно вимог ч. 8 Додатку 1 до ТД, Якість деревини дров’яної (дуб, граб, ясен, клен) повинна відповідати ТУУ 16.1-00994207-005:2018
Тим часом, згідно ч. 9 Додатку 1, Кількісні та інші характеристики предмета Закупівлі
Найменування товару - Деревина дров`яна непромислового використання 1 групи
Розміри в діаметрі деревини (см.) від 4 до 60
Тим часом, згідно ч. 9 Додатку 1, Кількісні та інші характеристики предмета Закупівлі
Найменування товару - Деревина дров`яна непромислового використання 1 групи
Розміри в діаметрі деревини (см.) від 4 до 60
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Отже, умовами тендерної документації встановлено, що якість деревини повинна дров’яної (дуб, граб, ясен, клен) відповідати ТУУ 16.1-00994207-005:2018
Розглянемо вимоги даного ТУ – Згідно ч. 6.1. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
6.1. Розміри деревини дров’яної промислового і непромислового використання встановлено у табл. 1 і табл.2.
Таблиця 2 - Розміри деревини дров’яної непромислового використання хвойних та листяних порід
товщина,см - від 2 см і більше.
Відтак, вбачається, що вказаним ТУ не передбачені вищу границю товщини -діаметру – чим керувався Замовник, при встановлені вимог у ч. 9 Додатку 1 щодо такого параметру? – не зрозуміло.
Чому тільки дуб, граб, ясен, клен з 1 групи? А інші породи деревини з 1 групи за ТУУ 16.1-00994207-005:2018? Чим обґрунтовано?
Чому Замовник намагається обмежити коло учасників, тільки тими, хто має деревину з розміром в діаметрі 4-60 см? І чому саме такі параметри? Чому не 2 см і більше, як того вимагає ТУУ 16.1-00994207-005:2018, відповідність якому вимагає Замовник? чому не 6-35см? Чи 10-40см? Чим керується Замовник? документами «улюбленця»?
Зауважимо, що ми маємо товар – деревину, що відповідає ТУУ 16.1-00994207-005:2018 (як доказ надаємо договір з постійним лісокористувачем), однак через незаконні, обмежувальні вимоги ч. 9 Додатку 1 (щодо розміру в діаметрі від 4 до 60 см.) наша участь у даних торгах обмежена. Також, зауважимо, що наш договір не містить перелік порід деревини, а містить зазначення, що товар - непромислового використання 1 група твердолистяні 1 група - і посилання на відповідність ТУУ 16.1-00994207-005:2018. Чи Замовник вважає, що ми повинні прописувати умови договору з своїм постачальником під вимоги окремого Замовника? так чим це передбачено?
Пояснимо, що постійний лісокористувач (наш постачальник) керується вказаним ТУ та ДСТУ для даного виду товару та відповідно поставляє товар у відповідності до таких документів (у таблиці наданого контракту чітко вбачається відповідність вказаному ТУ, зокрема – діаметр становить 2 см. чи більше 2 см.) Зауважимо повторно, що ТУУ 16.1-00994207-005:2018 встановлює лише вимоги до нижчої границі товщини деревини непромислового використання.
Відтак, така вимога є незаконною та дискримінаційною (такою, що порушує наші права на участь у цих торгах), що не узгоджується з чинними нормами права у сфері публічних закупівель.
Складається враження, що Замовник прописує вимоги під обраного виробника – щоб збільшити шанси на перемогу «обраного» учасника, однак не є зрозумілим як це узгоджується з принципами проведення торгів, що закріплені у ст. 5 Закону.
Розглянемо вимоги даного ТУ – Згідно ч. 6.1. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
6.1. Розміри деревини дров’яної промислового і непромислового використання встановлено у табл. 1 і табл.2.
Таблиця 2 - Розміри деревини дров’яної непромислового використання хвойних та листяних порід
товщина,см - від 2 см і більше.
Відтак, вбачається, що вказаним ТУ не передбачені вищу границю товщини -діаметру – чим керувався Замовник, при встановлені вимог у ч. 9 Додатку 1 щодо такого параметру? – не зрозуміло.
Чому тільки дуб, граб, ясен, клен з 1 групи? А інші породи деревини з 1 групи за ТУУ 16.1-00994207-005:2018? Чим обґрунтовано?
Чому Замовник намагається обмежити коло учасників, тільки тими, хто має деревину з розміром в діаметрі 4-60 см? І чому саме такі параметри? Чому не 2 см і більше, як того вимагає ТУУ 16.1-00994207-005:2018, відповідність якому вимагає Замовник? чому не 6-35см? Чи 10-40см? Чим керується Замовник? документами «улюбленця»?
Зауважимо, що ми маємо товар – деревину, що відповідає ТУУ 16.1-00994207-005:2018 (як доказ надаємо договір з постійним лісокористувачем), однак через незаконні, обмежувальні вимоги ч. 9 Додатку 1 (щодо розміру в діаметрі від 4 до 60 см.) наша участь у даних торгах обмежена. Також, зауважимо, що наш договір не містить перелік порід деревини, а містить зазначення, що товар - непромислового використання 1 група твердолистяні 1 група - і посилання на відповідність ТУУ 16.1-00994207-005:2018. Чи Замовник вважає, що ми повинні прописувати умови договору з своїм постачальником під вимоги окремого Замовника? так чим це передбачено?
Пояснимо, що постійний лісокористувач (наш постачальник) керується вказаним ТУ та ДСТУ для даного виду товару та відповідно поставляє товар у відповідності до таких документів (у таблиці наданого контракту чітко вбачається відповідність вказаному ТУ, зокрема – діаметр становить 2 см. чи більше 2 см.) Зауважимо повторно, що ТУУ 16.1-00994207-005:2018 встановлює лише вимоги до нижчої границі товщини деревини непромислового використання.
Відтак, така вимога є незаконною та дискримінаційною (такою, що порушує наші права на участь у цих торгах), що не узгоджується з чинними нормами права у сфері публічних закупівель.
Складається враження, що Замовник прописує вимоги під обраного виробника – щоб збільшити шанси на перемогу «обраного» учасника, однак не є зрозумілим як це узгоджується з принципами проведення торгів, що закріплені у ст. 5 Закону.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо Зобов’язати привести вимоги ч. 8 та п. 9 Додатку 1 у відповідності до ТУУ 16.1-00994207-005:2018 (відповідність якому вимагає Замовник у Додатку 1), також, привести у відповідність до вказаного ТУ вимоги Додатку 1 в цілому.
Номер:
2a20dcdc8fd94b70852fc24865feb845
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога.
Опис заперечення:
Згідно вимог ч. 10 Додатку 1 до ТД, Додатково надати:
- протокол визначення радіонуклідного складу деревини;
- дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що мають бути видані на ім’я учасника
- скан-копію підтверджуючих документів, щодо законності походження деревини (лісорубний квиток або біржовий договір з постійними лісокористувачами на закупівлю деревини паливної твердих порід у кількості не менше зазначеної у тендерній документації );
- вся деревина, яка буде поставлятися за адресами поставки, має бути промаркована, згідно наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів № 621 від 27.09.2021 року, про що учасник надає гарантійний лист.
- протокол визначення радіонуклідного складу деревини;
- дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що мають бути видані на ім’я учасника
- скан-копію підтверджуючих документів, щодо законності походження деревини (лісорубний квиток або біржовий договір з постійними лісокористувачами на закупівлю деревини паливної твердих порід у кількості не менше зазначеної у тендерній документації );
- вся деревина, яка буде поставлятися за адресами поставки, має бути промаркована, згідно наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів № 621 від 27.09.2021 року, про що учасник надає гарантійний лист.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Зауважимо, що дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, на виконання Постанови КМУ № 77 від 03 лютого 2021 р. та Змін,що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725 і від 26 жовтня 2011 р. № 1107, повинні бути отримані на Лісосічні роботи, трелювання, транспортування та сплав лісу, у тому числі: лісогосподарські, лісозаготівельні та лісотранспортні роботи на забруднених радіонуклідами територіях.
Наше товариство не займається зазначеними видами діяльності та має статус трейдера, тож ми не повинні отримувати, відповідно до вимог чинного законодавства ані дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою ані декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на своє ім’я.
Ми не розуміємо з яких підстав Замовник вимагає такі документи? Яким ДСТУ вони передбачені для даного виду товару? Складається враження, що Замовник прописав вимоги під окремий пакет документів але ж це суцільне беззаконня. Тендерна документація містить сукупність дискримінаційних вимог і обмежує суттєво коло потенційних учасників (та і не тільки учасників, а і виробників). По-суті прийняти участь зможе лише постійний чи тимчасовий лісокористувач, і то не кожний, бо більшість лісокористувачів користується послугами вирубки сторонніх осіб – і це абсолютно законно. Ми просимо витребувати у Замовника докази наявності щонайменше 2 суб’єктів господарювання, що здатні виконати усі вимоги Додатку 1 до ТД.
На нашу думку, Замовник вимагаючи від учасників (у тому числі від нас) зазначені документи, створює дискримінаційні вимоги, оскільки вимагає надання документів, отримання яких учасником не передбачено нормами чинного ЗУ.
Наголосимо, що ми не можемо реалізувати своє право на участь у цих торгах так як Замовник вимагає документи, які не можуть бути отримані нами, бо ми не здійснюємо діяльність, яка вимагає отримання таких документів.
Наше товариство не займається зазначеними видами діяльності та має статус трейдера, тож ми не повинні отримувати, відповідно до вимог чинного законодавства ані дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою ані декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на своє ім’я.
Ми не розуміємо з яких підстав Замовник вимагає такі документи? Яким ДСТУ вони передбачені для даного виду товару? Складається враження, що Замовник прописав вимоги під окремий пакет документів але ж це суцільне беззаконня. Тендерна документація містить сукупність дискримінаційних вимог і обмежує суттєво коло потенційних учасників (та і не тільки учасників, а і виробників). По-суті прийняти участь зможе лише постійний чи тимчасовий лісокористувач, і то не кожний, бо більшість лісокористувачів користується послугами вирубки сторонніх осіб – і це абсолютно законно. Ми просимо витребувати у Замовника докази наявності щонайменше 2 суб’єктів господарювання, що здатні виконати усі вимоги Додатку 1 до ТД.
На нашу думку, Замовник вимагаючи від учасників (у тому числі від нас) зазначені документи, створює дискримінаційні вимоги, оскільки вимагає надання документів, отримання яких учасником не передбачено нормами чинного ЗУ.
Наголосимо, що ми не можемо реалізувати своє право на участь у цих торгах так як Замовник вимагає документи, які не можуть бути отримані нами, бо ми не здійснюємо діяльність, яка вимагає отримання таких документів.
×
-
Назва доказу:
Підтвердження, що ми є трейдером, а не лісокористувачем.
-
Опис доказу:
доказ
-
Повʼязаний документ:
Contract_UEEX_5213_7 копія.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
З огляду на вказане просимо виключити незаконну вимогу щодо надання дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що мають бути видані на ім’я учасника.