• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Персональний нагрудний відеореєстратор

Завершена

101 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 508.50 UAH
Період оскарження: 12.04.2024 12:28 - 17.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: fa800e31bfbc4260bea72804b3c6e427
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-12-005707-a.a3
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи ІНСПЕКЦІЇ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник), яке оформлено протоколом № 43 від 22.05.2024. ІНСПЕКЦІЄЮ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 12.04.2024 року було оголошено тендер за процедурою відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі: товари.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.05.2024 16:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.06.2024 14:50
Дата виконання рішення Замовником: 10.06.2024 17:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів,робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.06.2024р. №45, вирішено скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця КИРИЧЕНКА АНТОНА ВОЛОДИМИРОВИЧА процедури закупівлі — "Персональний нагрудний відеореєстратор", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-12-005707-a.
Автор: ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ +380676655294 stratosphere.inc@ukr.net https://stratosphereinc.prom.ua

Пункт скарги

Номер: b63c298779dd4949816810857885aa6f
Заголовок пункту скарги: Скаржник вважає рішення Замовника, про відхилення тендерної пропозиції ФОП Кириченко А.В. таким, яке не відповідає вимогам Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Опис заперечення: Стаття 31 Закону «Про публічні закупівлі» визначає :
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;



Відповідно до пункту 44 Особливостей :
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:

1) учасник процедури закупівлі:
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Скаржник у складі своєї пропозиції подав Додаток 6 до ТД (форма та зміст яких встановлена Замовником) щодо підтвердження та надання згоди ФОП Кириченко Антон Володимирович з Проектом договору та його істотними умовами, а також заповнений Проект договору із зазначенням у Додатку 1 (Специфікація) специфікації товару - Персональний нагрудний відеореєстратор Модель : S-EYE Виробник ФОП Кириченко А.В., у чіткій відповідно до поданої у складі тендерної пропозиції Специфікації щодо предмету закупівлі. Будь яких обмежень щодо заповнення учасниками розділу Найменування Товару (номенклатура) - Тендерна документація – не містить. 3. Відповідно до Розділу 3 ТД підпункту 3.7 учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати : Завірену копію сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 та/або ДСТУ ISO14001:2015, виданого на ім’я Учасника на запропоновану продукцію (за наявності). Скаржник у складі своєї пропозиції подав наявні у нього на дату подання сертифікати на систему екологічного управління ISO 14001:2015 та/або ДСТУ ISO14001:2015 та ДСТУ EN ISO 9001:2018. Вимога щодо надання Учасником завіреної копії сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 та/або ДСТУ ISO14001:2015 містить суттєве обмеження- ЗА НАЯВНОСТІ, у зв’язку з сим Скаржник не порушено норм Закону з урахування Особливостей.
Опис суті пункту скарги: Скаржник вважає рішення Замовника, про відхилення тендерної пропозиції ФОП Кириченко А.В. таким, яке не відповідає вимогам Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.

Стаття 31 Закону «Про публічні закупівлі» визначає :
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;



Відповідно до пункту 44 Особливостей :
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:

1) учасник процедури закупівлі:
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.


1. Відповідно до Розділу 3 пункту 1 ТД Тендерна пропозиція учасника повинна складатися з : - Технічні вимоги за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації, з обов'язковим зазначенням згоди з умовами встановленими в Додатку 4 до тендерної документації.

Скаржник у складі своєї пропозиції подав Порівняльну таблицю та Додаток 4 до ТД (форма та зміст яких встановлена Замовником) щодо підтвердження ФОП Кириченко Антон Володимирович відповідності предмета закупівлі технічним, якісним та іншим характеристикам встановленим в Додатку 4 Тендерної документації.

Відображення фото товару у правій частині Порівняльної таблиці - не передбачено умовами Тендерної документації.

2. Додатком 6 до Тендерної документації Замовником встановлено форму проекту договору про закупівлю товарів за бюджетні кошти. Додатком 1 до проекту Договору встановлена форма Специфікації товару, в свою чергу в якій наявне поле - Найменування Товару (номенклатура).
Відповідно до Розділу 3 пункту 1 ТД Тендерна пропозиція учасника повинна складатися з: Листа-згоди учасника з Проектом договору та його істотними умовами, а також Проект договору, Додаток 6 (який повинен бути заповнений з Додатком (інформація та реквізити Учасника) та підписаний уповноваженою на те особою учасника та містити печатку (за наявності).

Скаржник у складі своєї пропозиції подав Додаток 6 до ТД (форма та зміст яких встановлена Замовником) щодо підтвердження та надання згоди ФОП Кириченко Антон Володимирович з Проектом договору та його істотними умовами, а також заповнений Проект договору із зазначенням у Додатку 1 (Специфікація) специфікації товару - Персональний нагрудний відеореєстратор Модель : S-EYE Виробник ФОП Кириченко А.В., у чіткій відповідно до поданої у складі тендерної пропозиції Специфікації щодо предмету закупівлі.
Будь яких обмежень щодо заповнення учасниками розділу Найменування Товару (номенклатура) - Тендерна документація – не містить.

3. Відповідно до Розділу 3 ТД підпункту 3.7 учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати : Завірену копію сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 та/або ДСТУ ISO14001:2015, виданого на ім’я Учасника на запропоновану продукцію (за наявності).

Скаржник у складі своєї пропозиції подав наявні у нього на дату подання сертифікати на систему екологічного управління ISO 14001:2015 та/або ДСТУ ISO14001:2015 та ДСТУ EN ISO 9001:2018.

Вимога щодо надання Учасником завіреної копії сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 та/або ДСТУ ISO14001:2015 містить суттєве обмеження- ЗА НАЯВНОСТІ, у зв’язку з сим Скаржник не порушено норм Закону з урахування Особливостей.


В порушення вищевказаних норм та наведених аргументів Замовник прийняв протиправне рішення, яким відхилив тендерну пропозицію ФОП Кириченко А.В.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 788f3dc211dd4bfb8db0c8064fc003ac
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-12-005707-a.a2
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи ІНСПЕКЦІЇ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник), яке оформлено протоколом № 31 від 24.04.2024.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.04.2024 16:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.05.2024 13:40
Дата виконання рішення Замовником: 15.05.2024 15:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів,робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.05.2024р. №40 вирішено скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "НК ІТ-ПРОЕКТ" переможцем процедури закупівлі-"Персональний нагрудний відеореєстратор", оголошення про пороведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2024-04-12-005707-a
Автор: ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ +380676655294 stratosphere.inc@ukr.net https://stratosphereinc.prom.ua

Пункт скарги

Номер: 59ff187d76da41709560522dfebdc877
Заголовок пункту скарги: Визначити Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ІТ-ПРОЕКТ" переможцем щодо Закупівлі неправомірним
Опис заперечення: 1) Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності:

1.1. Розділом 3 пунктом 1 Тендерної документації, зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, передбачено надати:
- 1.1.1 Інформацію про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню, встановленим в Додатку 4 до Документації (інформація надається у вигляді порівняльної таблиці вимог замовника і технічних, кількісних та якісних характеристик товару, що Учасник пропонує (обов’язкова умова: за кожною номенклатурною позицією товару вказати назву товару за номенклатурою учасника, назву торгової марки / моделі (за наявності), назву виробника та країну походження виробника);

1.2 Розділом 5 пунктом 2 Тендерної документації, іншою інформацією передбачено надати:
-1.2.1 довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції;

2) Перелік виявлених невідповідностей:

2.1.У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні: 2.1.2 Довідка, складена в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції.

2.2. У складі тендерної пропозиції Учасника, документи, які потребують внесення змін:
2.2.1 В Інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню, встановленим в Додатку 4 до Документації - Порівняльна таблиця, друга сторінка неякісно сканована, текст важко ідентифікувати. Також у порівняльній таблиці відсутня інформація - назва виробника та країна походження виробника.

3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, наступні документи:

3.2. Довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції;

3.3. Інформацію про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню, встановленим в Додатку 4 до Документації (інформація надається у вигляді порівняльної таблиці вимог замовника і технічних, кількісних та якісних характеристик товару, що Учасник пропонує (обов’язкова умова: за кожною номенклатурною позицією товару вказати назву товару за номенклатурою учасника, назву торгової марки / моделі (за наявності), назву виробника та країну походження виробника) та якісно скановану.

Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: На виконання вимоги Замовника ТОВ "НК ІТ-ПРОЕКТ» надано порівняльну таблицю. Згідно з пунктом 43 Особливостей : якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до тексту вимоги Замовника ТОВ "НК ІТ-ПРОЕКТ» подав у складі тендерної пропозиції - Порівняльну таблиця, друга сторінка неякісно сканована, текст важко ідентифікувати. Також у порівняльній таблиці відсутня інформація - назва виробника та країна походження виробника Відповідно до вимог тендерної документації - Інформація про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню, встановленим в Додатку 4 до Документації надається саме у вигляді порівняльної таблиці вимог замовника і технічних, кількісних та якісних характеристик товару, що Учасник пропонує. Таким чином Замовник не мав права направляти Учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в наслідок саме відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції (друга сторінка неякісно сканована, текст важко ідентифікувати).
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.

Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:

1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);

2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.

Враховуючи викладене, вважаю, що права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника :
скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ "НК ІТ-ПРОЕКТ" та провести оцінку тендерних пропозицій учасників закупівлі за номером UA-2024-04-12-005707-a відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей.

Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.

Керуючись пунктом 55, 56 Особливостей та нормами статей 5, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі”,
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

Невідповідність тендерної документації

Номер: fbc9eb5a83094962aed6b81dbae341f6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-12-005707-a.a1
Назва: Невідповідність тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, прошу скасувати протокол № 31 від 24.04.2024 щодо визнання Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ІТ-ПРОЕКТ" переможцем Закупівлі, оскільки Учасник не виконав вимоги тендерної документації з наступних питань: 1. Документи Учасника не містять вихідний номер, а тільки зазначена дата, Відповідно до вимог ТД зазначено, Обов’язково до виконання учасниками усі документи, які учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер (за бажання), дату (дата не раніше дати оголошення закупівлі), підпис уповноваженої особи та печатку учасника у разі, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель без накладання кваліфікованого електронного підпису учасника. Тобто сам номер листа Учасник встановлює за бажанням, а обов’язковість зазначення номеру та дати листа встановлено вимогою тендерної документації Розділом 3. Пункту 1 пп. 12 2. В додатку 2 «Специфікація» не зазначено повний опис товару, а саме не зазначені повні технічні характеристики. 3. Відгук до договору не відповідає дійсності, а саме: різні дати документів. Договір від 20.09.2023, а у відгуку зазначено 25.09.2023. Крім того, додаток 1 до договору «спеціфікація товару» без дати та номера, не відомо до якого договору належить цей додаток. 4. Відповідно до вимоги ТД додаток 3, Учасник повинен надати лист-відгук по наданій копії договору за підписом контрагента за договором із зазначенням номеру, дати та предмету договору. 5. Наданий проект договору не підписаний та не містить печатку, що не відповідає пункту 1 розділу 3 ТД. Відповідно до вимог ТД, проект договору, Додаток 6, (який повинен бути заповнений з Додатком (інформація та реквізити Учасника) та підписаний уповноваженою на те особою учасника та містити печатку (за наявності); 6. Не надано документ у довільній формі, який інформує позицію учасника закупівлі щодо порядку змін умов договору про закупівлю згідно зазначених вище умов та у відповідності до положень статті 188 Господарського кодексу України; не виконано вимогу пункту 1 розділу 3 ТД. 7. Не надано гарантійний лист відповідно до пункту 1 розділу 3 ТД. Вимога Замовника: Інспекція з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради є бюджетною установою та у своїй діяльності керується положеннями Бюджетного кодексу України. Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за виконані роботи (надані послуги) здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України. Учасники у складі своєї пропозиції мають надати Гарантійний лист із гарантією постачання товару у відповідності до вищезазначених умов. 8. Не надано 8-9 сторінку паспорту на виконання вимоги пункту 2 розділу 5 «Інша інформація» Вимога Замовника: Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. До вищезазначеної довідки необхідно надати: копію паспорту, сторінки 1-6 та місце проживання (сторінки 5-6 надаються у разі наявності будь-якої інформації / фото), у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання; або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України, особи, що буде підписувати договір. 9. Не надано довідку на виконання вимоги пункту 2 розділу 5 «Інша інформація» Вимога Замовника: Довідку складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. 10. Не надано довідку на виконання вимоги пункту 2 розділу 5 «Інша інформація» Вимога Замовника: За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. Учасник надає лист-гарантію щодо достовірності наданої у складі тендерної пропозиції інформації та документів та розуміння свої відповідальності згідно з нормами чинного законодавства України. 11. Не надано кожний документ окремо Вимога пункту 1 розділу 3 - Рекомендується документи у складі тендерної пропозиції Учасника надавати у тій послідовності, в якій вони наведені у тендерній документації Замовника, а також надавати окремим файлом кожний документ, що іменується відповідно до змісту документа. Крім того, Учасником не виконано вимогу зазначеною у повідомленні про усунення невідповідностей, а саме: Не виконано пункут 1.2 . Вимога замовника: 1.2 Розділом 5 пунктом 2 Тендерної документації, іншою інформацією передбачено надати: 1.2.1 довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. Тобто учасником не надано довідку щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції
Вирішення: Відповідь на вимогу При розгляді вимоги Учасника ФОП КИРИЧЕНКО АНТОНА ВОЛОДИМИРОВИЧА, було встановлено відсутність підстав задоволення Вимоги Учасника, а доводи є необґрунтованими, оскільки такі невідповідності пов’язані з оформленням пропозиції, не впливають на зміст тендерної пропозиції та не змінюють відповідність умовам технічної специфікації (Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, у зв’язку з чим підпадають під визначення формальних (несуттєвих) помилок з наступних підстав: 1. Стосовно питання, що документи Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ІТ-ПРОЕКТ" не містять вихідний номер: згідно Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер (за бажанням)……..», тобто вимога носить суто рекомендований характер, а не обов’язковий. Також «Опис формальних помилок: 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера». 2. Стосовно питання, що в додатку 2 «Специфікація» не зазначено повний опис товару: згідно Додатку 2 «Специфікація» до тендерної документації не вимагалось додавати повний опис товару. Повний опис товару та повні технічні характеристики зазначені у Додатку 4 «Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі» та в «Інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню, встановленим в Додатку 4 до Документації - Порівняльна таблиця», які надав Учасник у складі своєї тендерної пропозиції. 3 та 4. Стосовно питань, що відгук до договору не відповідає дійсності, а саме: різні дати документів. Договір від 20.09.2023, а у відгуку зазначено 25.09.2023. Крім того, додаток 1 до договору «спеціфікація товару» без дати та номера, не відомо до якого договору належить цей додаток: Специфікація (додаток) до наданого Договору №154, містить всю інформацію, яка дає змогу ідентифікувати її з наданим Договором, а саме: найменування товару та суму, які повністю співпадають з Договором. Стосовно дати у відгуку – така невідповідність не впливає на зміст пропозиції та технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі, у зв’язку з чим підпадає під визначення технічної помилки та є не суттєвою для визначення результатів відкритих торгів. Також «Опис формальних помилок: 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі». 5. Стосовно питання, що наданий проект договору не підписаний та не містить печатку: згідно Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги"………» Також «Опис формальних помилок: 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис». 6. Стосовно питання, що не надано документ у довільній формі, який інформує позицію учасника закупівлі щодо порядку змін умов договору про закупівлю згідно зазначених вище умов та у відповідності до положень статті 188 Господарського кодексу України: інформація надана в складі тендерної пропозиції Учасника у складі Листа – згоди з проектом договору. 7. Стосовно питання, що не надано гарантійний лист із гарантією постачання товару відповідно до пункту 1 розділу 3 ТД: інформація надана в складі тендерної пропозиції Учасника у вигляді довідки. Згідно Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Опис формальних помилок: 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації». 8. Стосовно питання, що не надано 8-9 сторінку паспорту: згідно Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції пункту 2 Інша інформація «…..надати: копію паспорту, сторінки 1-6 та місце проживання (сторінки 5-6 надаються у разі наявності будь-якої інформації / фото…..)», надання сторінок 8-9 не вимагалось. Також згідно Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником». 9. Стосовно питання, що не надано довідку «…….Про захист персональних даних»: інформація надана в тендерній пропозиції Учасника у вигляді Листа-згоди на обробку персональних даних. Згідно Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Опис формальних помилок: 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації». 10. Стосовно питання, що не надано довідку «………За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність……..»: Учасник надав в складі своєї тендерної пропозиції лист-гарантію щодо достовірності наданої у складі тендерної пропозиції інформації та документів та розуміння свої відповідальності згідно з нормами чинного законодавства України, на виконання вимоги Замовника в тендерній документації, згідно пункту 2 «Інша інформація» Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції. 11. Стосовно питання, що не надано кожний документ окремо: Згідно Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Рекомендується документи у складі тендерної пропозиції Учасника надавати у тій послідовності, в якій вони наведені у тендерній документації Замовника, а також надавати окремим файлом кожний документ, що іменується відповідно до змісту документа.», тобто вимога носить суто рекомендований характер, а не обов’язковий. Крім того, Учасником виконано вимогу зазначеною у повідомленні про усунення невідповідностей, а саме: надано довідку-статутні обмеження згідно пп.1.2.1 п.1 невідповідностей. Учасник усунув невідповідності згідно з чинним законодавством.
Статус вимоги: Відхилено