-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Експлуатаційне утримання ділянки дороги на вулиці Шевченка від перехрестя з вул. С.Бродяка до будинку №24 в селі Ясениця-Сільна Дрогобицького району Львівської області (капітальний ремонт)
Завершена
1 760 492.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 802.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 802.46 UAH
Період оскарження:
11.04.2024 16:51 - 24.04.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо незаконного визначення переможцем ТОВ «КРПАТ-БУД»
Номер:
6bcadd562d7a492b91f04e8c8b40b39b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-11-011699-a.c1
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо незаконного визначення переможцем ТОВ «КРПАТ-БУД»
Скарга:
Замовник, всупереч принципам добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, в порушення вимог Закону, Особливостей визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «КАРПАТ-БУД» тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Автогрейдер NEW HOLLAND F156.7, 2012, 26287ВС, ТОВ АЛОВ.pdf 19.05.2024 21:55
- ГАРАНТІЯ 33030-12.pdf 19.05.2024 21:55
- Довідка щодо договору на вивіз буд.сміття.pdf 19.05.2024 21:55
- Д.1.1.1. ОБЛАДНАННЯ довідка 24 год.pdf 19.05.2024 21:55
- Автогудронатор Спец.вантажний цистерна FORD CARGO, 2016, BC2649EX, ТОВ АЛОВ.pdf 19.05.2024 21:55
- Машина поливально-мийна КАМАЗ 65117-А5, 2016, ВС6477ЕР, Гаджиєв В.І..pdf 19.05.2024 21:55
- _ 28 Відхилення пропозиції ТОВ ШЛЯХОВИК-Т с.Ясениця вул.Шевченка.pdf 19.05.2024 21:55
- Протокол _ 35 Визначення переможця с.Ясениця вул.Шевченка.pdf 19.05.2024 21:55
- Договір вивезення буд.сміття Борислав.pdf 19.05.2024 21:55
- Форма ДЦ - Додаток №30 до Настанови.pdf 19.05.2024 21:55
- Графік виконання робіт вул. ШЕВЧЕНКА м. БОРИСЛАВ.xlsx 19.05.2024 21:55
- Скарга АМКУ №545 від 19.05.2024.pdf 19.05.2024 21:55
- Фреза дорожня WIRTGEN W500, 2002, 26290ВС, ТОВ АЛОВ.pdf 19.05.2024 21:55
- Фреза дорожня WIRTGEN W210, 2010, 25671ВС, ТОВ АЛОВ.pdf 19.05.2024 21:55
- ТД із ЗМІНАМИ КР с.Ясениця-Сільна вул.Шевченка.doc 19.05.2024 21:56
- Договірна ціна.rtf 19.05.2024 21:56
- Підсумкова відомість ресурсів ДЦ ясениця архіві ZIP-WinRAR «Кошторис+графіки».rtf 19.05.2024 21:56
- 18.imd 19.05.2024 21:56
- Пояснювальна записка.rtf 19.05.2024 21:56
- Підсумкова відомість ресурсів ДЦ видобута з файлу 18.imd.rtf 19.05.2024 21:56
- КНУ. Настанова з визначення вартості будівництва..pdf 19.05.2024 21:56
- sign.p7s 19.05.2024 22:08
- Заперечення на пояснення Замовника вул. Шевченка с. Ясениця-Сільна.pdf.p7s 26.05.2024 15:42
- Заперечення на пояснення Замовника вул. Шевченка с. Ясениця-Сільна.pdf 26.05.2024 15:42
- Рішення Бориславської міської ради №118-2021.pdf 26.05.2024 15:43
- рішення від 21.05.2024 № 8877.pdf 21.05.2024 15:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.05.2024 № 9436.pdf 30.05.2024 14:16
- рішення від 29.05.2024 № 9436.pdf 03.06.2024 13:33
- Протокол _ 40 Відповідь на скаргу с.Ясениця.pdf 23.05.2024 18:36
- _ 40 Протокол ВІДПОВІДЬ НА СКАРГУ с.Ясениця вул. Шевченка.doc 23.05.2024 18:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.05.2024 22:25
Дата розгляду скарги:
29.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.05.2024 15:16
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.06.2024 13:34
Пункт скарги
Номер:
8793048667104613a8657bf7b99ec4dc
Заголовок пункту скарги:
Рішення замовника від 14.05.2024 про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "КАРПАТ-БУД" є незаконним
Опис заперечення:
Незаконне рішення замовника у формі Протоколу №35 від 14.05.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження Бориславської міської ради (далі – Протокол №35, оскаржуване Рішення), яким ТОВ «КАРПАТ-БУД» визначено переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із ТОВ «КАРПАТ-БУД» (копія додається).
11.04.2024 Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження Бориславської міської ради (далі-Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу «PROZORRO» оприлюднило оголошення №UA-2024-04-11-011699-a про проведення процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: «Експлуатаційне утримання ділянки дороги на вулиці Шевченка від перехрестя з вул. С. Бродяка до будинку №24 в селі Ясениця-Сільна Дрогобицького району Львівської області (капітальний ремонт) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)».
29.04.2024, за результатами проведеного електронного аукціону тендерну пропозицію ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т»» визначено найбільш економічно вигідною. Тендерну пропозицію на участь в процедурі закупівлі також подало ТОВ «КАРПАТ-БУД».
09.05.2024 Замовником, на веб-порталі Уповноваженого органу «PROZORRO» оприлюднено Протокол №28, відповідно до якого тендерну пропозицію ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т»» відхилено на підставі абз.2 пп.2 п.44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації (невідповідність окремих позицій відомості ресурсів ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» відомості ресурсів, опублікованій в складі тендерної документації замовника).
14.05.2024 Замовником оприлюднено Протокол №35 відповідно до якого ТОВ «КАРПАТ-БУД» визначено переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із ТОВ «КАРПАТ-БУД».
Оскаржуване рішення замовника не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), вимогам та умовам тендерної документації замовника.
Метою Закону, Особливостей є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Оскаржуваним Рішенням замовник, всупереч принципам добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, в порушення вимог Закону, Особливостей визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «КАРПАТ-БУД» тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Водночас, за наявності аналогічних обставин тендерну пропозиція ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» відхилена Замовником.
Не об’єктивний, упереджений, дискримінаційний підхід Замовника до оцінювання тендерних пропозицій порушує права нашого Товариства на добросовісну конкуренцію, недискримінацію учасників та рівного ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі та призводить до дискримінації та нерівного ставлення до учасників, як наслідок порушує права і законні інтереси Товариства щодо участі в процедурі закупівлі.
ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», як учасник закупівлі має право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках чинного законодавства. Проте, фактичні дії та рішення замовника вказують на протилежне.
11.04.2024 Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження Бориславської міської ради (далі-Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу «PROZORRO» оприлюднило оголошення №UA-2024-04-11-011699-a про проведення процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: «Експлуатаційне утримання ділянки дороги на вулиці Шевченка від перехрестя з вул. С. Бродяка до будинку №24 в селі Ясениця-Сільна Дрогобицького району Львівської області (капітальний ремонт) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)».
29.04.2024, за результатами проведеного електронного аукціону тендерну пропозицію ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т»» визначено найбільш економічно вигідною. Тендерну пропозицію на участь в процедурі закупівлі також подало ТОВ «КАРПАТ-БУД».
09.05.2024 Замовником, на веб-порталі Уповноваженого органу «PROZORRO» оприлюднено Протокол №28, відповідно до якого тендерну пропозицію ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т»» відхилено на підставі абз.2 пп.2 п.44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації (невідповідність окремих позицій відомості ресурсів ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» відомості ресурсів, опублікованій в складі тендерної документації замовника).
14.05.2024 Замовником оприлюднено Протокол №35 відповідно до якого ТОВ «КАРПАТ-БУД» визначено переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із ТОВ «КАРПАТ-БУД».
Оскаржуване рішення замовника не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), вимогам та умовам тендерної документації замовника.
Метою Закону, Особливостей є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Оскаржуваним Рішенням замовник, всупереч принципам добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, в порушення вимог Закону, Особливостей визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «КАРПАТ-БУД» тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Водночас, за наявності аналогічних обставин тендерну пропозиція ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» відхилена Замовником.
Не об’єктивний, упереджений, дискримінаційний підхід Замовника до оцінювання тендерних пропозицій порушує права нашого Товариства на добросовісну конкуренцію, недискримінацію учасників та рівного ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі та призводить до дискримінації та нерівного ставлення до учасників, як наслідок порушує права і законні інтереси Товариства щодо участі в процедурі закупівлі.
ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», як учасник закупівлі має право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках чинного законодавства. Проте, фактичні дії та рішення замовника вказують на протилежне.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.3.3. Розділу 3 тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати забезпечення тендерної пропозиції «Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті….Вид забезпечення тендерної пропозиції – безумовна та безвідклична, банківська гарантія»
ТОВ «КАРПАТ-БУД» в складі тендерної пропозиції надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді Електронної банківської гарантії №33030/12 від 25.04.2024. Проте, надана банківська гарантія не містить застереження про її безумовність, як цього вимагає Замовник. Відтак тендерне забезпечення учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Проте, такі невідповідності в тендерній пропозиції ТОВ «КАРПАТ-БУД» усунені не були.
З наведеного, поза всяким розумним сумнівом, Оскаржуване рішення замовника грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель, і як наслідок порушує основоположні права і охоронювані законом інтереси ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», які випливають із принципів здійснення публічних закупівель, а тому є незаконним і підлягає скасуванню.
Відповідно до п.1 Додатку №1 до тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні документально підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, шляхом надання довідки, згідно форми, що встановлена таблицею 1.
Додатком №2 визначено, що «Інформація про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) згідно предмету закупівлі підтверджується документально, а саме:
- у разі, якщо транспортні засоби та/або механізми власні, то на підтвердження подаються сканкопії оригіналів свідоцтв на всі транспортні засоби та/або механізми, що підлягають державній реєстрації.
- у разі, якщо транспортні засоби та/або механізми орендовані, чи у лізингу, чи надаються послуги, тощо, то подаються сканкопії оригіналів технічних паспортів/свідоцтв про реєстрацію та сканкопії оригіналів договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновані транспортні засоби та/або механізми….»
Також Додаток №2 до тендерної документації визначає, що Довідка про наявність обладнання «повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»)…»
Отже, учасників зобов’язано документально підтвердити наявність машин, механізмів, обладнання, які відображені в «Підсумковій відомості ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми».
Водночас, відповідно до Примітки «у разі якщо учасники під час формування тендерної пропозиції, планують замінити машино-механізми на інші, які виконують аналогічні функції, або роботи, що визначені в технічній специфікації можуть бути виконані без застосування вказаних механізмів, то вони зобов’язані відобразити таку заміну шляхом подання у складі тендерної пропозиції відомостей ресурсів до кошторисів та (за бажанням) пояснення щодо невикористання вказаних механізмів у своїй пропозиції.»
На виконання вимог п.3.7. Розділу 3 тендерної документації та Додатку №2 ТОВ «КАРПАТ-БУД» надано в складі тендерної пропозиції підсумкову відомість ресурсів (файл «Підсумкова відомість ресурсів ДЦ ясениця.rtf» архіву ZIP-WinRAR «Кошторис+графіки»).
Надана учасником підсумкова відомість ресурсів містить транспортні засоби і механізми аналогічні тим, які зазначені у відомості ресурсів, що в Додатку №2 до тендерної документації. Отже, Учасник не змінював машино-механізми на інші.
Серед іншого, в підсумковій відомості ресурсів ТОВ «КАРПАТ-БУД» відображені:
- Автогудронатори, місткість 3500 л (п.12),
- Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.] (п.13),
- Машини поливально-мийні, місткість 6000 л. (п.18),
- Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 1000 мм (п.21).
Проте, наявність таких транспортних засобів і механізмів ТОВ «КАРПАТ-БУД» документально не підтверджено відповідно до вимог тендерної документації.
ТОВ «КАРПАТ-БУД» з урахуванням виконання вимоги Замовника від 13.05.2024 про усунення невідповідностей надано Довідку від 14.05.2024 №1.1/т-8 Про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) згідно предмету закупівлі (файл «Д.1.1.1. ОБЛАДНАННЯ довідка 24 год.pdf») (далі-Довідка №1.1/т-8) доповнену до Довідки, яку надавав під час подання тендерної пропозиції.
Довідка №1.1/т-8 містить інформацію, зокрема про такі транспортні засоби та механізми:
- п.14 Довідки - Автогудронатор (спеціалізований вантажний цистерна) Ford Cargo, 2016р.в., орендований в ТОВ «АЛОВ» за договором оренди №ОР-2-2024 від 01.012024 Інформації про інші автогудронатори Довідка №1.1/т-8 не містить.
Задля документального підтвердження учасником надано сканкопію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХМ 333698 від 12.05.2017 відповідно до якого марка транспортного засобу: Ford, модель: Cargo, тип: спеціалізований вантажний цистерна. Проте, свідоцтво не містить жодних відомостей про те, що такий транспортний засіб є саме автогудронатором.
Тлумачний словник української мови визначає цистерну як резервуар для води та інших рідин, газів і таке інше. Водночас автогудронатор це самохідна машина для автоматичного рівномірного розливу під тиском нагрітих органічних в’яжучих матеріалів.
Відтак незрозуміло для яких саме матеріалів призначена цистерна (яку у своїй тендерній пропозиції підтверджує учасник) невідомо чи спроможний такий транспортний засіб до автоматичного рівномірного розливу під тиском нагрітих органічних в’яжучих.
Отже ТОВ «КАРПАТ-БУД» не підтвердив відповідно до вимог тендерної пропозиції наявність «Автогудронатора, місткістю 3500 л», який відображено в підсумковій відомості ресурсів.
- п.15 Довідки - Автогрейдер New Holland F156.7, 2012 р. орендований в ТОВ «АЛОВ» за договором оренди №ОР-2-2024 від 01.012024. Інформації про інші автогрейдери Довідка №1.1/т-8 не містить.
Задля документального підтвердження учасником надано свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №072252 від 10.05.2017 відповідно до якого за ТОВ «АЛОВ» зареєстровано автогрейдер New Holland F156.7, 2012 року випуску.
Відповідно до свідоцтва потужність двигуна 142 кВт, маса машини 16500 кг., що відповідає тяжкому типу автогрейдерів. Відтак документально підтверджений учасником автогрейдер New Holland F156.7 не є автогрейдером середнього типу потужністю 99 кВт, як це передбачено в підсумковій відомості ресурсів.
Отже ТОВ «КАРПАТ-БУД» не підтвердив відповідно до вимог тендерної пропозиції наявність Автогрейдера середнього типу, потужністю 99 кВт [135 к.с.], який відображено в підсумковій відомості ресурсів.
- п.38 Довідки - Машина поливально-мийна (спеціальний вантажний підмітально-прибиральна-С) Камаз 65117-А5, 2016р. за Договором позички від 12.04.2023 із В.Гаджиєвим. Інформації про інші поливально-мийні машини Довідка №1.1/т-8 не містить.
Задля документального підтвердження учасником надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХМ 474292 від 13.06.2017 про реєстрацію автомобіля марки: КАМАЗ, модель: 65117-А5, тип: спеціальний вантажний підмітально-прибиральна-С.
В свою чергу, поливально-мийні машини призначені для зволоження та мийки твердих покриттів всіх типів, а також для поливання зелених насаджень. Поливально-мийні машини базуються на автомобільних шасі, а також на вантажних напівпричепах і причепах. Поливально-мийні машини обладнані змінними робочими органами у вигляді щілинних поливальних і мийних насадок.
Підмітально-прибиральна машина призначена для прибирання дрібного сміття з дорожнього покриття. Така машина не є поливально-мийною.
Отже ТОВ «КАРПАТ-БУД» не підтвердив відповідно до вимог тендерної пропозиції наявність Машини поливально-мийної, місткістю 6000 л. яка відображена в підсумковій відомості ресурсів.
- п.23 Довідки - Фреза дорожня Wirtgen W210, 2010 р. орендований в ТОВ «АЛОВ» за договором оренди №ОР-2-2024 від 01.012024.
- п.24 Довідки - Фреза дорожня Wirtgen W500, 2010 р. орендований в ТОВ «АЛОВ» за договором оренди №ОР-2-2024 від 01.012024.
Ширина фрезерування таких машин становить 2000мм. та 500мм. відповідно. Отже Учасник не підтвердив наявність машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 1000 мм, яка зазначена в підсумковій відомості ресурсів.
Водночас, як згадувалось вище, Замовник звертався до Учасника з вимогою про усунення невідповідностей, в тому числі щодо документального підтвердження машин і механізмів, визначених підсумковою відомістю ресурсів. Проте, наведені вище невідповідності усунені не були, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАРПАТ-БУД».
Пунктом 3.7. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 тендерної документації, учасники для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника повинні надати в складі тендерної пропозиції «договір на вивіз будівельного сміття в радіусі не більше 30 км від міста Борислав».
На виконання цієї вимоги Замовника ТОВ «КАРПАТ-БУД» надало в складі тендерної пропозиції Договір про надання послуг по вивезенню будівельного сміття від 23.04.2024, укладений із ТОВ «Комунальник 1» (далі Договір).
Предметом Договору визначено «Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов’язання надати послуги по вивезенню будівельного сміття (далі-відходи) з території Замовника, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити надані послуги в порядку та строки визначені цим Договором» (п.1.1. Договору).
За приписами п.5.4.1. Договору Виконавець зобов’язаний «Надати послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, нормативних документів, діючих санітарних правил утримання території населених пунктів, Правил надання послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів та умов цього Договору».
ТОВ «КАРПАТ-БУД» додатково надало в складі тендерної пропозиції Довідку від 26.04.2024 №20/т-8 в котрій зазначає, що «Вивезення відходів на знешкодження до сміттєсортувальної станції (полігону) буде здійснюватись на Бориславському полігоні твердих побутових відходів (надалі – сміттєзвалище або полігон) по вулиці Братів Лисиків у місті Борислав на підставі Договору від 24.06.2021 року, укладеного між Дочірнім підприємством «Комунальник плюс» Товариства з обмеженою відповідальністю «Комунальник 1» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРІНЕРА БОРИСЛАВ»».
Надане ТОВ «КАРПАТ-БУД» підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в цій частині не відповідає вимогам п.3.7. Розділу 3 тендерної документації, позаяк:
1. Жодне із положень Договору не містить приписів про те, що вивіз сміття Виконавцем повинен (буде) здійснюватися в радіусі 30 км від м. Борислав.
2. Чинними нормами законодавства не встановлено обов’язок Виконавця здійснювати вивезення сміття в радіусі 30 км.
3. Замовник чітко визначив, що відповідність у цій частині повинна бути підтверджена саме Договором, а не довідкою чи якимось іншими документами.
4. Пояснення учасника, наведені в Довідці від 26.04.2024 №20/т-8 не зобов’язують Виконавця за Договором здійснювати вивіз сміття в радіусі 30 км від м. Борислав, є виключно припущенням учасника, які не підтверджені жодними об’єктивними даними в складі тендерної пропозиції.
5. Пояснення учасника, які він наводить у Довідці від 26.04.2024 №20/т-8 не підтверджені Виконавцем за Договором (ТОВ «Комунальник 1»), а тендерна пропозиція не містить жодних документів та/або фактичних об’єктивних даних про те, що вивезення будівельного сміття здійснюватиметься в радіусі не більше 30 км. від м. Борислав.
Отже, учасник – ТОВ «КАРПАТ-БУД» не підтвердив свою відповідність технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі шляхом надання в складі тендерної пропозиції «договору на вивіз будівельного сміття в радіусі не більше 30 км від міста Борислав».
Відтак, тендерна пропозиція ТОВ «КАРПАТ-БУД» в цій частині не відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі та мала бути відхилена Замовником, позаяк такі невідповідності не підлягають усуненню в порядку ч.16 ст.29 Закону, п.43 Особливостей.
Проте, за дивним збігом, Замовник таку невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «КАРПАТ-БУД» вимогам тендерної документації також не виявив (не міг не виявити) та тендерну пропозицію такого учасника не відхилив.
Додатком №2 до тендерної документації встановлено, що учасники процедури закупівлі повинні: «надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності ПРОПОЗИЦІЇ технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, що включає в себе:
- розрахунок договірної ціни та кошторис.
Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника.
- пояснювальну записку;
- локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проект календарного графіку виконання робіт
- проект плану фінансування робіт.
- підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва»».
Разом з цим, Замовником встановлено вимогу, що «Кошторисні документи повинні бути складені учасником відповідно до положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Договірну ціну та відповідні їй розрахунки слід надати в сканованому вигляді та у вигляді електронного файлу.
Аналогічні вимоги, в частині підтвердження відповідності учасника технічним і якісним характеристикам предмета закупівлі визначено в п.3.7 Розділу 3 тендерної документації.
ТОВ «КАРПАТ-БУД» надало в складі тендерної пропозиції розрахунок договірної ціни з підтверджуючими розрахунками (файли в архіві ZIP-WinRAR «Кошторис+графіки» та розрахунки договірної ціни в електронному файлі «18.imd»). Серед інших кошторисних документів такі файли містять і пояснювальну записку.
Відповідно до п.5 Додатку №2 до тендерної документації «Згідно з рішенням Бориславської міської ради Львівської області від 11.02.2021 року № 118 розмір кошторисної заробітної плати на 2021 рік, яка враховується при складанні кошторисної документації, становить 14 000,00 грн., що відповідає середньому розряду 3,8 складності робіт у будівництві при виконанні їх у звичайних умовах.»
Проте, учасником – ТОВ «КАРПАТ-БУД» не дотримано встановленої замовником вимоги про врахування при складанні кошторисної документації розміру кошторисної заробітної плати в сумі 14 000,00 грн.
Відповідно до наданої в складі кошторисної документації «Пояснювальної записки» ТОВ «КАРПАТ-БУД» при здійсненні кошторисних розрахунків договірної ціни врахувало середньомісячну заробітну плату працівника в розмірі 12 800,00 грн.
Разом з цим, всупереч вимоги Замовника про надання в складі тендерної пропозиції підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни ТОВ «КАРПАТ-БУД» в складі тендерної пропозиції не надало підтверджуючий розрахунок заробітної плати.
Отже, в цій частині тендерна пропозиція ТОВ «КАРПАТ-БУД» не відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, що є підставою для її відхилення, оскільки такі невідповідності не є невідповідностями, які можуть бути усунені в порядку ч.16 ст.29 Закону, п.43 Особливостей.
Проте, Замовник тендерну пропозицію ТОВ «КАРПАТ-БУД» не відхилив, чим порушив вимоги Закону, Особливостей, вимоги тендерної документації.
Додатком №2 до тендерної документації встановлено, що учасники процедури закупівлі повинні: «надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності ПРОПОЗИЦІЇ технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, що включає в себе:
- розрахунок договірної ціни та кошторис.
Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника.
- пояснювальну записку;
- локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проект календарного графіку виконання робіт
- проект плану фінансування робіт.
- підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва»».
Разом з цим, Замовником встановлено вимогу, що «Кошторисні документи повинні бути складені учасником відповідно до положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Договірну ціну та відповідні їй розрахунки слід надати в сканованому вигляді та у вигляді електронного файлу.
Аналогічні вимоги, в частині підтвердження відповідності учасника технічним і якісним характеристикам предмета закупівлі визначено в п.3.7 Розділу 3 тендерної документації.
ТОВ «КАРПАТ-БУД» надало в складі тендерної пропозиції розрахунок договірної ціни з підтверджуючими розрахунками (файли в архіві ZIP-WinRAR «Кошторис+графіки» та розрахунки в електронному файлі «18.imd»). Серед інших кошторисних документів такі файли містять і підсумкову відомість ресурсів.
Проте, підсумкова відомість ресурсів, яка міститься в архіві ZIP-WinRAR «Кошторис+графіки» (далі-Відомість ресурсів-1) не відповідає підсумковій відомості ресурсів, яка видобута із завантаженого учасником електронний файл «18.imd» (далі-Відомість ресурсів-2) Такі документи містять розбіжності, зокрема:
1. У графі «Разом по розділу ІІ в тому числі енергоносії» зазначено:
- Відомість-1: Мастильні матеріали, кг, 51,055
- Відомість-2: Мастильні матеріали, кг, 6,309
Водночас у Відомості-2 зазначено витрати: моторна олія – кг – 42,846; моторна олія – л – 47,018; пластині мастила – кг – 3,808; трансмисійна олія – кг – 14,281; трансмисійна олія – л – 15,868. Проте у Відомості-1 такі витрати відсутні.
2. В рядку 30 зазначено:
- Відомість-1: Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2 – т – 0,003600
- Відомість-2: Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2 – т – 0,00361
3. В рядку 31 зазначено:
- Відомість-1: Поковки з квадратних заготовок – т – 0,007990
- Відомість-2: Поковки з квадратних заготовок – т – 0,008
4. В рядку 35 зазначено:
- Відомість-1: Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40мм, марка М600 – м-3 – 0,001700
- Відомість-2: Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40мм, марка М600 – м-3 – 0,00177
При цьому звертаю увагу, що однією із підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» стала невідповідність кількості щебню в п.35 відомості ресурсів (замість 0,001700м.3 зазначено 0,00177м.3)
5. В рядку 36 зазначено:
- Відомість-1: Готова піщано-щебенева суміш, розмір зерен понад 0 до 40мм. – м3 – 255,43 – 1646/420437,78 – 1370,00/273310,10 – 576/147127,68.
- Відомість-2: Готова піщано-щебенева суміш, розмір зерен понад 0 до 40мм. – м3 – 255,43 – 1646/420437,78 – 1070,00/273310, 10 – 576/147127,68.
З наведеного, ціна одиниці товару (1646), яка зазначена в стопці 6/7 рядка 36 Відомості-1, не відповідає сумі значень, які вказано в стопці 8/9 (1370) та 10/11 (576). З урахуванням значень вказаних в стовпцях 8/9 та 10/11 ціна за одиницю товару та всього грн. в стовпці 6/7 мали б бути відповідно 1946/497066,78.
6. В рядку 37 зазначено:
- Відомість-1: Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип А, марка 1 – т – 185,76 – 4160/772761,60 – 4800,00/705888,00 – 360/66873,60.
- Відомість-2: Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип А, марка 1 – т – 185,76 – 4160/772761,60 – 3800,00/705888,00 – 360/66873,60.
З наведеного, ціна одиниці товару (4160), яка зазначена в стопці 6/7 рядка 37 Відомості-1, не відповідає сумі значень, які вказано в стопці 8/9 (4800,00) та 10/11 (360). З урахуванням значень вказаних в стовпцях 8/9 та 10/11 ціна за одиницю товару та всього грн. в стовпці 6/7 мали б бути відповідно 5160/958521,60.
Значення у Відомості-1 змінювались у «ручному режимі», а не в програмному комплексі АВК, як цього вимагає тендерна документація Замовника, і як наслідок вони є неправильними.
Отже ціни на матеріальні ресурси, які зазначено в рядках 36, 37 Відомості-1 визначено невірно, всупереч вимогам Настанови з визначення вартості будівництва. Відповідно до п.2.1. Настанови «Система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів»
Отже, в цій частині тендерна пропозиція ТОВ «КАРПАТ-БУД» не відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, що є підставою для її відхилення, позаяк такі невідповідності не підлягають усуненню в порядку ч.16 ст.29 Закону, п.43 Особливостей.
Додатком №2 до тендерної документації встановлено, що учасники процедури закупівлі повинні: «надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності ПРОПОЗИЦІЇ технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, що включає в себе:
- розрахунок договірної ціни та кошторис.
Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника.
- пояснювальну записку;
- локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проект календарного графіку виконання робіт
- проект плану фінансування робіт.
- підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва»».
Разом з цим, Замовником встановлено вимогу, що «Кошторисні документи повинні бути складені учасником відповідно до положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Договірну ціну та відповідні їй розрахунки слід надати в сканованому вигляді та у вигляді електронного файлу.
Аналогічні вимоги, в частині підтвердження відповідності учасника технічним і якісним характеристикам предмета закупівлі визначено в п.3.7 Розділу 3 тендерної документації.
ТОВ «КАРПАТ-БУД» надало в складі тендерної пропозиції розрахунок договірної ціни з підтверджуючими розрахунками (файли в архіві ZIP-WinRAR «Кошторис+графіки» та розрахунки в електронному файлі «18.imd»).
Проте, розрахунок договірної ціни (файл архіву «Договірна ціна.rtf») за своїми формою і змістом не відповідають вимогам Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (з урахуванням змін) (далі по тексту - Настанова).
1. Форма договірної ціни ТОВ «КАРПАТ-БУД» не відповідає формі, яка визначена Додатком №30 до Настанови, зокрема, не містить відомостей про розділ ІІ, відомостей про «Розрахунок №14 витрати на придбання та доставку устаткування на будову».
2. В договірній ціні зазначено, що така складена на будівництво "Експлуатаційне утримання ділянки дороги на вулиці Шевченка від перехрестя з вул. С.Бродяка до будинку №24 в селі Ясениця-Сільна Дрогобицького району Львівської області (капітальний ремонт)", що здійснюється в 2024 році. Проте, відповідно до тендерної документації, Додатку №5 до тендерної документації (Проект договору) період виконання робіт – до 31.12.2025. В цей же час, відповідно до графіку виконання робіт, наданого ТОВ «КАРПАТ-БУД» в складі тендерної пропозиції роботи він планує виконувати також в травні-червні 2025 року.
3. В договірній ціні невірно зазначено замовника «Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради», відтак не зрозуміло Управління ЖКГЕ якої саме міської ради є Замовником відповідно до цієї договірної ціни.
Наведені невідповідності є невідповідностями, які не підлягають усуненню в порядку ч.16 ст.29, Закону, п.43 Особливостей, і є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Проте, Замовником, під час розгляду і оцінки тендерної пропозиції ТОВ «КАРПАТ-БУД» такі невідповідності виявлені не були, хоча вони є очевидними, і як наслідок тендерна пропозиція ТОВ «КАРПАТ-БУД» відхилена не була.
Наведені обставини неабияк свідчать про упередженість Замовника дискримінаційне, нерівне ставлення до учасників, не об’єктивне визначення переможця торгів.
ТОВ «КАРПАТ-БУД» в складі тендерної пропозиції надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді Електронної банківської гарантії №33030/12 від 25.04.2024. Проте, надана банківська гарантія не містить застереження про її безумовність, як цього вимагає Замовник. Відтак тендерне забезпечення учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Проте, такі невідповідності в тендерній пропозиції ТОВ «КАРПАТ-БУД» усунені не були.
З наведеного, поза всяким розумним сумнівом, Оскаржуване рішення замовника грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель, і як наслідок порушує основоположні права і охоронювані законом інтереси ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», які випливають із принципів здійснення публічних закупівель, а тому є незаконним і підлягає скасуванню.
×
-
Назва доказу:
Банківська гарантія
-
Опис доказу:
Не відповідає вимогам тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
ГАРАНТІЯ 33030-12.pdf
Відповідно до п.1 Додатку №1 до тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні документально підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, шляхом надання довідки, згідно форми, що встановлена таблицею 1.
Додатком №2 визначено, що «Інформація про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) згідно предмету закупівлі підтверджується документально, а саме:
- у разі, якщо транспортні засоби та/або механізми власні, то на підтвердження подаються сканкопії оригіналів свідоцтв на всі транспортні засоби та/або механізми, що підлягають державній реєстрації.
- у разі, якщо транспортні засоби та/або механізми орендовані, чи у лізингу, чи надаються послуги, тощо, то подаються сканкопії оригіналів технічних паспортів/свідоцтв про реєстрацію та сканкопії оригіналів договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновані транспортні засоби та/або механізми….»
Також Додаток №2 до тендерної документації визначає, що Довідка про наявність обладнання «повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»)…»
Отже, учасників зобов’язано документально підтвердити наявність машин, механізмів, обладнання, які відображені в «Підсумковій відомості ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми».
Водночас, відповідно до Примітки «у разі якщо учасники під час формування тендерної пропозиції, планують замінити машино-механізми на інші, які виконують аналогічні функції, або роботи, що визначені в технічній специфікації можуть бути виконані без застосування вказаних механізмів, то вони зобов’язані відобразити таку заміну шляхом подання у складі тендерної пропозиції відомостей ресурсів до кошторисів та (за бажанням) пояснення щодо невикористання вказаних механізмів у своїй пропозиції.»
На виконання вимог п.3.7. Розділу 3 тендерної документації та Додатку №2 ТОВ «КАРПАТ-БУД» надано в складі тендерної пропозиції підсумкову відомість ресурсів (файл «Підсумкова відомість ресурсів ДЦ ясениця.rtf» архіву ZIP-WinRAR «Кошторис+графіки»).
Надана учасником підсумкова відомість ресурсів містить транспортні засоби і механізми аналогічні тим, які зазначені у відомості ресурсів, що в Додатку №2 до тендерної документації. Отже, Учасник не змінював машино-механізми на інші.
Серед іншого, в підсумковій відомості ресурсів ТОВ «КАРПАТ-БУД» відображені:
- Автогудронатори, місткість 3500 л (п.12),
- Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.] (п.13),
- Машини поливально-мийні, місткість 6000 л. (п.18),
- Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 1000 мм (п.21).
Проте, наявність таких транспортних засобів і механізмів ТОВ «КАРПАТ-БУД» документально не підтверджено відповідно до вимог тендерної документації.
ТОВ «КАРПАТ-БУД» з урахуванням виконання вимоги Замовника від 13.05.2024 про усунення невідповідностей надано Довідку від 14.05.2024 №1.1/т-8 Про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) згідно предмету закупівлі (файл «Д.1.1.1. ОБЛАДНАННЯ довідка 24 год.pdf») (далі-Довідка №1.1/т-8) доповнену до Довідки, яку надавав під час подання тендерної пропозиції.
Довідка №1.1/т-8 містить інформацію, зокрема про такі транспортні засоби та механізми:
- п.14 Довідки - Автогудронатор (спеціалізований вантажний цистерна) Ford Cargo, 2016р.в., орендований в ТОВ «АЛОВ» за договором оренди №ОР-2-2024 від 01.012024 Інформації про інші автогудронатори Довідка №1.1/т-8 не містить.
Задля документального підтвердження учасником надано сканкопію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХМ 333698 від 12.05.2017 відповідно до якого марка транспортного засобу: Ford, модель: Cargo, тип: спеціалізований вантажний цистерна. Проте, свідоцтво не містить жодних відомостей про те, що такий транспортний засіб є саме автогудронатором.
Тлумачний словник української мови визначає цистерну як резервуар для води та інших рідин, газів і таке інше. Водночас автогудронатор це самохідна машина для автоматичного рівномірного розливу під тиском нагрітих органічних в’яжучих матеріалів.
Відтак незрозуміло для яких саме матеріалів призначена цистерна (яку у своїй тендерній пропозиції підтверджує учасник) невідомо чи спроможний такий транспортний засіб до автоматичного рівномірного розливу під тиском нагрітих органічних в’яжучих.
Отже ТОВ «КАРПАТ-БУД» не підтвердив відповідно до вимог тендерної пропозиції наявність «Автогудронатора, місткістю 3500 л», який відображено в підсумковій відомості ресурсів.
- п.15 Довідки - Автогрейдер New Holland F156.7, 2012 р. орендований в ТОВ «АЛОВ» за договором оренди №ОР-2-2024 від 01.012024. Інформації про інші автогрейдери Довідка №1.1/т-8 не містить.
Задля документального підтвердження учасником надано свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №072252 від 10.05.2017 відповідно до якого за ТОВ «АЛОВ» зареєстровано автогрейдер New Holland F156.7, 2012 року випуску.
Відповідно до свідоцтва потужність двигуна 142 кВт, маса машини 16500 кг., що відповідає тяжкому типу автогрейдерів. Відтак документально підтверджений учасником автогрейдер New Holland F156.7 не є автогрейдером середнього типу потужністю 99 кВт, як це передбачено в підсумковій відомості ресурсів.
Отже ТОВ «КАРПАТ-БУД» не підтвердив відповідно до вимог тендерної пропозиції наявність Автогрейдера середнього типу, потужністю 99 кВт [135 к.с.], який відображено в підсумковій відомості ресурсів.
- п.38 Довідки - Машина поливально-мийна (спеціальний вантажний підмітально-прибиральна-С) Камаз 65117-А5, 2016р. за Договором позички від 12.04.2023 із В.Гаджиєвим. Інформації про інші поливально-мийні машини Довідка №1.1/т-8 не містить.
Задля документального підтвердження учасником надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХМ 474292 від 13.06.2017 про реєстрацію автомобіля марки: КАМАЗ, модель: 65117-А5, тип: спеціальний вантажний підмітально-прибиральна-С.
В свою чергу, поливально-мийні машини призначені для зволоження та мийки твердих покриттів всіх типів, а також для поливання зелених насаджень. Поливально-мийні машини базуються на автомобільних шасі, а також на вантажних напівпричепах і причепах. Поливально-мийні машини обладнані змінними робочими органами у вигляді щілинних поливальних і мийних насадок.
Підмітально-прибиральна машина призначена для прибирання дрібного сміття з дорожнього покриття. Така машина не є поливально-мийною.
Отже ТОВ «КАРПАТ-БУД» не підтвердив відповідно до вимог тендерної пропозиції наявність Машини поливально-мийної, місткістю 6000 л. яка відображена в підсумковій відомості ресурсів.
- п.23 Довідки - Фреза дорожня Wirtgen W210, 2010 р. орендований в ТОВ «АЛОВ» за договором оренди №ОР-2-2024 від 01.012024.
- п.24 Довідки - Фреза дорожня Wirtgen W500, 2010 р. орендований в ТОВ «АЛОВ» за договором оренди №ОР-2-2024 від 01.012024.
Ширина фрезерування таких машин становить 2000мм. та 500мм. відповідно. Отже Учасник не підтвердив наявність машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 1000 мм, яка зазначена в підсумковій відомості ресурсів.
Водночас, як згадувалось вище, Замовник звертався до Учасника з вимогою про усунення невідповідностей, в тому числі щодо документального підтвердження машин і механізмів, визначених підсумковою відомістю ресурсів. Проте, наведені вище невідповідності усунені не були, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАРПАТ-БУД».
×
-
Назва доказу:
Підсумкова відомість ресурсів
-
Опис доказу:
Учасником документально не підтверджено наявність техніки відповідно до відомості ресурсів
-
Повʼязаний документ:
Підсумкова відомість ресурсів ДЦ ясениця архіві ZIP-WinRAR «Кошторис+графіки».rtf
Пунктом 3.7. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 тендерної документації, учасники для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника повинні надати в складі тендерної пропозиції «договір на вивіз будівельного сміття в радіусі не більше 30 км від міста Борислав».
На виконання цієї вимоги Замовника ТОВ «КАРПАТ-БУД» надало в складі тендерної пропозиції Договір про надання послуг по вивезенню будівельного сміття від 23.04.2024, укладений із ТОВ «Комунальник 1» (далі Договір).
Предметом Договору визначено «Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов’язання надати послуги по вивезенню будівельного сміття (далі-відходи) з території Замовника, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити надані послуги в порядку та строки визначені цим Договором» (п.1.1. Договору).
За приписами п.5.4.1. Договору Виконавець зобов’язаний «Надати послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, нормативних документів, діючих санітарних правил утримання території населених пунктів, Правил надання послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів та умов цього Договору».
ТОВ «КАРПАТ-БУД» додатково надало в складі тендерної пропозиції Довідку від 26.04.2024 №20/т-8 в котрій зазначає, що «Вивезення відходів на знешкодження до сміттєсортувальної станції (полігону) буде здійснюватись на Бориславському полігоні твердих побутових відходів (надалі – сміттєзвалище або полігон) по вулиці Братів Лисиків у місті Борислав на підставі Договору від 24.06.2021 року, укладеного між Дочірнім підприємством «Комунальник плюс» Товариства з обмеженою відповідальністю «Комунальник 1» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРІНЕРА БОРИСЛАВ»».
Надане ТОВ «КАРПАТ-БУД» підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в цій частині не відповідає вимогам п.3.7. Розділу 3 тендерної документації, позаяк:
1. Жодне із положень Договору не містить приписів про те, що вивіз сміття Виконавцем повинен (буде) здійснюватися в радіусі 30 км від м. Борислав.
2. Чинними нормами законодавства не встановлено обов’язок Виконавця здійснювати вивезення сміття в радіусі 30 км.
3. Замовник чітко визначив, що відповідність у цій частині повинна бути підтверджена саме Договором, а не довідкою чи якимось іншими документами.
4. Пояснення учасника, наведені в Довідці від 26.04.2024 №20/т-8 не зобов’язують Виконавця за Договором здійснювати вивіз сміття в радіусі 30 км від м. Борислав, є виключно припущенням учасника, які не підтверджені жодними об’єктивними даними в складі тендерної пропозиції.
5. Пояснення учасника, які він наводить у Довідці від 26.04.2024 №20/т-8 не підтверджені Виконавцем за Договором (ТОВ «Комунальник 1»), а тендерна пропозиція не містить жодних документів та/або фактичних об’єктивних даних про те, що вивезення будівельного сміття здійснюватиметься в радіусі не більше 30 км. від м. Борислав.
Отже, учасник – ТОВ «КАРПАТ-БУД» не підтвердив свою відповідність технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі шляхом надання в складі тендерної пропозиції «договору на вивіз будівельного сміття в радіусі не більше 30 км від міста Борислав».
Відтак, тендерна пропозиція ТОВ «КАРПАТ-БУД» в цій частині не відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі та мала бути відхилена Замовником, позаяк такі невідповідності не підлягають усуненню в порядку ч.16 ст.29 Закону, п.43 Особливостей.
Проте, за дивним збігом, Замовник таку невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «КАРПАТ-БУД» вимогам тендерної документації також не виявив (не міг не виявити) та тендерну пропозицію такого учасника не відхилив.
×
-
Назва доказу:
Договір на вивезення будівельного сміття
-
Опис доказу:
Зміст договору не відповідає вимогам технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Договір вивезення буд.сміття Борислав.pdf
Додатком №2 до тендерної документації встановлено, що учасники процедури закупівлі повинні: «надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності ПРОПОЗИЦІЇ технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, що включає в себе:
- розрахунок договірної ціни та кошторис.
Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника.
- пояснювальну записку;
- локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проект календарного графіку виконання робіт
- проект плану фінансування робіт.
- підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва»».
Разом з цим, Замовником встановлено вимогу, що «Кошторисні документи повинні бути складені учасником відповідно до положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Договірну ціну та відповідні їй розрахунки слід надати в сканованому вигляді та у вигляді електронного файлу.
Аналогічні вимоги, в частині підтвердження відповідності учасника технічним і якісним характеристикам предмета закупівлі визначено в п.3.7 Розділу 3 тендерної документації.
ТОВ «КАРПАТ-БУД» надало в складі тендерної пропозиції розрахунок договірної ціни з підтверджуючими розрахунками (файли в архіві ZIP-WinRAR «Кошторис+графіки» та розрахунки договірної ціни в електронному файлі «18.imd»). Серед інших кошторисних документів такі файли містять і пояснювальну записку.
Відповідно до п.5 Додатку №2 до тендерної документації «Згідно з рішенням Бориславської міської ради Львівської області від 11.02.2021 року № 118 розмір кошторисної заробітної плати на 2021 рік, яка враховується при складанні кошторисної документації, становить 14 000,00 грн., що відповідає середньому розряду 3,8 складності робіт у будівництві при виконанні їх у звичайних умовах.»
Проте, учасником – ТОВ «КАРПАТ-БУД» не дотримано встановленої замовником вимоги про врахування при складанні кошторисної документації розміру кошторисної заробітної плати в сумі 14 000,00 грн.
Відповідно до наданої в складі кошторисної документації «Пояснювальної записки» ТОВ «КАРПАТ-БУД» при здійсненні кошторисних розрахунків договірної ціни врахувало середньомісячну заробітну плату працівника в розмірі 12 800,00 грн.
Разом з цим, всупереч вимоги Замовника про надання в складі тендерної пропозиції підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни ТОВ «КАРПАТ-БУД» в складі тендерної пропозиції не надало підтверджуючий розрахунок заробітної плати.
Отже, в цій частині тендерна пропозиція ТОВ «КАРПАТ-БУД» не відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, що є підставою для її відхилення, оскільки такі невідповідності не є невідповідностями, які можуть бути усунені в порядку ч.16 ст.29 Закону, п.43 Особливостей.
Проте, Замовник тендерну пропозицію ТОВ «КАРПАТ-БУД» не відхилив, чим порушив вимоги Закону, Особливостей, вимоги тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Пояснювальна записка
-
Опис доказу:
Застосований розмір заробітної плати при здійсненні розрахунків договірної ціни не відповідає вимозі Замовника
-
Повʼязаний документ:
Пояснювальна записка.rtf
Додатком №2 до тендерної документації встановлено, що учасники процедури закупівлі повинні: «надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності ПРОПОЗИЦІЇ технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, що включає в себе:
- розрахунок договірної ціни та кошторис.
Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника.
- пояснювальну записку;
- локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проект календарного графіку виконання робіт
- проект плану фінансування робіт.
- підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва»».
Разом з цим, Замовником встановлено вимогу, що «Кошторисні документи повинні бути складені учасником відповідно до положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Договірну ціну та відповідні їй розрахунки слід надати в сканованому вигляді та у вигляді електронного файлу.
Аналогічні вимоги, в частині підтвердження відповідності учасника технічним і якісним характеристикам предмета закупівлі визначено в п.3.7 Розділу 3 тендерної документації.
ТОВ «КАРПАТ-БУД» надало в складі тендерної пропозиції розрахунок договірної ціни з підтверджуючими розрахунками (файли в архіві ZIP-WinRAR «Кошторис+графіки» та розрахунки в електронному файлі «18.imd»). Серед інших кошторисних документів такі файли містять і підсумкову відомість ресурсів.
Проте, підсумкова відомість ресурсів, яка міститься в архіві ZIP-WinRAR «Кошторис+графіки» (далі-Відомість ресурсів-1) не відповідає підсумковій відомості ресурсів, яка видобута із завантаженого учасником електронний файл «18.imd» (далі-Відомість ресурсів-2) Такі документи містять розбіжності, зокрема:
1. У графі «Разом по розділу ІІ в тому числі енергоносії» зазначено:
- Відомість-1: Мастильні матеріали, кг, 51,055
- Відомість-2: Мастильні матеріали, кг, 6,309
Водночас у Відомості-2 зазначено витрати: моторна олія – кг – 42,846; моторна олія – л – 47,018; пластині мастила – кг – 3,808; трансмисійна олія – кг – 14,281; трансмисійна олія – л – 15,868. Проте у Відомості-1 такі витрати відсутні.
2. В рядку 30 зазначено:
- Відомість-1: Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2 – т – 0,003600
- Відомість-2: Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2 – т – 0,00361
3. В рядку 31 зазначено:
- Відомість-1: Поковки з квадратних заготовок – т – 0,007990
- Відомість-2: Поковки з квадратних заготовок – т – 0,008
4. В рядку 35 зазначено:
- Відомість-1: Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40мм, марка М600 – м-3 – 0,001700
- Відомість-2: Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40мм, марка М600 – м-3 – 0,00177
При цьому звертаю увагу, що однією із підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» стала невідповідність кількості щебню в п.35 відомості ресурсів (замість 0,001700м.3 зазначено 0,00177м.3)
5. В рядку 36 зазначено:
- Відомість-1: Готова піщано-щебенева суміш, розмір зерен понад 0 до 40мм. – м3 – 255,43 – 1646/420437,78 – 1370,00/273310,10 – 576/147127,68.
- Відомість-2: Готова піщано-щебенева суміш, розмір зерен понад 0 до 40мм. – м3 – 255,43 – 1646/420437,78 – 1070,00/273310, 10 – 576/147127,68.
З наведеного, ціна одиниці товару (1646), яка зазначена в стопці 6/7 рядка 36 Відомості-1, не відповідає сумі значень, які вказано в стопці 8/9 (1370) та 10/11 (576). З урахуванням значень вказаних в стовпцях 8/9 та 10/11 ціна за одиницю товару та всього грн. в стовпці 6/7 мали б бути відповідно 1946/497066,78.
6. В рядку 37 зазначено:
- Відомість-1: Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип А, марка 1 – т – 185,76 – 4160/772761,60 – 4800,00/705888,00 – 360/66873,60.
- Відомість-2: Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип А, марка 1 – т – 185,76 – 4160/772761,60 – 3800,00/705888,00 – 360/66873,60.
З наведеного, ціна одиниці товару (4160), яка зазначена в стопці 6/7 рядка 37 Відомості-1, не відповідає сумі значень, які вказано в стопці 8/9 (4800,00) та 10/11 (360). З урахуванням значень вказаних в стовпцях 8/9 та 10/11 ціна за одиницю товару та всього грн. в стовпці 6/7 мали б бути відповідно 5160/958521,60.
Значення у Відомості-1 змінювались у «ручному режимі», а не в програмному комплексі АВК, як цього вимагає тендерна документація Замовника, і як наслідок вони є неправильними.
Отже ціни на матеріальні ресурси, які зазначено в рядках 36, 37 Відомості-1 визначено невірно, всупереч вимогам Настанови з визначення вартості будівництва. Відповідно до п.2.1. Настанови «Система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів»
Отже, в цій частині тендерна пропозиція ТОВ «КАРПАТ-БУД» не відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, що є підставою для її відхилення, позаяк такі невідповідності не підлягають усуненню в порядку ч.16 ст.29 Закону, п.43 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Підсумкова відомість ресурсів
-
Опис доказу:
Містить розбіжності із Підсумковою відомістю ресурсів, яка міститься в електронному файлі
-
Повʼязаний документ:
Підсумкова відомість ресурсів ДЦ ясениця архіві ZIP-WinRAR «Кошторис+графіки».rtf
Додатком №2 до тендерної документації встановлено, що учасники процедури закупівлі повинні: «надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності ПРОПОЗИЦІЇ технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, що включає в себе:
- розрахунок договірної ціни та кошторис.
Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника.
- пояснювальну записку;
- локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проект календарного графіку виконання робіт
- проект плану фінансування робіт.
- підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва»».
Разом з цим, Замовником встановлено вимогу, що «Кошторисні документи повинні бути складені учасником відповідно до положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Договірну ціну та відповідні їй розрахунки слід надати в сканованому вигляді та у вигляді електронного файлу.
Аналогічні вимоги, в частині підтвердження відповідності учасника технічним і якісним характеристикам предмета закупівлі визначено в п.3.7 Розділу 3 тендерної документації.
ТОВ «КАРПАТ-БУД» надало в складі тендерної пропозиції розрахунок договірної ціни з підтверджуючими розрахунками (файли в архіві ZIP-WinRAR «Кошторис+графіки» та розрахунки в електронному файлі «18.imd»).
Проте, розрахунок договірної ціни (файл архіву «Договірна ціна.rtf») за своїми формою і змістом не відповідають вимогам Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (з урахуванням змін) (далі по тексту - Настанова).
1. Форма договірної ціни ТОВ «КАРПАТ-БУД» не відповідає формі, яка визначена Додатком №30 до Настанови, зокрема, не містить відомостей про розділ ІІ, відомостей про «Розрахунок №14 витрати на придбання та доставку устаткування на будову».
2. В договірній ціні зазначено, що така складена на будівництво "Експлуатаційне утримання ділянки дороги на вулиці Шевченка від перехрестя з вул. С.Бродяка до будинку №24 в селі Ясениця-Сільна Дрогобицького району Львівської області (капітальний ремонт)", що здійснюється в 2024 році. Проте, відповідно до тендерної документації, Додатку №5 до тендерної документації (Проект договору) період виконання робіт – до 31.12.2025. В цей же час, відповідно до графіку виконання робіт, наданого ТОВ «КАРПАТ-БУД» в складі тендерної пропозиції роботи він планує виконувати також в травні-червні 2025 року.
3. В договірній ціні невірно зазначено замовника «Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради», відтак не зрозуміло Управління ЖКГЕ якої саме міської ради є Замовником відповідно до цієї договірної ціни.
Наведені невідповідності є невідповідностями, які не підлягають усуненню в порядку ч.16 ст.29, Закону, п.43 Особливостей, і є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Проте, Замовником, під час розгляду і оцінки тендерної пропозиції ТОВ «КАРПАТ-БУД» такі невідповідності виявлені не були, хоча вони є очевидними, і як наслідок тендерна пропозиція ТОВ «КАРПАТ-БУД» відхилена не була.
Наведені обставини неабияк свідчать про упередженість Замовника дискримінаційне, нерівне ставлення до учасників, не об’єктивне визначення переможця торгів.
×
-
Назва доказу:
Договірна ціна ТОВ КАРПАТ-БУД"
-
Опис доказу:
Невідповідає формі, затвердженій Кошторисними нормами України "Настанова з визначення вартості будівництва"
-
Повʼязаний документ:
Договірна ціна.rtf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Управлінням житлово-комунального господарства та енергозбереження Бориславської міської ради за процедурою закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-11-011699-a. 3. Зобов’язати Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження Бориславської міської ради скасувати Рішення (Протокол №35 від 14.05.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження Бориславської міської ради), яким ТОВ «КАРПАТ-БУД» визначено переможцем торгів за процедурою закупівлі за предметом закупівлі: «Експлуатаційне утримання ділянки дороги на вулиці Шевченка від перехрестя з вул. С. Бродяка до будинку №24 в селі Ясениця-Сільна Дрогобицького району Львівської області (капітальний ремонт) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)». оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №: UA-2024-04-11-011699-a та прийнято рішення про укладення договору про закупівлю із ТОВ «КАРПАТ-БУД».