-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з проведення аерофотозйомки та топографо-геодезичних вишукувань, складання за їх результатами цифрової картографічної основи масштабу 1:10000 у державній геодезичній системі координат УСК-2000 на територію Покровської територіальної громади Синельниківського району Дніпропетровської області для розробки у подальшому Комплексного плану просторового розвитку територіальної громади
Торги не відбулися
2 400 130.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 000.65 UAH
Період оскарження:
09.04.2024 09:48 - 15.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Оприлюднена Замовником тендерна документація за закупівлею UA-2024-04-09-001486-a, затверджена Протокольним рішенням уповноваженої особи №19 від 09.04.2024 року, містить вимоги, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; такі вимоги Замовника є дискримінаційними, і, відповідно, обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника
Номер:
68427569486e4348940cebcdca945800
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-09-001486-a.a1
Назва:
Оприлюднена Замовником тендерна документація за закупівлею UA-2024-04-09-001486-a, затверджена Протокольним рішенням уповноваженої особи №19 від 09.04.2024 року, містить вимоги, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; такі вимоги Замовника є дискримінаційними, і, відповідно, обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток №5 – Договір оренди приладів GPS ..pdf 11.04.2024 16:49
- Скарга.docx 11.04.2024 16:49
- Додаток №4 - Повірка БПЛА.pdf 11.04.2024 16:49
- Скарга.PDF.asice 11.04.2024 16:49
- Додаток №1 - Матеріально-технічна база Скаржника.pdf 11.04.2024 16:49
- Скарга.PDF 11.04.2024 16:49
- Додаток №2 - Аналогічні договори.pdf 11.04.2024 16:49
- Додаток №3 - Договір купівлі-продажу БПЛА.pdf 11.04.2024 16:49
- Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги ст.16 Закону земля (1).docx 11.04.2024 16:49
- sign.p7s 11.04.2024 16:53
- Додаткові пояснення.PDF 18.04.2024 11:51
- Додаткові пояснення.PDF.asice 18.04.2024 11:51
- Додаткові пояснення.docx 18.04.2024 11:51
- відповідь на скаргу.PDF 15.04.2024 09:16
- ВІДПОВІДЬ НА СКАРГУ.docx 18.04.2024 08:47
- відповідь на скаргу.pdf 19.04.2024 16:37
- Практичні рекомендації.pdf 19.04.2024 16:37
- ВІДПОВІДЬ НА СКАРГУ.docx 19.04.2024 16:37
- Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги ст.16 Закону (із змінами внесеними на виконання рішення АКМУ).docx 06.05.2024 11:31
- повідомлення про усунення недоліків.PDF 06.05.2024 11:31
- ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін 29.04.24 на виконання рішення АМКУ .docx 06.05.2024 11:31
- Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги ст.16 Закону (із змінами внесеними на виконання рішення АКМУ).docx 13.05.2024 10:34
- відповідь.PDF 13.05.2024 10:34
- рішення від 15.04.2024 № 6622.pdf 15.04.2024 17:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2024 № 7239.pdf 24.04.2024 13:04
- рішення від 23.04.2024 № 7239.pdf 26.04.2024 14:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.04.2024 17:06
Дата розгляду скарги:
23.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.04.2024 17:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.04.2024 14:55
Дата виконання рішення Замовником:
13.05.2024 10:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення № 7239-р/пк-пз від 23.04.2024 р. на скаргу консорціума «АРХІЗЕМ УКРАЇНИ» від 11.04.2024р. номер скарги UA-2024-04-09-001486-a.a1: Замовником 29.04.2024р. внесені зміни в Додаток 2, а саме абзац 5 пп.1.2. викладений в такій редакції:
«літальні апарати (БПЛА)- не менше одного, який забезпечить вимоги щодо якості аерофотознімків, відповідно до підпункту 8.3 пункту 8 Додатку 4 до тендерної документації.»
Пункт скарги
Номер:
d85f6c32b91a4cc2a9d80efec2564be9
Заголовок пункту скарги:
Скаржником, з метою прийняття участі у Закупівлі, здійснено детальне ознайомлення із Додатком №2 до Тендерної документації, за результатами чого виявлено наявність дискримінаційних вимог в частині встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, зокрема в частині вимог щодо Учасника надати інформацію про відповідність якості послуг законодавчим і нормативно-правовим вимогам.
