-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Багатофункціональні пристрої (Canon i-SENSYS MF3010 + 2 картриджа, Epson L14150 Фабрика друку з WI-FI)
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Торги відмінено
117 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 586.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 586.50 UAH
Період оскарження:
09.04.2024 13:29 - 14.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення
Номер:
dffad378ffad4fa2a0be7b79eb377a4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-09-006591-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення
Скарга:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями ) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-09-006591-a. Ми, ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» (надалі за текстом – Скаржник) виявили бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подали свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - «Багатофункціональні пристрої» ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання».
Тендерна пропозиція Скаржника протоколом № 20 від 24.04.2024 року була відхилена. Єдиною підставою відхилення пропозиції зазначено:
«у наданих учасником сертифікати ISO ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» відсутній реєстраційний номер сертифікату та дані про те, де можна перевірити дійсність сертифікату, що є притаманною ознакою сертифікатів ISO».
Щодо вказаної підстави відхилення пояснюю наступне.
Пунктом 3 Додатку 2 ТД встановлено, що учасник подає в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують якість продукції, серед яких:
- Копія сертифікату на системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги щодо застосування ДСТУ ISO 45001: 2018, виданого на учасника або партнера закупівлі дійсного на дату розкриття пропозиції;
- Копія сертифікату ДСТУ ISO/IEC 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги.», виданого на учасника або партнера закупівлі дійсного на дату розкриття пропозиції;
- Копія сертифікату на «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 37001:2018, виданого на учасника або партнера закупівлі дійсного на дату розкриття пропозиції.
Таким чином, до вказаних сертифікатів тендерною документацією встановлені 2 (дві) вимоги:
- виданий на учасника;
- дійсний на дату розкриття пропозиції.
При цьому тендерною документацією не встановлювались жодних інших вимоги до самих сертифікатів, тобто їх форми, суб’єкта видачі, відповідність стандартам, наявності реєстраційних номерів, наявності даних де можна перевірити дійсність, інших «притаманних» ознак сертифікатів ISO, тощо.
У складі пропозиції нами надано файл «ISO», який містить:
- копію сертифікату на системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги щодо застосування ДСТУ ISO 45001: 2018, виданого на учасника закупівлі ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» дійсного на дату розкриття пропозиції (чинність 01.04.2024 – 01.04.2025);
- копію сертифікату ДСТУ ISO/IEC 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги.», виданого на учасника закупівлі ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» дійсного на дату розкриття пропозиції (чинність 01.04.2024 – 01.04.2025);
- копію сертифікату на «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 37001:2018, виданого на учасника закупівлі ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» дійсного на дату розкриття пропозиції (чинність 01.04.2024 – 01.04.2025).
Таким чином, вимоги ТД щодо сертифікатів ISO учасником ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» повністю виконані оскільки вони видані на учасника та дійсні на дату розкриття пропозиції.
Якщо тендерною документацією не встановлювались такі вимоги до сертифікатів ISO, як наявність реєстраційних номерів, зазначення даних де можна перевірити дійсність сертифікатів, інших «притаманних» ознак сертифікатів ISO - відсутність вказаної інформації не може бути підставою відхилення пропозиції ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА».
З цього приводу існує усталена позиція Антимонопольного комітету України.
По закупівлі UA-2024-02-16-004904-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-16-004904-a) АМК України прийнято рішення №4624-р/пк-пз від 13.03.2024 де з аналогічного питання органом оскарження зазначено, що «Документація не містить окремих вимог до порядку оформлення вищезазначених документів (сертифікатів ISO), зокрема, щодо їх відповідності стандартам розроблення документів відповідного характеру та видачі вітчизняним або міжнародним органом сертифікації. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави».
На суб’єктивну думку Замовника, наша тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки учасник надав сертифікати, у яких відсутній реєстраційний номер сертифікату та дані про те, де можна перевірити дійсність сертифікату, що є притаманною ознакою сертифікатів ISO. Вказані твердження є безпідставними, нічим не обґрунтованими та не можуть бути підставою відхилення пропозиції ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА», оскільки тендерною документацією не встановлювались вимоги до сертифікатів ISO щодо наявності реєстраційних номерів, наявності даних де можна перевірити їх дійсність, інших «притаманних» ознак сертифікатів ISO.
Висловлюю своє бажання бути присутньою на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА», пропозиція якої відповідає вимогам тендерної документації та не може бути відхилена з підстав, вказаних у протоколі. Відхиливши пропозицію ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» порушив моє право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої тендерної пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА»
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2024-04-09-006591-a.docx 29.04.2024 22:47
- Скарга UA-2024-04-09-006591-a.pdf 29.04.2024 22:47
- sign.p7s 29.04.2024 22:48
- рішення від 01.05.2024 № 7708.pdf 01.05.2024 16:35
- Інформація про резолютивну частину рішення 09.05.2024 № 8274.pdf 10.05.2024 15:21
- рішення від 09.05.2024 № 8274.pdf 14.05.2024 12:47
- Пояснення щодо скарги 08.05.2024 13:21
- Пояснення щодо скарги 08.05.2024 13:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.04.2024 22:49
Дата розгляду скарги:
09.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.05.2024 16:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.05.2024 12:47
Дата виконання рішення Замовником:
15.05.2024 14:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ПОРТАЛ АРЕНА» 09.05.2024 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №8274-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ПОРТАЛ АРЕНА» від 29 квітня 2024 року № UA-2024-04-09-006591-a, Комісія постановила зобов'язати 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДСНС УКРАЇНИ У ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПОРТАЛ АРЕНА" та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Храпко Марини Дмитрівни переможцем процедури закупівлі — "Багатофункціональні пристрої (Canon i-SENSYS MF3010 + 2 картриджа, Epson L14150 Фабрика друку з WI-FI)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-09-006591-a. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати Рішення від 24 квітня 2024 року про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПОРТАЛ АРЕНА". 2. Скасувати Рішення від 30 квітня 2024 року про визначення фізичної особи-підприємця Храпко Марини Дмитрівни переможцем процедури закупівлі Багатофункціональні пристрої (Canon i-SENSYS MF3010 + 2 картриджа, Epson L14150 Фабрика друку з WI-FI).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d859f072f6d04574a9aef79d6f2b6cf9
Заголовок пункту скарги:
Відхилення з підстав не встановлених тендерною документацією
Опис заперечення:
Протокол відхилення пропозиції містить підстави, які не були ппередбачені тендерною документацією
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями ) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-09-006591-a. Ми, ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» (надалі за текстом – Скаржник) виявили бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подали свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - «Багатофункціональні пристрої» ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання».
Тендерна пропозиція Скаржника протоколом № 20 від 24.04.2024 року була відхилена. Єдиною підставою відхилення пропозиції зазначено:
«у наданих учасником сертифікати ISO ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» відсутній реєстраційний номер сертифікату та дані про те, де можна перевірити дійсність сертифікату, що є притаманною ознакою сертифікатів ISO».
Щодо вказаної підстави відхилення пояснюю наступне.
Пунктом 3 Додатку 2 ТД встановлено, що учасник подає в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують якість продукції, серед яких:
- Копія сертифікату на системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги щодо застосування ДСТУ ISO 45001: 2018, виданого на учасника або партнера закупівлі дійсного на дату розкриття пропозиції;
- Копія сертифікату ДСТУ ISO/IEC 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги.», виданого на учасника або партнера закупівлі дійсного на дату розкриття пропозиції;
- Копія сертифікату на «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 37001:2018, виданого на учасника або партнера закупівлі дійсного на дату розкриття пропозиції.
Таким чином, до вказаних сертифікатів тендерною документацією встановлені 2 (дві) вимоги:
- виданий на учасника;
- дійсний на дату розкриття пропозиції.
При цьому тендерною документацією не встановлювались жодних інших вимоги до самих сертифікатів, тобто їх форми, суб’єкта видачі, відповідність стандартам, наявності реєстраційних номерів, наявності даних де можна перевірити дійсність, інших «притаманних» ознак сертифікатів ISO, тощо.
У складі пропозиції нами надано файл «ISO», який містить:
- копію сертифікату на системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги щодо застосування ДСТУ ISO 45001: 2018, виданого на учасника закупівлі ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» дійсного на дату розкриття пропозиції (чинність 01.04.2024 – 01.04.2025);
- копію сертифікату ДСТУ ISO/IEC 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги.», виданого на учасника закупівлі ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» дійсного на дату розкриття пропозиції (чинність 01.04.2024 – 01.04.2025);
- копію сертифікату на «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 37001:2018, виданого на учасника закупівлі ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» дійсного на дату розкриття пропозиції (чинність 01.04.2024 – 01.04.2025).
Таким чином, вимоги ТД щодо сертифікатів ISO учасником ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» повністю виконані оскільки вони видані на учасника та дійсні на дату розкриття пропозиції.
Якщо тендерною документацією не встановлювались такі вимоги до сертифікатів ISO, як наявність реєстраційних номерів, зазначення даних де можна перевірити дійсність сертифікатів, інших «притаманних» ознак сертифікатів ISO - відсутність вказаної інформації не може бути підставою відхилення пропозиції ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА».
З цього приводу існує усталена позиція Антимонопольного комітету України.
По закупівлі UA-2024-02-16-004904-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-16-004904-a) АМК України прийнято рішення №4624-р/пк-пз від 13.03.2024 де з аналогічного питання органом оскарження зазначено, що «Документація не містить окремих вимог до порядку оформлення вищезазначених документів (сертифікатів ISO), зокрема, щодо їх відповідності стандартам розроблення документів відповідного характеру та видачі вітчизняним або міжнародним органом сертифікації. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави».
На суб’єктивну думку Замовника, наша тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки учасник надав сертифікати, у яких відсутній реєстраційний номер сертифікату та дані про те, де можна перевірити дійсність сертифікату, що є притаманною ознакою сертифікатів ISO. Вказані твердження є безпідставними, нічим не обґрунтованими та не можуть бути підставою відхилення пропозиції ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА», оскільки тендерною документацією не встановлювались вимоги до сертифікатів ISO щодо наявності реєстраційних номерів, наявності даних де можна перевірити їх дійсність, інших «притаманних» ознак сертифікатів ISO.
Висловлюю своє бажання бути присутньою на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА», пропозиція якої відповідає вимогам тендерної документації та не може бути відхилена з підстав, вказаних у протоколі. Відхиливши пропозицію ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» порушив моє право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої тендерної пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА»
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Предметом закупівлі було - «Багатофункціональні пристрої» ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання».
Тендерна пропозиція Скаржника протоколом № 20 від 24.04.2024 року була відхилена. Єдиною підставою відхилення пропозиції зазначено:
«у наданих учасником сертифікати ISO ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» відсутній реєстраційний номер сертифікату та дані про те, де можна перевірити дійсність сертифікату, що є притаманною ознакою сертифікатів ISO».
Щодо вказаної підстави відхилення пояснюю наступне.
Пунктом 3 Додатку 2 ТД встановлено, що учасник подає в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують якість продукції, серед яких:
- Копія сертифікату на системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги щодо застосування ДСТУ ISO 45001: 2018, виданого на учасника або партнера закупівлі дійсного на дату розкриття пропозиції;
- Копія сертифікату ДСТУ ISO/IEC 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги.», виданого на учасника або партнера закупівлі дійсного на дату розкриття пропозиції;
- Копія сертифікату на «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 37001:2018, виданого на учасника або партнера закупівлі дійсного на дату розкриття пропозиції.
