• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (Мило)

Детальний опис зазначено у Документації

Завершена

1 382 300.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 13 823.00 UAH
Період оскарження: 16.03.2018 10:09 - 29.03.2018 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга UA-2018-03-16-000080-b

Номер: f8c0d8b3f3524ac8a997e4cf3fd4250d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-16-000080-b.a2
Назва: Скарга UA-2018-03-16-000080-b
Скарга:
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 31.05.18 №61/юр/18.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.06.2018 19:47
Автор: ТОВ "УКРАЇНСЬКIЙ ПАПIР", Омельченко Олександр Миколайович +380635602010 alome@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо неправомірних дій Замовника щодо визначення переможця закупівлі

Номер: fc3c5eb2b43044ffb074b936ee9c1791
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-16-000080-b.b1
Назва: Скарга щодо неправомірних дій Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Скарга:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України 03035, м. Київ, вул. В. Липківського, 45 СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Найменування:Товариство з обмеженою відповідальністю «Крістанол-В» Юридична адреса та адреса для листування:02660, Україна, м. Київ, пр-т Визволителів, З-A, оф. 25 Тел./факс: +38-(095)-684-48-24 Електронна пошта:tatiana.s@bigmir.net ЗАМОВНИК: Найменування:Регіональна філія «Південно-західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Код ЄДРПОУ: 40081221 Місцезнаходження:01601,Україна, Київська обл., Київ, вул. Лисенко, 6 Тел./факс:+380444654907 Електронна пошта:umv@sw.uz.gov.ua ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ: Ідентифікатор у системі «Prozorro»: UA-2018-03-16-000080-b Процедура закупівлі- відкриті торги; Предмет закупівлі- Мило господарське 72% в індивідуальній упаковці Код предмету закупівлі за ЄЗС: 33710000-0 (Парфуми, засоби гігієни та презервативи) Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника: 13.04.2018 Плата за подання скарги: 5000 грн. (п’ять тисяч гривень) СКАРГА на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможця торгів Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2018-03-16-000080-b Тендерним комітетом Філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі - Замовник) розпочато процедуру публічної закупівлі: 33710000-0 (Парфуми, засоби гігієни та презервативи), а саме: мило господарське 72% в індивідуальній упаковці. Товариство з обмеженою відповідальністю «Крістанол-В» (далі – ТОВ «Крістанол-В», Скаржник) взяло участь у процедурі публічної закупівлі, шляхом подання своєї тендерної пропозиції, складеної у відповідності до вимог тендерної документації Замовника. Крім ТОВ «Крістанол-В» тендерну пропозицію на участь в аукціоні подано також товариством з обмеженою відповідальністю «Український папір». За результатами цінового аукціону переможцем виявилося товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» (далі – Учасник). Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 175-А, оприлюдненого Замовником 13.04.2018, Учасника як такого, тендерна пропозиція якого відповідає всім кваліфікаційним критеріям і технічним вимогам тендерної документації, визначено переможцем аукціону. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відповідність тендерної пропозиції Учасника всім кваліфікаційним критеріям і технічним вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним. 1. Відповідно до пункту 4 Розділу II "Інструкція з підготовки тендерних пропозицій" "Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії…". Відповідно до підпункту 3 пункту 4 Розділу II "Інструкція з підготовки тендерних пропозицій": "термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом: протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги від Бенефіціара". В наданій Учасником Гарантії зазначена вимога не дотримана, оскільки в банківській гарантії зазначено: "Гарант зобов’язується виплатити Бенефіціару повну суму коштів вказану в цій Гарантії, протягом 5 (п’яти) робочих днів…". Визначення "робочий день" не відповідає визначенню "банківський день" внаслідок наступного: Відповідно до роз'яснення Національного Банку України за посиланням https://bank.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=123145: "БАНКІВСЬКИЙ день (banking day) – робочий день, протягом якого банк здійснює банківські операції. у системі електронних платежів національного банку України б.д. позначається календарною датою як проміжок часу, протягом якого виконуються технологічні операції, пов’язані з проведенням міжбанківських електронних розрахункових документів через систему електронних платежів національного банку України, за умови, що підсумки розрахунків за цими документами відображаються на кореспондентських рахунках банків (філій) у територіальному управлінні на ту саму дату. Джерело: Положення про порядок здійснення уповноваженими банками операцій за документарними акредитивами в розрахунках за зовнішньоекономічними операціями // Постанова Правління Національного банку України від 29.09.2009 р. № 580" (цитата). Відповідно до статей 50-65 Кодексу Законів про Працю за посиланням: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/322-08/print1510174455888910 Робочий день - це встановлена законом норма робочого часу протягом доби, яка лежить в основі його правового регулювання. Якщо робочий час нормується протягом календарного тижня, то його нормою визнається робочий тиждень. Тривалість робочого дня залежить від кількості робочих днів на тиждень. При шестиденному робочому тижні тривалість робочого дня встановлюється законом, а при п'ятиденному - визначається правилами внутрішнього трудового розпорядку або графіками змінності. Зважаючи на викладене, визначення "робочий день" є ширшим ніж визначення "банківський день", оскільки "банківський день" обмежується виключно часом проведення технологічних операцій, пов'язаних із проведенням міжбанківських електронних розрахункових документів через систему електронних платежів національного банку України. Виходячи з наведеного вище Гарантія, яка завантажена Учасником як забезпечення тендерної пропозиції, не відповідає встановленій Замовником умові: "термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом: протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги від Бенефіціара", що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам підпункту 3 пункту 4 Розділу II "Інструкція з підготовки тендерних пропозицій" тендерної документації, внаслідок чого тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню Замовником на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі". Додатковим доказом правомірності висновку Скаржника про невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, що стосується нерівнозначності понять "банківський день" і "робочий день" є також рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 3057-р\пк-пз від 03.04.2018. Таким чином, Тендерна пропозиція Учасника не відповідає всім вимогам Тендерної документації Замовника. Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про невідповідність тендерної пропозиції Учасника всім умовам тендерної документації і відхилити пропозицію Учасника на підставі статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі". При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у визнанні переможцем Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає всім вимогам тендерної документації, призводять до неможливості Скаржника стати переможцем зазначеного аукціону, чим ущемлені наші законні права та інтереси. Наслідком зазначеного вище, стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників; - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Відповідно до пункту 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Виходячи з викладеного, на підставі статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" ТОВ «Крістанол-В» звертається з наступним проханням: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується прийняття Замовником рішення по визнанню переможцем Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає всім вимогам тендерної документації. 3. Зобов'язати Тендерний комітет Замовника скасувати рішення по визнанню переможцем Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає всім вимогам тендерної документації. 4. Зобов'язати Тендерний комітет Замовника розглянути тендерну пропозицію наступного учасника після усунення Замовником зазначеного вище порушення процедури закупівлі. Додатки: 1. Документи що були у складі тендерної документації Замовника; 2. Банківська Гарантія Учасника, що міститься у складі тендерної пропозиції; 3. Протокол засідання тендерного комітету щодо визнання Учасника переможцем аукціону; 4. Копія платіжного доручення, що підтверджує факт оплати за розгляд скарги. З повагою директор ___________ Степанець Т.М.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.05.2018 19:28
Дата виконання рішення Замовником: 21.05.2018 08:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення № 4580-р/пк-пз від 15.05.2018 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано.
Автор: ТОВ "Крістанол-В", Степанець Тетяна +380956844824 tatiana.s@bigmir.net