• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Контейнери для збору твердих побутових відходів код ДК 021: 2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Завершена

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження: 09.04.2024 12:06 - 14.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 2c2129aa54934a7aa699d22d1f028926
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-09-005166-a.a2
Назва: СКАРГА щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Дата розгляду скарги: 06.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.04.2024 16:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.05.2024 18:54
Дата виконання рішення Замовником: 08.05.2024 14:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 21.12.2023 №23 (далі – Рішення), згідно з яким було відхилено пропозицію учасника ФОП Омельченко Іван В’ячеславович. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.05.2024 №8002-р/пк-пз зобов’язано Комунальне підприємство «Турбота» Новоселівської сільської ради Полтавського району Полтавської області скасувати Рішення. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Автор: ФОП Омельченко Іван Вячеславович, Іван Омельченко 380979703497 omeller1982@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 89ed56b9ac0343f785d09fa9d98800b2
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Опис заперечення: 22.04.2024 р. Замовником було оприлюднено Протокольне рішення (Протокол) № 5, де Замовник відхиляє тендерну пропозицію Скаржника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
При цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Ліцензії або документи дозвільного характеру
Тип порушення: Ліцензії або документи дозвільного характеру
Опис суті пункту скарги: Замовник не повинен був відхиляти тендерну пропозицію Скаржника, більше того, надавати на виправлення, оскільки, виходячи з вимоги, яка передбачена пунктом 2 Розділу 4 (Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, учасники не повинні надавати будь-які документи, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності НЕ передбачено законом.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Замовник порушує публічне законодавство України.

Номер: f087409850724077a3000752529a1314
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-09-005166-a.c1
Назва: Замовник порушує публічне законодавство України.
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Омельченко Івана Вячеславовича зважаючи на наступне: Відповідно до пункту 2 Розділу 4 (Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, Замовник встановлює наступне: «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом)». Звертаємо увагу, що Замовник зазначає підстави надання довідки/чинної ліцензії або документу дозвільного характеру «Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом)». Отже, учасники надають довідку/чинну ліцензію або документ дозвільного характеру лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом. Таким чином, виходячи з цієї вимоги, учасники не повинні надавати будь-які документи, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності НЕ передбачено законом. Також, якщо Замовник цю вимогу трактує так, що всі учасники повинні надавати довідки і у разі їх відсутності (що суперечить вимогам тендерної документації), то Замовник повинен був оприлюднити повідомлення про усунення невідповідностей, відповідно до пункту 43 Постанови 1178, а не відхиляти таку тендерну пропозицію: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». На підставі цього, просимо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Омельченко Іван Вячеславовича. У випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ми залишаємо за собою право звертатися до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу Учасника щодо не правомірного відхилення тендерної пропозиції, Замовник не має технічної можливості скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Омельченко Івана Вячеславовича» та повернути на період кваліфікацію для виправлення виявленої невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації(та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо відповідно до пункту 43 Особливостей Постанови 1178 від 12.10.2022 року
Статус вимоги: Задоволено