-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 71630000-3- Послуги з технічного огляду та випробовувань.
Код ДК 021:2015 - 71630000-3- Послуги з технічного огляду та випробовувань.
Торги відмінено
125 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 630.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 630.00 UAH
Період оскарження:
05.04.2024 10:15 - 12.04.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Оскарження дискримінаційних умов тендеру
Номер:
baea5c63f2af48c69f6bf48082d3f255
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-05-002201-a.c1
Назва:
Оскарження дискримінаційних умов тендеру
Скарга:
Технічні специфікації тендеру явним чином прописують використання учасником конкретного типу ТЛД дозиметрів, а саме - дозиметрів ДТУ-01. Така умова є дискримінаційною щодо інших потенційних учасників, які використовують відмінні (фактично - значно кращі) системи. Крім того, вказані у тендерній документації дозиметри є морально застарілими, а система ДТУ-01 не внесена до Державного реєстру затверджених засобів вимірювальної техніки.
Також заперечення викликає намір провести закупівлю на проведення ІДК персоналу категорії А замовника протягом чотирьох кварталів 2024 року у квітні, коли перший квартал вже закінчився. На практиці це означає, що умови тендерної документації неможливо виконати або в ці умови заздалегідь закладається можливість укласти договір на менший обсяг послуг (фактично три періоди моніторингу (квартали) замість чотирьох, як оголошено у технічних специфікаціях).
Вимагаємо скасувати тендер на зазначених умовах та оголосити новий, з урахуванням викладених вище претензій.
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД дозиметричний контроль 2024 (1).docx 09.04.2024 14:07
- sign.p7s 09.04.2024 14:09
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
09.04.2024 14:12
Пункт скарги
Номер:
236a0da41b28418cb894c0f011f0cbd5
Заголовок пункту скарги:
Оскарження дискримінаційних умов тендеру
Опис заперечення:
Технічні специфікації тендеру явним чином прописують використання учасником конкретного типу ТЛД дозиметрів, а саме - дозиметрів ДТУ-01. Така умова є дискримінаційною щодо інших потенційних учасників, які використовують відмінні (фактично - значно кращі) системи. Крім того, вказані у тендерній документації дозиметри є морально застарілими, а система ДТУ-01 не внесена до Державного реєстру затверджених засобів вимірювальної техніки.
Також заперечення викликає намір провести закупівлю на проведення ІДК персоналу категорії А замовника протягом чотирьох кварталів 2024 року у квітні, коли перший квартал вже закінчився. На практиці це означає, що умови тендерної документації неможливо виконати або в ці умови заздалегідь закладається можливість укласти договір на менший обсяг послуг (фактично три періоди моніторингу (квартали) замість чотирьох, як оголошено у технічних специфікаціях).
Вимагаємо скасувати тендер на зазначених умовах та оголосити новий, з урахуванням викладених вище претензій.
Також заперечення викликає намір провести закупівлю на проведення ІДК персоналу категорії А замовника протягом чотирьох кварталів 2024 року у квітні, коли перший квартал вже закінчився. На практиці це означає, що умови тендерної документації неможливо виконати або в ці умови заздалегідь закладається можливість укласти договір на менший обсяг послуг (фактично три періоди моніторингу (квартали) замість чотирьох, як оголошено у технічних специфікаціях).
Вимагаємо скасувати тендер на зазначених умовах та оголосити новий, з урахуванням викладених вище претензій.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Технічні специфікації тендеру явним чином прописують використання учасником конкретного типу ТЛД дозиметрів, а саме - дозиметрів ДТУ-01. Така умова є дискримінаційною щодо інших потенційних учасників, які використовують відмінні (фактично - значно кращі) системи. Крім того, вказані у тендерній документації дозиметри є морально застарілими, а система ДТУ-01 не внесена до Державного реєстру затверджених засобів вимірювальної техніки.
Також заперечення викликає намір провести закупівлю на проведення ІДК персоналу категорії А замовника протягом чотирьох кварталів 2024 року у квітні, коли перший квартал вже закінчився. На практиці це означає, що умови тендерної документації неможливо виконати або в ці умови заздалегідь закладається можливість укласти договір на менший обсяг послуг (фактично три періоди моніторингу (квартали) замість чотирьох, як оголошено у технічних специфікаціях).
Вимагаємо скасувати тендер на зазначених умовах та оголосити новий, з урахуванням викладених вище претензій.
Також заперечення викликає намір провести закупівлю на проведення ІДК персоналу категорії А замовника протягом чотирьох кварталів 2024 року у квітні, коли перший квартал вже закінчився. На практиці це означає, що умови тендерної документації неможливо виконати або в ці умови заздалегідь закладається можливість укласти договір на менший обсяг послуг (фактично три періоди моніторингу (квартали) замість чотирьох, як оголошено у технічних специфікаціях).
Вимагаємо скасувати тендер на зазначених умовах та оголосити новий, з урахуванням викладених вище претензій.
Вимоги:
Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі
×
-
Технічні специфікації тендеру явним чином прописують використання учасником конкретного типу ТЛД дозиметрів, а саме - дозиметрів ДТУ-01. Така умова є дискримінаційною щодо інших потенційних учасників, які використовують відмінні (фактично - значно кращі) системи. Крім того, вказані у тендерній документації дозиметри є морально застарілими, а система ДТУ-01 не внесена до Державного реєстру затверджених засобів вимірювальної техніки. Також заперечення викликає намір провести закупівлю на проведення ІДК персоналу категорії А замовника протягом чотирьох кварталів 2024 року у квітні, коли перший квартал вже закінчився. На практиці це означає, що умови тендерної документації неможливо виконати або в ці умови заздалегідь закладається можливість укласти договір на менший обсяг послуг (фактично три періоди моніторингу (квартали) замість чотирьох, як оголошено у технічних специфікаціях). Вимагаємо скасувати тендер на зазначених умовах та оголосити новий, з урахуванням викладених вище претензій.