• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з надання доступу до мережі Інтернет, технічної підтримки та комплексного обслуговування із забезпеченням моніторингу та протидії інцидентам з інформаційної безпеки (захист від DDoS атак)

Торги не відбулися

6 338 950.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 63 389.50 UAH
Період оскарження: 12.04.2024 14:29 - 17.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: ab1274ab891a49b4a9abb56e10e80990
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-12-008008-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 15.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.05.2024 16:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.05.2024 15:22
Дата виконання рішення Замовником: 13.06.2024 13:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення про визначення ТОВ "Науково-виробнича фірма "ВОЛЗ" переможцем процедури закупівлі
Автор: ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА", Черговий Гігатранс +380933171047 tenders@gigatrans.ua http://gigatrans.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 667fc8d566064fa19ff0b855c3570daf
Заголовок пункту скарги: Дія замовника щодо визначення переможця
Опис заперечення: Обрання переможця закупівлі згідно з Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою з організації та проведення закупівель Державного підприємства «ДІЯ» № 52 від 30.04.2024 року.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги: 2.1. Надані ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» Договір про надання телекомунікаційних послуг № 6512/22 від 31 грудня 2021 року (далі Договір) укладений з Міністерством енергетики України не відповідає кваліфікаційним вимогам, які зазначені у пункті 3.1. Додатку 3 до тендерної документації.

Відповідно до пункту 3.1. Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) учасник повинен надати За кваліфікаційним критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»:
Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору (за формою згідно з додатком 3 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом останніх трьох років. (Під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом якого є послуги доступу до мережі Інтернет з захистом від DDoS атак). На підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати копії вказаного у довідці договору(-ів). На підтвердження виконання договору необхідно надати акт(-и) приймання-передачі або лист-відгук.
На виконання даної вимоги п. 3.1. Додатку 1 до ТД ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» надали Договір про надання телекомунікаційних послуг № 6512/22 від 31 грудня 2021 року (далі Договір), укладений з Міністерством енергетики України. Згідно з п. 3.2. Договору загальна вартість послуг складає 92 400,00 грн. (дев’яносто дві тисячі чотириста грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 15 400,00 грн. (п’ятнадцять чотириста грн. 00 коп.) У п. 7.1. вказано, що цей Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє до 31.12.2022 року, а в частині проведення розрахунків до повного їх виконання. Згідно з п. 7.2. Договору на підставі частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України договір поширює свою дію на взаємовідносини сторін, що виникли з 01 січня 2022 року та існували до моменту укладення цього Договору. На підтвердження виконання договору було надано акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) за період лютий 2022 року – грудень 2022 року.
Однак надані акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) підтверджують виконання договору на суму меншу, ніж вказана у п. 3.2. Договору, і становить 66 500,00 грн. (шістдесят шість тисяч п’ятсот гр. 00 коп.) Крім цього, ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» не надали акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) за січень 2022 року, що свідчить про те, що ТОВ «НВФ «ВОЛЗ».
Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «НФВ «ВОЛЗ» наявний документ «Лист подяка.pdf», в якому надано відгук до договору, але вказана дата укладення договору, до якого складений цей документ значиться від 31.12.2022 року. Тобто неможливо встановити, що цей відгук підтверджує виконання Договору про надання телекомунікаційних послуг № 6512/22 від 31 грудня 2021 року укладеного між ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» та Міністерством енергетики України.
Таким чином ТОВ «НФВ «ВОЛЗ» у складі тендерної пропозиції не надали документів на підтвердження виконання договору аналогічного за предметом закупівлі, як це передбачено умовами тендерної документації.
Ознайомившись із Протоколом, ТОВ «ГІГАТРАНС Україна» вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» не відповідає кваліфікаційним вимогам та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації на закупівлю.
ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» не підтвердили відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника встановленим у тендерній документації, а саме:
- не надано документів на підтвердження виконання договору аналогічного за предметом закупівлі;
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Однак такої вимоги Замовником не було висунено, і у той же час ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» не не відповідають визначенню переможця, який наведено в Законі.
ТОВ «ГІГАТРАНС Україна» є учасником Закупівлі, подавши тендерну пропозицію, та є здатним надавати Замовнику послуги належним чином, згідно з умовами тендерної закупівлі та претендує на перемогу. Прийнятий Замовником Протокол про визначення переможцем ТОВ «НВФ «ВОЛЗ», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Закупівлі, порушує наші законні права та інтереси в здійсненні підприємницької діяльності. Це не лише порушує наше право на рівну участь у тендері та недискримінацію, але й можливість отримання справедливого доходу.
Тому прийнявши тендерну пропозицію ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» без підтвердження кваліфікаційних критеріїв належним чином , Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси Суб’єкта оскарження, як учасника процедури Закупівлі, при цьому, Замовник порушив такі пункти Закону:
- частину 1 Статті 5 Закону, в якому зазначено, що одними з принципів здійснення закупівлі є добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 59d4725faa24460fb6136eba5b40369f
Заголовок пункту скарги: Дія замовника щодо визначення переможця
Опис заперечення: Обрання переможця закупівлі згідно з Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою з організації та проведення закупівель Державного підприємства «ДІЯ» № 52 від 30.04.2024 року.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Надані ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» договір про надання послуг № OL-P201118-02\STV від 18.11.2020 року, договір про надання послуг № NW-P201118-02\STV від 18.11.2020 року та видаткові накладні № Р-04/12/19 від 05.12.2019 року, № СЛ-03/0035 від 12.03.2024 року та № 11 від 17.01.2019 року на сервери не дають змоги ідентифікувати відповідність цього обладнання Технічним вимогам, що значаться у Додатку 5 до ТД.
Згідно з Довідкою про наявність програмно-апаратного комплексу захисту від DDoS-атак, наданою ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» основою даного програмно-апаратного комплексу є рішення Arbor від Netscout.
Відповідно до вимогам встановлених у п. 17 Таблиці 1 Додатку 5 до ТД постачальник послуг повинен забезпечити можливість автоматичного балансування завантаження основного та додаткового каналів при зростанні навантаження та переключення у випадку відмови на додатковий канал. Також відповідно до рекомендацій від Arbor персональний кабінет повинен бути винесений на окремі сервери з додатковим захистом для різних каналів доступу.
Після аналізу видаткових накладних, наданих ТОВ «НВФ «ВОЛЗ», можна ідентифікувати 2 типи різних серверів, а саме Supermicro та Dell. Проте не вказано, яка система встановлена на кожному з них.
У Додатку 5.1 до ТД вказано, що постачальник повинен забезпечити можливість збільшити пропускну спроможність каналів доступу до територіально рознесених сайтів Замовника з 1 Гбіт/с до 2 Гбіт/с.
У наданих вищевказаних договорах та видаткових накладних відсутня вказана ємність/потужність системи очистки Arbor ТМС та терміни дії ліцензії на таку систему. Зокрема, у договорі № NW-P20111-8-01\STV передачі програмного забезпечення від 18.11.2020 року такі відомості є прихованими.
Слід зазначити, що у публічній закупівлі за ідентифікатором UA-2023-08-22-011205-a Послуги з доступу до мережі Інтернет з захистом від DDoS-атак (додатковий канал), в якій ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» також брали участь, у складі тендерної пропозиції було надано вищевказаний договір, в якому інформація не є прихованою і вказано, що для програмного забезпечення Arbor TMS-SOFTWARE-FXP-1G надається ліцензія на безстрокове програмне забезпечення TMS для забезпечення очистки трафіку у загальній кількості 1 Гбіт/с. Таке забезпечення може використовуватися для ліцензування одного або декількох екземплярів програмного забезпечення TMS (віртуального) до загальної ємності пулу ліцензій TMS.
Отже, можна дійти висновку, що ТОВ «НВФ «ВОЛЗ», розуміючи невідповідність своєї пропозиції технічним вимогам, передбаченим у тендерній документації Замовника, навмисно приховав інформацію у договорі щодо характеристик програмної продукції.
Таким чином ТОВ «НФВ «ВОЛЗ» не надав документи, що підтверджують надання послуг згідно з вимогами Замовника стосовно можливості збільшення обсягів пропускної спроможності каналів на кожну адресу з 1 Гбіт/с до 2 Гбіт/с.
Ознайомившись із Протоколом, ТОВ «ГІГАТРАНС Україна» вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» не відповідає технічним вимогам та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації на закупівлю.
ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» не підтвердили відповідність технічним та іншим вимогам Замовника встановленим у тендерній документації, а саме:
- не надано документів, що підтверджують надання послуг згідно з вимогами стосовно можливості збільшення обсягів пропускної спроможності каналів на кожну адресу з 1 Гбіт/с до 2 Гбіт/с.
Відповідно до умов тендерної документації Замовника, а саме згідно розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції»: Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до пункту 44 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей;
- не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» «переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною…». Так як (згідно з доказами розділу II цієї Скарги) ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» не відповідають визначенню переможця, який наведено в Законі, то Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ «НВФ «ВОЛЗ».
ТОВ «ГІГАТРАНС Україна» є учасником Закупівлі, подавши тендерну пропозицію, та є здатним надавати Замовнику послуги належним чином, згідно з умовами тендерної закупівлі та претендує на перемогу. Прийнятий Замовником Протокол про визначення переможцем ТОВ «НВФ «ВОЛЗ», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Закупівлі, порушує наші законні права та інтереси в здійсненні підприємницької діяльності. Це не лише порушує наше право на рівну участь у тендері та недискримінацію, але й можливість отримання справедливого доходу.
Тому не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «НВФ «ВОЛЗ», Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси Суб’єкта оскарження, як учасника процедури Закупівлі, при цьому, Замовник порушив такі пункти Закону:
- частину 1 Статті 5 Закону, в якому зазначено, що одними з принципів здійснення закупівлі є добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
- абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей про відхилення тендерної пропозиції учасника.

. Наданий ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» сертифікат на систему управління інформаційною безпекою не відповідає вимогам міжнародного стандарту.
Згідно з п. 4.8. Додатку 1 до ТД учасник повинен надати сертифікат на систему менеджменту інформаційної безпеки на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001.
ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» надали у складі тендерної пропозиції сертифікат ISO/IEC 27001:2022 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою», який виданий ТОВ «Центр оцінки відповідності «ФАКТУМ».
Учасник повинен надати діючий сертифікат відповідності, виданий органом сертифікації, який є членом International Accreditation Forum (IAF). На офіційному сайті https://www.iafcertsearch.org/ IAF у переліку уповноважених на видачу таких сертифікатів підприємств вказано Національне агентство з акредитації України. Надаємо доказ у формі графічного зображення з веб-сайту.
У Реєстрі акредитованих органів оцінки відповідності, що міститься на сайті Національного агентства з акредитації України (https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov), ТОВ «Центр оцінки відповідності «ФАКТУМ» не має такої сфери акредитації, як система управління інформаційною безпекою (ISO/IEC 27001). Надаємо Реєстр у додатках до скарги та Додаток від 21.11.2023 р. до атестату про акредитацію № 8О095 на заміну виданого від 03.10.2021 р. у зв’язку з внесенням змін.
Відповідно ТОВ «Центр оцінки відповідності «Фактум» не уповноважено на видачу сертифікату ISO/IEC 27001 і сертифікат наданий ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» не підтверджує контроль відповідності сертифікованої системи управління інформаційною безпекою вимогам зазначеного стандарту.
Таким чином ТОВ «НФВ «ВОЛЗ» не надав сертифікат на систему менеджменту інформаційної безпеки на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001, який виданий уповноваженою на це організацією.
Ознайомившись із Протоколом, ТОВ «ГІГАТРАНС Україна» вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» не відповідає технічним вимогам та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації на закупівлю.
ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» не підтвердили відповідність технічним та іншим вимогам Замовника встановленим у тендерній документації, а саме:
- не надано сертифікату на систему менеджменту інформаційної безпеки на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001, який виданий уповноваженою на це організацією.
Відповідно до умов тендерної документації Замовника, а саме згідно розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції»: Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до пункту 44 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей;
- не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» «переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною…». Так як (згідно з доказами розділу II цієї Скарги) ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» не відповідають визначенню переможця, який наведено в Законі, то Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ «НВФ «ВОЛЗ».
ТОВ «ГІГАТРАНС Україна» є учасником Закупівлі, подавши тендерну пропозицію, та є здатним надавати Замовнику послуги належним чином, згідно з умовами тендерної закупівлі та претендує на перемогу. Прийнятий Замовником Протокол про визначення переможцем ТОВ «НВФ «ВОЛЗ», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Закупівлі, порушує наші законні права та інтереси в здійсненні підприємницької діяльності. Це не лише порушує наше право на рівну участь у тендері та недискримінацію, але й можливість отримання справедливого доходу.
Тому не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «НВФ «ВОЛЗ», Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси Суб’єкта оскарження, як учасника процедури Закупівлі, при цьому, Замовник порушив такі пункти Закону:
- частину 1 Статті 5 Закону, в якому зазначено, що одними з принципів здійснення закупівлі є добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
- абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей про відхилення тендерної пропозиції учасника.

Надані ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» договір про надання послуг № OL-P201118-02\STV від 18.11.2020 року та договір про надання послуг № NW-P201118-02\STV від 18.11.2020 року щодо ліцензій Arbor TMS-SOFTWARE-FXP та Arbor TMS-AIF-STANDARD не відповідають Технічним вимогам, що значаться у Додатку 5.
Згідно з Таблицею 2 п. 2.1 Додатку 5 до ТД вказані загальні технічні параметри щодо роботи системи захисту, зокрема вказано, що потужність Системи захисту по відбиттю L4/L7 атак не менш ніж 20 Gbps з можливостю обробки не менш ніж 36 Mpps мережевих IP пакетів у секунду без обмежень на кількість одночасних сесій та нових сесій за секунду.
Проте відповідно до документів на надану ліцензію Arbor TMS—SOFTWARE-FXP вони являються некоректними щодо специфікації Виробника. Надані ліцензії не відповідають необхідним вимогам потужності систем захисту у 20 Гбіт та 36 Мппс, які заявлені Замовником.
Згідно з вищевказаними договорами, зокрема з договором про надання послуг № NW-P201118-02\STV від 18.11.2020 року, який був наданий у даній закупівлі з прихованою інформацією, проте у публічній закупівлі за ідентифікатором UA-2023-08-22-011205-a, як було зазначено вище, було надано вищевказаний договір, в якому інформація не є прихованою і вказано, що для програмного забезпечення Arbor TMS-SOFTWARE-FXP-1G надається ліцензія на безстрокове програмне забезпечення TMS для забезпечення очистки трафіку у загальній кількості 1 Гбіт/с. Таке забезпечення може використовуватися для ліцензування одного або декількох екземплярів програмного забезпечення TMS (віртуального) до загальної ємності пулу ліцензій TMS. Тобто у ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» наявна одна така ліцензія, а також не зазначено коректну спроможність самої ліцензії.
Таким чином ТОВ «НФВ «ВОЛЗ» не надав документи щодо ліцензій Arbor TMS—SOFTWARE-FXP, які можуть гарантувати надання послуг на належному рівні, зокрема забезпечення потужності Системи захисту по відбиттю L4/L7 атак не менш ніж 20 Gbps з можливостю обробки не менш ніж 36 Mpps мережевих IP пакетів у секунду без обмежень на кількість одночасних сесій та нових сесій за секунду.
Ознайомившись із Протоколом, ТОВ «ГІГАТРАНС Україна» вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» не відповідає технічним вимогам та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації на закупівлю.
ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» не підтвердили відповідність технічним та іншим вимогам Замовника встановленим у тендерній документації, а саме:
- не надано документів, які підтверджують гарантують потужність Системи захисту по відбиттю L4/L7 атак не менш ніж 20 Gbps з можливостю обробки не менш ніж 36 Mpps мережевих IP пакетів у секунду без обмежень на кількість одночасних сесій та нових сесій за секунду;
Відповідно до умов тендерної документації Замовника, а саме згідно розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції»: Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до пункту 44 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей;
- не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» «переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною…». Так як (згідно з доказами розділу II цієї Скарги) ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» не відповідають визначенню переможця, який наведено в Законі, то Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ «НВФ «ВОЛЗ».
ТОВ «ГІГАТРАНС Україна» є учасником Закупівлі, подавши тендерну пропозицію, та є здатним надавати Замовнику послуги належним чином, згідно з умовами тендерної закупівлі та претендує на перемогу. Прийнятий Замовником Протокол про визначення переможцем ТОВ «НВФ «ВОЛЗ», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Закупівлі, порушує наші законні права та інтереси в здійсненні підприємницької діяльності. Це не лише порушує наше право на рівну участь у тендері та недискримінацію, але й можливість отримання справедливого доходу.
Тому не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «НВФ «ВОЛЗ», Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси Суб’єкта оскарження, як учасника процедури Закупівлі, при цьому, Замовник порушив такі пункти Закону:
- частину 1 Статті 5 Закону, в якому зазначено, що одними з принципів здійснення закупівлі є добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
- абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей про відхилення тендерної пропозиції учасника.

Надані ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» договір поставки обладнання та програмного забезпечення № 08/05/1-23 від 08.05.2023 року та видаткові накладні № 225 та № 226 від 31.05.2023 року на програмну продукцію CheckPoint не відповідають Технічним вимогам, що значаться у Додатку 5.
Згідно з Таблицею 2 п. 2.1 Додатку 5 до ТД вказані загальні технічні параметри щодо роботи системи захисту, зокрема вказано, що потужність Системи захисту по відбиттю L4/L7 атак не менш ніж 20 Gbps з можливостю обробки не менш ніж 36 Mpps мережевих IP пакетів у секунду без обмежень на кількість одночасних сесій та нових сесій за секунду.
Однак у вищезгаданих документів щодо програмної продукції Checkpoint вказано Datasheet Performance, якого не достатньо для виконання послуг. Згідно з офіційним сайтом виробника продукції https://www.checkpoint.com/quantum/next-generation-firewall/branch-office-security/ заявлений технічний паспорт на програмну продукцію має параметри, які визначені у документі, що надається у доказах у вигляді графічного зображення з веб-сайту.
Для надання послуг на належному рівні необхідно мати обладнання з портом 10G. Відповідно до вищевказаних видаткових накладних та договору ТОВ «НФВ «ВОЛЗ» не підтверджена можливість щодо того, що програмна продукція Checkpoint зможе забезпечити виконання такої вимоги.
Крім того, ліцензія на програмну продукцію закінчується на початку травня 2024 року, що не дозволяє гарантувати надання послуг на належному рівні протягом всього строку дії договору, який буде укладено у результаті проведення публічної закупівлі.
Додатково варто зазначити, що згідно з видатковою накладною № 225 від 31.05.2023 року вказано, що міжмережевий екран Checkpoint 3600 Base Appliance SandBlast subscription package наявний у кількості 1 штука. Відповідно така кількість даного обладнання не зможе забезпечувати надання послуг на двох майданчиках Замовника.
Таким чином ТОВ «НФВ «ВОЛЗ» не надав документи, які підтверджують потужність Системи захисту по відбиттю L4/L7 атак не менш ніж 20 Gbps з можливостю обробки не менш ніж 36 Mpps мережевих IP пакетів у секунду без обмежень на кількість одночасних сесій та нових сесій за секунду.
Ознайомившись із Протоколом, ТОВ «ГІГАТРАНС Україна» вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» не відповідає технічним вимогам та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації на закупівлю.
ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» не підтвердили відповідність технічним та іншим вимогам Замовника встановленим у тендерній документації, а саме:
- не надано документів, які підтверджують гарантують потужність Системи захисту по відбиттю L4/L7 атак не менш ніж 20 Gbps з можливостю обробки не менш ніж 36 Mpps мережевих IP пакетів у секунду без обмежень на кількість одночасних сесій та нових сесій за секунду;
Відповідно до умов тендерної документації Замовника, а саме згідно розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції»: Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до пункту 44 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей;
- не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» «переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною…». Так як (згідно з доказами розділу II цієї Скарги) ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» не відповідають визначенню переможця, який наведено в Законі, то Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ «НВФ «ВОЛЗ».
ТОВ «ГІГАТРАНС Україна» є учасником Закупівлі, подавши тендерну пропозицію, та є здатним надавати Замовнику послуги належним чином, згідно з умовами тендерної закупівлі та претендує на перемогу. Прийнятий Замовником Протокол про визначення переможцем ТОВ «НВФ «ВОЛЗ», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Закупівлі, порушує наші законні права та інтереси в здійсненні підприємницької діяльності. Це не лише порушує наше право на рівну участь у тендері та недискримінацію, але й можливість отримання справедливого доходу.
Тому не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «НВФ «ВОЛЗ», Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси Суб’єкта оскарження, як учасника процедури Закупівлі, при цьому, Замовник порушив такі пункти Закону:
- частину 1 Статті 5 Закону, в якому зазначено, що одними з принципів здійснення закупівлі є добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
- абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей про відхилення тендерної пропозиції учасника.

Наданий ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» Атестат відповідності від Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації щодо Захищеного вузлу Інтернет доступу та відповідний експертний висновок до Атестату не належить Виконавцю.
Згідно з пунктом 1 Таблиці 1 Додатку 5 забезпечення послуг із швидкістю, вказаною у заявках Замовника, (симетричний канал) захищеного доступу до мережі Інтернет без обмеження трафіку через Захищений вузол Інтернет доступу Виконавця за технологією TCP/IP по виділеним оптично-волоконним лініям зв’язку для мережних та серверних ресурсів Замовника, що знаходяться за адресами: м. Київ, вул. Некрасова, 1-3, м. Київ, вул. Васильківська, 37.
Тобто Захищений вузол Інтернет доступу повинен належати Виконавцю. ТОВ «НФВ «ВОЛЗ» надали у складі тендерної пропозиції Договір про надання послуг використання захищеного вузла Інтернет доступу № ТС-2023-3В1 від 02.01.2023 року укладений з ТОВ «Торгові системи», Атестат відповідності № 119В від 16.12.2022 року та експертний висновок до нього. Згідно з вказаним Договором ТОВ «Торгові системи» зобов’язуються у порядку та на умовах, визначених цим Договором, надати Замовнику послуги використання захищеного вузла Інтернет доступу шляхом пропуску Інтернет трафіку ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» через Захищений вузол Інтернет доступу.
Також ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» надали довідку про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити в якості співвиконавця № 806 від 19.04.2024 року – ТОВ «Торгові системи» у складі пропозиції.
Згідно з ч.3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно можливість залучення субпідрядника допускається для підтвердження кваліфікаційних критеріїв. В свою чергу, вимога щодо наявності атестованого захищеного вузлу Інтернет доступу є вимогою технічної специфікації послуги.
Відповідно до п. 4.7. ч. 4 Додатка 1 до Тендерної документації: «Інформація та документами про відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі: Атестат відповідності від Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації щодо Захищеного вузлу Інтернет доступу та відповідний експертний висновок до Атестату».
Таким чином, умова щодо наявності в учасника атестованого захищеного вузлу Інтернет доступу, не є кваліфікаційним критерієм, який можна підтвердити залучивши спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, а є вимогою технічної специфікації предмета закупівлі, яка не може бути підтверджена шляхом залучення спроможностей субпідрядників/співвиконавців.
У зв’язку із чим, в цій частині тендерна пропозиція ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» не відповідає умовам технічної специфікації та підлягає відхиленню замовником.
Відповідно до п. 2 ч. 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Таким чином, визнаючи переможцем ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» Замовник порушує вимоги визначені п. 2 ч. 44 Особливостей.
Крім цього, слід зазначити, що згідно з вищезазначеним Договором захищений доступ до мережі Інтернет забезпечується комплексною системою захисту інформації. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про захист інформації в інформаційно- комунікаційних системах» комплексна система захисту інформації - взаємопов'язана сукупність організаційних та інженерно-технічних заходів, засобів і методів захисту інформації.
Згідно з п. 16 Правилам забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2006 р. № 373 для забезпечення захисту інформації в системі створюється комплексна система захисту інформації, яка призначається для захисту інформації від: витоку технічними каналами, до яких належать канали побічних електромагнітних випромінювань і наведень, акустично-електричні та інші канали, що утворюються під впливом фізичних процесів під час функціонування засобів обробки інформації, інших технічних засобів і комунікацій; несанкціонованих дій з інформацією, у тому числі з використанням комп'ютерних вірусів; спеціального впливу на засоби обробки інформації, який здійснюється шляхом формування фізичних полів і сигналів та може призвести до порушення її цілісності та несанкціонованого блокування.
Отже, засади функціонування системи захисту інформації забезпечуються комплексом заходів, які повинні злагоджено взаємодіяти, і передача у будь-який спосіб цього механізму не передбачається нормами чинного законодавства.
У свою чергу згідно з рекомендаціями Державної служби спеціального зв’язку України забороняється на час дії воєнного стану працювати без атестата відповідності КСЗІ або сертифіката відповідно до стандартів ISO/IEC 27, якщо у звичайний час законом такі вимоги передбачені, оскільки це є порушенням Закону України «Про захист інформації в інформаційно- комунікаційних системах» (https://cip.gov.ua/ua/news/vimogi-do-zakhistu-informaciyi-v-informaciinikh-sistemakh-u-voyennii-chas-roz-yasnennya-derzhspeczv-yazku)
Зважаючи на можливі наслідки витоку інформації Замовника в умовах воєнного стану, зокрема загроза роботі даного органу та використання таких даних для подальших атак, є необхідним залучення надавача послуг, який безпосередньо має власну створену комплексну систему захисту інформації.
Варто також додати, що Договір про надання послуг використання захищеного вузла Інтернет доступу № ТС-2023-3В1 від 02.01.2023 року укладений з ТОВ «Торгові системи» не передбачає передачі прав користування ЗВІД третім особам, крім ТОВ «НВФ «ВОЛЗ». Додатково слід відмітити, що згідно з п. 2.1. цього Договору захист інформації під час надання Послуг забезпечується комплексною системою захисту інформації захищеного вузла доступу Державного підприємства «Українські спеціальні системи», що підтверджується Атестатом відповідності від 11.08.2018 року № 17090, однак будь-яке підтвердження щодо чинності даних правовідносин відсутнє серед документів ТОВ «НВФ «ВОЛЗ», а також відсутні атестат відповідності Державного підприємства «Українські спеціальні системи» і експертний висновок до даного атестату.
Також у п.4 Додатку 1 та у Додатку 5 цього Договору вказано, що пропуск Інтернет трафіку здійснюється зі швидкістю 1000 Мбіт/с через ЗВІД, у той час як згідно з п. 2.1 Таблиці 2 Додатку 5 до ТД передбачено, що пропускна спроможність щодо каналів доступу до територіально рознесених сайтів Замовника становить 2 (два) канали по 1000 Mbps.
Водночас у Додатку 6 (Специфікація) до вищевказаного Договору вказано, що пропуск Інтернет трафіку здійснюється зі швидкістю 10 Гбіт/с через ЗВІД, але відсутні відомості стосовно заміни порту підключення, оскільки у п.4 Додатку 1 інтерфейс підключення надається під швидкість доступу до мережі Інтернет – 1000 Мбіт/с. У зв’язку з цим немає підстав вважати, що фізичний інтерфейс включення буде забезпечений належним чином.
Також у вищевказаному договорі (Додаток № 3) надана схема підключення ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» до мережі Інтернет за допомогою ЗВІД, згідно з якою надається у користування лише один вузол ЗВІД. Згідно з Додатком 1 до ТД учасник повинен надати документи, що підтверджують право власності /прийняття на баланс основного та резервного програмно-апаратних комплексів по захисту інформаційних ресурсів в мережі Інтернет. Тобто згідно з наданим Договором це не дозволить забезпечити резервування, як того вимагає Замовник.
Таким чином ТОВ «НФВ «ВОЛЗ» у складі тендерної пропозиції не надали документів на підтвердження наявності Захищеного вузла Інтернет доступу Виконавця.
Ознайомившись із Протоколом, ТОВ «ГІГАТРАНС Україна» вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» не відповідає технічним вимогам та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації на закупівлю.
ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» не підтвердили відповідність технічним та іншим вимогам Замовника встановленим у тендерній документації, а саме:
- не надано документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» умовам технічної специфікації зокрема тих, що підтверджують наявність Захищеного вузла Інтернет доступу у Виконавця;
Відповідно до умов тендерної документації Замовника, а саме згідно розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції»: Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до пункту 44 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей;
- не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» «переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною…». Так як (згідно з доказами розділу II цієї Скарги) ТОВ «НВФ «ВОЛЗ» не відповідають визначенню переможця, який наведено в Законі, то Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ «НВФ «ВОЛЗ».
ТОВ «ГІГАТРАНС Україна» є учасником Закупівлі, подавши тендерну пропозицію, та є здатним надавати Замовнику послуги належним чином, згідно з умовами тендерної закупівлі та претендує на перемогу. Прийнятий Замовником Протокол про визначення переможцем ТОВ «НВФ «ВОЛЗ», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Закупівлі, порушує наші законні права та інтереси в здійсненні підприємницької діяльності. Це не лише порушує наше право на рівну участь у тендері та недискримінацію, але й можливість отримання справедливого доходу.
Тому не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «НВФ «ВОЛЗ», Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси Суб’єкта оскарження, як учасника процедури Закупівлі, при цьому, Замовник порушив такі пункти Закону:
- частину 1 Статті 5 Закону, в якому зазначено, що одними з принципів здійснення закупівлі є добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
- абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей про відхилення тендерної пропозиції учасника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір