• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо (наливом)

Завершена

1 350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 750.00 UAH
Період оскарження: 26.03.2018 12:59 - 15.04.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення тендерного комітету від 09.05.2018

Номер: 50b2499956fa4def9afd30d3283e9fd0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-26-001288-b.b3
Назва: Скарга на рішення тендерного комітету від 09.05.2018
Скарга:
До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель Адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СУБ`ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД» Код ЄДРПОУ 40447256 Адреса: 18008, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Оборонна, буд. 16 тел (+38068)-355-91-70 ЗАМОВНИК ТОРГІВ: Державне спеціалізоване підприємство «ЕКОЦЕНТР» Код ЄДРПОУ 40248151 Київська обл., м. Чорнобиль, вул. Шкільна, 6 СКАРГА на неправомірні дії Замовника Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2018-03-26-001288-b Тендерним комітетом Державного спеціалізованого підприємства "ЕКОЦЕНТР" (далі - Замовник) розпочато процедуру публічної закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (Дизельне паливо). Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД» (далі – ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД», Скаржник) взяло участь у процедурі публічної закупівлі, шляхом подання своєї тендерної пропозиції, складеної у відповідності до вимог Тендерної документації Замовника. За результатами цінового аукціону переможцем виявилося ПП «ОККО КОНТРАКТ», тендерна пропозиція якого не відповідала всім вимогам тендерної документації і була відхилена Замовником. Наступним учасником з найменшою ціною було ПП «Торговий дім «ФОНТЕКС-АГРО», якого було дискваліфіковано за неподання у встановлений строк документів підтверджуючих відсутність підстав для відхилення за статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Наступною пропозицією була пропозиція ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД», яка відповідала всім умовам тендерної документації Замовника, що підтверджується Протоколом № 3 від 04.05.2018 засідання тендерного комітету Замовника (далі – Протокол 1). Так, у Протоколі 1 зазначено: «…Переможець процедури закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД», тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір» (цитата). При цьому, незважаючи на визнання Скаржника переможцем, Протоколом від 09.05.2018 б/н його як переможця аукціону було дискваліфіковано на підставі пункту 1 частини 4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Підставою для відхилення стала начебто невідповідність умові Замовника, що передбачена Додатком 6 до тендерної документації, а саме: «Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною протягом одного робочого дня з дати визначення, надає замовнику специфікацію відповідно до суми за результатами аукціону» (цитата). Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, оскільки Замовник перевищив свої повноваження, взявши на себе непритаманні йому функції, застосував дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників, порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції внаслідок порушення принципу об’єктивної та неупередженої оцінки. Так, зокрема, звертаємо увагу, що відповідно до чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 30 містить лише 3 частини, тому відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі пункту 1 частини 4 є алогічним і незаконним. При цьому Скаржником повністю і своєчасно виконана вищенаведена умова Додатку 6 до тендерної документації, про що свідчить інформація з авторизованого електронного майданчику, що підтверджується наступним. При цьому слід звернути увагу, що відхилення тендерної пропозиції Скаржника здійснено Замовником відповідно до власного висновку про її невідповідність вимогам Додатку 6, в той час як у тендерній документації не зазначено, що Додаток 6 повинен завантажуватися переможцем відповідно до робочих днів Замовника, а у Скаржника вихідними днями були 5 і 6 травня. Протокол № 3 про визнання переможцем Скаржника оприлюднений Замовником 04.05.2018 (у п’ятницю перед вихідними днями). Строк виконання зобов’язання, відповідно до чинного законодавства України (ст.253 Цивільного кодексу України), обчислюється з дня наступного за датою вчинення дії, тобто наступним робочим днем для виконання зобов’язання у ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД», протягом якого повинна бути завантажена специфікація наведена у Додатку 6, є 07.05.2018. Додаток 6 відповідно до вимоги Замовника завантажено Скаржником до закінчення робочого дня 07.05.2018 о 17 годині 45 хвилин. Про те, що 5 і 6 травня у Скаржника були вихідними днями Замовника було повідомлено письмово на електронну пошту Замовника та за допомогою поштового зв’язку (докази надіслання додаємо до даної скарги). Враховуючи наведене вище Скаржником не порушено вимогу Замовника що прописана у Додатку 6 до тендерної документації, внаслідок чого відхилення його тендерної пропозиції є необґрунтованим і незаконним. Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет - службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом. Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною» (цитата). Відповідно до частини 6 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом» (цитата). Виходячи з наведеного вище Замовник відповідно до діючого Закону України «Про публічні закупівлі» не наділений повноваженнями щодо проведення самостійної оцінки визначення днів робочими чи вихідними для переможця процедури закупівлі. Із зазначеного випливає, що Замовником під час оцінки тендерної пропозиції Скаржника перевищено власні повноваження, внаслідок взяття на себе непритаманних йому функцій проведення зазначеної вище оцінки. Одночасно при розгляді Скарги просимо врахувати наступне. Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Скаржник офіційно заявляє, що він не відмовлявся від підписання договору про закупівлю, вчасно надав всі документи, що передбачені для переможця відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні підстави для відхилення зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, кінцевим строком подання тендерних пропозицій було встановлено 19.04.2018. Скаржником 07.05.2018 і 08.05.2018 на веб-портал Уповноваженого органу було завантажено файли відповідно з Додатком № 6 і документами, що передбачені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Разом з тим, документи, надані після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не можуть бути враховані, як надані у складі пропозиції. Отже, відсутність або невідповідність зазначеного Замовником документу (Додатку № 6) не може бути підставою для відхилення пропозиції Скаржника. Зазначений висновок Скаржника підтверджується, зокрема, Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 2699-р/пк-пз від 26.03.2018 Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником. Отже, зважаючи на викладене, Замовник повинен був прийняти рішення про укладення договору із Скаржником, а не приймати неправомірне рішення про його дискваліфікацію. Протиправні дії Замовника полягають у неправомірному відхиленні Тендерної пропозиції Скаржника, що призвело до неможливості укласти договір за результатами перемоги в аукціоні, чим ущемлені наші законні права та інтереси. Наслідком зазначеного вище, стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників; - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Відповідно до пункту 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Виходячи з викладеного, на підставі статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД» звертається з наступним проханням: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується неправомірного рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД». 3. Зобов'язати Тендерний комітет Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД». 4. Зобов'язати Тендерний комітет Замовника укласти договір про закупівлю з ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД», якого визначено переможцем процедури закупівлі Протоколом від 04.05.2018 року. Додатки: 1. Документи що були у складі тендерної документації; 2. Документи, що були у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД» і стосувалися підстави відхилення його тендерної пропозиції; 3. Копія Протоколу №3 засідання тендерного комітету ДСП «ЕКОЦЕНТР» від 04.05.2018 про визнання ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД» переможцем процедури закупівлі; 4. Копія Протоколу засідання тендерного комітету ДСП «ЕКОЦЕНТР» №б/н від 09.05.2018 щодо відхилення пропозиції ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД»; 5. Копія Наказу по ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД» №2 від 10.02.2018 року про те, що 05 травня 2018 року є вихідним днем; 6. Правила внутрішнього трудового розпорядку у ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД»; 7. Копія листа ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД» №44 від 08 травня 2018 року про повідомлення Замовника про вихідні дні у товаристві; 8. Опис вкладенні у цінний лист та квитанція про відправлення листа ДСП «ЕКОЦЕНТР»; 9. Витяг із електронної пошти про направлення листа ДСП «ЕКОЦЕНТР»; 10. Платіжне доручення №683 від 11 травня 2018 року, що підтверджує факт оплати за розгляд скарги. 15.05.2018р. З повагою Директор В.В Шаповал
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.06.2018 21:38
Дата виконання рішення Замовником: 26.06.2018 07:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом засідання тендерного комітету вирішили: 1. Згідно Рішення № 5259-р/пк-пз від 01.06.2018 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1.1. Відхилити тендерну пропозицію ПП «ОККО КОНТРАКТ» код ЄДРПОУ: 36248687 згідно п.4 ч.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі"; 1.2. Відхилити тендерну пропозицію Приватне підприємство «Торговий дім «Фонтекс-Агро» код ЄДРПОУ 38510009 згідно п.2 ч.2 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" 1.3. Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ВЄНТУС РЕСУРС" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015:09130000-9 – Нафта і дистиляти" (Дизельне паливо). 1.4. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції та визначити переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: Код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо) учасника торгів – Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД» (далі – переможець). 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем та надіслати на адресу переможця повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Автор: ТОВ "ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД", Величковський Антон +380662896915 interenergotrade@gmail.com
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на рішення тендерного комітету від 09.05.2018

Номер: b8098f9934ea4426b2f2bc3bd3c91439
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-26-001288-b.b2
