-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне марки ДГ 13-100, брикети на вугільній основі згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 09110000-3 Тверде паливо
Вугілля кам'яне марки ДГ 13-100, брикети на вугільній основі згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 09110000-3 Тверде паливо
Торги відмінено
365 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 829.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 829.00 UAH
Період оскарження:
09.04.2024 14:32 - 11.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
7593379716704884bb7fc767f123e1d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-09-007945-a.c3
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Тендерна документація у редакції, опублікованій у електронній системі публічних закупівель 18 квітня 2024 року, містить явно дискримінаційні умови та такі, що порушують вільну конкуренцію, наші права на участь у закупівлі. Також вимоги тендерної документації суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ЗАХІДМАРКЕТ.pdf.asice-8.zip 18.04.2024 19:21
- Скарга ЗАХІДМАРКЕТ.pdf 18.04.2024 19:21
- Лист від постачальника ЕВА.pdf 18.04.2024 19:22
- ДСТУ_брикети вугільні.pdf 18.04.2024 19:22
- рішення від 22.04.2024 № 7065.pdf 22.04.2024 17:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.04.2024 № 7675.pdf 01.05.2024 13:03
- рішення від 30.04.2024 № 7675.pdf 03.05.2024 13:05
- ПОЯСНЕННЯ від 24.04.2024.docx 24.04.2024 09:26
- ДСТУ 7493 2013 ......pdf 24.04.2024 09:26
- скан на пояснення від 24.04.2024.pdf 24.04.2024 09:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.04.2024 19:37
Дата розгляду скарги:
30.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.04.2024 17:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.05.2024 13:06
Дата виконання рішення Замовником:
07.05.2024 17:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення комісії АМКУ виконано
Пункт скарги
Номер:
2af77d9c644448f283072b8fcfb0ebd0
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення:
Тендерна документація у редакції, опублікованій у електронній системі публічних закупівель 18 квітня 2024 року, містить явно дискримінаційні умови та такі, що порушують вільну конкуренцію, наші права на участь у закупівлі. Також вимоги тендерної документації суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
×
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ_брикети вугільні.pdf
-
-
Повʼязаний документ:
Лист від постачальника ЕВА.pdf
-
-
Повʼязаний документ:
Скарга ЗАХІДМАРКЕТ.pdf
-
-
Повʼязаний документ:
Скарга ЗАХІДМАРКЕТ.pdf.asice-8.zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
cdc27a8293b6419b8cb519b2befa4673
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-09-007945-a.c2
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Тендерна документація у редакції, опублікованій у електронній системі публічних закупівель 09 квітня 2024 року, містить явно дискримінаційні умови та такі, що порушують вільну конкуренцію, наші права на участь у закупівлі. Також вимоги тендерної документації суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ЗАХІДМАРКЕТ.pdf.asice.zip 13.04.2024 14:01
- Скарга ЗАХІДМАРКЕТ.pdf 13.04.2024 14:01
- Лист від постачальника ЕВА.pdf 13.04.2024 14:01
- Лист від Інституту.pdf 13.04.2024 14:01
- 7.ДСТУ 3472-2015_ (1)_page-0001 (8) (29).pdf 13.04.2024 14:01
- ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf 13.04.2024 14:01
- ДСТУ_брикети вугільні.pdf 13.04.2024 14:02
- sign.p7s 13.04.2024 14:05
- Рішення від 16.04.2024 №6708.pdf 16.04.2024 17:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2024 №7119.pdf 23.04.2024 13:55
- Рішення від 22.04.2024 №7119.pdf 25.04.2024 11:33
- рішення від 21.09.2021 №21479.pdf 18.04.2024 16:37
- скан на пояснення від 18,04,24.pdf 18.04.2024 16:37
- Пояснення від 18.04.2024......docx 18.04.2024 16:37
- СЕРТИФИКАТІ НА УГОЛЬ ТК92 ГЖ 20-40 для АМКУ.pdf 18.04.2024 16:37
- ДСТУ 7146-2010 зі змінами .....pdf 18.04.2024 16:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.04.2024 14:08
Дата розгляду скарги:
22.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.04.2024 17:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.04.2024 11:33
Дата виконання рішення Замовником:
07.05.2024 16:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення комісії АМКУ виконано
Пункт скарги
Номер:
b0ab9d8820854a74b66388b590c35f5c
