• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Звенигородському району Черкаської області

Завершена

36 019 627.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 180 098.14 UAH
Період оскарження: 15.04.2024 19:26 - 21.04.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: f8ce49c83729464d94a99af909c8e289
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-15-012260-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Тендерна документація, що ЗАТВЕРДЖЕНА протокольним рішенням №5 від «15» квітня 2024 року містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників процедури закупівлі, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Дата розгляду скарги: 30.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.04.2024 17:49
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.05.2024 12:28
Автор: Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82", Король Віктор Михайлович +380464423625 drsumena82@gmail.com

Пункт скарги

Номер: aba750d1b0d64e65b7c2aad6233351a6
Заголовок пункту скарги: Вимога ТД (п.2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Забезпечення тендерної пропозиції)
Опис заперечення: Вимога ТД (п.2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ) - Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане Учасником в виді - електронного документу СТРАХОВОЇ ГАРАНТІЇ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Забезпечення тендерних пропозицій
Тип порушення: Відповідно до пункту 1 ВИМОГ до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант).
Опис суті пункту скарги: Скаржник - ПрАТ «ШРБУ № 82» співпрацює з банком АТ "КБ "ГЛОБУС", в якому отримує послуги з надання банківських гарантій як забезпечення тендерних пропозицій.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: 304b083364794da694e774c7c128651f
Заголовок пункту скарги: Вимога ТД - Додаток 3 - Інформація про необхідні технічні. якісні та кількісні характеритики предмета закупівлі
Опис заперечення: Вимога ТД - Додаток 3 - Інформація про необхідні технічні. якісні та кількісні характеритики предмета закупівлі . а саме документи та інформація . що підтверджують наявність АБЗ - є дискримінаційною щодо вимоги на підтвердження природоохоронного законодавства надати ДОЗВІЛ УПОВНОВАЖЕНОГО ОРГАНУ НА ВИКОНАННЯ ЗЛИВУ, ОЧИСТКИ РЕЗЕРВУАРІВ, ТАРИ ТА ІНШИХ ЄМНОСТЕЙ З-ПІД НАФТОПРОДУКТІВ.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Згідно пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації, Для підтвердження відповідності Учасника технічним, кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі, у складі пропозиції додатково надаються: 1. Документи та інформація, які підтверджують наявність АБЗ. … На підтвердження дотримання природоохоронного законодавства, Учасник повинен надати документ, що підтверджує взяття на державний облік щодо об’єктів, які справляють абоможуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданийуповноваженим органом щодо асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництва), що буде (уть) використовуватись Учасником в рамках цієї закупівлі та надати дозвіл уповноваженого органу на виконання зливу, очистки резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів. Вважаємо дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію вимогу щодо надання дозволу уповноваженого органу на виконання зливу, очистки резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів у зв’язку з наступним. Відповідно до пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо з наступним документальним підтвердженням. На виконання вищенаведених вимог, скаржник уклав договір поставки асфальтобетону з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АСПЛАНТ». Вказане вище товариство має всю необхідну матеріально-технічну базу для постачання асфальтобетону, а також має можливість здійснювати безперебійне постачання асфальтобетону у необхідній кількості протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі. Для підтвердження вищенаведеного, а також умов пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації, до скарги додаються: - атестат виробництва № АВ.ВА.273-23 та документи, що підтверджують атестацію; - договір на проведення атестації №546/23 від 31 серпня 2023 року; - рішення від 05.08.2021 про видачу дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами № UA71080110010037357-2 із необмеженим строком дії з 19.08.2021; - дозвіл № UA71080110010037357-2 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. - договір поставки. Враховуючи наведене, на думку скаржника, ТОВ «АСПЛАНТ», як постачальник асфальтобетону, у повній мірі відповідає вимогам, викладеним в пункті 1 Додатку 3 до тендерної документації. Разом з тим, що у ТОВ «АСПЛАНТ» відсутній дозвіл уповноваженого органу на виконання зливу, очистки резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів. Також слід зазначити, що в наявності скаржника є, наприклад, наступні дозвільні документи: - ліцензія ДАБІ від 05 липня 2015 року № 25-Л, на, зокрема, будівництво доріг автомобільних, будівельні та монтажні роботи загального значення, будівельні та монтажні роботи, будівництво транспортних споруд тощо. Водночас, у скаржника, ПрАТ «ШРБУ № 82», також відсутній дозвіл УПОВНОВАЖЕНОГО ОРГАНУ НА ВИКОНАННЯ ЗЛИВУ, ОЧИСТКИ РЕЗЕРВУАРІВ, ТАРИ ТА ІНШИХ ЄМНОСТЕЙ З-ПІД НАФТОПРОДУКТІВ. Таким чином, залишення вказаних вище вимог тендерної документації щодо надання в складі тендерної пропозиції дозволу уповноваженого органу на виконання зливу, очистки резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, які не мають вищенаведеного документу, оскільки це призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність умовам технічної специфікації. Звертаємо увагу, що відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, предметом процедури закупівлі є послуги, а саме: надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Звенигородському району Черкаської області.
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 10 Порядку, строк видачі дозволу чи повідомлення роботодавця, виробника або постачальника про відмову в його видачі, продовження строку його дії становить 10 робочих днів з дня отримання документів, зазначених у пункті 9 цього Порядку (у разі продовження строку дії дозволу - документів, зазначених в абзацах третьому і четвертому пункту 15 цього Порядку).
Звертаємо увагу Комісії, що тендерна документація до процедури закупівлі оприлюднена 15 квітня 2024 року о 19:26., першим робочим днем після даної дати є 16 квітня 2024 року
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 23 квітня 2023 00:00, строки для оскарження умов тендерної документації – 20 квітня 00:00.
За таких умов, іншим учасникам процедури закупівлі, в тому числі суб’єкту оскарження, в якого відсутній дозвіл уповноваженого органу на виконання зливу, очистки резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, неможливо у встановлений строк отримати відповідний дозвіл у термін до кінцевого строку подання тендерних пропозиції.
З огляду на викладене, скаржнику залишається не зрозумілим факт вимоги надання дозволу уповноваженого органу саме на виконання зливу, очистки резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, якщо предметом закупівлі є надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення.
На думку скаржника, дана вимога щодо надання такого дозволу не має жодного відношення до УЧАСНИКА процедури закупівлі (або ВИРОБНИКА асфальтобетонних сумішей), оскільки даний вид робіт, а саме виконання зливу та очистки резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів виконує ПОСТАЧАЛЬНИК саме нафтопродуктів (бітумів), а не асфальтобетонних сумішей.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації