-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з покосу трави
Завершена
1 358 039.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 580.39 UAH
мін. крок: 1% або 13 580.39 UAH
Період оскарження:
12.04.2024 14:58 - 17.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на порушення Замовником процедури закупівлі
Номер:
724da63e5eac45a9ba11910240e57256
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-12-008845-a.a2
Назва:
Скарга на порушення Замовником процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 12.PDF 24.05.2024 13:50
- 21.pdf 24.05.2024 13:50
- 22.pdf 24.05.2024 13:50
- Виписка+ витяг.pdf.p7s 24.05.2024 13:50
- G0424_4921.zip 24.05.2024 13:50
- Виписка+ витяг.pdf 24.05.2024 13:50
- Додаток 3.pdf 24.05.2024 13:50
- Додаток 3.pdf.p7s 24.05.2024 13:50
- Рішення від 08.05.2024 № 8189.pdf 24.05.2024 13:50
- Додаток 5.pdf.p7s 24.05.2024 13:50
- Додаток 5.pdf 24.05.2024 13:50
- Скарга 2.docx 24.05.2024 13:50
- Скарга 2.pdf 24.05.2024 13:50
- ТП.pdf.p7s 24.05.2024 13:50
- ТП.pdf 24.05.2024 13:50
- sign.p7s 24.05.2024 13:51
- рішення від 28.05.2024 № 9237.pdf 28.05.2024 16:48
- інформація про резолютивну частину рішення від 05.06.2024 № 9853.pdf 06.06.2024 14:50
- рішення від 05.06.2024 № 9853.pdf 07.06.2024 18:15
- пояснення, інформацію, документи та матеріали 30.05.2024 19:03
- пояснення, інформацію, документи та матеріали 30.05.2024 19:03
- пояснення, інформацію, документи та матеріали 30.05.2024 19:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.05.2024 14:11
Дата розгляду скарги:
05.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.05.2024 16:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.06.2024 18:15
Дата виконання рішення Замовником:
17.06.2024 11:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконане в повному обсязі
Пункт скарги
Номер:
e98681e918444113af051f3ea5f39f73
Заголовок пункту скарги:
Порушення Замовником процедури закупівлі - скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Левченка О. Ю.
Опис заперечення:
Порушення Замовником процедури закупівлі - скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Левченка О. Ю.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника з наступних підстав.
По-перше, Відповідно до п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Відповідно до п. 9 ст. 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до п. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Тобто, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей оприлюднюється під час розгляду тендерної пропозиції. Проте, Замовником 23 квітня оприлюднено протокол про прийняття рішення уповноваженої особи № 12 від 23 квітня 2024 року, яким відхилено тендерну пропозицію Скаржника. Тобто, Замовник розглянув та відхилив тендерну пропозицію Скаржника. Але, Колегія рішенням № 8189-р/пк-пз від 08.05.2024 встановила: Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 23.04.2024 № 12, та зобов’язала скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Та Замовник, у порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, вирішив повторно розглянути тендерну пропозицію Скаржника та оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (надалі – Повідомлення), в якому зазначив вже зовсім інші «невідповідності», які вказані в протоколі про прийняття рішення уповноваженої особи № 12 від 23 квітня 2024 року, під час розгляду тендерної пропозиції перший раз.
Необхідно зауважити, що Замовник надав 24 години (під час другого розгляду), лише формально. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей було оприлюднене 17 травня 2024 року о 17.38 (в п’ятницю).
По-друге, пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам тендерної документації та не містить невідповідностей. Тобто, Замовник не мав надавати Скаржнику 24 години на виправлення невідповідностей, внаслідок – відхиляти тендерну пропозицію Скаржника.
По-перше, Відповідно до п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Відповідно до п. 9 ст. 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до п. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Тобто, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей оприлюднюється під час розгляду тендерної пропозиції. Проте, Замовником 23 квітня оприлюднено протокол про прийняття рішення уповноваженої особи № 12 від 23 квітня 2024 року, яким відхилено тендерну пропозицію Скаржника. Тобто, Замовник розглянув та відхилив тендерну пропозицію Скаржника. Але, Колегія рішенням № 8189-р/пк-пз від 08.05.2024 встановила: Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 23.04.2024 № 12, та зобов’язала скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Та Замовник, у порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, вирішив повторно розглянути тендерну пропозицію Скаржника та оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (надалі – Повідомлення), в якому зазначив вже зовсім інші «невідповідності», які вказані в протоколі про прийняття рішення уповноваженої особи № 12 від 23 квітня 2024 року, під час розгляду тендерної пропозиції перший раз.
Необхідно зауважити, що Замовник надав 24 години (під час другого розгляду), лише формально. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей було оприлюднене 17 травня 2024 року о 17.38 (в п’ятницю).
По-друге, пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам тендерної документації та не містить невідповідностей. Тобто, Замовник не мав надавати Скаржнику 24 години на виправлення невідповідностей, внаслідок – відхиляти тендерну пропозицію Скаржника.
×
-
Назва доказу:
Скарга 2
-
Опис доказу:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника з наступних підстав. По-перше, Відповідно до п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Відповідно до п. 9 ст. 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до п. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей оприлюднюється під час розгляду тендерної пропозиції. Проте, Замовником 23 квітня оприлюднено протокол про прийняття рішення уповноваженої особи № 12 від 23 квітня 2024 року, яким відхилено тендерну пропозицію Скаржника. Тобто, Замовник розглянув та відхилив тендерну пропозицію Скаржника. Але, Колегія рішенням № 8189-р/пк-пз від 08.05.2024 встановила: Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 23.04.2024 № 12, та зобов’язала скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Та Замовник, у порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, вирішив повторно розглянути тендерну пропозицію Скаржника та оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (надалі – Повідомлення), в якому зазначив вже зовсім інші «невідповідності», які вказані в протоколі про прийняття рішення уповноваженої особи № 12 від 23 квітня 2024 року, під час розгляду тендерної пропозиції перший раз. Необхідно зауважити, що Замовник надав 24 години (під час другого розгляду), лише формально. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей було оприлюднене 17 травня 2024 року о 17.38 (в п’ятницю). По-друге, пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам тендерної документації та не містить невідповідностей. Тобто, Замовник не мав надавати Скаржнику 24 години на виправлення невідповідностей, внаслідок – відхиляти тендерну пропозицію Скаржника.
-
Повʼязаний документ:
Скарга 2.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника – ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення (оформлене протоколом № 21 від 21 травня 2024 р.) про відхилення тендерної пропозиції Скаржника – фізичної особи-підприємця Левченка Олександра Юрійовича за предметом закупівлі «Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з покосу трави» (ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) UA-2024-04-12-008845-a Зобов’язати Замовника – ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення (оформлене протоколом № 22 від 21 травня 2024 р.) про визначення переможцем процедури відкритих торгів з особливостями ТОВ «АВТОПЛЮС Д» за предметом закупівлі «Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з покосу трави» (ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) UA-2024-04-12-008845-a
Номер:
126eb238a52848499781ce81730fe272
Заголовок пункту скарги:
Порушення Замовником процедури закупівлі - скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Левченка О. Ю.
Опис заперечення:
Порушення Замовником процедури закупівлі - скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Левченка О. Ю.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника з наступних підстав.
По-перше, Відповідно до п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Відповідно до п. 9 ст. 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до п. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Тобто, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей оприлюднюється під час розгляду тендерної пропозиції. Проте, Замовником 23 квітня оприлюднено протокол про прийняття рішення уповноваженої особи № 12 від 23 квітня 2024 року, яким відхилено тендерну пропозицію Скаржника. Тобто, Замовник розглянув та відхилив тендерну пропозицію Скаржника. Але, Колегія рішенням № 8189-р/пк-пз від 08.05.2024 встановила: Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 23.04.2024 № 12, та зобов’язала скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Та Замовник, у порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, вирішив повторно розглянути тендерну пропозицію Скаржника та оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (надалі – Повідомлення), в якому зазначив вже зовсім інші «невідповідності», які вказані в протоколі про прийняття рішення уповноваженої особи № 12 від 23 квітня 2024 року, під час розгляду тендерної пропозиції перший раз.
Необхідно зауважити, що Замовник надав 24 години (під час другого розгляду), лише формально. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей було оприлюднене 17 травня 2024 року о 17.38 (в п’ятницю).
По-друге, пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам тендерної документації та не містить невідповідностей. Тобто, Замовник не мав надавати Скаржнику 24 години на виправлення невідповідностей, внаслідок – відхиляти тендерну пропозицію Скаржника.
По-перше, Відповідно до п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Відповідно до п. 9 ст. 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до п. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Тобто, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей оприлюднюється під час розгляду тендерної пропозиції. Проте, Замовником 23 квітня оприлюднено протокол про прийняття рішення уповноваженої особи № 12 від 23 квітня 2024 року, яким відхилено тендерну пропозицію Скаржника. Тобто, Замовник розглянув та відхилив тендерну пропозицію Скаржника. Але, Колегія рішенням № 8189-р/пк-пз від 08.05.2024 встановила: Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 23.04.2024 № 12, та зобов’язала скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Та Замовник, у порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, вирішив повторно розглянути тендерну пропозицію Скаржника та оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (надалі – Повідомлення), в якому зазначив вже зовсім інші «невідповідності», які вказані в протоколі про прийняття рішення уповноваженої особи № 12 від 23 квітня 2024 року, під час розгляду тендерної пропозиції перший раз.
Необхідно зауважити, що Замовник надав 24 години (під час другого розгляду), лише формально. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей було оприлюднене 17 травня 2024 року о 17.38 (в п’ятницю).
По-друге, пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам тендерної документації та не містить невідповідностей. Тобто, Замовник не мав надавати Скаржнику 24 години на виправлення невідповідностей, внаслідок – відхиляти тендерну пропозицію Скаржника.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника – ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення (оформлене протоколом № 21 від 21 травня 2024 р.) про відхилення тендерної пропозиції Скаржника – фізичної особи-підприємця Левченка Олександра Юрійовича за предметом закупівлі «Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з покосу трави» (ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) UA-2024-04-12-008845-a Зобов’язати Замовника – ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення (оформлене протоколом № 22 від 21 травня 2024 р.) про визначення переможцем процедури відкритих торгів з особливостями ТОВ «АВТОПЛЮС Д» за предметом закупівлі «Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з покосу трави» (ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) UA-2024-04-12-008845-a
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на порушення Замовником процедури закупівлі
Номер:
4924975e24bf4bce909deab3371d44b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-12-008845-a.a1
Назва:
Скарга на порушення Замовником процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 26.04.2024 15:32
- Виписка+ витяг.pdf 26.04.2024 15:32
- 12.PDF 26.04.2024 15:32
- Виписка+ витяг.pdf.p7s 26.04.2024 15:32
- Додаток 1.pdf 26.04.2024 15:32
- Додаток 1.pdf.p7s 26.04.2024 15:32
- Паспорт, код (1).pdf 26.04.2024 15:32
- Розрахунок вартості.pdf 26.04.2024 15:32
- Паспорт, код.pdf (1).p7s 26.04.2024 15:32
- Розрахунок вартості.pdf.p7s 26.04.2024 15:32
- Скарга.docx 26.04.2024 15:32
- ТП.pdf 26.04.2024 15:32
- ТП.pdf.p7s 26.04.2024 15:32
- sign.p7s 26.04.2024 15:37
- Рішення від 30.04.2024 № 7594.pdf 30.04.2024 16:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.05.2024 № 8189.pdf 09.05.2024 13:20
- Рішення від 08.05.2024 № 8189.pdf 13.05.2024 17:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.04.2024 15:48
Дата розгляду скарги:
08.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.04.2024 16:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.05.2024 17:18
Дата виконання рішення Замовником:
17.06.2024 11:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконане в повному обсязі
Пункт скарги
Номер:
7b75abe5b4ff4127b1fb0515f1a071d8
Заголовок пункту скарги:
Скарга на порушення Замовником процедури закупівлі
Опис заперечення:
Скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстав непередбачених п. 44 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Опис доказу:
Скарга на порушення Замовником процедури закупівлі
-
Повʼязаний документ:
СКАРГА.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника