• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

15110000-2 М’ясо

куряче філе 5000кг,куряче стегно 5000кг, куряча печінка 2000кг)

Завершена

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 800.00 UAH
Період оскарження: 07.05.2018 15:26 - 19.05.2018 00:00
Вимога
Без відповіді

скарга на рішення замовника

Номер: 5a21483622324648a8391b66fdc253c4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-07-000996-b.b4
Назва: скарга на рішення замовника
Вимога:
За результатами закупівлі 15110000-2 М’ясо (UA-2018-05-07-000996-b), які відбулись 25.05.2018р, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ПП «Продцентр –Плюс». Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо: 1) згідно технічного завдання (Додаток 1 до ТД) учасник повинен надати копію договору з постачальником-виробником (дійсним на момент подання). Договора між постачальниками та ПП «Продцентр –плюс» не є дійсними на момент подання пропозиції, а саме: договір з ТзОВ «Торговий дім «Лука Трейд» №14 від 07.09.16р з терміном дії до 31.12.16р., договір з ТзОВ «Торговий дім «Дніпро-торг» №48 від 17.03.16р з терміном дії до 31.12.16р. На вищезазначені договори немає підтверджуючих документів щодо подовження терміну дії договору. Крім того до договору з ТзОВ «Торговий дім «Дніпро-торг» №48 від 17.03.16р не надані Додатки до договору, які є невід’ємною частиною даного договору (згідно п.п.1 п.1 договору). 2) ПП «Продцентр –плюс» надав копії санітарних паспортів на автомобілі, у яких закінчився термін дії 07.02.2018р. Щодо терміну подовження дії - немає підтверджуючих документів. 3) щодо відповідності до вимог п.п.3.2 п.3 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» учасник має надати в складі пропозиції - Гарантійний лист із зазначенням відповідної інформації щодо порядку змін умов договору про закупівлю визначено згідно п.4.4. цього Розділу. Однак ПП «Продцентр –плюс» не надав такого гарантійного листа. 4) щодо п.п. 5.1.2 та п.п. 5.1.2.1 п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: учасник повинен надати копії (не менше 2-х) виконаних аналогічних договорів на постачання товару аналогічного до предмету закупівлі. ПП «Продцентр-плюс» надав тільки один аналогічний договір, згідно з вимогами тендерної пропозиції, другий договір не відповідає вимогам ТД, а саме це договір поставки від 23.01.17р. № 11 на ковбаси та потрухи (печінка яловича). 5) згідно технічного завдання (додаток 1 до ТД) п.1 учасник повинен надати копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікати відповідності (для продукції, яка підлягає обов’язковій сертифікації), посвідчення або декларація про якість, експертні висновки ПП «Продцентр –плюс» не надав: ні сертифікати відповідності, ні експертні висновки ні пояснення щодо їх відсутності. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель. У випадку незадоволення нашої скарги, ми будемо звертатися до органу оскарження на підставі ст.ст. 1,8,18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вимога
Відкликано скаржником

скарга на рішення замовника

Номер: f5f577d1a87948ff8fe6ab9a1067b767
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-07-000996-b.b3
Назва: скарга на рішення замовника
Вимога:
За результатами закупівлі 15110000-2 М’ясо (UA-2018-05-07-000996-b), які відбулись 25.05.2018р, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ПП «Продцентр –Плюс». Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо: 1) згідно технічного завдання (Додаток 1 до ТД) учасник повинен надати копію договору з постачальником-виробником (дійсним на момент подання). Договора між постачальниками та ПП «Продцентр –плюс» не є дійсними на момент подання пропозиції, а саме: договір з ТзОВ «Торговий дім «Лука Трейд» №14 від 07.09.16р з терміном дії до 31.12.16р., договір з ТзОВ «Торговий дім «Дніпро-торг» №48 від 17.03.16р з терміном дії до 31.12.16р. На вищезазначені договори немає підтверджуючих документів щодо подовження терміну дії договору. Крім того до договору з ТзОВ «Торговий дім «Дніпро-торг» №48 від 17.03.16р не надані Додатки до договору, які є невід’ємною частиною даного договору (згідно п.п.1 п.1 договору). 2) ПП «Продцентр –плюс» надав копії санітарних паспортів на автомобілі, у яких закінчився термін дії 07.02.2018р. Щодо терміну подовження дії - немає підтверджуючих документів. 3) щодо відповідності до вимог п.п.3.2 п.3 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» учасник має надати в складі пропозиції - Гарантійний лист із зазначенням відповідної інформації щодо порядку змін умов договору про закупівлю визначено згідно п.4.4. цього Розділу. Однак ПП «Продцентр –плюс» не надав такого гарантійного листа. 4) щодо п.п. 5.1.2 та п.п. 5.1.2.1 п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: учасник повинен надати копії (не менше 2-х) виконаних аналогічних договорів на постачання товару аналогічного до предмету закупівлі. ПП «Продцентр-плюс» надав тільки один аналогічний договір, згідно з вимогами тендерної пропозиції, другий договір не відповідає вимогам ТД, а саме це договір поставки від 23.01.17р. № 11 на ковбаси та потрухи (печінка яловича). 5) згідно технічного завдання (додаток 1 до ТД) п.1 учасник повинен надати копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікати відповідності (для продукції, яка підлягає обов’язковій сертифікації), посвідчення або декларація про якість, експертні висновки ПП «Продцентр –плюс» не надав: ні сертифікати відповідності, ніекспертні висновки ні пояснення щодо їх відсутності. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель. У випадку незадоволення нашої скарги, ми будемо звертатися до органу оскарження на підставі ст.ст. 1,8,18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: помилково завантажена вимога
Дата скасування: 13.06.2018 10:14
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Сергієнко В.І.

Номер: bd75fb63b3094d09a5b19ca5109f92a2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-07-000996-b.c2
Назва: Скасування рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Сергієнко В.І.
Вимога:
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» переможцем аукціону є учасник, ціна пропозиції якого є найбільш економічно вигідною. ФОП Сергієнко Володимир Іванович переміг в аукціону з ціною 735 260,00 грн. Згідно Протоколу засідання тендерного комітету від «23» травня 2018 року пропозиція ФОП Сергієнко В.І. відхилена у зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону, але за яким саме критерієм не уточнено. Згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» п.п. 5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі холодильного обладнання, спеціального автотранспорту, складів) необхідної для виконання договору та поставок товарів, що є предметом даної закупівлі; - Правові підстави наявності обладнання та матеріально-технічної бази(в тому числі холодильного обладнання, спеціального автотранспорту, складів). Учасник в складі пропозиції на підтвердження надає наступні документи: Копія договору купівлі-продажу та\або оренди, та\або Копії свідоцтва про державну реєстрацію автотранспорту(не менше двох), у разі якщо Учасник не має власного автотранспорту, він подає Копію договору оренди автотранспорту, або інший рівнозначний документ. - Копія Експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів; - Копія Висновку санітарно-епідеміологічної станції (СЕС) на складські або виробничі приміщення; - Копії документів на санітарну обробку автотранспорту для перевезення продуктів харчування; - Копія виписки\рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей операторів ринку. - Довідку про досвід виконання аналогічних договорів за 2016-2017 роки, складена у довільній формі із зазначенням повного найменування замовників згідно таких договорів, їх адрес та контактних номерів телефонів, ПІБ та посади керівників таких замовників, найменування товару згідно договорів, строки виконання договорів, щодо кожного з таких договорів окремо. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару аналогічного до предмету закупівлі. - Копії виконаних аналогічних договорів з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів за 2016-2017 роки (не менше 2-х). - Листи-відгуки про виконання аналогічних договорів згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів за 2016-2017 роки (не менше 2-х); У складі тендерної пропозиції ФОП Сергієнко В.І. надав завірені копії та копії оригіналів вищевказаних документів, а саме: - довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - завірені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; копію договору оренди холодильних камер; - копію Експлуатаційного дозволу для потужностей ПАТ «Полтавахолод»; - пояснення щодо Висновку санітарно-епідеміологічної станції (СЕС) на складські або виробничі приміщення щодо висновків СЕС на приміщення (відповідно до п. 5.6. тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. У Положенні про Головне управління Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в області, в місті Києві не передбачені повноваження Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо видачі висновків СЕС на приміщення. Отже, вказаний документ не передбачений для учасників згідно вимог чинного законодавства України, тому його відсутність в складі пропозиції не є підставою для відхилення ФОП Сергієнко В. І. натомість надано в складі пропозиції Акт про проведення планового заходу державного контролю стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, тому порушення вимог тендерної документації відсутні); копію договору між Полтавською обласною державною лікарнею ветеринарної медицини та ФОП Сергієнко В.І. про надання ветеринарних послуг ; - завірені копії документів на санітарну обробку автотранспортів ФОП Сергієнко В.І.; пояснення щодо вимоги про надання у складі пропозиції копії санітарних паспортів (відповідно до п. 5.6. тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. В Законі України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» вимога про наявність санітарних паспортів на транспортні засоби не встановлена. Також Держпродспоживслужба в Полтавській області повідомляє, що не має повноважень щодо видачі санітарних паспортів. Отже, вказаний документ не передбачений для учасників згідно вимог чинного законодавства України, тому його відсутність в складі пропозиції не є підставою для відхилення ФОП Сергієнко В. І.); копію договору на надання послуг у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення: профілактична дезінфекція поверхонь автотранспорту; - копію листа від управління Держпродспоживслужби в м. Полтаві про державну реєстрацію потужностей ФОП Сергієнко В.І.; - довідку про досвід виконання аналогічних; - завірені копії виконаних аналогічних договорів; - копії позитивних листів-відгуків про виконання аналогічних договорів. Згідно ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ (Додаток 1) до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати копію договору з постачальником-виробником (дійсним на момент подання), у якого буде закуповуватися даний продукт, або довідку про те, що учасник є виробником даного товару. ФОП Сергієнко В.І. у складі тендерної пропозиції надав завірену копію договору з ТОВ «Агро-Овен». Відповідно до п. 5.1 Договору «Договір набирає сили з моменту підписання і діє строком п’ять років. У випадку, якщо жодна із Сторін не заявить про своє бажання розірвати договір не пізніше ніж 10 днів до закінчення строку його дії, дія договору продовжується на той самий строк на тих самих умовах. Таким чином, договір є пролонгованим на тих же умовах ще на п’ять років і дія його не закінчилась. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Сергієнко В.І. повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону в тендерній документації Замовника. Оскільки в складі тендерної пропозиції були надані всі вищевказані документи, вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Сергієнка Володимира Івановича. У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасником ФОП Сергієнко наданий договір на поставку продукції, зТОВ "Агро-Овен", темін дії якого завершений. Тому тендерна пропозиція ФОП Сергієнко В.І. не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону в тендерній документації Замовника
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Без відповіді

скарга на рішення замовника

Номер: ef9de522b4f94ee1b9781475eb743025
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-07-000996-b.a1
Назва: скарга на рішення замовника
Вимога:
За результатами закупівлі 15110000-2 М’ясо (UA-2018-05-07-000996-b), які відбулись 25.05.2018р, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ФО-П Сергієнко В.І. Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо: 1) Договір з постачальником ТОВ «Агро-овен» не є дійсний на момент подання пропозиції, а саме: договір від 07.02.13р. терміном дії на 5 років тобто до 07.02.18р. Немає підтверджуючих документів щодо подовження терміну дії договору. 2) Відсутність документу який вимагається п. 5.1.1.4 тендерної документації – висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на складські або виробничі приміщення. Також немає пояснення щодо ненадання вищезазначеного документу. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель У випадку незадоволення нашої скарги, ми будемо звертатися до органу оскарження на підставі ст.ст. 1,8,18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи: Учасник Замовник