-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт автомобільного транспорту )
Завершена
2 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
Період оскарження:
05.04.2024 11:58 - 28.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Оскарження умов тендерної документації
Номер:
287a67afca124786a15f6f2b968245c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-05-004626-a.b1
Назва:
Оскарження умов тендерної документації
Скарга:
Просимо прийняти до розгляду скаргу щодо дискримінаційних вимог тендерної документації, яка містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf 09.04.2024 12:50
- Договiр оперативного лiзингу з додатками та техпаспортами.zip 09.04.2024 12:50
- Договір оренди.pdf 09.04.2024 12:50
- Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf 09.04.2024 12:50
- Скарга_UA-2024-04-05-004626-a_Атлант_умови.pdf 09.04.2024 12:50
- Скарга_UA-2024-04-05-004626-a_Атлант_умови.docx 09.04.2024 12:50
- Скарга_UA-2024-04-05-004626-a_Атлант_умови.pdf.p7s.zip 09.04.2024 12:50
- Тендерна_документація.zip 09.04.2024 12:50
- Скрін-шоти із каталогу запасних частин ЕТКА.pdf 09.04.2024 12:50
- sign.p7s 09.04.2024 12:50
- Додаткові пояснення до скарги_Кабмін від 17.04.2024.pdf 17.04.2024 11:52
- Додаткові пояснення до скарги_Кабмін.docx 17.04.2024 11:52
- Додаткові пояснення до скарги_Кабмін від 17.04.2024.pdf.p7s.zip 17.04.2024 11:52
- рішення від 11.04.2024 № 6469.pdf 11.04.2024 17:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.04.2024 № 6966.pdf 19.04.2024 15:09
- рішення від 18.04.2024 № 6966.pdf 23.04.2024 13:23
- Пояснення по суті скарги.pdf 15.04.2024 15:48
- Пояснення по суті скарги.doc 15.04.2024 15:48
- Додаткові пояснення по суті скарги.doc 17.04.2024 20:10
- Додаткові пояснення по суті скарги.pdf 17.04.2024 20:10
- Протокол 179.pdf 25.04.2024 16:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.04.2024 13:17
Дата розгляду скарги:
18.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.04.2024 17:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.04.2024 13:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Використовуючи право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження та враховуючи рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.04.2024 року № 6966-р/пк-пз, внесено зміни до тендерної документації і викладено останню в новій редакції з урахуванням внесених змін,протокол внесення змін додається.
Пункт скарги
Номер:
5398c86f3265411bb99f12d935ec1e83
Заголовок пункту скарги:
ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних вимог до потенційних учасників процедури закупівлі
Опис заперечення:
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства. 1. Відповідно до пункту 1. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, надаються:
а) подаються документи вимоги про які зазначені в Додатку 6 «Технічні вимоги» до даної тендерної документації.
Згідно пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації передбачено, що Станція технічного обслуговування Учасника повинна відповідати нижче вказаним вимогам Замовника та мати власне обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника за однією адресою (Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам) (надати письмове підтвердження відповідності):
- Кількість постів на СТО повинна бути не менше 30 (тридцяти) та забезпечувати можливість виконання поточного ремонту одночасно не менше, ніж 10 (десять) автомобілів Замовника;
- Не менше 15 підйомників, в тому числі не менше 2-х підйомників вантажопід'ємністю 5 т та 1-го підйомника вантажопід'ємністю 6 т;
- Не менше 2-х (двох) оглядових ям;
- Окремий виділений пост експрес-діагностики та експрес-обслуговування автомобілів;
- Спеціалізований діагностичний прилад (для діагностування електронних систем АВS, ЕSР, АSR; та програмування блоків керування автомобілів Замовника);
- Комп'ютерний стенд для діагностики ходової частини автомобіля;
- Комп'ютерний стенд для регулювання кутів розвалу і сходження коліс 3D;
- Обладнання для проведення балансування коліс та шиномонтажу;
- Стенд для контролю та регулювання світла фар з можливість перевірки та регулювання матричних та лазерних фар;
- Обладнання для діагностики та очищення форсунок інжекторів;
- Обладнання для ремонту та діагностики автоматичних та механічних коробок передач;
- Гальмівний стенд для перевірки гальмівних сил автомобіля з вимірювачем часу спрацювання гальм;
- Пристрій для заміни гальмівної рідини;
- Обладнання для ремонту бензинових та дизельних паливних систем;
- Обладнання для проведення капітальних ремонтів двигунів і головок блоку;
- Обладнання для ремонту та заправки кондиціонерів з газом R-134A та R1234yf;
- Професійний та спеціалізований інструмент для ремонту та обслуговування транспортних засобів Замовника;
- Пост мийки автомобілів;
- Цех кузовного ремонту (у т.ч. не менше 2-х малярних камер та стенду по ремонту та відновленню геометрії кузова);
- Обладнання для відновлення геометрії кузовів автомобілів (стенд для рихтування);
- Обладнання для підготовки до фарбування та фарбування елементів кузовів автомобілів;
- Фарбувально - сушильна камера – не менше 2 (двох);
- Пристрій для зливу та заміни мастил вакуумний;
- Стенд для промивки паливної системи;
- Тестер тиску паливної системи;
- Вимірювач світло пропускання скла;
- Димомір;
- Вимірювач шуму;
- Газоаналізатор;
- Течешукач;
- Вимірювач сумарного люфта рульового керування;
- Вимірювач ефективності гальмівних систем;
- Манометр;
- Ключ моментний граничний;
- Набір електрика для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- Комплект адаптерів для для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- 196-піновий перевірочний бокс для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями (або еквівалент);
- Контрольний адаптер для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- Комплект вимірювального інструменту для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- Тестер Е-позиціонер для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- Адаптер кабель для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- Діагностичний сканер OBDelevenUltimate Pack (або еквівалент);
- Зарядні станції високого струму для гібридних та електромобілів к кількості не менше 4 шт. (зарядні станції повинні бути розміщені на території станції обслуговування).
2. Відповідно до пункту 1. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, надаються:
а) подаються документи вимоги про які зазначені в Додатку 6 «Технічні вимоги» до даної тендерної документації.
Згідно пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації передбачено, що Станція технічного обслуговування Учасника повинна відповідати нижче вказаним вимогам Замовника та мати власне обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника за однією адресою (Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам) (надати письмове підтвердження відповідності):
- Кількість постів на СТО повинна бути не менше 30 (тридцяти) та забезпечувати можливість виконання поточного ремонту одночасно не менше, ніж 10 (десять) автомобілів Замовника;
- Не менше 15 підйомників, в тому числі не менше 2-х підйомників вантажопід'ємністю 5 т та 1-го підйомника вантажопід'ємністю 6 т;
- Не менше 2-х (двох) оглядових ям;
- Окремий виділений пост експрес-діагностики та експрес-обслуговування автомобілів;
- Спеціалізований діагностичний прилад (для діагностування електронних систем АВS, ЕSР, АSR; та програмування блоків керування автомобілів Замовника);
- Комп'ютерний стенд для діагностики ходової частини автомобіля;
- Комп'ютерний стенд для регулювання кутів розвалу і сходження коліс 3D;
- Обладнання для проведення балансування коліс та шиномонтажу;
- Стенд для контролю та регулювання світла фар з можливість перевірки та регулювання матричних та лазерних фар;
- Обладнання для діагностики та очищення форсунок інжекторів;
- Обладнання для ремонту та діагностики автоматичних та механічних коробок передач;
- Гальмівний стенд для перевірки гальмівних сил автомобіля з вимірювачем часу спрацювання гальм;
- Пристрій для заміни гальмівної рідини;
- Обладнання для ремонту бензинових та дизельних паливних систем;
- Обладнання для проведення капітальних ремонтів двигунів і головок блоку;
- Обладнання для ремонту та заправки кондиціонерів з газом R-134A та R1234yf;
- Професійний та спеціалізований інструмент для ремонту та обслуговування транспортних засобів Замовника;
- Пост мийки автомобілів;
- Цех кузовного ремонту (у т.ч. не менше 2-х малярних камер та стенду по ремонту та відновленню геометрії кузова);
- Обладнання для відновлення геометрії кузовів автомобілів (стенд для рихтування);
- Обладнання для підготовки до фарбування та фарбування елементів кузовів автомобілів;
- Фарбувально - сушильна камера – не менше 2 (двох);
- Пристрій для зливу та заміни мастил вакуумний;
- Стенд для промивки паливної системи;
- Тестер тиску паливної системи;
- Вимірювач світло пропускання скла;
- Димомір;
- Вимірювач шуму;
- Газоаналізатор;
- Течешукач;
- Вимірювач сумарного люфта рульового керування;
- Вимірювач ефективності гальмівних систем;
- Манометр;
- Ключ моментний граничний;
- Набір електрика для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- Комплект адаптерів для для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- 196-піновий перевірочний бокс для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями (або еквівалент);
- Контрольний адаптер для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- Комплект вимірювального інструменту для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- Тестер Е-позиціонер для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- Адаптер кабель для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- Діагностичний сканер OBDelevenUltimate Pack (або еквівалент);
- Зарядні станції високого струму для гібридних та електромобілів к кількості не менше 4 шт. (зарядні станції повинні бути розміщені на території станції обслуговування).
3. Відповідно до пункту 1. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, надаються:
а) подаються документи вимоги про які зазначені в Додатку 6 «Технічні вимоги» до даної тендерної документації.
Згідно пункту 4 Додатку 6 до тендерної документації передбачено, що СТО Учасника повинна мати, зокрема:
- Не менше 5-ти підмінних легкових автомобілів та не менше 2-х електромобілів (надати документ підтвердження – копія технічного паспорту, копія договору оренди автомобілів та/або копію про надання таких послуг; договір оренди транспортного засобу, за участі фізичної особи та у разі надання нею учасникам послуги, має бути засвідчений нотаріально).
а) подаються документи вимоги про які зазначені в Додатку 6 «Технічні вимоги» до даної тендерної документації.
Згідно пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації передбачено, що Станція технічного обслуговування Учасника повинна відповідати нижче вказаним вимогам Замовника та мати власне обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника за однією адресою (Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам) (надати письмове підтвердження відповідності):
- Кількість постів на СТО повинна бути не менше 30 (тридцяти) та забезпечувати можливість виконання поточного ремонту одночасно не менше, ніж 10 (десять) автомобілів Замовника;
- Не менше 15 підйомників, в тому числі не менше 2-х підйомників вантажопід'ємністю 5 т та 1-го підйомника вантажопід'ємністю 6 т;
- Не менше 2-х (двох) оглядових ям;
- Окремий виділений пост експрес-діагностики та експрес-обслуговування автомобілів;
- Спеціалізований діагностичний прилад (для діагностування електронних систем АВS, ЕSР, АSR; та програмування блоків керування автомобілів Замовника);
- Комп'ютерний стенд для діагностики ходової частини автомобіля;
- Комп'ютерний стенд для регулювання кутів розвалу і сходження коліс 3D;
- Обладнання для проведення балансування коліс та шиномонтажу;
- Стенд для контролю та регулювання світла фар з можливість перевірки та регулювання матричних та лазерних фар;
- Обладнання для діагностики та очищення форсунок інжекторів;
- Обладнання для ремонту та діагностики автоматичних та механічних коробок передач;
- Гальмівний стенд для перевірки гальмівних сил автомобіля з вимірювачем часу спрацювання гальм;
- Пристрій для заміни гальмівної рідини;
- Обладнання для ремонту бензинових та дизельних паливних систем;
- Обладнання для проведення капітальних ремонтів двигунів і головок блоку;
- Обладнання для ремонту та заправки кондиціонерів з газом R-134A та R1234yf;
- Професійний та спеціалізований інструмент для ремонту та обслуговування транспортних засобів Замовника;
- Пост мийки автомобілів;
- Цех кузовного ремонту (у т.ч. не менше 2-х малярних камер та стенду по ремонту та відновленню геометрії кузова);
- Обладнання для відновлення геометрії кузовів автомобілів (стенд для рихтування);
- Обладнання для підготовки до фарбування та фарбування елементів кузовів автомобілів;
- Фарбувально - сушильна камера – не менше 2 (двох);
- Пристрій для зливу та заміни мастил вакуумний;
- Стенд для промивки паливної системи;
- Тестер тиску паливної системи;
- Вимірювач світло пропускання скла;
- Димомір;
- Вимірювач шуму;
- Газоаналізатор;
- Течешукач;
- Вимірювач сумарного люфта рульового керування;
- Вимірювач ефективності гальмівних систем;
- Манометр;
- Ключ моментний граничний;
- Набір електрика для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- Комплект адаптерів для для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- 196-піновий перевірочний бокс для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями (або еквівалент);
- Контрольний адаптер для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- Комплект вимірювального інструменту для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- Тестер Е-позиціонер для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- Адаптер кабель для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- Діагностичний сканер OBDelevenUltimate Pack (або еквівалент);
- Зарядні станції високого струму для гібридних та електромобілів к кількості не менше 4 шт. (зарядні станції повинні бути розміщені на території станції обслуговування).
2. Відповідно до пункту 1. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, надаються:
а) подаються документи вимоги про які зазначені в Додатку 6 «Технічні вимоги» до даної тендерної документації.
Згідно пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації передбачено, що Станція технічного обслуговування Учасника повинна відповідати нижче вказаним вимогам Замовника та мати власне обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника за однією адресою (Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам) (надати письмове підтвердження відповідності):
- Кількість постів на СТО повинна бути не менше 30 (тридцяти) та забезпечувати можливість виконання поточного ремонту одночасно не менше, ніж 10 (десять) автомобілів Замовника;
- Не менше 15 підйомників, в тому числі не менше 2-х підйомників вантажопід'ємністю 5 т та 1-го підйомника вантажопід'ємністю 6 т;
- Не менше 2-х (двох) оглядових ям;
- Окремий виділений пост експрес-діагностики та експрес-обслуговування автомобілів;
- Спеціалізований діагностичний прилад (для діагностування електронних систем АВS, ЕSР, АSR; та програмування блоків керування автомобілів Замовника);
- Комп'ютерний стенд для діагностики ходової частини автомобіля;
- Комп'ютерний стенд для регулювання кутів розвалу і сходження коліс 3D;
- Обладнання для проведення балансування коліс та шиномонтажу;
- Стенд для контролю та регулювання світла фар з можливість перевірки та регулювання матричних та лазерних фар;
- Обладнання для діагностики та очищення форсунок інжекторів;
- Обладнання для ремонту та діагностики автоматичних та механічних коробок передач;
- Гальмівний стенд для перевірки гальмівних сил автомобіля з вимірювачем часу спрацювання гальм;
- Пристрій для заміни гальмівної рідини;
- Обладнання для ремонту бензинових та дизельних паливних систем;
- Обладнання для проведення капітальних ремонтів двигунів і головок блоку;
- Обладнання для ремонту та заправки кондиціонерів з газом R-134A та R1234yf;
- Професійний та спеціалізований інструмент для ремонту та обслуговування транспортних засобів Замовника;
- Пост мийки автомобілів;
- Цех кузовного ремонту (у т.ч. не менше 2-х малярних камер та стенду по ремонту та відновленню геометрії кузова);
- Обладнання для відновлення геометрії кузовів автомобілів (стенд для рихтування);
- Обладнання для підготовки до фарбування та фарбування елементів кузовів автомобілів;
- Фарбувально - сушильна камера – не менше 2 (двох);
- Пристрій для зливу та заміни мастил вакуумний;
- Стенд для промивки паливної системи;
- Тестер тиску паливної системи;
- Вимірювач світло пропускання скла;
- Димомір;
- Вимірювач шуму;
- Газоаналізатор;
- Течешукач;
- Вимірювач сумарного люфта рульового керування;
- Вимірювач ефективності гальмівних систем;
- Манометр;
- Ключ моментний граничний;
- Набір електрика для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- Комплект адаптерів для для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- 196-піновий перевірочний бокс для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями (або еквівалент);
- Контрольний адаптер для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- Комплект вимірювального інструменту для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- Тестер Е-позиціонер для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- Адаптер кабель для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями;
- Діагностичний сканер OBDelevenUltimate Pack (або еквівалент);
- Зарядні станції високого струму для гібридних та електромобілів к кількості не менше 4 шт. (зарядні станції повинні бути розміщені на території станції обслуговування).
