• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги на операції з управління медичними небезпечними відходами (ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)

Завершена

279 011.52 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 790.12 UAH
Період оскарження: 12.04.2024 16:28 - 19.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: c624d8673f594e8e98c9432e4e75f17c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-12-010702-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
на рішення замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 09.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.04.2024 17:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.05.2024 12:33
Дата виконання рішення Замовником: 15.05.2024 16:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.05.2024 № 8262-р/пк-пз шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» переможцем процедури закупівлі — «Послуги на операції з управління медичними небезпечними відходами (ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)»
Автор: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Коханов Руслан 380979114498 RUSLANTARKOM@GMAIL.COM http://www.tarkom.com.ua

Пункт скарги

Номер: fbcdc52c9e134a09a1d01189e30cd0b3
Заголовок пункту скарги: Заперечення
Опис заперечення: 12.04.2024 року Комунальна установа "Запорізьке обласне бюро судово-медичної експертизи" Запорізької обласної ради (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Послуги на операції з управління медичними небезпечними відходами (ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-12-010702-a, з очікуваною вартістю 279 011,52 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
У Процедурі закупівлі взяло участь 2 учасника: ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі-Скаржник), ТОВ «А-ЕНЕРГО».
Скаржником було надано найбільш економічно вигідну пропозицію та 22.04.2024 року розпочалась процедура розгляду пропозиції Скаржника.
08.04.2024 року Замовник оприлюднив Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 3-1 від 24.04.2024 року (далі-Протокол), згідно якого було прийнято рішення зокрема відхилити пропозицію Скаржника.
В Протоколі, аргументуючи рішення щодо відхилення пропозиції Скаржника Замовник зокрема зазначив наступне:
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки.
-Так, відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати на водіїв, що здійснюють перевезення вантажів документи, які підтверджують проходження медичного огляду у відповідності до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України, Міністерства внутрішніх справ України 31.01.2013 № 65/80 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.02.2013 за № 308/22840.
Натомість, Учасник у складі тендерної пропозиції надав наступні документи: лист- підтвердження вих. №17 від 20.04.2024 року про підтвердження проходження медичного огляду на водіїв, що здійснюють перевезення вантажів та довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. №3 від 20.04.2024 року в якій зазначено перелік працівників, які будуть залучені до надання необхідної послуги де відсутня посада водія у працівник учасника/ працівник співвиконавця.
-Так, відповідно до п. 4 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиція надає достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, на фірмовому бланку організації у якій зазначає дані про наявність чинної Ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію. Перелік небезпечних відходів, зазначено у Технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації).
Учасник у складі тендерної пропозиції надав наступні документи: Додаток до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України «Про видачу ліцензії ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» від № з інформацією про суб'єкта господарювання, щодо якого прийнято рішення про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (далі - Інформація).
Так, відповідно до переліку небезпечних відходів що зазначено в Інформації - код небезпечних відходів не відповідає технічній специфікації Замовника (позиції № з/п 2,5,6,7).
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї пропозиції та звертається до Органу оскарження.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1. Згідно п.1 Додатку 1 до тендерної документації на водіїв, що здійснюють перевезення вантажів надати документи, які підтверджують проходження медичного огляду у відповідності до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України 31.01.2013 № 65/80 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.02.2013 за № 308/22840.

На виконання зазначеної вимоги Скаржником було надано документ, а саме: лист-підтвердження вих. №17 від 20.04.2024 року, згідно якого: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» в особі тимчасово виконуючого обов'язки директора Висотюк Катерини Петрівни цим документом, відповідно до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України 31.01.2013 № 65/80 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.02.2013 за № 308/22840, підтверджує проходження медичного огляду на водіїв, що здійснюють перевезення вантажів.

Скаржник вважає, що в цій частині тендерної документації Замовник не встановлював вимог до виду документів, які підтверджують проходження медичного огляду у відповідності до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України 31.01.2013 № 65/80 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.02.2013 за № 308/22840.

Разом з тим, лист-підтвердження вих. №17 від 20.04.2024 року є документом, який підтверджує проходження медичного огляду у відповідності до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України 31.01.2013 № 65/80 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.02.2013 за № 308/22840.

В той час як згідно п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1.

Тендерна документація в цій частині не містила вимог, що в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 мають зазначатись посади водіїв у працівник учасника/працівник співвиконавця.

В супереч зазначеним в цій скарзі вимогам тендерної документації, Особливостей та Закону, Замовник також не виявляв та не надав Скаржнику можливість виправити встановлені ним невідповідності, виправлення яких не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо відповідно до п.43 Особливостей.

За таких обставин пропозиція Скаржника була безпідставно відхилена з підстав, які наведені в Протоколі.

2. Згідно п.4 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати достовірну інформація у вигляді довідки довільної форми, на фірмовому бланку організації у якій зазначити дані про наявність чинної Ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію.
На виконання зазначеної вимоги Скаржник надав довідку довільної форми вих. №12 від 20.04.2024 року, в якій зазначено: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», цією довідкою повідомляємо про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності. Відповідна ліцензія та документ дозвільного характеру (сканкопія з оригіналу), надається у складі пропозиції.

Тобто на виконання зазначеної вимоги, Скаржник надав довідку довільної форми.

Разом з тим, у складі пропозиції було надано Наказ з додатком про видачу ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.

Замовник в цій частині Протоколу також зазначає, що відповідно до переліку небезпечних відходів що зазначено в Інформації - код небезпечних відходів не відповідає технічній специфікації Замовника (позиції № з/п 2,5,6,7).

Варто наголосити, що тендерна документація не містила вимог щодо складу кодів небезпечних відходів та їх відповідність технічній специфікації Замовника.

Але згідно технічної специфікації Замовника (позиції № з/п 2,5,6,7) коди небезпечних відходів за Національним переліком відходів це: 18 02 05* Хімічні речовини, що складаються або містять небезпечні речовини.

Згідно додатку до Наказу про видачу ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, в ній наявний код небезпечних відходів до позиції № з/п 2,5,6,7 , а саме: 95. A4140 18 02 05* Хімічні речовини, що складаються або містять небезпечні речовини.

Варто наголосити, що даток до наказу про видачу ліцензії ТОВ "А-ЕНЕРГО" , якого Замовник обрав переможцем за Процедурою закупівлі містить також аналогічний код 18 02 05* Хімічні речовини, що складаються або містять небезпечні речовини. Це свідчить про наявні протиріччя в позиції Замовника щодо розгляду ліцензійних документів учасників та наявні ознаки нерівного вставлення.

Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив що відповідно до переліку небезпечних відходів що зазначено в Інформації - код небезпечних відходів не відповідає технічній специфікації Замовника (позиції № з/п 2,5,6,7).

Враховуючи вкладене Замовник не довів що тендерна пропозиція Скаржника не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, дії Замовника які викладені в цій скарзі та відхилення пропозиції Скаржника з підстав які неведені в Протоколі містять ознаки безпідставного (незаконного) відхилення, яке здійснено всупереч вимогам тендерної документації та порядку розгляду тендерних пропозиції.
Відповідно до вимог Закону та Особливостей Замовник має розглядати найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі щодо її відповідності насамперед вимогам тендерної документації.
Враховуючи викладене, Замовник безпідставно дискваліфікував пропозицію Скаржника та не надавши Скаржнику можливість виправити можливі невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника