-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О101509 Великий Букрин - Маслівка через Пії, Потік км 46+500 - 47+500, км 20+000 - км 21+000, км 30+000 - км 31+000
Завершена
10 626 768.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 10 626.77 UAH
мін. крок: 0.1% або 10 626.77 UAH
Період оскарження:
10.04.2018 14:32 - 22.05.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Договірна ціна
Номер:
77f9adb7626d4eb5aa27a987869fae16
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-10-000895-a.b3
Назва:
Договірна ціна
Вимога:
Відповідно до п. 6 розділу ІІІ тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», учасник надає договірну ціну та додатки до неї: - пояснювальна записка; - розрахунки до документа "Договірна ціна" на витрати, які включені до вартості пропозиції: витрати на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будівель, розрахунок прибутку; кошти на покриття адміністративних витрат; - аналіз ринку цін на основні матеріали з документальними обґрунтуваннями їх вартості (прайси, рахунки тощо); - підсумкова відомість ресурсів; - порівняльний склад ресурсів кошторисних норм у разі заміни машин (механізмів); - локальні кошториси; - розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; - розрахунок кошторисної заробітної плати виконується згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р. № 281, з урахуванням листа Укравтодору від 07.03.2018 р. №746/1/13-5, що не може перевищувати 6400 грн; - калькуляції на матеріали, що виготовлені на власному підсобному господарстві виконані відповідно до МР Д.1.2-218-03450778-767:2010. До ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджувальні розрахунки на: - розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період по підприємству учасника за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-кошторисної трудомісткості виконаних ремонтних робіт за той самий період за Актами приймання виконаних послуг, з урахуванням відповідних показників, наведених у додатку Г СОУ 42.1-37641918-050:2012 або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась. Разом з тим, абз. 3 п. 2 розділу 4 тендерної документації «Дата та час розкриття тендерної пропозиції» Замовником встановлено наступну вимогу: у випадку, якщо у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, всупереч вимогам абзацу 2 частини 1 статті 27 ЗУ «Про публічні закупівлі», розкривається також і інформація про ціну пропозиції (договірна ціна та локальні кошториси), то така пропозиція підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам документації замовника. У наведеній вимозі з попереднього переліку (п. 6 розділ ІІІ) наведено чомусь лише такі документи як договірна ціна та локальні кошториси до неї, тобто решта документів має завантажуватись учасником з відкритим доступом. Маємо на увазі такі документи, як пояснювальна записка (у якій відображені цінові показники будівельно-монтажних робіт), розрахунки прямих та загальновиробничих витрат, відомості ресурсів до локальних кошторисів, аналіз цін на основні дорожньо-будівельні матеріали тощо. Доводимо до відома Замовника, що відповідно до абз. 2 ч. 1 статті 27 Закону У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Оскільки замовником на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі встановлено надання учасником договірної ціни та розрахунків до неї, яка при цьому має бути не доступна до перегляду, яким чином Замовник встановить відповідність пропозиції учасника технічним характеристикам предмета закупівлі? Також повідомляємо, що статтею 29 Закону встановлено, що електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Тобто після проведення аукціону, вартість робіт, що пропонується учасником може бути зменшена. Відповідно до ч. 4 Статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. При цьому замовником не вимагається надання договірної ціни переможцем процедури закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 36 Закоону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до абз. 2 статті 844 ЦКУ якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Таким чином, договірна ціна, надана саме учасником, а не переможцем торгів не може бути складовою частиною договору про закупівлю, оскільки її вартість не відповідатиме вартості за результатами проведеного аукціону. Тому, враховуючи наведене вище та роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06-24782-06 від 05.08.2016 «Щодо здійснення закупівлі робіт» (міститься у відкритому доступі) вимагаємо внесення змін до тендерної документації: вилучення вимоги щодо надання договірної ціни, розрахунків до неї та інших підтверджувальних документів учасником торгів до проведення електронного аукціону; доповнення тендерної документації вимогою щодо надання договірної ціни саме переможцем торгів та строки її надання; приведення інших тендерних документацій Замовника вимогам Закону «Про публічні закупівлі» та вимогам чинних нормативних документів з ціноутворення у будівництві.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.04.2018 00:38
Вирішення:
Доброго дня. Відповідно до вимог статті 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція Учасника (всі документи, що являються складовою тендерної пропозиції) має бути подана до закінчення кінцевого строку подання визначеного Замовником. Звертаємо вашу увагу, що тендерна документація розроблена з урахуванням вимог статті 22 Закону, а тому містить перелік всіх необхідних документів, що мають міститися в складі тендерної пропозиції, тобто бути подані через електронну систему закупівель та належним чином підтверджувати відповідність послуг, що мають бути надані Учасником вимогам Замовника. У міжнародній процедурі торгів саме Учасник у своєму кабінеті (під час подання пропозиції), ті документи, які містять інформацію про ціну має відмічати певною позначкою, що робить їх доступними для відкритися Замовнику лише після аукціону (так зване друге розкриття). Якщо в ході торгів ваша цінова пропозиція зміниться, то у випадку визначення вас переможцями, договірну ціну та додатки до неї ви повинні будете скоригувати у відповідність з результатами аукціону на етапі заключення договору. Окрім того, в частині 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 тендерної документації міститься вимога про надання Учасниками деяких документів, які містять інформацію щодо технічного опису предмета закупівлі та водночас не містять інформації про ціну. Тому, розкриття таких документів має відбутися до аукціону, з метою дотримання вимог абзацу 2 частини 1 статті 27 Закону. Доводимо до вашого відома, що після завершення електронного аукціону та розкриття решти документів пропозиції Учасника Замовником проводиться їх розгляд на відповідність вимогам предмету закупівлі. За результатами другого розгляду, у випадку встановлення невідповідності цієї частини пропозиції умовам тендерної документації, тендерна пропозиція Учасника буде відхилена. Тому радимо буди уважними під час підготовки та подання тендерної пропозиції.
Також, звертаємо вашу увагу на той факт, що Закон України «Про публічні закупівлі» на дає право Замовникам вимагати від переможця торгів подання будь-яких інших документів, окрім тих, перелік яких чітко визначений змістом статті 17 даного нормативно-правового акта.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
0daee957e61a493fb883620d5e93532a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-10-000895-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів подається в тому числі довідка про вартість виконаних робіт (форма КБ-3).
Однак, така вимога є дискримінаційною та такою, що не узгоджується з вимогами законодавства України виходячи з наступного.
Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно з частиною 3 цієї ж статті замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до Закону України № 1029-VIII від 16 березня 2016 року Україна приєдналася на умовах Рішення Комітету з державних закупівель Світової організації торгівлі GPA/133 від 16 листопада 2015 року, включаючи Додатки А і В до зазначеного Рішення (додаються), до Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 року в м. Марракеші, зі змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 року в м. Женеві (додається). А згідно зі статтею 8 вищевказаної Угоди про державні закупівлі, В процесі кваліфікації постачальників організації не повинні створювати дискримінацію серед постачальників інших Сторін, рівно як між національними постачальниками і постачальниками інших Сторін. Також, відповідно до цієї ж статті Угоди про державні закупівлі, будь-які умови для участі у тендерних процедурах повинні бути обмежені тими, які є суттєвими для гарантування можливості фірми виконати умови контракту щодо якого проводиться тендер. Будь-які умови для участі, дотримання яких вимагається від постачальників, включаючи фінансові гарантії, технічні характеристики та інформацію, необхідні для встановлення фінансової, комерційної та технічної спроможності постачальників, рівно як підтвердження кваліфікацій, повинні бути не менш сприятливими для постачальників інших Сторін, ніж для національних постачальників, а також не повинні створювати дискримінацію серед постачальників інших Сторін.
Крім того, Законом України № 1678-VII від 16 вересня 2014 року ратифіковано Угоду про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (далі – Угода про асоціацію).
Відповідно до ч. 5 ст. 151 Угоди про асоціацію всі контракти укладаються шляхом проведення прозорих та неупереджених процедур визначення виконавця, що запобігатимуть вчиненню корупційних діянь. Ця неупередженість забезпечується, зокрема, через недискримінаційне формулювання предмету контракту, рівний доступ економічних операторів, достатні часові рамки, а також прозорий і об’єктивний підхід.
Також, відповідно до ст. 148 Угоди про асоціацію Україна взяла на себе зобов’язання послідовно наближувати власне законодавство у сфері державних закупівель до актів ЄС у сфері державних закупівель, що супроводжуватиметься інституційною реформою та створенням ефективної системи державних закупівель на основі принципів, якими регулюються державні закупівлі Сторони ЄС.
Відповідно до ст. 18 Директиви 2014/24/ЄС ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ ЄС від 26 лютого 2014 року про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC замовники повинні рівноправно і без дискримінації ставитись до суб’єктів господарювання і повинні діяти відкрито і пропорційно.
Так, складання довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) передбачено виключно актами національного законодавства України, тому учасники, що виконували аналогічні договори за межами України, позбавлені можливості подати вказану довідку, оскільки національним законодавством інших країн не передбачено складання довідки про вартість виконаних робіт за формою, встановленою національним законодавством України.
Відтак, передбачена тендерною документацією вимога надати довідку про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) є дискримінаційною по відношенню до учасників торгів, які не є резидентами України та не мають досвіду виконання аналогічних договорів на території України, що не узгоджується з вимогами наведених вище нормативних актів.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вилучити норму, відповідно до якої учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів подається в тому числі довідка про вартість виконаних робіт (форма КБ-3).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.04.2018 16:30
Вирішення:
Доброго дня. Шановний учаснику. Дійсно, відповідно до вимог Тендерної документації учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів подається в тому числі довідка про вартість виконаних робіт (форма КБ-3). У змісті частини 1 розділу 3 Тендерної документації по даній процедурі закупівлі а також в додатку 3 до Тендерної документації, міститься інформація про те, що - у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він обов’язково надає в складі пропозиції лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання чи причини неможливості подання відповідних документів.
Окрім того, в тендерній документації зазначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а також те, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тож враховуючи зазначене, вказана вами вимога тендерної документації не може вважатися дискримінаційною оскільки вона не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, а тому, Ви як потенційний учасник процедури закупівлі жодним чином не обмежені у своїх правах щодо участі в даній процедурі відкритих торгів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови
Номер:
c0adab47dfd2428c9d7c7936c6bb4bea
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-10-000895-a.a2
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
1. Відповідно до вимог тендерної документації, учасник має подати відскановані копії документів, на яких міститься підпис особи, уповноваженої на їх підписання. Однак такі вимоги не повною мірою узгоджуються з вимогами законодавства України виходячи з наступного.
Виходячи з вимог ч.3 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа.
Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» Юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис» електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису (печатки) у разі, якщо:
- електронний цифровий підпис підтверджено з використанням посиленого сертифіката ключа за допомогою надійних засобів цифрового підпису;
- під час перевірки використовувався посилений сертифікат ключа, чинний на момент накладення електронного цифрового підпису;
- особистий ключ підписувача відповідає відкритому ключу, азначеному у сертифікаті.
Отже, за зазначених вище умов при поданні документів, скріплених електронним цифровим підписом, законодавством України не передбачено необхідності додатково скріплювати подані документи власноручним підписом (печаткою).
Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вилучити норму, відповідно до якої учасник має подати відскановані копії документів, на яких міститься підпис особи, уповноваженої на їх підписання та містити печатку на кожній сторінці.
2. Крім того, відповідно до вимог тендерної документації учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів подається в тому числі довідка про вартість виконаних робіт (форма КБ-3).
Втім, така норма не повною мірою узгоджується з вимогами законодавства України, оскільки є дискримінаційною, виходячи з наступного.
Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно з частиною 3 цієї ж статті замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до Закону України № 1029-VIII від 16 березня 2016 року Україна приєдналася на умовах Рішення Комітету з державних закупівель Світової організації торгівлі GPA/133 від 16 листопада 2015 року, включаючи Додатки А і В до зазначеного Рішення (додаються), до Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 року в м. Марракеші, зі змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 року в м. Женеві (додається). А згідно зі статтею 8 вищевказаної Угоди про державні закупівлі, В процесі кваліфікації постачальників організації не повинні створювати дискримінацію серед постачальників інших Сторін, рівно як між національними постачальниками і постачальниками інших Сторін. Також, відповідно до цієї ж статті Угоди про державні закупівлі, будь-які умови для участі у тендерних процедурах повинні бути обмежені тими, які є суттєвими для гарантування можливості фірми виконати умови контракту щодо якого проводиться тендер. Будь-які умови для участі, дотримання яких вимагається від постачальників, включаючи фінансові гарантії, технічні характеристики та інформацію, необхідні для встановлення фінансової, комерційної та технічної спроможності постачальників, рівно як підтвердження кваліфікацій, повинні бути не менш сприятливими для постачальників інших Сторін, ніж для національних постачальників, а також не повинні створювати дискримінацію серед постачальників інших Сторін.
