• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони території та об’єктів

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. червень - грудень 2018 року (до 31.12.2018 року)

Завершена

5 950 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 400.00 UAH
Період оскарження: 05.04.2018 18:02 - 12.05.2018 00:00
Вимога
Без відповіді

Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 6b5f5524137744c09e58e7e76dbec6f6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-05-002051-a.b9
Назва: Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
при розгляді кваліфікаційних документів наданих учасником, замовник прикрив очі на невідповідності наданих документів та вимог визначених ним же, в розробленій та наданій усім без винятку учасникам документації торгів Повний текст вимоги додається
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відкликано скаржником

Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 88006f8ec3094d9cafa6eeb2b75aea6d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-05-002051-a.c7
Назва: Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
при розгляді кваліфікаційних документів наданих учасником, замовник прикрив очі на невідповідності наданих документів та вимог визначених ним же, в розробленій та наданій усім без винятку учасникам документації торгів
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: завантажилися не всі документи
Дата скасування: 04.06.2018 09:51
Вимога
Без відповіді

порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 159cf9d19b664322b9468a638d530ede
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-05-002051-a.b8
Назва: порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
при розгляді кваліфікаційних документів наданих учасником, замовник прикрив очі на невідповідності наданих документів та вимог визначених ним же, в розробленій та наданій усім без винятку учасникам документації торгів Повний текст вимоги додається.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відкликано скаржником

порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: d5fa0f9db28247c6a4f260cff755f539
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-05-002051-a.c6
Назва: порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
при розгляді кваліфікаційних документів наданих учасником, замовник прикрив очі на невідповідності наданих документів та вимог визначених ним же, в розробленій та наданій усім без винятку учасникам документації торгів
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: завантажилися не всі документи
Дата скасування: 04.06.2018 09:49
Вимога
Вирішена

не надання роз`яснень та відповідей, у відповідності с термінами визначеними законодавством

Номер: 02c655a75c654df1b9870817763d22b0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-05-002051-a.b5
Назва: не надання роз`яснень та відповідей, у відповідності с термінами визначеними законодавством
Вимога:
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Статті 23. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, та пункту 1 Учасник має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Таким чином не надаючи відповідні роз’яснення та відповіді на питання, які було поставлено Учасниками у системі «Прозорро» у відповідні терміни що визначені Законом України, Замовник порушує діюче законодавство України, виконання якого повинен суворо дотримуватися. Тому у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації, вимагаємо або продовжити строк подання тендерних пропозицій та роз’яснень не менш як на 7 днів. Або відмінити закупівлю та привести свою документацію до ладу відповідно до діючого законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатом розгляду звернень учасників, будуть внесені зміни до тендерної документації та продовжено строк подання тендерних пропозицій не менше ніж на сім днів.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимоги щодо мінімальної кількості персоналу у учасників та в звітах 1 ДФ

Номер: 67fcf47cd8df41979fac12fbf47943f7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-05-002051-a.b4
Назва: Вимоги щодо мінімальної кількості персоналу у учасників та в звітах 1 ДФ
Вимога:
Доброго дня! Згідно наданої документації в Додатку №2 на підтвердження кваліфікації в пункті 4.2.3. наявна вимога надання «Квартального звіту за четвертий квартал 2017 року за формою 1ДФ, що підтверджує наявність в штаті Учасника не менше 50 охоронників» Відповідно до ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, визначених ст. 16 Закону. Відповідно до ч. З ст. 16 Закону, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником. При цьому, замовник самостійно визначає перелік документів, які подаватимуть учасники для підтвердження інформації учасника про відповідність їх кваліфікаційним критеріям. Аналіз вказаної Вами вимоги дає можливість встановити, що зазначені вимоги є дискримінаційними зважаючи на те, що встановлений перелік документів для підтвердження саме кваліфікації учасників або їх працівників: «Квартального звіту за четвертий квартал 2017 року за формою 1ДФ, що підтверджує наявність в штаті Учасника не менше 50 охоронників» До того ж дана вимога ніяким чином не є підтвердженням інформації про відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Антимонопольним комітетом України вже не одноразово розглядалися подібні скарги на такі вимоги, та було зобов’язано замовника внести зміни до тендерної документації у зв'язку з їх дискримінаційністю. До того не зрозуміло з чого виходив замовник визначаючи мінімальну межу кількості працівників, які повинні бути зазначені в звіті 1ДФ на менше ніж на 50 осіб. Проаналізувавши тендерні документації інших замовників, які також вимагали підтвердження та надання мінімальної кількості працівників, які будуть задіяні при виконанні договору в кількості саме не менше однієї зміни (як приклад замовник Державне підприємство «Адміністрація морських портів України», торги UA-2018-02-01-001850-a). Таким чином можемо зробити висновок, що Замовник створює більш сприятливі умови для заздалегідь визначеного переможця, з яким було узгоджено та під якого і були прописані дані вимоги, щоб в ручному режимі зменшити кількість ймовірних учасників, які б могли прийняти участь в даній закупівлі та створити конкуренцію для заздалегідь визначеного переможця. Як би замовник намагався досягти максимальної економії своїх коштів, та отримати на торгах конкурентну боротьбу між майбутніми учасниками, то він би встановив мінімальну кількість охоронників в кількості не менше однієї зміни, а це в даному випадку 26 постів = 26 охоронників в одну зміну. Тому вимагаємо: - Або прибрати взагалі даний дискримінаційний документ про надання звіту 1ДФ з вимог документації торгів, тому що він ні яким чином не відноситься до визначенні кваліфікації учасників або його персоналу; - Або зменшити мінімальну кількість працівників до кількості не менше 26 осіб (не менше однієї зміни) та з можливістю заретушувати особисті та комерційні дані в цьому звіті, який ви так наполегливо вимагаєте. Щоб якомога більше учасників змогли прийняти участь в такій закупівлі, та досягти максимальної економії державних коштів, завдяки конкуренції, якої ви так намагаєтесь уникати.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Умовами тендерної документації передбачено 26 цілодобових постів, тобто чотири зміни по 26 охоронників, що становить 104 охоронника. Керуючись статтею 59 «Перерви мiж змiнами» Кодексу законів України про працю, Замовником була визначена мінімальна кількість охоронників (50 охоронників), яку повинен мати Учасник в штаті та підтвердити наданням звіту за формою 1 ДФ за четвертий квартал 2017 року або перший квартал 2018 року. При цьому, Учасник, при бажанні, має можливість заретушувати персональні дані своїх працівників в даному звіті, що передбачено умовами тендерної документації. Проте за для розширення конкуренції замовник внесе зміни до тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги щодо документів нарколога, психіатра, та мед довідок

Номер: d1bcd2bae1a6433aaa7d84e8dfce74ff
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-05-002051-a.a3
Назва: Дискримінаційні вимоги щодо документів нарколога, психіатра, та мед довідок
Вимога:
Додатоком 1 розділ ІІІ. «Перелік документів, які переможець процедури закупівлі має надати кінцевому отримувачу послуг у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.» Замовником встановлено наступну вимогу: «Оригінал інформаційної довідки за підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи Учасника на підписання договору, яка містить інформацію про всіх охоронників, які будуть задіяні при наданні послуг, із зазначенням: - наявність сертифікату про проходження наркологічного та психіатричного оглядів, із зазначенням дати огляду, термін дії якого дійсний на весь період надання послуги; - документи про проходження обов’язкового медичного огляду охоронника, термін дії яких дійсний на весь період надання послуги;» у 2 розділі Замовник наголошує на відповідності охоронників критеріям що передбачені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ № 960 від 18 листопада 2015 року. Але в той же час встановлює обмеження на таку відповідність. Дана вимога в такому трактуванні як це було визначено замовником є дискримінаційною по своїй суті та такою, що не кожен з учасників зможе її виконати, як би не намагався це зробити. Тому що немає жодного зобов’язання охоронника (працівників) оновлювати такі довідки раніше ніж за це вимагає замовник, також це не передбачено діючим законодавством та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ № 960 від 18 листопада 2015 року. Тому що: - термін дії цих сертифікатів про проходження наркологічного та психіатричного оглядів складає не менше ніж 2 та 3 роки з дня їх видачі. Дати дії таких сертифікатів вказуються в самих сертифікатах. У випадку закінчення терміну дії такого сертифікату, працівник проходить відповідне обстеження та отримує новий сертифікат. Таким чином учасник, який захоче прийняти участь в закупівлі, але буде дискваліфікований з причини що дія такого сертифікату у його працівника може бути трохи меншою ніж період надання послуг (як то було визначено замовником в документації до 31.12.2018) і такі учасники автоматично будуть дискваліфіковані. - Вимога що до документів про проходження обов’язкового медичного огляду охоронника, термін дії яких дійсні на весь період надання послуг, взагалі виглядає абсудною, тому що дія таких довідок максимум 1 рік з дати видачі, а як що врахувати те що період надання послуг до 31.12.2018, то всі працівники повинні були пройти таке обстеження саме перед тим як було оголошено торги. Таким чином персонал охорони повинен був пройти медичне обстеження не пізніше ніж 01.01.2018, таким чином усі інші учасники співробітники, які пройшли медичне обстеження на приклад у вересні 2017 року, та строк дії довідок яких буде закінчуватися у вересні 2018 року не зможуть прийняти участь в даних торгах, що відразу ставить їх у не рівні умови з іншими учасниками, які були попереджені про це заздалегідь. Тож можна зробити висновок, що замовник свідомо прописав таку вимогу під конкретного та заздалегідь визначеного переможця, який вже потурбувався щоб його охорона завчасно пройшла таке обстеження. Та відповіділа тим вимогам які були прописані саме під такого учасника, а ті учасники, які мають відповідних працівників, але строк дії медичних довідок яких повинен закінчитися раніше ніж 31.12.2018 автоматично будуть дискваліфіковані. Згідно ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає про недискримінацію учасників «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах…. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників». В даному випадку ми як учасник процедури торгів знаходимось в не рівних умовах в порівнянні з іншими учасниками, як того вимагає ст. 5 Закону. На підставі вище викладеного просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме, виключити з пунктів про наявність сертифікатів нарколога, психіатра та документу про проходження обов’язкового медичного огляду фразу «термін дії яких/ого дійсні/ний на весь період надання послуг»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації будуть внесені зміни, а саме пункт 3, розділу ІІІ «Перелік документів, які переможець процедури закупівлі має надати кінцевому одержувачу послуг» Додатку №1 «Технічне завдання» буде викладено в новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимоги щодо змісту технічного завдання

Номер: 9d87f68a77d041cc9242505c5db1baed
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-05-002051-a.a2
Назва: Вимоги щодо змісту технічного завдання
Вимога:
В розділі «Вимоги щодо надання послуг» Замовник наголошує на відповідності охоронників критеріям що передбачені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ № 960 від 18 листопада 2015 року. Однак, у Розділі ІІІ. «Перелік документів, які переможець процедури закупівлі має надати виробничому підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський у строк, що не перевищує 5- ти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.» п. 3 вимагається лише «Оригінал інформаційної довідки за підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи Учасника на підписання договору, яка містить інформацію про наявність у Учасника не менше 111 охоронників, які будуть задіяні при наданні послуг, із зазначенням: - П.І.Б. охоронника; - рік народження; - наявність сертифікату про проходження наркологічного та психіатричного оглядів, із зазначенням дати огляду, термін дії якого дійсний на весь період надання послуг; - документи про проходження обов’язкового медичного огляду охоронника, термін дії яких дійсні на весь період надання послуг». При цьому взагалі відсутня вимога про спосіб, яким цю інформацію потрібно підтвердити, наприклад, наданням сканованих копій документів, які передбачені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності. Відсутність таких документів надасть змогу брати участь у тендері тим учасникам, які реально можуть не відповідати Ліцензійними умовам. У зв’язку із зазначеним вважаємо, що відповідність Ліцензійним умовами провадження охоронної діяльності необхідно підтверджувати відповідними копіями документів.Враховуючи вищевикладене, звертаємось до Вас з вимогою включити до Тендерної документації пункт, який передбачає для переможця торгів надання документального підтвердження наявності копій довідок про відсутність судимості охоронників, копій сертифікатів (довідок) про проходження наркологічного та психіатричного оглядів та про проходження обов’язкового медичного огляду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В розділі ІІІ Додатку №1 тендерної документації чітко зазначено: «Учасник в разі визнання його переможцем , додатково у строк, що не перевищує 5 днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, повинен надати на адресу отримувача послуг виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ – Пасажирський філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця»: вул. Уманська, 8 м. Київ, 03680, приймальня тел. +38(044)465-38-40, офіційним листом наступні документи: 1. Калькуляція на надання послуг з охорони території та об’єктів виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ – Пасажирський філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця», по наведеній формі у Розділі IV Додатку №1 ТД, за підписом та печаткою Уповноваженої особи Учасника. 2. Інструкція по забезпеченню цілодобової охорони території та об’єктів виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ – Пасажирський. 3. Оригінал інформаційної довідки за підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи Учасника на підписання договору, яка містить інформацію про всіх охоронників, які будуть задіяні при наданні послуг, із зазначенням: - П.І.Б. охоронника; - рік народження; - наявність сертифікату про проходження наркологічного та психіатричного оглядів, із зазначенням дати огляду, термін дії якого дійсний на весь період надання послуги; - документи про проходження обов’язкового медичного огляду охоронника, термін дії яких дійсний на весь період надання послуги. 4. Копія свідоцтва, сертифікату або диплому за підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи Учасника на кожного охоронника (в кількості не менше 111 охоронників), про закінчення курсу професійного навчання і присвоєння відповідного кваліфікаційного розряду не нижче третього. Пакет з вище переліченим документами, з реєстром наданих документів, повинен бути прошитий та пронумерований. На останньому аркуші (на місці прошивання) необхідно зробити напис: «Прошито й пронумеровано», вказати кількість аркушів, поставити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі, засвідчити печаткою (за наявності) підприємства». Щодо питання про надання «сканованих копій документів, які передбачені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності» повідомляємо наступне. Частина 3 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (надалі- Ліцензійні умови) встановлює наступне «Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - їм відповідати». Пункт 10 частини 13 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності забороняє суб’єкту охоронної діяльності «залучати до охоронних заходів осіб, які не подали документів, необхідних для прийняття на роботу, або не відповідають кваліфікаційним вимогам». Частина 18 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності встановлює, «охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 цих Ліцензійних умов». На підставі вищевикладеного від Учасника вимагається лише оригінал інформаційної довідки за підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи Учасника на підписання договору, яка містить інформацію про всіх охоронників, які будуть задіяні при наданні послуг відповідно до розділі ІІІ Додатку №1 тендерної документації. Зміни до тендерної документації вноситься не будуть. П. 3 Розділу ІІІ додатку 1 тендерної документації буде викладено в новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Кваліфікаційні критерії, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації

Номер: ca4b072921d74830bf8862d4e2d25a0f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-05-002051-a.a1
Назва: Кваліфікаційні критерії, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Вимога:
Ми як учасники, які бажають взяти участь у даній процедурі закупівлі, ознайомились з оприлюдненою Тендерною документацією та вимогами до учасників процедури закупівлі. У п. 4. Додатку №2 «Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, вимагає від учасників: «4.2.3. Квартальний звіт за четвертий квартал 2017 року за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної фіскальної служби України або копія відповідної квитанції, що надана органом державної фіскальної служби України, якщо звітність здається у електронному вигляді, що підтверджує наявність в штаті Учасника не менше 50 охоронників. Відповідає кваліфікаційному критерію: у разі наявності у штаті Учасника 111-ти охоронників - надання довідки в довільній формі про наявність в штаті Учасника 111-ти охоронників не нижче 3-го кваліфікаційного розряду, що безпосередньо пов’язані з організацією та здійсненням охорони та квартального звіту за четвертий квартал 2017 року за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної фіскальної служби України або копії відповідної квитанції, що надана органом державної фіскальної служби України, якщо звітність здається у електронному вигляді, що підтверджує наявність 111-ти охоронників в штаті Учасника. Або у разі наявності у штаті Учасника менше 111-ти охоронників надання довідки в довільній формі про наявність в штаті Учасника не менше 50-ти охоронників не нижче 3-го кваліфікаційного розряду, що безпосередньо пов’язані з організацією та здійсненням охорони, гарантійного листа про те, що він, в разі перемоги, зобов’язується на час надання послуг з охорони, доукомплектувати штат необхідною кількістю охоронників, які безпосередньо будуть задіяні при наданні послуг охорони території та об’єктів, у відповідності до вимог законодавства щодо надання даного виду послуг та квартального звіту за четвертий квартал 2017 року за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної фіскальної служби України або копії відповідної квитанції, що надана органом державної фіскальної служби України, якщо звітність здається у електронному вигляді, що підтверджує наявність не менше 50-ти охоронників в штаті Учасника..». Нашим товариством на початку І кварталу 2018 року збільшено кількість працівників. Для можливості прийняття участі у даній процедурі закупівлі і щоб відповідати встановленій вимозі у Тендерній документації та забезпечити необхідну кількість охоронників для надання послуг. Станом на сьогодні підприємство має необхідну кількість охоронників, а саме 58 осіб, які були прийняті в штат підприємства на початку І кварталу 2018 року, але в останньому квартальному звіті 1 ДФ, що є у підприємства (за 31.12.2017 року) дана інформація ще не відображається. Отже, для того щоб надати документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме останній квартальний звіт 1ДФ, ми як учасники в змозі надати лише за І квартал 2018 року де відображається достатня кількість персоналу для кваліфікації. Згідно ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає про недискримінацію учасників «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах…. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників». В даному випадку ми як учасники процедури торгів знаходимось в не рівних умовах в порівнянні з іншими учасниками, як того вимагає ст. 5 Закону. Відповідно до Наказу міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» Податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Тобто є право подати вище зазначений звіт до кінцевого строку подання пропозицій та можливість прийняти участь в даній закупівлі. На підставі вище викладеного просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме, доповнити п. 4. Додатку №2 «Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» п. 4.2.3. Квартальний звіт за четвертий квартал 2017 року або за перший квартал 2018 року за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної фіскальної служби України або копія відповідної квитанції, що надана органом державної фіскальної служби України, якщо звітність здається у електронному вигляді, що підтверджує наявність в штаті Учасника не менше 50 охоронників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До документації конкурсних торгів будуть внесені зміни, Додаток №2, який містить кваліфікаційні вимоги до учасників, буде викладено в новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено