-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 42710000-6 Машини для виробництва текстильних виробів (Пральна машина промислова для філії"Кременчуцька ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго")
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Застосований критерій оцінки – ціна (100%). Детальна інформація щодо термінів та місця надання послуг визначена в умовах тендерної документації. Надання забезпечення тендерних пропозицій не передбачається.
Завершена
411 650.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 116.50 UAH
мін. крок: 1% або 4 116.50 UAH
Період оскарження:
08.04.2024 10:01 - 07.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на прийняті рішення замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
ac38f4be767e4060a38be23af3e98e5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-08-001547-a.b2
Назва:
Скарга на прийняті рішення замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- сертификат якості СМ-А-50ЕО.pdf 25.05.2024 17:37
- 1-03 Додаток 5 Техн. специфікація.pdf 25.05.2024 17:37
- Керівництво з експлуатації СМ-А-50ЕО.pdf 25.05.2024 17:37
- 1-18 Техн _ якісні та кількісні хар-ки СМ-А-50ЕО.pdf 25.05.2024 17:37
- sign.p7s 25.05.2024 17:53
- Скарга.docx 25.05.2024 20:52
- Скарга.pdf 25.05.2024 20:52
- рішення від 28.05.2024 № 9246.pdf 28.05.2024 16:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.06.2024 № 9855.pdf 06.06.2024 14:58
- рішення від 05.06.2024 № 9855.pdf 10.06.2024 14:45
- сертификат якості СМ-А-50ЕО (2).pdf 30.05.2024 11:50
- Керівництво з експлуатації СМ-А-50ЕО (3).pdf 30.05.2024 11:51
- Декларц про відповід підписані машини пральні (1).pdf 30.05.2024 11:51
- Додаток_4_Проєкт_договору.pdf 30.05.2024 11:51
- 1-04 Додаток 3 Зобов_язання.pdf 30.05.2024 11:52
- Пояснення по суті скарги.docx 30.05.2024 11:52
- Пояснення по суті скарги.pdf 30.05.2024 11:53
- Пояснення по суті скарги.pdf 30.05.2024 12:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.05.2024 17:55
Дата розгляду скарги:
05.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.05.2024 16:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.06.2024 14:45
Пункт скарги
Номер:
ef636a84cdcb42ef884e72784a6fb90a
Заголовок пункту скарги:
08.04.2024 року Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) за ДК 021:2015:42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів, Пральна машина промислова для філії"Кременчуцька ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго" (далі – відкриті торги з особливостями).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 13.05.2024 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
- ФОП Білозерцев Костянтин Миколайович
- ФОП "Мікаєлян Світлана Сергіївна"
20 травня 2024 року протоколом уповноваженої особи №155/24 від 20.05.2024 року учасника ФОП Білозерцев Костянтин Миколайович (далі – Учасник) визнано переможцем закупівлі UA-2024-04-08-001547-a., прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з вказаним Учасником та оприлюднити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником в електронній системі закупівель.
ФОП Мікаєлян Світлана Сергіївна (далі – Скаржник) вважає, що зазначене рішення призвело до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаюсь до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
Опис заперечення:
1. Відповідно до вимог Додатку № 5 до тендерної документації (Нова редакція від 02.05.2024) учасник заповнює та подає у складі тендерної пропозиції ДОДАТОК № 5 до тендерної документації.
Тендерна пропозиція Учасника містить файл під назвою «1-03 Додаток 5 Техн. специфікація.pdf». В свою чергу згаданий файл містить документ складений Учасником під назвою Додаток № 5 до тендерної документації (Нова редакція від 02.05.2024).
Відповідно до вище вказаного документу марка, модель товару (обладнання / устаткування / запасних частин), що пропонується до постачання – Машина пральна промислова СМ-А-50ЕО. Назва документа наданого учасником у складі пропозиції, який підтверджує відповідність технічних характеристик запропонованого товару (обладнання / устаткування / запасних частин) вимогам тендерної документації (технічна документація, паспорти на товар (обладнання / устаткування / запасні частини), тощо) – «Машина пральна промислова СМ-А-50ЕО Керівництво з експлуатації СМ-А-50.00.00.000.КЕ», Сертифікат якості, Декларація про відповідності.
Однак як вбачається з наявного у тендерній пропозиції Учасника документа «Машина пральна промислова СМ-А-50ЕО Керівництво з експлуатації СМ-А-50.00.00.000.КЕ» (Таблиця 1 «2.Основні технічні характеристики») в останньому наявні технічні характеристики моделей «СМ-А-12», «СМ-А-25» і «СМ-А-50».
Інформація про технічні характеристики саме моделі «СМ-А-50ЕО», яка пропонується Учасником в документі «Машина пральна промислова СМ-А-50ЕО Керівництво з експлуатації СМ-А-50.00.00.000.КЕ» – відсутня.
Таким чином заявлений Учасником документ, як такий що підтверджує відповідність технічних характеристик запропонованого товару вимогам тендерної документації, не містить технічних характеристик запропонованого Учасником товару, що згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
2. Згідно п.1.5. Додатку № 5 до тендерної документації (Нова редакція від 02.05.2024) наданого Учасником у складі тендерної пропозиції вид нагрівання води запропонованого товару – електричний.
У складі тендерної пропозиції Учасника наявний файл документа «1-18 Техн. _ якісні та кількісні хар-ки СМ-А-50ЕО.pdf», який містить документ Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, де в п.1.3. таблиці також зазначено, що вид нагрівання – електричний, відповідність підтверджується в п.9 стор.4 «Керівництва з експлуатації», але в наданому керівництві по експлуатації відсутня інформація про технічні характеристики машини пральної промислової СМ-А-50ЕО.
Тобто підтвердження технічної характеристики – вид нагрівання води Машини пральної промислової СМ-А-50ЕО в документі «Машина пральна промислова СМ-А-50ЕО Керівництво з експлуатації СМ-А-50.00.00.000.КЕ» – відсутнє, що згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
3. Згідно п.1.13. Додатку № 5 до тендерної документації (Нова редакція від 02.05.2024) наданого Учасником у складі тендерної пропозиції вага запропонованого товару – 700 кг. Згідно п. 1.12 вищевказаного документу габаритні розміри (ширина/глибина/висота) запропонованого учасником товару 1260/1530/1632 мм.
Однак Сертифікат якості Машина пральна промислова СМ-А-50ЕО, який Учасник надав у складі тендерної пропозиції містить невідповідність заявленим технічним характеристикам, а саме за його інформацією маса, не більше 700 (одиницю виміру не визначено), габаритні розміри (ширина/глибина/висота) 1260/1530/1632 (одиницю виміру не визначено).
Вище вказане підтверджує, що запропонований товар відрізняється за технічними характеристиками наведеними у Сертифікаті якості Машина пральна промислова СМ-А-50ЕО від заявлених Учасником у Додатку № 5 до тендерної документації (Нова редакція від 02.05.2024), що згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
4. Розділом V. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції пункт 3 підпункт 7,8,9,10 тендерної документації встановлено такі вимоги:
7. Учасник підтверджує, що він, його засновники, кінцеві бенефіціарні власники не є суб’єктами, до яких згідно з рішеннями РНБО України введеними в дію Указами президента України застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції).
8. Учасник гарантує, що серед його засновників, учасників, кінцевих бенефіціарних власників (прямих або опосередкованих) відсутні резиденти російської федерації або сама російська федерація. Учасник гарантує, що грошові кошти, отримані за результатами цієї закупівлі, не будуть використовуватись на території російської федерації чи будь-де її резидентами.
9. Учасник гарантує, що не має та не буде мати в майбутньому жодних відносин із суб’єктами, які містяться у переліку осіб, визначеному рішенням РНБО; не здійснює та не буде здійснювати для реалізації цієї закупівлі, закупівлю товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції».
10. Учасник гарантує, що буде дотримуватись мораторію (заборони) на вчинення дій, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» до прийняття та набрання чинності Законом України щодо врегулювання відносин за участю осіб, пов’язаних з державою-агресором.
Тендерна пропозиція Учасника не містить жодних підтвердних документів на виконання вище наведених вимог. Замовник не мав права визнавати Учасника переможцем за наявності невідповідності в його тендерній пропозиції.
Тендерна пропозиція Учасника містить файл під назвою «1-03 Додаток 5 Техн. специфікація.pdf». В свою чергу згаданий файл містить документ складений Учасником під назвою Додаток № 5 до тендерної документації (Нова редакція від 02.05.2024).
Відповідно до вище вказаного документу марка, модель товару (обладнання / устаткування / запасних частин), що пропонується до постачання – Машина пральна промислова СМ-А-50ЕО. Назва документа наданого учасником у складі пропозиції, який підтверджує відповідність технічних характеристик запропонованого товару (обладнання / устаткування / запасних частин) вимогам тендерної документації (технічна документація, паспорти на товар (обладнання / устаткування / запасні частини), тощо) – «Машина пральна промислова СМ-А-50ЕО Керівництво з експлуатації СМ-А-50.00.00.000.КЕ», Сертифікат якості, Декларація про відповідності.
Однак як вбачається з наявного у тендерній пропозиції Учасника документа «Машина пральна промислова СМ-А-50ЕО Керівництво з експлуатації СМ-А-50.00.00.000.КЕ» (Таблиця 1 «2.Основні технічні характеристики») в останньому наявні технічні характеристики моделей «СМ-А-12», «СМ-А-25» і «СМ-А-50».
Інформація про технічні характеристики саме моделі «СМ-А-50ЕО», яка пропонується Учасником в документі «Машина пральна промислова СМ-А-50ЕО Керівництво з експлуатації СМ-А-50.00.00.000.КЕ» – відсутня.
Таким чином заявлений Учасником документ, як такий що підтверджує відповідність технічних характеристик запропонованого товару вимогам тендерної документації, не містить технічних характеристик запропонованого Учасником товару, що згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
2. Згідно п.1.5. Додатку № 5 до тендерної документації (Нова редакція від 02.05.2024) наданого Учасником у складі тендерної пропозиції вид нагрівання води запропонованого товару – електричний.
У складі тендерної пропозиції Учасника наявний файл документа «1-18 Техн. _ якісні та кількісні хар-ки СМ-А-50ЕО.pdf», який містить документ Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, де в п.1.3. таблиці також зазначено, що вид нагрівання – електричний, відповідність підтверджується в п.9 стор.4 «Керівництва з експлуатації», але в наданому керівництві по експлуатації відсутня інформація про технічні характеристики машини пральної промислової СМ-А-50ЕО.
Тобто підтвердження технічної характеристики – вид нагрівання води Машини пральної промислової СМ-А-50ЕО в документі «Машина пральна промислова СМ-А-50ЕО Керівництво з експлуатації СМ-А-50.00.00.000.КЕ» – відсутнє, що згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
3. Згідно п.1.13. Додатку № 5 до тендерної документації (Нова редакція від 02.05.2024) наданого Учасником у складі тендерної пропозиції вага запропонованого товару – 700 кг. Згідно п. 1.12 вищевказаного документу габаритні розміри (ширина/глибина/висота) запропонованого учасником товару 1260/1530/1632 мм.
Однак Сертифікат якості Машина пральна промислова СМ-А-50ЕО, який Учасник надав у складі тендерної пропозиції містить невідповідність заявленим технічним характеристикам, а саме за його інформацією маса, не більше 700 (одиницю виміру не визначено), габаритні розміри (ширина/глибина/висота) 1260/1530/1632 (одиницю виміру не визначено).
Вище вказане підтверджує, що запропонований товар відрізняється за технічними характеристиками наведеними у Сертифікаті якості Машина пральна промислова СМ-А-50ЕО від заявлених Учасником у Додатку № 5 до тендерної документації (Нова редакція від 02.05.2024), що згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
4. Розділом V. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції пункт 3 підпункт 7,8,9,10 тендерної документації встановлено такі вимоги:
7. Учасник підтверджує, що він, його засновники, кінцеві бенефіціарні власники не є суб’єктами, до яких згідно з рішеннями РНБО України введеними в дію Указами президента України застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції).
8. Учасник гарантує, що серед його засновників, учасників, кінцевих бенефіціарних власників (прямих або опосередкованих) відсутні резиденти російської федерації або сама російська федерація. Учасник гарантує, що грошові кошти, отримані за результатами цієї закупівлі, не будуть використовуватись на території російської федерації чи будь-де її резидентами.
9. Учасник гарантує, що не має та не буде мати в майбутньому жодних відносин із суб’єктами, які містяться у переліку осіб, визначеному рішенням РНБО; не здійснює та не буде здійснювати для реалізації цієї закупівлі, закупівлю товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції».
10. Учасник гарантує, що буде дотримуватись мораторію (заборони) на вчинення дій, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» до прийняття та набрання чинності Законом України щодо врегулювання відносин за участю осіб, пов’язаних з державою-агресором.
Тендерна пропозиція Учасника не містить жодних підтвердних документів на виконання вище наведених вимог. Замовник не мав права визнавати Учасника переможцем за наявності невідповідності в його тендерній пропозиції.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Враховуючи викладене, прийняте рішення замовника порушує права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель (ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі"). Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення №155/24 від 20.05.2024 про обрання ФОП Білозерцев Костянтин Миколайович переможцем закупівлі UA-2024-04-08-001547-a.
×
-
Назва доказу:
сертификат якості СМ-А-50ЕО
-
Опис доказу:
Підтверджує невідповідність заявленій технічній характеристиці запропонованого товару, а саме за його інформацією маса, не більше 700 (одиницю виміру не визначено), габаритні розміри (ширина/глибина/висота) 1260/1530/1632 (одиницю виміру не визначено).
-
Повʼязаний документ:
сертификат якості СМ-А-50ЕО.pdf
-
-
Назва доказу:
1-18 Техн _ якісні та кількісні хар-ки СМ-А-50ЕО
-
Опис доказу:
Визначає вид нагрівання води - електричний та що відповідність підтверджується в п.9 стор.4 «Керівництва з експлуатації», хоча в наданому керівництві по експлуатації відсутня інформація про технічні характеристики машини пральної промислової СМ-А-50ЕО.
-
Повʼязаний документ:
1-18 Техн _ якісні та кількісні хар-ки СМ-А-50ЕО.pdf
-
-
Назва доказу:
1-03 Додаток 5 Техн. специфікація
-
Опис доказу:
Визначає, що марка, модель товару (обладнання / устаткування / запасних частин), що пропонується до постачання – Машина пральна промислова СМ-А-50ЕО. Назва документа наданого учасником у складі пропозиції, який підтверджує відповідність технічних характеристик запропонованого товару (обладнання / устаткування / запасних частин) вимогам тендерної документації (технічна документація, паспорти на товар (обладнання / устаткування / запасні частини), тощо) – «Машина пральна промислова СМ-А-50ЕО Керівництво з експлуатації СМ-А-50.00.00.000.КЕ», Сертифікат якості, Декларація про відповідності. Визначає вид нагрівання води - електричний, вага - 700 кг, габаритні розміри габаритні розміри (ширина/глибина/висота) 1260/1530/1632 мм
-
Повʼязаний документ:
1-03 Додаток 5 Техн. специфікація.pdf
-
-
Назва доказу:
Керівництво з експлуатації СМ-А-50ЕО
-
Опис доказу:
Підтверджує відсутність інформації про технічні характеристики саме моделі «СМ-А-50ЕО», яка пропонується Учасником
-
Повʼязаний документ:
Керівництво з експлуатації СМ-А-50ЕО.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення №155/24 від 20.05.2024 про обрання ФОП Білозерцев Костянтин Миколайович переможцем закупівлі UA-2024-04-08-001547-a.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційни умови ТД Замовника
Номер:
e4a98175d596407b8351ec4ba9770d6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-08-001547-a.b1
Назва:
Дискримінаційни умови ТД Замовника
Скарга:
тендерна документація до Закупівлі містить дискримінаційні вимоги, які протиправно унеможливлюють нашу участь
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга пдф 12.04.2024 14:29
- скарга ворд 12.04.2024 14:29
- інструкція 12.04.2024 14:29
- запропонована редакція додатку 5 12.04.2024 14:29
- sign.p7s 12.04.2024 14:31
- рішення від 16.04.2024 № 6742.pdf 16.04.2024 17:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2024 № 7319.pdf 25.04.2024 15:00
- рішення від 24.04.2024 № 7319.pdf 29.04.2024 13:22
- СМ-А-50ЕО _Керівництво з експлуатації.pdf 18.04.2024 14:03
- Керівництво з експлуатації_СО501.pdf 18.04.2024 14:03
- ПАСПОРТ_СО501.pdf 18.04.2024 14:04
- Протокол випробувань машин пральних від 02.12.2020р_.pdf 18.04.2024 14:04
- Пояснення АМКУ.docx 18.04.2024 14:05
- Пояснення АМКУ.pdf 18.04.2024 14:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.04.2024 14:33
Дата розгляду скарги:
24.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.04.2024 17:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.04.2024 13:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.04.2024 №7319 -р/пк-пз замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів.
Пункт скарги
Номер:
c649f5a0a8fe45e4b4dda34ff410b90b
Заголовок пункту скарги:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис заперечення:
Нами можуть бути надані пральні та сушильні машини, які відповідають більшості встановленим у закупівлі вимогам, проте через надмірну деталізацію Замовником специфічних технічних вимог, які становлять предмет закупівлі, ми позбавлені можливості пропонувати наявну продукцію іншого виробника. До даної скарги додаються документи, що підтверджують технічні параметри наявного у нас товару та доводять неможливість виконати заявлені вимоги до предмета закупівлі у своїй сукупності.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Посилання Замовника закупівлі на можливість надати еквівалент зазначеного товару є лише формальним, оскільки запропонувати такий еквівалент неможливо.
Опис суті пункту скарги:
З метою забезпечення можливості учасникам пропонувати продукцію інших виробників, технічні характеристики якої відрізняється від характеристик продукції заявлених замовником, пропонуємо змінити технічні вимоги
×
-
Назва доказу:
запропонована редакція додатку 5
-
Опис доказу:
запропонована редакція додатку 5
-
Повʼязаний документ:
запропонована редакція додатку 5
-
-
Назва доказу:
інструкція
-
Опис доказу:
інструкція
-
Повʼязаний документ:
інструкція
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Ухвалити рішення, яким встановити наявність порушень процедури закупівлі UA-2024-04-08-001547-a та зобов’язати замовника закупівлі усунути допущені порушення шляхом внесення змін до додатку 5 до тендерної документації відповідно до вимог скаржника у редакції що додається до скарги.