Крім того, Законом України № 1678-VII від 16 вересня 2014 року ратифіковано Угоду про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (далі – Угода про асоціацію).
Відповідно до ч. 5 ст. 151 Угоди про асоціацію всі контракти укладаються шляхом проведення прозорих та неупереджених процедур визначення виконавця, що запобігатимуть вчиненню корупційних діянь. Ця неупередженість забезпечується, зокрема, через недискримінаційне формулювання предмету контракту, рівний доступ економічних операторів, достатні часові рамки, а також прозорий і об’єктивний підхід.
Також, відповідно до ст. 148 Угоди про асоціацію Україна взяла на себе зобов’язання послідовно наближувати власне законодавство у сфері державних закупівель до актів ЄС у сфері державних закупівель, що супроводжуватиметься інституційною реформою та створенням ефективної системи державних закупівель на основі принципів, якими регулюються державні закупівлі Сторони ЄС.
Відповідно до ст. 18 Директиви 2014/24/ЄС ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ ЄС від 26 лютого 2014 року про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC замовники повинні рівноправно і без дискримінації ставитись до суб’єктів господарювання і повинні діяти відкрито і пропорційно.
Так, складання довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) передбачено виключно актами національного законодавства України, тому учасники, що виконували аналогічні договори за межами України, позбавлені можливості подати вказану довідку, оскільки національним законодавством інших країн не передбачено складання довідки про вартість виконаних робіт за формою, встановленою національним законодавством України.
Таким чином, передбачена тендерною документацією вимога надати довідку про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) є дискримінаційною по відношенню до учасників торгів, які не є резидентами України та не мають досвіду виконання аналогічних договорів на території України, що не узгоджується з вимогами наведених вище нормативних актів.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вилучити норму, відповідно до якої учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів подається в тому числі довідка про вартість виконаних робіт (форма КБ-3).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2018 19:11
Вирішення:
Доброго дня. Щодо питання 1: В ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі зазначено, що тендерна документація повинна містити інструкцію з її підготовки. Якщо Ви звернули увагу, то в ч. 1 розділу тендерної документації міститься інформація про зміст та спосіб подання тендерної пропозиції, де зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів що підтверджують відповідність пропозиції учасника вимогам документації замовника. Такі файли – це документи, які вже створені (зафіксовані на матеріальному носії) і не являються електронними документами в силу їх походження. А тому, щоб надати їм юридичної сили Ви повинні їх завірити належним чином (в даному випадку – відповідно ви поставлених Замовником вимог). А електронний документ, це документ, який створений у вигляді електронних даних і створюється такий документ лише в межах комп’ютерної системи (п.3.33 ДСТУ 2732:2004). Документ створений на матеріальному носії не може прирівнюватися до електронного. Порядок створення та надання юридичної сили їх різний і регулюється різними нормативно-правовими актами. Також, звертаємо Вашу увагу на те що, неспроможність подати всю інформацію, що вимагається документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Щодо питання 2: Відповідно до вимог Тендерної документації учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів подається в тому числі довідка про вартість виконаних робіт (форма КБ-3). У змісті частини 1 розділу 3 Тендерної документації по даній процедурі закупівлі а також в додатку 3 до Тендерної документації, міститься інформація про те, що - у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він обов’язково надає в складі пропозиції лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання чи причини неможливості подання відповідних документів.
Окрім того, в тендерній документації зазначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а також те, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тож враховуючи зазначене, вказана вами вимога тендерної документації не може вважатися дискримінаційною оскільки вона не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, а тому, Ви як потенційний учасник процедури закупівлі жодним чином не обмежені у своїх правах щодо участі в даній процедурі відкритих торгів.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так