-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт електромереж)
ДК 021:2015 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт електромереж) згідно документації. Загальна площа приміщень для обслуговування – 183996,07м2, Заклади дошкільної освіти — 33230,47м2, Заклади загальної середньої освіти - 146090,90 м2, Позашкільні навчальні заклади -3620,40 м2, Інші установи — 1054,3 м2, Місцезнаходження: м. Київ, Печерський р-н.( Додаток 6). Термін надання послуг – протягом 2024 р.
Завершена
1 050 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
Період оскарження:
09.04.2024 08:53 - 20.04.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
d78c068585084cb3b20be7926436ded8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-09-000404-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2024-04-09-000404-a_.pdf 12.04.2024 18:30
- СВІДОЦТВО ЕТЛ електроадвакат.pdf 12.04.2024 18:30
- Скарга UA-2024-04-09-000404-a_.pdf 12.04.2024 18:30
- Сертифікат (ISO 10012) лабораторія.pdf 12.04.2024 18:30
- sign.p7s 12.04.2024 18:37
- рішення від 16.04.2024 № 6677.pdf 16.04.2024 16:15
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2024 № 7196.pdf 24.04.2024 13:31
- рішення від 23.04.2024 № 7196.pdf 26.04.2024 11:55
- Надання відповіді на запит АМКУ.pdf 18.04.2024 19:09
- Надання відповіді на запит АМКУ.docx 18.04.2024 19:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.04.2024 19:01
Дата розгляду скарги:
23.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.04.2024 16:15
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
26.04.2024 11:55
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
26.04.2024 11:55
Пункт скарги
Номер:
9dad0603177740d6ba0dd24e321b7875
Заголовок пункту скарги:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРОАДВОКАТ» (далі – Скаржник) реалізує своє право на подання скарги.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, Скаржник виявив вимоги які обмежують конкуренцію серед учасників, є дискримінаційними та порушують принцип недискримінації учасників, та обмежує право Скаржника на участь в цій закупівлі.
Опис заперечення:
Керуючись пунктом 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - (надалі Постанова), Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації вимагається надання:
«Виконавець повинен мати електротехнічну лабораторію. Підтвердити наступними документами:
a. Копію діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату визнання вимірювальних можливостей з додатком / галуззю / переліком / сферою вимірювальних можливостей або інший рівнозначний документ.*
b. Копію діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему енергетичного менеджменту відповідно до вимог ДСТУ ISO50001:2020 (ISO50001:2018,IDT). Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України в сфері якого повинен бути (ДКПП-ДК 016:2010 або КВЕД-ДК 009:2010), що охоплює: 71.20 технічне випробування та дослідження; в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі.»
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі.
Стандарт ДСТУ ISO50001:2020 (ISO50001:2018,IDT) має офіційну назву «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» та стосується підтвердження можливості організації створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії.
Мета цього стандарту полягає в наданні можливості організації створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії. Цей стандарт установлює конкретні вимоги до системи енергетичного менеджменту (СЕнМ) організації. Цей стандарт можна застосувати до діяльності, що здійснюється під контролем організації. Його застосування може бути пристосовано так, щоб відповідати специфічним вимогам організації, охоплюючи складність П систем, ступінь документованості інформації та наявні ресурси. Цей стандарт не застосовують ні до використання продукції кінцевим споживачем поза сферою застосування і меж СЕнМ, ні до проектування поза зв’язками з будівлями, спорудами, системами або процесами, що використовують енергію. Цей стандарт можна застосувати до проектування і закупівель будівель, споруд, мереж, обладнання, систем або процесів, що використовують енергію в рамках сфери застосування і меж СЕнМ.
При цьому тендерною документацією не передбачено послуг до проектування і закупівель будівель, споруд, мереж, обладнання, систем або процесів, що використовують енергію в рамках сфери застосування і меж СЕнМ.
Відповідно до предмету закупівлі ДК 021:2015 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт електромереж) та інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики здійснюється закупівля наступних послуг:
- Утримання електромережі та електрообладнання в справному стані.
- Термінове обслуговування електрообладнання по виклику замовника в разі відключення або перебоїв в роботі мереж
- Надання замовнику технічної допомоги щодо експлуатації електрообладнання до 1000в
- Ремонт та регулювання автоматичних вимикачів.
- Ремонт вторинних мереж.
- Заміна кабельних муфт (за необхідністю).
- Повірка електровимірювальних приладів.
- Ведення технічної документації.
- Вимірювання опору ізоляції мереж до 1000в
- Повірка наявності електричного кола між заземленими установками та елементами заземленої установки.
- Повірка узгодження параметрів кола «фаза-нуль» з характеристиками обладнання захисту та безперервного захисту провідників.
- Повірка автоматичного відключення живлення шляхом вимірювання струму однофазного К.З.
- Проведення вимірювання електричною лабораторією.
- Цілодобова аварійно-ремонтна служба (оперативне обслуговування електроустановок).
- Супроводження вирішення питань з енергопостачальним та електромережевим підприємством, а також з інспекцією наглядових служб.
- Повірка та заміна запобіжників.
- Визначення стану ізоляторів.
- Визначення стану захисного заземлення.
- Визначення стану плавких вставок (запобіжників).
- Визначення стану автоматичних вимикачів (автоматів) 0,4кВ.
Таким чином технічне завдання не містить послуг з енергетичної результативності. Замовник не закуповує такі послуги, тому вимоги впровадження системи енергетичної ефективності не передбачені закупівлею, та не узгоджується з технічними вимогами даної процедури закупівлі.
З урахуванням вищевикладеного Замовник не має права вимагати документи, які не обумовлені технічним завданням даної закупівлі. Встановивши таку вимогу, Замовник дискримінує і обмежує права Скаржника приймати участь. Скаржник не виконує роботи щодо енергетичної ефективності, та і не повинен їх виконувати у відповідності до технічного завдання.
У відповідності до вимог Додатку 1:
«a. Копію діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату визнання вимірювальних можливостей з додатком / галуззю / переліком / сферою вимірювальних можливостей або інший рівнозначний документ.*
- Скаржник має Сертифікат на систему керування вимірюванням на лабораторію щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 із відповідним переліком вимірювальних можливостей, тому має усі законні права виконувати роботи, передбачені технічним завданням.
Проте Скаржник не може прийняти участь у даній процедурі, хоча має всі відповідні Дозвільні документи та здатен виконувати роботи, передбачені технічним завданням, оскільки не має та не повинен мати сертифікату на систему енергетичного менеджменту відповідно до вимог ДСТУ ISO50001:2020 (ISO50001:2018,IDT). Встановлена вимога є дискримінаційною для Скаржника та необґрунтованою і завищеною з урахуванням технічного завдання.
«Виконавець повинен мати електротехнічну лабораторію. Підтвердити наступними документами:
a. Копію діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату визнання вимірювальних можливостей з додатком / галуззю / переліком / сферою вимірювальних можливостей або інший рівнозначний документ.*
b. Копію діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему енергетичного менеджменту відповідно до вимог ДСТУ ISO50001:2020 (ISO50001:2018,IDT). Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України в сфері якого повинен бути (ДКПП-ДК 016:2010 або КВЕД-ДК 009:2010), що охоплює: 71.20 технічне випробування та дослідження; в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі.»
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі.
Стандарт ДСТУ ISO50001:2020 (ISO50001:2018,IDT) має офіційну назву «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» та стосується підтвердження можливості організації створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії.
Мета цього стандарту полягає в наданні можливості організації створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії. Цей стандарт установлює конкретні вимоги до системи енергетичного менеджменту (СЕнМ) організації. Цей стандарт можна застосувати до діяльності, що здійснюється під контролем організації. Його застосування може бути пристосовано так, щоб відповідати специфічним вимогам організації, охоплюючи складність П систем, ступінь документованості інформації та наявні ресурси. Цей стандарт не застосовують ні до використання продукції кінцевим споживачем поза сферою застосування і меж СЕнМ, ні до проектування поза зв’язками з будівлями, спорудами, системами або процесами, що використовують енергію. Цей стандарт можна застосувати до проектування і закупівель будівель, споруд, мереж, обладнання, систем або процесів, що використовують енергію в рамках сфери застосування і меж СЕнМ.
При цьому тендерною документацією не передбачено послуг до проектування і закупівель будівель, споруд, мереж, обладнання, систем або процесів, що використовують енергію в рамках сфери застосування і меж СЕнМ.
Відповідно до предмету закупівлі ДК 021:2015 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт електромереж) та інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики здійснюється закупівля наступних послуг:
- Утримання електромережі та електрообладнання в справному стані.
- Термінове обслуговування електрообладнання по виклику замовника в разі відключення або перебоїв в роботі мереж
- Надання замовнику технічної допомоги щодо експлуатації електрообладнання до 1000в
- Ремонт та регулювання автоматичних вимикачів.
- Ремонт вторинних мереж.
- Заміна кабельних муфт (за необхідністю).
- Повірка електровимірювальних приладів.
- Ведення технічної документації.
- Вимірювання опору ізоляції мереж до 1000в
- Повірка наявності електричного кола між заземленими установками та елементами заземленої установки.
- Повірка узгодження параметрів кола «фаза-нуль» з характеристиками обладнання захисту та безперервного захисту провідників.
- Повірка автоматичного відключення живлення шляхом вимірювання струму однофазного К.З.
- Проведення вимірювання електричною лабораторією.
- Цілодобова аварійно-ремонтна служба (оперативне обслуговування електроустановок).
- Супроводження вирішення питань з енергопостачальним та електромережевим підприємством, а також з інспекцією наглядових служб.
- Повірка та заміна запобіжників.
- Визначення стану ізоляторів.
- Визначення стану захисного заземлення.
- Визначення стану плавких вставок (запобіжників).
- Визначення стану автоматичних вимикачів (автоматів) 0,4кВ.
Таким чином технічне завдання не містить послуг з енергетичної результативності. Замовник не закуповує такі послуги, тому вимоги впровадження системи енергетичної ефективності не передбачені закупівлею, та не узгоджується з технічними вимогами даної процедури закупівлі.
З урахуванням вищевикладеного Замовник не має права вимагати документи, які не обумовлені технічним завданням даної закупівлі. Встановивши таку вимогу, Замовник дискримінує і обмежує права Скаржника приймати участь. Скаржник не виконує роботи щодо енергетичної ефективності, та і не повинен їх виконувати у відповідності до технічного завдання.
У відповідності до вимог Додатку 1:
«a. Копію діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату визнання вимірювальних можливостей з додатком / галуззю / переліком / сферою вимірювальних можливостей або інший рівнозначний документ.*
- Скаржник має Сертифікат на систему керування вимірюванням на лабораторію щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 із відповідним переліком вимірювальних можливостей, тому має усі законні права виконувати роботи, передбачені технічним завданням.
Проте Скаржник не може прийняти участь у даній процедурі, хоча має всі відповідні Дозвільні документи та здатен виконувати роботи, передбачені технічним завданням, оскільки не має та не повинен мати сертифікату на систему енергетичного менеджменту відповідно до вимог ДСТУ ISO50001:2020 (ISO50001:2018,IDT). Встановлена вимога є дискримінаційною для Скаржника та необґрунтованою і завищеною з урахуванням технічного завдання.
×
-
Назва доказу:
Свідоцтво
-
Опис доказу:
Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 із відповідним переліком вимірювальних можливостей
-
Повʼязаний документ:
СВІДОЦТВО ЕТЛ електроадвакат.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат
-
Опис доказу:
Сертифікат на систему керування вимірюванням на лабораторію щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 10012:2005,
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат (ISO 10012) лабораторія.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зважаючи на вищезазначене, Замовник своїми незаконними діями порушує право учасника на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі, позбавляє Скаржника можливості стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення процедури закупівлі та отримати відповідний прибуток шляхом провадження господарської діяльності у чіткій відповідності до приписів чинного законодавства України. Керуючись п. 59 Постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), ми звертаємося до Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. На підставі вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни в умови тендерної документації зважаючи на вищезазначені обґрунтування.