• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Дизельне пальне в талонах

Товари

Завершена

340 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 6 800.00 UAH
Період оскарження: 15.04.2024 17:20 - 25.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА

Номер: ff3bbc4c905d458c8cd2ff056353182b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-15-011689-a.a1
Назва: СКАРГА
Скарга:
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ ВАРТИ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-04-15-011689-a за предметом закупівлі: Дизельне пальне в талонах ДК 021:2015-09130000-9 – «Нафта і дистиляти».
Дата розгляду скарги: 01.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.04.2024 16:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.05.2024 10:47
Дата виконання рішення Замовником: 22.05.2024 16:05
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», рішення уповноваженої особи від 15.04.2024 №3 про оголошення проведення процедури відкритих торгів з особливостями відповідно до Закону з урахуванням особливостей за предметом закупівлі «Дизельне пальне в талонах», згідно з кодом ДК 021:2015:09130000-9 – «Нафта і дистиляти». У зв’язку з необхідністю виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.05.2024 №7773-р/пк-пз та внесенням змін до тендерної документації закупівлі за предметом «Дизельне пальне в талонах» з кодом ДК 021:2015:09130000-9 – «Нафта і дистиляти» (UA-2024-04-15-011689-a), ВИРІШИВ: 1. Виконати рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7773-р/пк-пз від 01.05.2024 за скаргою ТзОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» від 19.04.2024 UA-2024-04-15-011689-a.а1 щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі за предметом «Дизельне пальне в талонах» з кодом ДК 021:2015:09130000-9 – «Нафта і дистиляти».
Автор: ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", Катерина Шевченко +380671298652 sinergiyasistem@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d535ef5322b040049de57ac23ab0bc0e
Заголовок пункту скарги: дискримінаційна вимога в частині надання талоів єдиного зразка та бренда
Опис заперечення: Відповідно до п. 6-8 Технічної специфікації Додатку № 1 до тендерної документації визначено:
«6. Наявність в межах м. Луцьк не менше двох АЗС або АЗК та в межах 10-15 км. від фактичного розташування замовника. (доїзд до автозаправних станцій принесе відповідні витрати, що не передбачено нашими кошторисними призначеннями).
7. Наявність в межах Луцької міської територіальної громади (окрім м. Луцьк) не менше двох АЗС або АЗК.
8. Талони єдиного зразка та бренда, вимога встановлена з метою забезпечення можливості використання Замовником будь якого наданого Учасником талона на всіх АЗС/АЗК, запропонованих Учасником.»

Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Дискримінаційні умови у ТД
Опис суті пункту скарги: Вимагаючи від учасників наявність «Талони єдиного зразка та бренда» - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що талон повинен бути єдиного зразка та бренду фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька партнерських мереж АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише декілька найбільших мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС, без залучення АЗС мереж-партнерів.
Це пояснюється тим, що в кожній окремій мережі існує власний окремий зразок паливного талону, який приймається в конкретній мережі.
Учасники які не мають власних АЗС та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Інші учасники, в тому числі Скаржник, у разі вилучення дискримінаційної вимоги, зможуть брати участь у закупівлі Замовника та здатні створити конкуренцію його постійним постачальникам, а отже значно по меншій ціні робити поставки, що призведе до економії бюджетних коштів Замовника. Таким чином, відбудеться дотримання одного із основоположних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону).
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС.
Враховуючи Рекомендації Антимонопольного комітету України, вбачається, що вимогою щодо наявності талону єдиного зразка по всій території України, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають декілька партнерських АЗС різних ТМ, які мають талони єдиного зразка на кожну мережу АЗС партнерів окремо.
Наявність принаймні трьох видів талонів від різних мереж АЗС жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на одній з АЗС, якщо інша через певні причини припинить обслуговування.
Вимога «Талони єдиного зразка та бренда, вимога встановлена з метою забезпечення можливості використання Замовником будь якого наданого Учасником талона на всіх АЗС/АЗК, запропонованих Учасником» зменшує коло учасників у зв’язку з тим, що учасник який має декілька партнерських АЗС з неєдиним талоном, не зможе взяти участь у закупівлі, при цьому такий учасник здатний виконати умови ТД по термінам поставки та якості товару. Крім того, наявність різних мереж АЗС з неєдиними та неєдиного бренду талонами у складі пропозиції Переможця дає можливість Замовнику вибирати мережу АЗС у період поставок, керуючись максимальною економією коштів, так як ціна на роздрібному ринку змінюється щотижнево і ціни на різних мережах можуть відрізнятися суттєво. З урахуванням наявності форс-мажорних обставин, згідно Листа ТПП України, щодо введення воєнного стану в України, виключення вимоги щодо наявності талону єдиного зразка/бренду, забезпечить Замовника у випадку наявності ускладнень з заправкою автотранспорту за наявності технічних перешкод з забезпеченням паливом однією мережею АЗС.
Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність АЗС в межах м. Луцьк не менше двох АЗС або АЗК та в межах 10-15 км. від фактичного розташування замовника та Наявність в межах Луцької міської територіальної громади (окрім м. Луцьк) не менше двох АЗС або АЗК – плануємо, в тому числі, запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС АВІАС, UPG та Укрнафта.
З урахуванням вимог Замовника щодо місцезнаходження АЗС (Згідно п. 6 та 7 Додатку № 1 до тендерної документації) плануємо здійснити постачання палива на АЗС наступних мереж на наступними адресами:
- в межах м. Луцьк не менше двох АЗС або АЗК:
АВІАС
м. Луцьк, вул. Дубнівська, 66а
Волинська м. Луцьк, вул. Ківерцівська, 36
Волинська м. Луцьк, вул. Ківерцівська, 42 ANP
Волинська м. Луцьк, вул. Конякіна, 20а ANP
Волинська м. Луцьк, вул. Львівська, 79 ANP
Волинська м. Луцьк, вул. Рівненська, 76 ANP
Волинська м. Луцьк, вул. Яровиця, 14
- в межах 10-15 км. від фактичного розташування замовника:
Волинська м. Луцьк, вул. Набережна, 6 ANP
- наявність в межах Луцької міської територіальної громади (окрім м. Луцьк) не менше двох АЗС або АЗК:
УКРНАФТА
Волинська обл., Луцький район, с. Зміїнець, вул. Луцька, буд. 2-В
UPG
Волинська обл., Луцький р-н, с. Зміїнець, вул. Левадна, 2Б

На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо:
І. Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди:.
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 2 до скарги.
ІІ. Партнерський договір №Т-Ю-0123-10 від 11.01.2023 року, укладеним з ПП «УКРПАЛЕТСИСТЕМ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 3 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС:
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, Продавець зобов'язується передати Покупцеві нафтопродукти відповідної якості, а Покупець оплачує й приймає нафтопродукти (надалі - Товар) по бланкам внутрішнього обігу (надалі - Талони) Продавця, в асортименті, кількості і за цінами, зазначеним у рахунку-фактурі або накладній, та/або акті прийому-передачі, що є невід’ємною частиною цього Договору. Одиниця виміру Товару – літр.
Відповідно до п. 1.2. Договору, Право власності на Товар переходить від Продавця до Покупця з моменту підписання накладної або акту прийому-передачі.
Відповідно до п. 3.1. Договору, Покупець зобов'язується здійснити 100% передплату вартості Товару, визначеної в рахунку-фактурі на поточний рахунок Продавця протягом одного банківського дня з моменту отримання рахунку з зазначенням призначення платежу «Т-У-0123-10/D Р>>, «Т-У-О 123-1 О/ А92», «Т-У-О 123-1 О/ А95», «Т-У-О 123-1 О/ Al ОО», «T-Y-0123-10/G AS».
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС UPG, надано у Додатку № 4 до скарги.
ІІІ. Партнерський договір №Т-10990/23 від 28.11.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 5 до скарги).
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, Постачальник приймає на себе зобов’язання передати Покупцю у власність Товар - паливо за довірчим документом – Талоном, а Покупець зобов'язується оплатити і прийняти вказаний Товар.
Відповідно до п. 1.5. Договору, -Відпуск Товару з АЗС здійснюється за Талоном на отримання Товару, відповідно до Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 року.
Відповідно до п. 1.6. Договору, - Інформація що до переліку АЗС вказана за посиланням https://azs.ukrnafta.com/.
Відповідно до п. 5.2.1. Договору - Передача палива за цим Договором здійснюється на АЗС згідно п. 1.6 шляхом заправки автомобілів контрагентів Покупця при пред’явленні ними Талона.
Відповідно до п. 5.2.2. Договору, - Довірчий документ – Талон є підставою для видачі (заправки) з АЗС вказаного у карті об’єму і марки Товару, після чого всі обов’язки сторін по погашених Талонах вважаються виконаними, при цьому Постачальник не може передати Покупцю Товар іншої марки чи в кількості меншій, ніж зазначено в талоні.
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Укрнафта надано у Додатку № 1 до Договору у Додатку № 5 до скарги.

Отже, зазначені вище партнерські договори надають право ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС UPG, АЗС Укрнафта та АЗС Авіас для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
При цьому Зазначені мережі АЗС мають НЕ ЄДИНИЙ ЗРАЗОК ТАЛОНУ та Є МЕРЕЖАМИ З РІЗНИМИ БРЕНДАМИ.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 41aea9e70ef54d03b3b60aeacf93822f
Заголовок пункту скарги: дискримінаційна вимога в частині Термін дії талонів до 01.05.2026 року. Після закінчення дії талонів, якщо такі не були використані, вони повинні бути пролонговані ще на один рік, але не довше та не пізніше 01.05.2027 року
Опис заперечення: Відповідно до п. 12 Технічної специфікації Додатку № 1 до тендерної документації визначено:
«12. Термін дії талонів до 01.05.2026 року. Після закінчення дії талонів, якщо такі не були використані, вони повинні бути пролонговані ще на один рік, але не довше та не пізніше 01.05.2027 року без втрати літражу; в разі пошкодження талонів, в разі їх втрати, а також якщо вони не були використані такі талони підлягають заміні, на підтвердження вимоги у складі пропозиції Учасник надає гарантійний лист у довільній формі.»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Дискримінаційні умови у ТД
Опис суті пункту скарги: Замовник встановлює дискримінаційну вимогу тендерної документації яка не узгоджується з іншими вимогами тендерної документації, а саме щодо «терміну дії талонів до 01.05.2026 року» та «Після закінчення дії талонів, якщо такі не були використані, вони повинні бути пролонговані ще на один рік, але не довше та не пізніше 01.05.2027».
Відповідно до Плану Закупівлі, опублікованого на сайті уповноваженого органу, закупівля оголошена згідно річного плану закупівель на 2024 рік.
Згідно Форми Оголошення про проведення відкритих торгів Замовником оголошено процедуру закупівлі та визначено строк поставки товарів – від 01.05.2024 року до 31.12.2024 року. (Додаток № 6 до Скарги).
Згідно п. 1.1. Проекту договору, опублікованого замовником у Додатку № 2 до тендерної документації, 1.1. Продавець зобов'язується передати (поставити) Покупцеві дизельне пальне в талонах згідно ДК:021-2015 - 09130000-9 –«Нафта і дистиляти» (Дизельне пальне в талонах) (далі – Товар) в асортименті, кількості і за цінами, зазначеними у специфікації (Додаток № 1), що є невід’ємною частиною цього Договору з терміном дії талонів до 01.05.2026 року, а Покупець – зобов’язується прийняти цей Товар у власність та оплатити його за рахунок бюджетних асигнувань, які головним розпорядником бюджетних коштів доведені Покупцю на 2024 рік.
Згідно п. 10.1. Проекту договору, опублікованого замовником у Додатку № 2 до тендерної документації, закупівля проводиться на задоволення потреби Замовника до 31 грудня 2024 року, оскільки строк дії Договору – до 31 грудня 2024 року.
Вимога щодо постачання талонів з терміном дії – «Термін дії талонів до 01.05.2026 року. Після закінчення дії талонів, якщо такі не були використані, вони повинні бути пролонговані ще на один рік, але не довше та не пізніше 01.05.2027 року» – є обмежувальною та дискримінаційною, та такою, що не узгоджується з вимогами проекту договору та інших умов тендерної документації.
Замовник встановлює суперечливу умову щодо надання учасниками талонів Термін дії талонів до 01.05.2026 року. Після закінчення дії талонів, якщо такі не були використані, вони повинні бути пролонговані ще на один рік, але не довше та не пізніше 01.05.2027 року, що суперечить ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає. В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України (в т.ч. місцевий бюджет, який є джерелом фінансування Замовника у відповідній процедурі закупівлі та визначено в плані закупівель за ідентифікатором UA-P-2024-04-15-014845-a) становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких до 01.05.2026 року. Після закінчення дії талонів, якщо такі не були використані, вони повинні бути пролонговані ще на один рік, але не довше та не пізніше 01.05.2027 року, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2024 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік.
Тендерна документація Замовника містить суперечливі вимоги та свідчить про нівелює принцип прозорості, рівноправність і справедливість у державних закупівель.
З урахуванням вимог Замовника щодо місцезнаходження АЗС (Згідно п. 6 та 7 Додатку № 1 до тендерної документації) плануємо здійснити постачання палива на АЗС наступних мереж на наступними адресами:
- в межах м. Луцьк не менше двох АЗС або АЗК:
АВІАС
м. Луцьк, вул. Дубнівська, 66а
Волинська м. Луцьк, вул. Ківерцівська, 36
Волинська м. Луцьк, вул. Ківерцівська, 42 ANP
Волинська м. Луцьк, вул. Конякіна, 20а ANP
Волинська м. Луцьк, вул. Львівська, 79 ANP
Волинська м. Луцьк, вул. Рівненська, 76 ANP
Волинська м. Луцьк, вул. Яровиця, 14
- в межах 10-15 км. від фактичного розташування замовника:
Волинська м. Луцьк, вул. Набережна, 6 ANP
- наявність в межах Луцької міської територіальної громади (окрім м. Луцьк) не менше двох АЗС або АЗК:
УКРНАФТА
Волинська обл., Луцький район, с. Зміїнець, вул. Луцька, буд. 2-В
UPG
Волинська обл., Луцький р-н, с. Зміїнець, вул. Левадна, 2Б

На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо:
І. Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди:.
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 2 до скарги.
ІІ. Партнерський договір №Т-Ю-0123-10 від 11.01.2023 року, укладеним з ПП «УКРПАЛЕТСИСТЕМ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 3 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС:
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, Продавець зобов'язується передати Покупцеві нафтопродукти відповідної якості, а Покупець оплачує й приймає нафтопродукти (надалі - Товар) по бланкам внутрішнього обігу (надалі - Талони) Продавця, в асортименті, кількості і за цінами, зазначеним у рахунку-фактурі або накладній, та/або акті прийому-передачі, що є невід’ємною частиною цього Договору. Одиниця виміру Товару – літр.
Відповідно до п. 1.2. Договору, Право власності на Товар переходить від Продавця до Покупця з моменту підписання накладної або акту прийому-передачі.
Відповідно до п. 3.1. Договору, Покупець зобов'язується здійснити 100% передплату вартості Товару, визначеної в рахунку-фактурі на поточний рахунок Продавця протягом одного банківського дня з моменту отримання рахунку з зазначенням призначення платежу «Т-У-0123-10/D Р>>, «Т-У-О 123-1 О/ А92», «Т-У-О 123-1 О/ А95», «Т-У-О 123-1 О/ Al ОО», «T-Y-0123-10/G AS».
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС UPG, надано у Додатку № 4 до скарги.
ІІІ. Партнерський договір №Т-10990/23 від 28.11.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 5 до скарги).
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, Постачальник приймає на себе зобов’язання передати Покупцю у власність Товар - паливо за довірчим документом – Талоном, а Покупець зобов'язується оплатити і прийняти вказаний Товар.
Відповідно до п. 1.5. Договору, -Відпуск Товару з АЗС здійснюється за Талоном на отримання Товару, відповідно до Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 року.
Відповідно до п. 1.6. Договору, - Інформація що до переліку АЗС вказана за посиланням https://azs.ukrnafta.com/.
Відповідно до п. 5.2.1. Договору - Передача палива за цим Договором здійснюється на АЗС згідно п. 1.6 шляхом заправки автомобілів контрагентів Покупця при пред’явленні ними Талона.
Відповідно до п. 5.2.2. Договору, - Довірчий документ – Талон є підставою для видачі (заправки) з АЗС вказаного у карті об’єму і марки Товару, після чого всі обов’язки сторін по погашених Талонах вважаються виконаними, при цьому Постачальник не може передати Покупцю Товар іншої марки чи в кількості меншій, ніж зазначено в талоні.
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Укрнафта надано у Додатку № 1 до Договору у Додатку № 5 до скарги.

Отже, зазначені вище партнерські договори надають право ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС UPG, АЗС Укрнафта та АЗС Авіас для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації