-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами «Послуги з управління небезпечними відходами»
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
11.04.2024 19:38 - 03.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
ee169fe62c5f4be28a36a5a4b6187412
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-11-012621-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
Код предмету закупівлі згідно "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичнимита небезпечними відходами «Послуги з управління небезпечними відходами»
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 826d6eed230445e5b40a920c78dcee25 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-11-012621-a) Код предмету закупівлі згідно "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами «Послуги з управління небезпечними відходами».
Закупівлю було оголошено: 11.04.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
07.05.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 297 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції: «Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин).».
Натомість, у наданому учасником ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", дозволі № 627.19.18. відсутні такі роботи як «використання» та «знешкодження», що не відповідає технічним вимогам тендерної документації, а саме п. 9 Додатку 1.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" не відповідала кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації, та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-11-012621-a ID у PROZORRO 826d6eed230445e5b40a920c78dcee25 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-11-012621-a) Код предмету закупівлі згідно "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами «Послуги з управління небезпечними відходами». Замовник: Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
Пов'язані документи:
Учасник
- 05-9_Дозвіл держпраці роботи 1-2 кл (1).pdf 10.05.2024 16:27
- Протокол №297.pdf 10.05.2024 16:27
- скарга до АМКУ.PDF 10.05.2024 16:27
- Тендерна документація (35).doc 10.05.2024 16:27
- sign.p7s 10.05.2024 16:28
- Пояснення по суті Скарги.doc 13.05.2024 20:13
- Тендерна документація.doc 13.05.2024 20:13
- Внесенні зміни до ТД від 30.04.2024.odt 13.05.2024 20:13
- Протокол про внесення змін до ТД за рішенням АМКУ.pdf 13.05.2024 20:13
- Пояснення по суті Скарги.pdf 13.05.2024 20:20
- Внесенні зміни до ТД від 30.04.2024.odt 14.05.2024 16:47
- Пояснення по суті Скарги.doc 14.05.2024 16:47
- Протокол про внесення змін до ТД за рішенням АМКУ.pdf 14.05.2024 16:47
- Тендерна документація.doc 14.05.2024 16:47
- Пояснення по суті Скарги.pdf 14.05.2024 16:47
- рішення від 14.05.2024 № 8432.pdf 14.05.2024 16:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.05.2024 № 8910.pdf 22.05.2024 10:15
- рішення від 21.05.2024 № 8910.pdf 23.05.2024 18:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.05.2024 17:34
Дата розгляду скарги:
21.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.05.2024 16:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.05.2024 18:22
Пункт скарги
Номер:
0c1bbe1dde7c42db8d5efb2807039b0f
Заголовок пункту скарги:
Скарга
Опис заперечення:
Код предмету закупівлі згідно "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичнимита небезпечними відходами «Послуги з управління небезпечними відходами»
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 826d6eed230445e5b40a920c78dcee25 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-11-012621-a) Код предмету закупівлі згідно "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами «Послуги з управління небезпечними відходами».
Закупівлю було оголошено: 11.04.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
07.05.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 297 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції: «Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин).».
Натомість, у наданому учасником ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", дозволі № 627.19.18. відсутні такі роботи як «використання» та «знешкодження», що не відповідає технічним вимогам тендерної документації, а саме п. 9 Додатку 1.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" не відповідала кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації, та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-11-012621-a ID у PROZORRO 826d6eed230445e5b40a920c78dcee25 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-11-012621-a) Код предмету закупівлі згідно "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами «Послуги з управління небезпечними відходами». Замовник: Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 826d6eed230445e5b40a920c78dcee25 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-11-012621-a) Код предмету закупівлі згідно "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами «Послуги з управління небезпечними відходами».
Закупівлю було оголошено: 11.04.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
07.05.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 297 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції: «Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин).».
Натомість, у наданому учасником ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", дозволі № 627.19.18. відсутні такі роботи як «використання» та «знешкодження», що не відповідає технічним вимогам тендерної документації, а саме п. 9 Додатку 1.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" не відповідала кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації, та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-11-012621-a ID у PROZORRO 826d6eed230445e5b40a920c78dcee25 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-11-012621-a) Код предмету закупівлі згідно "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами «Послуги з управління небезпечними відходами». Замовник: Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Код предмету закупівлі згідно "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичнимита небезпечними відходами «Послуги з управління небезпечними відходами»
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 826d6eed230445e5b40a920c78dcee25 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-11-012621-a) Код предмету закупівлі згідно "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами «Послуги з управління небезпечними відходами».
Закупівлю було оголошено: 11.04.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
07.05.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 297 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції: «Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин).».
Натомість, у наданому учасником ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", дозволі № 627.19.18. відсутні такі роботи як «використання» та «знешкодження», що не відповідає технічним вимогам тендерної документації, а саме п. 9 Додатку 1.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" не відповідала кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації, та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-11-012621-a ID у PROZORRO 826d6eed230445e5b40a920c78dcee25 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-11-012621-a) Код предмету закупівлі згідно "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами «Послуги з управління небезпечними відходами». Замовник: Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 826d6eed230445e5b40a920c78dcee25 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-11-012621-a) Код предмету закупівлі згідно "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами «Послуги з управління небезпечними відходами».
Закупівлю було оголошено: 11.04.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
07.05.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 297 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції: «Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин).».
Натомість, у наданому учасником ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", дозволі № 627.19.18. відсутні такі роботи як «використання» та «знешкодження», що не відповідає технічним вимогам тендерної документації, а саме п. 9 Додатку 1.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" не відповідала кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації, та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-11-012621-a ID у PROZORRO 826d6eed230445e5b40a920c78dcee25 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-11-012621-a) Код предмету закупівлі згідно "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами «Послуги з управління небезпечними відходами». Замовник: Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Код предмету закупівлі згідно "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичнимита небезпечними відходами «Послуги з управління небезпечними відходами» Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 826d6eed230445e5b40a920c78dcee25 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-11-012621-a) Код предмету закупівлі згідно "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами «Послуги з управління небезпечними відходами». Закупівлю було оголошено: 11.04.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС. 07.05.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 297 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"". ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції: «Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин).». Натомість, у наданому учасником ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", дозволі № 627.19.18. відсутні такі роботи як «використання» та «знешкодження», що не відповідає технічним вимогам тендерної документації, а саме п. 9 Додатку 1. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" не відповідала кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації, та підлягала відхиленню. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-11-012621-a ID у PROZORRO 826d6eed230445e5b40a920c78dcee25 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-11-012621-a) Код предмету закупівлі згідно "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами «Послуги з управління небезпечними відходами». Замовник: Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
7b1bb15333984a589b66a367d6f0d5c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-11-012621-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
на умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Докази.pdf 15.04.2024 20:25
- Скарга текст.docx 15.04.2024 20:25
- Скарга.pdf 15.04.2024 20:26
- Скарга.pdf.p7s 15.04.2024 20:26
- Тендерна документація.doc 15.04.2024 20:26
- sign.p7s 15.04.2024 20:26
- рішення від 17.04.2024 № 6804.pdf 17.04.2024 16:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2024 № 7326.pdf 25.04.2024 14:47
- рішення від 24.04.2024 № 7326.pdf 29.04.2024 13:54
- Лист -пояснення ТОВ Тарком-Екосервіс.pdf 19.04.2024 16:18
- Внесенні зміни.odt 30.04.2024 16:00
- Протокол про внесення змін до ТД за рішенням АМКУ.pdf 30.04.2024 16:00
- Тендерна документація.doc 30.04.2024 16:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.04.2024 21:40
Дата розгляду скарги:
24.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.04.2024 16:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.04.2024 13:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24 квітня 2024 року № 7326 замовником внесені зміни до тендерної документації, зміни в додатках.
Пункт скарги
Номер:
9ae7b2068c8745acaa2f5b1eb9c64e71
Заголовок пункту скарги:
Заперечення
Опис заперечення:
11.04.2024 року Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами «Послуги з управління небезпечними відходами» з очікуваною вартістю 300 000 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
В умовах тендерної документації, затвердженої Рішенням уповноваженої особи з проведення закупівель Протокол №228 від «11» квітня 2024 року, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Умови тендерної документації по закупівлі «ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами «Послуги з управління небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-11-012621-a, є дискримінаційними, обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
В умовах тендерної документації, затвердженої Рішенням уповноваженої особи з проведення закупівель Протокол №228 від «11» квітня 2024 року, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Умови тендерної документації по закупівлі «ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами «Послуги з управління небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-11-012621-a, є дискримінаційними, обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Обґрунтування №1
×
-
Назва доказу:
Документальне підтвердження/докази
-
Опис доказу:
Документальне підтвердження/докази які надаються до скарги відповідно до ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
-
Повʼязаний документ:
Докази.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації