-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з надання окремого індивідуального хмарного середовища для обробки даних з підтримкою мульти-тенантного доступу для інфраструктури ГІКС «HealthNet»»
Завершена
4 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
11.04.2024 17:34 - 10.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
787d0c0130f9415491530e03ace5b89e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-11-012150-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 4. ТС Атестат відповідності КСЗІ №332В від 27.04.2023 р..pdf 15.04.2024 22:14
- Закон України Про публічні закупівлі.pdf 15.04.2024 22:14
- Додаток_2_до_ТД_Технічна_специфікація.docx 15.04.2024 22:14
- Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації.pdf 15.04.2024 22:14
- Додаток_3_до_ТД_Проєкт_договору.docx 15.04.2024 22:14
- 2. ТС Сертифікат ISO 27701 2019_Торгові Системи_укр.pdf 15.04.2024 22:14
- 3. ТС Атестат відповідності захищений вузол доступу до мережі Інтернет ТОВ ТОРГОВІ СИСТЕМИ.pdf 15.04.2024 22:14
- 1. ТС Сертифікат ISO IEC 27001_2022_Торгові Системи_укр.pdf 15.04.2024 22:14
- Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації.pdf.p7s 15.04.2024 22:14
- Постанова КМУ №266 від 29.04.2015 р..pdf 15.04.2024 22:14
- Цивільний кодекс України.pdf 15.04.2024 22:14
- sign.p7s 15.04.2024 22:15
- Коментарі на пояснення Замовника по суті Скарги № UA-2024-04-11-012150-a.c1.pdf.p7s 24.04.2024 18:46
- Коментарі на пояснення Замовника по суті Скарги № UA-2024-04-11-012150-a.c1.pdf 24.04.2024 18:46
- рішення від 17.04.2024 № 6846.pdf 17.04.2024 17:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2024 № 7434.pdf 26.04.2024 14:13
- рішення від 25.04.2024 № 7434.pdf 30.04.2024 12:26
- Додаток_2_5_1_Сертифiкат_Principal_Partner_ТОВ_ГIГАКЛАУД.pdf 19.04.2024 19:11
- Додаток_2_4_5_Довiдка_про_включення_в_точки_обмiну_трафiком_ТОВ.pdf 19.04.2024 19:11
- Додаток_2_4_3_Лист_вiд_ТОВ_Украiнськi_Магiстральнi_Мережi.pdf 19.04.2024 19:11
- Додаток_2_4_4_Договiр_мiж_ТОВ_НАФ_ВОЛЗ_та_ТОВ_ТОРГОВI_СИСТЕМИ.pdf 19.04.2024 19:11
- Додаток_2_11_Договiр_мiж_ДП_ДIЯ_та_ТОВ_Анте_Медiам.pdf 19.04.2024 19:11
- Додаток_2_3_1_Сертифiкати_на_працiвникiв_вiд_VMware_ТОВ_ТОРГОВI.pdf 19.04.2024 19:11
- Додаток_2_1_1_Сертифiкати_на_працiвникiв_вiд_Вмваре_ТОВ_Гiгаклауд.pdf 19.04.2024 19:11
- Додаток_2_6_Лист_гарантiя_наявностi_системи_вiртуалiзацii_VMware.pdf 19.04.2024 19:11
- Додаток_2_1_Довiдка_про_працiвникiв_ТОВ_ГIГАКЛАУД.pdf 19.04.2024 19:11
- Додаток_2_6_1_Сертифiкат_Partner_Connect_Advanced_ТОВ_АНТЕ_МЕДIАМ.pdf 19.04.2024 19:11
- Додаток_1_до_Пояснення_інформація_щодо_відповідності_усім_в_сукупності.docx 19.04.2024 19:11
- Додаток_2_10_Договiр_мiж_ТОВ_ТОРГОВI_СИСТЕМИ_та_Фонд_гарантування.pdf 19.04.2024 19:11
- Додаток_2_5_Довiдка_про_наявнiсть_в_ТОВ_ГIГАКЛАУД_статусу_VMware.pdf 19.04.2024 19:11
- Лист на скаргу в АМКУ.pdf 19.04.2024 19:11
- Додаток_2_7_1_Сертифiкат_Partner_Connect_Advanced_ТОВ_ТОРГОВI.pdf 19.04.2024 19:12
- Додаток 2.4.1. Print Screen щодо GIGAGROUP.pdf 19.04.2024 19:12
- Додаток_2_9_Договiр_мiж_ТОВ_АНТЕ_МЕДIАМ_Державне_агентство_вiдновлення.pdf 19.04.2024 19:12
- Додаток_2_2_Довiдка_про_наявнiсть_працiвникiв_ТОВ_АНТЕ_МЕДIАМ.pdf 19.04.2024 19:12
- Додаток_2_7_Довiдка_про_Vmware_ТОВ_ТОРГОВI_СИСТЕМИ.pdf 19.04.2024 19:12
- Додаток_2_2_1_Сетифiкати_на_працiвникiв_вiд_VMware_ТОВ_АНТЕ_МЕДIАМ.pdf 19.04.2024 19:12
- Додаток_2_4_2_Довiдка_про_включення_в_точки_обмiну_трафiком_ТОВ.pdf 19.04.2024 19:12
- Додаток_2_3_Довiдка_про_наявнiсть_працiвникiв_ТОВ_ТОРГОВI_СИСТЕМИ.pdf 19.04.2024 19:12
- Додаток_2_12_Договiр_мiж_АТ_УКРПОШТА_та_ТОВ_ТОРГОВI_СИСТЕМИ.pdf 19.04.2024 19:12
- Додаток 2.4. Print Screen щодо LIR.pdf 19.04.2024 19:12
- Додаток_2_8_Договiр_мiж_ТОВ_ГIГАКЛАУД_та_ДП_ДIЯ.pdf 19.04.2024 19:12
- Відповідь_на_скаргу_АМКУ_від_МОЗ_на_відправку.docx 19.04.2024 19:44
- ЗМІНИ_що_вносяться_–_хмара.docx 08.05.2024 23:57
- відповідь в АМК.docx 08.05.2024 23:57
- ТД_приватна_хмара_зміни.docx 08.05.2024 23:57
- Додаток_1_до_ТД_кваліф_критерії,_вимоги_зміни.docx 08.05.2024 23:57
- Додаток_2_до_ТД_Технічна_специфікація_зміни.docx 08.05.2024 23:57
- Додаток_3_до_ТД_Проєкт_договору_зміни.docx 08.05.2024 23:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.04.2024 22:48
Дата розгляду скарги:
25.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.04.2024 17:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.04.2024 12:26
Дата виконання рішення Замовником:
08.05.2024 23:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Міністерством охорони здоров’я України, на виконання рішенням від 25.04.2024 року № 7434-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.05.2024 року № 13 внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - «Послуги з надання окремого індивідуального хмарного середовища для обробки даних з підтримкою мульти-тенантного доступу для інфраструктури ГІКС «HealthNet»» (код за ДК 021:2015 – 72410000-7 Послуги провайдерів), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-11-012150-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Рішення від 25.04.2024 року № № 7434-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Міністерством охорони здоров’я України виконано у повному обсязі.
Пункт скарги
Номер:
e23aec9ba03341ff94d4c529182d0a08
Заголовок пункту скарги:
Оскаржувана умова в тендерній документації неправомірно звужує кількість учасників, що можуть взяти в ній участь та не дає можливість Скаржнику залучити до надання послуг Замовнику своїх окремих спеціалістів необхідної кваліфікації, які не мають диплому про освіту в сфері інформаційних технологій. А отже, потребує виключення.
Опис заперечення:
Пункт 1 Розділу 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги:
Замовником при встановленні вказаних вимог Документації було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, було порушено принцип недискримінації учасників (частина четверта статті 5 та частина четверта статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»), а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, як от принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
Постанова КМУ №266 від 29.04.2015 р.
-
Опис доказу:
Предметом Закупівлі є послуги з надання окремого індивідуального хмарного середовища для обробки даних з підтримкою мульти-тенантного доступу для інфраструктури ГІКС «HealthNet»» (код заДК 021:2015 – 72410000-7 Послуги провайдерів). Тобто, відповідно до умов Закупівлі Замовник має намір отримати послуги хмарних провайдерів, постачальників (операторів, провайдерів) електронних комунікаційних послуг, які, зокрема, надає Скаржник. https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=55&language=uk Відповідно до чинного Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого Постановою КМУ від 29 квітня 2015 року №266, галузь знань «Інформаційні технології» має код 12, тоді як окремо виділена галузь знань «Електроніка, автоматизація та електронні комунікації», код 17. Таким чином, в межах Закупівлі не обґрунтованим вбачається обмеження залучення працівників учасника, які мають освіту за спеціальностями, які відповідають галузі «Електроніка, автоматизація та електронні комунікації». Крім того, вказані вище галузі знань були закріплені в 2015 році. До вступу в дію Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого Постановою КМУ від 29 квітня 2015 року №266 діяли Перелік напрямів, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, затверджений постановою КМУ від 13 грудня 2006 року №1719 року, Перелік спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста, затверджений Постановою від 20 червня 2007 року №839. В зазначених переліках відсутня галузь знань за напрямом «Інформаційні технології». Натомість є декілька галузей, що можуть їй відповідати за напрямами підготовки, що туди належать, як-от «Інформатика та обчислювальна техніка», «Автоматика та управління». Те саме і щодо галузі «Електроніка, автоматизація та електронні комунікації». До вступу в силу вказаних переліків, в свою чергу, діяв Перелік напрямів та спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за відповідними освітньо-кваліфікаційними рівнями, затверджений Постановою КМУ від 24 травня 1997 року №507, який встановлював свою класифікацію спеціальностей, що можуть стосуватись інформаційних технологій та електронних комунікацій і так далі (щодо переліків, які діяли ще раніше). Таким чином, норма щодо надання дипломів про освіту в сфері інформаційних технологій також обмежує учасників і у можливості залучення працівників, які отримали освіту до 2015 року, коли галузь знань «Інформаційні технології» ще не існувала. Замовник не передбачив можливості застосування відповідностей між спеціальностями і галузями знань, які діяли в різні періоди часу. В той же час Замовник не наділений повноваженнями встановлювати відповідності між спеціальностями і галузями знань самостійно. Крім того, варто зазначити, що в чинному Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого Постановою КМУ від 29 квітня 2015 року №266 лише в редакції від 07 липня 2021 року закріплено відповідності між спеціальностями за законодавством України та деталізованими галузями за Міжнародною стандартною класифікацією освіти. Вказане ставить під питання або унеможливлює залучення працівників з іноземними дипломами, за освітою здобутою до 2021 року. Додатково зазначаємо, що в сфері IT взагалі зайнята велика кількість спеціалістів, які не мають відповідної профільної освіти, здобутої у вищих навчальних закладах або мають освіту в суміжних галузях. При цьому, мають значний досвід роботи в сфері IT, знання та вміння яких, в тому числі підтверджені міжнародними сертифікатами, як-от виробників відповідного програмного забезпечення, як вимагає в тендерній документації Замовник (наявність сертифікатів від компанії VMware Certified Professional Data Centre Virtualization). Номінальна наявність власне диплому не є показником кваліфікації працівника в галузі IT, яка надзвичайно швидко змінюється і розвивається. Таким чином, і з точки зору доцільності, оспорювана вимога є надмірною. Варто зазначити, що для включення в Реєстр постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг, що є обов’язковою умовою ведення господарської діяльності як постачальником електронних комунікаційних мереж та/або послуг відповідно до Порядку ведення реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг та його форма, затвердженого Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку від 20 квітня 2022 року № 30, не вимагається подання будь-якої інформації про освіту працівників такого суб’єкта господарювання.
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ №266 від 29.04.2015 р..pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Документація Замовника, в цій частині, є такою, що потребує внесення змін, з метою виключення дискримінаційних умов, які перешкоджають можливості учасникам, зокрема Скаржнику, взяти участь у процедурі закупівлі.
Номер:
8f0710ff3b7d4bcc955e7d3ccd7a4920
Заголовок пункту скарги:
Оскаржувані умови тендерної документації щодо надання актів наданих послуг за останні 6 місяців за угодою з співвиконавцем (телеком-оператором, який має статус LIR або телеком-оператором, який включений в точки обміну трафіком: UA-IX, Giganet) є надмірними та неправомірно звужують кількість учасників, що можуть взяти участь в Закупівлі, унеможливлюючи залучення учасниками, в тому числі Скаржником до надання послуг Замовнику співвиконавця (телеком-оператора), за угодою з яким відсутні акти наданих-послуг за останні 6 місяців. Крім того, оскаржувані вимоги обмежують право учасників, передбачене законодавством і тендерною пропозицією на власне залучення співвиконавця. Отже, такі умови потребують виключення.
Опис заперечення:
Пункт 9.2 Розділу 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ/ПЕРЕМОЖЦЯ— юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації;
Пункт 12 Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації
Пункт 12 Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовником при встановленні вказаних вимог Документації було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, було порушено принцип недискримінації учасників (частина четверта статті 5 та частина четверта статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»), а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, як от принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
Закон України Про публічні закупівлі
-
Опис доказу:
Абзацом 2 частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». Пункт 18 частини 2 статті 22 Закону закріплює, що в тендерній документації обов’язково має бути зазначена: «вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг». Пунктом 7 розділу 3 тендерної документації Замовником виконана вищезазначена вимога. Виходячи з аналізу оспорюваних вимог щодо обов’язку надання актів наданих послуг за останні шість місяців за угодою з телеком-оператором, якого учасник має намір залучити як співвиконавця: для їх виконання учасник повинен мати чинну угоду з таким телеком-оператором, яка діє щонайменше 6 місяців станом на дату подання тендерної пропозиції та передбачає щомісячну оплату послуг. Проте тривалість надання послуг співвиконавцем (телеком-оператором) учаснику жодним чином не впливає на можливість надання послуг відповідно до умов Закупівлі таким учасником. Наявність актів наданих послуг за 6 місяців (а не за місяць чи порівняно з їх відсутністю взагалі) не убезпечує Замовника від будь-яких ризиків щодо можливого розірвання чи невиконання договірних відносин з боку телеком-оператора, залученого учасником (якщо Замовник виходив з таких міркувань). Крім того, саме учасник (виконавець) є відповідальним перед замовником за порушення зобов’язання співвиконавця. Виконавець в свою чергу несе відповідальність у вигляді штрафних та адміністративно-господарських санкцій за порушення зобов’язань за договором про закупівлю, які встановлені розділом 7 Договору про закупівлю Додатку 2 до тендерної документації. Таким чином, вважаємо, що відповідність співвиконавця (телеком-оператором, який має статус LIR або телеком-оператором, який включений в точки обміну трафіком: UA-IX, Giganet), встановленим в тендерній документації вимогам та наявність діючої угоди між учасником та таким співвиконавцем щодо надання відповідних послуг, повною мірою підтверджують можливість такого співвиконавця (телеком-оператора) забезпечити надання послуг учасником відповідно до вимог Закупівлі. Тоді як вимога до надання актів тільки унеможливлюють залучення співвиконавця (телеком-оператора) учасниками, які з різних причин нещодавно уклали відповідну угоду (менше, ніж 6 місяців до дати подання тендерної пропозиції). Беручи до уваги, все вище зазначене, оскаржувані умови тендерної документації щодо надання актів наданих послуг за останні 6 місяців за угодою з співвиконавцем (телеком-оператором, який має статус LIR або телеком-оператором, який включений в точки обміну трафіком: UA-IX, Giganet) є надмірними та неправомірно звужують кількість учасників, що можуть взяти участь в Закупівлі, унеможливлюючи залучення учасниками, в тому числі Скаржником до надання послуг Замовнику співвиконавця (телеком-оператора), за угодою з яким відсутні акти наданих-послуг за останні 6 місяців. Крім того, оскаржувані вимоги обмежують право учасників, передбачене законодавством і тендерною пропозицією на власне залучення співвиконавця. Отже, такі умови потребують виключення. За таким умов, реалізувати право на залучення співвиконавця та взяти участь у Закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які нададуть в складі тендерної пропозиції акти наданих-послуг за останні 6 місяців за угодою зі співвиконавцем (телеком-оператором, який має статус LIR або телеком-оператором, який включений в точки обміну трафіком: UA-IX, Giganet), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
-
Повʼязаний документ:
Закон України Про публічні закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Цивільний кодекс України
-
Опис доказу:
Відповідно до ч. 1 ст. 901 Цивільного кодексу України: «За договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором». Акт наданих послуг – первинний документ, який відображає, що конкретна послуга (з зазначенням змісту та обсягу господарської операції, одиниці її виміру) була надана виконавцем. Статтею 838 Цивільного кодексу України визначено: «1. Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. 2. Генеральний підрядник відповідає перед субпідрядником за невиконання або неналежне виконання замовником своїх обов'язків за договором підряду, а перед замовником - за порушення субпідрядником свого обов'язку». Абзацом 2 частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
-
Повʼязаний документ:
Цивільний кодекс України.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Документація Замовника, в цій частині, є такою, що потребує внесення змін, з метою виключення дискримінаційних умов, які перешкоджають можливості учасникам, зокрема Скаржнику, взяти участь у процедурі закупівлі.
Номер:
be89c1681e1d499a933aaaf002f14e09
Заголовок пункту скарги:
Оскаржувана умова потребує встановлення строку виконання для надання послуги – «Забезпечення фізичного з’єднання з мережевої інфраструктури приватної хмари до національної телекомунікаційної мережі (НТМ)». В іншому випадку, створюються умови, за яких учасник за незалежних від нього обставин може бути підданий санкціям.
Опис заперечення:
Пункт 9 підрозділу 5.5. Технічна реалізація розділу Технічні вимоги Додатку 2 до Тендерної документації;
Додаток № 2 до Договору про закупівлю послуг Додатку 3 до тендерної документації.
Додаток №1 до Договору про закупівлю послуг Додатку 3 до тендерної документації
Додаток № 2 до Договору про закупівлю послуг Додатку 3 до тендерної документації.
Додаток №1 до Договору про закупівлю послуг Додатку 3 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Оскаржувана умова є неправомірною, порушує права учасників, в тому числі Скаржника, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, як-от принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості, а також запобігання зловживанням, передбачені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що є перешкодою для участі в Закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Додаток_3_до_ТД_Проєкт_договору
-
Опис доказу:
В Додатку 1 до Договору про закупівлю послуг Додатку 3 до тендерної документації міститься Таблиця 1 з Орієнтовним щомісячним об’ємом споживання високодоступних фізичних ресурсів (без врахування будь-яких резервних компонент) «Віртуальної приватної хмари» замовником. Пунктом 9 вказаної таблиці передбачено надання Замовником послуги – «Забезпечення фізичного з’єднання з мережевої інфраструктури приватної хмари до національної телекомунікаційної мережі (НТМ)». Таким чином, в межах Закупівлі Замовник передбачив отримання такої послуги як фізичне з’єднання з мережевої інфраструктури приватної хмари до національної телекомунікаційної мережі (НТМ). Відповідно до п.3.1 Договору про закупівлю Додатку 2 до тендерної документації: «3.1. Строк надання послуг з дати підписання договору і до 31 грудня 2024 року». При цьому, для окремих послуг в межах Закупівлі, зокрема тих, що потребують певного обсягу часу для їх надання, тендерною документацією становлено окремі строки надання. Наприклад, міграція та конвертація віртуальних сервісів має бути виконана протягом 14 днів з дати укладання Договору (пункт 1 підрозділу 5.6. розділу 5 Додатку № 2 до Договору про закупівлю послуг Додатку 3 до тендерної документації.); побудова «темної оптики» від офісу замовника до «Віртуальної приватної хмари» - не пізніше десяти робочих днів з дати підписання договору (пункт 16 підрозділу 5.3 розділу 5 Додатку № 2 до Договору про закупівлю послуг Додатку 3 до тендерної документації), тощо. Побудова каналу зв’язку з HTM не може бути здійснена одномоментно та також потребуватиме певного часу. Крім того, Замовник ще має забезпечити погодження на виконання такого з’єднання зі сторони НТМ. Проте Замовником не встановлено окремих строків надання послуги – «Забезпечення фізичного з’єднання з мережевої інфраструктури приватної хмари до національної телекомунікаційної мережі (НТМ)». Тоді як надання послуги з дати підписання договору про Закупівлю не є практично можливим. Невизначеність зі строком виконання побудови каналу зв’язку з НТМ створює умови, за яких Замовник може вимагати надання такої послуги з дати підписання договору чи на свій розсуд. Це в свою чергу може мати наслідком застосування до Виконавця штрафних та адміністративно-господарських санкцій, що передбачені розділом 7 Договору про закупівлю Додатку 2 до тендерної документації. Зокрема, пунктом 7.3. Договору про закупівлю Додатку 2 до тендерної документації передбачено: «7.3. За порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості Послуг з урахуванням ПДВ, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення. За прострочення понад тридцять календарних днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості з урахуванням ПДВ».
-
Повʼязаний документ:
Додаток_3_до_ТД_Проєкт_договору.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації
Номер:
7e86dc179b5d48e6bfaefb8e5e846654
Заголовок пункту скарги:
Замовник встановив обов’язкові вимоги щодо наявності в учасника статусу не нижче VMware Cloud Verified та партнерського статусу компанії VMware не нижче Partner Connect – Advanced.
Опис заперечення:
Пункт 9 Розділу 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ/ПЕРЕМОЖЦЯ— юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовником при встановленні вказаних вимог Документації було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, було порушено принцип недискримінації учасників (частина четверта статті 5 та частина четверта статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»), а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, як от принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
-
Опис доказу:
Також, в процесі перегляду перебувають і статуси, які присвоювала компанія VMware, Inc. своїм партнерам, в тому числі статус VMware Cloud Verified, наявність якого вимагає Замовник. Наразі, відсутня інформація щодо того чи продовжить діяти статус VMware Cloud Verified в чи його буде замінено. Цілком можливо, статус VMware Cloud Verified та не нижчі за нього не будуть діяти на період надання послуг за договором. Таким чином, за даних умов, обов’язкові вимоги щодо наявності в учасника статусу не нижче VMware Cloud Verified та партнерського статусу компанії VMware не нижче Partner Connect – Advanced ставить учасників в умови, коли неможливо виконати окремі умови Документації, як-от щодо діючих статусів станом на період подання своїх тендерних пропозицій учасниками та/або на період надання послуг за договором. Оскаржувані вимоги є дискримінаційними, оскільки всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» необґрунтовано звужують кількість учасників, що можуть взяти участь в Закупівлі.
-
Повʼязаний документ:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
-
Опис доказу:
Вважаємо, що Замовник встановленими вимогами звузив коло суб’єктів, які є здатними надати Замовнику послуги згідно умов Закупівлі та можуть прийняти в ній участь, з огляду на наступне: В листопаді 2023 року компанію виробника гіпервізорів VMware поглинула компанія Broadcom. https://www.broadcom.com/blog/broadcom-announces-successful-acquisition-of-vmware Наразі в політиці компанії проходять значні зміни щодо, в тому числі в системі партнерства та сертифікації. Зокрема, до 01 квітня 2024 року всі партнери компанії VMware отримали від компанії Broadcom запрошення приєднатись до нової партнерської програми Broadcom Advantage Program (BAP), яка включатиме наступні рівні Pinnacle, Premier чи Registered tier. Наразі, триває перехід на нову програму, який має завершитись до 30 квітня 2024 року. Станом на зараз BAP вже діє, а ряд колишніх партнерів компанії VMware мають присвоєні нові рівні партнерства згідно з Broadcom Advantage Program . Таким чином, на період подання своїх тендерних пропозицій ймовірно жоден з учасників вже не матиме статусу Partner Connect – Advanced, який відсутній в новій системі партнерства компанії Broadcom. При цьому, жоден з учасників не зможе виконати умову «мати партнерський статус не нижче Partner Connect – Advanced» на період надання послуг за договором. Витяг з інформації, що надається компанією Broadcom у тексті Скарги додається.
-
Повʼязаний документ:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вказані порушення є підставою для внесення змін у Документацію. Враховуючи все викладене в цьому пункті, вважаємо, що Замовник має закріпити актуальні вимоги щодо рівня партнерства (Broadcom Advantage Program), які наразі відомі та діють. А також, надати актуальні посилання на вимоги технологічності, функціональності, надійності та відмовостійкості, що висуваються компанією Broadcom, дотримання яких має забезпечити учасник і яким має відповідати для надання послуг Замовнику (замість статусу VMware Cloud Verified, становище якого наразі не визначено).
Номер:
558ede8d0fee48639f1e003a1c08806b
Заголовок пункту скарги:
Замовник визначив обов’язковим для надання йому послуг використання гіпервізору VMware, а саме Vmware vSphere 7.0.3 або вище, що порушує вимоги ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо заборони посилання на конкретні марку чи виробника.
Опис заперечення:
Розділ 1 Додатку 2 до Тендерної документації, який містить Технічну специфікацію;
Розділ 2 Додатку 2 до Тендерної документації;
Пункт 3 підрозділу 5.2 розділу 5 Додатку 2 до Тендерної документації;
Розділ 5 Додатку 2 до Тендерної документації ;
пункт 4 підрозділу 5.3 розділу 5 Додатку 2 до Тендерної документації;
Пункти 2 і 3 Вимоги до програмного забезпечення підрозділу 5.4 розділу 5 Додатку 2 до Тендерної документації;
Пункт 4.1.3 підрозділу 4.1 розділу 4 Додатку 2 до Тендерної документації;
Додаток 2 до Договору про закупівлю послуг Додатку 3 до тендерної документації;
Пункт 1 Розділу 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації;
Пункт 9 Розділу 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ/ПЕРЕМОЖЦЯ— юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації
Розділ 2 Додатку 2 до Тендерної документації;
Пункт 3 підрозділу 5.2 розділу 5 Додатку 2 до Тендерної документації;
Розділ 5 Додатку 2 до Тендерної документації ;
пункт 4 підрозділу 5.3 розділу 5 Додатку 2 до Тендерної документації;
Пункти 2 і 3 Вимоги до програмного забезпечення підрозділу 5.4 розділу 5 Додатку 2 до Тендерної документації;
Пункт 4.1.3 підрозділу 4.1 розділу 4 Додатку 2 до Тендерної документації;
Додаток 2 до Договору про закупівлю послуг Додатку 3 до тендерної документації;
Пункт 1 Розділу 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації;
Пункт 9 Розділу 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ/ПЕРЕМОЖЦЯ— юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Оскаржувана вимога сама по собі є дискримінаційною, оскільки всупереч вимогам ч.4 ст.5, ч.4 ст. 22, ч.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» необґрунтовано звужує кількість учасників, що можуть взяти участь в Закупівлі.
Відповідно права учасників, в т.ч. Скаржика, відображені в принципах здійснення публічних закупівель є порушеними, що є перешкодою для участі в Закупівлі.
Відповідно права учасників, в т.ч. Скаржика, відображені в принципах здійснення публічних закупівель є порушеними, що є перешкодою для участі в Закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
-
Опис доказу:
Вважаємо, що Замовник вказаними вимогами необґрунтовано звузив коло суб’єктів, які можуть прийняти участь у Закупівлі та які надають аналогічні за своїми характеристиками послуги, які побудовані на програмному забезпеченні гіпервізора інших виробників, крім компанії VMware, зокрема вказані вимоги зумовлюють неможливість використання для реалізації вимог Документації програмного забезпечення гіпервізора Hyper-V від компанії Microsoft чи будь-якого рішення інших виробників (компанії IBM, HP, Parallels). Гіпервізори виробників VMWare та Microsoft Hyper-V є найбільші та найвідоміші системи віртуалізації. Можливе використання систем віртуалізації VMWare та Microsoft Hyper-V в абсолютно однакових умовах. За умови використання даних систем віртуалізації на ідентичному за характеристиками обладнанні, не має значення яку з систем віртуалізації використовувати. Подібність систем віртуалізації Microsoft Hyper-V та VMWare передбачає, що будь-яку систему можливо побудувати на обох системах віртуалізації. Компоненти систем віртуалізації VMWare та Microsoft Hyper-V сумісні між собою. Як було зазначено вище, той факт, що поточний ХЦОД Замовника побудовано з використанням VMware не перешкоджає процесу перенесення даних з інформаційних систем побудованих на гіпервізорі VMWare в ХЦОД, що побудований на гіпервізорі Microsoft Hyper-V, який використовується Скаржником. Таке перенесення даних можливе, та не потребує додаткових фінансових вкладень, та суттєвих часових затрат. Оскаржуваною вимогою Замовник позбавив учасників Закупівлі, в т.ч. Скаржника, права запропонувати альтернативні варіанти побудови інфраструктури для надання послуг, відтак у Закупівлі зможуть прийняти участь лише ті учасники, які зможуть запропонувати послуги побудовані на програмному забезпеченні конкретного виробника VMware, а саме з використанням гіпервізора Vmware vSphere 7.0.3 або вище. Варто зазначити, що Скаржник пропонує послуги як з використанням гіпервізора VMware так і Microsoft Hyper-V, проте Скаржник не зобов’язаний забезпечити використання виключно ПЗ гіпервізора VMware, а саме Vmware vSphere 7.0.3 або вище.
-
Повʼязаний документ:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток_2_до_ТД_Технічна_специфікація
-
Опис доказу:
Замовник визначив обов’язковим для надання йому послуг використання гіпервізору VMware, а саме Vmware vSphere 7.0.3 або вище, що порушує вимоги ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо заборони посилання на конкретні марку чи виробника. Хоча, в Примітках до Додатку 2 до Тендерної документації містяться загальні положення щодо можливості застосування «еквіваленту», їх формальна наявність не може вважатися виконанням вимог статті 23 Закону та вимог Закону в частині заборони дискримінації учасників, з огляду на те, що: • Замовник всупереч частині 4 статті 23 Закону не надав обґрунтування посилання на конкретні марку чи виробника. Те, що наразі інформаційні системи Замовника функціонують на базі ПЗ гіпервізора Vmware vSphere (що слідує з п.1 підрозділу 5.6 розділу 5 Додатку 2 до Документації) не є перешкодою для надання послуг відповідно до предмету Закупівлі на базі ПЗ гіпервізора іншого виробника, наприклад, гіпервізора Microsoft Hyper-V, оскільки компоненти систем віртуалізації VMWare та Microsoft Hyper-V є сумісними між собою. • вимоги Документації складені Замовником таким чином, що унеможливлюють застосування для надання йому послуг іншого гіпервізора, окрім VMware. Таким чином, у учасників відсутня реальна можливість запропонувати «еквівалент». Окрім, посилання на конкретну марку гіпевізора - VMware, Документація містить вимоги до наявності у учасника статусу не нижче VMware Cloud Verified, партнерського статусу не нижче Partner Connect – Advanced А також, необхідності надати сертифікати на підтвердження компетентності працівників учасника, виданих компанією VMware, Inc. (США) (сертифікат Vmware Certified Professional Data Centre Virtualization). Враховуючи, що кожен виробник ПЗ гіпервізора має свою систему присвоєння партнерських рівнів, статусів та сертифікацій – виконати такі умови учасником, що має на меті запропонувати надання послуг з використанням ПЗ гіпервізора іншого виробника, ніж VMware не є можливим. Таким чином, вся Документація і її вимоги, викладені з урахуванням, що послуги будуть надаватись виключно з використанням гіпервізора VMware.
-
Повʼязаний документ:
Додаток_2_до_ТД_Технічна_специфікація.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни у Документацію. Замовник має забезпечити можливість надання йому послуг відповідно до предмету Закупівлі з використанням програмного забезпечення гіпервізора щонайменше двох виробників.
Номер:
834060fed43b49dbaf9b869e485c096b
Заголовок пункту скарги:
Враховуючи, пояснення надані Скаржником до Заперечення №5, Замовник порушив вимоги ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме не обґрунтував необхідність посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Зокрема, Замовник не обґрунтував необхідність використання процесорів виключно від виробника Intel, а саме не нижче Scalable Xeon 2-nd Generation.
Опис заперечення:
Пункт 4 підрозділу 5.3 розділу 5 Додатку 2 до Тендерної документації;
Пункт 4 підрозділу 5.3 розділу 5 Додатку 2 до Договору про закупівлю послуг Додатку 3 до тендерної документації;
Пункт 4 підрозділу 5.3 розділу 5 Додатку 2 до Договору про закупівлю послуг Додатку 3 до тендерної документації;
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Оскаржувана вимога сама по собі є дискримінаційною, оскільки всупереч вимогам ч.4 ст.5, ч.4 ст. 22, ч.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» необґрунтовано звужує кількість учасників, що можуть взяти участь в Закупівлі.
Відповідно права учасників, в т.ч. Скаржика, відображені в принципах здійснення публічних закупівель є порушеними, що є перешкодою для участі в Закупівлі.
Відповідно права учасників, в т.ч. Скаржика, відображені в принципах здійснення публічних закупівель є порушеними, що є перешкодою для участі в Закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
-
Опис доказу:
Компанія Intel не єдиний виробник процесорів в світі. Найбільший конкурент Intel є компанія виробник процесорів AMD. Обладнання серверів, що використовуються для створення ресурсного пулу індивідуального хмарного середовища процесорами виключно від виробника Intel не дає жодних переваг з технічної точки зору і не впливає на технічну можливість та якість надання послуг, що передбачені предметом Закупівлі у порівнянні з тим, якби такі сервери були обладнані процесорами виробника AMD, важливим є тільки питання в частині вимог до показників продуктивності процесорів. Замовник не зазначив вимоги до показників продуктивності процесорів для серверів, що мають використовуватись для створення ресурсного пулу «Віртуальної приватної хмари» і таким чином не надав можливості учасникам використовувати еквівалентні за показниками продуктивності процесори від іншого виробника, а ніж Intel. За таких умов, оспорюваною вимогою необґрунтовано обмежено коло потенційних учасників тільки тими суб’єктами господарювання, сервери яких обладнані виключно процесорами виробника Intel, а саме не нижче Scalable Xeon 2-nd Generation. Відтак взяти участь в Закупівлі зможуть лише учасники, що запропонують для створення ресурсного пулу «Віртуальної приватної хмари» сервери обладнані процесорами сімейства не нижче Scalable Xeon 2-nd Generation. Варто зазначити, що Скаржник спроможний надати послуги Замовнику у відповідності до предмету Закупівлі – з використанням процесорів Intel, проте Скаржник не зобов’язаний забезпечити обладнання серверів, що використовуються для створення ресурсного пулу індивідуального хмарного середовища, виключно процесорами Intel, а саме процесорами сімейства не нижче Scalable Xeon 2-nd Generation.
-
Повʼязаний документ:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни у Документацію. Замовник має забезпечити можливість надання йому послуг відповідно до предмету Закупівлі з використанням серверів, які обладнані процесорами щонайменше двох виробників.