Опис заперечення:
Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовник законодавчо не обґрунтував потребу встановлення додаткових дискримінаційних та необґрунтованих вимог щодо надання Учасником інформації про відповідність якості послуг законодавчим і нормативно-правовим вимогам.
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовник законодавчо не обґрунтував потребу встановлення додаткових дискримінаційних та необґрунтованих вимог щодо надання Учасником інформації про відповідність якості послуг законодавчим і нормативно-правовим вимогам.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
Скаржнику не зрозуміло необхідність встановлення надлишкових, дискримінаційних та необґрунтованих вимог щодо надання Учасником інформації про відповідність якості послуг законодавчим і нормативно-правовим вимогам, оскільки законодавством не передбачений такий кваліфікаційний критерій, як «відповідність якості послуг законодавчим і нормативно-правовим вимогам».
×
-
Назва доказу:
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги ст.16 Закону земля (1)
-
Опис доказу:
Документ, що підтверджує наявність дискримінаційних вимог в частині встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, зокрема в частині вимог щодо Учасника надати інформацію про відповідність якості послуг законодавчим і нормативно-правовим вимогам.
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги ст.16 Закону земля (1).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо Комісію зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом виключення дискримінаційної вимоги Додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження Учасником відповідність якості послуг законодавчим і нормативно-правовим вимогам.
Номер:
438636ea344a44889c80fbc89f4058fd
Заголовок пункту скарги:
Скаржником, з метою прийняття участі у Закупівлі, здійснено детальне ознайомлення із Додатком №2 до Тендерної документації, за результатами чого виявлено наявність дискримінаційних вимог в частині встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, зокрема в частині вимог щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме вимога п.1.2, щодо обов’язкової наявності в Учасника наступного обладнання: теодоліт, нівеліри, гравіметри, аерофотоапарати, прилади для обробки аерофільмів, аналітичні та цифрові фотограмметричні прилади.
Опис заперечення:
Скаржник вважає такі вимоги Замовника дискримінаційними, і такими, що штучно обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі.
Повідомляємо, що наявного у Скаржника обладнання більше ніж достатньо для надання послуг за предметом закупівлі. Скаржник успішно здійснює надання послуг у сфері землевпорядних та топографо-геодезичних і картографічних відносин, в тому числі, має укладені та виконані договори про надання послуг аналогічних предмету оскаржуваної Закупівлі
Повідомляємо, що наявного у Скаржника обладнання більше ніж достатньо для надання послуг за предметом закупівлі. Скаржник успішно здійснює надання послуг у сфері землевпорядних та топографо-геодезичних і картографічних відносин, в тому числі, має укладені та виконані договори про надання послуг аналогічних предмету оскаржуваної Закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
Маючи все необхідне матеріально-технічне забезпечення та успішний досвід виконання договорів про надання послуг аналогічних предмету оскаржуваної Закупівлі, Скаржник не має змоги взяти участь у Закупівлі, через встановлені Замовником дискримінаційні вимоги щодо наявності у Учасника теодолітів, нівелірів, гравіметрів, аерофотоапаратів, приладів для обробки аерофільмів, аналітичних та цифрових фотограмметричних приладів.
Замовник не обґрунтував на законодавчому та технологічному рівні потребу наявності в Учасника процедури закупівлі вищезазначеного обладнання.
Враховуючи викладене, вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Документації порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, частини четвертої статті 5 Закону відповідно до яких тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення публічних закупівель згідно з частиною першою статті 5 Закону, зокрема – добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у даній процедурі закупівлі та претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, бо є реальним учасником ринку надання послуг у сфері топографо-геодезичного знімання, проте через необґрунтовані і дискримінаційні вимоги Замовника не може взяти участь у цій закупівлі.
Замовник не обґрунтував на законодавчому та технологічному рівні потребу наявності в Учасника процедури закупівлі вищезазначеного обладнання.
Враховуючи викладене, вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Документації порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, частини четвертої статті 5 Закону відповідно до яких тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення публічних закупівель згідно з частиною першою статті 5 Закону, зокрема – добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у даній процедурі закупівлі та претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, бо є реальним учасником ринку надання послуг у сфері топографо-геодезичного знімання, проте через необґрунтовані і дискримінаційні вимоги Замовника не може взяти участь у цій закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Додаток №2 - Аналогічні договори
-
Опис доказу:
Перелік документів, що підтверджує наявність у Скаржника досвіду виконання договорів про надання послуг аналогічних предмету оскаржуваної Закупівлі при використанні наявної у Скаржника матеріально-технічної бази (обладнання).
-
Повʼязаний документ:
Додаток №2 - Аналогічні договори.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток №1 - Матеріально-технічна база Скаржника
-
Опис доказу:
Перелік документів, що підтверджує наявність у Скаржника необхідної матеріально-технічної бази (обладнання) для надання послуг, що складають предмет Закупівлі.
-
Повʼязаний документ:
Додаток №1 - Матеріально-технічна база Скаржника.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо Комісію зобов’язати Замовника внести зміни шляхом виключення вимоги щодо наявності у Учасника наступного обладнання: теодоліти, нівеліри, гравіметри, аерофотоапарати, прилади для обробки аерофільмів, аналітичні та цифрові фотограмметричні прилади.
Номер:
c1765cf854174ada805515e9ba35c52d
Заголовок пункту скарги:
Скаржником, з метою прийняття участі у Закупівлі, здійснено детальне ознайомлення із Додатком №2 до Тендерної документації, за результатами чого виявлено наявність дискримінаційних вимог в частині встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, зокрема в частині вимог щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме вимога п.1.2, щодо обов’язкової наявності в Учасника наступного обладнання: Літальні апарати (БПЛА) типу «монокрило» вітчизняного виробництва або еквівалент такого типу, обладнані бортовим геодезичним приймачем з технологією RTK/PPK та можливістю камери робити знімки з якістю 2 мегапікселів на сантиметр, а також охопленням території 1000 га за один політ при роздільній здатності 15 см на піксель.
Опис заперечення:
Відповідно до Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» та пункту 1 підпункту 3 пункту 4 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання діяльності центральних органів виконавчої влади» від 17 лютого 2021 року №124 у Міністерстві аграрної політики та продовольства України наразі проходить затвердження «Порядок топографічної зйомки у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500», в якому зазначається, що для виконання аерозйомки можуть використовуватися як пілотовані повітряні судна, так і безпілотні повітряні судна, на борту який встановлено аерознімальне обладнання.
При цьому законодавством не визначеного вимог до БПЛА, подібних до встановлених Замовником в Тендерній документації.
При цьому законодавством не визначеного вимог до БПЛА, подібних до встановлених Замовником в Тендерній документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
У Скаржника наявний власний БПЛА, а саме: безпілотний літальний апарат літакового типу FLIRT Cetus з автоматичною системою керування та аксесуарами, камерою SONY та бортовим приймачем GNSS (БПЛА) (літальний апарат, оснащений двочастотним GPS/GNSS-приймачем, цифровою фотокамерою для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість, для виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання)) (підтвердні документи додаємо). При цьому законодавством не визначеного вимог до БПЛА, подібних до встановлених Замовником в Тендерній документації.
Використання таких повітряних суден для аерозйомки здійснюється відповідно Повітряного кодексу України, Авіаційних правил України та інших нормативно-правових актів України у галузі цивільної та державної авіації, що регламентують умови виконання авіаційних робіт. При цьому зазначається, що суб’єкт господарювання, який здійснює аерозйомку, повинен мати право на використання повітряного судна на праві власності чи інших законних підставах (договір надання послуг, договір оренди повітряного судна тощо), самостійно або із залученням субпідрядних організацій (співвиконавців).
При виконанні аерозйомки за допомогою безпілотних повітряних суден до 20 кг, обладнаних неметричною аерофотокамерою (саме такі безпілотні повітряні судна використовує для робіт наша компанія), для неметричної камери, відповідно до вимог Порядку, нами обов’язково виконується самокалібрування за допомогою спеціалізованого фотограмметричного програмного забезпечення, в якому визначаються початкові та оптимізовані (отримані в результаті самокалібрування) параметри неметричної аерофотокамери, а саме: розмір пікселя матриці, розмір сенсора, F – фокусна відстань об’єктиву камери; C0x, C0y – координати розміщення головної точки в системі координат неметричної аерофотокамери; R1, R2, R3 – значення коефіцієнтів степеневого полінома радіальної дисторсії; T1, T2 – значення коефіцієнтів тангенціальної дисторсії, при цьому фокусна відстань об’єктиву неметричної аерофотокамери підбирається таким чином, щоб перепад висот на місцевості (в тому числі з урахуванням висоти будівель) в межах одного об’єкту аерозйомки не перевищував 7% від висоти аерофотозйомки.
Саме це на сьогодні робить можливим виконувати аерозйомку за допомогою безпілотних повітряних суден вагою до 20 кг, обладнаних неметричною аерофотокамерою. Це підтверджується як нашим власним досвідом, досвідом українських компаній розробників та експлуатантів безпілотних літальних апаратів вагою до 20 кг, так і загальносвітовою тенденцією.
Використання таких повітряних суден для аерозйомки здійснюється відповідно Повітряного кодексу України, Авіаційних правил України та інших нормативно-правових актів України у галузі цивільної та державної авіації, що регламентують умови виконання авіаційних робіт. При цьому зазначається, що суб’єкт господарювання, який здійснює аерозйомку, повинен мати право на використання повітряного судна на праві власності чи інших законних підставах (договір надання послуг, договір оренди повітряного судна тощо), самостійно або із залученням субпідрядних організацій (співвиконавців).
При виконанні аерозйомки за допомогою безпілотних повітряних суден до 20 кг, обладнаних неметричною аерофотокамерою (саме такі безпілотні повітряні судна використовує для робіт наша компанія), для неметричної камери, відповідно до вимог Порядку, нами обов’язково виконується самокалібрування за допомогою спеціалізованого фотограмметричного програмного забезпечення, в якому визначаються початкові та оптимізовані (отримані в результаті самокалібрування) параметри неметричної аерофотокамери, а саме: розмір пікселя матриці, розмір сенсора, F – фокусна відстань об’єктиву камери; C0x, C0y – координати розміщення головної точки в системі координат неметричної аерофотокамери; R1, R2, R3 – значення коефіцієнтів степеневого полінома радіальної дисторсії; T1, T2 – значення коефіцієнтів тангенціальної дисторсії, при цьому фокусна відстань об’єктиву неметричної аерофотокамери підбирається таким чином, щоб перепад висот на місцевості (в тому числі з урахуванням висоти будівель) в межах одного об’єкту аерозйомки не перевищував 7% від висоти аерофотозйомки.
Саме це на сьогодні робить можливим виконувати аерозйомку за допомогою безпілотних повітряних суден вагою до 20 кг, обладнаних неметричною аерофотокамерою. Це підтверджується як нашим власним досвідом, досвідом українських компаній розробників та експлуатантів безпілотних літальних апаратів вагою до 20 кг, так і загальносвітовою тенденцією.
×
-
Назва доказу:
Додаток №3 - Договір купівлі-продажу БПЛА
-
Опис доказу:
Документ, що підтверджує наявність у Скаржника обладнання (БПЛА) необхідного і достатнього для надання послуг, що складає предмет Закупівлі.
-
Повʼязаний документ:
Додаток №3 - Договір купівлі-продажу БПЛА.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо Комісію зобов’язати Замовника внести зміни шляхом викладення оскаржуваної вимоги у наступній редакції - надання літального апарата (БПЛА) – не менше одного.
Номер:
5abbaa26e6ba42e29f3fa02919359c90
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пп. 1.3.2. Додатка 2 до тендерної документації: «Для обладнання, що потребує обов’язкової сертифікації/калібровки або повірки Учасник у складі пропозиції додатково надає копії документів, що підтверджують проведення в установленому чинним законодавством порядку терміни сертифікації/калібровки або повірки обладнання, необхідного для надання послуг, які зазначені в Довідці Учасника. Повірка вимірювальної техніки повинна діяти як мінімум до моменту надання послуг, визначених цією Тендерною документацією.»
Таку вимогу Скаржник вважає необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що не відповідає нормам чинного законодавства.
Опис заперечення:
Відповідно до п.п 4.4 умов Тендерної документації, строк надання послуг становить до 25.12.2024 року. А, отже, учасник повинен надати повірку на обладнання, необхідне для надання послуг, чинну до 25.12.2024 року.
Таку вимогу Скаржник вважає необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що не відповідає нормам чинного законодавства.
Скаржник має на праві власності обладнання, яке відповідно до вимог чинного законодавства підлягає обов’язковій повірці, зокрема, безпілотний літальний апарат літакового типу FLIRT Cetus з автоматичною системою керування та аксесуарами, камера SONY та бортовий приймач GNSS (БПЛА) (літальний апарат, оснащений двочастотним GPS/GNSS-приймачем, цифровою фотокамерою для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість, для виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання)) (свідоцтво про повірку на який чинне до 29.09.2024 року);
Таку вимогу Скаржник вважає необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що не відповідає нормам чинного законодавства.
Скаржник має на праві власності обладнання, яке відповідно до вимог чинного законодавства підлягає обов’язковій повірці, зокрема, безпілотний літальний апарат літакового типу FLIRT Cetus з автоматичною системою керування та аксесуарами, камера SONY та бортовий приймач GNSS (БПЛА) (літальний апарат, оснащений двочастотним GPS/GNSS-приймачем, цифровою фотокамерою для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість, для виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання)) (свідоцтво про повірку на який чинне до 29.09.2024 року);
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
Скаржник має на праві власності обладнання, яке відповідно до вимог чинного законодавства підлягає обов’язковій повірці, зокрема, безпілотний літальний апарат літакового типу FLIRT Cetus з автоматичною системою керування та аксесуарами, камера SONY та бортовий приймач GNSS (БПЛА) (літальний апарат, оснащений двочастотним GPS/GNSS-приймачем, цифровою фотокамерою для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість, для виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання)) (свідоцтво про повірку на який чинне до 29.09.2024 року – Додаток 4);
Всі підтвердні документи надаються (Додаток №3).
Таким чином, вказане обладнання є повіреними, що підтверджується свідоцтвом про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки.
При цьому, інтервал повірки GPS приймачів становить 1 рік, що підтверджується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства 13.10.2016 № 1747 «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями», яким передбачено періодичність проходження повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки.
А отже наразі наше підприємство має повірене належним чином обладнання, строк чинності повірки якого ще не минув.
Тож, наразі у Скаржника немає зобов'язань щодо проходження повірки. Натомість, Замовник вимагає від Скаржника проведення повірки, фактичним чином порушуючи наше право на вільну участь у закупівлі. Повірка обладнання є тривалою процедурою, до того ж платною.
При цьому, за наявністю чинної повірки та того факту, що строк надання послуг за умовами тендеру до 25.12.2024 року, Скаржник має можливість здійснити надання послуг як раз у період чинності повірки нашого обладнання.
Всі підтвердні документи надаються (Додаток №3).
Таким чином, вказане обладнання є повіреними, що підтверджується свідоцтвом про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки.
При цьому, інтервал повірки GPS приймачів становить 1 рік, що підтверджується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства 13.10.2016 № 1747 «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями», яким передбачено періодичність проходження повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки.
А отже наразі наше підприємство має повірене належним чином обладнання, строк чинності повірки якого ще не минув.
Тож, наразі у Скаржника немає зобов'язань щодо проходження повірки. Натомість, Замовник вимагає від Скаржника проведення повірки, фактичним чином порушуючи наше право на вільну участь у закупівлі. Повірка обладнання є тривалою процедурою, до того ж платною.
При цьому, за наявністю чинної повірки та того факту, що строк надання послуг за умовами тендеру до 25.12.2024 року, Скаржник має можливість здійснити надання послуг як раз у період чинності повірки нашого обладнання.
×
-
Назва доказу:
Додаток №4 - Повірка БПЛА
-
Опис доказу:
Документ, що підтверджує проведення повірок обладнання, яке відповідно до вимог чинного законодавства підлягає обов’язковій повірці, зокрема, безпілотного літального апарата літакового типу FLIRT Cetus з автоматичною системою керування та аксесуарами, камера SONY та бортовий приймач GNSS (БПЛА) (літальний апарат, оснащений двочастотним GPS/GNSS-приймачем, цифровою фотокамерою для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість, для виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання))
-
Повʼязаний документ:
Додаток №4 - Повірка БПЛА.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо Комісію зобов’язати Замовника внести зміни в Додаток 2 до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу про наявність повірки чинної як мінімум до моменту надання послуг, визначених цією Тендерною документацією.
Номер:
82ea5870341d44a98ec6f12a4629402f
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується з вимогою Замовника наведеною у Додатку №2 до тендерної документації – пункті 1.3.3. Замовником також передбачено, що Учасник повинен підтвердити застосування технологій GPS-корекції супутникових GPS/GNSS приймачів, а саме:
«Учасник для підтвердження застосування технології GPS-корекції RTK додатково повинен надати Договір про надання послуг з доступу до отримання коригуючої поправки для GPS для визначення місцезнаходження на території України або інший документ, що підтверджує право учасника виконувати роботи в GNSS мережі та/або документи, що підтверджують наявність перманентної(-их) станції(-й)».
Опис заперечення:
Скаржник вважає вищезазначену вимогу пункту 1.3.3. Додатку №2 до тендерної документації щодо підтвердження застосування технології GPS-корекції RTK (надати Договір про надання послуг з доступу до отримання коригуючої поправки для GPS для визначення місцезнаходження на території України або інший документ, що підтверджує право учасника виконувати роботи в GNSS мережі та/або документи, що підтверджують наявність перманентної(-их) станції(-й)) необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
Замовник не обґрунтував на законодавчому та технологічному рівні необхідність наявності для виконання робіт за предметом закупівлі Договору про надання послуг з доступу до отримання коригуючої поправки для GPS для визначення місцезнаходження на території України або інший документ, що підтверджує право учасника виконувати роботи в GNSS мережі та/або документи, що підтверджують наявність перманентної(-их) станції(-й)).
Так, відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт» №65 від 11.02.2014 року, в Розділі II «Вимоги до технічного забезпечення виконавців робіт» не встановлено такої вимоги до обладнання виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт, як наявність «Договору про надання послуг з доступу до отримання коригуючої поправки для GPS для визначення місцезнаходження на території України або інший документ, що підтверджує право учасника виконувати роботи в GNSS мережі та/або документи, що підтверджують наявність перманентної(-их) станції(-й)).»
Замовником, вибірково та необґрунтовано встановлені вимоги щодо вищевказаного обладнання, яке повинен мати учасник для надання послуг, чим обмежується участь підприємства Скаржника у даній закупівлі.
Так, відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт» №65 від 11.02.2014 року, в Розділі II «Вимоги до технічного забезпечення виконавців робіт» не встановлено такої вимоги до обладнання виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт, як наявність «Договору про надання послуг з доступу до отримання коригуючої поправки для GPS для визначення місцезнаходження на території України або інший документ, що підтверджує право учасника виконувати роботи в GNSS мережі та/або документи, що підтверджують наявність перманентної(-их) станції(-й)).»
Замовником, вибірково та необґрунтовано встановлені вимоги щодо вищевказаного обладнання, яке повинен мати учасник для надання послуг, чим обмежується участь підприємства Скаржника у даній закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Додаток №5 – Договір оренди приладів GPS.
-
Опис доказу:
Документи, що підтверджують наявність у Скаржника двох GPS-приймачів, яких достатньо для надання визначеного обсягу послуг, що складають предмет Закупівлі у встановлені Замовником строки.
-
Повʼязаний документ:
Додаток №5 – Договір оренди приладів GPS ..pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо Комісію зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом виключення дискримінаційної вимоги щодо GPS-приймачів, а саме: надання Договору про надання послуг з доступу до отримання коригуючої поправки для GPS для визначення місцезнаходження на території України або інший документ, що підтверджує право учасника виконувати роботи в GNSS мережі та/або документи, що підтверджують наявність перманентної(-их) станції(-й).