-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Матраци
Торги відмінено
1 983 338.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 833.00 UAH
мін. крок: 1% або 19 833.00 UAH
Період оскарження:
15.04.2024 16:16 - 20.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
d1abf27ee9c747a493f3bb348026de1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-15-010519-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 185:06 від «10» травня 2024 р..docx 14.05.2024 15:36
- Скарга.doc 14.05.2024 15:36
- Скарга.pdf 14.05.2024 15:36
- sign.p7s 15.05.2024 11:32
- рішення від 17.05.2024 № 8727.pdf 17.05.2024 16:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.05.2024 № 9093.pdf 24.05.2024 13:18
- рішення від 23.05.2024 № 9093.pdf 27.05.2024 18:24
- Пояснення по суті скарги UA-2024-04-15-010519-a.c1.docx 21.05.2024 15:48
- Пояснення по суті скарги UA-2024-04-15-010519-a.c1.pdf 21.05.2024 15:48
- Протокол_виконання_АМК_185.docx 30.05.2024 14:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.05.2024 11:38
Дата розгляду скарги:
23.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.05.2024 16:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.05.2024 18:24
Дата виконання рішення Замовником:
30.05.2024 14:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. виконано рішення органу оскарження - скасувано рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЙЛЗ ХАБ" переможцем процедури закупівлі 39140000-5 Меблі для дому (Матраци), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-15-010519-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4b3c306c791e43d5a4c9b0a14cb9e1bb
Заголовок пункту скарги:
Рішення про визначення переможця
Опис заперечення:
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 185/06 від «10» травня 2024 р.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
1) Згідно з Розділом ІІ Додатку 2 ТД наведено перелік документів для підтвердження якісних характеристик предмета закупівлі наявність яких вимагається Замовником у тендерній пропозиції Учасника, а саме:
1. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану продукцію - заявлена продукція повинна відповідати вимогам ДСанПін з 2012 року;
2. Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на пінополіуретан;
3. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину - заявлена продукція повинна відповідати вимогам ДСанПін з 2012 року;
4. Сертифікат відповідності на пінополіуретан;
5. Гарантійний лист про те, що під час постачання товару Учасник надасть гарантійні талони або паспорти з вказанням гарантії на товар не менше ніж на 18 місяців;
Якість предмета закупівлі повинна відповідати вимогам державних стандартів і стандартів, що існують для даного виду товару, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до якості такого товару.
У разі надання еквівалентів заявленого предмету закупівлі учасник повинен подати ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ технічних характеристик запропонованого ним та заявленого Замовником предмета закупівлі.
При наданні еквіваленту кількість та різноманітність асортименту не повинна змінитись. Наданий еквівалент повинен відповідати складовій частині та якості поданому в таблиці товару.
Підготовка учасниками процедури закупівлі інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується
Учасники процедури закупівлі повинні надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується за наступним зразком:
Ми, ______________________________, вивчивши інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, підтверджуємо спроможність дотриматися зазначених характеристик при постачанні 39140000-5 Меблі для дому (Матраци) та гарантуємо що під час виробництва були дотримані заходи із захисту довкілля та надаємо технічні характеристики запропонованого нами товару, який відповідає предмету закупівлі та відповідне документальне підтвердження.
1.1) Хочемо зазначити, що у складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЗ ХАБ» відсутній Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину - заявлена продукція повинна відповідати вимогам ДСанПін з 2012 року та інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується за наступним зразком:
Ми, ______________________________, вивчивши інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, підтверджуємо спроможність дотриматися зазначених характеристик при постачанні 39140000-5 Меблі для дому (Матраци) та гарантуємо що під час виробництва були дотримані заходи із захисту довкілля та надаємо технічні характеристики запропонованого нами товару, який відповідає предмету закупівлі та відповідне документальне підтвердження.
Проте незважаючи на вищезазначене під час розгляду пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЗ ХАБ», 08.05.2024 р., Замовником було опубліковано вимогу щодо виправлення його невідповідностей, а саме:
- На виконання вимог п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЙЛЗ ХАБ" по закупівлі 39140000-5 Меблі для дому (Матраци) з наступною інформацією:
Відповідно до умов тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи, зокрема:
• висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину - заявлена продукція повинна відповідати вимогам ДСанПін з 2012 року.
• У разі надання еквівалентів заявленого предмету закупівлі учасник повинен подати ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ технічних характеристик запропонованого ним та заявленого Замовником предмета закупівлі.
• інформацію за наступним зразком:
«Ми, ______________________________, вивчивши інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, підтверджуємо спроможність дотриматися зазначених характеристик при постачанні 39140000-5 Меблі для дому (Матраци) та гарантуємо що під час виробництва були дотримані заходи із захисту довкілля та надаємо технічні характеристики запропонованого нами товару, який відповідає предмету закупівлі та відповідне документальне підтвердження».
• лист – згода з проектом договору (ДОДАТОК № 5) та ІСТОТНИМИ УМОВАМИ ДОГОВОРУ, які зазначені в цій тендерній документації.
Для усунення виявлених невідповідностей учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЙЛЗ ХАБ" повинен подати вищезазначені документи відповідно до предмету закупівлі.
Як можемо бачити, вказані обставини, а саме відсутність у складі пропозиції відповідних документів підтвердив і сам Замовник, коли помилково надавав учаснику можливість протягом 24 год усунути вказані вище невідповідності шляхом довантаження відповідних документів.
Разом з тим, вважаємо, що Замовник порушив вимоги Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості). Відповідно до п. 43 Особливостей зазначено:
- якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, зважаючи на відсутність відповідної інформації та документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, Замовник мав би відхилити пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЗ ХАБ», а не надавати можливість усунути наведені невідповідності.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЙЛЗ ХАБ" було неправомірно визнано переможцем закупівлі. Замовник у такий спосіб порушив принципи здійснення закупівель, зокрема об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури.
Окрім наведеного хочемо звернути увагу на те, що незважаючи на надану Замовником незаконну можливість виправити свою пропозицію, у її складі досі відсутня інформація за наступним зразком:
«Ми, ______________________________, вивчивши інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, підтверджуємо спроможність дотриматися зазначених характеристик при постачанні 39140000-5 Меблі для дому (Матраци) та гарантуємо що під час виробництва були дотримані заходи із захисту довкілля та надаємо технічні характеристики запропонованого нами товару, який відповідає предмету закупівлі та відповідне документальне підтвердження».
Вважаємо, що зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв'язку з чим Замовник не мав права звертатись за усуненням невідповідностей у зазначених вище документах.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 44 Особливостей.
Додатково наводимо аналогічні рішення за наведеними підставами:
No8133-р/пк-пз від 07.05.2024
No12879-р/пк-пз від 16.08.2023
1. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану продукцію - заявлена продукція повинна відповідати вимогам ДСанПін з 2012 року;
2. Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на пінополіуретан;
3. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину - заявлена продукція повинна відповідати вимогам ДСанПін з 2012 року;
4. Сертифікат відповідності на пінополіуретан;
5. Гарантійний лист про те, що під час постачання товару Учасник надасть гарантійні талони або паспорти з вказанням гарантії на товар не менше ніж на 18 місяців;
Якість предмета закупівлі повинна відповідати вимогам державних стандартів і стандартів, що існують для даного виду товару, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до якості такого товару.
У разі надання еквівалентів заявленого предмету закупівлі учасник повинен подати ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ технічних характеристик запропонованого ним та заявленого Замовником предмета закупівлі.
При наданні еквіваленту кількість та різноманітність асортименту не повинна змінитись. Наданий еквівалент повинен відповідати складовій частині та якості поданому в таблиці товару.
Підготовка учасниками процедури закупівлі інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується
Учасники процедури закупівлі повинні надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується за наступним зразком:
Ми, ______________________________, вивчивши інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, підтверджуємо спроможність дотриматися зазначених характеристик при постачанні 39140000-5 Меблі для дому (Матраци) та гарантуємо що під час виробництва були дотримані заходи із захисту довкілля та надаємо технічні характеристики запропонованого нами товару, який відповідає предмету закупівлі та відповідне документальне підтвердження.
1.1) Хочемо зазначити, що у складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЗ ХАБ» відсутній Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину - заявлена продукція повинна відповідати вимогам ДСанПін з 2012 року та інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується за наступним зразком:
Ми, ______________________________, вивчивши інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, підтверджуємо спроможність дотриматися зазначених характеристик при постачанні 39140000-5 Меблі для дому (Матраци) та гарантуємо що під час виробництва були дотримані заходи із захисту довкілля та надаємо технічні характеристики запропонованого нами товару, який відповідає предмету закупівлі та відповідне документальне підтвердження.
Проте незважаючи на вищезазначене під час розгляду пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЗ ХАБ», 08.05.2024 р., Замовником було опубліковано вимогу щодо виправлення його невідповідностей, а саме:
- На виконання вимог п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЙЛЗ ХАБ" по закупівлі 39140000-5 Меблі для дому (Матраци) з наступною інформацією:
Відповідно до умов тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи, зокрема:
• висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину - заявлена продукція повинна відповідати вимогам ДСанПін з 2012 року.
• У разі надання еквівалентів заявленого предмету закупівлі учасник повинен подати ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ технічних характеристик запропонованого ним та заявленого Замовником предмета закупівлі.
• інформацію за наступним зразком:
«Ми, ______________________________, вивчивши інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, підтверджуємо спроможність дотриматися зазначених характеристик при постачанні 39140000-5 Меблі для дому (Матраци) та гарантуємо що під час виробництва були дотримані заходи із захисту довкілля та надаємо технічні характеристики запропонованого нами товару, який відповідає предмету закупівлі та відповідне документальне підтвердження».
• лист – згода з проектом договору (ДОДАТОК № 5) та ІСТОТНИМИ УМОВАМИ ДОГОВОРУ, які зазначені в цій тендерній документації.
Для усунення виявлених невідповідностей учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЙЛЗ ХАБ" повинен подати вищезазначені документи відповідно до предмету закупівлі.
Як можемо бачити, вказані обставини, а саме відсутність у складі пропозиції відповідних документів підтвердив і сам Замовник, коли помилково надавав учаснику можливість протягом 24 год усунути вказані вище невідповідності шляхом довантаження відповідних документів.
Разом з тим, вважаємо, що Замовник порушив вимоги Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості). Відповідно до п. 43 Особливостей зазначено:
- якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, зважаючи на відсутність відповідної інформації та документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, Замовник мав би відхилити пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЗ ХАБ», а не надавати можливість усунути наведені невідповідності.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЙЛЗ ХАБ" було неправомірно визнано переможцем закупівлі. Замовник у такий спосіб порушив принципи здійснення закупівель, зокрема об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури.
Окрім наведеного хочемо звернути увагу на те, що незважаючи на надану Замовником незаконну можливість виправити свою пропозицію, у її складі досі відсутня інформація за наступним зразком:
«Ми, ______________________________, вивчивши інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, підтверджуємо спроможність дотриматися зазначених характеристик при постачанні 39140000-5 Меблі для дому (Матраци) та гарантуємо що під час виробництва були дотримані заходи із захисту довкілля та надаємо технічні характеристики запропонованого нами товару, який відповідає предмету закупівлі та відповідне документальне підтвердження».
Вважаємо, що зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв'язку з чим Замовник не мав права звертатись за усуненням невідповідностей у зазначених вище документах.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 44 Особливостей.
Додатково наводимо аналогічні рішення за наведеними підставами:
No8133-р/пк-пз від 07.05.2024
No12879-р/пк-пз від 16.08.2023
×
-
Назва доказу:
Рішення про визначення переможця
-
Опис доказу:
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 185/06 від «10» травня 2024 р.
-
Повʼязаний документ:
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 185:06 від «10» травня 2024 р..docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙЛЗ ХАБ» та всі наступні рішення.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на незаконну відміну процедури закупівлі
Номер:
95b36f804d7b40e596d5e1d4fa850215
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-15-010519-a.c2
Назва:
Скарга на незаконну відміну процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ_виконання_рішення_АМК_185_2.docx 30.07.2024 14:36
- Пояснення по суті скарги UA-2024-04-15-010519-a.c2.pdf 26.06.2024 14:25
- Пояснення по суті скарги UA-2024-04-15-010519-a.c2.docx 26.06.2024 14:25
- рішення від 02.07.2024 № 11472.pdf 05.07.2024 17:14
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.07.2024 № 11472.pdf 03.07.2024 12:01
- рішення від 24.06.2024 № 10882.pdf 24.06.2024 17:24
- sign.p7s 20.06.2024 16:04
- Скарга.PDF 20.06.2024 14:28
- Скарга.docx 20.06.2024 14:28
- Протокол_відміна_185.docx 20.06.2024 14:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.06.2024 16:07
Дата розгляду скарги:
02.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.06.2024 17:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.07.2024 17:14
Дата виконання рішення Замовником:
30.07.2024 14:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. виконати рішення органу оскарження - скасувати рішення про відміну процедури закупівлі —"Матраци", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-15-010519-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4f45318dddad4b1691f8e0fe084b712b
Заголовок пункту скарги:
Безпідставне скасування процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-15-010519-a, Фізична особа підприємець ПИТКЕВИЧ ВІКТОРІЯ ВІТАЛІЇВНА (надалі за текстом – Скаржник) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подала свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому, що зазначено у оголошенні та тендерній документації.
За результатами аукціону мною було запропоновано свою найкращу пропозицію.
Втім для ухилення від укладання зі мною договору замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру з наступним обґрунтуванням –
«…1. Відповідно до пп. 2 п. 50 Постанови відмінити тендер на 39140000-5 Меблі для дому (Матраци) з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме у зв’язку недотриманням строку розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону. Наявне порушення неможливо усунути, окрім того, не прийняття рішення про відміну торгів у свою чергу, призведе до ряду інших порушень чинного законодавства
2. Відповідно до пп. 2 п. 50 Особливостей Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відповідно до п. 50 Постанови протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення. …»
Також у системі закупівель зазначено –
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Коментар щодо відміни: Відповідно до пп. 2 п. 50 Особливостей Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель..
Вважаю це рішення безпідставним та таким, що порушує мої права.
Зазначаю, що мною надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зазначаю, що на мою думку замовник у власному рішенні та у інформації з порталу про відміну процедури так і не зазначив яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено.
Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону.
В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №185/08 від 10.06.2023 року.
Предметом закупівлі було - ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому, що зазначено у оголошенні та тендерній документації.
За результатами аукціону мною було запропоновано свою найкращу пропозицію.
Втім для ухилення від укладання зі мною договору замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру з наступним обґрунтуванням –
«…1. Відповідно до пп. 2 п. 50 Постанови відмінити тендер на 39140000-5 Меблі для дому (Матраци) з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме у зв’язку недотриманням строку розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону. Наявне порушення неможливо усунути, окрім того, не прийняття рішення про відміну торгів у свою чергу, призведе до ряду інших порушень чинного законодавства
2. Відповідно до пп. 2 п. 50 Особливостей Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відповідно до п. 50 Постанови протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення. …»
Також у системі закупівель зазначено –
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Коментар щодо відміни: Відповідно до пп. 2 п. 50 Особливостей Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель..
Вважаю це рішення безпідставним та таким, що порушує мої права.
Зазначаю, що мною надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зазначаю, що на мою думку замовник у власному рішенні та у інформації з порталу про відміну процедури так і не зазначив яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено.
Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону.
В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №185/08 від 10.06.2023 року.
×
-
Назва доказу:
Протокол №185/08 від 10.06.2023 року.
-
Повʼязаний документ:
Протокол_відміна_185.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому, номер оголошення, UA-2024-04-15-010519-a.