Таким чином, до вказаних сертифікатів тендерною документацією встановлені 2 (дві) вимоги:
- виданий на учасника;
- дійсний на дату розкриття пропозиції.
При цьому тендерною документацією не встановлювались жодних інших вимоги до самих сертифікатів, тобто їх форми, суб’єкта видачі, відповідність стандартам, наявності реєстраційних номерів, наявності даних де можна перевірити дійсність, інших «притаманних» ознак сертифікатів ISO, тощо.
У складі пропозиції нами надано файл «ISO», який містить:
- копію сертифікату на системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги щодо застосування ДСТУ ISO 45001: 2018, виданого на учасника закупівлі ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» дійсного на дату розкриття пропозиції (чинність 01.04.2024 – 01.04.2025);
- копію сертифікату ДСТУ ISO/IEC 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги.», виданого на учасника закупівлі ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» дійсного на дату розкриття пропозиції (чинність 01.04.2024 – 01.04.2025);
- копію сертифікату на «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 37001:2018, виданого на учасника закупівлі ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» дійсного на дату розкриття пропозиції (чинність 01.04.2024 – 01.04.2025).
Таким чином, вимоги ТД щодо сертифікатів ISO учасником ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» повністю виконані оскільки вони видані на учасника та дійсні на дату розкриття пропозиції.
Якщо тендерною документацією не встановлювались такі вимоги до сертифікатів ISO, як наявність реєстраційних номерів, зазначення даних де можна перевірити дійсність сертифікатів, інших «притаманних» ознак сертифікатів ISO - відсутність вказаної інформації не може бути підставою відхилення пропозиції ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА».
З цього приводу існує усталена позиція Антимонопольного комітету України.
По закупівлі UA-2024-02-16-004904-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-16-004904-a) АМК України прийнято рішення №4624-р/пк-пз від 13.03.2024 де з аналогічного питання органом оскарження зазначено, що «Документація не містить окремих вимог до порядку оформлення вищезазначених документів (сертифікатів ISO), зокрема, щодо їх відповідності стандартам розроблення документів відповідного характеру та видачі вітчизняним або міжнародним органом сертифікації. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави».
На суб’єктивну думку Замовника, наша тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки учасник надав сертифікати, у яких відсутній реєстраційний номер сертифікату та дані про те, де можна перевірити дійсність сертифікату, що є притаманною ознакою сертифікатів ISO. Вказані твердження є безпідставними, нічим не обґрунтованими та не можуть бути підставою відхилення пропозиції ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА», оскільки тендерною документацією не встановлювались вимоги до сертифікатів ISO щодо наявності реєстраційних номерів, наявності даних де можна перевірити їх дійсність, інших «притаманних» ознак сертифікатів ISO.
Висловлюю своє бажання бути присутньою на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА», пропозиція якої відповідає вимогам тендерної документації та не може бути відхилена з підстав, вказаних у протоколі. Відхиливши пропозицію ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» порушив моє право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої тендерної пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА»
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА»
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірну відміну процедури закупівлі
Номер:
62f3551244e14b3081fa2f8a2fce16a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-09-006591-a.c2
Назва:
Скарга на неправомірну відміну процедури закупівлі
Скарга:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-09-006591-a. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПОРТАЛ АРЕНА " (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - «Багатофункціональні пристрої» ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання».
За результатами аукціону наша пропозиція стала найбільш економічно вигідною.
Але тендерна пропозиція ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» протоколом № 20 від 24.04.2024 року була відхилена. 29.04.2024 року з метою захисту наших прав була подана скарга до Антимонопольного комітету України № UA-2024-04-09-006591-a.a1, яка рішенням №8274-р/пк-пз від 09.05.2024 року була задоволена:
«Зобов'язати 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДСНС УКРАЇНИ У ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПОРТАЛ АРЕНА" та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Храпко Марини Дмитрівни переможцем процедури закупівлі — "Багатофункціональні пристрої (Canon i-SENSYS MF3010 + 2 картриджа, Epson L14150 Фабрика друку з WI-FI)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-09-006591-a».
Таким чином, нами доведено неправомірність відхилення Замовником пропозиції ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА».
Скасувавши рішення про відхилення та рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Храпко М.Д., з метою ухилення від укладання з нами договору замовником 15.05.2024 року Протоколом № 27 було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру з наступним обґрунтуванням
Також у системі закупівель зазначено –
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Під час процедури закупівлі було виявлено некоректність вимог в тендерній документації, оскільки у техніч-ній характеристиці не було прописано, що Багатофункціональний пристрій Epson L14150 Фабрика друку з WI-FI відноситься до основних засобів та закупляється по КЕКВ 3110, вартість якого без ПДВ не може бути менше 20 000 тисяч гривень, відповідно до пп.14.1.138 внесеним із змінами згідно Закону України від 16.01.2020 р. № 466-IX “Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві”. У зв’язку з цим оголошену процедуру закупівлі товару з різними КЕКВ потрібно розділити та оголосити різними процедурами закупівлі. З огляду на вищезазначене та враховуючи порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути необхідно, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, прийняти рішення про відміну відкритих торгів № UA-2024-04-09-006591-a.
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Замовник в якості підстави відміни процедури закупівлі зазначає, що в тендерній документації не було зазначено, що Багатофункціональний пристрій Epson L14150 Фабрика дрку з WI-FI відноситься до основних засобів та закуповується по КЕКВ 3110, вартість якого не може бути менше 20 000 тисяч гривень.
Вважаємо вказану підставу відміни незаконною та надуманою Замовником з метою ухилення від укладання з нами договору, враховуючи наступне:
1. Згідно плану до закупівлі UA-2024-04-09-006591-a, що розміщений за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-09-006591-a вказано коди КЕКВи за якими планується закупівля, а саме КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар; КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування. Зазначене підтверджує, що Замовник ще на етапі планування обирав та розумів за яким КЕКВ буде здійснено закупівлю.
2. Замовник у власному рішенні та у інформації з порталу про відміну процедури так і не зазначив яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель було допущене та якої саме норми Закону України «Про публічні закупівлі» або Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (Далі – «Особливості»).
Також, звертаємо увагу органу оскарження та замовника, що Постановою КМУ від 02.04.2024 року № 382 внесено зміни до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178, та доповнено п. 28 абзацом такого змісту: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі». Таким чином, п. 28 Особливостей встановлено пряму заборону обмежувати нижню ціну пропозиції Учасника. Отже, якраз включивши вимогу щодо мінімально можливої ціни на Багатофункціональний пристрій Epson L14150 Фабрика дрку з WI-FI Замовник порушить вимоги п.28 Особливостей.
Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону.
В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №27 від 15.02.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.5, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру UA-2024-04-09-006591-a.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 28.05.2024 № 9336.pdf 31.05.2024 08:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.05.2024 № 9336.pdf 29.05.2024 12:23
- Рішення від 21.05.2024 № 8861.pdf 21.05.2024 16:53
- sign.p7s 17.05.2024 22:10
- Протокол 27.pdf 17.05.2024 22:09
- АМКУ UA-2024-04-09-006591-a.docx 17.05.2024 22:09
- АМКУ UA-2024-04-09-006591-a.pdf 17.05.2024 22:09
- Пояснення щодо скарги 22.05.2024 16:50
- Пояснення щодо скарги 22.05.2024 16:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.05.2024 22:11
Дата розгляду скарги:
28.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.05.2024 16:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.05.2024 08:04
Дата виконання рішення Замовником:
17.06.2024 17:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ПОРТАЛ АРЕНА» 28.05.2024 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №9336-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ПОРТАЛ АРЕНА» від 17 травня 2024 року № UA-2024-04-09-006591-a, Комісія постановила зобов'язати 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДСНС УКРАЇНИ У ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Багатофункціональні пристрої (Canon i-SENSYS MF3010 + 2 картриджа, Epson L14150 Фабрика друку з WI-FI)".
ВИРІШИЛА: 1. Скасувати Рішення від 15 травня 2024 року про відміну процедури закупівлі — "Багатофункціональні пристрої (Canon i-SENSYS MF3010 + 2 картриджа, Epson L14150 Фабрика друку з WI-FI)".
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c428f8ce5ffc4d39ac63785c7edd0762
Заголовок пункту скарги:
Незаконна відміна процедури закупівлі
Опис заперечення:
з метою ухилення від укладання з нами договору замовником 15.05.2024 року Протоколом № 27 було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-09-006591-a. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПОРТАЛ АРЕНА " (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - «Багатофункціональні пристрої» ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання».
За результатами аукціону наша пропозиція стала найбільш економічно вигідною.
Але тендерна пропозиція ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» протоколом № 20 від 24.04.2024 року була відхилена. 29.04.2024 року з метою захисту наших прав була подана скарга до Антимонопольного комітету України № UA-2024-04-09-006591-a.a1, яка рішенням №8274-р/пк-пз від 09.05.2024 року була задоволена:
«Зобов'язати 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДСНС УКРАЇНИ У ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПОРТАЛ АРЕНА" та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Храпко Марини Дмитрівни переможцем процедури закупівлі — "Багатофункціональні пристрої (Canon i-SENSYS MF3010 + 2 картриджа, Epson L14150 Фабрика друку з WI-FI)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-09-006591-a».
Таким чином, нами доведено неправомірність відхилення Замовником пропозиції ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА».
Скасувавши рішення про відхилення та рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Храпко М.Д., з метою ухилення від укладання з нами договору замовником 15.05.2024 року Протоколом № 27 було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру з наступним обґрунтуванням
Також у системі закупівель зазначено –
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Під час процедури закупівлі було виявлено некоректність вимог в тендерній документації, оскільки у техніч-ній характеристиці не було прописано, що Багатофункціональний пристрій Epson L14150 Фабрика друку з WI-FI відноситься до основних засобів та закупляється по КЕКВ 3110, вартість якого без ПДВ не може бути менше 20 000 тисяч гривень, відповідно до пп.14.1.138 внесеним із змінами згідно Закону України від 16.01.2020 р. № 466-IX “Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві”. У зв’язку з цим оголошену процедуру закупівлі товару з різними КЕКВ потрібно розділити та оголосити різними процедурами закупівлі. З огляду на вищезазначене та враховуючи порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути необхідно, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, прийняти рішення про відміну відкритих торгів № UA-2024-04-09-006591-a.
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Замовник в якості підстави відміни процедури закупівлі зазначає, що в тендерній документації не було зазначено, що Багатофункціональний пристрій Epson L14150 Фабрика дрку з WI-FI відноситься до основних засобів та закуповується по КЕКВ 3110, вартість якого не може бути менше 20 000 тисяч гривень.
Вважаємо вказану підставу відміни незаконною та надуманою Замовником з метою ухилення від укладання з нами договору, враховуючи наступне:
1. Згідно плану до закупівлі UA-2024-04-09-006591-a, що розміщений за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-09-006591-a вказано коди КЕКВи за якими планується закупівля, а саме КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар; КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування. Зазначене підтверджує, що Замовник ще на етапі планування обирав та розумів за яким КЕКВ буде здійснено закупівлю.
2. Замовник у власному рішенні та у інформації з порталу про відміну процедури так і не зазначив яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель було допущене та якої саме норми Закону України «Про публічні закупівлі» або Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (Далі – «Особливості»).
Також, звертаємо увагу органу оскарження та замовника, що Постановою КМУ від 02.04.2024 року № 382 внесено зміни до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178, та доповнено п. 28 абзацом такого змісту: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі». Таким чином, п. 28 Особливостей встановлено пряму заборону обмежувати нижню ціну пропозиції Учасника. Отже, якраз включивши вимогу щодо мінімально можливої ціни на Багатофункціональний пристрій Epson L14150 Фабрика дрку з WI-FI Замовник порушить вимоги п.28 Особливостей.
Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону.
В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №27 від 15.02.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.5, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру UA-2024-04-09-006591-a.
Предметом закупівлі було - «Багатофункціональні пристрої» ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання».
За результатами аукціону наша пропозиція стала найбільш економічно вигідною.
Але тендерна пропозиція ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» протоколом № 20 від 24.04.2024 року була відхилена. 29.04.2024 року з метою захисту наших прав була подана скарга до Антимонопольного комітету України № UA-2024-04-09-006591-a.a1, яка рішенням №8274-р/пк-пз від 09.05.2024 року була задоволена:
«Зобов'язати 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДСНС УКРАЇНИ У ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПОРТАЛ АРЕНА" та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Храпко Марини Дмитрівни переможцем процедури закупівлі — "Багатофункціональні пристрої (Canon i-SENSYS MF3010 + 2 картриджа, Epson L14150 Фабрика друку з WI-FI)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-09-006591-a».
Таким чином, нами доведено неправомірність відхилення Замовником пропозиції ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА».
Скасувавши рішення про відхилення та рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Храпко М.Д., з метою ухилення від укладання з нами договору замовником 15.05.2024 року Протоколом № 27 було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру з наступним обґрунтуванням
Також у системі закупівель зазначено –
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Під час процедури закупівлі було виявлено некоректність вимог в тендерній документації, оскільки у техніч-ній характеристиці не було прописано, що Багатофункціональний пристрій Epson L14150 Фабрика друку з WI-FI відноситься до основних засобів та закупляється по КЕКВ 3110, вартість якого без ПДВ не може бути менше 20 000 тисяч гривень, відповідно до пп.14.1.138 внесеним із змінами згідно Закону України від 16.01.2020 р. № 466-IX “Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві”. У зв’язку з цим оголошену процедуру закупівлі товару з різними КЕКВ потрібно розділити та оголосити різними процедурами закупівлі. З огляду на вищезазначене та враховуючи порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути необхідно, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, прийняти рішення про відміну відкритих торгів № UA-2024-04-09-006591-a.
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Замовник в якості підстави відміни процедури закупівлі зазначає, що в тендерній документації не було зазначено, що Багатофункціональний пристрій Epson L14150 Фабрика дрку з WI-FI відноситься до основних засобів та закуповується по КЕКВ 3110, вартість якого не може бути менше 20 000 тисяч гривень.
Вважаємо вказану підставу відміни незаконною та надуманою Замовником з метою ухилення від укладання з нами договору, враховуючи наступне:
1. Згідно плану до закупівлі UA-2024-04-09-006591-a, що розміщений за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-09-006591-a вказано коди КЕКВи за якими планується закупівля, а саме КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар; КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування. Зазначене підтверджує, що Замовник ще на етапі планування обирав та розумів за яким КЕКВ буде здійснено закупівлю.
2. Замовник у власному рішенні та у інформації з порталу про відміну процедури так і не зазначив яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель було допущене та якої саме норми Закону України «Про публічні закупівлі» або Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (Далі – «Особливості»).
Також, звертаємо увагу органу оскарження та замовника, що Постановою КМУ від 02.04.2024 року № 382 внесено зміни до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178, та доповнено п. 28 абзацом такого змісту: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі». Таким чином, п. 28 Особливостей встановлено пряму заборону обмежувати нижню ціну пропозиції Учасника. Отже, якраз включивши вимогу щодо мінімально можливої ціни на Багатофункціональний пристрій Epson L14150 Фабрика дрку з WI-FI Замовник порушить вимоги п.28 Особливостей.
Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону.
В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №27 від 15.02.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.5, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру UA-2024-04-09-006591-a.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру UA-2024-04-09-006591-a.