• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт (роботи з усунення аварії в житловому фонді): протиаварійні роботи житлового будинку за адресою: м. Одеса, пл. Віри Холодної, 1»

Торги не відбулися

2 091 397.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 456.99 UAH
Період оскарження: 05.04.2024 23:24 - 14.04.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

дискримінаційні вимоги в ТД

Номер: 5b9400f4f5c240c8a58f2a8551a31136
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-05-011934-a.c1
Назва: дискримінаційні вимоги в ТД
Скарга:
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 10.04.2024 00:04
Автор: ТОВ "ВБФ "ОЛЕКСАНДР", Макар Олег Леонідович +380675595770 valikovaliko14@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 8d7bf7d7d0f4d3c68b406474acaa6ec7
Заголовок пункту скарги: дискримінацйна вимога щодо відгуку
Опис заперечення: Замовник вніс до ТД субєктивні вимоги щодо відгуку, а саме інформацію, що не передбачена Законом та яку немодливо перевірити чи підтвердити.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги: Вимога про надання листа-відгуку, який обов’язково повинен бути датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів, тобто не раніше 05 квітня 2024 року а також містити інформацію щодо дотримання учасником вимог чинного законодавства з питань охорони праці та захисту довкілля, всю іншу інформацію, що підтверджує відповідність поданого учасником документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору термінам – є дискримінаційною та створює для учасників додаткові перешкоди для участі у даній процедурі закупівлі.

Так, ТОВ «ВБФ «ОЛЕКСАНДР» має досвід виконання аналогічних договорів за періоди 2019-2023 роки, ми приймали участь у аналогічних процедурах закупівлі, що проводились, неодноразово підтверджували відповідність кваліфікаційному критерію «досвід виконання аналогічних договорів» листами-відгуками, що видані у 2019-2023 роках, зокрема:

№ з/п № договору Дата договору Найменування організації замовника, код за ЄДРПОУ Адреса та контактні телефони
(у разі наявності) організації замовника Найменування об’єкту за договором Сума договору Період виконання робіт
(дата початку та дата завершення)
1. 2240/02 05 січня 2023 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМТВО «ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР
СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ХВОРОБ»ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ 41973328 65014
Одеська область, м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1, 11,
(048)7220505 «Капітальний ремонт трубопроводів теплотраси та водопостачання з підвалу будинку
літ. «А» до теплової камери біля пожежної водойми за адресою: м. Одеса, вул. Леонтовича, 11
(код ДК 021:2015 – 45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація)»
Ідентифікатор закупівлі –
UA-2023-01-06-001245-a
1 448 341,87 (один мільйон чотириста сорок вісім тисяч
триста сорок одна гривня 87 коп.) гривень Січень- лютий
2023 року
2. № 83-19П від
15.08.
2019 року. Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ 04056902

65091, Україна, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А
Тел.: 380487407282
zakupki.uks@gmail.com
«45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої в історичній частині м. Одеси, за адресою: м. Одеса, вул. Рішельєвська, 16 ріг вул. Буніна (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення)»
Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-07-04-000937-b
5 251 709,00 (п’ять мільйонів двісті п’ятдесят одна тисяча сімсот дев’ять гривень 00 коп.) гривень серпень 2019 року
-
травень 2020 року
3 № 52
30 жовтня 2023 року КУ «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА МІСЬКА БІБЛІОТЕЧНА СИСТЕМА ДЛЯ ДІТЕЙ»
65012 м. Одеса, Французький б-р, буд 11 А
Код ЄДРПОУ 26434397
Тел. (099) 381-94-29
e-mail: marionetka_23@ukr.net Усунення аварії в бюджетних установах, а саме: Капітальний ремонт приміщення бібліотеки-філії № 22 КУ "ЦБС для дітей" розташованої за адресою: м.Одеса, вул.Інглезі,5
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного
словника (CPV) – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
ідентифікатор закупівлі
UA-2023-09-18-006692-a

2 199 990,00 грн. (два мільйони сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто гривень 00 коп.) грн листопад 2023 року

По всім цим Договорам нами буди свого часу отримані позитивні відгуки (додаються), що містять всю необхідну інформацію про виконання договору.

В той же час, Замовник, встановлюючи специфічні вимоги до дати та змісту листа-відгуку, а також до посилання у відгуку конкретної назви закупівлі та номер оголошення штучно обмежує участь у вказаній процедурі не лише Скаржника, який має досвід виконання аналогічних договорів у попередні роки та листи-відгуки видані у попередніх роках, котрі підтверджують належне виконання аналогічного договору, та котрий має складнощі із отриманням листа-відгука саме в проміжок часу встановлений Замовником та саме із інформацією, яку вимагає Замовник (щодо назви закупівлі та номер оголошення), що дискримінує Скаржника у порівнянні з іншими учасниками, яким, наприклад, сам Замовник може надати листи-відгуки для даної закупівлі.

Така вимога ТД фактично ставить учасника в залежність від замовника робіт за раніше виконаними договорами до участі у даній процедурі закупівлі.
Більше того, не існує жодного законодавчого регулювання щодо надання листів-відгуків для таких замовників робіт та самих механізмів, котрі б зобов’язували їх надавали листи-відгуки у певні, визначені третіми особами дати та із наперед визначеними текстами та специфічними вимогами до змісту такого відгуку.

Також неконкретною та неоднозначно є вимоги щодо надання «всієї іншої інформацію, що підтверджує відповідність поданого учасником документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору термінам», оскільки під це визначення може потрапити будь-яка інформація, яка на думку Замовника повинна бути зазначена у листі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: 319d434b94f5c240d5e06c771d2e79e3
Заголовок пункту скарги: дисркимінаційна вимога щодо підтвердження наявності працівників
Опис заперечення: Замовник обмежив коло документів, яким підтверджується наявність у Учаснкиа працівників, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 2 ч 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Так, Скаржник, має певну кількість штатних працівників та певну кількість працівників, оформлених за цивільно-правовими договорами (відповідні довідки додаються).
При цьому зазвичай Замовники закупівель ніколи не обмежують та не дискримінують працівників, залежно від способу та процедури оформлення їх взаємовідносин з Учасником
Скаржник неодноразово приймав участь та перемагав у Закупівлях, маючи при цьому працівників, задіяних на підставі договорів про надання послуг, зокрема у закупівлях, по яким надаються позитивні відгуки.

Більше того, у попередніх закупівлях цього ж Замовника, зокрема:
«Відновлення спільного майна багатоквартирного житлового будинку за адресою: м. Одеса пров. Аполона Скальковського, 8 пошкодженого внаслідок збройної агресії Російської Федерації шляхом капітального ремонту» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-09-013765-a)
та
«Відновлення спільного майна багатоквартирного житлового будинку за адресою: м. Одеса, Військовий узвіз, 18, пошкодженого внаслідок збройної агресії Російської Федерації (виконання протиаварійних, невідкладних консерваційних робіт)» ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-02-012922-a)

У вимогах ТД щодо Наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід серед документів, що підтверджують наявність таких працівників було передбачено «Постійний та/або тимчасовий працівник та/або за договором цивільно-правового характеру та/або іншого договору* (дата, № договору)»

Що стосується штатних працівників Скаржника, переважна більшість із них працює без оформлення трудової книжки
Закон № 1217-IX щодо ведення обліку трудової діяльності працівників в електронній формі набуде чинності з 10 червня 2021 року, закон дозволяє не оформляти/не вести паперові трудові книжки.

Більше з 24 лютого 2022 року, відповідно до Закону України "Про правовий режим воєнного стану", в Україні введено режим воєнного стану!
15 березня 2022 року прийнято Закон України "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану", відповідно до якого на період дії воєнного стану вводяться обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина відповідно до статей 43, 44 Конституції України.
Зокрема, відповідно до цього Закону, у період дії воєнного стану (стаття 7 Закону):
• сторони трудового договору можуть домовитися про альтернативні способи створення, пересилання і зберігання наказів (розпоряджень) роботодавця, повідомлень та інших документів з питань трудових відносин та про будь-який інший доступний спосіб електронної комунікації, який обрано за згодою між роботодавцем та працівником.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації