• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Роботи з виготовлення проєктної документації по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1». Коригування (Код ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування).

Роботи з виготовлення проєктної документації по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1». Коригування (Код ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування).

Торги не відбулися

5 698 396.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 500.00 UAH
Період оскарження: 11.04.2024 15:35 - 23.04.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про приведення рішень замовника у відповідність до чинного законодавства

Номер: 99e61055d67b447ea7aa5ce772555061
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-11-009765-a.c3
Назва: Вимога про приведення рішень замовника у відповідність до чинного законодавства
Вимога:
На виконання рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9088-р/пк-пз від 23.05.2024 Замовником визначено переможцем процедури закупівлі Учасника ТОВ «ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР «РЕМБУД», ЄДРПОУ 44939177. Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ ЕКСПЕРТ» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР «РЕМБУД», вважає таке рішення, прийняте з порушенням вимог чинного законодавства, таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси нашого товариства, як учасника відкритих торгів з особливостями. У зв’язку з цим, з метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства дій та рішень Замовника, відновлення порушених прав Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ ЕКСПЕРТ» спрямованих на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій, в тому числі недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, подаємо цю вимогу через електронну систему закупівель. Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.05.2024 № б/н Замовником вирішено, на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР «РЕМБУД». В обґрунтування підстав відхилення в протоколі від 09.05.2024 № б/н зазначено: «Учасником на підтвердження вищезазначених вимог було надано: Договір про надання послуг No 01/04/15 від 01.045.2024 залучається як експерт з технічного обстеження будівель і споруд; кваліфікаційний сертифікату серії АЕ No00567 від 31.07.2012 та диплом серії В-1 No 612026 виданий на ім’я Овсяної Ольги Максимівни - для підтвердження зміни прізвища було надано свідоцтво про укладення шлюбу, наданий документ викладений іншою мовою, що суперечить вимогам частини 7 Розділу І тендерної документації, а саме: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками разом з усіма документами у їх складі, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою завірений учасником або бюро перекладів, або нотаріусом. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Учасник в порушення вищезазначеної вимоги, надав документ, викладений іншою мовою, при цьому без перекладу українською мовою завіреного учасником або бюро перекладів, або нотаріусом, а саме: свідоцтво про укладення шлюбу Овсяної (Лобзіної) Ольги Максимівни. (…) В частині 7 Розділу І тендерної документації чітко прописана вимога: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками разом з усіма документами у їх складі, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою завірений учасником або бюро перекладів, або нотаріусом. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей та відповідно до ч.3 розділу V тендерної документації - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, тендерна пропозиція: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.». Відповідно до резолютивної частини рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9088-р/пк-пз від 23.05.2024 зазначено: «Скаржником 04.05.2024 завантажено, зокрема: - свідоцтво про укладення шлюбу (файл "Лобзіна Ольга технічне обстеження.pdf"), частково викладене українською мовою. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.». Отже, орган оскарження підтверджує, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР «РЕМБУД» міститься документ частково викладений українською мовою, а відтак частково – не українською. Тоді, як згідно вимоги Тендерної документації (ч.7 Розділ І) усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками разом з усіма документами у їх складі, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою завірений учасником або бюро перекладів, або нотаріусом. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Крім того, відповідно до констатуючої частини рішення №9088-р/пк-пз від 23.05.2024 Комісія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила: «Зобов’язати комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР "РЕМБУД" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ВЕСТ ЕКСПЕРТ" переможцем процедури закупівлі— "Роботи з виготовлення проєктної документації по об’єкту: "Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1". Коригування (Код ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2024-04-11-009765-a. Рішення може бути оскаржене до суду у встановлений Законом строк.». Отже, орган оскарження жодним чином не зобов’язував Замовника визначити переможцем відкритих торгів ТОВ «ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР «РЕМБУД», так як про це не зазначено у рішенні №9088-р/пк-пз від 23.05.2024, натомість Замовника зобов’язано скасувати рішення про відхилення такої тендерної пропозиції та, у порядку встановленому чинним законодавством, Замовник зобов’язаний привести рішення у відповідність. Тобто відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР «РЕМБУД» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей у зв’язку з тим, що свідоцтво про укладення шлюбу (файл "Лобзіна Ольга технічне обстеження.pdf"), частково викладене українською мовою. Крім того, відповідно до ч.23 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. На підставі викладеного, Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР «РЕМБУД», при тому, що тендерна пропозиція цього учасника містить, поряд із наведеним вище, додаткові підстави для відхилення тендерної пропозиції, які Замовник не врахував під час кваліфікації з огляду на наступне. Відповідно до п.1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається учасником до кінцевого строку подання тендерних пропозицій в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Тендерна пропозиція учасника має містити: 7. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (пункт 5 Розділу III цієї документації);». Відповідно до п.5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД «У тендерній пропозиції учасникам необхідно надати документальне підтвердження та інформацію відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним відповідно статті 16 Закону: 3. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (згідно Додатку 6 до тендерної документації);». Відповідно до Додатку 6 до ТД передбачено: «1. Довідка з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, складена і заповнена за формою: * Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір предметом якого є роботи з виготовлення/коригування проєктної документації щодо реконструкції об’єктів (закладів охорони здоров’я) класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2. 2. Учасник надає у складі тендерної пропозиції скан-копії: - аналогічного (аналогічних) договору (договорів), що зазначений у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатками, специфікаціями та додатковими угодами до такого договору); - документів, підтверджуючих факт виконання аналогічного договору (акти виконаних робіт/наданих послуг); - експертних звітів (позитивних).». Переможець у складі тендерної пропозиції надав: - Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 101-15/ВТ від 22.04.2024; - Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 1-15 /ВТ від 03.05.2024 (на вимогу про усунення невідповідностей); - Договір на розробку проектно-кошторисної документації №11-В/23 ПЦ від 19.09.2023р. щодо розробки проектної документації стадії «П» по об’єкту: «Реконструкція нежитлових будівель літ. «В» та літ. «О» під клініку пластичної хірургії за адресою: Одеська обл., Одеський район, Одеська територіальна громада, м.Одеса, вул. Суднобудівна 1, 1-Б ». Клас наслідків - СС2; - Акт надання послуг № 11-В/23-ПЦ від 29.12.2023; - Експертний звіт (позитивний) № 863/23-РБК/ЕЗ від 20 лютого 2024, реєстраційний номер EX01:6908-3498-8217-2982 Редакція № 2. Наявна інформація в Експертному звіті (позитивний) № 863/23-РБК/ЕЗ від 20 лютого 2024, подана у складі тендерної пропозиції Переможця свідчить про надання таким учасником недостовірної інформації, а саме: - Експертний звіт містить QR-код, що свідчить про електронну форму цього документу, однак він розміщений на бланку Переможця ТОВ «ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР «РЕМБУД»; - На титульній сторінці такого експертного звіту міститься гриф затвердження директором Дмитром Базильчуком 04.03.2024, який є директором Переможця ТОВ «ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР «РЕМБУД» (ЄДРПОУ 44939177); - На 12 сторінці такого експертного звіту міститься інформація про підписантів, в тому числі в п.9 «Базильчук Д.М., директор», який є директором Переможця ТОВ «ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР «РЕМБУД» (ЄДРПОУ 44939177); - На 4 сторінці зазначено інформацію «директор Хіцяк Марія Володимирівна», яка є директором Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ» (ЄДРПОУ 42974592). Відповідно до абзацу другого підпункту 4 пункту 11 розділу IІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 17 жовтня 2019 р. № 199-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» в Україні функціонує Єдина державна електронна система у сфері будівництва. Порядок ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 681. Відповідно до ст.22-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»: 10. Відомості, що містяться в електронній системі, є достовірними, а також відкритими і загальнодоступними, крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків, паспортних даних, місця проживання фізичної особи, договорів про надання послуг, документів, поданих фізичними та юридичними особами для отримання послуг, визначених цим Законом, та іншої інформації, перелік якої визначається Кабінетом Міністрів України в Порядку ведення електронної системи. Доступ до відомостей, що містяться в електронній системі, через портал електронної системи та через державні інформаційні системи, визначені Кабінетом Міністрів України, здійснюється безоплатно. 12. Інформація та документи, отримані за допомогою програмного забезпечення електронної системи в паперовій та електронній формах, мають однакову юридичну силу. Відповідно до ст.22-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»: 1. Реєстр будівельної діяльності є компонентом електронної системи, який забезпечує створення, збирання, накопичення, обробку, захист, облік такої інформації: 6) інформації про об’єкти будівництва та закінчені будівництвом об’єкти, у тому числі: результати експертизи проектної документації на будівництво об’єктів (у тому числі договори про проведення експертизи проектної документації на будівництво об’єктів, укладені відповідно до вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", у разі їх укладення через електронний кабінет); Оригіналом документів, визначених цією частиною, є їх примірник в електронній формі, виготовлений за допомогою Реєстру будівельної діяльності. За наслідками доступу до інформації, оприлюдненої на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва з Інтернет-посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3316381857695663143/optype=6 наявні інформація про Експертизу проекту, реєстраційний номер в ЄДЕССБ № EX01:6908-3498-8217-2982. Відповідно до цього документу Орган, що видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ» (42974592) Версія №2 Статус (поточна). При цьому, на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва відсутня будь-яка інформація про підписанта Дмитра Базильчука, який є директором Переможця ТОВ «ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР «РЕМБУД» (ЄДРПОУ 44939177). Отже, Переможець у складі тендерної пропозиції надав недостовірну інформацію у формі експертного звіту (Позитивний), що не відповідає змісту інформації, яка міститься у відкритому доступі на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Поданий у складі тендерної пропозиції Переможця експертний звіт виконаний таким чином, ніби як Переможець, будучи генеральним проектувальником документації, сам і провів експертизу проекту. Однак зазначене суперечить вимогам чинного законодавства, зокрема: Відповідно до п.5.1 ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництва» експертну організацію для проведення експертизи проектної документації на будівництво визначає замовник з числа тих, що відповідають Критеріям, інформацію про що оприлюднено на офіційному сайті органу, що формує перелік експертних організацій, виходячи з наданих їм повноважень згідно з [9]. Експертизу проектної документації на будівництво не може проводити юридична або фізична особа, яка брала участь у її розроблені. На підставі викладеного, поданий у складі тендерної пропозиції Переможця експертний звіт суперечить вищезазначеним вимогам ДСТУ 8907:2019, так як Дмитро Базильчук, будучи директором ТОВ «ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР «РЕМБУД» – організації, яка брала участь у розробленні проектної документації на будівництво – провів експертизу проекту. Крім того, зі змісту експертного звіту, поданого Переможцем у складі тендерної пропозиції та оприлюдненої експертизи проекту на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва – відповідальними особами за проведення експертизи, поряд з іншими є: - Відповідальний експерт БОГДАН СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА; - Архітектор Фляк Марко Петрович; - Експерт (фахівець) Романус Тарас Теодорович. Вищезазначені особи є працівниками Переможця, що підтверджується поданими у складі тендерної пропозиції документами: 1. БОГДАН СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА працює в Переможця на умовах договорів про надання послуг № 01/08/03 від 15.08.2023, № 01/08/15 від 15.08.2023, № 01/08/01 від 15.08.2023 – тобто, на момент проведення експертизи (затверджено 04.03.2024), працювала у розробника проектної документації та одночасно проводила експертизу проекту, що суперечить вимогам п.5.1 ДСТУ 8907:2019; 2. Фляк Марко Петрович працює в Переможця на умовах Договору про надання послуг № 01/03/24 від 01.03.2024 – тобто, на момент проведення експертизи (затверджено 04.03.2024), працював у розробника проектної документації та одночасно проводив експертизу проекту, що суперечить вимогам п.5.1 ДСТУ 8907:2019; 3. Романус Тарас Теодорович працює в Переможця на умовах Договору про надання послуг № 01/08/06 від 01.08.2023 – тобто, на момент проведення експертизи (затверджено 04.03.2024), працював у розробника проектної документації та одночасно проводив експертизу проекту, що суперечить вимогам п.5.1 ДСТУ 8907:2019. Відповідно до п.31 ч.1 ст.1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Тендерна пропозиція Переможця з підстав наведених у цій скарзі не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. На підставі викладеного, у порядку встановленому абзацом другим підпункту 1 п.44 Особливостей тендерна пропозиція Переможця підлягає відхиленню – учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Відповідно до п.42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. У зв’язку з тим, що у порядку встановленому чинним законодавством, Портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва належить до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва та відомості, що містяться в електронній системі, є достовірними, а також відкритими і загальнодоступними – наявні підстави виявлення Замовником зазначеної у тендерна пропозиція Переможця недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів. Адже, Переможець не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі викладеного, рішеннями та діями Замовника порушено принцип здійснення публічних закупівель, а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (п.5 ч.1 ст.5 Закону), недискримінація учасників та рівне ставлення до них (п.4 ч.1 ст.5 Закону). На підставі викладеного, просимо розглянути подану вимогу та забезпечити приведення рішень замовника по процедурі закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства, шляхом скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР «РЕМБУД», з подальшим відхиленням тендерної пропозиції цього учасника та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції. У порядку встановленому п.55 Особливостей, з урахуванням ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ ЕКСПЕРТ» готує пакет документів до Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для захисту порушених прав у сфері публічних закупівель. Додатково інформуємо, що з даного приводу предметом розгляду органу оскарження була аналогічна ситуація та рішення прийнято на користь скаржника (Рішення № 21202-р/пк-пз від 29.12.2023, оголошення № UA-2023-11-17-008343-a.).
Вирішення: Доброго дня. Подана вимога розглядається Замовником згідно з абзацом першим пункту 42 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 5120372e5c0842d59306fd425bdb647c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-11-009765-a.c2
Назва: Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Дата розгляду скарги: 23.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.05.2024 17:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.05.2024 18:45
Дата виконання рішення Замовником: 18.06.2024 10:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.05.2024 № 9088-р/пк-пз скасовано рішення від 14.05.2024 року №б/н про визначення ТОВ ВЕСТ ЕКСПЕРТ переможцем процедури закупівлі : Роботи з виготовлення проєктної документації по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1». Коригування (Код ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування) (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2024-04-11-009765-a), також скасовано рішення від 09.05.2024 року №б/н про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР "РЕМБУД" процедури закупівлі : Роботи з виготовлення проєктної документації по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1». Коригування (Код ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування) (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2024-04-11-009765-a).
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР "РЕМБУД", Базильчук Дмитро +380634004579 rbk.proekty@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e55ac957db5649a4be308765cde47e0d
Заголовок пункту скарги: Тендерна пропозиція учасника відхилена незаконно
Опис заперечення: протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №б/н від 09.05.2024р.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Мова (мови) тендерної пропозиції
Тип порушення: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Опис суті пункту скарги: 2. Протоколом від 14.05.2024 Замовник прийняв рішення про визнання переможця закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником ТОВ «ВЕСТ ЕКСПЕРТ».
Повідомляємо, що прийняте замовником рішення є незаконне та пропозиція учасника ТОВ «ВЕСТ ЕКСПЕРТ» повинна бути відхилена з огляду на наступне.
Тендерною документацією вимагалось надати розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції за формою зведеного кошторисного розрахунку та кошторису на виконання проектних робіт, визначеної згідно з Настановою з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, складу та обсягів робіт, передбачених технічним завданням.
Вимоги до складу кошторисної документації визначено постановою «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затвердженої Міністерством розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281).
Згідно п. 5.1 Настанови № 281, цінова пропозиція учасника процедури публічної закупівлі на виконання проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт визначається виходячи з кошторисної вартості цих робіт, розрахунків складових структури витрат, поточних цін на трудові та матеріальні ресурси.
Згідно п. 1.3 Настанови № 281, кошторисна вартість проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт визначається:
1) із застосування відсоткових показників вартості проектних робіт до вартості будівельних робіт, а для об’єктів виробничого призначення, окремих об’єктів невиробничого призначення та об’єктів телекомунікацій з урахуванням вартості устаткування;
2) на підставі збірників цін на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи;
3) за калькуляційним методом.
У складі пропозиції учасника ТОВ «ВЕСТ ЕКСПЕРТ» надано лише зведений кошторис, що не відповідає розрахунку по Настанові з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, складу та обсягів робіт, передбачених технічним завданням та без зазначення обсягу робіт передбачених ТЗ без кошторису на виконання проектних робіт відповідно до настанови та без розрахунку експертизи проекту, що входить в обсяг ТЗ.

Відповідно до оголошення № UA-2024-04-11-009765-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 11 квітня 2024 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-11-009765-a) Замовником Комунальне некомерційне підприємство «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» — було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю Роботи з виготовлення проєктної документації по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1». Коригування (Код ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування).
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР "РЕМБУД" (далі - Скаржник) взяло участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
За результатами аукціонну ТОВ ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР "РЕМБУД" надало найбільш економічно вигідну пропозицію 5 111 300,00 грн. (п’ять мільйонів сто одинадцять тисяч триста гривень нуль копійок).
ТОВ ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР "РЕМБУД" повідомляє, що одним з основних принципів здійснення закупівель, максимальна економія та ефективність, визначених ч.2 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
1. За результатами розгляду пропозиції Учасника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №б/н від 09.05.2024р.).
На нашу думку, при проведенні процедури оцінки пропозицій учасників було порушено Закон України «Про публічні закупівлі», несправедливо та незаконно прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР "РЕМБУД" з огляду на наступне.

У протоколі Замовник зазначає, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки.

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 03.05.2024 року о 13.30 в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей.
Під час виправлення інформації в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, Учасник надав оновлену довідку «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в якій зазначив найманого працівника (для підтвердження вимог пункту 2.3 додатку №5 та пункту 2 частини 5 Розділу III тендерної документації) - Лобзіна Ольга Максимівна. Згідно додатку №5 до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати Скан-копії: 2.1. документів на кожного працівника, зазначеного в цій довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником (трудовий договір/цивільно-правовийдоговір/наказ про прийняття на роботу (переведення) тощо); 2.2. документів про освіту; 2.3. документів, що підтверджують відповідний напрям проектування архітекторів та інженерів-проєктувальників (кваліфікаційний сертифікат), чинних на момент подання тендерної пропозиції, а саме: технічне обстеження будівель і споруд (не менше 1-го).
Учасником на підтвердження вищезазначених вимог було надано: Договір про надання послуг № 01/04/15 від 01.045.2024 залучається як експерт з технічного обстеження будівель і споруд; кваліфікаційний сертифікату серії АЕ №00567 від 31.07.2012 та диплом серії В-1 № 612026 виданий на ім’я Овсяної Ольги Максимівни - для підтвердження зміни прізвища було надано свідоцтво про укладення шлюбу, наданий документ викладений іншою мовою, що суперечить вимогам частини 7 Розділу І тендерної документації, а саме: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками разом з усіма документами у їх складі, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою завірений учасником або бюро перекладів, або нотаріусом. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Учасник в порушення вищезазначеної вимоги, надав документ, викладений іншою мовою, при цьому без перекладу українською мовою завіреного учасником або бюро перекладів, або нотаріусом, а саме: свідоцтво про укладення шлюбу Овсяної (Лобзіної) Ольги Максимівни.
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додатком 5 Тендерною документацією визначено, що Учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою. До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати скан-копії:
- документів на кожного працівника, зазначеного в цій довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником (трудовий договір/цивільно-правовийдоговір/наказ про прийняття на роботу (переведення) тощо);
- документів про освіту;
- документів, що підтверджують відповідний напрям проектування архітекторів та інженерів-проєктувальників (кваліфікаційний сертифікат), чинних на момент подання тендерної пропозиції, а саме:
- архітектурне об’ємне проектування (не менше 1-го);
- інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) (не менше 1-го);
- інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення безпеки, експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) (не менше 1-го);
- інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва (не менше 1-го);
- технічне обстеження будівель і споруд (не менше 1-го);
- інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії (не менше 1-го);
- інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації (не менше 1-го);
документів, що підтверджують відповідний напрям підготовки працівників (кваліфікаційний атестат),чинних на момент подання тендерної пропозиції, а саме:
- на право проводення діяльності з сертифікації енергетичної ефективності будівель (не менше 1-го);
- на право обстеження інженерних систем будівель (не менше 1-го).
На вимогу Замовника Учасник виправив усі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
У складі пропозиції Учасника наявні наступні документи щодо працівника Лобзіної (Овсяної) Ольги Максимівни:
- Витяг з порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва;
- Кваліфікаційний сертифікат АР 018682;
- Свідоцтво про підвищення кваліфікації №02229;
- Кваліфікаційний сертифікат АЕ 000567;
- Свідоцтво №2269;
- Договір про надання послуг №01/04/15 від 01.04.2024;
- Лист-пояснення №01/746-т від 03.05.2024
- Диплом про освіту В-1 №612026
- Свідоцтво про укладання шлюбу.
Учасник повідомляє, що у складі пропозиції усі документи, що вимагались тендерною документацією та підготовлені Учасником надані українською мовою.
Інформуємо, що Учасник з власної ініціативи надає у складі пропозиції документ свідоцтво про укладення шлюбу Лобзіної Ольги Максимівни, для підтвердження зміни прізвища з Овсяної на Лобзіна.
Повідомляємо, що Замовник повинен розглядати подані Учасником документи комплексно! Учасник зауважує, що з документів поданих у пропозиції вбачається підтвердження зміна прізвища працівника з Овсяної на Лозбіну.

Пунктом 3 ст. 22 Закону України визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Повідомляємо, що тендерна документація містить вимогу, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками разом з усіма документами у їх складі, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою завірений учасником або бюро перекладів, або нотаріусом. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Причиною відхилення у відповідності до протоколу Замовника стало те, що для підтвердження зміни прізвища Учасником було надано свідоцтво про укладення шлюбу, наданий документ викладений іншою мовою, що суперечить вимогам частини 7 Розділу І тендерної документації, а саме: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Проте у самому проколі Замовник наголошує про документи, що готуються учасником. Повідомляємо, що свідоцтво про шлюб надане у складі пропозиції видане (складене) Личаківським палацом урочистих подій, а не учасником! Повідомляємо, що свідоцтво про укладення шлюбу Овсяної (Лобзіної) Ольги Максимівни викладене двома мовами у відповідності до затвердженої форми свідоцтва про укладання шлюбу у 1982 році.
Зауважуємо, що Учасник виконав повністю вимоги документації у тому числі документи, що готувались учасником подані українською мовою.
Додатково повідомляємо, що тендерна документація не містила додаткової вимоги, що документи, які складені іншими органами, установами, підприємствами, що надані учаснику повинні бути складені українською мовою.




Замовник повинен врахувати, що пропозиція учасника не містить порушень відповідно до яких пропозиція учасника підлягає відхиленню відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та є найбільш економічно вигідною.
Підсумовуючи вищевикладене вважаємо, що Замовник не законно, необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Учасника, адже пропозиція ТОВ ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР "РЕМБУД" повністю відповідає вимогам ТД та ЗУ «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» від 25.04.2019 р. № 2704-VIII.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Причина відхилення

Номер: 6b6067c7c65346e4b3890ab230454bdc
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-11-009765-a.b1
Назва: Причина відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами була опубликована вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції Час публікації: 2024-05-01 13:15:56 Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 13:15:56 Опис Вимога про усунення невідповідностей: 1) У тендерній документації встановлено: У складі тендерної пропозиції Учасники надають: на підтвердження системи управління якістю Учасник надає сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги», виданий Учаснику відповідним акредитованим/ сертифікованим центром щодо послуг інженерного проєктування, виготовлення проєктної документації об’єктів будівництва з реконструкції класу наслідків (відповідальності) СС3, діяльності у сфері архітектури, інжинірингу, технічного випробування та дослідження. Якщо з дати видачі зазначених у цьому абзаці сертифікатів ISO на дату подачі тендерної пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається оригінал рішення/звіту або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту. Тобто надається чинний документ, що підтверджує проходження обов’язкового аудиту та підтверджує дійсність на момент подання пропозиції вище зазначених сертифікатів системи якості/відповідності тощо. На підтвердження акредитованого/ сертифікованого центру, що видав сертифікати ISO зазначені у цьому абзаці додатково мають бути надані у складі тендерної пропозиції атестат про акредитацію НААУ та/або свідоцтво про нотифікацію. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Всупереч вимогам частини 7 Розділу III тендерної документації, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОДЖЕКТ" – сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» – не надано. Відповідно пункту 43 Особливостей постанови КМУ від 11.10.2022 р. №1178 Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги», виданий Учаснику відповідним акредитованим/ сертифікованим центром щодо послуг інженерного проєктування, виготовлення проєктної документації об’єктів будівництва з реконструкції класу наслідків (відповідальності) СС3, діяльності у сфері архітектури, інжинірингу, технічного випробування та дослідження. Якщо з дати видачі зазначених у цьому абзаці сертифікатів ISO на дату подачі тендерної пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається оригінал рішення/звіту або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту. Тобто надається чинний документ, що підтверджує проходження обов’язкового аудиту та підтверджує дійсність на момент подання пропозиції вище зазначених сертифікатів системи якості/відповідності тощо. На підтвердження акредитованого/ сертифікованого центру, що видав сертифікати ISO зазначені у цьому абзаці додатково мають бути надані у складі тендерної пропозиції атестат про акредитацію НААУ та/або свідоцтво про нотифікацію. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. 2) У тендерній документації встановлено, що у тендерній пропозиції учасникам необхідно надати документальне підтвердження та інформацію відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним відповідно статті 16 Закону: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно Додатку 5 до тендерної документації), Учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою. Згідно п.2.1 та п.2.2 додатку №5 тендерної документації, до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати скан-копії: 2.1. документів на кожного працівника, зазначеного в цій довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником (трудовий договір/цивільно-правовийдоговір/наказ про прийняття на роботу (переведення) тощо); та п.2.2 документів про освіту; Всупереч вимогам пункту 1, п. 2.1 та п.2.2 додатку №5 та пункту 2 частини 5 Розділу III тендерної документації, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОДЖЕКТ" – в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не збігається з поданою у складі тендерної пропозиції інформацією, а саме: інформація про посаду яка зазначена в довідці не відповідає наказу про прийняття на роботу (до прикладу Власенко О.П., Живчик Б.М.), не зазначено спеціальність згідно документу про освіту на деяких працівників, вказані ПІБ працівників в довідці не збігаються з поданими іншими документами (до прикладу Литвиненко О.В.). Також на зазначеного в довідці працівника, а саме: Литвиненко О.В. – наданий Цивільно-правовий договір № ЦПД-01-2023 від 01.08.2023 року не в повному обсязі, а саме відсутнє завдання до договору, що згідно п.1.1 є невід’ємною частиною договору. На працівників, а саме: Савойський В.В.; Літвиненко О.В.; Пригорнєв Г.І. - не надано документів про освіту. Відповідно пункту 43 Особливостей постанови КМУ від 11.10.2022 р. №1178 Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою згідно додатку №5, приведену у відповідність до поданої інформації; на працівника Литвиненко О.В. – надати Цивільно-правовий договір № ЦПД-01-2023 від 01.08.2023 року в повному обсязі. На працівників, а саме: Савойський В.В.; Літвиненко О.В.; Пригорнєв Г.І. - надати документ про освіту. 3) У тендерній документації встановлено, що у тендерній пропозиції учасникам необхідно надати документальне підтвердження та інформацію відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним відповідно статті 16 Закону: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно Додатку 5 до тендерної документації), згідно п.2.3 додатку №5 тендерної документації, до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати скан-копії: документів, що підтверджують відповідний напрям проектування архітекторів та інженерів-проєктувальників (кваліфікаційний сертифікат), чинних на момент подання тендерної пропозиції, а саме: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії (не менше 1-го) Всупереч вимогам пункту 2.3 додатку №5 та пункту 2 частини 5 Розділу III тендерної документації, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОДЖЕКТ" – в складі тендерної пропозиції скан-копії: документів, що підтверджують відповідний напрям проектування архітекторів та інженерів-проєктувальників (кваліфікаційний сертифікат), чинних на момент подання тендерної пропозиції, а саме: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії (не менше 1-го) – не надано. Відповідно пункту 43 Особливостей постанови КМУ від 11.10.2022 р. №1178 Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати скан-копії: документів, що підтверджують відповідний напрям проектування архітекторів та інженерів-проєктувальників (кваліфікаційний сертифікат), чинних на момент подання тендерної пропозиції, а саме: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії (не менше 1-го). 4) У тендерній документації встановлено, що у тендерній пропозиції учасникам необхідно надати документальне підтвердження та інформацію відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним відповідно статті 16 Закону: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно Додатку 5 до тендерної документації), згідно п.2.4 додатку №5 тендерної документації, до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати скан-копії: документів, що підтверджують відповідний напрям підготовки працівників (кваліфікаційний атестат),чинних на момент подання тендерної пропозиції, а саме: на право обстеження інженерних систем будівель (не менше 1-го). Всупереч вимогам пункту 2.4 додатку №5 та пункту 2 частини 5 Розділу III тендерної документації, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОДЖЕКТ" – в складі тендерної пропозиції скан-копії: документів, що підтверджують відповідний напрям підготовки працівників (кваліфікаційний атестат),чинних на момент подання тендерної пропозиції, а саме: на право обстеження інженерних систем будівель (не менше 1-го) – не надано. Відповідно пункту 43 Особливостей постанови КМУ від 11.10.2022 р. №1178 Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати скан-копії: документів, що підтверджують відповідний напрям підготовки працівників (кваліфікаційний атестат),чинних на момент подання тендерної пропозиції, а саме: на право обстеження інженерних систем будівель (не менше 1-го). 5) Вимога про усунення невідповідностей: 1) У тендерній документації встановлено: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками разом з усіма документами у їх складі, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою завірений учасником або бюро перекладів, або нотаріусом. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Всупереч вимогам частини 7 Розділу I тендерної документації, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОДЖЕКТ" – в складі тендерної пропозиції надали довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та оборотно-сальдову відомість по рахунку 104, що містить інформацію, викладену іншою мовою. Відповідно пункту 43 Особливостей постанови КМУ від 11.10.2022 р. №1178 Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та оборотно-сальдову відомість по рахунку 104, викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками разом з усіма документами у їх складі, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою завірений учасником або бюро перекладів, або нотаріусом. 6) У тендерній документації встановлено, що у тендерній пропозиції учасникам необхідно надати документальне підтвердження та інформацію відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним відповідно статті 16 Закону: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (згідно Додатку 6 до тендерної документації) Всупереч вимогам додатку №6 (В додатку 6 зазначено: *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір предметом якого є роботи з виготовлення/коригування проєктної документації щодо реконструкції об’єктів (закладів охорони здоров’я) класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2.) та пункту 3 частини 5 Розділу III тендерної документації, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОДЖЕКТ" - в складі тендерної пропозиції надана довідка та надані документи на вимогу п. 2 додатку №6 – не відповідають аналогічному договору (Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір предметом якого є роботи з виготовлення/коригування проєктної документації щодо реконструкції об’єктів (закладів охорони здоров’я) класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2.), що зазначався в додатку №5 тендерної документації. Відповідно пункту 43 Особливостей постанови КМУ від 11.10.2022 р. №1178 Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати всі необхідні документи згідно додатку №6 тендерної документації. Нами протягом 24 годин порушення були усунені, але нашу пропозицію дискваліфіковано, не зрозуміло з яких підстав. Що саме ми не додали до документів якими усунули порушення? Відповідно до п.3, абз. 21 розділу 1, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. На підставі вище викладеного, вважаємо причини для відхилення не достатньо обґрунтованими та просимо надати більш деталізоване роз'яснення, щодо відхилення нашої пропозиції, зазначивши при цьому конкретні не відповідності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В протоколі про відхилення, все детально зазначено. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1) Учасник не надав у складі тендерної пропозиції атестат про акредитацію НААУ та/або свідоцтво про нотифікацію (Учасник надав сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги», виданий Учаснику органом з сертифікації ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ») 2) Учасник не надав документів про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (згідно Додатку 6 до тендерної документації), а саме: в наданій Учасником довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору не заповнена деяка інформація (адреса, стан виконання договору,грн.); Не надано скан-копії: - аналогічного договору *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір предметом якого є роботи з виготовлення/коригування проєктної документації щодо реконструкції об’єктів (закладів охорони здоров’я) класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2.) (Наданий Договір на надання консультаційних послуг № 17/11-2023 ВДВ від 17.11.2023, укладений між ТОВ «Проректор» та ФОП Воробйов Дмитро Володимирович, предметом цього Договору є консультаційні послуги по об’єкту: «Реконструкція лікувального корпусу на 404 ліжка (літера «Р) ДУ «ГМЦ МВС України, м.Київ, вул.Бердичівська, 1», з вищевикладеного слідує, що наданий договір не є аналогічним договором). Також документів, підтверджуючих факт виконання аналогічного договору (акти виконаних робіт/наданих послуг) – не надано. 3) Не надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою згідно додатку №5, приведену у відповідність до поданої інформації (надана Учасником довідка не збігається з поданою у складі тендерної пропозиції інформацією) 4) В складі тендерної пропозиції скан-копії: документів, що підтверджують відповідний напрям підготовки працівників (кваліфікаційний атестат),чинних на момент подання тендерної пропозиції, а саме: на право обстеження інженерних систем будівель (не менше 1-го) – не надано.
Статус вимоги: Не задоволено