• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Торги не відбулися

720 150.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 201.50 UAH
Період оскарження: 09.04.2024 09:32 - 14.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: bc4ed51ad2ed4afe8d692c251e1dc48a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-09-001087-a.b2
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Від 25 червня 2024 року Постійно діючій адміністративній комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м.Київ 03035 Замовник, рішення якого оскаржуються: Комунальне некомерційне підприємство “Київська міська клінічна лікарня №4” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Код в ЄДРПОУ 30212155 Адреса: вул. Солом’янська, 17, м. Київ, 03110 Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" Код в ЄДРПОУ 38469527 Юридична адреса: 18000, м. Черкаси, б-р Шевченка, 190 Інформація про закупівлю: «ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-09-001087-a Очікувана вартість закупівлі: 720 150,00 грн. з ПДВ Скарга на рішення Замовника (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну № 1178) Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 09.04.2024 о 09:32 год. Замовником Комунальне некомерційне підприємство “Київська міська клінічна лікарня №4” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями ««ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-09-001087-a. Свої пропозиції до участі у даній закупівлі подали: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" з ціною 504 000,00 грн. з ПДВ ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" з ціною 599 760,00 грн. з ПДВ ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ з ціною 709 200,00 грн. з ПДВ Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 99 від 25.06.2024 Замовником було визначено тендерну пропозицію ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" переможцем та прийнято рішення про намір укладення договору про закупівлю. Вважаємо, що рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі є незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) – тендерна пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає вимогам тендерної документації. Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. В Додатку 3 до тендерної документації ( в редакції від 12.04.2024) містились наступні технічні вимоги: «Додаток 3 Нова редакція Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі Конкретна назва послуги Перелік відходів, які охоплює послуга (зазначається код та вид відходів згідно Національного переліку відходів) Одиниця виміру Кількість (обсяг) Послуги у сфері управління медичними відходами 18 01 01 Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 01 03) 18 01 02 Частини тіла та органи, включаючи посудини з кров’ю та консервовану кров (крім зазначених за кодом 18 01 03) 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо); 18 01 07 Хімічні препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 06; 18 01 09 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08 18 02 01 Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 02 02); 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 02 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 02 08 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 02 07 кг. 12000 Технічні вимоги Учасник надає копію ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами або копію наказу компетентного органу про її видачу або інформацію, що підтверджує її наявність у ліцензійному реєстрі (згідно вимог п.п.1 пункту 3 ст.27 Закону України “Про управління відходами”, пункту 141 ст.7 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності”). У разі якщо учасником торгів є об’єднання учасників, інформація про наявність ліцензії надається щодо одного з учасників такого об’єднання.» Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції було надано: Наказ №119 від 02.02.2024 «Про видачу ліцензії» та Додаток до Наказу № 119 від 02.02.2024 з переліком небезпечних відходів відповідно до Національного переліку відходів. Водночас, надані Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" Наказ №119 від 02.02.2024 «Про видачу ліцензії» та Додаток до Наказу № 119 від 02.02.2024 не містять відходи, згідно переліку відходів, які охоплює послуга, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, а саме: 18 01 01 Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 01 03) 18 01 02 Частини тіла та органи, включаючи посудини з кров’ю та консервовану кров (крім зазначених за кодом 18 01 03) 18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо); 18 01 07 Хімічні препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 06; 18 01 09 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08 18 02 01 Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 02 02); 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 02 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 02 08 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 02 07/ Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає технічним вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. Вважаємо, що рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі є незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) – тендерна пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає вимогам тендерної документації. Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Рішення Замовника, що викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою порушує, зокрема, права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд Пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну № 1178, ПРОСИМО: Зобов’язати Замовника, Комунальне некомерційне підприємство “Київська міська клінічна лікарня №4” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), скасувати рішення, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 99 від 25.06.2024 про визначення тендерної пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" переможцем процедури закупівлі з особливостями «ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-09-001087-a. Додатки: 1. Тендерна документація на закупівлю «ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-09-001087-a. 2. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 99 від 25.06.2024 3. Наказ №119 від 02.02.2024 «Про видачу ліцензії» 4. Додаток до Наказу №119 від 02.02.2024 Директор ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Чуприна О.О.
Дата розгляду скарги: 04.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.06.2024 17:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.07.2024 13:57
Дата виконання рішення Замовником: 12.07.2024 10:48
Коментар замовника щодо усунення порушень: 18.04.2024 р. відбулося розкриття тендерних пропозицій поданих по процедурі закупівлі «ДК 021:2015: 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-09-001087-a). Свою пропозицію надали наступні учасники: товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО», товариство з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» та товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ». Тендерні пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» та ТОВ «Еко Захист-Україна» були відхилені. Переможцем процедури закупівлі було визначено ТОВ «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ». Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 25.06.2024. Рішення замовника про визначення переможцем закупівлі було оскаржене до комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія). Своїм рішенням №11614-р/пк-пз від 04.07.2024 Комісія зобов’язала замовника скасувати своє рішення про визначення ТОВ «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» переможцем за процедурою закупівлі. Згідно ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Рішення особи, уповноваженої замовником на проведення закупівель, щодо питання порядку денного: 1. Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» переможцем за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-09-001087-a. 2. Оприлюднити інформацію про результати виконання рішення органу оскарження в електронній системі закупівель.
Автор: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Чуприна Станіслав 380932250957 OLESTAS-EKO@UKR.NET http://www.olestaseko.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d8df92129da94e3b87ce33ac1004a8c8
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Вважаємо, що рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі є незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) – тендерна пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає вимогам тендерної документації.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.

В Додатку 3 до тендерної документації ( в редакції від 12.04.2024) містились наступні технічні вимоги:
«Додаток 3
Нова редакція
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі

Конкретна назва послуги Перелік відходів, які охоплює послуга
(зазначається код та вид відходів згідно Національного переліку відходів) Одиниця виміру Кількість (обсяг)
Послуги у сфері управління медичними відходами 18 01 01 Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 01 03)
18 01 02 Частини тіла та органи, включаючи посудини з кров’ю та консервовану кров (крім зазначених за кодом 18 01 03)
18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції
18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо);
18 01 07 Хімічні препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 06;
18 01 09 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08
18 02 01 Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 02 02);
18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
18 02 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
18 02 08 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 02 07 кг. 12000

Технічні вимоги
Учасник надає копію ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами або копію наказу компетентного органу про її видачу або інформацію, що підтверджує її наявність у ліцензійному реєстрі (згідно вимог п.п.1 пункту 3 ст.27 Закону України “Про управління відходами”, пункту 141 ст.7 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності”). У разі якщо учасником торгів є об’єднання учасників, інформація про наявність ліцензії надається щодо одного з учасників такого об’єднання.»

Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції було надано: Наказ №119 від 02.02.2024 «Про видачу ліцензії» та Додаток до Наказу № 119 від 02.02.2024 з переліком небезпечних відходів відповідно до Національного переліку відходів.

Водночас, надані Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" Наказ №119 від 02.02.2024 «Про видачу ліцензії» та Додаток до Наказу № 119 від 02.02.2024 не містять відходи, згідно переліку відходів, які охоплює послуга, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, а саме:

18 01 01 Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 01 03)
18 01 02 Частини тіла та органи, включаючи посудини з кров’ю та консервовану кров (крім зазначених за кодом 18 01 03)
18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо);
18 01 07 Хімічні препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 06;
18 01 09 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08
18 02 01 Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 02 02);
18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
18 02 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
18 02 08 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 02 07/

Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає технічним вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: fb2dcfc48ca147c69f7b98214e9726cb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-09-001087-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 16a447bac43b45738ca2ee24d4c96171 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-09-001087-a) ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Закупівлю було оголошено: 09.04.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" 23.04.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 68 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО". ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1) Відповідно до п.8 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав Учасник надає Висновок з оцінки впливу на довкілля, що виданий уповноваженим органом, згідно вимог Закону України «Про оцінку впливу на довкілля. Учасником ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" було надано у складі пропозиції Висновок державної екологічної експертизи від 13.12.2017 р. №8. Проте, згідно заключної частини даний висновок є дійсним протягом трьох років від дня його видачі. Тобто, Висновок державної екологічної експертизи від 13.12.2017 р. №8 станом на момент подачі тендерної пропозиції – є недійсним, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала технічним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО, пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-09-001087-a ID у PROZORRO 16a447bac43b45738ca2ee24d4c96171 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-09-001087-a ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ). 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО.
Дата розгляду скарги: 08.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.04.2024 17:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.05.2024 17:22
Дата виконання рішення Замовником: 18.06.2024 13:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано 22.05.2024.
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 038b78bfd63d4c28929539ebb241e239
Заголовок пункту скарги: Скарга
Опис заперечення: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 16a447bac43b45738ca2ee24d4c96171 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-09-001087-a) ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 09.04.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна""
23.04.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 68 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до п.8 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав Учасник надає Висновок з оцінки впливу на довкілля, що виданий уповноваженим органом, згідно вимог Закону України «Про оцінку впливу на довкілля.
Учасником ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" було надано у складі пропозиції Висновок державної екологічної експертизи від 13.12.2017 р. №8. Проте, згідно заключної частини даний висновок є дійсним протягом трьох років від дня його видачі. Тобто, Висновок державної екологічної експертизи від 13.12.2017 р. №8 станом на момент подачі тендерної пропозиції – є недійсним, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації.

З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала технічним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.

Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО, пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-09-001087-a ID у PROZORRO 16a447bac43b45738ca2ee24d4c96171 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-09-001087-a ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 16a447bac43b45738ca2ee24d4c96171 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-09-001087-a) ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 09.04.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна""
23.04.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 68 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до п.8 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав Учасник надає Висновок з оцінки впливу на довкілля, що виданий уповноваженим органом, згідно вимог Закону України «Про оцінку впливу на довкілля.
Учасником ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" було надано у складі пропозиції Висновок державної екологічної експертизи від 13.12.2017 р. №8. Проте, згідно заключної частини даний висновок є дійсним протягом трьох років від дня його видачі. Тобто, Висновок державної екологічної експертизи від 13.12.2017 р. №8 станом на момент подачі тендерної пропозиції – є недійсним, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації.

З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала технічним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.

Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО, пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-09-001087-a ID у PROZORRO 16a447bac43b45738ca2ee24d4c96171 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-09-001087-a ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір