• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Мед натуральний

Завершена

5 033 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 330.00 UAH
Період оскарження: 12.04.2024 17:24 - 18.04.2024 12:00
Вимога
Відхилено

неправомірне визначення переможця

Номер: a9acd86fd2434343a86acb25f5b9e535
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-12-011106-a.a2
Назва: неправомірне визначення переможця
Вимога:
Замовником грубо порушено вимоги чинного законодавства та проігноровано підстави для відхилення пропозиції ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА", А САМЕ: 1) Відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, виробник сільськогосподарської продукції, призначеної для споживання людиною, харчових продуктів, харчових добавок, ароматизаторів або допоміжних матеріалів для переробки зобов’язаний видавати декларацію виробника на такі об’єкти під час введення їх в обіг. Декларація виробника засвідчує відповідність харчових продуктів, харчових добавок, ароматизаторів або допоміжних матеріалів для переробки вимогам, визначеним у декларації за умови, що вимоги, встановлені виробником, виконуються протягом подальших дій. Декларація виробника видається на визначений період часу для серійного виробництва одного й того самого харчового продукту, харчової добавки, ароматизатора, допоміжного засобу для переробки або для партії. Якщо декларація виробника видається на серійне виробництво продукту, включені до неї партії повинні зазначатись у такій декларації виробника. Декларація виробника, що видається на партію, повинна містити посилання на конкретну партію. Декларація виробника повинна містити таку інформацію: 1) назву та адресу виробника; 2) назву харчового продукту, харчової добавки, ароматизатора, допоміжного матеріалу для переробки та іншу інформацію, необхідну для ідентифікації продукту; 3) посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися (умови транспортування, зберігання та інші умови обігу); 4) дату видачі, ім’я, підпис та посаду особи, яка видала декларацію виробника; 5) для продуктів, вироблених в Україні, контрольний (реєстраційний) номер, наданий виробнику після отримання експлуатаційного дозволу відповідно до положень ст. 22 цього Закону. Видаючи декларацію, виробник повинен мати документальні докази дійсності цієї декларації. Такими документальними доказами визнаються протоколи вимірювань, досліджень, проведених акредитованою лабораторією, документи про впровадження на виробництві систем HACCP або аналогічних систем забезпечення безпечності та якості вироблених товарів, експлуатаційні дозволи і документи про результати державного контролю та державного нагляду санітарної та/або ветеринарної служби відповідно. Декларація виробника , яку ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА" надали у складі пропозиції не відповідає вимогам, оскільки в ній не вказано умови зберігання. І додатково звертаємо увагу замовника на те, що в такому випадку у Замовника немає законних підстав для надання 24 год на виправлення невідповіностей і така, пропозиція має бути відхилена , як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі 2) згідно вимог оголошення учасник має надати в складі пропозиції Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Учасника, за адресою вказаною у документах, підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та виробника (офіційного представника виробника, або імпортера продукції на території України). У складі пропозиції надано експлуатаційний дозвіл № a - UA-23-17-80XVI-PP від 30.09.2016 р, в якому визначений вид господарської діяльності тільки виробництво та зберігання. Щодо транспортування відомостей немає, а отже Замовник, який так ретельно прописував свої вимоги в оголошенні мав відхилити таку пропозицію.
Вирішення: 1. Надати роз’яснення на Звернення щодо Закупівлі у вище запропонованому варіанті. 2. Оприлюднити роз’яснення на Звернення учасника в електронній системі закупівель відповідно до статті 14 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо Протиправного рішення Замовника, яким дискваліфіковано Учасника ТОВ «МКТ23»

Номер: 866d931d49de4088bddbf512e79a9bb2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-12-011106-a.b1
Назва: Вимога щодо Протиправного рішення Замовника, яким дискваліфіковано Учасника ТОВ «МКТ23»
Вимога:
Вимога щодо Протиправного рішення Замовника, яким дискваліфіковано Учасника ТОВ «МКТ23» Учасник ТОВ «МКТ23» за результатами аукціону, що відбувся 24.04.2024 р зробив найнижчу пропозицію за ціною 3 749 999 грн з ПДВ. 30.04.2024 р Замовником Військова частина 3078 Національної гвардії України було прийнято рішення про дискваліфікацію нашої пропозиції, згідно ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) повноваженої особи № 353 від 30.04.2024 та оприлюднено рішення про відхилення нашої пропозиції. Згідно Протоколу, нашу відхилено з наступної причини «Учасник не надав експлуатаційний дозвіл на виробника товару, так як оператори ринку харчових продуктів, які здійснюють діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (відповідно до частини 1 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») повинні отримувати експлуатаційний дозвіл на продукти харчування тваринного походження. Таким чином пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.» Вважаємо таке відхилення пропозиції неправомірним та таким, що порушує права та законні інтереси учасника закупівлі з наступних підстав. Рішення Замовника порушує право наше на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції, а також право стати переможцем процедури закупівлі. Згідно вимог Оголошення (п.8 Додатку 2), учасник має надати в складі пропозиції Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Учасника, за адресою вказаною у документах, підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та виробника (офіційного представника виробника, або імпортера продукції на території України). Звертаємо Вашу увагу не те, що Замовник, прописуючи вимоги щодо надання документів для підтвердження відповідності пропозиції Учасником, має чітко розуміти підстави для надання таких документів та також з якою метою ці документи вимагаються та в якій саме формі вони мають бути надані. Вимога оголошення «учасник має надати в складі пропозиції Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей» надає Учаснику право надати ОДИН із вищевказаних документів, на вибір Учасника. Крім того, звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до пункту першого статті 23 ЗУ №771 мова йде про те, що «експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження» Але відповідно до другого пункту цієї ж статті 23 існують деякі обмеження. Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції; • транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; • зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; • виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження; • експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі. Таким чином, усі виробники меду, які продають свою продукцію як сировину, відповідно до другого пункту статті 23 не зобов'язані отримувати експлуатаційний дозвіл на свою діяльність. Крім того, згідно вимог ДСТУ ДСТУ 4497:2005 «Мед натуральний. Технічні умови», мед має зберігатися при температурі не вище 25ºС, а отже не потребує отримання експлуатаційного дозволу. Нами в складі пропозиції надано Рішення про державну реєстрацію потужності виробника меду ФГ «Баргузін» №r-UA-04-05-130 від 17.05.2019 року, що повністю відповідає вимогам Замовника, визначених у Оголошенні до закупівлі , а також вимогам чинного законодавства. А отже, у Замовника відсутні будь-які законні підстави для дискваліфікації пропозиції ТОВ «МКТ23». На підставі вище наведеного, вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «МКТ23» В разі ігнорування нашої вимоги будем вимушені звернутися до Спеціалізованої прокуратури у сфері оборони з проханням ініціювати службове розслідування за фактом зловживання службовим становищем, з метою захисту своїх законних прав та інтересів, а також з метою запобігання поширенню корупції та розкраданню бюджетних коштів. Також нагадуємо про відповідальність уповноваженої особи за – ст. 191 Кримінального кодексу України “Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем”; – ст. 190 Кримінального кодексу України “Шахрайство”; – ст. 364 Кримінального кодексу України “Зловживання владою або службовим становищем”; А також відповідальність За частинами 3-4 статті 164-14 КУпАП за відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення), що тягне за собою накладення штрафу у розмірі 1 500-3 000 неоподатковуваний мінімум доходів громадян (25 500 – 51 000 грн.) на службових (посадових), уповноважених осіб замовника.
Вирішення: 1. Надати роз’яснення на Звернення щодо Закупівлі у вище запропонованому варіанті. 2. Оприлюднити роз’яснення на Звернення учасника в електронній системі закупівель відповідно до статті 14 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні