-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015-50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів (м. Запоріжжя)
Торги не відбулися
384 887.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 848.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 848.00 UAH
Період оскарження:
04.04.2024 15:43 - 13.04.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Необ'єктивна оцінка тендерної пропозиції
Номер:
85802a190a444056b7ceb52ded83fe7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-04-009975-a.c1
Назва:
Необ'єктивна оцінка тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2 до Тендерної документації (технічні вимоги).docx 30.04.2024 10:33
- Скарга UA-2024-04-04-009975-a.docx 30.04.2024 10:33
- Форма тендерна пропозиція.pdf 30.04.2024 10:33
- Додаток 5 до тендерної документації (кваліфкритерії).docx 30.04.2024 10:33
- Додаток 4 до Тендерної документації (проєкт договору).docx 30.04.2024 10:33
- Протокол про відхилення ТО м. Запоріжжя № 373 (1).pdf 30.04.2024 10:33
- Скарга UA-2024-04-04-009975-a.pdf.p7s.zip 30.04.2024 10:33
- Тендерна документація ТО автомобілів м. Запоріжжя.docx 30.04.2024 10:33
- Додаток 3 до тендерної документації (перелік документів).docx 30.04.2024 10:33
- Скарга UA-2024-04-04-009975-a.docx 30.04.2024 10:33
- Додаток 1 до Тендерної документації (тендерна пропозиція).docx 30.04.2024 10:33
- sign.p7s 30.04.2024 10:36
- рішення від 02.05.2024 № 7810.pdf 02.05.2024 16:40
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.05.2024 № 8385.pdf 14.05.2024 15:28
- рішення від 13.05.2024 № 8385.pdf 16.05.2024 11:09
- тендерна пропозиція учасника.pdf 06.05.2024 17:35
- Заперечення на скаргу.docx 06.05.2024 17:35
- Заперечення на скаргу.docx.p7s 06.05.2024 17:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.04.2024 11:43
Дата розгляду скарги:
13.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.05.2024 16:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.05.2024 11:09
Пункт скарги
Номер:
b60ba2ce23614a2a815488f7ead801b7
Заголовок пункту скарги:
25 квітня 2024 року Замовником було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке опубліковано протоколом уповноваженої особи № 373.
З даним рішенням не можна погодитися, оскільки Скаржником подано пропозицію у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та виконані всі вимоги тендерної документації рішення Замовника являється не правомірним та таким, що прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості) та вимог Тендерної документації.
Скаржник вважає, що своїми діями Замовник порушив статтю 5 Закону, зокрема, частину першу пункту 1, добросовісну конкуренцію серед учасників, частину першу пункту 4, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, частину першу пункту 5, об'єктивність та неупередженість оцінки тендерних пропозицій.
Опис заперечення:
Відхилення Скаржника, тендерна пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації свідчить про дискримінаційний підхід Замовника.
Виходячи з протоколу відхилення пропозиції Скаржника, Замовник порушив принцип добросовісної конкуренції.
Так, Замовником відповідно до тендерної документації зазначено, що предметом даної закупівлі є Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів (м. Запоріжжя), також тендерною документацією зазначено: опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції – не передбачено:
Розділом ІІІ пункту 1 тендерної документації зазначається, що тендерні пропозиції подаються в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну.
Скаржник надає у складі своєї пропозиції форму тендерної пропозиції:
- Форма тендерна пропозиція.pdf.p7s;
Дані файли є публічними документами, що видно в електронній платформі Prozorro.
В протоколі уповноваженої особи № 373 від 25.04.2024 Замовник зазначає, що пропозиція Скаржника не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме:
1. У тендерній пропозиції не було зазначені каталожні номери згідно Додатку 1 Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ».
2. У тендерній пропозиції Додатку 1 ФОРМА: «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» не було зазначений повний перелік послуг які будуть надаватись відповідно до технічної характеристик Додатку 2.
Щодо першого пункту відхилення Скаржник вважає рішення скаржника не обґрунтованим. Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» не відноситься до технічних вимог, тому пропозиція не підлягає відхиленню відповідно до п.44 Особливостей, та взагалі виходячи з оголошення Замовник закупляє Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів (м. Запоріжжя) як один предмет закупівлі.
Натомість, Замовник не застосовуючи пункт 43 Особливостей, відхиляє тендерну пропозицію скаржника.
Щодо другого пункту відхилення Скаржник вважає рішення Замовника не обґрунтованим. Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерної документації чітко Замовником зазначено, що предметом закупівлі даної процедури є
Замовником відповідно до тендерної документації зазначено, що предметом даної закупівлі є Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів (м. Запоріжжя), також тендерною документацією зазначено: опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції – не передбачено.
Виходячи з протоколу відхилення пропозиції Скаржника, Замовник порушив принцип добросовісної конкуренції.
Так, Замовником відповідно до тендерної документації зазначено, що предметом даної закупівлі є Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів (м. Запоріжжя), також тендерною документацією зазначено: опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції – не передбачено:
Розділом ІІІ пункту 1 тендерної документації зазначається, що тендерні пропозиції подаються в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну.
Скаржник надає у складі своєї пропозиції форму тендерної пропозиції:
- Форма тендерна пропозиція.pdf.p7s;
Дані файли є публічними документами, що видно в електронній платформі Prozorro.
В протоколі уповноваженої особи № 373 від 25.04.2024 Замовник зазначає, що пропозиція Скаржника не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме:
1. У тендерній пропозиції не було зазначені каталожні номери згідно Додатку 1 Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ».
2. У тендерній пропозиції Додатку 1 ФОРМА: «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» не було зазначений повний перелік послуг які будуть надаватись відповідно до технічної характеристик Додатку 2.
Щодо першого пункту відхилення Скаржник вважає рішення скаржника не обґрунтованим. Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» не відноситься до технічних вимог, тому пропозиція не підлягає відхиленню відповідно до п.44 Особливостей, та взагалі виходячи з оголошення Замовник закупляє Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів (м. Запоріжжя) як один предмет закупівлі.
Натомість, Замовник не застосовуючи пункт 43 Особливостей, відхиляє тендерну пропозицію скаржника.
Щодо другого пункту відхилення Скаржник вважає рішення Замовника не обґрунтованим. Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерної документації чітко Замовником зазначено, що предметом закупівлі даної процедури є
Замовником відповідно до тендерної документації зазначено, що предметом даної закупівлі є Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів (м. Запоріжжя), також тендерною документацією зазначено: опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції – не передбачено.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Неправімірно відхілення пропозиції відповідно до ч. 2 п. 44 Особливостей,
×
-
Назва доказу:
форма тендерна пропозиція
-
Опис доказу:
Форма відповідає предмету закупівлі та подана з урахуванням вимог тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Форма тендерна пропозиція.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Визнати рішення Замовника - Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» (далі – Замовник або ДУ «ЦОП Національної поліції України») оформлене протоколом від 25.04.2024 № 373, щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель та скасувати його.