Назва: Скарга на рішення тендерного комітету від 09.05.2018
Скарга:
До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель Адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СУБ`ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД» Код ЄДРПОУ 40447256 Адреса: 18008, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Оборонна, буд. 16 тел (+38068)-355-91-70 ЗАМОВНИК ТОРГІВ: Державне спеціалізоване підприємство «ЕКОЦЕНТР» Код ЄДРПОУ 40248151 Київська обл., м. Чорнобиль, вул. Шкільна, 6 СКАРГА на неправомірні дії Замовника Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2018-03-26-001288-b Тендерним комітетом Державного спеціалізованого підприємства "ЕКОЦЕНТР" (далі - Замовник) розпочато процедуру публічної закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (Дизельне паливо). Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД» (далі – ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД», Скаржник) взяло участь у процедурі публічної закупівлі, шляхом подання своєї тендерної пропозиції, складеної у відповідності до вимог Тендерної документації Замовника. За результатами цінового аукціону переможцем виявилося ПП «ОККО КОНТРАКТ», тендерна пропозиція якого не відповідала всім вимогам тендерної документації і була відхилена Замовником. Наступним учасником з найменшою ціною було ПП «Торговий дім «ФОНТЕКС-АГРО», якого було дискваліфіковано за неподання у встановлений строк документів підтверджуючих відсутність підстав для відхилення за статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Наступною пропозицією була пропозиція ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД», яка відповідала всім умовам тендерної документації Замовника, що підтверджується Протоколом № 3 від 04.05.2018 засідання тендерного комітету Замовника (далі – Протокол 1). Так, у Протоколі 1 зазначено: «…Переможець процедури закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД», тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір» (цитата). При цьому, незважаючи на визнання Скаржника переможцем, Протоколом від 09.05.2018 б/н його як переможця аукціону було дискваліфіковано на підставі пункту 1 частини 4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Підставою для відхилення стала начебто невідповідність умові Замовника, що передбачена Додатком 6 до тендерної документації, а саме: «Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною протягом одного робочого дня з дати визначення, надає замовнику специфікацію відповідно до суми за результатами аукціону» (цитата). Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, оскільки Замовник перевищив свої повноваження, взявши на себе непритаманні йому функції, застосував дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників, порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції внаслідок порушення принципу об’єктивної та неупередженої оцінки. Так, зокрема, звертаємо увагу, що відповідно до чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 30 містить лише 3 частини, тому відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі пункту 1 частини 4 є алогічним і незаконним. При цьому Скаржником повністю і своєчасно виконана вищенаведена умова Додатку 6 до тендерної документації, про що свідчить інформація з авторизованого електронного майданчику, що підтверджується наступним. При цьому слід звернути увагу, що відхилення тендерної пропозиції Скаржника здійснено Замовником відповідно до власного висновку про її невідповідність вимогам Додатку 6, в той час як у тендерній документації не зазначено, що Додаток 6 повинен завантажуватися переможцем відповідно до робочих днів Замовника, а у Скаржника вихідними днями були 5 і 6 травня. Протокол № 3 про визнання переможцем Скаржника оприлюднений Замовником 04.05.2018 (у п’ятницю перед вихідними днями). Строк виконання зобов’язання, відповідно до чинного законодавства України (ст.253 Цивільного кодексу України), обчислюється з дня наступного за датою вчинення дії, тобто наступним робочим днем для виконання зобов’язання у ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД», протягом якого повинна бути завантажена специфікація наведена у Додатку 6, є 07.05.2018. Додаток 6 відповідно до вимоги Замовника завантажено Скаржником до закінчення робочого дня 07.05.2018 о 17 годині 45 хвилин. Про те, що 5 і 6 травня у Скаржника були вихідними днями Замовника було повідомлено письмово на електронну пошту Замовника та за допомогою поштового зв’язку (докази надіслання додаємо до даної скарги). Враховуючи наведене вище Скаржником не порушено вимогу Замовника що прописана у Додатку 6 до тендерної документації, внаслідок чого відхилення його тендерної пропозиції є необґрунтованим і незаконним. Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет - службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом. Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною» (цитата). Відповідно до частини 6 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом» (цитата). Виходячи з наведеного вище Замовник відповідно до діючого Закону України «Про публічні закупівлі» не наділений повноваженнями щодо проведення самостійної оцінки визначення днів робочими чи вихідними для переможця процедури закупівлі. Із зазначеного випливає, що Замовником під час оцінки тендерної пропозиції Скаржника перевищено власні повноваження, внаслідок взяття на себе непритаманних йому функцій проведення зазначеної вище оцінки. Одночасно при розгляді Скарги просимо врахувати наступне. Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Скаржник офіційно заявляє, що він не відмовлявся від підписання договору про закупівлю, вчасно надав всі документи, що передбачені для переможця відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні підстави для відхилення зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, кінцевим строком подання тендерних пропозицій було встановлено 19.04.2018. Скаржником 07.05.2018 і 08.05.2018 на веб-портал Уповноваженого органу було завантажено файли відповідно з Додатком № 6 і документами, що передбачені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Разом з тим, документи, надані після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не можуть бути враховані, як надані у складі пропозиції. Отже, відсутність або невідповідність зазначеного Замовником документу (Додатку № 6) не може бути підставою для відхилення пропозиції Скаржника. Зазначений висновок Скаржника підтверджується, зокрема, Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 2699-р/пк-пз від 26.03.2018 Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником. Отже, зважаючи на викладене, Замовник повинен був прийняти рішення про укладення договору із Скаржником, а не приймати неправомірне рішення про його дискваліфікацію. Протиправні дії Замовника полягають у неправомірному відхиленні Тендерної пропозиції Скаржника, що призвело до неможливості укласти договір за результатами перемоги в аукціоні, чим ущемлені наші законні права та інтереси. Наслідком зазначеного вище, стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників; - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Відповідно до пункту 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Виходячи з викладеного, на підставі статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД» звертається з наступним проханням: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується неправомірного рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД». 3. Зобов'язати Тендерний комітет Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД». 4. Зобов'язати Тендерний комітет Замовника укласти договір про закупівлю з ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД», якого визначено переможцем процедури закупівлі Протоколом від 04.05.2018 року. Додатки: 1. Документи що були у складі тендерної документації; 2. Документи, що були у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД» і стосувалися підстави відхилення його тендерної пропозиції; 3. Копія Протоколу №3 засідання тендерного комітету ДСП «ЕКОЦЕНТР» від 04.05.2018 про визнання ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД» переможцем процедури закупівлі; 4. Копія Протоколу засідання тендерного комітету ДСП «ЕКОЦЕНТР» №б/н від 09.05.2018 щодо відхилення пропозиції ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД»; 5. Копія Наказу по ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД» №2 від 10.02.2018 року про те, що 05 травня 2018 року є вихідним днем; 6. Правила внутрішнього трудового розпорядку у ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД»; 7. Копія листа ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД» №44 від 08 травня 2018 року про повідомлення Замовника про вихідні дні у товаристві; 8. Опис вкладенні у цінний лист та квитанція про відправлення листа ДСП «ЕКОЦЕНТР»; 9. Витяг із електронної пошти про направлення листа ДСП «ЕКОЦЕНТР»; 10. Платіжне доручення №683 від 11 травня 2018 року, що підтверджує факт оплати за розгляд скарги. 15.05.2018р. З повагою Директор В.В Шаповал
Опис причини скасування: Двічі продубльовано одну й ту ж скаргу.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 16.05.2018 09:36
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 18.05.2018 11:42
Автор: ТОВ "ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД", Величковський Антон +380662896915 interenergotrade@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимого щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника під час проведення торгів

Номер: 01c1fea8dd064add85e45a2e8e4eb3f1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-26-001288-b.a1
Назва: Вимого щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника під час проведення торгів
Вимога:
В супереч вимогам тендерної документації специфікацію за результатами аукціону надано 7 травня. Пропозиція визнана найбільш економічно вигідною, протоколом засідання тендерного комітуту ДСП "Екоцентр " від 02 травня 2018 року про відхлення ПП "Торговий дім "Фонтекс-Агро"" було опубліковано 3 травня. Тобто 4 травня останній робочий день для публікації специфікаціюї за результатами аукціону. 5 травня також був робочий день. "Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною протягом одного робочого дня з дати визначення, надає замовнику специфікацію відповідно до суми за результатами аукціону (відповідно до Додатку 6 цієї ТД). Строк подання специфікації за результатами аукціону, може бути аргументовано продовжений, для цього учасник повинен письмово повідомити замовника. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, специфікацію за результатами аукціону надає наступний учасник з переліку, тендерна пропозиція якого вважається найбільш економічно вигідною."
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу ТОВ "Вентус Ресурс"
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 09.05.2018 16:54
Підтвердження вирішення: Ваше зауваження прийнято до уваги тендерним комітетом. Результати рішення тендерного комітету оприлюднено у системі Prozorro.