-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини до системи кулькової очистки для енергоблоків №№ 3, 4 ВП РАЕС
Завершена
51 882 768.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 51 882.77 UAH
мін. крок: 0.1% або 51 882.77 UAH
Період оскарження:
22.02.2018 14:00 - 13.05.2018 00:00
Вимога
Вирішена
щодо подовження строків постачання продукції
Номер:
ae57e5e4f27a455ea5b212b39a756138
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-22-000423-a.a1
Назва:
щодо подовження строків постачання продукції
Вимога:
Наша компанія, як офіційний представник виробника продукції що закуповується : UA-2018-02-22-000423-a «Запасні частини до системи кулькової очистки для енергоблоків №№ 3, 4 ВП РАЕС», ознайомившись з тендерною документацією, помітили, що строки постачання продукції мають суперечлеві данні та дискримінаційний характер. Вказано, що аукціон відбудеться 2.05.2018р.. А строки постачання продукції поз.1-17 у Додатку 2 до ТД - до 31 травня 2018р. Цього терміну недостатньо, щоб підписати договір (згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" це робиться впродовж 20 днів), виробити продукцію (на це піде не менше 5 місяців), поставити та розмитнити товар (на це піде 7-10 днів).
Тому просимо вас переглянути та змінити вимоги щодо терміну постачання продукції з перенесенням строків постачання позицій 1-17 (Додатку 2 до ТД) на грудень 2018р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.03.2018 11:34
Вирішення:
Рішенням тендерного комітету 23.03.2018 внесені відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
3bb76e8200f148118416951a1afd21ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-22-000423-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Порушення у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Сканировать40001.PDF 21.03.2018 18:11
- Скарга_кульки.pdf 21.03.2018 18:11
- Рішення від 26.03.2018 № 2689,лист Замовнику.pdf 26.03.2018 20:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.04.2018 № 3268pdf.pdf 11.04.2018 21:54
- Рішення від 10.04.2018 №3268.pdf 13.04.2018 19:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.03.2018 18:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.04.2018 19:54
Дата виконання рішення Замовником:
19.04.2018 10:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.04.2018 № 3268-р/пк-пз тендерним комітетом ДП "НАЕК "Енергоатом" внесено відповідні зміни до тендерної документації