-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Торги відмінено
660 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 300.00 UAH
Період оскарження:
10.04.2024 18:52 - 21.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо неправомірного відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
586b0abb42e44625bc64e29fbd2b278b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-10-012078-a.b1
Назва:
СКАРГА щодо неправомірного відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА в АМКУ.pdf 03.05.2024 11:45
- ПРОТОКОЛ № 28т.pdf 03.05.2024 11:45
- тендер на ремонт та повірку ЗВТ (2).docx 03.05.2024 11:45
- sign.p7s 03.05.2024 11:48
- Рішення від 06.05.2024 № 7955.pdf 06.05.2024 16:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.05.2024 № 8539.pdf 15.05.2024 13:52
- рішення від 14.05.2024 № 8539.pdf 17.05.2024 11:32
- пояснення АМКУ на скаргу учасника 08.05.2024 17:33
- довідка аналогічні договори 08.05.2024 17:33
- Аналогічний договір СУМИ.PDF 08.05.2024 17:33
- Аналогічний договір теплові Прилуки (1).pdf 08.05.2024 17:33
- Договір _ 129 Шепетівка (1).PDF 08.05.2024 17:33
- Договір Васильків 2023 (1).pdf 08.05.2024 17:33
- Договір 52 Лебедин.pdf 08.05.2024 17:33
- Акт виконаних робіт 2 (2).jpg 08.05.2024 17:33
- Акт виконаних робіт 3 (2).jpg 08.05.2024 17:33
- АКТ виконаних робіт 1 (5).jpg 08.05.2024 17:33
- Акт виконаних робіт 4 (2).jpg 08.05.2024 17:33
- Акт виконаних робіт 5 (3).jpg 08.05.2024 17:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.05.2024 12:00
Дата розгляду скарги:
14.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.05.2024 16:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.05.2024 11:32
Дата виконання рішення Замовником:
03.06.2024 17:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Державне міське підприємство "ІВАНОФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" на виконання рішення №8539-р/пк-пз від 14.05.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасовує своє рішення про відхилення тендерної
пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "МВВ сервіс" протоколом уповноваженої особи № 28т від 01.05.2024 за процедурою
закупівлі — "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних,
випробувальних і контрольних приладів", оголошення про проведення якої оприлюднене
на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-10-012078-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c06ba738ff4c4d5b8b37f35ef1b30d52
Заголовок пункту скарги:
«Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Опис заперечення:
01 травня 2024 року Уповноваженою особою ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго» було прийнято рішення відповідно до протоколу № 28т від 01.05.2024 року про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «МВВ сервіс»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
Державне міське підприємство «Івано-Франківськтеплокомуненерго» (далі за текстом Замовник) 10.04.2024 р. на веб-порталі уповноваженого органу, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель оголошено проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015- 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контролюючих приладів». Ідентифікаційний номер № UA-2024-04-10-012078-a
Зазначена процедура закупівлі оприлюднена у відповідності до вимог частини 3 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України №1178.
01 травня 2024 року Уповноваженою особою ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго» було прийнято рішення відповідно до протоколу № 28т від 01.05.2024 року про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «МВВ сервіс» процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VІІІ (далі – Закон) та постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами, далі – Особливості) щодо закупівлі ДК 021:2015 – 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (перелік ремонту та повірки лічильників газу, теплолічильників, витратомірів, коректора газу, проливні установки, перетворювачі тиску)). Ідентифікаційний номер № UA-2024-04-10-012078-a.
ТОВ « МВВ сервіс» не погоджується з прийнятим рішенням Замовника і вважає його таким, що несе порушення вимог Закону та Особливостей з огляду на наступне:
В розділі II додатку 1 до тендерної документації Замовник зазначив кваліфікаційний критерій, передбачений пЗ.ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
З метою підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі зазначеному кваліфікаційному критерію Замовник встановив в тендерній документації вимогу про надання учасниками довідки встановленої форми про підтвердження наявності в учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Зокрема, в вказаній довідці необхідно було зазначити не менше двох договорів, надати копії вказаних договорів (з усіма вкладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до них), акти наданих послуг аналогічних за предметом закупівлі за даними договорами, в період 2022-2024р.
ТОВ « МВВ сервіс» подало довідку встановленої форми про підтвердження наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Надало п’ять копій вказаних договорів (з усіма вкладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до них), акти наданих послуг аналогічних за предметом закупівлі за даними договорами, в період 2022-2024р.
Всі аналогічні договори відповідають предмету закупівлі ДК 021:2015 – 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, про що і вимагав замовник.
В рішенні відповідно до протоколу № 28т від 01.05.2024 року про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Замовник вказує на те, що ТОВ «МВВ сервіс» повинно було надати в складі своєї тендерної пропозиції документи, що вимагалися умовами тендерної документації,
які засвідчують досвід виконання договорів, аналогічних за наступним предметом закупівлі,:
як ремонт так і повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки.
Але відповідно до пункту 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, замовник повинен був скористатись механізмом, що передбачений пунктом 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, проте цього не зробив.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Зазначена процедура закупівлі оприлюднена у відповідності до вимог частини 3 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України №1178.
01 травня 2024 року Уповноваженою особою ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго» було прийнято рішення відповідно до протоколу № 28т від 01.05.2024 року про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «МВВ сервіс» процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VІІІ (далі – Закон) та постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами, далі – Особливості) щодо закупівлі ДК 021:2015 – 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (перелік ремонту та повірки лічильників газу, теплолічильників, витратомірів, коректора газу, проливні установки, перетворювачі тиску)). Ідентифікаційний номер № UA-2024-04-10-012078-a.
ТОВ « МВВ сервіс» не погоджується з прийнятим рішенням Замовника і вважає його таким, що несе порушення вимог Закону та Особливостей з огляду на наступне:
В розділі II додатку 1 до тендерної документації Замовник зазначив кваліфікаційний критерій, передбачений пЗ.ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
З метою підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі зазначеному кваліфікаційному критерію Замовник встановив в тендерній документації вимогу про надання учасниками довідки встановленої форми про підтвердження наявності в учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Зокрема, в вказаній довідці необхідно було зазначити не менше двох договорів, надати копії вказаних договорів (з усіма вкладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до них), акти наданих послуг аналогічних за предметом закупівлі за даними договорами, в період 2022-2024р.
ТОВ « МВВ сервіс» подало довідку встановленої форми про підтвердження наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Надало п’ять копій вказаних договорів (з усіма вкладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до них), акти наданих послуг аналогічних за предметом закупівлі за даними договорами, в період 2022-2024р.
Всі аналогічні договори відповідають предмету закупівлі ДК 021:2015 – 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, про що і вимагав замовник.
В рішенні відповідно до протоколу № 28т від 01.05.2024 року про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Замовник вказує на те, що ТОВ «МВВ сервіс» повинно було надати в складі своєї тендерної пропозиції документи, що вимагалися умовами тендерної документації,
які засвідчують досвід виконання договорів, аналогічних за наступним предметом закупівлі,:
як ремонт так і повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки.
Але відповідно до пункту 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, замовник повинен був скористатись механізмом, що передбачений пунктом 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, проте цього не зробив.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
×
-
Назва доказу:
Протокол № 28т від 01.05.2024 року, щодо прийняття рішення уповноваженою особою.
-
Опис доказу:
Протокол № 28т від 01.05.2024 року, щодо прийняття рішення уповноваженою особою.
-
Повʼязаний документ:
ПРОТОКОЛ № 28т.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення відповідно до Протоколу № 28т від 01.05.2024 року. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга щодо неправомірної відміни закупівлі
Номер:
f7efc30775ae4978877769572157ea16
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-10-012078-a.c2
Назва:
Скарга щодо неправомірної відміни закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- тендер на ремонт та повірку ЗВТ (4).docx 10.06.2024 17:00
- ПРОТОКОЛ № 28т (1).pdf 10.06.2024 17:00
- рішення від 14.05.2024 № 8539 (2).pdf 10.06.2024 17:00
- прот. 45 відміна торгів (2).pdf 10.06.2024 17:00
- СКАРГА в АМКУ.pdf 10.06.2024 17:00
- sign.p7s 10.06.2024 17:02
- Рішення від 21.06.2024 №10838.pdf 26.06.2024 12:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.06.2024 №10838.pdf 24.06.2024 14:25
- Рішення від 12.06.2024 №10242.pdf 12.06.2024 14:32
- додаток до пояснення 14.06.2024 15:06
- Пояснення Замовника 14.06.2024 15:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.06.2024 17:09
Дата розгляду скарги:
21.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.06.2024 14:32
Дата прийняття рішення по скарзі:
26.06.2024 12:59
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c139aa132974423fb59f6b07dff47a0f
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА щодо неправомірної відміни закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Державне міське підприємство «Івано-Франківськтеплокомуненерго» (далі за текстом Замовник) 10.04.2024 р. на веб-порталі уповноваженого органу, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель оголошено проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015- 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контролюючих приладів». Ідентифікаційний номер № UA-2024-04-10-012078-a
Зазначена процедура закупівлі оприлюднена у відповідності до вимог частини 3 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України №1178.
01 травня 2024 року Уповноваженою особою ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго» було прийнято рішення відповідно до протоколу № 28т від 01.05.2024 року про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «МВВ сервіс» процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VІІІ (далі – Закон) та постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами, далі – Особливості) щодо закупівлі ДК 021:2015 – 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (перелік ремонту та повірки лічильників газу, теплолічильників, витратомірів, коректора газу, проливні установки, перетворювачі тиску)). Ідентифікаційний номер № UA-2024-04-10-012078-a.
ТОВ « МВВ сервіс» не погодилось з прийнятим рішенням Замовника та подало скаргу 03.05.2024 року в АМКУ на дії Замовника. Комісія АМКУ прийняла рішення № 8539-р/пк-пз від 14.05.2024 та постановила -Зобов'язати державне міське підприємство "ІВАНОФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "МВВ СЕРВІС" за процедурою закупівлі — "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-10-012078-a.
Замовник виконав рішення АМКУ № 8539-р/пк-пз від 14.05.2024 аж 03.06.2024 року, але Протоколом № 45 т від 07.06.2024 року прийняв рішення про відміну відкритих торгів у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. А саме: за рішенням уповноваженої особи від 10.04.2024 №20т оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі ДК 021:2015 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контролюючих приладів» «Ремонт і повірка ЗР ЗВТ», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-10-012078-а. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовником було допущено наступні порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель: 1.Тендерна документація замовника не містить інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, що є порушенням норм абз.2 п.28 Особливостей. Зазначення такої інформації замовником в тендерній документації є обов’язковим. 2. Замовник в тендерній документації не зазначив для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Особливостей. Зазначене спричинило неможливість участі в процедурі закупівлі об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі та відповідно їх неправомірну дискримінацію, неефективність проведеної процедури закупівлі. Вказаним також були порушені принципи здійснення публічних закупівель, встановлені нормами ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Відображені вище порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель неможливо усунути в актуальній процедурі закупівель. За вказаних обставин наявні правові підстави для застосування замовником процедури закупівлі норм підпункту 2 пункту 50 Особливостей. З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів. На виконання вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення UA-2024-04-10-012078-а про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. При прийнятті рішення про відміну відкритих торгів замовником були взяті до уваги правові висновки, викладені в висновку Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 16.05.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі (унікальний номер оголошення UA-2024-04-08-011803-а), де мали місце аналогічні порушення норм законодавства у сфері публічних закупівель.
ТОВ « МВВ сервіс» не погоджується з таким рішенням з наступних причин:
1. Замовник зазначає, що тендерна документація замовника не містить інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Це неправдива інформація, так як в тендерній документації Замовника у розділі Загальні положення пункт 8 містить вимогу- Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціни яких є вищими ніж очікувана вартість предмета, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Також зазначаємо, що обидва учасники надали нижчу ціну, отже участь/не участь учасників з вищою ціною не впливала на перебіг процедури закупівлі.
2. Замовник пише, що в тендерній документації не зазначив для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Особливостей. Зазначене спричинило неможливість участі в процедурі закупівлі об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі та відповідно їх неправомірну дискримінацію, неефективність проведеної процедури закупівлі.
В розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в П 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції міститься вимога: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність / відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: документ про створення такого об’єднання (у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників);
Також зазначаємо, що наявність вимог до об'єднання учасників тотожні вимогам до будь-якого учасника (об’єднання учасників - це учасник). У будь-якому випадку, якщо це заважало брати участь у закупівлі об'єднанню - кожен його учасник мав право надати вимогу замовнику, а потім Скаргу.
3. Замовник пише, що при прийнятті рішення про відміну відкритих торгів замовником були взяті до уваги правові висновки, викладені в висновку Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 16.05.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі (унікальний номер оголошення UA-2024-04-08-011803-а), де мали місце аналогічні порушення норм законодавства у сфері публічних закупівель.
Процедура закупівлі з номером оголошення UA-2024-04-08-011803-а на яку посилається Замовник взагалі відсутня в електронній системі Прозоро.
Зазначена процедура закупівлі оприлюднена у відповідності до вимог частини 3 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України №1178.
01 травня 2024 року Уповноваженою особою ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго» було прийнято рішення відповідно до протоколу № 28т від 01.05.2024 року про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «МВВ сервіс» процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VІІІ (далі – Закон) та постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами, далі – Особливості) щодо закупівлі ДК 021:2015 – 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (перелік ремонту та повірки лічильників газу, теплолічильників, витратомірів, коректора газу, проливні установки, перетворювачі тиску)). Ідентифікаційний номер № UA-2024-04-10-012078-a.
ТОВ « МВВ сервіс» не погодилось з прийнятим рішенням Замовника та подало скаргу 03.05.2024 року в АМКУ на дії Замовника. Комісія АМКУ прийняла рішення № 8539-р/пк-пз від 14.05.2024 та постановила -Зобов'язати державне міське підприємство "ІВАНОФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "МВВ СЕРВІС" за процедурою закупівлі — "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-10-012078-a.
Замовник виконав рішення АМКУ № 8539-р/пк-пз від 14.05.2024 аж 03.06.2024 року, але Протоколом № 45 т від 07.06.2024 року прийняв рішення про відміну відкритих торгів у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. А саме: за рішенням уповноваженої особи від 10.04.2024 №20т оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі ДК 021:2015 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контролюючих приладів» «Ремонт і повірка ЗР ЗВТ», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-10-012078-а. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовником було допущено наступні порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель: 1.Тендерна документація замовника не містить інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, що є порушенням норм абз.2 п.28 Особливостей. Зазначення такої інформації замовником в тендерній документації є обов’язковим. 2. Замовник в тендерній документації не зазначив для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Особливостей. Зазначене спричинило неможливість участі в процедурі закупівлі об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі та відповідно їх неправомірну дискримінацію, неефективність проведеної процедури закупівлі. Вказаним також були порушені принципи здійснення публічних закупівель, встановлені нормами ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Відображені вище порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель неможливо усунути в актуальній процедурі закупівель. За вказаних обставин наявні правові підстави для застосування замовником процедури закупівлі норм підпункту 2 пункту 50 Особливостей. З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів. На виконання вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення UA-2024-04-10-012078-а про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. При прийнятті рішення про відміну відкритих торгів замовником були взяті до уваги правові висновки, викладені в висновку Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 16.05.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі (унікальний номер оголошення UA-2024-04-08-011803-а), де мали місце аналогічні порушення норм законодавства у сфері публічних закупівель.
ТОВ « МВВ сервіс» не погоджується з таким рішенням з наступних причин:
1. Замовник зазначає, що тендерна документація замовника не містить інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Це неправдива інформація, так як в тендерній документації Замовника у розділі Загальні положення пункт 8 містить вимогу- Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціни яких є вищими ніж очікувана вартість предмета, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Також зазначаємо, що обидва учасники надали нижчу ціну, отже участь/не участь учасників з вищою ціною не впливала на перебіг процедури закупівлі.
2. Замовник пише, що в тендерній документації не зазначив для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Особливостей. Зазначене спричинило неможливість участі в процедурі закупівлі об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі та відповідно їх неправомірну дискримінацію, неефективність проведеної процедури закупівлі.
В розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в П 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції міститься вимога: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність / відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: документ про створення такого об’єднання (у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників);
Також зазначаємо, що наявність вимог до об'єднання учасників тотожні вимогам до будь-якого учасника (об’єднання учасників - це учасник). У будь-якому випадку, якщо це заважало брати участь у закупівлі об'єднанню - кожен його учасник мав право надати вимогу замовнику, а потім Скаргу.
3. Замовник пише, що при прийнятті рішення про відміну відкритих торгів замовником були взяті до уваги правові висновки, викладені в висновку Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 16.05.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі (унікальний номер оголошення UA-2024-04-08-011803-а), де мали місце аналогічні порушення норм законодавства у сфері публічних закупівель.
Процедура закупівлі з номером оголошення UA-2024-04-08-011803-а на яку посилається Замовник взагалі відсутня в електронній системі Прозоро.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Скасувати рішення згідно Протоколу № 45т від 07.06.2024 року, щодо відміни відкритих торгів