-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
37400000-2 Спортивні товари та інвентар(Спортивний інвентар)
Завершена
120 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження:
05.04.2024 17:52 - 13.04.2024 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога
Номер:
070e41536fa3463fb4ceba0c32aa6469
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-05-011339-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Через електронну систему закупівель Prozorro 05.04.2024 р. Замовником - Центральним управлінням справами Міністерства оборони України (далі за текстом – Замовник) було оголошено закупівлю UA-2024-04-05-011339-a. Згідно Протоколу №138 від 19.04.2024 переможем закупівлі UA-2024-04-05-011339-a було визнано Фізичну особу-підприємця Монастирську Оксану Степанівну. Вважаємо, що це рішення є невірним та таким, що підлягає скасуванню, тому що у пропозиції ФОП Монастирської О.С. є ряд порушень, а саме: 1. Згідно вимог п. 4.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник закупівлі повинен надати довідку (або інший документ), видана(ий) Державною податковою службою України (або територіальним органом або державною податковою інспекцією) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У складі тендерної пропозиції ФОП Монастирської О.С. відсутній такий документ. 2. Згідно вимог п. 4.3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник закупівлі повинен надати довідку(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. Довідка(и) надаються з усіх банківських установ, вказаних у довідці(ах)/іншому документі, виданому Державною податковою службою України (або територіальним органом або державною податковою інспекцією). У складі тендерної пропозиції ФОП Монастирської О.С. надані наступні довідки: - Довідка №163-23018/23 від 27.09.23 видана АТ «Кредобанк» - Довідка №163-23019/23 від 27.09.23 видана АТ «Кредобанк» Дані довідки свідчать про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами, проте вони видані 27.09.2023, що суперечить вимогам п. 4.3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме дані довідки видані раніше, ніж 10 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій – 16.04.2024). 3. Згідно Таблиці 6.3 Додатку 6 до тендерної документації Замовник надає форму для заповнення Довідки про виконання аналогічного(их) договору(ів). У складі тендерної пропозиції ФОП Монастирської О.С. відсутня довідка за формою, яка наведена в таблиці 6.3 Додатку 6 до тендерної документації. 4. Згідно Таблиці 6.2 Додатку 6 до тендерної документації Замовник надає форму для заповнення Довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У складі тендерної пропозиції ФОП Монастирської О.С. відсутня довідка за формою, яка наведена в таблиці 6.2 Додатку 6 до тендерної документації. 5. Згідно Таблиці 6.1 Додатку 6 до тендерної документації Замовник надає форму для заповнення Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У складі тендерної пропозиції ФОП Монастирської О.С. відсутня довідка за формою, яка наведена в таблиці 6.1 Додатку 6 до тендерної документації. 6. Згідно вимог п. 5 ч. 4 Додатку 1 до тендерної документації учасник закупівлі повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника про те, що ні Учасник, ні склад керівного органу Учасника, ні власники істотної участі Учасника не є резидентами країни, яка здійснює відкрите або приховане протистояння (військове, економічне, юридичне чи інше) Україні, або фінансує терористичні, сепаратистські чи екстремістські організації чи їх окремих представників. У складі тендерної пропозиції ФОП Монастирської О.С. відсутня така довідка. 7. Згідно вимог п. 7 ч. 4 Додатку 1 до тендерної документації учасник закупівлі якщо не є виробником продукції повинен надати документи, які підтверджують стосунки із виробником (копію дилерського договору, завірену нотаріально, або сертифікат дистриб’ютора, або лист виробника про представництво його інтересів, або інші технологій. У складі тендерної пропозиції ФОП Монастирської О.С. відсутня довідка за формою, яка наведена в таблиці 6.1 Додатку 6 до тендерної документації. 6. Згідно вимог п. 5 ч. 4 Додатку 1 до тендерної документації учасник закупівлі повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника про те, що ні Учасник, ні склад керівного органу Учасника, ні власники істотної участі Учасника не є резидентами країни, яка здійснює відкрите або приховане протистояння (військове, економічне, юридичне чи інше) Україні, або фінансує терористичні, сепаратистські чи екстремістські організації чи їх окремих представників. У складі тендерної пропозиції ФОП Монастирської О.С. відсутня така довідка. 7. Згідно вимог п. 7 ч. 4 Додатку 1 до тендерної документації учасник закупівлі якщо не є виробником продукції повинен надати документи, які підтверджують стосунки із виробником (копію дилерського договору, завірену нотаріально, або сертифікат дистриб’ютора, або лист виробника про представництво його інтересів, або інші вимогам тендерної документації.
На підставі вище викладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення про визнання ФОП Монастирська Оксана Степанівна переможцем закупівлі та про намір укласти договір з нею (Протокол №138 від 19.04.2024).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 2.pdf 19.04.2024 18:16
Дата подачі:
19.04.2024 18:16
Вимога
Без відповіді
Вимога
Номер:
218df02bc6d9445a934dd9df56f74fc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-05-011339-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Через електронну систему закупівель Prozorro 05.04.2024 р. Замовником - Центральним управлінням справами Міністерства оборони України (далі за текстом – Замовник) було оголошено закупівлю UA-2024-04-05-011339-a.
Фізичною особою-підприємцем Бурбело Дмитром Олександровичем, як учасником процедури закупівлі, згідно вимог тендерної документації та діючого законодавства, у встановлені Замовником терміни, було подано тендерну пропозицію.
Після розкриття тендерних пропозицій найбільш економічно вигідною пропозицією була визначена пропозиція учасника – ФОП Бурбела Дмитра Олександровича (далі – Учасник). Відповідно до Протоколу №137 від 19.04.2024 Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника ФОП Бурбела Д.О., аргументуючи рішення наступним:
«Згідно технічних вимог до предмета закупівлі – у предмет закупівлі включені, крім іншого:
— Лава тренувальна моделі MH-L107(дана модель має 5 точок фіксації штанги);
— Лава для жиму універсальна WCG 0020 з тягою і партою Скота.
В пропозиції Учасника не зазначені конкретні моделі спортивних товарів, що унеможливлює перевірку зазначених технічних характеристик товару
(Запропонована Лава тренувальна –має 3(три) точки фіксації штанги(замість 5(п’яти) у технічних вимогах; Лава для жиму універсальна з тягою і партою Скота – відсутня парта Скота).
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічних вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»
З рішенням Замовника про відхилення пропозиції ФОП Бурбела Дмитра Олександровича не погоджуємось, вважаємо його дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав.
Згідно п. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно п. 4 ст. 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
У Протоколі №137 від 19.04.2024 Замовник зазначає «В пропозиції Учасника не зазначені конкретні моделі спортивних товарів, що унеможливлює перевірку зазначених технічних характеристик товару». Проте в тендерній документації Замовника відсутня вимога щодо надання конкретних моделей запропонованих спортивних товарів. Отже, дана вимога Замовника є безпідставною.
Також у Протоколі №137 від 19.04.2024 зазначено «Запропонована Лава тренувальна – має 3 (три) точки фіксації штанги (замість 5 (п’яти) у технічних вимогах».
Згідно Додатку 3 до Тендерної документації в характеристиках товару Лава тренувальна MH-L107 + Штанга та гантелі 170кг відсутня технічна характеристика щодо того, що лава має містити 5 (п’ять) точок фіксації штанги. Як вбачається із вищезазначеної таблиці (Таблиця 1) Учасник ФОП Бурбело Д.О. запропоновував товар, який повністю відповідає технічним характеристикам Замовника, які були викладені у Додатку 3 Тендерної документації.
Згідно Протоколу №137 від 19.04.2024 Замовник зазначає, що запропонований учасником товар Лава для жиму універсальна з тягою і партою Скота не відповідає умовам технічних вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації у зв’язку з тим, що відсутня парта Скота. Учасник з цим категорично не погоджується, адже запропонована Учасником Лава для жиму універсальна з тягою і партою Скота містить парту Скота, що підтверджується документом «Технічні характеристики до предмета закупівлі» Вих.№1104/11 від 11.04.2024, що наданий у складі тендерної пропозиції.
В технічних характеристиках товару, які запропонував Учасник ФОП Бурбело Д.О. прописано те, що запропонована лава мітить регульовану приставку Скота, що повністю відповідає технічним вимогам Замовника.
Виходячи з вищевикладеного пропозиція Учасника ФОП Бурбела Дмитра Олександровича повністю відповідає вимогам тендерної документації. Підстави для відхилення, які наводить Замовник у Протоколі №137 від 19.04.2024 є надуманими, дискримінаційними та упередженими. Вбачається дискримінація та упереджене ставлення до учасників закупівлі, тобто Замовник порушує п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійснення процедур закупівель, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Згідно ч. 3 ст. 31 Закону просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації.
На підставі вище викладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 1.pdf 19.04.2024 18:08
Дата подачі:
19.04.2024 18:08