-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування службових автомобілів
Завершена
550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 500.00 UAH
Період оскарження:
08.04.2024 12:19 - 15.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на тендерну документацію, безпідставне відхилення пропозиції учасника
Номер:
beee73f86373444d9825efcc48404b27
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-08-005129-a.c2
Назва:
Скарга на тендерну документацію, безпідставне відхилення пропозиції учасника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 20 Лист-погодження з тех вимогами.pdf 31.05.2024 22:20
- 24 МТБ.doc.pdf 31.05.2024 22:20
- Копія з оригіналу тех.паспорт Авто - специалізований вантажний Citroen Jumpy.pdf 31.05.2024 22:20
- Договір евакуатор.pdf 31.05.2024 22:20
- Протокол_0006.pdf 31.05.2024 22:20
- Оригінал Договір оренди вантажного авто № 01-24 від 01.01.2024 по 01.01.2025рр.pdf 31.05.2024 22:20
- 21 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf 31.05.2024 22:20
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 31.05.2024 22:20
- sign.p7s 31.05.2024 22:21
- Рішення від 04.06.2024 № 9750.pdf 04.06.2024 17:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.06.2024 № 10320.pdf 14.06.2024 10:08
- Рішення від 13.06.2024 № 10320.pdf 17.06.2024 16:29
- пояснення щодо скарги №UA-2024-04-08-005129-a.с2.pdf 06.06.2024 15:09
- пояснення щодо скарги №UA-2024-04-08-005129-a.с2.docx 06.06.2024 15:09
- довідка про наявінсть МТБ №24.pdf 06.06.2024 15:09
- Договір оренди автомобіля.pdf 06.06.2024 15:09
- Договір про надання послуг з перевезення вантажів.pdf 06.06.2024 15:10
- Протокольне рішення(протокол) 148.pdf 06.06.2024 15:10
- свідоцтво про реєстраціютранспортного засобу Citroen Jumpy.pdf 06.06.2024 15:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.05.2024 22:23
Дата розгляду скарги:
13.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.06.2024 17:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.06.2024 16:29
Дата виконання рішення Замовником:
21.06.2024 11:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Чайки Вікторії Василівни за процедурою закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування службових автомобілів, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-08-005129-а скасовано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
122bb9bd13004a648c493a87d1152d00
Заголовок пункту скарги:
Скарга на тендерну документацію, безпідставне відхилення пропозиції учасника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Щодо підстав відхилення вказаних в Протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №б/н від 03.04.2024 року зазначаю наступне:
Щодо надання документів на Евакуатор MAN.L 2000, який вказаний в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 17.04.2024р., Вих.№24.
Відповідно до ч. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
«Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до ТД;»
Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, від Учасників тендера вимагалось:
«…
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій1,2
На підтвердження наявності матеріально-технічної бази - довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з інформацією про наявність спеціального обладнання і автотранспорту, необхідного для проведення ремонту та технічного обслуговування автомобілів, з інформацією про право власності (оренди) на приміщення та автотранспорт, або копія виписки з Державного реєстру речових прав на майно, свідоцтво на право власності, копія бухгалтерської довідки тощо.
2 Учасник може для підтвердження своєї відповідності таким кваліфікаційним як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.»
На виконання вище зазначеної вимоги тендерної документації Скаржником надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 17.04.2024р., Вих.№24 (файл – «24 МТБ.doc.pdf»), яка містить в собі зокрема наступну інформацію:
«…
Інша матеріально-технічна база Учасника:
Обладнання, матеріально-технічна база та технології: - Евакуатор MAN, L 2000, Спеціалізований вантажний автомобіль Citroen Jumpy
Вище перелічене є цілком достатнім для виконання вимог, наведених у «Технічних вимогах» тендерної документації по зазначеному предмету закупівлі.»
На виконання вимоги щодо надання «з інформацією про право власності (оренди) на приміщення та автотранспорт, або копія виписки з Державного реєстру речових прав на майно, свідоцтво на право власності, копія бухгалтерської довідки тощо», а саме вимоги «тощо», Скаржником на підтвердження права використання Евакуатор MAN, L 2000 надано Договір про надання послуг з перевезення вантажів №01/23 від 15.12.2023 року (файл – «Договір евакуатор.pdf»), предметом якого є:
Таким чином Скаржником виконано вимогу тендерної документації щодо надання «з інформацією про право власності (оренди) на приміщення та автотранспорт, або копія виписки з Державного реєстру речових прав на майно, свідоцтво на право власності, копія бухгалтерської довідки тощо» для використання Евакуатор MAN, L 2000, у зв’язку із чим Замовник не мав права звертатися з вимогою про надання документів для Евакуатор MAN, L 2000, оскільки вони вже були наявні в складі тендерної пропозиції Скаржника.
Окрім того, Скаржником на виконання вимоги тендерної документації «з інформацією про право власності (оренди) на приміщення та автотранспорт, або копія виписки з Державного реєстру речових прав на майно, свідоцтво на право власності, копія бухгалтерської довідки тощо» та вимоги Замовника про усунення невідповідностей, на підтвердження права використання Спеціалізований вантажний автомобіль Citroen Jumpy надано Договір договору оренди автомобіля від 01.01.2024 р. №01/24 (файл – «Оригінал Договір оренди вантажного авто № 01-24 від 01.01.2024 по 01.01.2025рр.pdf»), предметом якого є:
Таким чином, Скаржником було виконано вище зазначену вимогу тендерної документації та вимогу замовника про усунення невідповідностей.
Щодо використання автомобіля Citroen Jumpy за цільовим призначенням в якості автомобіля технічної допомоги.
Відповідно до ч. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
«Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до ТД;»
Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, від Учасників тендера вимагалось:
«…
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій1,2
На підтвердження наявності матеріально-технічної бази - довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з інформацією про наявність спеціального обладнання і автотранспорту, необхідного для проведення ремонту та технічного обслуговування автомобілів, з інформацією про право власності (оренди) на приміщення та автотранспорт, або копія виписки з Державного реєстру речових прав на майно, свідоцтво на право власності, копія бухгалтерської довідки тощо.
2 Учасник може для підтвердження своєї відповідності таким кваліфікаційним як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.»
Відповідно до ч. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
«Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.»
Згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагалось:
«6. СТО повинна мати автомобіль технічної допомоги та можливість за вимогою Замовника, надавати технічну допомогу поза межами СТО.»
На виконання вище зазначених вимог Скаржником надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 17.04.2024р., Вих.№24 (файл – «24 МТБ.doc.pdf»), Договір договору оренди автомобіля від 01.01.2024 р. №01/24 (файл – «Оригінал Договір оренди вантажного авто № 01-24 від 01.01.2024 по 01.01.2025рр.pdf»), Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХН 688750 (файл – «Копія з оригіналу тех.паспорт Авто - специалізований вантажний Citroen Jumpy.pdf»), Договір про надання послуг з перевезення вантажів №01/23 від 15.12.2023 року (файл – «Договір евакуатор.pdf») та Довідку з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Вих. №21 від 17.04.2024 р. (файл – «21 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf»), яка зокрема містить наступну інформацію:
«Я, ФОП Чайка Вікторія Василівна, гарантую, у разі визначення мене Переможцем закупівлі та укладення Договору за результатами даної процедури закупівлі за предметом закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування службових автомобілів
за кодом ДК 021:2015 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, відповідний код ДК 021:2015 50112000-3: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів надання послуг з наступними технічними, якісними та кількісними характеристиками та з дотриманням всіх вимог, відповідно до Додатку №2 тендерної документації:
…
6. СТО повинна мати автомобіль технічної допомоги та можливість за вимогою Замовника, надавати технічну допомогу поза межами СТО.
», а також надано Лист-погодження Вих. №20 від 17.04.2024 р. (файл – «20 Лист-погодження з тех вимогами.pdf»), який містить наступну інформацію:
Окрім того, Скаржник наголошує, що тендерна документація не містить визначення поняття «автомобіль технічної допомоги», яким саме він має бути та які функції виконувати.
Замовник не довів та документально не підтвердив, що Спеціалізований вантажний автомобіль Citroen Jumpy не може використовуватись в якості автомобіля технічної допомоги за цільовим призначенням у відповідності до пункту 2.1 наданого Договору оренди автомобіля від 01.01.2024 р. №01/24.
Скаржник наголошує, що Спеціалізований вантажний автомобіль Citroen Jumpy дійсно буде використовуватись в якості автомобіля технічної допомоги за цільовим призначенням у відповідності до пункту 2.1 наданого Договору оренди автомобіля від 01.01.2024 р. №01/24 для перевезення запасних частин для автомобілів Замовника з метою надання технічної допомоги поза межами СТО.
Окрім того, Скаржником також буде використовуватись Евакуатор MAN, L 2000 для надання Замовнику технічної допомоги поза межами СТО.
Таким чином, Скаржником виконано всі вище зазначені вимоги тендерної документації.
Враховуючи викладене, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстави.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє умов своєї Тендерної документації, або навмисно вигадує неіснуючу підставу відхилення, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником в Протокольному рішенні (протокол) №148 від 29.05.2024 року підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Щодо підстав відхилення вказаних в Протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №б/н від 03.04.2024 року зазначаю наступне:
Щодо надання документів на Евакуатор MAN.L 2000, який вказаний в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 17.04.2024р., Вих.№24.
Відповідно до ч. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
«Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до ТД;»
Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, від Учасників тендера вимагалось:
«…
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій1,2
На підтвердження наявності матеріально-технічної бази - довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з інформацією про наявність спеціального обладнання і автотранспорту, необхідного для проведення ремонту та технічного обслуговування автомобілів, з інформацією про право власності (оренди) на приміщення та автотранспорт, або копія виписки з Державного реєстру речових прав на майно, свідоцтво на право власності, копія бухгалтерської довідки тощо.
2 Учасник може для підтвердження своєї відповідності таким кваліфікаційним як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.»
На виконання вище зазначеної вимоги тендерної документації Скаржником надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 17.04.2024р., Вих.№24 (файл – «24 МТБ.doc.pdf»), яка містить в собі зокрема наступну інформацію:
«…
Інша матеріально-технічна база Учасника:
Обладнання, матеріально-технічна база та технології: - Евакуатор MAN, L 2000, Спеціалізований вантажний автомобіль Citroen Jumpy
Вище перелічене є цілком достатнім для виконання вимог, наведених у «Технічних вимогах» тендерної документації по зазначеному предмету закупівлі.»
На виконання вимоги щодо надання «з інформацією про право власності (оренди) на приміщення та автотранспорт, або копія виписки з Державного реєстру речових прав на майно, свідоцтво на право власності, копія бухгалтерської довідки тощо», а саме вимоги «тощо», Скаржником на підтвердження права використання Евакуатор MAN, L 2000 надано Договір про надання послуг з перевезення вантажів №01/23 від 15.12.2023 року (файл – «Договір евакуатор.pdf»), предметом якого є:
Таким чином Скаржником виконано вимогу тендерної документації щодо надання «з інформацією про право власності (оренди) на приміщення та автотранспорт, або копія виписки з Державного реєстру речових прав на майно, свідоцтво на право власності, копія бухгалтерської довідки тощо» для використання Евакуатор MAN, L 2000, у зв’язку із чим Замовник не мав права звертатися з вимогою про надання документів для Евакуатор MAN, L 2000, оскільки вони вже були наявні в складі тендерної пропозиції Скаржника.
Окрім того, Скаржником на виконання вимоги тендерної документації «з інформацією про право власності (оренди) на приміщення та автотранспорт, або копія виписки з Державного реєстру речових прав на майно, свідоцтво на право власності, копія бухгалтерської довідки тощо» та вимоги Замовника про усунення невідповідностей, на підтвердження права використання Спеціалізований вантажний автомобіль Citroen Jumpy надано Договір договору оренди автомобіля від 01.01.2024 р. №01/24 (файл – «Оригінал Договір оренди вантажного авто № 01-24 від 01.01.2024 по 01.01.2025рр.pdf»), предметом якого є:
Таким чином, Скаржником було виконано вище зазначену вимогу тендерної документації та вимогу замовника про усунення невідповідностей.
Щодо використання автомобіля Citroen Jumpy за цільовим призначенням в якості автомобіля технічної допомоги.
Відповідно до ч. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
«Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до ТД;»
Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, від Учасників тендера вимагалось:
«…
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій1,2
На підтвердження наявності матеріально-технічної бази - довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з інформацією про наявність спеціального обладнання і автотранспорту, необхідного для проведення ремонту та технічного обслуговування автомобілів, з інформацією про право власності (оренди) на приміщення та автотранспорт, або копія виписки з Державного реєстру речових прав на майно, свідоцтво на право власності, копія бухгалтерської довідки тощо.
2 Учасник може для підтвердження своєї відповідності таким кваліфікаційним як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.»
Відповідно до ч. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
«Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.»
Згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагалось:
«6. СТО повинна мати автомобіль технічної допомоги та можливість за вимогою Замовника, надавати технічну допомогу поза межами СТО.»
На виконання вище зазначених вимог Скаржником надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 17.04.2024р., Вих.№24 (файл – «24 МТБ.doc.pdf»), Договір договору оренди автомобіля від 01.01.2024 р. №01/24 (файл – «Оригінал Договір оренди вантажного авто № 01-24 від 01.01.2024 по 01.01.2025рр.pdf»), Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХН 688750 (файл – «Копія з оригіналу тех.паспорт Авто - специалізований вантажний Citroen Jumpy.pdf»), Договір про надання послуг з перевезення вантажів №01/23 від 15.12.2023 року (файл – «Договір евакуатор.pdf») та Довідку з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Вих. №21 від 17.04.2024 р. (файл – «21 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf»), яка зокрема містить наступну інформацію:
«Я, ФОП Чайка Вікторія Василівна, гарантую, у разі визначення мене Переможцем закупівлі та укладення Договору за результатами даної процедури закупівлі за предметом закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування службових автомобілів
за кодом ДК 021:2015 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, відповідний код ДК 021:2015 50112000-3: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів надання послуг з наступними технічними, якісними та кількісними характеристиками та з дотриманням всіх вимог, відповідно до Додатку №2 тендерної документації:
…
6. СТО повинна мати автомобіль технічної допомоги та можливість за вимогою Замовника, надавати технічну допомогу поза межами СТО.
», а також надано Лист-погодження Вих. №20 від 17.04.2024 р. (файл – «20 Лист-погодження з тех вимогами.pdf»), який містить наступну інформацію:
Окрім того, Скаржник наголошує, що тендерна документація не містить визначення поняття «автомобіль технічної допомоги», яким саме він має бути та які функції виконувати.
Замовник не довів та документально не підтвердив, що Спеціалізований вантажний автомобіль Citroen Jumpy не може використовуватись в якості автомобіля технічної допомоги за цільовим призначенням у відповідності до пункту 2.1 наданого Договору оренди автомобіля від 01.01.2024 р. №01/24.
Скаржник наголошує, що Спеціалізований вантажний автомобіль Citroen Jumpy дійсно буде використовуватись в якості автомобіля технічної допомоги за цільовим призначенням у відповідності до пункту 2.1 наданого Договору оренди автомобіля від 01.01.2024 р. №01/24 для перевезення запасних частин для автомобілів Замовника з метою надання технічної допомоги поза межами СТО.
Окрім того, Скаржником також буде використовуватись Евакуатор MAN, L 2000 для надання Замовнику технічної допомоги поза межами СТО.
Таким чином, Скаржником виконано всі вище зазначені вимоги тендерної документації.
Враховуючи викладене, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстави.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє умов своєї Тендерної документації, або навмисно вигадує неіснуючу підставу відхилення, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником в Протокольному рішенні (протокол) №148 від 29.05.2024 року підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
4. Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Чайка Вікторія Василівна зазначене у Протокольному рішенні (протокол) №148 від 29.05.2024 року.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Незаконна відміна торгів
Номер:
262a678026f846b2a3b6d372eebbdfa1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-08-005129-a.c1
Назва:
Незаконна відміна торгів
Скарга:
Незаконна відміна торгів
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол_0001.pdf 23.05.2024 15:09
- лист від 26.04.2024 №23.00.019.129579.pdf 13.05.2024 16:53
- службова зап.№01.01.29967 від 01.05.2024.pdf 13.05.2024 16:52
- зміни до розрахунків видатків по 021060.pdf 13.05.2024 16:54
- розрахунок видатків 0210160.pdf 13.05.2024 16:51
- зміни до розрахунків видатків по 0210150.pdf 13.05.2024 16:53
- розрахунок видатків 0210150.pdf 13.05.2024 16:51
- пояснення щодо скарги №UA-2024-04-08-005129-a.с1.docx 13.05.2024 16:47
- пояснення щодо скраги №UA-2024-04-08-005129-a.с1 .pdf 13.05.2024 16:47
- протокол №125 01.05.2024.pdf 13.05.2024 16:51
- рішення від 16.05.2024 № 8685.pdf 21.05.2024 10:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.05.2024 № 8685.pdf 17.05.2024 15:29
- рішення від 09.05.2024 № 8231.pdf 09.05.2024 17:28
- прот006.pdf 07.05.2024 23:54
- sign.p7s 07.05.2024 23:55
- службова001.pdf 07.05.2024 23:54
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 07.05.2024 23:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.05.2024 23:57
Дата розгляду скарги:
16.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.05.2024 17:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.05.2024 10:59
Дата виконання рішення Замовником:
23.05.2024 15:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про відміну процедури закупівлі-"Послуги з ремонту і технічного обслуговування службових автомобілів",оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2024-04-08-005129-а скасоване.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1c2714fd0ca54425bbf20ceb3983f1ee
Заголовок пункту скарги:
Незаконна відміна торгів
Опис заперечення:
Незаконна відміна торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
Скаржник зазначає:
Згідно змісту зазначеного у (Протоколі № 125 від 01.05.2024р) про (відміну відкритих торгів), Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі – а саме Замовник не довів та документально не підтвердив відсутність потреби в закупівлі послуг - Назва предмету закупівлі – Послуги з ремонту і технічного обслуговування службових автомобілів код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, відповідний код ДК 021:2015 50112000-3: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, які є предметом цієї закупівлі, замовник тільки поясним, що:
(начальником адміністративно-господарського відділу (відділ-ініціатор закупівлі) було виявлено, що у додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» вказано не повний перелік автомобілів та некоректний перелік послуг, які передбачено отримани за результатами закупівлі (Службова записка начальника адміністративно-господарського відділу від 01.05.2024 № 01/01/29967 містить наступну інформацію: У зв’язку з допущенням помилки при формуванні технічного завдання на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування службових автомобілів, а саме не включення до переліку автомобілів Шевроле Авео 1,5 рік випуску 2012, номер кузова KL1SF69YE7B126184, Мерседес-Бенц S600 L, рік випуску 2012, номер кузова WDD2211761A442139, що призведе до коригування переліку послуг.
Скаржник наголошує, що зазначені доводи не можуть буди підставою для відміни торгів, тому що замовник має повноваження оголосити нові торги на певні послуги для додаткового переліку автомобілів, зокрема зазначеного Замовником у протоколі № 125 від 01.05.2024р, а саме (автомобілів Шевроле Авео 1,5 рік випуску 2012, номер кузова KL1SF69YE7B126184, Мерседес-Бенц S600 L, рік випуску 2012, номер кузова WDD2211761A442139), а не відміняти ці торги, а щодо коригування переліку послуг існуючого тендера, то інформація зазначена замовником є необгрунтованою.
Скаржник зазначає, що зазначені доводи не можуть бути підставою для відміни цієї Закупівлі, тому що Замовник має можливість оголосити нову процедуру торгів для закупівлі певних послуг для додаткового переліку автомобілів - автомобілів Шевроле Авео 1,5 рік випуску 2012, номер кузова KL1SF69YE7B126184, Мерседес-Бенц S600 L, рік випуску 2012, номер кузова WDD2211761A442139, А НЕ відміняти ці торги.
Зазначене Замовником в протоколі № 125 від 01.05.2024р про відміну цих торгів, жодним чином не доказує відсутність потреби в певних послугах до конкретного існуючого переліку автомобілів, які є предметом закупівлі.
Скаржник зазначає що Замовник в протоколі № 125 від 01.05.2024р про відміну цих торгів не зазначає, що йому не потрібні послуги для конкретного переліку автомобілів зазначених в цієї Закупівлі, зокрема в Додатку 2 -
(Skoda Octavia Vehicleidentificationnumber: TMBAN2NE3JB008928
2018 р.в.1598см3 бензин, CHEVROLET - AVEO
Vehicleidentificationnumber: KL1SF69YE8W014450
2008 р.в.1498см3 бензин, CHEVROLET - AVEO
Vehicleidentificationnumber: KL1SF69YE7B123302
2007 р.в.1498см3 бензин, Skoda Octavia
Vehicleidentificationnumber: TMBAN2NE3JB008993
2018р.в 1598см3бензин, MERSEDES – BENZ SPRINTER
Vehicleidentificationnumber: WDB9034621P769893
1997 р.в.2874см3 бензин, Scoda Octavia A7
Vehicleidentificationnumber: TMBAN2NE9HB007146
2016 р.в.1598см3 бензин, Scoda Octavia
Vehicleidentificationnumber: TMBAN2NEXJB006870
2017 р.в.1598см3 бензин, Scoda Octavia
Vehicleidentificationnumber: TMBAN2NE2KB007576
2019 р.в.1598см3 бензин
, Scoda Rapid
Vehicleidentificationnumber: TMBAC2NH0KB100340
2019 р.в.1598см3 бензин ,
Renault Duster
Vehicleidentificationnumber: VF1HJD20X64316476
2019 р.в.1598см3 бензин
Toyota Corolla
Vehicleidentificationnumber: NMTBE4BE60R017326
2019 р.в.1598см3 бензин,
Toyota Corolla
Vehicleidentificationnumber: NMTBE4BE00R005205
2019 р.в.1598см3 бензин,
Skoda Octavia
Vehicleidentificationnumber: TMBAC2NX8MY191686
2022 р.в., 1395см3 бензин,
Skoda Octavia
Vehicleidentificationnumber: TMBAC2NX8MY191686
2022 р.в., 1395см3 бензин,
Renault Duster
Vehicleidentificationnumber: VF1HJD20966919438
2021 р.в.1598см3 бензин,
Renault Duster
Vehicleidentificationnumber: VF1HJD20766918093
2021 р.в.1598см3 бензин,
Renault Duster
Vehicleidentificationnumber: VF1HJD20666935614
2021 р.в.1598см3 бензин,
CHEVROLET - AVEO
Vehicleidentificationnumber: KL1TF69F9GB758208
2016 р.в.1398см3 бензин,
CITROEN C4 PICASSO
Vehicleidentificationnumber: VF7CHNFUC39998786
2005 р.в.1587см3 бензин,
CHEVROLET - AVEO
Vehicleidentificationnumber: KL1SF69YE8W014440
2008 р.в.1498см3 бензин,
які є предметом цього тендеру, які зазначені в Документі Додаток № 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ
ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Замовник відміняє торги, тільки з наступної підстави - (У зв’язку з допущенням помилки при формуванні технічного завдання на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування службових автомобілів, а саме не включення до переліку автомобілів Шевроле Авео 1,5 рік випуску 2012, номер кузова KL1SF69YE7B126184, Мерседес-Бенц S600 L, рік випуску 2012, номер кузова WDD2211761A442139, що призведе до коригування переліку послуг).
Скаржник ще раз зазначає, що зазначені доводи не можуть бути підставою для відміни цієї Закупівлі, тому що Замовник має можливість оголосити нову процедуру торгів для закупівлі певних послуг для додаткового переліку автомобілів, А НЕ відміняти ці торги.
Скаржник на підставі наведеного у протоколі № 125 від 01.05.2024р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, навіщо відміняти ці торги з певним переліком автомобілів та послугами, які потрібні Замовнику, (Замовник не заперечує що йому потрібні певні послуги для певного переліку автомобілів, які зазначені в цьому тендері) для того щоб додати для тендерної документації додатковий перелік послуг на додатковий перелік автомобілів, зокрема зазначеного Замовником у протоколі № 125 від 01.05.2024р, а саме (автомобілів Шевроле Авео 1,5 рік випуску 2012, номер кузова KL1SF69YE7B126184, Мерседес-Бенц S600 L, рік випуску 2012, номер кузова WDD2211761A442139),
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
Згідно змісту зазначеного у (Протоколі № 125 від 01.05.2024р) про (відміну відкритих торгів), Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі – а саме Замовник не довів та документально не підтвердив відсутність потреби в закупівлі послуг - Назва предмету закупівлі – Послуги з ремонту і технічного обслуговування службових автомобілів код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, відповідний код ДК 021:2015 50112000-3: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, які є предметом цієї закупівлі, замовник тільки поясним, що:
(начальником адміністративно-господарського відділу (відділ-ініціатор закупівлі) було виявлено, що у додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» вказано не повний перелік автомобілів та некоректний перелік послуг, які передбачено отримани за результатами закупівлі (Службова записка начальника адміністративно-господарського відділу від 01.05.2024 № 01/01/29967 містить наступну інформацію: У зв’язку з допущенням помилки при формуванні технічного завдання на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування службових автомобілів, а саме не включення до переліку автомобілів Шевроле Авео 1,5 рік випуску 2012, номер кузова KL1SF69YE7B126184, Мерседес-Бенц S600 L, рік випуску 2012, номер кузова WDD2211761A442139, що призведе до коригування переліку послуг.
Скаржник наголошує, що зазначені доводи не можуть буди підставою для відміни торгів, тому що замовник має повноваження оголосити нові торги на певні послуги для додаткового переліку автомобілів, зокрема зазначеного Замовником у протоколі № 125 від 01.05.2024р, а саме (автомобілів Шевроле Авео 1,5 рік випуску 2012, номер кузова KL1SF69YE7B126184, Мерседес-Бенц S600 L, рік випуску 2012, номер кузова WDD2211761A442139), а не відміняти ці торги, а щодо коригування переліку послуг існуючого тендера, то інформація зазначена замовником є необгрунтованою.
Скаржник зазначає, що зазначені доводи не можуть бути підставою для відміни цієї Закупівлі, тому що Замовник має можливість оголосити нову процедуру торгів для закупівлі певних послуг для додаткового переліку автомобілів - автомобілів Шевроле Авео 1,5 рік випуску 2012, номер кузова KL1SF69YE7B126184, Мерседес-Бенц S600 L, рік випуску 2012, номер кузова WDD2211761A442139, А НЕ відміняти ці торги.
Зазначене Замовником в протоколі № 125 від 01.05.2024р про відміну цих торгів, жодним чином не доказує відсутність потреби в певних послугах до конкретного існуючого переліку автомобілів, які є предметом закупівлі.
Скаржник зазначає що Замовник в протоколі № 125 від 01.05.2024р про відміну цих торгів не зазначає, що йому не потрібні послуги для конкретного переліку автомобілів зазначених в цієї Закупівлі, зокрема в Додатку 2 -
(Skoda Octavia Vehicleidentificationnumber: TMBAN2NE3JB008928
2018 р.в.1598см3 бензин, CHEVROLET - AVEO
Vehicleidentificationnumber: KL1SF69YE8W014450
2008 р.в.1498см3 бензин, CHEVROLET - AVEO
Vehicleidentificationnumber: KL1SF69YE7B123302
2007 р.в.1498см3 бензин, Skoda Octavia
Vehicleidentificationnumber: TMBAN2NE3JB008993
2018р.в 1598см3бензин, MERSEDES – BENZ SPRINTER
Vehicleidentificationnumber: WDB9034621P769893
1997 р.в.2874см3 бензин, Scoda Octavia A7
Vehicleidentificationnumber: TMBAN2NE9HB007146
2016 р.в.1598см3 бензин, Scoda Octavia
Vehicleidentificationnumber: TMBAN2NEXJB006870
2017 р.в.1598см3 бензин, Scoda Octavia
Vehicleidentificationnumber: TMBAN2NE2KB007576
2019 р.в.1598см3 бензин
, Scoda Rapid
Vehicleidentificationnumber: TMBAC2NH0KB100340
2019 р.в.1598см3 бензин ,
Renault Duster
Vehicleidentificationnumber: VF1HJD20X64316476
2019 р.в.1598см3 бензин
Toyota Corolla
Vehicleidentificationnumber: NMTBE4BE60R017326
2019 р.в.1598см3 бензин,
Toyota Corolla
Vehicleidentificationnumber: NMTBE4BE00R005205
2019 р.в.1598см3 бензин,
Skoda Octavia
Vehicleidentificationnumber: TMBAC2NX8MY191686
2022 р.в., 1395см3 бензин,
Skoda Octavia
Vehicleidentificationnumber: TMBAC2NX8MY191686
2022 р.в., 1395см3 бензин,
Renault Duster
Vehicleidentificationnumber: VF1HJD20966919438
2021 р.в.1598см3 бензин,
Renault Duster
Vehicleidentificationnumber: VF1HJD20766918093
2021 р.в.1598см3 бензин,
Renault Duster
Vehicleidentificationnumber: VF1HJD20666935614
2021 р.в.1598см3 бензин,
CHEVROLET - AVEO
Vehicleidentificationnumber: KL1TF69F9GB758208
2016 р.в.1398см3 бензин,
CITROEN C4 PICASSO
Vehicleidentificationnumber: VF7CHNFUC39998786
2005 р.в.1587см3 бензин,
CHEVROLET - AVEO
Vehicleidentificationnumber: KL1SF69YE8W014440
2008 р.в.1498см3 бензин,
які є предметом цього тендеру, які зазначені в Документі Додаток № 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ
ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Замовник відміняє торги, тільки з наступної підстави - (У зв’язку з допущенням помилки при формуванні технічного завдання на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування службових автомобілів, а саме не включення до переліку автомобілів Шевроле Авео 1,5 рік випуску 2012, номер кузова KL1SF69YE7B126184, Мерседес-Бенц S600 L, рік випуску 2012, номер кузова WDD2211761A442139, що призведе до коригування переліку послуг).
Скаржник ще раз зазначає, що зазначені доводи не можуть бути підставою для відміни цієї Закупівлі, тому що Замовник має можливість оголосити нову процедуру торгів для закупівлі певних послуг для додаткового переліку автомобілів, А НЕ відміняти ці торги.
Скаржник на підставі наведеного у протоколі № 125 від 01.05.2024р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, навіщо відміняти ці торги з певним переліком автомобілів та послугами, які потрібні Замовнику, (Замовник не заперечує що йому потрібні певні послуги для певного переліку автомобілів, які зазначені в цьому тендері) для того щоб додати для тендерної документації додатковий перелік послуг на додатковий перелік автомобілів, зокрема зазначеного Замовником у протоколі № 125 від 01.05.2024р, а саме (автомобілів Шевроле Авео 1,5 рік випуску 2012, номер кузова KL1SF69YE7B126184, Мерседес-Бенц S600 L, рік випуску 2012, номер кузова WDD2211761A442139),
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати документ (Протокол № 125 від 01.05.2024р). про відміну торгів.