-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція спортивного залу Добромильської ЗСШ І-ІІІ ступенів по вул. Галицька,36 в м. Добромиль Старосамбірського району Львівської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Реконструкція спортивного залу Добромильської ЗСШ І-ІІІ ступенів по вул. Галицька,36 в м. Добромиль Старосамбірського району Львівської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Завершена
576 548.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 882.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 882.00 UAH
Період оскарження:
30.05.2018 12:04 - 04.06.2018 18:00
Вимога
Відхилено
Скарга на рішення замовника щодо відхилення ПП "СЧН ЖИТЛО-БУД"
Номер:
0f6c846ead654f93b85796fd3499ada4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-30-001012-a.a1
Назва:
Скарга на рішення замовника щодо відхилення ПП "СЧН ЖИТЛО-БУД"
Вимога:
ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» є учасником торгів (допорогових закупівель) на закупівлю робіт з реконструкції спортивного залу Добромильської ЗСШ І-ІІІ ступенів по вул. Галицька,36 в м. Добромиль Старосамбірського району Львівської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), які проводяться Відділом освіти Старосамбірської районної державної адміністрації у електронній системі закупівель (Ідентифікатор торгів - UA-2018-05-30-001012-a).
18.06.2018р. Замовником було опубліковано Протокол №34 від 18.06.2018р., яким пропозиції ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД».
Вважаємо зазначене рішення щодо пропозиції нашого підприємства ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» незаконним та необґрунтованим з наступних підстав:
У абз.2 стор.2 даного протоколу зазначено, що аналогічний договір, поданий ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД», на ремонт трубопроводів системи опалення, а вимагалося на капітальний ремонт або реконструкцію або будівництво будівель. Згідно роз’яснення Сектору ЖКГ та будівництва Старосамбірської РДА трубопроводи системи опалення не є будівлею, а є інженерними мережами. Тому пропозицію було відхилено. Вважаємо це твердження необґрунтованим, так як Замовником ні в документації ні в вищезазначеному протоколі не було надано посилання на нормативно-правовий акт, який містить точний перелік робіт, пов’язаних з ремонт або реконструкцію або будівництво будівель. До того ж згаданий у протоколі ДК 018-2000 Державний класифікатор будівель та споруд містить лише перелік будівель та споруд, затверджений Держстандартом України, проте не містить переліку робіт по капітальному ремонту або реконструкції або будівництву будівель. Більше того зазначений нормативний акт не має юридичної сили Закону України, на нього не було посилань у документації допорогової закупівлі. Незрозумілим також є те, на підставі чого Сектор ЖКГ та будівництва Старосамбірської РДА уповноважений надавати роз’яснення по зазначеному питанні у сфері публічних закупівель. Роз’яснення не було опубліковано разом з протоколом, а тому не виявляється можливим з’ясувати правові підстави прийняття такого рішення.
До того ж, Замовником залишено поза увагою, що учасником у складі пропозиції було надано три аналогічних договори: один з них на виконання поточного ремонту благоустрою території, другий – на капітальний ремонт трубопроводів системи опалення, а третій – на ремонт підлог навчального корпусу педагогічного коледжу.. Зазначені роботи є складовими реконструкції та ремонту будівлі. Два останні договори жодним чином не були описані Замовником під час відхилення.
Відповідно до Переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256, зазначені роботи відносяться до робіт з будівництва. Виключно зазначеним переліком визначено перелік робіт з будівництва, які підлягають ліцензуванню. А отже, роботи згідно поданих договорів є роботами у сфері реконструкції, ремонту та будівництва будівель. Тому відхилення у зв’язку з цим є незаконним. Пропозиція ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» повністю відповідає вимогам документації.
Окрім цього, Замовник залишив поза увагою наступні недоліки пропозиції переможця закупівлі ПП «Агробуд» (у якого найвища ціна) та не описав їх у протоколі, що також свідчить про його необ’єктивність. Учасником ПП «Агробуд» надано довідку, в якій він вказує, що, на його думку, для виконання робіт ліцензія не потрібна(надання копії ліцензії вимагалося документацією), посилаючись на Постанову КМУ №406 від 07.06.2017р.
Постановою Кабінету Міністрів України від 07 червня 2017р. №406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» відповідно до ч.2 ст.34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено та затверджено перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію.
Однак, щоб визначити про які саме документи що дають право навиконання робіт йдеться потрібно звернутися безпосередньо до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Відповідно до ст.34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» («Право на виконання будівельних робіт») Замовник має право виконувати будівельні роботи після: 1) подання замовником повідомлення про початок виконання будівельних робіт відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю - щодо об’єктів будівництва, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), та щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта та які не потребують отримання дозволу на виконання будівельних робіт згідно з переліком об’єктів будівництва, затвердженим Кабінетом Міністрів України. Форма повідомлення про початок виконання будівельних робіт та порядок його подання визначаються Кабінетом Міністрів України; 3) видачі замовнику органом державного архітектурно-будівельного контролю дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України «Про оцінку впливу на довкілля». Зазначені у частині першій цієї статті документи, що надають право на виконання будівельних робіт, є чинними до завершення будівництва. Перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затверджується Кабінетом Міністрів України.
Отже з аналізу вищевказаних нормативно-правових актів можемо зазначити, що в розумінні вищезазначеної Постанови КМУ документами, які надають Замовнику право на виконання будівельних робіт є: повідомлення про початок виконання будівельних робіт відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю, дозвіл органу державного архітектурно-будівельного контролю на виконання будівельних робіт.
До того ж зазначені вимоги щодо документів ставляться виключно до Замовника будівельних робіт, а не Підрядника.
Органом державного архітектурно-будівельного контролю є Державна архітектурно-будівельна інспекція України.
Тому в даному випадку, посилання на вищезазначені нормативно-правові акти, як обґрунтування правомірності ненадання ліцензії, коли відповідно до законодавства вона необхідна для виконання робіт, є необґрунтованим. А, отже, дії Замовника по визначенні переможця, «закриваючи очі» на ці недоліки, є незаконними та такими, що порушують принципи економічної конкуренції та принципи публічних закупівель.
Отже, з огляду на вищевикладене,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати Протокол №34 від 18.06.2018р. у частині відхилення пропозиції учасника ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» у зв’язку з його незаконністю та необґрунтованістю.
2. Скасувти рішення про визначення переможцем ПП «Агробуд».
3. Належним чином розглянути пропозицію учасника ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД».
У випадку відмови у скасуванні незаконного рішення, перегляді пропозиції та в подальшому визнання укладені договору з ПП «Агробуд», враховуючи вищезазначені недоліки пропозиції із зазначеним учасником, ми будемо звертатися до правоохоронних органів та суду у зв’язку з необ’єктивністю оцінювання Замовником тендерних пропозицій та незаконністю рішень Замовника. Також нами буде порушено питання перед Державною аудиторською службою України про проведення перевірки у Замовника з метою фіксування порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та притягнення членів тендерного комітету до відповідальності.
Директор
ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» ____________________ Стецун Ю.А.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 20.06.2018 16:54
Дата подачі:
20.06.2018 16:55
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо:
1. Відповідно до п.6 додатку 3 від учасника вимагалось подання аналогічного договору про «капітальний ремонт або реконструкцію або будівництво будівель за 2017 рік». В складі Вашої пропозиції було подано 3 договори, один з яких є ПОТОЧНИЙ ремонт підлоги, інший ПОТОЧНИЙ ремонт (благоустрій території), що не підпадає під визначення капітального ремонту або реконструкції або будівництва будівель.
Щодо звернення до Сектору ЖКГ та будівництва РДА то повідомляємо, що Замовник має право звертатись за роз’ясненнями та консультаціями до органів державної влади. Тому було направлено запит до Сектору ЖКГ та будівництва з проханням надати роз’яснення. 15 червня 2018 року Замовником отримано відповідь, що трубопроводи системи опалення не є будівлею, а є інженерними мережами відповідно до вимог ДК 018-2000. Звертаємо Вашу увагу, що Замовником вимагалось подання аналогічних договорів про «капітальний ремонт або реконструкцію або будівництво будівель, а не інженерних мереж в будівлях.
Враховуючи вищенаведене Ваша пропозиція була відхилена.
2. Відповідно до п.6 додатку 3 від учасника вимагалось подання «Копія ліцензії на виконання зазначених робіт, дійсну на момент розкриття та чинної як мінімум до 31.12.2018 року (в разі наявності)». Відповідно до ст.7 ЗУ «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає «будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками». Клас наслідків (відповідальності) будівлі або споруди визначається відповідно до п. 5.1 ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ». У зв’язку з чим визначену проектною документацією категорію складності об’єктів будівництва необхідно перевіряти з урахуванням класу наслідків (відповідальності). При цьому пропонується наступна схема урахування класу наслідків (відповідальності) СС-1; СС-2; СС-3: класу наслідків СС-1 відповідають І та ІІ категорія складності; класу наслідків СС-2 відповідають ІІІ та ІV категорія складності; класу наслідків СС-3 відповідає V категорія складності. Ліцензуванню підлягає будівельна діяльність пов’язана з будівництвом об’єкта архітектури, який за складністю архітектурно-будівельного рішення або інженерного обладнання належить до IV і V категорії складності. Відповідно до експертного звіту затвердженого Філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Львівській області «Реконструкція спортивного залу Добромильської ЗСШ І-ІІІ ступенів по вул. Галицька,36 в м. Добромиль Старосамбірського району Львівської області» належить до класу наслідків СС1, тому не потребує наявності ліцензії.
Враховуючи вищенаведене в Замовника не було підстав для відхилення ПП «Агробуд».
Статус вимоги:
Відхилено