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення:
Тендерна документація у редакції, опублікованій у електронній системі публічних закупівель 09 квітня 2024 року, містить явно дискримінаційні умови та такі, що порушують вільну конкуренцію, наші права на участь у закупівлі. Також вимоги тендерної документації суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
×
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ_брикети вугільні.pdf
-
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf
-
-
Повʼязаний документ:
7.ДСТУ 3472-2015_ (1)_page-0001 (8) (29).pdf
-
-
Повʼязаний документ:
Лист від Інституту.pdf
-
-
Повʼязаний документ:
Лист від постачальника ЕВА.pdf
-
-
Повʼязаний документ:
Скарга ЗАХІДМАРКЕТ.pdf
-
-
Повʼязаний документ:
Скарга ЗАХІДМАРКЕТ.pdf.asice.zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
d70727f62a9e43c89db48927e9af002b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-09-007945-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf 12.04.2024 10:32
- Особливості 1178.pdf 12.04.2024 10:32
- ДСТУ 7493 2013.pdf 12.04.2024 10:32
- 7.ДСТУ 3472-2015_ (1)_page-0001.pdf 12.04.2024 10:32
- Скарга ЦПМСД Шахське.pdf 12.04.2024 10:32
- sign.p7s 12.04.2024 10:43
- рішення від 15.04.2024 № 6602.pdf 15.04.2024 16:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2024 № 7093.pdf 23.04.2024 11:52
- рішення від 22.04.2024 № 7093.pdf 25.04.2024 12:06
- ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf 17.04.2024 11:25
- ПОЯСНЕННЯ 17.04.2024.docx 17.04.2024 11:25
- СЕРТИФИКАТІ НА УГОЛЬ ТК92 ГЖ 20-40 для АМКУ.pdf 17.04.2024 11:25
- скан пояснення.pdf 17.04.2024 11:25
- ПОЯСНЕННЯ 17.04.2024.docx 17.04.2024 20:46
- пояснення 2 від 17.04.2024.pdf 17.04.2024 20:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.04.2024 11:29
Дата розгляду скарги:
22.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.04.2024 16:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.04.2024 12:06
Дата виконання рішення Замовником:
07.05.2024 17:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення комісії АМКУ виконано
Пункт скарги
Номер:
69be1e9c2a6a4ad7a97a27ac1be6e21a
Заголовок пункту скарги:
Проаналізувавши тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи Замовника № 3 від 09.04.2024 (надалі - Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» (далі – Скаржник) вважає, що її умови порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) та право Скаржника на участь у цих відкритих торгах.
Опис заперечення:
Проаналізувавши тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи Замовника № 3 від 09.04.2024 (надалі - Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» (далі – Скаржник) вважає, що її умови порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) та право Скаржника на участь у цих відкритих торгах.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до умов Документації Замовником закуповується вугілля ГЖ 20-40, яке не визначене жодним державними стандартами України.
Так, наразі чинними є лише два ДСТУ, які визначають перелік вугілля та показники зольності, загальної вологи, нижчої теплоти згорання. Це ДСТУ 7146-2010 та ДСТУ 3472-2015. При цьому, ДСТУ 3472-2015 визначає показник вугілля лише за марками, а не за розміром їх кусків.
Натомість показник загальної вологи, зольності на сухий стан палива, нижчої теплоти згорання визначені саме нормами ДСТУ 7146-2010. А отже, саме цим ДСТУ Замовник повинен послуговуватися при оголошенні та проведенні процедури закупівлі.
Однак, у ДСТУ 7146-2010 відсутнє вугілля ГЖ 20-40.
Більш того, ДСТУ 3472- 2015 теж не визначає вугілля ГЖ 20-40.
Таким чином, ми як учасник закупівлі здійснюємо придбання у постачальника лише того, вугілля, яке чітко визначене нормами ДСТУ. Інше вугілля, яке є відсутнім у ДСТУ 7146-2010, зокрема ГЖ 20-40 придбати у нашого постачальника не є можливим, оскільки виходячи з норм ДСТУ такого вугілля просто немає.
Тобто, такими умовами Замовник дискримінує учасників, які здійснюють придбання та пропонують у закупівлях лише те вугілля, яке чітко визначене нормами ДСТУ. А отже, Замовник позбавляє нас можливості взяти участь у закупівлі, хоча ми пропонуємо вугілля, яке цілком і повністю відповідає усім вимогам державних стандартів, зокрема і ДСТУ 7146-2010.
Таким чином, ДСТУ 7146-2010 не містить вказаних замовником марок та фракцій вугілля, зокрема не містить і вугілля ГЖ 20-40.
Згідно з вимогами пункту 3.1. Додатку 4 до Документації передбачено, що враховуючи той факт, що на зазначений товар відсутні національні стандарти, замовник встановлює вимоги з урахуванням потреби та принципів проведення публічних закупівель. Запропонований товар відповідає ТУ виробника. Для підтвердження цього Учасник зобов’язан надати копію сертифікату ТУ виробника брикету. У складі тендерної документації надати: документ про якість на брикети на вугільній основі із зазначенням виробника продукції, виданий випробувальним центром, який має чинний атестат акредитації зареєстрований в реєстрі НААУ, копію нормативно - технічного документу (технічних умов виробника), за яким виготовляються брикети на вугільній основі, та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на нормативно - технічний документ (технічних умов виробника), за яким виготовляються брикети на вугільній основі, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, наявність якого прямо передбачена ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Таку умову вважає дискримінаційною та незаконною з огляду на наступне.
Відповідно до інформації в електронній системі закупівель, а саме:
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
99 тонна
Вугілля кам`яне марки ГЖ 20-40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2024
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
1 тонна
Брикети на вугільній основі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2024
ДК 021:2015: 09111220-8 — Брикетоване вугілля
Відповідно до пункту 4.1. Документації назва предмета закупівлі: Вугілля кам`яне марки ГЖ 20-40, брикети на вугільній основі згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 09110000-3 Тверде паливо.
Абзацом другим пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.
В Україні діє ДСТУ 7493:2013 «Вугілля буре, кам’яне, антрацит і вугільні брикети» (копія додається), яке встановлює перелік документів і вимоги щодо документального підтвердження якості як вугілля так і вугільних брикетів.
Відповідно до положень ДСТУ 7493:201 єдиними документами, які надаються під час поставки вугілля та брикетів є товаро-транспортна накладна та посвідчення про якість (п.5.7, п.5.8.).
Водночас, ДСТУ 7493:2013 не передбачає такого документу як:
- сертифікату ТУ виробника брикету;
- документ про якість на брикети на вугільній основі із зазначенням виробника продукції, виданий випробувальним центром, який має чинний атестат акредитації зареєстрований в реєстрі НААУ;
- копія нормативно - технічного документу (технічних умов виробника), за яким виготовляються брикети на вугільній основі;
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на нормативно - технічний документ (технічних умов виробника), за яким виготовляються брикети на вугільній основі, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, наявність якого прямо передбачена ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
При цьому в 5.8 чітко означено перелік інформації яка повинна міститись у посвідченні про якість і там відсутня інформація про те, що воно має бути видано випробувальним центром, який має чинний атестат акредитації зареєстрований в реєстрі НААУ.
Таким чином під час поставки брикетів не встановлено обов’язку надати документ про якість на брикети на вугільній основі із зазначенням виробника продукції, який виданий випробувальним центром, виданий випробувальним центром, який має чинний атестат акредитації зареєстрований в реєстрі НААУ.
Отже Замовник встановив означену вище вимогу в порушення пункту 29 Особливостей, оскільки за ДСТУ 7493:2013 яке встановлює вимоги до приймання брикетів не передбачає таких документів, через що ми не зможемо взяти участь у закупівлі, що в свою чергу порушує наше право на участь в процедурі закупівлі.
Отже ми просимо зобов’язати Замовника виключити зі складу документації вимогу надання щодо надання:
- сертифікату ТУ виробника брикету;
- документ про якість на брикети на вугільній основі із зазначенням виробника продукції, виданий випробувальним центром, який має чинний атестат акредитації зареєстрований в реєстрі НААУ;
- копія нормативно - технічного документу (технічних умов виробника), за яким виготовляються брикети на вугільній основі;
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на нормативно - технічний документ (технічних умов виробника), за яким виготовляються брикети на вугільній основі, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, наявність якого прямо передбачена ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Згідно з вимогами пункту 1.5 та 3.2. Додатку 4 до Документації передбачено:
1.5. Доставка вугілля до місць, зазначених у п. 1.6. цього додатку, повинна здійснюватися учасником за його рахунок та його власними силами. Строк поставки – до 30.09.2024 р. Учасник зобов’язаний поставляти вугілля дрібними партіями протягом строку дії договору, поставка кожної окремої партії повинна здійснюватися впродовж 3 (трьох) днів з дати одержання від замовника письмової (телефаксної або через e-mail) заявки в асортименті та обсязі, зазначеному у заявці. Постачання вугілля повинно відбуватися у світлий час доби, зважування – в робочі дні з 7 до 13 годин в присутності представника замовника.
…
3.2. Доставка брикетів до місць, зазначених у п. 1.6. цього додатку, повинна здійснюватися учасником за його рахунок та його власними силами.
Строк поставки – до 30.09.2024 р.
Учасник зобов’язаний поставляти брикети на вугільній основі дрібними партіями протягом строку дії договору, поставка кожної окремої партії повинна здійснюватися впродовж 3 (трьох) днів з дати одержання від замовника письмової (телефаксної або через e-mail) заявки в асортименті та обсязі, зазначеному у заявці. Постачання брикетів на вугільній основі повинно відбуватися у світлий час доби, зважування – в робочі дні з 7 до 13 годин в присутності представника замовника.
Також згідно розділу ІІІ Проекту договору (Додаток 5 до Документації):
3.1. Постачальник здійснює поставку Товару Замовнику згідно заявки Замовника та несе всі витрати та ризики, пов'язані з його зберіганням, доставкою до вказаного місця призначення, включаючи оплату відповідних податків і інших зборів.
3.2. Транспортування Товару відбувається за рахунок Постачальника. Обов’язки щодо забезпечення транспортом, завантажувальні та розвантажувальні роботи покладаються на Постачальника.
3.3 Разом з товаром Продавець передає всю документацію на товар (накладні, рахунки, специфікації), та документи на підтвердження якості товару - сертифікати/паспорти якості/відповідності
3.4 Строк постачання: з моменту укладання договору до 30 вересня 2024 року, згідно заявки Замовника.
Щодо визначення поняття "дрібні партії"
Зазначимо, що Замовник визначає, що навантаження/розвантаження/зважування та транспортні витрати по доставці Товару до Замовника входять у вартість товару, проте не повідомляє скільки партій товару треба буде поставити.
Нам, як потенційному учаснику, не зрозуміло що Замовник вважає під дрібною партією.
Скільки це? 20 тон, 10 тон, 5 тон, 1 тона чи 0,5 тони? Ми не розуміємо скільки витрат треба закладати у вартість товару.
Через те, що Замовник не визначив кількість партії (хоча б у форматі "5-6") ми не можемо сформувати вартість своєї цінової пропозиції.
Вимога у такій редакції, допускає різний підхід до учасників, що суперечить принципам проведення торгів.
Вважаємо, що Замовнику потрібно визначити поняття "дрібні партії" та їх кількість, щоб учасники могли належним чином розрахувати свою цінову пропозицію.
На підставі зазначеного вище, просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та зазначити яку кількість вугілля учасник-переможець має право поставити в одній окремої партії товару, а також кількість таких "дрібних партій", або виключити вимогу, що учасник зобов'язаний поставляти вугілля дрібними партіями.
Щодо часу зважування
Нам, як потенційному учаснику, не зрозуміло на підставі чого Замовник встановлює вимоги до часу зважування. Чим обґрунтована вимога Замовника що зважування повинне відбуватися тільки до 13 годин?
Нам не зрозуміло чому Замовник встановлює таку дискримінаційну вимогу та штучно обмежує час для зважування саме до 13 годин. Чому Замовник забороняє провести зважування вугілля о 13год. 10 хв. або о 14год. або о 16 год. 30 хв?
Наше підприємство готово здійснити поставку товару протягом терміну, що вказаний Замовником, і крім того, ми маємо пересувні автоваги, якими при поставці товару і проводимо зважування.
Замовник зазначає, що постачання повинно відбуватися у світлий час доби, тоді не зрозуміло чому зважування повинне бути до 13 годин. Чим обґрунтований такий час, адже навряд чи робочий день Замовника діє з 7 до 13 годин.
Зауважмо, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нашого підприємства і інших учасників, що мають у власності або оренді пересувну автовагову.
Вимога у вказаній редакції, на нашу думку, є необґрунтованою і має на меті лише штучно звузити коло учасників.
Відповідно до пункту 5 ДОДАТКУ 4 до тендерної документації Обов'язковою умовою участі у торгах із закупівлі кам'яного вугілля марки ГЖ 20-40, брикетів на вугільній основі є наявність в учасника вугільного складу, що орендується або належить на правах власності, на якому зберігається не менше 99 т вугілля відповідних марок та 1 т брикетів на вугільній основі. Наявність вугільного складу та вугілля відповідних марок і брикетів на вугільній основі у повному обсязі обов'язково перевірятиметься замовником до підписання договору про закупівлю. Відсутність в учасників вугільного складу або кам'яного вугілля марки ГЖ 20-40, брикетів на вугільній основі на складі буде підставою для відмови у розгляді тендерної пропозиції учасника. Для підтвердження наявності вугільного складу та кам’яного вугілля марки ГЖ 20-40 в обсязі не менше 99 т, брикетів на вугільній основі в обсязі не менше 1 т учасник має подати у своїй тендерній пропозиції довідку у довільній формі. Для перевірки наявності вугільного складу та вугілля і брикетів на вугільній основі на ньому, переможець закупівлі зобов'язаний надати замовнику автомобільний транспорт для доставки представників замовника на склад та назад. Договір може бути укладено лише після перевірки наявності вугільного складу та вугілля і брикетів на вугільній основі на ньому.
Таку умову вважає дискримінаційною та незаконною з огляду на наступне.
Абзацом першим пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Пункт 1 частини другої статті 16 Закону передбачає такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Зміст пункту 5 ДОДАТКУ 4 до тендерної документації фактично є кваліфікаційним критерієм, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Який згідно абзацу першого пункту 29 Особливостей Замовник не має права встановлювати.
Відповідно до пунктів 2.4., 2.5., 2.6. ДОДАТКУ 4 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження відповідності запропонованого вугілля технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі повинні бути:
2.4. У складі тендерної документації Учасник зобов’язаний надати копію сертифікату ТУ виробника на вугілля ГЖ 20-40.
2.5. Кожна партія вугілля, що поставляється, повинна супроводжуватися посвідченням (сертифікатом, протоколом або ін.) про якість, який підтверджує якість вугілля.
Таку умову вважає дискримінаційною та незаконною з огляду на наступне.
Абзацом другим пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.
Станом на сьогодні єдиним національним стандартом для вугілля кам’яного для побутових потреб є ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови".
Відповідно до п. 7.10 ДСТУ 7146:2010, під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик — чотири роки.
Відповідно до ДСТУ 7146:2010 відсутня вимога, щодо копії сертифікату ТУ виробника вугілля та посвідченням (сертифікатом, протоколом або ін.) про якість.
Відповідно до пункту 2.2. ДОДАТКУ 4 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження відповідності запропонованого вугілля технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі повинні бути завірені учасником копія сертифікату (ів) генетичних, технологічних та якісних характеристик, видані ТК-92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» виробнику, на визначені замовником в цьому тендері марку вугілля.
Таку умову вважає дискримінаційною та незаконною з огляду на наступне.
Абзацом другим пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.
Станом на сьогодні єдиним національним стандартом для вугілля кам’яного для побутових потреб є ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови".
Відповідно до п. 7.10 ДСТУ 7146:2010, під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик — чотири роки.
Відповідно до ДСТУ 7146:2010 відсутня вимога, щодо сертифікату (ів) генетичних, технологічних та якісних характеристик, видані ТК-92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ», який повинен бути виданий саме виробнику.
Так, наразі чинними є лише два ДСТУ, які визначають перелік вугілля та показники зольності, загальної вологи, нижчої теплоти згорання. Це ДСТУ 7146-2010 та ДСТУ 3472-2015. При цьому, ДСТУ 3472-2015 визначає показник вугілля лише за марками, а не за розміром їх кусків.
Натомість показник загальної вологи, зольності на сухий стан палива, нижчої теплоти згорання визначені саме нормами ДСТУ 7146-2010. А отже, саме цим ДСТУ Замовник повинен послуговуватися при оголошенні та проведенні процедури закупівлі.
Однак, у ДСТУ 7146-2010 відсутнє вугілля ГЖ 20-40.
Більш того, ДСТУ 3472- 2015 теж не визначає вугілля ГЖ 20-40.
Таким чином, ми як учасник закупівлі здійснюємо придбання у постачальника лише того, вугілля, яке чітко визначене нормами ДСТУ. Інше вугілля, яке є відсутнім у ДСТУ 7146-2010, зокрема ГЖ 20-40 придбати у нашого постачальника не є можливим, оскільки виходячи з норм ДСТУ такого вугілля просто немає.
Тобто, такими умовами Замовник дискримінує учасників, які здійснюють придбання та пропонують у закупівлях лише те вугілля, яке чітко визначене нормами ДСТУ. А отже, Замовник позбавляє нас можливості взяти участь у закупівлі, хоча ми пропонуємо вугілля, яке цілком і повністю відповідає усім вимогам державних стандартів, зокрема і ДСТУ 7146-2010.
Таким чином, ДСТУ 7146-2010 не містить вказаних замовником марок та фракцій вугілля, зокрема не містить і вугілля ГЖ 20-40.
×
-
Назва доказу:
ДСТУ 7146-2010
-
Опис доказу:
ДСТУ 7146-2010 не містить вказаних замовником марок та фракцій вугілля, зокрема не містить і вугілля ГЖ 20-40.
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf
Згідно з вимогами пункту 3.1. Додатку 4 до Документації передбачено, що враховуючи той факт, що на зазначений товар відсутні національні стандарти, замовник встановлює вимоги з урахуванням потреби та принципів проведення публічних закупівель. Запропонований товар відповідає ТУ виробника. Для підтвердження цього Учасник зобов’язан надати копію сертифікату ТУ виробника брикету. У складі тендерної документації надати: документ про якість на брикети на вугільній основі із зазначенням виробника продукції, виданий випробувальним центром, який має чинний атестат акредитації зареєстрований в реєстрі НААУ, копію нормативно - технічного документу (технічних умов виробника), за яким виготовляються брикети на вугільній основі, та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на нормативно - технічний документ (технічних умов виробника), за яким виготовляються брикети на вугільній основі, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, наявність якого прямо передбачена ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Таку умову вважає дискримінаційною та незаконною з огляду на наступне.
Відповідно до інформації в електронній системі закупівель, а саме:
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
99 тонна
Вугілля кам`яне марки ГЖ 20-40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2024
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
1 тонна
Брикети на вугільній основі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2024
ДК 021:2015: 09111220-8 — Брикетоване вугілля
Відповідно до пункту 4.1. Документації назва предмета закупівлі: Вугілля кам`яне марки ГЖ 20-40, брикети на вугільній основі згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 09110000-3 Тверде паливо.
Абзацом другим пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.
В Україні діє ДСТУ 7493:2013 «Вугілля буре, кам’яне, антрацит і вугільні брикети» (копія додається), яке встановлює перелік документів і вимоги щодо документального підтвердження якості як вугілля так і вугільних брикетів.
Відповідно до положень ДСТУ 7493:201 єдиними документами, які надаються під час поставки вугілля та брикетів є товаро-транспортна накладна та посвідчення про якість (п.5.7, п.5.8.).
Водночас, ДСТУ 7493:2013 не передбачає такого документу як:
- сертифікату ТУ виробника брикету;
- документ про якість на брикети на вугільній основі із зазначенням виробника продукції, виданий випробувальним центром, який має чинний атестат акредитації зареєстрований в реєстрі НААУ;
- копія нормативно - технічного документу (технічних умов виробника), за яким виготовляються брикети на вугільній основі;
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на нормативно - технічний документ (технічних умов виробника), за яким виготовляються брикети на вугільній основі, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, наявність якого прямо передбачена ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
При цьому в 5.8 чітко означено перелік інформації яка повинна міститись у посвідченні про якість і там відсутня інформація про те, що воно має бути видано випробувальним центром, який має чинний атестат акредитації зареєстрований в реєстрі НААУ.
Таким чином під час поставки брикетів не встановлено обов’язку надати документ про якість на брикети на вугільній основі із зазначенням виробника продукції, який виданий випробувальним центром, виданий випробувальним центром, який має чинний атестат акредитації зареєстрований в реєстрі НААУ.
Отже Замовник встановив означену вище вимогу в порушення пункту 29 Особливостей, оскільки за ДСТУ 7493:2013 яке встановлює вимоги до приймання брикетів не передбачає таких документів, через що ми не зможемо взяти участь у закупівлі, що в свою чергу порушує наше право на участь в процедурі закупівлі.
Отже ми просимо зобов’язати Замовника виключити зі складу документації вимогу надання щодо надання:
- сертифікату ТУ виробника брикету;
- документ про якість на брикети на вугільній основі із зазначенням виробника продукції, виданий випробувальним центром, який має чинний атестат акредитації зареєстрований в реєстрі НААУ;
- копія нормативно - технічного документу (технічних умов виробника), за яким виготовляються брикети на вугільній основі;
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на нормативно - технічний документ (технічних умов виробника), за яким виготовляються брикети на вугільній основі, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, наявність якого прямо передбачена ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
×
-
Назва доказу:
ДСТУ 7493:2013
-
Опис доказу:
Водночас, ДСТУ 7493:2013 не передбачає такого документу як: - сертифікату ТУ виробника брикету; - документ про якість на брикети на вугільній основі із зазначенням виробника продукції, виданий випробувальним центром, який має чинний атестат акредитації зареєстрований в реєстрі НААУ; - копія нормативно - технічного документу (технічних умов виробника), за яким виготовляються брикети на вугільній основі; - висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на нормативно - технічний документ (технічних умов виробника), за яким виготовляються брикети на вугільній основі, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, наявність якого прямо передбачена ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 7493 2013.pdf
Згідно з вимогами пункту 1.5 та 3.2. Додатку 4 до Документації передбачено:
1.5. Доставка вугілля до місць, зазначених у п. 1.6. цього додатку, повинна здійснюватися учасником за його рахунок та його власними силами. Строк поставки – до 30.09.2024 р. Учасник зобов’язаний поставляти вугілля дрібними партіями протягом строку дії договору, поставка кожної окремої партії повинна здійснюватися впродовж 3 (трьох) днів з дати одержання від замовника письмової (телефаксної або через e-mail) заявки в асортименті та обсязі, зазначеному у заявці. Постачання вугілля повинно відбуватися у світлий час доби, зважування – в робочі дні з 7 до 13 годин в присутності представника замовника.
…
3.2. Доставка брикетів до місць, зазначених у п. 1.6. цього додатку, повинна здійснюватися учасником за його рахунок та його власними силами.
Строк поставки – до 30.09.2024 р.
Учасник зобов’язаний поставляти брикети на вугільній основі дрібними партіями протягом строку дії договору, поставка кожної окремої партії повинна здійснюватися впродовж 3 (трьох) днів з дати одержання від замовника письмової (телефаксної або через e-mail) заявки в асортименті та обсязі, зазначеному у заявці. Постачання брикетів на вугільній основі повинно відбуватися у світлий час доби, зважування – в робочі дні з 7 до 13 годин в присутності представника замовника.
Також згідно розділу ІІІ Проекту договору (Додаток 5 до Документації):
3.1. Постачальник здійснює поставку Товару Замовнику згідно заявки Замовника та несе всі витрати та ризики, пов'язані з його зберіганням, доставкою до вказаного місця призначення, включаючи оплату відповідних податків і інших зборів.
3.2. Транспортування Товару відбувається за рахунок Постачальника. Обов’язки щодо забезпечення транспортом, завантажувальні та розвантажувальні роботи покладаються на Постачальника.
3.3 Разом з товаром Продавець передає всю документацію на товар (накладні, рахунки, специфікації), та документи на підтвердження якості товару - сертифікати/паспорти якості/відповідності
3.4 Строк постачання: з моменту укладання договору до 30 вересня 2024 року, згідно заявки Замовника.
Щодо визначення поняття "дрібні партії"
Зазначимо, що Замовник визначає, що навантаження/розвантаження/зважування та транспортні витрати по доставці Товару до Замовника входять у вартість товару, проте не повідомляє скільки партій товару треба буде поставити.
Нам, як потенційному учаснику, не зрозуміло що Замовник вважає під дрібною партією.
Скільки це? 20 тон, 10 тон, 5 тон, 1 тона чи 0,5 тони? Ми не розуміємо скільки витрат треба закладати у вартість товару.
Через те, що Замовник не визначив кількість партії (хоча б у форматі "5-6") ми не можемо сформувати вартість своєї цінової пропозиції.
Вимога у такій редакції, допускає різний підхід до учасників, що суперечить принципам проведення торгів.
Вважаємо, що Замовнику потрібно визначити поняття "дрібні партії" та їх кількість, щоб учасники могли належним чином розрахувати свою цінову пропозицію.
На підставі зазначеного вище, просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та зазначити яку кількість вугілля учасник-переможець має право поставити в одній окремої партії товару, а також кількість таких "дрібних партій", або виключити вимогу, що учасник зобов'язаний поставляти вугілля дрібними партіями.
Щодо часу зважування
Нам, як потенційному учаснику, не зрозуміло на підставі чого Замовник встановлює вимоги до часу зважування. Чим обґрунтована вимога Замовника що зважування повинне відбуватися тільки до 13 годин?
Нам не зрозуміло чому Замовник встановлює таку дискримінаційну вимогу та штучно обмежує час для зважування саме до 13 годин. Чому Замовник забороняє провести зважування вугілля о 13год. 10 хв. або о 14год. або о 16 год. 30 хв?
Наше підприємство готово здійснити поставку товару протягом терміну, що вказаний Замовником, і крім того, ми маємо пересувні автоваги, якими при поставці товару і проводимо зважування.
Замовник зазначає, що постачання повинно відбуватися у світлий час доби, тоді не зрозуміло чому зважування повинне бути до 13 годин. Чим обґрунтований такий час, адже навряд чи робочий день Замовника діє з 7 до 13 годин.
Зауважмо, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нашого підприємства і інших учасників, що мають у власності або оренді пересувну автовагову.
Вимога у вказаній редакції, на нашу думку, є необґрунтованою і має на меті лише штучно звузити коло учасників.
×
-
Назва доказу:
Документація
-
Опис доказу:
Не узгодженість
-
Повʼязаний документ:
Особливості 1178.pdf
Відповідно до пункту 5 ДОДАТКУ 4 до тендерної документації Обов'язковою умовою участі у торгах із закупівлі кам'яного вугілля марки ГЖ 20-40, брикетів на вугільній основі є наявність в учасника вугільного складу, що орендується або належить на правах власності, на якому зберігається не менше 99 т вугілля відповідних марок та 1 т брикетів на вугільній основі. Наявність вугільного складу та вугілля відповідних марок і брикетів на вугільній основі у повному обсязі обов'язково перевірятиметься замовником до підписання договору про закупівлю. Відсутність в учасників вугільного складу або кам'яного вугілля марки ГЖ 20-40, брикетів на вугільній основі на складі буде підставою для відмови у розгляді тендерної пропозиції учасника. Для підтвердження наявності вугільного складу та кам’яного вугілля марки ГЖ 20-40 в обсязі не менше 99 т, брикетів на вугільній основі в обсязі не менше 1 т учасник має подати у своїй тендерній пропозиції довідку у довільній формі. Для перевірки наявності вугільного складу та вугілля і брикетів на вугільній основі на ньому, переможець закупівлі зобов'язаний надати замовнику автомобільний транспорт для доставки представників замовника на склад та назад. Договір може бути укладено лише після перевірки наявності вугільного складу та вугілля і брикетів на вугільній основі на ньому.
Таку умову вважає дискримінаційною та незаконною з огляду на наступне.
Абзацом першим пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Пункт 1 частини другої статті 16 Закону передбачає такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Зміст пункту 5 ДОДАТКУ 4 до тендерної документації фактично є кваліфікаційним критерієм, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Який згідно абзацу першого пункту 29 Особливостей Замовник не має права встановлювати.
×
-
Назва доказу:
особливості 1178
-
Опис доказу:
Абзацом першим пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
-
Повʼязаний документ:
Особливості 1178.pdf
Відповідно до пунктів 2.4., 2.5., 2.6. ДОДАТКУ 4 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження відповідності запропонованого вугілля технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі повинні бути:
2.4. У складі тендерної документації Учасник зобов’язаний надати копію сертифікату ТУ виробника на вугілля ГЖ 20-40.
2.5. Кожна партія вугілля, що поставляється, повинна супроводжуватися посвідченням (сертифікатом, протоколом або ін.) про якість, який підтверджує якість вугілля.
Таку умову вважає дискримінаційною та незаконною з огляду на наступне.
Абзацом другим пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.
Станом на сьогодні єдиним національним стандартом для вугілля кам’яного для побутових потреб є ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови".
Відповідно до п. 7.10 ДСТУ 7146:2010, під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик — чотири роки.
Відповідно до ДСТУ 7146:2010 відсутня вимога, щодо копії сертифікату ТУ виробника вугілля та посвідченням (сертифікатом, протоколом або ін.) про якість.
×
-
Назва доказу:
ДСТУ 7146:2010
-
Опис доказу:
Відповідно до ДСТУ 7146:2010 відсутня вимога, щодо копії сертифікату ТУ виробника вугілля та посвідченням (сертифікатом, протоколом або ін.) про якість.
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf
Відповідно до пункту 2.2. ДОДАТКУ 4 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження відповідності запропонованого вугілля технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі повинні бути завірені учасником копія сертифікату (ів) генетичних, технологічних та якісних характеристик, видані ТК-92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» виробнику, на визначені замовником в цьому тендері марку вугілля.
Таку умову вважає дискримінаційною та незаконною з огляду на наступне.
Абзацом другим пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.
Станом на сьогодні єдиним національним стандартом для вугілля кам’яного для побутових потреб є ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови".
Відповідно до п. 7.10 ДСТУ 7146:2010, під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик — чотири роки.
Відповідно до ДСТУ 7146:2010 відсутня вимога, щодо сертифікату (ів) генетичних, технологічних та якісних характеристик, видані ТК-92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ», який повинен бути виданий саме виробнику.
×
-
Назва доказу:
ДСТУ 7146:2010
-
Опис доказу:
Відповідно до ДСТУ 7146:2010 відсутня вимога, щодо сертифікату (ів) генетичних, технологічних та якісних характеристик, видані ТК-92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ», який повинен бути виданий саме виробнику.
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації