• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ПР-24П_1035_ВО Послуги з ремонту крану козлового КК-12,5 НХГ Кривий Ріг

ПР-24П_1035_ВО Послуги з ремонту крану козлового КК-12,5 НХГ Кривий Ріг

Завершена

1 296 666.94 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 483.33 UAH
Період оскарження: 04.04.2024 16:05 - 09.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

С К А Р Г А

Номер: c7ba2837f15744b59ed228e00b1f762d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-04-010515-a.a2
Назва: С К А Р Г А
Скарга:
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Дата розгляду скарги: 23.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.05.2024 16:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.05.2024 16:12
Дата виконання рішення Замовником: 03.06.2024 10:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно з постановою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9113-р/пк-пз від 23.05.2024 скасувати рішення про визначення переможця торгів оприлюднених на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA2024-04-04-010515-a.
Автор: ТОВ Енергополюс, Поляков Олександр Анатолійович +380676385838 polus-ua@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a94f0ebe275c4cbe8c60a8a907e84c36
Заголовок пункту скарги: Пункт 4 Додатку № 3 до Тендерної документації
Опис заперечення: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: «Копію своїх технічних умов на ремонт козлового крану. Технічні умови повинні бути зареєстровані в державних органах сертифікації України»(цитата).
Опис суті пункту скарги: ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45

СКАРЖНИК: ТОВ Енергополюс
код ЄДРПОУ: 35229520
адреса: 50072, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Дунайська, 46
тел.: +380676385838


ЗАМОВНИК ТОРГІВ: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"



Вихідний №: 15-05/21/02-10-0500
Дата: від 15.05.2024 року




С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів


Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:

№ у ЦБД: UA-2024-04-04-010515-a
№ ЛОТу (назва): ---

Найменування Замовника: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі по тексту - Замовник)

Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»

Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:

НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ

ТОВ «ЕНЕРГОПОЛЮС» (далі по тексту – Скаржник)
ТОВ «ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА» (далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ

переможець ремонт крану.docx 13.05.2024 09:28
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА

1. Пункт 4 Додатку № 3 до Тендерної документації
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання наступних документів, а саме:

«Копію своїх технічних умов на ремонт козлового крану. Технічні умови повинні бути зареєстровані в державних органах сертифікації України»(цитата).

Замовник торгів встановив вимогу щодо надання конкретних документів, а саме копії своїх технічних умов на ремонт козлового крана. Вимога чітко зазначає, що ці технічні умови повинні бути зареєстровані в державних органах сертифікації України. Це передбачає надання документів, які підтверджують відповідність технічних умов встановленим стандартам та регламентам.
Переможець надав архів «Технічна частина.zip», що включає файли «п.4 ТУ електрообладнання» та «п.4 ТУ капітальний ремонт».
Дані технічні умови викладені російською мовою. Ці технічні умови відносяться до технічних характеристик наданої послуги і, фактично, містять відповідність запропонованої послуги.
Враховуючи це, 24 години на виправлення помилок у даному випадку не могли бути надані, оскільки проблема полягає не у формальних неточностях, а у суттєвій невідповідності наданих документів технічним вимогам. Це є важливою підставою для відхилення пропозиції учасника, оскільки відповідність документації встановленим стандартам є ключовою для забезпечення якості та безпеки виконання робіт.
Таким чином, учасником не було виконано вимогу замовника, що не відповідає умовам тендерної документації. Це є підставою для відхилення пропозиції учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178. Відсутність зареєстрованих технічних умов на українській мов ставить під сумнів спроможність учасника забезпечити належне виконання робіт відповідно до встановлених нормативів та стандартів, що є критично важливим для успішного виконання проекту.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
2. Пункт 6 розділу 3 до Тендерної документації
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме:

«учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником»(цитата).

Переможець проігнорував вимоги тендерної документації та не надав підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі.

Переможець торгів надав в складі тендерної пропозиції файл «ДОДАТОК 3. Техн Спец Рем Крана» в архіві технічні характеристики який є скопійованим Додатком №3 тендерної документації в якому містяться вимоги Замовника до предмету закупівлі та не підтвердження відповідності тендерної пропозиції також хочемо зазначити що інші документи надані в складі пропозиції не містять підтвердження усім технічним характеристикам які зазначені Замовником торгів в тому числі:

«Усі запчастини, що використовуються при наданні послуг з ремонту, повинні бути новими та оригінальними (виготовленими не раніше 2023 року), а еквівалентні запчастини запропоновані Виконавцем повинні відповідати всім характеристикам оригінальних. При заміні запчастин та матеріалів, необхідних для надання послуг, замінені запчастини повертаються Замовнику, з обов’язковим складанням акту приймання-передачі підписаному уповноваженими представниками обох Сторін


Послуги повинні відповідати вимогам «Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання», затвердженого Наказом Міністерства соціальної політики України від 19.01.2018 №62 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.02. 2018 р. за № 244/31696»(цитата).

Наданий документ не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам.

Відповідно до вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, учасник процедури закупівлі подає в складі тендерної пропозиції інформацію та документ, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником. Зокрема, має бути наданий документ запропонованого учасником предмету закупівлі, що підтверджує відповідність запропонованих учасником послуг вимогам Замовника до предмету закупівлі, встановленим в Додатку 3 до тендерної документації. Отже, Замовником зазначено певний об’єм інформації, який повинен бути підтверджений в тендерній пропозиції учасником процедури закупівлі.
Водночас, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, міститься в Додатку 3 до ТД. Додаток 3 до тендерної документації має вираз: повинен бути, повинен.
Вираз «повинен» передбачає вимогу до учасника, який повинен підтвердити встановлену Замовником вимогу з конкретним посиланням на нормативно-правовий акт/акти або зазначити дану вимогу у стверджувальній формі, таким чином учасник підтвердить вимогу та надасть можливість Замовнику переконатись у якості, кількості та відповідності послуг, які будуть надаватися, всім вимогам Замовника.
Таким чином, за наданими учасником документами з вказаною аргументацією неможливо встановити відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації в частині якості та відповідності вимогам чинного законодавства, вимогам Замовника, послуг, що надаватимуться.
Доцільно зауважити, що Замовником вимагалось підтвердження учасником технічних, якісних, кількісних характеристик та інших вимог до предмета закупівлі, через що Скаржник звертає увагу, що у відповідності до Академічного тлумачного словника – «підтвердження, підтвердити – визнавати, засвідчувати правильність, достовірність; «відповідати - бути відповідним чому-небудь, бути у відповідності з чимсь» (Словник української мови: в 11 томах. — Том 6, 1975. — Стор. 513.; http://sum.in.ua/p/6/513/1 Том 1, Стор. 620); твердження: думка, положення або вислів, що доводить (підтверджує) щось, лежить в основі чогось та у мовленні відображається у формі стверджувального речення (https://uk.wikipedia.org/wiki/Твердження)».
Таким чином, зі змісту наданих Учасника документів, із вказаною аргументацією, є незрозумілим та недоведеним, що Виконавець власними силами та ресурсами постійно буде виконувати технічне завдання, будуть відповідати вимогам, будуть відповідати технічним характеристикам.
Данна позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16607-р/пк-пз від 03.09.2020, № 2150 від 08.02.2021.

Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.

Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.

Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:

- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.


ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:



1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.


ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):


1. --- (відсутні)




З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР КЕП

Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга

Номер: f423504561d04266a6bfd2222dde98dc
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-04-010515-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
ТОВ Енергополюс код ЄДРПОУ: 35229520 адреса: 50072, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Дунайська, 46 тел.: +380676385838
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 15.05.2024 15:04
Автор: ТОВ Енергополюс, Поляков Олександр Анатолійович +380676385838 polus-ua@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e1af2e0c823d49aa8673b24de6028c30
Заголовок пункту скарги: Пункт 4 Додатку № 3 до Тендерної документації
Опис заперечення: щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації
Опис суті пункту скарги: ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45

СКАРЖНИК: ТОВ Енергополюс
код ЄДРПОУ: 35229520
адреса: 50072, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Дунайська, 46
тел.: +380676385838


ЗАМОВНИК ТОРГІВ: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"



Вихідний №: 15-05/21/02-10-0500
Дата: від 15.05.2024 року




С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів


Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:

№ у ЦБД: UA-2024-04-04-010515-a
№ ЛОТу (назва): ---

Найменування Замовника: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі по тексту - Замовник)

Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»

Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:

НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ

ТОВ «ЕНЕРГОПОЛЮС» (далі по тексту – Скаржник)
ТОВ «ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА» (далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ

переможець ремонт крану.docx 13.05.2024 09:28
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА

1. Пункт 4 Додатку № 3 до Тендерної документації
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання наступних документів, а саме:

«Копію своїх технічних умов на ремонт козлового крану. Технічні умови повинні бути зареєстровані в державних органах сертифікації України»(цитата).

Замовник торгів встановив вимогу щодо надання конкретних документів, а саме копії своїх технічних умов на ремонт козлового крана. Вимога чітко зазначає, що ці технічні умови повинні бути зареєстровані в державних органах сертифікації України. Це передбачає надання документів, які підтверджують відповідність технічних умов встановленим стандартам та регламентам.
Переможець надав архів «Технічна частина.zip», що включає файли «п.4 ТУ електрообладнання» та «п.4 ТУ капітальний ремонт».
Дані технічні умови викладені російською мовою. Ці технічні умови відносяться до технічних характеристик наданої послуги і, фактично, містять відповідність запропонованої послуги.
Враховуючи це, 24 години на виправлення помилок у даному випадку не могли бути надані, оскільки проблема полягає не у формальних неточностях, а у суттєвій невідповідності наданих документів технічним вимогам. Це є важливою підставою для відхилення пропозиції учасника, оскільки відповідність документації встановленим стандартам є ключовою для забезпечення якості та безпеки виконання робіт.
Таким чином, учасником не було виконано вимогу замовника, що не відповідає умовам тендерної документації. Це є підставою для відхилення пропозиції учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178. Відсутність зареєстрованих технічних умов на українській мов ставить під сумнів спроможність учасника забезпечити належне виконання робіт відповідно до встановлених нормативів та стандартів, що є критично важливим для успішного виконання проекту.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
2. Пункт 6 розділу 3 до Тендерної документації
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме:

«учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником»(цитата).

Переможець проігнорував вимоги тендерної документації та не надав підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі.

Переможець торгів надав в складі тендерної пропозиції файл «ДОДАТОК 3. Техн Спец Рем Крана» в архіві технічні характеристики який є скопійованим Додатком №3 тендерної документації в якому містяться вимоги Замовника до предмету закупівлі та не підтвердження відповідності тендерної пропозиції також хочемо зазначити що інші документи надані в складі пропозиції не містять підтвердження усім технічним характеристикам які зазначені Замовником торгів в тому числі:

«Усі запчастини, що використовуються при наданні послуг з ремонту, повинні бути новими та оригінальними (виготовленими не раніше 2023 року), а еквівалентні запчастини запропоновані Виконавцем повинні відповідати всім характеристикам оригінальних. При заміні запчастин та матеріалів, необхідних для надання послуг, замінені запчастини повертаються Замовнику, з обов’язковим складанням акту приймання-передачі підписаному уповноваженими представниками обох Сторін


Послуги повинні відповідати вимогам «Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання», затвердженого Наказом Міністерства соціальної політики України від 19.01.2018 №62 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.02. 2018 р. за № 244/31696»(цитата).

Наданий документ не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам.

Відповідно до вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, учасник процедури закупівлі подає в складі тендерної пропозиції інформацію та документ, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником. Зокрема, має бути наданий документ запропонованого учасником предмету закупівлі, що підтверджує відповідність запропонованих учасником послуг вимогам Замовника до предмету закупівлі, встановленим в Додатку 3 до тендерної документації. Отже, Замовником зазначено певний об’єм інформації, який повинен бути підтверджений в тендерній пропозиції учасником процедури закупівлі.
Водночас, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, міститься в Додатку 3 до ТД. Додаток 3 до тендерної документації має вираз: повинен бути, повинен.
Вираз «повинен» передбачає вимогу до учасника, який повинен підтвердити встановлену Замовником вимогу з конкретним посиланням на нормативно-правовий акт/акти або зазначити дану вимогу у стверджувальній формі, таким чином учасник підтвердить вимогу та надасть можливість Замовнику переконатись у якості, кількості та відповідності послуг, які будуть надаватися, всім вимогам Замовника.
Таким чином, за наданими учасником документами з вказаною аргументацією неможливо встановити відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації в частині якості та відповідності вимогам чинного законодавства, вимогам Замовника, послуг, що надаватимуться.
Доцільно зауважити, що Замовником вимагалось підтвердження учасником технічних, якісних, кількісних характеристик та інших вимог до предмета закупівлі, через що Скаржник звертає увагу, що у відповідності до Академічного тлумачного словника – «підтвердження, підтвердити – визнавати, засвідчувати правильність, достовірність; «відповідати - бути відповідним чому-небудь, бути у відповідності з чимсь» (Словник української мови: в 11 томах. — Том 6, 1975. — Стор. 513.; http://sum.in.ua/p/6/513/1 Том 1, Стор. 620); твердження: думка, положення або вислів, що доводить (підтверджує) щось, лежить в основі чогось та у мовленні відображається у формі стверджувального речення (https://uk.wikipedia.org/wiki/Твердження)».
Таким чином, зі змісту наданих Учасника документів, із вказаною аргументацією, є незрозумілим та недоведеним, що Виконавець власними силами та ресурсами постійно буде виконувати технічне завдання, будуть відповідати вимогам, будуть відповідати технічним характеристикам.
Данна позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16607-р/пк-пз від 03.09.2020, № 2150 від 08.02.2021.

Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.

Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.

Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:

- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.


ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:



1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.


ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):


1. --- (відсутні)




З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР КЕП

Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)