3. Відповідно до пункту 1. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, надаються:
а) подаються документи вимоги про які зазначені в Додатку 6 «Технічні вимоги» до даної тендерної документації.
Згідно пункту 4 Додатку 6 до тендерної документації передбачено, що СТО Учасника повинна мати, зокрема:
- Не менше 5-ти підмінних легкових автомобілів та не менше 2-х електромобілів (надати документ підтвердження – копія технічного паспорту, копія договору оренди автомобілів та/або копію про надання таких послуг; договір оренди транспортного засобу, за участі фізичної особи та у разі надання нею учасникам послуги, має бути засвідчений нотаріально).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
1. Вважаємо саме дискримінаційною вимогою, те що Станція технічного обслуговування повинна мати саме власне обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника за однією адресою.
Скаржнику не зрозуміло, яким чином наявність орендованого обладнання, замість власного може стати перешкодою у виконанні умов договору.
Звертаємо увагу Комісії, що ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» наявне майже все власне обладнання згідно переліку Замовника.
Разом з тим, у Скаржника відсутнє саме власне обладнання: 196-піновий перевірочний бокс для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями.
Водночас, ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» має право користування 196-піновим перевірочним боксом для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями на підставі договору оренди.
Скаржник наголошує, що приналежність обладнання на праві власності або на праві користування, в тому числі, за договором оренди, не впливає на можливість виконати договір про закупівлю.
Разом з тим, СТО Скаржника не обладнане саме власним обладнанням, зокрема, власним 196-піновим перевірочним боксом для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями, у зв’язку із чим ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» не може взяти участь у зазначеній закупівлі.
Акцентуємо увагу, що залишення вказаних вище вимог тендерної документації щодо наявності саме власного обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, які не мають всього обладнання саме у праві власності, оскільки це призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність умовам технічної специфікації у зв’язку відсутністю саме власного обладнання.
Повідомляємо, що наявність саме власного обладнання абсолютно ЖОДНИМ ЧИНОМ не впливає на можливість Учасника виконати договір про закупівлю.
Встановивши вимогу щодо наявності в Учасників лиш власного обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника, замовник штучно звужує потенційно коло учасників.
Скаржник вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність для Учасників мати в наявності саме власного обладнання.
Враховуючи наведене, просимо Комісію зобов’язати замовника документально підтвердити необхідність встановлення вищенаведеної вимоги у тендерній документації, зокрема, наявність виключно обладнання, яке перебуває в Учасника на праві власності.
Таким чином, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають в наявності саме власне обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника за однією адресою, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання та Скаржника.
З огляду на викладене, просимо зобов'язати Замовника внести зміни у Тендерну документацію, зокрема пункт 3 Додатку 6 до тендерної документації та дозволити наявність обладнання на праві власності або користування, наприклад, за договором оренди.
2. Скаржник вважає, саме дискримінаційною вимогою наявність в Учасників Зарядні станції високого струму для гібридних та електромобілів у кількості саме не менше 4 шт.
Звертаємо увагу, що згідно Додатку 6 до тендерної документації передбачений перелік автомобілів, яким буде проведено технічне обслуговування та ремонтування.
Відповідно до цього переліку, лиш 3 автомобілі є електромобілями, а саме:
- автомобіль Volkswagen ID 4 (2022 рік випуску);
- автомобіль Volkswagen ID 4 (2022 рік випуску);
- автомобіль TESLA MODEL 3 (2019 рік випуску).
На підтвердження надаємо Скрін-шоти із каталогу запасних частин ЕТКА офійного дилера бренду Volkswagen та TESLA з інформацією про ідентифікацію автомобіля (комплектація).
Скаржнику не зрозуміло, навіщо одночасно мати саме не менше 4 зарядних станції, якщо згідно технічного завдання передбачено лиш 3 електроавтомобілі.
Акцентуємо увагу, що залишення вказаних вище вимог тендерної документації щодо наявності зарядних станцій високого струму для гібридних та електромобілів у кількості не менше 4 шт., не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, які мають менше власних 4 зарядних станій за однією адресою СТО, оскільки це призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність умовам технічної специфікації у зв’язку відсутністю зарядних станцій у кількості не менше 4 шт.
Повідомляємо, що відсутність не менше 4 шт. зарядних станцій високого струму для гібридних та електромобілів абсолютно ЖОДНИМ ЧИНОМ не впливає на можливість Учасника виконати договір про закупівлю. Встановивши вимогу щодо наявності в Учасників такої кількості зарядних станцій штучно звужує потенційно коло учасників.
Скаржник вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність для Учасників мати в наявності саме не менше 4 штук зарядних станцій високого струму для гібридних та електромобілів.
Враховуючи наведене, просимо Комісію зобов’язати замовника документально підтвердити необхідність встановлення вищенаведеної вимоги у тендерній документації, зокрема, наявності саме не менше 4 штук зарядних станцій високого струму для гібридних та електромобілів.
Таким чином, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають в наявності саме не менше 4 штук зарядних станцій високого струму для гібридних та електромобілів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання та Скаржника.
З огляду на викладене, просимо зобов'язати Замовника внести зміни у Тендерну документацію, а саме зменшити кількість зарядних станцій до 3 шт.
3.ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» вважає дискримінаційною вимогу щодо наявності саме на СТО учасника не менше 5-ти підмінних легкових автомобілів, які можуть бути або на праві власності або за договором оренди або за договором надання послуг.
У ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» наявно 5 підмінних легкових автомобілів, які належать ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» на праві користування, а саме за договором лізингу (Договір оперативного лізингу (найму) №233270 від 16.10.2020).
Незважаючи на наявність 5 підмінних легкових автомобілів у Скаржника, ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» не може взяти участь у цій закупівлі, оскільки ці автомобілі не належать йому за договором оренди, надання послуг чи на праві власності.
Акцентуємо увагу, що залишення вказаних вище вимог тендерної документації щодо наявності не менше 5-ти підмінних легкових автомобілів, які можуть бути або на праві власності або за договором оренди або за договором надання послуг не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, які мають зазначені автомобілі на підставі іншого права користування, зокрема, на підставі договору лізингу, оскільки це призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність умовам технічної специфікації.
Повідомляємо, що наявність саме не менше 5-ти підмінних легкових автомобілів, які можуть бути або на праві власності або за договором оренди або за договором надання послуг абсолютно ЖОДНИМ ЧИНОМ не впливає на можливість Учасника виконати договір про закупівлю. Встановивши цю вимогу Замовник штучно звужує потенційно коло учасників.
Таким чином, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають в наявності не менше 5-ти підмінних легкових автомобілів, які можуть бути виключно або на праві власності або за договором оренди або за договором надання послуг, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання та Скаржника.
З огляду на викладене, просимо зобов'язати Замовника внести зміни у Тендерну документацію, зокрема пункт 4 Додатку 6 до тендерної документації та розширити підстави для володіння автомобілями для підміни.
Скаржнику не зрозуміло, яким чином наявність орендованого обладнання, замість власного може стати перешкодою у виконанні умов договору.
Звертаємо увагу Комісії, що ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» наявне майже все власне обладнання згідно переліку Замовника.
Разом з тим, у Скаржника відсутнє саме власне обладнання: 196-піновий перевірочний бокс для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями.
Водночас, ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» має право користування 196-піновим перевірочним боксом для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями на підставі договору оренди.
Скаржник наголошує, що приналежність обладнання на праві власності або на праві користування, в тому числі, за договором оренди, не впливає на можливість виконати договір про закупівлю.
Разом з тим, СТО Скаржника не обладнане саме власним обладнанням, зокрема, власним 196-піновим перевірочним боксом для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями, у зв’язку із чим ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» не може взяти участь у зазначеній закупівлі.
Акцентуємо увагу, що залишення вказаних вище вимог тендерної документації щодо наявності саме власного обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, які не мають всього обладнання саме у праві власності, оскільки це призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність умовам технічної специфікації у зв’язку відсутністю саме власного обладнання.
Повідомляємо, що наявність саме власного обладнання абсолютно ЖОДНИМ ЧИНОМ не впливає на можливість Учасника виконати договір про закупівлю.
Встановивши вимогу щодо наявності в Учасників лиш власного обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника, замовник штучно звужує потенційно коло учасників.
Скаржник вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність для Учасників мати в наявності саме власного обладнання.
Враховуючи наведене, просимо Комісію зобов’язати замовника документально підтвердити необхідність встановлення вищенаведеної вимоги у тендерній документації, зокрема, наявність виключно обладнання, яке перебуває в Учасника на праві власності.
Таким чином, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають в наявності саме власне обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника за однією адресою, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання та Скаржника.
З огляду на викладене, просимо зобов'язати Замовника внести зміни у Тендерну документацію, зокрема пункт 3 Додатку 6 до тендерної документації та дозволити наявність обладнання на праві власності або користування, наприклад, за договором оренди.
2. Скаржник вважає, саме дискримінаційною вимогою наявність в Учасників Зарядні станції високого струму для гібридних та електромобілів у кількості саме не менше 4 шт.
Звертаємо увагу, що згідно Додатку 6 до тендерної документації передбачений перелік автомобілів, яким буде проведено технічне обслуговування та ремонтування.
Відповідно до цього переліку, лиш 3 автомобілі є електромобілями, а саме:
- автомобіль Volkswagen ID 4 (2022 рік випуску);
- автомобіль Volkswagen ID 4 (2022 рік випуску);
- автомобіль TESLA MODEL 3 (2019 рік випуску).
На підтвердження надаємо Скрін-шоти із каталогу запасних частин ЕТКА офійного дилера бренду Volkswagen та TESLA з інформацією про ідентифікацію автомобіля (комплектація).
Скаржнику не зрозуміло, навіщо одночасно мати саме не менше 4 зарядних станції, якщо згідно технічного завдання передбачено лиш 3 електроавтомобілі.
Акцентуємо увагу, що залишення вказаних вище вимог тендерної документації щодо наявності зарядних станцій високого струму для гібридних та електромобілів у кількості не менше 4 шт., не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, які мають менше власних 4 зарядних станій за однією адресою СТО, оскільки це призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність умовам технічної специфікації у зв’язку відсутністю зарядних станцій у кількості не менше 4 шт.
Повідомляємо, що відсутність не менше 4 шт. зарядних станцій високого струму для гібридних та електромобілів абсолютно ЖОДНИМ ЧИНОМ не впливає на можливість Учасника виконати договір про закупівлю. Встановивши вимогу щодо наявності в Учасників такої кількості зарядних станцій штучно звужує потенційно коло учасників.
Скаржник вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність для Учасників мати в наявності саме не менше 4 штук зарядних станцій високого струму для гібридних та електромобілів.
Враховуючи наведене, просимо Комісію зобов’язати замовника документально підтвердити необхідність встановлення вищенаведеної вимоги у тендерній документації, зокрема, наявності саме не менше 4 штук зарядних станцій високого струму для гібридних та електромобілів.
Таким чином, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають в наявності саме не менше 4 штук зарядних станцій високого струму для гібридних та електромобілів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання та Скаржника.
З огляду на викладене, просимо зобов'язати Замовника внести зміни у Тендерну документацію, а саме зменшити кількість зарядних станцій до 3 шт.
3.ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» вважає дискримінаційною вимогу щодо наявності саме на СТО учасника не менше 5-ти підмінних легкових автомобілів, які можуть бути або на праві власності або за договором оренди або за договором надання послуг.
У ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» наявно 5 підмінних легкових автомобілів, які належать ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» на праві користування, а саме за договором лізингу (Договір оперативного лізингу (найму) №233270 від 16.10.2020).
Незважаючи на наявність 5 підмінних легкових автомобілів у Скаржника, ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» не може взяти участь у цій закупівлі, оскільки ці автомобілі не належать йому за договором оренди, надання послуг чи на праві власності.
Акцентуємо увагу, що залишення вказаних вище вимог тендерної документації щодо наявності не менше 5-ти підмінних легкових автомобілів, які можуть бути або на праві власності або за договором оренди або за договором надання послуг не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, які мають зазначені автомобілі на підставі іншого права користування, зокрема, на підставі договору лізингу, оскільки це призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність умовам технічної специфікації.
Повідомляємо, що наявність саме не менше 5-ти підмінних легкових автомобілів, які можуть бути або на праві власності або за договором оренди або за договором надання послуг абсолютно ЖОДНИМ ЧИНОМ не впливає на можливість Учасника виконати договір про закупівлю. Встановивши цю вимогу Замовник штучно звужує потенційно коло учасників.
Таким чином, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають в наявності не менше 5-ти підмінних легкових автомобілів, які можуть бути виключно або на праві власності або за договором оренди або за договором надання послуг, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання та Скаржника.
З огляду на викладене, просимо зобов'язати Замовника внести зміни у Тендерну документацію, зокрема пункт 4 Додатку 6 до тендерної документації та розширити підстави для володіння автомобілями для підміни.
×
-
Назва доказу:
6. Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19).
-
Опис доказу:
6. Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19).
-
Повʼязаний документ:
Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf
-
-
Назва доказу:
5. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text)
-
Опис доказу:
5. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text)
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf
-
-
Назва доказу:
4. Договір оперативного лізингу (найму) №233270 від 16.10.2020
-
Опис доказу:
4. Договір оперативного лізингу (найму) №233270 від 16.10.2020
-
Повʼязаний документ:
Договiр оперативного лiзингу з додатками та техпаспортами.zip
-
-
Назва доказу:
3. Скрін-шоти із каталогу запасних частин ЕТКА офійного дилера бренду Volkswagen та TESLA з інформацією про ідентифікацію автомобіля (комплектація)
-
Опис доказу:
3. Скрін-шоти із каталогу запасних частин ЕТКА офійного дилера бренду Volkswagen та TESLA з інформацією про ідентифікацію автомобіля (комплектація)
-
Повʼязаний документ:
Скрін-шоти із каталогу запасних частин ЕТКА.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Договір №ОД 08/04-2024 оренди обладнання від 08.04.2024 року
-
Опис доказу:
2. Договір №ОД 08/04-2024 оренди обладнання від 08.04.2024 року
-
Повʼязаний документ:
Договір оренди.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Тендерна документація ЗАТВЕРДЖЕНА УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Атопідприємства Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України НАКАЗ № 101 ВІД 01.03.2024 р. ПРОТОКОЛ № 151 від «05» квітня 2024 р.
-
Опис доказу:
1. Тендерна документація ЗАТВЕРДЖЕНА УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Атопідприємства Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України НАКАЗ № 101 ВІД 01.03.2024 р. ПРОТОКОЛ № 151 від «05» квітня 2024 р.
-
Повʼязаний документ:
Тендерна_документація.zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації.