-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лікарські засоби для проведення аутологічних трансплантацій стовбурових гемопоетичних клітин – 3 найменування
Завершена
483 929.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 839.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 839.00 UAH
Період оскарження:
12.04.2024 14:32 - 17.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю товарів по ДК 021:2015 код 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби для проведення аутоголічних трансплантацій стовбурових гемопоетичних клітин – 3 найменування)
Номер:
06168ab045714cc596b4dfe85287e979
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-12-008108-a.b1
Назва:
СКАРГА
щодо встановлення Замовником
дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю
товарів по ДК 021:2015 код 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби для проведення аутоголічних трансплантацій стовбурових гемопоетичних клітин – 3 найменування)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 13.09.2019 № 12959.pdf 17.04.2024 09:56
- Доказ_позиція_ НЕОСПАСТИЛ .docx 17.04.2024 09:56
- Скарга АМКУ Феофания 16.04.2024.doc 17.04.2024 09:56
- Додаток № 4 до ТД.docx 17.04.2024 09:56
- ІНСТРУКЦІЯ_НЕОСПАСТИЛ.docx 17.04.2024 09:56
- Довідка_наявність ліцензії у Скаржника.pdf 17.04.2024 09:56
- sign.p7s 17.04.2024 09:57
- рішення від 19.04.2024 № 7011.pdf 19.04.2024 16:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2024 № 7573.pdf 30.04.2024 13:11
- рішення від 29.04.2024 № 7573.pdf 01.05.2024 11:57
- Відповідь в АМКУ ліки.docx 23.04.2024 16:08
- АМКУ_Пояснення по суті скарги.pdf 23.04.2024 16:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.04.2024 12:53
Дата розгляду скарги:
29.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.04.2024 16:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.05.2024 11:58
Дата виконання рішення Замовником:
14.05.2024 15:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Пункт скарги
Номер:
41e85cbe2ab94560acf2899e37bbb76c
Заголовок пункту скарги:
До єдиного предмету закупівлі відповідно до Додатку 4 тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Замовником включено лікарськії засіб, що не має еквівалентів, тобто є «ексклюзивним» на ринку України та виробляються виключно ОДНИМ виробником, а саме:
НЕОСПАСТИЛ® розчин для ін'єкцій по 2 мл в ампулі №10, виробництва ПрАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця".
За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб'єкти господарювання, які можуть запропонувати за наведеними вище позиціями продукцію конкретного виробника, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Опис заперечення:
Предмет закупівлі та необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики визначені Замовником у Додатку №4 (стор. 35 Тендерної документації), а саме предмет закупівлі об’єднує 3 найменування лікарських засобів:
• АМБІТ®- МНН – Ketorolac, АТХ - M01AB15 кількість 1000 уп., технічні характеристики: розчин для ін'єкцій, 30 мг/мл, по 1 мл в ампулі №10;
• КЕТОПРОФЕН-ВМ - МНН – Ketoprofen, АТХ -M01AE03 кількість 2000 уп., технічні характеристики: розчин для ін'єкцій, 100 мг/2 мл; по 2 мл в ампулі №5
• НЕОСПАСТИЛ® - МНН – Pitofenone and analgesics, АТХ - A03DA02, кількість 100 уп., технічні характеристики: розчин для ін'єкцій по 2 мл в ампулі №10.
Тобто, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції лише ті лікарські засоби, що повністю відповідають технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку №4 до тендерної документації.
Відповідно до ч.2 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію.
Тобто потенційний учасник в неподільній частині предмету закупівлі повинен надати пропозицію одночасно за ВСІМА найменуваннями МНН (у кількості 3) та з дотриманням ВСІХ технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, визначених замовником в Додатку 4 ТД, зокрема:
Додатком №4 до Тендерної документації встановлено: Пропозиції подаються відповідно зазначених найменувань або їх еквівалент.
* Під еквівалентом розуміється товар що поставляється повинен відповідати вимогам Замовника щодо форми випуску, дозування та кількості діючої речовини, медико-технічним вимогам тощо.
Запропонований Учасником товар за своїми властивостями повинен відповідати наступним вимогам:
- запропонований Учасником товар, повинен відповідати медико - технічним вимогам встановленими цією Документацією;
- термін (строк) придатності товару на момент поставки Замовнику повинен бути не менше 80% від загального терміну придатності;
- З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості, учасник надає гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або заявника, представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією (з наданням підтверджуючих документів щодо таких повноважень для представника, представництва, філії виробника, офіційного дистриб’ютора у вигляді довіреностей, авторизаційних листів щодо представництва/дистриб’юції). Гарантійний лист повинен включати: повну назву учасника, мати назву предмету закупівлі, номер оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу та назву Замовника.
Водночас, підпункт 2 пункту 3 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Отже, тендерна пропозиція учасника, що не відповідає умовам технічної специфікації (технічному завданню) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, буде відхилена Замовником.
• АМБІТ®- МНН – Ketorolac, АТХ - M01AB15 кількість 1000 уп., технічні характеристики: розчин для ін'єкцій, 30 мг/мл, по 1 мл в ампулі №10;
• КЕТОПРОФЕН-ВМ - МНН – Ketoprofen, АТХ -M01AE03 кількість 2000 уп., технічні характеристики: розчин для ін'єкцій, 100 мг/2 мл; по 2 мл в ампулі №5
• НЕОСПАСТИЛ® - МНН – Pitofenone and analgesics, АТХ - A03DA02, кількість 100 уп., технічні характеристики: розчин для ін'єкцій по 2 мл в ампулі №10.
Тобто, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції лише ті лікарські засоби, що повністю відповідають технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку №4 до тендерної документації.
Відповідно до ч.2 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію.
Тобто потенційний учасник в неподільній частині предмету закупівлі повинен надати пропозицію одночасно за ВСІМА найменуваннями МНН (у кількості 3) та з дотриманням ВСІХ технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, визначених замовником в Додатку 4 ТД, зокрема:
Додатком №4 до Тендерної документації встановлено: Пропозиції подаються відповідно зазначених найменувань або їх еквівалент.
* Під еквівалентом розуміється товар що поставляється повинен відповідати вимогам Замовника щодо форми випуску, дозування та кількості діючої речовини, медико-технічним вимогам тощо.
Запропонований Учасником товар за своїми властивостями повинен відповідати наступним вимогам:
- запропонований Учасником товар, повинен відповідати медико - технічним вимогам встановленими цією Документацією;
- термін (строк) придатності товару на момент поставки Замовнику повинен бути не менше 80% від загального терміну придатності;
- З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості, учасник надає гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або заявника, представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією (з наданням підтверджуючих документів щодо таких повноважень для представника, представництва, філії виробника, офіційного дистриб’ютора у вигляді довіреностей, авторизаційних листів щодо представництва/дистриб’юції). Гарантійний лист повинен включати: повну назву учасника, мати назву предмету закупівлі, номер оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу та назву Замовника.
Водночас, підпункт 2 пункту 3 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Отже, тендерна пропозиція учасника, що не відповідає умовам технічної специфікації (технічному завданню) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції лише ті лікарські засоби, що повністю відповідають технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку №4 до тендерної документації.
Відповідно до ч.2 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію.
Встановлені замовником дискримінаційні умови тендерної документації грубо порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII зі змінами (далі – Закон), а саме:
-добросовісної конкуренції серед учасників;
-максимальної економії, ефективності та пропорційністі;
-недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
-відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
та, як наслідок, обмежують коло потенційних учасників, зокрема позбавляють ТОВ «СТМ-Фарм» реалізувати своє право на участь у конкурентному змаганні в межах наявної процедури, що в тому числі нівелює дотримання замовником максимальної економії публічних коштів та позбавляє його можливості обирати між більшої кількості учасників найвигіднішу пропозицію.
та, як наслідок, обмежують коло потенційних учасників, зокрема позбавляють ТОВ «СТМ-Фарм» реалізувати своє право на участь у конкурентному змаганні в межах наявної процедури, що в тому числі нівелює дотримання замовником максимальної економії публічних коштів та позбавляє його можливості обирати між більшої кількості учасників найвигіднішу пропозицію.
Тобто, якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений ТД, такий еквівалент повинен ПОВНІСТЮ відповідати ВСІМ характеристикам товару, що є предметом закупівлі, встановленими Документацією, зокрема, відповідати формі випуску, дозуванню, кількості в упаковці та іншим вимогам, що не може бути змінено під час пропонування учасником еквівалентного товару, оскільки документацією така можливість не передбачена. Такі характеристики мають бути незмінними під час подання Учасниками своїх пропозицій - в іншому випадку пропозиція буде відхилена.
В той же час, Замовником об’єднано в неподільній частині предмету закупівлі разом з найменуваннями лікарських засобів, що мають еквіваленти, й найменування лікарського засобу, який не маює еквівалентів, що штучно унеможливлює доступ учасників до відкритих торгів на закупівлю фармацевтичної продукції та є необґрунтованим оскільки пропозиції будь-якого з учасників, у тому числі Скаржника, котрі не зможуть запропонувати певну «ексклюзивну» позицію», що включена до неподільної частини предмету закупівлі, незалежно від можливості запропонувати всі інші позиції за конкурентними цінами, не будуть відповідати умовам документації та повинні бути відхилені Замовником відповідно до вищенаведених підстав.
Лікарський засіб : НЕОСПАСТИЛ® розчин для ін'єкцій по 2 мл в ампулі №10
представлений на ринку України виключно ОДНИМ виробником – ПрАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця", Україна та не має еквівалентів, які би повністю відповідали за складом діючої речовини, фасуванням, концентрацією, дозуванням, формою випуску, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України МОЗ за посиланням (пошук здійснювався за МНН/складом діючих речовин) - доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/.
Докази «ексклюзивності» зазначеного лікарського засобу та відсутності їх еквівалентів, тобто інших препаратів, які відповідають одночасно усім в сукупності вимогам тендерної документації і були б представлені щонайменше двома виробниками, наведені у додатку до цієї скарги.
Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, ТОВ «СТМ-Фарм».
Наведені вимоги обгрунтовуються необхідністю дотримання основних принціпів здійснення закупівель, зокрема, виключення дискримінації та збільшення конкуренції в межах наявної процедури закупівлі.
Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої
статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні
інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи
недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель,
передбачених Законом.
Звертаємо також увагу, що на сайті АМКУ у розділі Узагальнена практика Колегії АМКУ: типові причини оскарження закупівель - розміщені рішення Постійної колегії АМКУ, відповідно до яких АМКУ оцінює об`єднання замовником різної продукції (серед котрих є «ексклюзивні» позиції), в один лот, як порушення принципів здійснення закупівель та обмеження конкуренції для інших учасників та виробників, які не можуть запропонувати одночасно всі позиції за Лотом – прин-скрин з сайту АМКУ з рішеннями колегії, якими Замовника зобов’язано внести зміни шляхом виділення в окремий Лот «ексклюзивних» позицій за посиланням https://amcu.gov.ua/news/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-tipovi-prichini-oskarzhennya-zakupivel
Відповідно до ч.2 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію.
Встановлені замовником дискримінаційні умови тендерної документації грубо порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII зі змінами (далі – Закон), а саме:
-добросовісної конкуренції серед учасників;
-максимальної економії, ефективності та пропорційністі;
-недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
-відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
та, як наслідок, обмежують коло потенційних учасників, зокрема позбавляють ТОВ «СТМ-Фарм» реалізувати своє право на участь у конкурентному змаганні в межах наявної процедури, що в тому числі нівелює дотримання замовником максимальної економії публічних коштів та позбавляє його можливості обирати між більшої кількості учасників найвигіднішу пропозицію.
та, як наслідок, обмежують коло потенційних учасників, зокрема позбавляють ТОВ «СТМ-Фарм» реалізувати своє право на участь у конкурентному змаганні в межах наявної процедури, що в тому числі нівелює дотримання замовником максимальної економії публічних коштів та позбавляє його можливості обирати між більшої кількості учасників найвигіднішу пропозицію.
Тобто, якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений ТД, такий еквівалент повинен ПОВНІСТЮ відповідати ВСІМ характеристикам товару, що є предметом закупівлі, встановленими Документацією, зокрема, відповідати формі випуску, дозуванню, кількості в упаковці та іншим вимогам, що не може бути змінено під час пропонування учасником еквівалентного товару, оскільки документацією така можливість не передбачена. Такі характеристики мають бути незмінними під час подання Учасниками своїх пропозицій - в іншому випадку пропозиція буде відхилена.
В той же час, Замовником об’єднано в неподільній частині предмету закупівлі разом з найменуваннями лікарських засобів, що мають еквіваленти, й найменування лікарського засобу, який не маює еквівалентів, що штучно унеможливлює доступ учасників до відкритих торгів на закупівлю фармацевтичної продукції та є необґрунтованим оскільки пропозиції будь-якого з учасників, у тому числі Скаржника, котрі не зможуть запропонувати певну «ексклюзивну» позицію», що включена до неподільної частини предмету закупівлі, незалежно від можливості запропонувати всі інші позиції за конкурентними цінами, не будуть відповідати умовам документації та повинні бути відхилені Замовником відповідно до вищенаведених підстав.
Лікарський засіб : НЕОСПАСТИЛ® розчин для ін'єкцій по 2 мл в ампулі №10
представлений на ринку України виключно ОДНИМ виробником – ПрАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця", Україна та не має еквівалентів, які би повністю відповідали за складом діючої речовини, фасуванням, концентрацією, дозуванням, формою випуску, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України МОЗ за посиланням (пошук здійснювався за МНН/складом діючих речовин) - доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/.
Докази «ексклюзивності» зазначеного лікарського засобу та відсутності їх еквівалентів, тобто інших препаратів, які відповідають одночасно усім в сукупності вимогам тендерної документації і були б представлені щонайменше двома виробниками, наведені у додатку до цієї скарги.
Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, ТОВ «СТМ-Фарм».
Наведені вимоги обгрунтовуються необхідністю дотримання основних принціпів здійснення закупівель, зокрема, виключення дискримінації та збільшення конкуренції в межах наявної процедури закупівлі.
Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої
статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні
інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи
недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель,
передбачених Законом.
Звертаємо також увагу, що на сайті АМКУ у розділі Узагальнена практика Колегії АМКУ: типові причини оскарження закупівель - розміщені рішення Постійної колегії АМКУ, відповідно до яких АМКУ оцінює об`єднання замовником різної продукції (серед котрих є «ексклюзивні» позиції), в один лот, як порушення принципів здійснення закупівель та обмеження конкуренції для інших учасників та виробників, які не можуть запропонувати одночасно всі позиції за Лотом – прин-скрин з сайту АМКУ з рішеннями колегії, якими Замовника зобов’язано внести зміни шляхом виділення в окремий Лот «ексклюзивних» позицій за посиланням https://amcu.gov.ua/news/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-tipovi-prichini-oskarzhennya-zakupivel
×
-
Назва доказу:
Інформація з публічного Реєстру щодо наявності у Скаржника ліцензії на провадження господарської діяльності з оптової торгівлі лікарськими засобами.
-
Опис доказу:
Доказ підтверджує, що скаржник провадить господарську діяльність з оптової торгівлі лікарськими засобами та може прийммати участь у процедурі закупівлі.
-
Повʼязаний документ:
Довідка_наявність ліцензії у Скаржника.pdf
-
-
Назва доказу:
Офіційна інструкція для медичного застосування позиції - НЕОСПАСТИЛ® розчин для ін'єкцій по 2 мл в ампулі №10, торгівельна назва – НЕОСПАСТИЛ®, виробництва ПрАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця".
-
Опис доказу:
Доказ підтверджує відповідність лише одного лікарського засобу вимогам Тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
ІНСТРУКЦІЯ_НЕОСПАСТИЛ.docx
-
-
Назва доказу:
Докази відсутності еквівалентів за позицією - НЕОСПАСТИЛ® розчин для ін'єкцій по 2 мл в ампулі №10, виробництва ПрАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця".
-
Опис доказу:
Доказ підтверджує, що відповідно до «Реєстру лікарських засобів України» (розміщеному на офіційному сайті Державного експертного центру Департаменту фармацевтичної діяльності Міністерства охорони здоров'я України, доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/), зареєстровано лише один лікарський засіб, що відповідає медико-технічним вимогам ТД.
-
Повʼязаний документ:
Доказ_позиція_ НЕОСПАСТИЛ .docx
-
-
Назва доказу:
Додаток №4 до Тендерної документації.
-
Опис доказу:
Доказ підтверджує, що замовником об`єднано в неподільній частині предмету закупівлі 3 позиції, серед котрих «ексклюзивні» (такі, що не мають еквівалентів) – витяг з ТД.
-
Повʼязаний документ:
Додаток № 4 до ТД.docx
-
-
Назва доказу:
Рішення Постійно діючої колегії АМКУ від 13.09.2019 № 12959-р/пк-пз.
-
Опис доказу:
Доказ підтверджує позицію ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ про необхідність виділення в окремі лоти "ексклюзивних" позицій
-
Повʼязаний документ:
рішення від 13.09.2019 № 12959.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі, шляхом виділення в окремий лот «ексклюзивну» позицію: НЕОСПАСТИЛ® розчин для ін'єкцій по 2 мл в ампулі №10, виробництва ПрАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця", що включений в єдиний предмет закупівлі, але не має еквівалентів.