-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Тверде паливо
Завершена
425 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 125.00 UAH
Період оскарження:
11.04.2024 17:01 - 17.04.2024 01:00
Вимога
Є відповідь
На підставі наведеного просимо відхилити пропозицію ФОП Темченко Василя Петровича та скасувати рішення про визначення переможцем учасника ФОП Темченко Василь Петрович.
Номер:
c74c14217d174b4eb6db8e925f6b49f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-11-011846-a.b1
Назва:
На підставі наведеного просимо відхилити пропозицію ФОП Темченко Василя Петровича та скасувати рішення про визначення переможцем учасника ФОП Темченко Василь Петрович.
Вимога:
Шановний представник Замовника,
Хочемо звернутися до вас з приводу проведення процедури закупівлі, в ході якої на підставі протоколу № 32 від 23.04.2024 було визначено пропозицію Фізичної особи-підприємця Темченко Василя Петровича такою, що відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю із даним учасником. Ми хотіли би звернути Вашу увагу на значні невідповідності пропозиції зазначеного переможця, які є суттєвими при оцінюванні в наслідок чого наявні порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
По-перше, всупереч вимозі, що встановлена у пункті 6 Форми 1 учасник надав затверджену копію попередньо укладеного договору на поставку товару за 2022 рік, хоча вимагалася затверджена копія договору за 2023 рік. Ця невідповідність вимогам тендерної документації може порушити прозорість та чесність конкурсного відбору.
По-друге, всупереч тому ж пункту, в складі тендерної пропозиції відсутній оригінал листа–відгука до наданого договору, наявність якого була передбачена з вимогами зазначеними в оголошенні про закупівлю. Це також є порушенням вимог встановленим документацією замовника та є грубою помилкою пропозиції.
На ступною невідповідністю є те що, переможець на підтвердження пункту 9 Форми 1, не надав підписаний додаток №2, що підтверджує відповідність запропонованого товару до технічних та якісних характеристик встановлених згідно з оголошенням.
Таким чином, наявні невідповідності, зокрема відсутність підписаного Додатку № 2 в якому зазначаються Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.
Відсутність такого документу свідчить про невідповідність пропозиції Переможця в частині документів які надаються учасником на підтвердження технічних та якісних характеристики предмета закупівлі.
Зважаючи на те, що відповідно до пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі товару, дана помилка не відноситься до невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником закупівлі у складі пропозиції. Оскільки, Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані Учасником закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається Оголошенням, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається Оголошенням (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником закупівлі в його пропозиції). Отже, за наявності вище зазначених помилок повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надаватися не може, і тому закупівля може бути завершена у єдиний законний спосіб шляхом відхилення пропозиції ФОП Темченко Василя Петровича через наявні грубі порушення вимог тендерної документації.
На підставі наведеного просимо відхилити пропозицію ФОП Темченко Василя Петровича та скасувати рішення про визначення переможцем учасника ФОП Темченко Василь Петрович.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2024 15:43
Вирішення:
Вимога учасника не підлягає задоволенню, виходячи з наступних підстав.
В силу ч. 1 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону; закону про публічні закупівлі) цей закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Нормами закону про публічні закупівлі не передбачено такої можливості, як скасування рішення замовника про визнання переможця у спрощеній закупівлі, виходячи з таких підстав.
Порядок та етапи проведення спрощеної закупівлі визначено ст. 14 Закону.
Так спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; подання пропозицій учасниками; проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
При цьому, закон не надає під час проведення спрощеної закупівлі право уповноваженій особі ухвалювати рішення про скасування дії протоколу на будь-якому з її етапів.
Переможцем спрощеної закупівлі є учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю (п. 19 ч. 1 ст. 1 Закону).
Якщо пропозиція учасника відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а заявлені у вимозі порушення носять абсолютно формальний характер та підлягають об’єктивному усуненню, то рішення замовника залишається у силі, а вимога учасника без задоволення.
Так учасник у вимозі зазначив, що учасник-переможець надав затверджену копію попередньо укладеного договору на поставку товару за 2022 рік, хоча вимагалася затверджена копія договору за 2023 рік. Заявлене порушення носить абсолютно формальний характер, так як учасником-переможцем не одноразово укладалися договори у 2023 році з самим Замовником (143/2-кес від 01.05.2023; 465-кес від 08.08.2023; 709-кес від 26.10.2023). Дана інформація достеменно відома Замовнику та не підлягає будь-якому сумніву відносно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у 2023 році. Далі учасник зазначає на відсутність у учасника-переможця листа–відгука до даному договору, однак лист-відгук надав учаснику-переможцю сам Замовник у 2023 році, зазначивши про те, що паливні брикети були належної якості, поставка була своєчасною, умови договору були виконані в повному обсязі, зауваження та претензії у Замовника відсутні. Замовник задоволений співпрацею з Фізичною особою-підприємцем Темченко Василем Петровичем (учасником-переможцем даної спрощеної закупівлі). Також була заявлена вимога про те, що учасник-переможець на підтвердження пункту 9 Форми 1 не надав підписаний додаток № 2, що підтверджує відповідність запропонованого товару до технічних та якісних характеристик встановлених згідно з оголошенням. Дана вимога не приймається до уваги Замовником, так як учасник-переможець на виконання пункту 9 Форми 1 надав підписаний додаток № 2 щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Дана інформація розміщена в електронній системі закупівель в файлах: «2. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.pdf», «2. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.pdf.p7s.zip».
З огляду на наведе вбачається, що у Замовника було достатньо підстав для визнання даного учасника переможцем, пропозиція учасника-переможця відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, заявлені у вимозі порушення носять формальний характер, які не впливають на зміст пропозиції учасника-переможця спрощеної закупівлі.
Окрім того, Замовник звертає увагу учасника на наступні норми права.
Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону, учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
З наведених норм чинного законодавства вбачається, що учасник може звернутися до замовника тільки у двох випадках, по-перше, у період уточнення інформації, по друге, у разі відхилення його пропозиції, тобто, вимога учасника не відповідає нормам чинного законодавства, у зв’язку з чим, не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні