-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт поліклініки КНП "Красилівський Центр ПМСД" за адресою: Хмельницька область м. Красилів, вул. Центральна,32
Завершена
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період оскарження:
09.04.2024 14:45 - 14.04.2024 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження рішення про обрання переможцем ТОВ "БУДПАРТНЕР ПЛЮС"
Номер:
859e81d43cd54fd5a6d2dc00d1f13d54
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-09-008388-a.c1
Назва:
Оскарження рішення про обрання переможцем ТОВ "БУДПАРТНЕР ПЛЮС"
Вимога:
Шановний, Замовнику! За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі: Поточний ремонт поліклініки КНП "Красилівський Центр ПМСД" за адресою: Хмельницька область м. Красилів, вул. Центральна, 32 (код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) ТОВ "БУДПАРТНЕР ПЛЮС" не відповідає тендерної документації Замовника, в тому числі умовам технічної специфікації та підлягає відхиленню з наступних підстав:
По-перше: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій, які визначені у Додатку № 3 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі;
З цією метою, Учасники, у відповідності до додатку 4 подають Дефектний акт;Кошторисна документація (Локальний кошторис); Договірну ціну; Підсумкову відомість ресурсів.
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації, Договірна ціна робіт ТВЕРДА та розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281.
Згідно з пунктом 1.1 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Відповідно до абз.5 п.5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281, ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Пункт 5.31. Настанови передбачає, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
1) стадії проектування;
2) виду будівництва;
3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт;
4) тривалості будівництва;
5) способів фінансування будівництва;
6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни — не враховується.
Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об`єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт.
Звертаємо увагу, що Настанова визначення вартості будівництва Наказу Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та інших вимог чинного законодавства (зі змінами) носять імперативний характер, тобто виражають в категоричних розпорядженнях держави чітко позначені дії й не допускають ніяких відхилень від вичерпного переліку прав і обов'язків суб'єктів. (рішення АМКУ № 8184-р/пк-пз від 06.06.2023, № 6678-р/пк-пз від 16.05.2023, висновок моніторингу закупівлі UA-2024-01-03-004706-a ).
ТОВ "БУДПАРТНЕР ПЛЮС" у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну, у якій Учасник неврахував дані кошти. У графах кошти на покриття ризиків, кошти на покриття інфляційних процесів стоять «-».
При розрахунку тендерної пропозиції ТОВ "БУДПАРТНЕР ПЛЮС" у договірній ціні не були враховані кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та кошти на покриття ризиків, що є порушенням п. 5.33 Настанови.
Учасником, ТОВ "БУДПАРТНЕР ПЛЮС" надано у складі своєї тендерної пропозиції проект договору, а отже надано безумовну згоду з умовами даного проекту.
Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абз 2 п. 2 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, натомість Замовник обрав учасника Переможцем.
Враховуючи, вищевикладене, вимагаємо самостійно скасувати незаконно прийняте рішення про визначення переможця ТОВ "БУДПАРТНЕР ПЛЮС" (Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 19 квітня 2024 року №10) та продовжити розгляд наступних учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2024 15:31
Опис причини скасування:
Відпала потреба в участі щодо даної закупівлі.
Дата скасування:
22.04.2024 10:13