• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021:2015-77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з проведення поверхневого просочування засобами вогнезахисту дерев'яних елементів конструкції даху вокзалу станції Шепетівка) ВК-24П 24/4 ВО

Більш детальну інформацію зазначено в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації. Строки надання послуг: протягом 60 календарних днів з дня отримання ВИКОНАВЦЕМ письмової рознарядки ЗАМОВНИКА.

Завершена

215 486.25 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 154.86 UAH
Період оскарження: 12.04.2024 16:50 - 22.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині визначення переможцем процедури закупівлі ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л»

Номер: cd6c7424e6eb43de9069669997aefbdf
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-12-010928-a.c2
Назва: Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині визначення переможцем процедури закупівлі ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л»
Скарга:
Дата розгляду скарги: 30.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.05.2024 16:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.06.2024 12:00
Дата виконання рішення Замовником: 05.06.2024 15:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: виконати рішення АМКУ
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ", Гупалюк Сергій 380977471338 bildingprotekt@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d10b5eee815f40f4b5e46bf108267390
Заголовок пункту скарги: визначення переможцем процедури закупівлі ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» відповідно до Протоколу № 4-24/4-24 розгляду тендерної пропозиції на закупівлю: Код ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з проведення поверхневого просочування засобами вогнезахисту дерев’яних елементів конструкції даху вокзалу станції Шепетівка) ВК-24П 24/4 ВО від 14.05.2024
Опис заперечення: тендерна пропозиція ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей та повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Додатком 1 до тендерної документації вимагалося: «Поверхневе просочування засобами вогнезахисту дерев’яних елементів конструкції даху вокзалу станції Шепетівка передбачає використання технологічно та економічно ефективної сертифікованої в Україні вогнезахисної речовини на водній основі, обробка якою з середньою витратою робочого розчину до 250 г/м2 (в перерахунку на суху речовину не менше 107,5 г/м2) без урахування технологічних втрат та кількістю шарів нанесення згідно з ТУ виробника вогнезахисного засобу (далі – ВЗ) забезпечить дерев’яним конструкціям 1 групу вогнезахисної ефективності (підгрупа 1А) за ГОСТ 16363-98, температуру самозаймання – не менше 500 °С за ДСТУ-Н П Б В.1.1-29:2010, відповідність експлуатаційним вимогам до деревини згідно ДСТУ 4479:2005 та/або ГОСТ 30219-95, прогнозований строк придатності вогнезахисного покриву не менше 10 років в умовах 1 та 2 класів використання деревини за ДСТУ EN 335-1:2010, при температурах експлуатації обробленої деревини не гірше ніж від -50°С до +80°С та відносній вологості повітря не більше 85%, вогнебіозахист деревини, втонування оброблених ВЗ поверхонь згідно кольору доданого виробником ВЗ пігменту.».
Учасником ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» в складі пропозиції було надано Регламент робіт з вогнезахисту суміші просочувальні для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л-1» та «Пожзабезпечення Л-2» згідно ТУ У 20.5-42441853-001:2020, в розділі 3 якого зазначено, що згідно сертифікату відповідності № UA.P.000487-23 (з терміном дії до 24 липня 2025 року) для забезпечення І групи вогнезахисної ефективності середнє значення витрати суміші «Пожзабезпечення Л-1» в перерахунку на площу витрати складає: робочого розчину 293,2 г/м2 (в перерахунку на суху речовину 181,0 г/м2) без урахувань технологічних витрат; згідно сертифікату відповідності № UA.P.000487-23 (з терміном дії до 24 липня 2025 року) для забезпечення І групи вогнезахисної ефективності середнє значення витрати суміші «Пожзабезпечення Л-2» визначена за середнє значення 298,3 г/м2 (в перерахунку на суху речовину 184,6 г/м2) без урахувань технологічних витрат.
Також, в складі пропозиції міститься сертифікат відповідності за № UA.P.000487-23 на суміші просочувальні для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-1», «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-2», відповідно до якого зазначено: «Суміші просочувальні для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-1», «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-2», що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності,індекс поширення полум’я дорівнює 0 (оброблена деревина не поширює полум’я по поверхні), за умови нанесення «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-1» на зразки деревини з середнім значенням витрати робочого розчину 293,2 г/м2, за умови нанесення «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-2» на зразки деревини з середнім значенням витрати робочого розчину 298,3 г/м2, що виготовляється серійно за ТУ У 20.5-42441853-001:2020 «Суміші просочувальні для поверхневої вогнебозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л-1» та «Пожзабезпечення Л-2» Технічні умови.» з 25.07.2023 р. до 24.07.2025 р.
Отже, ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» пропонує суміш просочувальну, середнє значення витрат якої при обробці більші, ніж це вимагається технічними вимогами. Це впливає на якість обробки, на кількість слоїв нанесення та ефективність та технологію здійснення вогнезахисної обробки.
1. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Довідка в довільній формі з описом послуг, що буде надавати Учасник та їх відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Додатку 1 до тендерної документації.».
В складі тендерної пропозиції ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» не надано довідку саме з описом послуг, що буде надавати Учасник, а також не підтверджено відповідність наданих послуг технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
В складі пропозиції ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» надано технічне завдання (файл «техзавдання.pdf»), яке не підтверджує відповідність послуг технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, оскільки містить слова «має бути», «повинні бути», тощо.
Крім того, в підписаному технічному завданні ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» міститься інформація про те, що поверхневе просочування передбачає використання технологічно та економічно ефективної сертифікованої в Україні вогнезахисної речовини на водній основі, обробка якою з середньою витратою робочого розчину до 250 г/м2 ( в перерахунку на суху речовину не менше 107,5 г/м2) без урахування технологічних втрат, але відповідно до наданих Регламенту робіт з вогнезахисту та сертифікату відповідності середнє значення витрати суміші «Пожзабезпечення Л-1» в перерахунку на площу витрати складає: робочого розчину 293,2 г/м2 (в перерахунку на суху речовину 181,0 г/м2) без урахувань технологічних витрат, а середнє значення витрати суміші «Пожзабезпечення Л-2» визначена за середнє значення 298,3 г/м2 (в перерахунку на суху речовину 184,6 г/м2) без урахувань технологічних витрат.
Тобто, ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» не підтвердив відповідність послуг технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
3. Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «До ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Наказу № 281:
- договірна ціна ;
- зведений кошторис;
- локальні кошториси;
- відомість ресурсів;
- підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм України «Настановою з визначення вартості будівництва» затвердженою наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.
Розрахунки договірної ціни на надання послуг за предметом закупівлі повинні бути розроблені в програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, розроблених у відповідності з вимогами Наказу № 281.
Ціну пропозиції слід розраховувати на підставі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі та нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для надання послуг. До вартості включаються встановлені чинним законодавством податки, збори, обов’язкові платежі. Розмір цих відрахувань визначається, виходячи з норм і бази для їх нарахування, встановлених відповідними законодавчими та нормативними документами.
До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
Якість надання послуг має відповідати умовам чинного законодавства, нормативно-технічним актам з дотриманням вимог санітарних норм, охорони праці та охорони навколишнього середовища.
Договірна ціна є твердою.».
Відповідно до пункту 5.1 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» передбачено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).
Тобто, Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» прямо вказують, що в договірній ціні окремим розділом повинно бути враховано кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю.
Договірна ціна ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» не відповідає вимогам Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме вимогам Додатку 30 до Настанови «Форма договірної ціни», адже в Договірній ціні учасника відсутній розділ II. Устаткування, меблі та інвентар.
З вищевикладеного можна стверджувати, що договірна ціна учасника не розрахована у відповідності до вимог та норм Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Розгляд припинено
КЕП

Скарга, що стосується тендерної документації, прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника

Номер: 7b0fc11f084b43c184a5172ffb8c2063
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-12-010928-a.c1
Назва: Скарга, що стосується тендерної документації, прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 29.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.04.2024 17:47
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 02.05.2024 10:20
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 02.05.2024 10:20
Автор: ПП "ЛИТВИНЮК", Андрій Литвинюк +380503747022 pplao@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f17591d764f8433c85ceabde9fe74709
Заголовок пункту скарги: Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Опис заперечення: Замовником торгів, ФІЛІЄЮ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами) (надалі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (надалі – Особливості) розпочато Процедуру закупівлі відповідно до тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 12 квітня 2024 р. № 4-24-24 (далі – тендерна документація).
Вивчивши тендерну документацію, умови і вимоги до неї, Скаржник прийшов до висновку про наявність порушень з боку Замовника, а саме у тендерній документації містяться дискримінаційні умови і вимоги, якими штучно обмежується конкуренція серед потенційних учасників даної закупівлі, в тому числі Скаржника, а отже наявне порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріпленого
статтею 5 Закону № 922-VIII.
Відповідно до пункту третього Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону № 922-VIII передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом № 922-VIII. При цьому, забороняється зловживання правами (ч.5 ст.5 Закону № 922-VIII).
Відповідно до частини 6 статті 11 Закону № 922-VIII уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація може містити іншу інформацію, однак лише у тому випадку, якщо вимоги щодо наявності такої інформації прямо передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до абзацу четвертого пункту першого частини четвертої Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922-VIII тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Відповідно до ч.2 ст.25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку.
Відповідно до ч.2 ст.31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається.

І.

Відповідно до підпункту 3.1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність / відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також їх документальне підтвердження відповідно до Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 3.6 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 до тендерної документації.
Додаток 1 до тендерної документації містить специфікацію (технічні вимоги) та перелік документів, що підтверджують відповідність учасників таким критеріям, в якому зазначено, зокрема:
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Поверхневе просочування засобами вогнезахисту дерев’яних елементів конструкції даху вокзалу станції Шепетівка передбачає використання технологічно та економічно ефективної сертифікованої в Україні вогнезахисної речовини на водній основі, обробка якою з середньою витратою робочого розчину до 250 г/м2 (в перерахунку на суху речовину не менше 107,5 г/м2) без урахування технологічних втрат та кількістю шарів нанесення згідно з ТУ виробника вогнезахисного засобу (далі – ВЗ) забезпечить дерев’яним конструкціям 1 групу вогнезахисної ефективності (підгрупа 1А) за ГОСТ 16363-98, температуру самозаймання – не менше 500 °С за ДСТУ-Н П Б В.1.1-29:2010, відповідність експлуатаційним вимогам до деревини згідно п. 3.5.10 ГОСТ 30219-95, прогнозований строк придатності вогнезахисного покриву не менше 10 років в умовах 1 та 2 класів використання деревини за ДСТУ EN 335-1:2010, при температурах експлуатації обробленої деревини не гірше ніж від -50°С до +80°С та відносній вологості повітря не більше 85%, вогнебіозахист деревини, втонування оброблених ВЗ поверхонь згідно кольору доданого виробником ВЗ пігменту.
Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.
3. Для підтвердження якості вогнезахисної речовини учасник в складі тендерної пропозиції надає документи:
- дані про ВЗ – завірені копії технічних умов на ВЗ та регламенту робіт з вогнезахисту від виробника ВЗ;
- копія сертифіката відповідності на вогнезахисну речовину, яку буде використано для надання послуг, дійсного на весь термін надання послуг;
- протоколи випробувань: з визначення групи вогнезахисної ефективності (1 група);
з визначення індексу поширення полум’я по поверхні зразків деревини - 0; на
відповідність вимогам за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини згідно п.
3.5.10 ГОСТ 30219-95; з визначення токсичності продуктів горіння Т1 (мало-
небезпечні матеріали); з визначення групи горючості твердих речовин та
матеріалів (важко-горючі матеріали); з визначення температури самозаймання зразків просоченої деревини – не менше 500 0С; з визначення прогнозованого строку придатності вогнезахисного покриву згідно кліматичних (періодичних) випробувань та відповідати Методиці № 181-2015.

Вимоги Додатка 1 до тендерної документації, п. 3 розділу «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.» щодо надання в складі тендерної пропозиції Протоколу випробувань на відповідність вимогам за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини згідно п. 3.5.10 ГОСТ 30219-95 суперечать вимогам чинного законодавства України в частині, де Замовник вимагає дотримання вимогам ГОСТу 30219-95 «Древесина огнезащищенная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение», який хоч і станом на теперішній час є чинним на території України, однак розроблений Республіканським науково-практичним центром пожежної безпеки Головного управління воєнізованої пожежної служби Міністерства внутрішніх справ республіки білорусь.
В розумінні резолюції Генеральної Асамблеї ООН № 3314 «Визначення агресії» від 14 грудня 1974 року республіка білорусь є агресором по відношенню до України, оскільки підтримує військову агресію Російської Федерації проти України.
Скаржник вважає абсурдним та недопустимим керуватися виключно ГОСТом 30219-95 при здійсненні публічних закупівель. В Україні існують національні стандарти, що регулюють порядок проведення випробувань якості складу вогнезахисних речовин. Одним з таких є, наприклад, ДСТУ 4479:2005 «Речовини вогнезахисні водорозчинні для деревини. Загальні технічні вимоги та методи випробування». Даний стандарт у повній мірі регулює порядок проведення випробувань якості складу вогнезахисних речовин.
По-друге, відповідно до пункту 3.5.10 ГОСТу 30219-95 зазначено, що вогнезахищена деревина при експлуатації не повинна викликати корозію металів, а показник корозії, що оцінюється при випробуваннях відповідно до 5.12 цього стандарту зі спаду маси металу, не повинен перевищувати 0,1 г/м2·ч.
Так, Протокол сертифікаційних випробувань продукції № 26-Б/20 від 31.07.2020р., який Скаржник готовий надати у складі тендерної пропозиції, складений у відповідності до вимог ДСТУ 4479:2005, розкриває питання визначення корозійної активності вогнезахищеної деревини до металів, чим у повному обсязі підтверджує вимогу Додатку 1 до тендерної документації.
Замовник, прописуючи вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції Протоколу випробувань на відповідність вимогам п. 3.5.10 ГОСТу 30219-95 за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини та не розширюючи перелік вимог іншими національними стандартами, дискримінує та штучно обмежує конкуренцію серед потенційних учасників даної закупівлі, в тому числі Скаржника, чим порушує принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплений статтею 5 Закону № 922-VIII.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не у повному обсязі враховано норми чинного законодавства України.

Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги пунктів 1 та 4 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 та 5
статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII та абзацу четвертого пункту 1 частини 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922-VIII, якими забороняється будь-яка дискримінація та обмеження права на участь у публічних закупівлях щодо учасників, в тому числі щодо Скаржника.

Зазначаємо, що дана дискримінаційна вимога вже була оскаржена до АМКУ та винесене Рішенням АМКУ №6426-р/пк-пз від 10.04.2024 року на користь Скаржника.

Просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, а саме до Додатку 1 до тендерної документації, абзацу 6 розділу «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та зобов’язати Замовника внести відповідні зміни шляхом викладення абзацу 6 розділу «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в наступній редакції: «…Поверхневе просочування засобами вогнезахисту дерев’яних елементів конструкції даху вокзалу станції Шепетівка передбачає використання технологічно та економічно ефективної сертифікованої в Україні вогнезахисної речовини на водній основі, обробка якою з середньою витратою робочого розчину до 250 г/м2 (в перерахунку на суху речовину не менше 107,5 г/м2) без урахування технологічних втрат та кількістю шарів нанесення згідно з ТУ виробника вогнезахисного засобу (далі – ВЗ) забезпечить дерев’яним конструкціям 1 групу вогнезахисної ефективності (підгрупа 1А) за ГОСТ 16363-98, температуру самозаймання – не менше 500 °С за ДСТУ-Н П Б В.1.1-29:2010, відповідність експлуатаційним вимогам до деревини згідно ДСТУ 4479:2005 та/або ГОСТ 30219-95, прогнозований строк придатності вогнезахисного покриву не менше 10 років в умовах 1 та 2 класів використання деревини за ДСТУ EN 335-1:2010, при температурах експлуатації обробленої деревини не гірше ніж від -50°С до +80°С та відносній вологості повітря не більше 85%, вогнебіозахист деревини, втонування оброблених ВЗ поверхонь згідно кольору доданого виробником ВЗ пігменту.»
Та просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, а саме Додатку 1 до тендерної документації, п. 3 розділу «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.» та зобов’язати Замовника внести відповідні зміни шляхом викладення п.3 Додатку 1 до тендерної документації розділу «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.» в наступній редакції: «… Для підтвердження якості вогнезахисної речовини учасник в складі тендерної пропозиції надає документи:
- дані про ВЗ – завірені копії технічних умов на ВЗ та регламенту робіт з вогнезахисту від виробника ВЗ;
- копія сертифіката відповідності на вогнезахисну речовину, яку буде використано для надання послуг, дійсного на весь термін надання послуг;
- протоколи випробувань: з визначення групи вогнезахисної ефективності (1 група);
з визначення індексу поширення полум’я по поверхні зразків деревини - 0; на
відповідність вимогам за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини згідно ДСТУ 4479:2005 та/або ГОСТ 30219-95;…»

Як доказ порушення права Скаржника на участь у Процедурі закупівлі надаємо:
- ГОСТ 30219-95 «Древесина огнезащищенная...»;
- ДСТУ 4479_2005 «Речовини вогнезахисні водорозчинні для деревини...»;
- Протокол випробувань за показником корозійної дії_ДСТУ 4479_2005.


ІІ.

Відповідно до підпункту 3.1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність / відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також їх документальне підтвердження відповідно до Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 3.6 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 до тендерної документації.
Додаток 1 до тендерної документації містить специфікацію (технічні вимоги) та перелік документів, що підтверджують відповідність учасників таким критеріям, в якому зазначено, зокрема:
Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.
3. Для підтвердження якості вогнезахисної речовини учасник в складі тендерної пропозиції надає документи:
- дані про ВЗ – завірені копії технічних умов на ВЗ та регламенту робіт з вогнезахисту від виробника ВЗ;
- копія сертифіката відповідності на вогнезахисну речовину, яку буде використано для надання послуг, дійсного на весь термін надання послуг;
- протоколи випробувань: з визначення групи вогнезахисної ефективності (1 група);
з визначення індексу поширення полум’я по поверхні зразків деревини - 0; на
відповідність вимогам за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини згідно п.
3.5.10 ГОСТ 30219-95; з визначення токсичності продуктів горіння Т1 (мало-
небезпечні матеріали); з визначення групи горючості твердих речовин та
матеріалів (важко-горючі матеріали); з визначення температури самозаймання зразків просоченої деревини – не менше 500 0С; з визначення прогнозованого строку придатності вогнезахисного покриву згідно кліматичних (періодичних) випробувань та відповідати Методиці № 181-2015.

Замовник, вимагаючи копію протоколу (ів) випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення та який має відповідати методиці № 181-2015, дискримінує та штучно обмежує конкуренцію серед потенційних учасників даної закупівлі, в тому числі Скаржника.
Так, Замовник хоче бачити у складі тендерної пропозиції учасника, у тому числі Скаржника, не протокол (и) випробувань з визначення прогнозованого строку придатності вогнезахисного покриву, які відповідно до чинного законодавства України складаються із застосуванням методики, яку визначає для себе уповноважений випробувальний центру, який суб’єкт господарювання вибирає на власний розсуд, а виключно протокол випробувань з визначення прогнозованого строку придатності вогнезахисного покриву згідно кліматичних (періодичних) випробувань та відповідати Методиці № 181-2015.
За таких умов, участь в Процедурі закупівлі зможуть прийняти лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати в складі тендерної пропозиції протокол випробувань з визначення прогнозованого строку придатності вогнезахисного покриву згідно кліматичних (періодичних) випробувань, які відповідають методиці № 181-2015, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі Скаржника.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не у повному обсязі враховано норми чинного законодавства України.

Скаржник, дотримуючись норм чинного законодавства України, має можливість надати в складі тендерної пропозиції протокол (и) випробувань з визначення прогнозованого строку придатності вогнезахисного покриву (Протокол контрольних випробувань № 14-2/20), який відповідно до чинного законодавства України складено із застосуванням методики Випробувальної лабораторії науково-дослідного інституту в’яжучих речовин та матеріалів при КНУБА, який Скаржник як суб’єкт господарювання обрав на власний розсуд.

Отже, даною вимогою Замовник лише намагається дискримінувати та штучно обмежити конкуренцію серед потенційних учасників даної закупівлі, в тому числі Скаржника, чим порушує принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплений статтею 5 Закону № 922-VIII.

Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги пунктів 1 та 4 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 та 5
статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII та абзацу четвертого пункту 1 частини 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922-VIII, якими забороняється будь-яка дискримінація та обмеження права на участь у публічних закупівлях щодо учасників, в тому числі щодо Скаржника.

Зазначаємо, що дана дискримінаційна вимога вже була оскаржена до АМКУ та винесене Рішенням АМКУ №6426-р/пк-пз від 10.04.2024 року на користь Скаржника.

Просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, а саме до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, розділу «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.» та зобов’язати Замовника внести відповідні зміни шляхом викладення пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, розділу «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.» в наступній редакції: «…Для підтвердження якості вогнезахисної речовини учасник в складі тендерної пропозиції надає документи:
- дані про ВЗ – завірені копії технічних умов на ВЗ та регламенту робіт з вогнезахисту від виробника ВЗ;
- копія сертифіката відповідності на вогнезахисну речовину, яку буде використано для надання послуг, дійсного на весь термін надання послуг;
- протоколи випробувань: з визначення групи вогнезахисної ефективності (1 група);
з визначення індексу поширення полум’я по поверхні зразків деревини - 0; на
відповідність вимогам за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини згідно ДСТУ 4479:2005 та/або ГОСТ 30219-95; з визначення токсичності продуктів горіння Т1 (мало-небезпечні матеріали); з визначення групи горючості твердих речовин та
матеріалів (важко-горючі матеріали); з визначення температури самозаймання зразків просоченої деревини – не менше 500 0С; з визначення прогнозованого строку придатності вогнезахисного покриву згідно кліматичних (періодичних) випробувань»

Як доказ порушення права Скаржника на участь у Процедурі закупівлі надаємо:
- Протокол Строк експлуатації «Пожзабезпечення Л-2».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до підпункту 3.1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність / відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також їх документальне підтвердження відповідно до Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 3.6 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 до тендерної документації.
Додаток 1 до тендерної документації містить специфікацію (технічні вимоги) та перелік документів, що підтверджують відповідність учасників таким критеріям, в якому зазначено, зокрема:
Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.
3. Для підтвердження якості вогнезахисної речовини учасник в складі тендерної пропозиції надає документи:
- дані про ВЗ – завірені копії технічних умов на ВЗ та регламенту робіт з вогнезахисту від виробника ВЗ;
- копія сертифіката відповідності на вогнезахисну речовину, яку буде використано для надання послуг, дійсного на весь термін надання послуг;
- протоколи випробувань: з визначення групи вогнезахисної ефективності (1 група);
з визначення індексу поширення полум’я по поверхні зразків деревини - 0; на
відповідність вимогам за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини згідно п.
3.5.10 ГОСТ 30219-95; з визначення токсичності продуктів горіння Т1 (мало-
небезпечні матеріали); з визначення групи горючості твердих речовин та
матеріалів (важко-горючі матеріали); з визначення температури самозаймання зразків просоченої деревини – не менше 500 0С; з визначення прогнозованого строку придатності вогнезахисного покриву згідно кліматичних (періодичних) випробувань та відповідати Методиці № 181-2015.

Замовник, вимагаючи копію протоколу (ів) випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення та який має відповідати методиці № 181-2015, дискримінує та штучно обмежує конкуренцію серед потенційних учасників даної закупівлі, в тому числі Скаржника.
Так, Замовник хоче бачити у складі тендерної пропозиції учасника, у тому числі Скаржника, не протокол (и) випробувань з визначення прогнозованого строку придатності вогнезахисного покриву, які відповідно до чинного законодавства України складаються із застосуванням методики, яку визначає для себе уповноважений випробувальний центру, який суб’єкт господарювання вибирає на власний розсуд, а виключно протокол випробувань з визначення прогнозованого строку придатності вогнезахисного покриву згідно кліматичних (періодичних) випробувань та відповідати Методиці № 181-2015.
За таких умов, участь в Процедурі закупівлі зможуть прийняти лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати в складі тендерної пропозиції протокол випробувань з визначення прогнозованого строку придатності вогнезахисного покриву згідно кліматичних (періодичних) випробувань, які відповідають методиці № 181-2015, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі Скаржника.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не у повному обсязі враховано норми чинного законодавства України.

Скаржник, дотримуючись норм чинного законодавства України, має можливість надати в складі тендерної пропозиції протокол (и) випробувань з визначення прогнозованого строку придатності вогнезахисного покриву (Протокол контрольних випробувань № 14-2/20), який відповідно до чинного законодавства України складено із застосуванням методики Випробувальної лабораторії науково-дослідного інституту в’яжучих речовин та матеріалів при КНУБА, який Скаржник як суб’єкт господарювання обрав на власний розсуд.

Отже, даною вимогою Замовник лише намагається дискримінувати та штучно обмежити конкуренцію серед потенційних учасників даної закупівлі, в тому числі Скаржника, чим порушує принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплений статтею 5 Закону № 922-VIII.

Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги пунктів 1 та 4 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 та 5
статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII та абзацу четвертого пункту 1 частини 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922-VIII, якими забороняється будь-яка дискримінація та обмеження права на участь у публічних закупівлях щодо учасників, в тому числі щодо Скаржника.

Зазначаємо, що дана дискримінаційна вимога вже була оскаржена до АМКУ та винесене Рішенням АМКУ №6426-р/пк-пз від 10.04.2024 року на користь Скаржника.

Просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, а саме до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, розділу «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.» та зобов’язати Замовника внести відповідні зміни шляхом викладення пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, розділу «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.» в наступній редакції: «…Для підтвердження якості вогнезахисної речовини учасник в складі тендерної пропозиції надає документи:
- дані про ВЗ – завірені копії технічних умов на ВЗ та регламенту робіт з вогнезахисту від виробника ВЗ;
- копія сертифіката відповідності на вогнезахисну речовину, яку буде використано для надання послуг, дійсного на весь термін надання послуг;
- протоколи випробувань: з визначення групи вогнезахисної ефективності (1 група);
з визначення індексу поширення полум’я по поверхні зразків деревини - 0; на
відповідність вимогам за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини згідно ДСТУ 4479:2005 та/або ГОСТ 30219-95; з визначення токсичності продуктів горіння Т1 (мало-небезпечні матеріали); з визначення групи горючості твердих речовин та
матеріалів (важко-горючі матеріали); з визначення температури самозаймання зразків просоченої деревини – не менше 500 0С; з визначення прогнозованого строку придатності вогнезахисного покриву згідно кліматичних (періодичних) випробувань»

Відповідно до підпункту 3.1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність / відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також їх документальне підтвердження відповідно до Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 3.6 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 до тендерної документації.
Додаток 1 до тендерної документації містить специфікацію (технічні вимоги) та перелік документів, що підтверджують відповідність учасників таким критеріям, в якому зазначено, зокрема:
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Поверхневе просочування засобами вогнезахисту дерев’яних елементів конструкції даху вокзалу станції Шепетівка передбачає використання технологічно та економічно ефективної сертифікованої в Україні вогнезахисної речовини на водній основі, обробка якою з середньою витратою робочого розчину до 250 г/м2 (в перерахунку на суху речовину не менше 107,5 г/м2) без урахування технологічних втрат та кількістю шарів нанесення згідно з ТУ виробника вогнезахисного засобу (далі – ВЗ) забезпечить дерев’яним конструкціям 1 групу вогнезахисної ефективності (підгрупа 1А) за ГОСТ 16363-98, температуру самозаймання – не менше 500 °С за ДСТУ-Н П Б В.1.1-29:2010, відповідність експлуатаційним вимогам до деревини згідно п. 3.5.10 ГОСТ 30219-95, прогнозований строк придатності вогнезахисного покриву не менше 10 років в умовах 1 та 2 класів використання деревини за ДСТУ EN 335-1:2010, при температурах експлуатації обробленої деревини не гірше ніж від -50°С до +80°С та відносній вологості повітря не більше 85%, вогнебіозахист деревини, втонування оброблених ВЗ поверхонь згідно кольору доданого виробником ВЗ пігменту.
Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.
3. Для підтвердження якості вогнезахисної речовини учасник в складі тендерної пропозиції надає документи:
- дані про ВЗ – завірені копії технічних умов на ВЗ та регламенту робіт з вогнезахисту від виробника ВЗ;
- копія сертифіката відповідності на вогнезахисну речовину, яку буде використано для надання послуг, дійсного на весь термін надання послуг;
- протоколи випробувань: з визначення групи вогнезахисної ефективності (1 група);
з визначення індексу поширення полум’я по поверхні зразків деревини - 0; на
відповідність вимогам за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини згідно п.
3.5.10 ГОСТ 30219-95; з визначення токсичності продуктів горіння Т1 (мало-
небезпечні матеріали); з визначення групи горючості твердих речовин та
матеріалів (важко-горючі матеріали); з визначення температури самозаймання зразків просоченої деревини – не менше 500 0С; з визначення прогнозованого строку придатності вогнезахисного покриву згідно кліматичних (періодичних) випробувань та відповідати Методиці № 181-2015.

Вимоги Додатка 1 до тендерної документації, п. 3 розділу «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.» щодо надання в складі тендерної пропозиції Протоколу випробувань на відповідність вимогам за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини згідно п. 3.5.10 ГОСТ 30219-95 суперечать вимогам чинного законодавства України в частині, де Замовник вимагає дотримання вимогам ГОСТу 30219-95 «Древесина огнезащищенная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение», який хоч і станом на теперішній час є чинним на території України, однак розроблений Республіканським науково-практичним центром пожежної безпеки Головного управління воєнізованої пожежної служби Міністерства внутрішніх справ республіки білорусь.
В розумінні резолюції Генеральної Асамблеї ООН № 3314 «Визначення агресії» від 14 грудня 1974 року республіка білорусь є агресором по відношенню до України, оскільки підтримує військову агресію Російської Федерації проти України.
Скаржник вважає абсурдним та недопустимим керуватися виключно ГОСТом 30219-95 при здійсненні публічних закупівель. В Україні існують національні стандарти, що регулюють порядок проведення випробувань якості складу вогнезахисних речовин. Одним з таких є, наприклад, ДСТУ 4479:2005 «Речовини вогнезахисні водорозчинні для деревини. Загальні технічні вимоги та методи випробування». Даний стандарт у повній мірі регулює порядок проведення випробувань якості складу вогнезахисних речовин.
По-друге, відповідно до пункту 3.5.10 ГОСТу 30219-95 зазначено, що вогнезахищена деревина при експлуатації не повинна викликати корозію металів, а показник корозії, що оцінюється при випробуваннях відповідно до 5.12 цього стандарту зі спаду маси металу, не повинен перевищувати 0,1 г/м2·ч.
Так, Протокол сертифікаційних випробувань продукції № 26-Б/20 від 31.07.2020р., який Скаржник готовий надати у складі тендерної пропозиції, складений у відповідності до вимог ДСТУ 4479:2005, розкриває питання визначення корозійної активності вогнезахищеної деревини до металів, чим у повному обсязі підтверджує вимогу Додатку 1 до тендерної документації.
Замовник, прописуючи вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції Протоколу випробувань на відповідність вимогам п. 3.5.10 ГОСТу 30219-95 за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини та не розширюючи перелік вимог іншими національними стандартами, дискримінує та штучно обмежує конкуренцію серед потенційних учасників даної закупівлі, в тому числі Скаржника, чим порушує принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплений статтею 5 Закону № 922-VIII.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не у повному обсязі враховано норми чинного законодавства України.

Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги пунктів 1 та 4 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 та 5
статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII та абзацу четвертого пункту 1 частини 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922-VIII, якими забороняється будь-яка дискримінація та обмеження права на участь у публічних закупівлях щодо учасників, в тому числі щодо Скаржника.

Зазначаємо, що дана дискримінаційна вимога вже була оскаржена до АМКУ та винесене Рішенням АМКУ №6426-р/пк-пз від 10.04.2024 року на користь Скаржника.

Просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, а саме до Додатку 1 до тендерної документації, абзацу 6 розділу «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та зобов’язати Замовника внести відповідні зміни шляхом викладення абзацу 6 розділу «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в наступній редакції: «…Поверхневе просочування засобами вогнезахисту дерев’яних елементів конструкції даху вокзалу станції Шепетівка передбачає використання технологічно та економічно ефективної сертифікованої в Україні вогнезахисної речовини на водній основі, обробка якою з середньою витратою робочого розчину до 250 г/м2 (в перерахунку на суху речовину не менше 107,5 г/м2) без урахування технологічних втрат та кількістю шарів нанесення згідно з ТУ виробника вогнезахисного засобу (далі – ВЗ) забезпечить дерев’яним конструкціям 1 групу вогнезахисної ефективності (підгрупа 1А) за ГОСТ 16363-98, температуру самозаймання – не менше 500 °С за ДСТУ-Н П Б В.1.1-29:2010, відповідність експлуатаційним вимогам до деревини згідно ДСТУ 4479:2005 та/або ГОСТ 30219-95, прогнозований строк придатності вогнезахисного покриву не менше 10 років в умовах 1 та 2 класів використання деревини за ДСТУ EN 335-1:2010, при температурах експлуатації обробленої деревини не гірше ніж від -50°С до +80°С та відносній вологості повітря не більше 85%, вогнебіозахист деревини, втонування оброблених ВЗ поверхонь згідно кольору доданого виробником ВЗ пігменту.»
Та просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, а саме Додатку 1 до тендерної документації, п. 3 розділу «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.» та зобов’язати Замовника внести відповідні зміни шляхом викладення п.3 Додатку 1 до тендерної документації розділу «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.» в наступній редакції: «… Для підтвердження якості вогнезахисної речовини учасник в складі тендерної пропозиції надає документи:
- дані про ВЗ – завірені копії технічних умов на ВЗ та регламенту робіт з вогнезахисту від виробника ВЗ;
- копія сертифіката відповідності на вогнезахисну речовину, яку буде використано для надання послуг, дійсного на весь термін надання послуг;
- протоколи випробувань: з визначення групи вогнезахисної ефективності (1 група);
з визначення індексу поширення полум’я по поверхні зразків деревини - 0; на
відповідність вимогам за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини згідно ДСТУ 4479:2005 та/або ГОСТ 30219-95;…»
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації