• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

БФП Canon i-SENSYS MF 231

Завершена

15 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80.00 UAH
Період оскарження: 07.06.2018 16:48 - 08.06.2018 16:53
Вимога
Залишено без розгляду

Не відповідність КВЕДів

Номер: 104b4006cca844dab0b71500dee15707
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-07-002949-a.a1
Назва: Не відповідність КВЕДів
Вимога:
Шановний Замовник, просимо переглянути Ваше рішення стосовно переможця учасника ГО "інститут прикладних досліджень тендерних закупівель". Предметом закупівлі – є згідно до ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання БФП Canon i-SENSYS MF 231. Размо з тим, відповідно до інформації, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, учасник ГО "інститут прикладних досліджень тендерних закупівель" має коди економічної діяльності Код КВЕД 94.99 Діяльність інших громадських організацій, н. в. і. у. (основний); Код КВЕД 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля. Даний код не дозволяю здійснювати продаж комп’ютерної техніки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, Ваша вимога розглянута тендерним комітетом і в залежності від ступеня конкретизації та сфери поширення можна виділити наступні відповіді: Відповідь 1. Згідно з Наказом № 47 від 11.10.2017 Держспоживстату України (далі- Наказ класифікація видів економічної діяльності установлює основ для підготовлення та ширення статистичної інформації за видами економічної діяльності. Основний принцип КВЕД полягає в об’єднанні підприємств, що виробляють подібні товари чи послуги або використовують подібні процеси для створення товарів чи послуг (тобто сировину, виробничий процес, методи або технології) у групи. Основне призначення КВЕД – визначати та кодувати основні та другорядні види економічно діяльності юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців. Крім того, КВЕД призначений забезпечувати: - Статистичний облік підприємств і організацій за видами економічної діяльності; - Проведення державних статистичних спостережень економічної діяльності й аналізу статистичної інформації на макрорівні (складання показників національних рахунків – рахунків виробництва й утворення доходу, таблиці «витрати-випуск»); - Зіставлення національної статистичної інформації з міжнародною через застосування єдиної статистичної термінології, статистичних одиниць і принципів визначення та змінення видів економічної діяльності підприємств і організацій. Тобто, КВЕД – це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації. Водночас Класифікація є механізмом спільно мови, що має використання в багатьох інших, нестатистичних сферах (соціальному та податковому регулюванні, ліцензуванні, системі тарифів тощо), проте, не завжди адаптована до цього повною мірою. Отже Класифікація, не завжди відповідає всім потребам користувачів за межами статистичної системи, у зв’язку з чим можуть виникнути суперечності стосовно юридичного використання коду КВЕД. Слід мати на увазі, що код вид діяльності не створює права чи обов’язків для підприємств і організацій, не спричинює жодних правових наслідків. Код виду діяльності не обов’язково достатній критерій для виконання умов, передбачених нормативними актами. У застосуванні нормативних актів чи контрактів код виду діяльності – це припущення, а не доказ. Відповідь 2. Відповідно до інформації зазначеної на офіційному сайті Укрстату http://kved.ukrstat.gov.ua/KVED2010/46/KVED10_46_90.html КВЕД 46.90 «Неспеціалізована оптова торгівля» Відноситься до Розділу 46 «Оптова торгівля, крім торгівлі автотранспортними засобами та мотоциклами». Та включає такі групи: 46.1 Оптова торгівля за винагороду чи на основі контракту 46.2 Оптова торгівля сільськогосподарською сировиною та живими тваринами 46.3 Оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами 46.4 Оптова торгівля товарами господарського призначення 46.5 Оптова торгівля інформаційним і комунікаційним устаткованням 46.6 Оптова торгівля іншими машинами й устаткованням 46.7 Інші види спеціалізованої оптової торгівлі Тобто, з вище наведеного можна чітко сказати, що всі коди видів економічної діяльності включають спеціалізовану торгівлю по групам. При цьому КВЕД 46.9 «Неспеціалізована оптова торгівля» є неспеціалізованою, тобто торгівля будь-яким асортиментом товарів, що відносяться до Розділу 46. Відповідь 3. Якщо допустити, що Ваше твердження є вірним, то у Замовника відсутні підстави для дискваліфікації учасника. Це пояснюється тим, що відповідно до пункту 9.2 Наказу ДП «Зовнішторгвидав» № 35(далі – Наказ) виключними підставами для дискваліфікації є невідповідністю учасника умовам закупівлі. При цьому Наказ не дає пояснення, що таке «умови закупівлі», однак в пункті 6.9 Наказу сказано «Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.» Тобто, Наказ розділяє такі поняття, як «умови закупівлі» та «вимоги зазначенні під час оголошення закупівлі», при цьому останнє поняття вживається у всіх пунктах Наказу як момент в часі, а не як форма до якої можна прикріпити документи. Також Пункт 6.3 Наказу дає таку інформацію Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі… Пункт 7.1 Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій… Разом з тим, вимоги до учасника можуть бути визначені тільки до моменту публікації закупівлі( коли закупівля опублікована на майданчику стоїть статус «Оголошена закупівля», тобто момент «під час оголошення закупівлі» вже минув.) А отже, посилаючись на пункт 6.9 Наказу, все що стосується вимог до пропозиції учасника не може бути змінено. Фактично може, однак формально вони не береться до уваги, адже пропозиція не буде відповідати вимогам зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі, якщо учасник підготує пропозицію по інформації, яку Замовник піддав зміні після того, як минув момент «під час оголошення закупівлі». Тому, на нашу думку цілком імовірно, що вимоги до пропозиції учасника – це вимоги розміщені замовником під час оголошення закупівлі, що прямо або опосередковано вказують на здійснення учасником якихось дій( надати товар, або якийсь документ) у своїй пропозиції. Тобто всю інформацію про допорогову закупівлю, можна поділити, на 4 групи: 1. Вимоги розміщені замовником під час оголошення закупівлі. 2. Вимоги до пропозиції учасника. 3. Зміни до закупівлі; 4. Умови закупівлі. Таким чином Перший варіант це первинна інформація про закупівлю. Другий варіант це первинна інформація про закупівлю, яка не може бути змінена змінами до неї і стосується конкретно пропозиції учасника. Третій варіант це зміна до інформації розміщеної замовником під час оголошення закупівлі, без урахування Вимог до пропозиції учасника. Четвертий варіант всі попередні пункти ,які перейшли в статус «Подання пропозицій». Отже, якщо ми можемо пояснити, що це таке «вимоги розміщені замовником під час оголошення закупівлі» та «вимоги до пропозиції учасника», то ми можемо зрозуміти, що це таке «умови закупівлі». Таким чином «умови закупівлі» - це вся інформація що розміщена Замовником по даній закупівлі , в тому числі прикріплених документах, а також зі змінами. Тому, якщо замовником не було передбачено в умовах закупівлі, відповідність видів діяльності учасника предмету закупівлі, то він не може дискваліфікувати його пропозицію. Інше питання: чи може він заключити з ним договір? Потрібно прочитати ще раз відповідь 1 та 2.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Так