• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів

Завершена

1 299 409.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 325.00 UAH
Період оскарження: 12.04.2024 11:43 - 18.04.2024 09:00
Вимога
Відхилено

Скарга на безпідставне відхилення переможця та порушення вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: a5756773a3454de6a6ec0a3010277464
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-12-004697-a.c5
Назва: Скарга на безпідставне відхилення переможця та порушення вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
ФОП Чайка Вікторія Василівна не погоджується із прийнятим рішенням Замовника про підхилення своєї тендерної пропозиції, виходячи з наступного: Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію [у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)]. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції, а саме: 1) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 2) найменування та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; 3) дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: … - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей (п. 42 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції). Враховуючи наведене, зокрема, вимоги Документації в частині перевірки Замовника перевірки матеріально-технічної бази Учасника не узгоджується з вимогами Особливостей. Крім того, Замовник на власний розсуд із незалежних від Учасника обставин визначив невідповідність матеріально-технічної бази Учасника, що призвело до відхилення Пропозиції учасника з підстав зазначення у Пропозиції недостовірної інформації. Тобто перевірка матеріально-технічної бази та рішення було прийнято не прозоро, виходячи лише із суб'єктивних міркувань самого Замовника. Скаржник зазначає, що підстава відхилення його Пропозиції не містить зазначеного порушення умови/вимоги Документації, підстава відхилення зазначена Замовником ґрунтується тільки на його суб’єктивних домислах і припущеннях - припущення і домисли Замовника не можуть буди підставою для відхилення Пропозиції учасника. Зазначені відомості в протоколі про відхилення ніяким чином не відносяться до виконання умов тендерної документації цього тендеру. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю скасувати безпідставне та незаконне рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції! Для прикладу надаю посилання на аналогічні рішення АМКУ щодо вирішення тотожних питань: 1. Рішення АМКУ №4396-р/пк-пз від 11.03.2024; 2. Рішення АМКУ №3738-р/пк-пз від 28.02.2024. Окрім того, залишається відкритим питання, чому саме Замовник проводить спрощену закупівлю на суму більше 50 000,00 грн.? Невже щоб не можна було оскаржувати незаконні рішення Замовника до АМКУ?
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику – ФОП ЧАЙКА ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА, Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне: Пунктами 24 - 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) передбачено Порядок проведення відкритих торгів. Посилання у Вашій вимозі на пункти 31, 42 та 44 Особливостей стосується саме проведення відкритих торгів, однак, дана закупівля проводиться Замовником як Спрощена закупівля, на підставі статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Регламенту взаємодії структурних та відокремлених підрозділів ТОВ «Газорозподільні мережі України». На підставі вище викладеного, відхилення пропозиції Учасника даної спрощеної закупівлі здійснюється саме на підставах передбачених пунктом 13 статті 14 Закону. Згідно із частиною 7 статті 14 Закону та пункту 1 розділу II Документації спрощеної закупівлі зазначено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Так, у період уточнення інформації по спрощеній закупівлі за предметом Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів за ДК 021:2015: 50110000-9: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-12-004697-a, а саме з 12.04.2024 по 18.04.2024, жоден Учасник, в тому числі і ФОП ЧАЙКА ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА, не звертались до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Тобто, враховуючи вище зазначене всі Учасники погодженні із усіма вимогами зазначених в оголошенні і документах даної спрощеної закупівлі, та є обов’язковими для виконання та надання Учасниками у складі своїх пропозицій. Однією з вимог даної закупівлі згідно пункту 1.1 розділу 1 Додатку 2 документації спрощеної закупівлі було наступне: Замовник залишає за собою право, на момент кваліфікації Учасника здійснити комісійний виїзд за зазначеною адресою Учасника для підтвердження матеріально технічної бази, що технічні вимоги до станції технічного обслуговування (СТО) відповідають зазначеним вимогам документації спрощеної закупівлі Замовника. За результатами виїзду складається відповідний акт огляду наявності МТБ, який підписується комісійно, у тому числі і представником Учасника. У разі невідповідності фактично наявного обладнання наданому у складі тендерної пропозиції, пропозиція такого Учасника буде відхилена на підставі невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. На підставі вищевикладеного, Вінницькою філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» 26.04.2024 р. було надіслано на електронну пошту peugeot.parts2000@gmail.com лист щодо виїзду комісії 30.04.2024 р. о 10:00 за адресою СТО Учасника: Вінницька область, м. Вінниця, Сабарівське шосе, 7б. Додатково даний лист був надісланий послугою поштового зв’язку на фактичну та юридичну адресу: м.Вінниця, вул. Князів Коріатовичів, буд. 155, кв. 93. Прибувши за зазначеною адресою СТО Учасника (Вінницька область, м. Вінниця, Сабарівське шосе, 7б) 30.04.2024 р. о 10:15, комісії було відмовлено у огляді фактичної наявності МТБ Учасника на відповідності переліку МТБ яка вказана Учасником у довідці №32 від 23.04.2024, про що складений відповідний акт у односторонньому порядку. Вище викладене, свідчить про невиконання Учасником в повному обсязі вимог пункту 1.1 розділу 1 додатку 2 Документації спрощеної закупівлі. Також, слід зазначити, що згідно вимог Закону документація закупівлі може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до неї. Відсутність відповідної матеріально-технічно бази Учасника, що є однією із основних складових для надання якісних, своєчасних та в повному обсязі послуг у відповідності технічному завданню зазначеному в Додатку 3 Документації спрощеної закупівлі, унеможливить своєчасне виконання покладених обов’язків на підприємство критичної інфраструктури, в тому числі призведе до негативних наслідків, а саме неможливість вчасно реагувати на кризові ситуації, а також ліквідації їх наслідків на об’єктах критичної інфраструктури. Крім того, здійснивши аналіз щодо досвіду виконання аналогічних предмету закупівлі договорів Учасником – ФОП ЧАЙКА ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА, які знаходяться у вільному доступі, зокрема на сайті https://prozorro.gov.ua, існують факти розірвання договору у зв’язку з неможливістю виконання умов договору Виконавцем через відсутність матеріально-технічної бази передбаченою відповідною закупівлею, із підтверджуючими документами. Так, 03.05.2024 Вашу пропозицію даної спрощеної закупівлі було відхилено на підставі підпункту 4.1 пункту 4 розділу V Документації спрощеної закупівлі та статті 14 Закону, пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі/документації закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Також, повідомляємо Вас, що Вінницька філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» не є замовником в розумінні Закону та керується внутрішніми документами Групи Нафтогаз, зокрема Регламентом взаємодії структурних та відокремлених підрозділів Товариства під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг. На підставі вище викладеного, Ваша вимога по спрощеній закупівлі за предметом Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів за ДК 021:2015: 50110000-9: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-12-004697-a, підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скарга на безпідставне відхилення переможця та порушення вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 7418320b3bcb4437b9e3c8845f4de9ac
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-12-004697-a.c4
Назва: Скарга на безпідставне відхилення переможця та порушення вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
ФОП Чайка Вікторія Василівна не погоджується із прийнятим рішенням Замовника про підхилення своєї тендерної пропозиції, виходячи з наступного: Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію [у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)]. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції, а саме: 1) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 2) найменування та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; 3) дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: … - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей (п. 42 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції). Враховуючи наведене, зокрема, вимоги Документації в частині перевірки Замовника перевірки матеріально-технічної бази Учасника не узгоджується з вимогами Особливостей. Крім того, Замовник на власний розсуд із незалежних від Учасника обставин визначив невідповідність матеріально-технічної бази Учасника, що призвело до відхилення Пропозиції учасника з підстав зазначення у Пропозиції недостовірної інформації. Тобто перевірка матеріально-технічної бази та рішення було прийнято не прозоро, виходячи лише із суб'єктивних міркувань самого Замовника. Скаржник зазначає, що підстава відхилення його Пропозиції не містить зазначеного порушення умови/вимоги Документації, підстава відхилення зазначена Замовником ґрунтується тільки на його суб’єктивних домислах і припущеннях - припущення і домисли Замовника не можуть буди підставою для відхилення Пропозиції учасника. Зазначені відомості в протоколі про відхилення ніяким чином не відносяться до виконання умов тендерної документації цього тендеру. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю скасувати безпідставне та незаконне рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції! Для прикладу надаю посилання на аналогічні рішення АМКУ щодо вирішення тотожних питань: 1. Рішення АМКУ №4396-р/пк-пз від 11.03.2024; 2. Рішення АМКУ №3738-р/пк-пз від 28.02.2024. Окрім того, залишається відкритим питання, чому саме Замовник проводить спрощену закупівлю на суму більше 50 000,00 грн.? Невже щоб не можна було оскаржувати незаконні рішення Замовника до АМКУ?
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику – ФОП ЧАЙКА ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА, Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне: Пунктами 24 - 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) передбачено Порядок проведення відкритих торгів. Посилання у Вашій вимозі на пункти 31, 42 та 44 Особливостей стосується саме проведення відкритих торгів, однак, дана закупівля проводиться Замовником як Спрощена закупівля, на підставі статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Регламенту взаємодії структурних та відокремлених підрозділів ТОВ «Газорозподільні мережі України». На підставі вище викладеного, відхилення пропозиції Учасника даної спрощеної закупівлі здійснюється саме на підставах передбачених пунктом 13 статті 14 Закону. Згідно із частиною 7 статті 14 Закону та пункту 1 розділу II Документації спрощеної закупівлі зазначено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Так, у період уточнення інформації по спрощеній закупівлі за предметом Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів за ДК 021:2015: 50110000-9: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-12-004697-a, а саме з 12.04.2024 по 18.04.2024, жоден Учасник, в тому числі і ФОП ЧАЙКА ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА, не звертались до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Тобто, враховуючи вище зазначене всі Учасники погодженні із усіма вимогами зазначених в оголошенні і документах даної спрощеної закупівлі, та є обов’язковими для виконання та надання Учасниками у складі своїх пропозицій. Однією з вимог даної закупівлі згідно пункту 1.1 розділу 1 Додатку 2 документації спрощеної закупівлі було наступне: Замовник залишає за собою право, на момент кваліфікації Учасника здійснити комісійний виїзд за зазначеною адресою Учасника для підтвердження матеріально технічної бази, що технічні вимоги до станції технічного обслуговування (СТО) відповідають зазначеним вимогам документації спрощеної закупівлі Замовника. За результатами виїзду складається відповідний акт огляду наявності МТБ, який підписується комісійно, у тому числі і представником Учасника. У разі невідповідності фактично наявного обладнання наданому у складі тендерної пропозиції, пропозиція такого Учасника буде відхилена на підставі невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. На підставі вищевикладеного, Вінницькою філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» 26.04.2024 р. було надіслано на електронну пошту peugeot.parts2000@gmail.com лист щодо виїзду комісії 30.04.2024 р. о 10:00 за адресою СТО Учасника: Вінницька область, м. Вінниця, Сабарівське шосе, 7б. Додатково даний лист був надісланий послугою поштового зв’язку на фактичну та юридичну адресу: м.Вінниця, вул. Князів Коріатовичів, буд. 155, кв. 93. Прибувши за зазначеною адресою СТО Учасника (Вінницька область, м. Вінниця, Сабарівське шосе, 7б) 30.04.2024 р. о 10:15, комісії було відмовлено у огляді фактичної наявності МТБ Учасника на відповідності переліку МТБ яка вказана Учасником у довідці №32 від 23.04.2024, про що складений відповідний акт у односторонньому порядку. Вище викладене, свідчить про невиконання Учасником в повному обсязі вимог пункту 1.1 розділу 1 додатку 2 Документації спрощеної закупівлі. Також, слід зазначити, що згідно вимог Закону документація закупівлі може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до неї. Відсутність відповідної матеріально-технічно бази Учасника, що є однією із основних складових для надання якісних, своєчасних та в повному обсязі послуг у відповідності технічному завданню зазначеному в Додатку 3 Документації спрощеної закупівлі, унеможливить своєчасне виконання покладених обов’язків на підприємство критичної інфраструктури, в тому числі призведе до негативних наслідків, а саме неможливість вчасно реагувати на кризові ситуації, а також ліквідації їх наслідків на об’єктах критичної інфраструктури. Крім того, здійснивши аналіз щодо досвіду виконання аналогічних предмету закупівлі договорів Учасником – ФОП ЧАЙКА ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА, які знаходяться у вільному доступі, зокрема на сайті https://prozorro.gov.ua, існують факти розірвання договору у зв’язку з неможливістю виконання умов договору Виконавцем через відсутність матеріально-технічної бази передбаченою відповідною закупівлею, із підтверджуючими документами. Так, 03.05.2024 Вашу пропозицію даної спрощеної закупівлі було відхилено на підставі підпункту 4.1 пункту 4 розділу V Документації спрощеної закупівлі та статті 14 Закону, пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі/документації закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Також, повідомляємо Вас, що Вінницька філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» не є замовником в розумінні Закону та керується внутрішніми документами Групи Нафтогаз, зокрема Регламентом взаємодії структурних та відокремлених підрозділів Товариства під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг. На підставі вище викладеного, Ваша вимога по спрощеній закупівлі за предметом Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів за ДК 021:2015: 50110000-9: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-12-004697-a, підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скарга на безпідставне відхилення переможця та порушення вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 98a602ffdec64638b540d7e37eeb104d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-12-004697-a.c3
Назва: Скарга на безпідставне відхилення переможця та порушення вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
ФОП Чайка Вікторія Василівна не погоджується із прийнятим рішенням Замовника про підхилення своєї тендерної пропозиції, виходячи з наступного: Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію [у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)]. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції, а саме: 1) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 2) найменування та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; 3) дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: … - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей (п. 42 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції). Враховуючи наведене, зокрема, вимоги Документації в частині перевірки Замовника перевірки матеріально-технічної бази Учасника не узгоджується з вимогами Особливостей. Крім того, Замовник на власний розсуд із незалежних від Учасника обставин визначив невідповідність матеріально-технічної бази Учасника, що призвело до відхилення Пропозиції учасника з підстав зазначення у Пропозиції недостовірної інформації. Тобто перевірка матеріально-технічної бази та рішення було прийнято не прозоро, виходячи лише із суб'єктивних міркувань самого Замовника. Скаржник зазначає, що підстава відхилення його Пропозиції не містить зазначеного порушення умови/вимоги Документації, підстава відхилення зазначена Замовником ґрунтується тільки на його суб’єктивних домислах і припущеннях - припущення і домисли Замовника не можуть буди підставою для відхилення Пропозиції учасника. Зазначені відомості в протоколі про відхилення ніяким чином не відносяться до виконання умов тендерної документації цього тендеру. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю скасувати безпідставне та незаконне рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції! Для прикладу надаю посилання на аналогічні рішення АМКУ щодо вирішення тотожних питань: 1. Рішення АМКУ №4396-р/пк-пз від 11.03.2024; 2. Рішення АМКУ №3738-р/пк-пз від 28.02.2024. Окрім того, залишається відкритим питання, чому саме Замовник проводить спрощену закупівлю на суму більше 50 000,00 грн.? Невже щоб не можна було оскаржувати незаконні рішення Замовника до АМКУ?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику – ФОП ЧАЙКА ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА, Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне: Пунктами 24 - 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) передбачено Порядок проведення відкритих торгів. Посилання у Вашій вимозі на пункти 31, 42 та 44 Особливостей стосується саме проведення відкритих торгів, однак, дана закупівля проводиться Замовником як Спрощена закупівля, на підставі статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Регламенту взаємодії структурних та відокремлених підрозділів ТОВ «Газорозподільні мережі України». На підставі вище викладеного, відхилення пропозиції Учасника даної спрощеної закупівлі здійснюється саме на підставах передбачених пунктом 13 статті 14 Закону. Згідно із частиною 7 статті 14 Закону та пункту 1 розділу II Документації спрощеної закупівлі зазначено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Так, у період уточнення інформації по спрощеній закупівлі за предметом Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів за ДК 021:2015: 50110000-9: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-12-004697-a, а саме з 12.04.2024 по 18.04.2024, жоден Учасник, в тому числі і ФОП ЧАЙКА ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА, не звертались до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Тобто, враховуючи вище зазначене всі Учасники погодженні із усіма вимогами зазначених в оголошенні і документах даної спрощеної закупівлі, та є обов’язковими для виконання та надання Учасниками у складі своїх пропозицій. Однією з вимог даної закупівлі згідно пункту 1.1 розділу 1 Додатку 2 документації спрощеної закупівлі було наступне: Замовник залишає за собою право, на момент кваліфікації Учасника здійснити комісійний виїзд за зазначеною адресою Учасника для підтвердження матеріально технічної бази, що технічні вимоги до станції технічного обслуговування (СТО) відповідають зазначеним вимогам документації спрощеної закупівлі Замовника. За результатами виїзду складається відповідний акт огляду наявності МТБ, який підписується комісійно, у тому числі і представником Учасника. У разі невідповідності фактично наявного обладнання наданому у складі тендерної пропозиції, пропозиція такого Учасника буде відхилена на підставі невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. На підставі вищевикладеного, Вінницькою філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» 26.04.2024 р. було надіслано на електронну пошту peugeot.parts2000@gmail.com лист щодо виїзду комісії 30.04.2024 р. о 10:00 за адресою СТО Учасника: Вінницька область, м. Вінниця, Сабарівське шосе, 7б. Додатково даний лист був надісланий послугою поштового зв’язку на фактичну та юридичну адресу: м.Вінниця, вул. Князів Коріатовичів, буд. 155, кв. 93. Прибувши за зазначеною адресою СТО Учасника (Вінницька область, м. Вінниця, Сабарівське шосе, 7б) 30.04.2024 р. о 10:15, комісії було відмовлено у огляді фактичної наявності МТБ Учасника на відповідності переліку МТБ яка вказана Учасником у довідці №32 від 23.04.2024, про що складений відповідний акт у односторонньому порядку. Вище викладене, свідчить про невиконання Учасником в повному обсязі вимог пункту 1.1 розділу 1 додатку 2 Документації спрощеної закупівлі. Також, слід зазначити, що згідно вимог Закону документація закупівлі може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до неї. Відсутність відповідної матеріально-технічно бази Учасника, що є однією із основних складових для надання якісних, своєчасних та в повному обсязі послуг у відповідності технічному завданню зазначеному в Додатку 3 Документації спрощеної закупівлі, унеможливить своєчасне виконання покладених обов’язків на підприємство критичної інфраструктури, в тому числі призведе до негативних наслідків, а саме неможливість вчасно реагувати на кризові ситуації, а також ліквідації їх наслідків на об’єктах критичної інфраструктури. Крім того, здійснивши аналіз щодо досвіду виконання аналогічних предмету закупівлі договорів Учасником – ФОП ЧАЙКА ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА, які знаходяться у вільному доступі, зокрема на сайті https://prozorro.gov.ua, існують факти розірвання договору у зв’язку з неможливістю виконання умов договору Виконавцем через відсутність матеріально-технічної бази передбаченою відповідною закупівлею, із підтверджуючими документами. Так, 03.05.2024 Вашу пропозицію даної спрощеної закупівлі було відхилено на підставі підпункту 4.1 пункту 4 розділу V Документації спрощеної закупівлі та статті 14 Закону, пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі/документації закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Також, повідомляємо Вас, що Вінницька філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» не є замовником в розумінні Закону та керується внутрішніми документами Групи Нафтогаз, зокрема Регламентом взаємодії структурних та відокремлених підрозділів Товариства під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг. На підставі вище викладеного, Ваша вимога по спрощеній закупівлі за предметом Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів за ДК 021:2015: 50110000-9: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-12-004697-a, підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скарга на безпідставне відхилення переможця та порушення вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 7813d490a8874c119ab249b8ce65070e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-12-004697-a.c2
Назва: Скарга на безпідставне відхилення переможця та порушення вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
ФОП Чайка Вікторія Василівна не погоджується із прийнятим рішенням Замовника про підхилення своєї тендерної пропозиції, виходячи з наступного: Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію [у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)]. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції, а саме: 1) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 2) найменування та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; 3) дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: … - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей (п. 42 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції). Враховуючи наведене, зокрема, вимоги Документації в частині перевірки Замовника перевірки матеріально-технічної бази Учасника не узгоджується з вимогами Особливостей. Крім того, Замовник на власний розсуд із незалежних від Учасника обставин визначив невідповідність матеріально-технічної бази Учасника, що призвело до відхилення Пропозиції учасника з підстав зазначення у Пропозиції недостовірної інформації. Тобто перевірка матеріально-технічної бази та рішення було прийнято не прозоро, виходячи лише із суб'єктивних міркувань самого Замовника. Скаржник зазначає, що підстава відхилення його Пропозиції не містить зазначеного порушення умови/вимоги Документації, підстава відхилення зазначена Замовником ґрунтується тільки на його суб’єктивних домислах і припущеннях - припущення і домисли Замовника не можуть буди підставою для відхилення Пропозиції учасника. Зазначені відомості в протоколі про відхилення ніяким чином не відносяться до виконання умов тендерної документації цього тендеру. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю скасувати безпідставне та незаконне рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції! Для прикладу надаю посилання на аналогічні рішення АМКУ щодо вирішення тотожних питань: 1. Рішення АМКУ №4396-р/пк-пз від 11.03.2024; 2. Рішення АМКУ №3738-р/пк-пз від 28.02.2024. Окрім того, залишається відкритим питання, чому саме Замовник проводить спрощену закупівлю на суму більше 50 000,00 грн.? Невже щоб не можна було оскаржувати незаконні рішення Замовника до АМКУ?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику – ФОП ЧАЙКА ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА, Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне: Пунктами 24 - 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) передбачено Порядок проведення відкритих торгів. Посилання у Вашій вимозі на пункти 31, 42 та 44 Особливостей стосується саме проведення відкритих торгів, однак, дана закупівля проводиться Замовником як Спрощена закупівля, на підставі статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Регламенту взаємодії структурних та відокремлених підрозділів ТОВ «Газорозподільні мережі України». На підставі вище викладеного, відхилення пропозиції Учасника даної спрощеної закупівлі здійснюється саме на підставах передбачених пунктом 13 статті 14 Закону. Згідно із частиною 7 статті 14 Закону та пункту 1 розділу II Документації спрощеної закупівлі зазначено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Так, у період уточнення інформації по спрощеній закупівлі за предметом Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів за ДК 021:2015: 50110000-9: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-12-004697-a, а саме з 12.04.2024 по 18.04.2024, жоден Учасник, в тому числі і ФОП ЧАЙКА ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА, не звертались до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Тобто, враховуючи вище зазначене всі Учасники погодженні із усіма вимогами зазначених в оголошенні і документах даної спрощеної закупівлі, та є обов’язковими для виконання та надання Учасниками у складі своїх пропозицій. Однією з вимог даної закупівлі згідно пункту 1.1 розділу 1 Додатку 2 документації спрощеної закупівлі було наступне: Замовник залишає за собою право, на момент кваліфікації Учасника здійснити комісійний виїзд за зазначеною адресою Учасника для підтвердження матеріально технічної бази, що технічні вимоги до станції технічного обслуговування (СТО) відповідають зазначеним вимогам документації спрощеної закупівлі Замовника. За результатами виїзду складається відповідний акт огляду наявності МТБ, який підписується комісійно, у тому числі і представником Учасника. У разі невідповідності фактично наявного обладнання наданому у складі тендерної пропозиції, пропозиція такого Учасника буде відхилена на підставі невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. На підставі вищевикладеного, Вінницькою філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» 26.04.2024 р. було надіслано на електронну пошту peugeot.parts2000@gmail.com лист щодо виїзду комісії 30.04.2024 р. о 10:00 за адресою СТО Учасника: Вінницька область, м. Вінниця, Сабарівське шосе, 7б. Додатково даний лист був надісланий послугою поштового зв’язку на фактичну та юридичну адресу: м.Вінниця, вул. Князів Коріатовичів, буд. 155, кв. 93. Прибувши за зазначеною адресою СТО Учасника (Вінницька область, м. Вінниця, Сабарівське шосе, 7б) 30.04.2024 р. о 10:15, комісії було відмовлено у огляді фактичної наявності МТБ Учасника на відповідності переліку МТБ яка вказана Учасником у довідці №32 від 23.04.2024, про що складений відповідний акт у односторонньому порядку. Вище викладене, свідчить про невиконання Учасником в повному обсязі вимог пункту 1.1 розділу 1 додатку 2 Документації спрощеної закупівлі. Також, слід зазначити, що згідно вимог Закону документація закупівлі може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до неї. Відсутність відповідної матеріально-технічно бази Учасника, що є однією із основних складових для надання якісних, своєчасних та в повному обсязі послуг у відповідності технічному завданню зазначеному в Додатку 3 Документації спрощеної закупівлі, унеможливить своєчасне виконання покладених обов’язків на підприємство критичної інфраструктури, в тому числі призведе до негативних наслідків, а саме неможливість вчасно реагувати на кризові ситуації, а також ліквідації їх наслідків на об’єктах критичної інфраструктури. Крім того, здійснивши аналіз щодо досвіду виконання аналогічних предмету закупівлі договорів Учасником – ФОП ЧАЙКА ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА, які знаходяться у вільному доступі, зокрема на сайті https://prozorro.gov.ua, існують факти розірвання договору у зв’язку з неможливістю виконання умов договору Виконавцем через відсутність матеріально-технічної бази передбаченою відповідною закупівлею, із підтверджуючими документами. Так, 03.05.2024 Вашу пропозицію даної спрощеної закупівлі було відхилено на підставі підпункту 4.1 пункту 4 розділу V Документації спрощеної закупівлі та статті 14 Закону, пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі/документації закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Також, повідомляємо Вас, що Вінницька філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» не є замовником в розумінні Закону та керується внутрішніми документами Групи Нафтогаз, зокрема Регламентом взаємодії структурних та відокремлених підрозділів Товариства під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг. На підставі вище викладеного, Ваша вимога по спрощеній закупівлі за предметом Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів за ДК 021:2015: 50110000-9: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-12-004697-a, підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скарга на безпідставне відхилення переможця та порушення вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 1471bc81e5bd4fb2883a6a2653ca997f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-12-004697-a.c1
Назва: Скарга на безпідставне відхилення переможця та порушення вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
ФОП Чайка Вікторія Василівна не погоджується із прийнятим рішенням Замовника про підхилення своєї тендерної пропозиції, виходячи з наступного: Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію [у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)]. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції, а саме: 1) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 2) найменування та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; 3) дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: … - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей (п. 42 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції). Враховуючи наведене, зокрема, вимоги Документації в частині перевірки Замовника перевірки матеріально-технічної бази Учасника не узгоджується з вимогами Особливостей. Крім того, Замовник на власний розсуд із незалежних від Учасника обставин визначив невідповідність матеріально-технічної бази Учасника, що призвело до відхилення Пропозиції учасника з підстав зазначення у Пропозиції недостовірної інформації. Тобто перевірка матеріально-технічної бази та рішення було прийнято не прозоро, виходячи лише із суб'єктивних міркувань самого Замовника. Скаржник зазначає, що підстава відхилення його Пропозиції не містить зазначеного порушення умови/вимоги Документації, підстава відхилення зазначена Замовником ґрунтується тільки на його суб’єктивних домислах і припущеннях - припущення і домисли Замовника не можуть буди підставою для відхилення Пропозиції учасника. Зазначені відомості в протоколі про відхилення ніяким чином не відносяться до виконання умов тендерної документації цього тендеру. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю скасувати безпідставне та незаконне рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції! Для прикладу надаю посилання на аналогічні рішення АМКУ щодо вирішення тотожних питань: 1. Рішення АМКУ №4396-р/пк-пз від 11.03.2024; 2. Рішення АМКУ №3738-р/пк-пз від 28.02.2024. Окрім того, залишається відкритим питання, чому саме Замовник проводить спрощену закупівлю на суму більше 50 000,00 грн.? Невже щоб не можна було оскаржувати незаконні рішення Замовника до АМКУ?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику – ФОП ЧАЙКА ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА, Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне: Пунктами 24 - 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) передбачено Порядок проведення відкритих торгів. Посилання у Вашій вимозі на пункти 31, 42 та 44 Особливостей стосується саме проведення відкритих торгів, однак, дана закупівля проводиться Замовником як Спрощена закупівля, на підставі статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Регламенту взаємодії структурних та відокремлених підрозділів ТОВ «Газорозподільні мережі України». На підставі вище викладеного, відхилення пропозиції Учасника даної спрощеної закупівлі здійснюється саме на підставах передбачених пунктом 13 статті 14 Закону. Згідно із частиною 7 статті 14 Закону та пункту 1 розділу II Документації спрощеної закупівлі зазначено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Так, у період уточнення інформації по спрощеній закупівлі за предметом Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів за ДК 021:2015: 50110000-9: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-12-004697-a, а саме з 12.04.2024 по 18.04.2024, жоден Учасник, в тому числі і ФОП ЧАЙКА ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА, не звертались до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Тобто, враховуючи вище зазначене всі Учасники погодженні із усіма вимогами зазначених в оголошенні і документах даної спрощеної закупівлі, та є обов’язковими для виконання та надання Учасниками у складі своїх пропозицій. Однією з вимог даної закупівлі згідно пункту 1.1 розділу 1 Додатку 2 документації спрощеної закупівлі було наступне: Замовник залишає за собою право, на момент кваліфікації Учасника здійснити комісійний виїзд за зазначеною адресою Учасника для підтвердження матеріально технічної бази, що технічні вимоги до станції технічного обслуговування (СТО) відповідають зазначеним вимогам документації спрощеної закупівлі Замовника. За результатами виїзду складається відповідний акт огляду наявності МТБ, який підписується комісійно, у тому числі і представником Учасника. У разі невідповідності фактично наявного обладнання наданому у складі тендерної пропозиції, пропозиція такого Учасника буде відхилена на підставі невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. На підставі вищевикладеного, Вінницькою філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» 26.04.2024 р. було надіслано на електронну пошту peugeot.parts2000@gmail.com лист щодо виїзду комісії 30.04.2024 р. о 10:00 за адресою СТО Учасника: Вінницька область, м. Вінниця, Сабарівське шосе, 7б. Додатково даний лист був надісланий послугою поштового зв’язку на фактичну та юридичну адресу: м.Вінниця, вул. Князів Коріатовичів, буд. 155, кв. 93. Прибувши за зазначеною адресою СТО Учасника (Вінницька область, м. Вінниця, Сабарівське шосе, 7б) 30.04.2024 р. о 10:15, комісії було відмовлено у огляді фактичної наявності МТБ Учасника на відповідності переліку МТБ яка вказана Учасником у довідці №32 від 23.04.2024, про що складений відповідний акт у односторонньому порядку. Вище викладене, свідчить про невиконання Учасником в повному обсязі вимог пункту 1.1 розділу 1 додатку 2 Документації спрощеної закупівлі. Також, слід зазначити, що згідно вимог Закону документація закупівлі може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до неї. Відсутність відповідної матеріально-технічно бази Учасника, що є однією із основних складових для надання якісних, своєчасних та в повному обсязі послуг у відповідності технічному завданню зазначеному в Додатку 3 Документації спрощеної закупівлі, унеможливить своєчасне виконання покладених обов’язків на підприємство критичної інфраструктури, в тому числі призведе до негативних наслідків, а саме неможливість вчасно реагувати на кризові ситуації, а також ліквідації їх наслідків на об’єктах критичної інфраструктури. Крім того, здійснивши аналіз щодо досвіду виконання аналогічних предмету закупівлі договорів Учасником – ФОП ЧАЙКА ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА, які знаходяться у вільному доступі, зокрема на сайті https://prozorro.gov.ua, існують факти розірвання договору у зв’язку з неможливістю виконання умов договору Виконавцем через відсутність матеріально-технічної бази передбаченою відповідною закупівлею, із підтверджуючими документами. Так, 03.05.2024 Вашу пропозицію даної спрощеної закупівлі було відхилено на підставі підпункту 4.1 пункту 4 розділу V Документації спрощеної закупівлі та статті 14 Закону, пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі/документації закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Також, повідомляємо Вас, що Вінницька філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» не є замовником в розумінні Закону та керується внутрішніми документами Групи Нафтогаз, зокрема Регламентом взаємодії структурних та відокремлених підрозділів Товариства під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг. На підставі вище викладеного, Ваша вимога по спрощеній закупівлі за предметом Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів за ДК 021:2015: 50110000-9: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-12-004697-a, підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено