-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт туалетних приміщень за адресою: проспект Голосіївський, 120-В Голосіївського району м. Києва. Гімназія № 179. код 45450000-6 -Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Торги відмінено
799 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 996.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 996.00 UAH
Період оскарження:
11.04.2024 20:56 - 16.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення про визначення переможця
Номер:
caa83f8d506049cf9a3292be97dbdc1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-11-012752-a.c1
Назва:
Скарга на рішення про визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА UA-2024-04-11-012752-a.pdf 28.04.2024 16:19
- U_98_ДЦ_ДЦ_3.pdf 28.04.2024 16:19
- СКАРГА UA-2024-04-11-012752-a.pdf.p7s 28.04.2024 16:19
- sign.p7s 28.04.2024 16:20
- рішення від 01.05.2024 №7719.pdf 01.05.2024 17:17
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.05.2024 №8267.pdf 10.05.2024 15:46
- рішення від 09.05.2024 №8267.pdf 14.05.2024 11:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.04.2024 07:03
Дата розгляду скарги:
09.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.05.2024 17:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.05.2024 11:59
Дата виконання рішення Замовником:
07.06.2024 19:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником задоволено рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Інтер КО" переможцем процедури закупівлі — "Поточний ремонт туалетних приміщень
за адресою: проспект Голосіївський, 120-В Голосіївського району м. Києва. Гімназія № 179. код 45450000-6 -Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого
органу за № UA-2024-04-11-012752-a
Пункт скарги
Номер:
f96bb9ca5b794dd6a01bbe0ad6ae4821
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п.1 р.III Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до п.6 р.III Тендерної документації Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до п.4 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено, зокрема, наступне:
4.1. На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам, учасник у складі тендерної пропозиції має надати розрахункові кошторисні документи відповідно до заявлених технічних вимог у складі:
• договірної ціни, що визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації;
• зведеного кошторисного розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою;
• локальних кошторисів;
• відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку;
• дефектний акт.
4.2. Кошторисні документи, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, ДСТУ, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» тощо.
4.5. На підтвердження наявності сертифікованого програмного забезпечення в учасника, надати видану на ім’я Учасника чинну на кінцевий строк подання тендерних пропозицій ліцензію на програмний комплекс в якому здійснено відповідні розрахунки виконання робіт та чинний на кінцевий строк подання тендерних пропозицій договір на підтвердження права користування даним комплексом.
4.6. Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2018 року № 48, зі змінами внесеними від 03.03.2020 року № 207, від 3 лютого 2021 р. № 77) та/або дозвільний документ на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Опис заперечення:
Відповідно до п.1 р.III Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до п.6 р.III Тендерної документації Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до п.4 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено, зокрема, наступне:
4.1. На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам, учасник у складі тендерної пропозиції має надати розрахункові кошторисні документи відповідно до заявлених технічних вимог у складі:
• договірної ціни, що визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації;
• зведеного кошторисного розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою;
• локальних кошторисів;
• відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку;
• дефектний акт.
4.2. Кошторисні документи, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, ДСТУ, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» тощо.
4.5. На підтвердження наявності сертифікованого програмного забезпечення в учасника, надати видану на ім’я Учасника чинну на кінцевий строк подання тендерних пропозицій ліцензію на програмний комплекс в якому здійснено відповідні розрахунки виконання робіт та чинний на кінцевий строк подання тендерних пропозицій договір на підтвердження права користування даним комплексом.
4.6. Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2018 року № 48, зі змінами внесеними від 03.03.2020 року № 207, від 3 лютого 2021 р. № 77) та/або дозвільний документ на виконання робіт підвищеної небезпеки.
1.2.Аналіз пропозиції Переможця щодо договірної ціни
На виконання умов Тендерної документації в складі пропозиції було надано договірну ціну (U_98_ДЦ_ДЦ_3.pdf»).
Аналіз наданої договірної ціни свідчить, що вона складена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються. Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
1. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Замовник _______________
Підрядник________________
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна не містить інформації про:
- Визначено згідно з______
Таким чином надана у складі кошторисна документація складена без урахування вимог законодавства, зокрема, кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Скаржник має досвід по розгляду скарг з подібного питання у зв’язку з чим його пропозиція була відхилена в процедурі закупівлі UA-2024-01-31-006812-a.
іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до п.6 р.III Тендерної документації Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до п.4 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено, зокрема, наступне:
4.1. На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам, учасник у складі тендерної пропозиції має надати розрахункові кошторисні документи відповідно до заявлених технічних вимог у складі:
• договірної ціни, що визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації;
• зведеного кошторисного розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою;
• локальних кошторисів;
• відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку;
• дефектний акт.
4.2. Кошторисні документи, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, ДСТУ, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» тощо.
4.5. На підтвердження наявності сертифікованого програмного забезпечення в учасника, надати видану на ім’я Учасника чинну на кінцевий строк подання тендерних пропозицій ліцензію на програмний комплекс в якому здійснено відповідні розрахунки виконання робіт та чинний на кінцевий строк подання тендерних пропозицій договір на підтвердження права користування даним комплексом.
4.6. Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2018 року № 48, зі змінами внесеними від 03.03.2020 року № 207, від 3 лютого 2021 р. № 77) та/або дозвільний документ на виконання робіт підвищеної небезпеки.
1.2.Аналіз пропозиції Переможця щодо договірної ціни
На виконання умов Тендерної документації в складі пропозиції було надано договірну ціну (U_98_ДЦ_ДЦ_3.pdf»).
Аналіз наданої договірної ціни свідчить, що вона складена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються. Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
1. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Замовник _______________
Підрядник________________
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна не містить інформації про:
- Визначено згідно з______
Таким чином надана у складі кошторисна документація складена без урахування вимог законодавства, зокрема, кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Скаржник має досвід по розгляду скарг з подібного питання у зв’язку з чим його пропозиція була відхилена в процедурі закупівлі UA-2024-01-31-006812-a.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Аналіз пропозиції Переможця щодо дозвільних документів
В складі тендерної пропозиції Переможця відсутні Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2018 року № 48, зі змінами внесеними від 03.03.2020 року № 207, від 3 лютого 2021 р. № 77) та/або дозвільний документ на виконання робіт підвищеної небезпеки, що не відповідає умовам Тендерної документації
Аналіз пропозиції Переможця щодо договору на підтвердження права користування програмним комплексом
В складі тендерної пропозиції надано Ліцензію на програмний комплекс АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» з підсистемоюю ПД №01/13884 видану замовнику ТОВ «Інтер КО».
Разом з тим в складі тендерної пропозиції відсутній чинний на кінцевий строк подання тендерних пропозицій договір на підтвердження права користування даним комплексом, що не відповідає умовам Тендерної документації
Відповідно до п.1 р.III Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до п.6 р.III Тендерної документації Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до п.4 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено, зокрема, наступне:
4.1. На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам, учасник у складі тендерної пропозиції має надати розрахункові кошторисні документи відповідно до заявлених технічних вимог у складі:
• договірної ціни, що визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації;
• зведеного кошторисного розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою;
• локальних кошторисів;
• відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку;
• дефектний акт.
4.2. Кошторисні документи, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, ДСТУ, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» тощо.
4.5. На підтвердження наявності сертифікованого програмного забезпечення в учасника, надати видану на ім’я Учасника чинну на кінцевий строк подання тендерних пропозицій ліцензію на програмний комплекс в якому здійснено відповідні розрахунки виконання робіт та чинний на кінцевий строк подання тендерних пропозицій договір на підтвердження права користування даним комплексом.
4.6. Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2018 року № 48, зі змінами внесеними від 03.03.2020 року № 207, від 3 лютого 2021 р. № 77) та/або дозвільний документ на виконання робіт підвищеної небезпеки.
1.2.Аналіз пропозиції Переможця щодо договірної ціни
На виконання умов Тендерної документації в складі пропозиції було надано договірну ціну (U_98_ДЦ_ДЦ_3.pdf»).
Аналіз наданої договірної ціни свідчить, що вона складена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються. Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
1. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Замовник _______________
Підрядник________________
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна не містить інформації про:
- Визначено згідно з______
Таким чином надана у складі кошторисна документація складена без урахування вимог законодавства, зокрема, кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Скаржник має досвід по розгляду скарг з подібного питання у зв’язку з чим його пропозиція була відхилена в процедурі закупівлі UA-2024-01-31-006812-a.
В складі тендерної пропозиції Переможця відсутні Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2018 року № 48, зі змінами внесеними від 03.03.2020 року № 207, від 3 лютого 2021 р. № 77) та/або дозвільний документ на виконання робіт підвищеної небезпеки, що не відповідає умовам Тендерної документації
×
-
Назва доказу:
відсутні документи в складі пропозиції учасника ТОВ «Інтер КО»
-
Опис доказу:
відсутні документи
-
Повʼязаний документ:
СКАРГА UA-2024-04-11-012752-a.pdf
Аналіз пропозиції Переможця щодо договору на підтвердження права користування програмним комплексом
В складі тендерної пропозиції надано Ліцензію на програмний комплекс АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» з підсистемоюю ПД №01/13884 видану замовнику ТОВ «Інтер КО».
Разом з тим в складі тендерної пропозиції відсутній чинний на кінцевий строк подання тендерних пропозицій договір на підтвердження права користування даним комплексом, що не відповідає умовам Тендерної документації
×
-
Назва доказу:
відсутні документи в складі пропозиції учасника ТОВ «Інтер КО»
-
Опис доказу:
відсутні документи
-
Повʼязаний документ:
СКАРГА UA-2024-04-11-012752-a.pdf
Відповідно до п.1 р.III Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до п.6 р.III Тендерної документації Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до п.4 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено, зокрема, наступне:
4.1. На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам, учасник у складі тендерної пропозиції має надати розрахункові кошторисні документи відповідно до заявлених технічних вимог у складі:
• договірної ціни, що визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації;
• зведеного кошторисного розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою;
• локальних кошторисів;
• відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку;
• дефектний акт.
4.2. Кошторисні документи, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, ДСТУ, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» тощо.
4.5. На підтвердження наявності сертифікованого програмного забезпечення в учасника, надати видану на ім’я Учасника чинну на кінцевий строк подання тендерних пропозицій ліцензію на програмний комплекс в якому здійснено відповідні розрахунки виконання робіт та чинний на кінцевий строк подання тендерних пропозицій договір на підтвердження права користування даним комплексом.
4.6. Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2018 року № 48, зі змінами внесеними від 03.03.2020 року № 207, від 3 лютого 2021 р. № 77) та/або дозвільний документ на виконання робіт підвищеної небезпеки.
1.2.Аналіз пропозиції Переможця щодо договірної ціни
На виконання умов Тендерної документації в складі пропозиції було надано договірну ціну (U_98_ДЦ_ДЦ_3.pdf»).
Аналіз наданої договірної ціни свідчить, що вона складена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються. Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
1. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Замовник _______________
Підрядник________________
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна не містить інформації про:
- Визначено згідно з______
Таким чином надана у складі кошторисна документація складена без урахування вимог законодавства, зокрема, кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Скаржник має досвід по розгляду скарг з подібного питання у зв’язку з чим його пропозиція була відхилена в процедурі закупівлі UA-2024-01-31-006812-a.
×
-
Назва доказу:
U_98_ДЦ_ДЦ_3.pdf
-
Опис доказу:
надана у складі кошторисна документація складена без урахування вимог законодавства, зокрема, кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
-
Повʼязаний документ:
U_98_ДЦ_ДЦ_3.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зважаючи на зазначене Замовник, керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця з підстави її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Визначивши ТОВ «Інтер КО» переможцем процедури закупівлі Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника. Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця та перейти до розгляду тендерної пропозиції Скаржника, і, у випадку її відповідності, визнати Скаржника переможцем процедури закупівлі, укласти договір з ним , за результатами якого Скаржник би мав змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Інтер КО»» у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт туалетних приміщень за адресою: проспект Голосіївський, 120-В Голосіївського району м. Києва. Гімназія № 179), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-11-012752-a Всі необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.